Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Beavis and Butt-Head : Virtual Stupidity - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Beavis and Butt-Head : Virtual Stupidity
I. ČÁST - chlapci se představují
Ve třídě si promluvte se
studenty a učitelkou. Dozvíte se, že k opuštění třídy potřebujete
propustku. Seberte ji tedy u tabule. Dejte ji profesorce a vyjděte na chodbu.
Na chodbě jděte do prava a prozkoumejte umyvadlo. Najdete žvýkačku, seberte
ji a pokračujte dál doprava do tělocvičny. V tělocvičně skočte jednou na
trampolínu a pak na koně. Z koně skočte zpět na trampolínu a Butt-head
vyskočí na žebřík na stěně. Po spuštěném žebříku vylezte na střechu.
Jděte k levému okraji střechy a klikněte na okolí římsy. První mini hra
začíná. Vaším úkolem je naplivat deset bodů, což dosáhnete deseti zásahy
do jakýchkoli pohyblivých objektů. Po deseti úspěšných plivancích
dostanete jeden super-mega-zelenej hlen, který musíte plivnout na hlavu ředitele
(maxi hlen se plive pravým tlačítkem). Po úspěšném zásahu seberte ze střechy
větvičku a strčte ji do větráku (můžete tam strčit i samotnou ruku, je
to větší legrace), větrák se zastaví a vy můžete prolézt skrz. Hlavními
dveřmi vlevo opusťte ústav. Vydejte se do parku. Promluvte si se členy
Toddova gangu, ale moc vám toho zatím neřeknou. Jen tak z dlouhé chvíle můžete
zajít na tenisový kurt, kde na vás čeká další mini hra - "Dvacet ran
tenisovým míčkem do Jarky Metelky", ale není to nutné k dohrání hry.
Jděte doleva až k barelu, do kterého kopněte, prozkoumejte z něj vypadlé
krámy a seberte letáček.
Jděte na mapu města a vydejte
se domů k Beavisovi, kde vezměte zvonící telefon a lupu, která se válí na
zemi. Doma můžete sledovat televizi, nebo jít pomocí lupy pálit mravence před
školu. Opět to není nutné k dohrání hry, ale stojí to za to.
Jděte k benzínové pumpě a
vydejte se do obchodu, kde si promluvte s prodavačem a hráčem o Toddovi. Vraťte
se do parku a počkejte si, až ze stromu spadne mrtvá veverka. Dloubněte do ní
a počkejte, co se bude dít.
Promluvte si znovu s členy
Toddova gangu a budete posláni pro hamburgery. Jděte do burgerwordu a
promluvte si s majitelem o hamburgerech. Dozvíte se, že se zde prodávají
pouze řidičům. Vraťte se k pumpě a jděte do obchodu, kde se pokuste sebrat
obložené housky (NACHOS). Promluvte si o nich s prodavačem a tlouštíkem ze
kterého vylákejte nějaké ty dolárky.
Vrátíte-li se zpět na mapu,
oběví se další lokace - Veteran's hall. Jděte tam a domluvte si s vojákem
brigádu mytí tanku. Jakmile odejde, pokuste se otevřít poklop, zatím to
nejde. Promluvte si s hipíkem o vorvaních (SPERM WHALES). Vydejte se do kavárny,
o které vám řekl a u vchodu si promluvte s dívkou. Abyste byli vpuštěni
dovnitř, musíte jí dát leták z parku. Projděte kavárnou až do pravého
horního rohu, kde seberte knihu veršů (POETRY BOOK) a promluvte si se všemi
hosty. Nyní se postupně napijte ze všech hrnků, které v kavárně najdete.
Běžte si promluvit s číšníkem a řekněte mu, že došla káva a jakmile
odejde napijte se s Beavisem ze strojku na kávu. Beavis upadne do kafového šílenství.
Vraťte se k Veteran's hall a pokuste se znovu otevřít poklop tanku. Vlezte do
otevřeného poklopu.
II. ČÁST - ...UŽ SE PŘEDSTAVILI.
Po video sekvenci se ocitáte v
městském vězení, takže hurá pryč. Seberte toaletní papír a mýdlo z
umyvadla a dejte ho ochutnat Beavisovi. Nechte ho ležet na zemi a promluvte si
s chlapem, který sedí na posteli. Zeptejte se do na Todda, oběd a minci. Po příchodu
strážníka zůstanou na zemi ležet klíče, kterými odemkněte dveře cely.
Na dvoře si promluvte s chlápkem vlevo (KYLLER) a seberte polštář. Projděte
se po dvoře a hoďte si basketbalovým míčem, čímž zneškodníte stráž
na zdi. Ze zdi vpravo ještě seberte ručník. Jděte do dveří, které jsou
nad Kyllerem (INSANE WING) a promluvte si uvnitř s chlápkem, který si čte. V
místnosti seberte kostky, plyšového medvěda, foťák a ze stolku vpravo přístroj
na elektrické šoky.
Vraťte se do cely a dejte chlápkovi
pod postelí kostky, medvěda, knihu, toaletní papír a polštář. Získáte
tak blesk, který připevněte v inventáři k foťáku. Vyjděte na dvůr a používejte
foťák s bleskem na Kyllera, dokud se nerozzuří. Celu si opět otevřete
pomocí klíčů a jděte na dvůr sebrat Kyllerovu minci, kterou dejte muži,
který sedí u vás v cele na posteli. Získáte tak jeho důvěru a on vám pomůže
k útěku. Na spícího strážce použijte elektrické šoky a naskočte do dodávky.
Po animaci prozkoumejte hromadu
dřeva a seberte z ní poleno. Poleno dejte na řetěz a pak na něj klikněte.
Po animaci se ocitáte spolu s Toddem doma. Vraťte se zpět do Slaughterova
domu a seberte před domem poznávací značku. Uvnitř domu vezměte ze země
biftek a zapněte stroj na "výrobu masa". Stroj několikrát zapněte
a přehoďte na něm rychlost pákou vpravo. Vezměte ještě sekyru a vydejte
se na farmu, která se objevila na mapě. Promluvte si s farmářem o Toddovi a
pro legraci dloubněte do prasete a slepice. Vydejte se k Veteran's hall a
vyzpovídejte hipíka (zeptejte se hlavně na Todda a dálkové ovládání).
Jděte do obchodu s vycpanými
zvířaty (dole na mapě) a promluvte si s ženskou za okýnkem. Z vycpaného králíka
vytáhněte vlasec, z krabice vezměte umělé oko a z přepážky u ženské
seberte pero.
Vraťte se domů a použijte žvýkačku
na strunu a pomocí toho co vznikne vytáhněte minci z mříže vlevo.
Vydejte se do kavárny a
promluvte si s řečníkem. Poté co ho vyhodíte, tak si můžete u mikrofonu
zahrát poslední mini hru. Až se umělecky vyžijete, jděte do koupelny (nahoře
za pódiem) a pomocí mince vyberte kondom z automatu. V Burgerworldu si
promluvte s prodavačem a zeptejte se Giny na Todda a jeho klíče. Seberte ze
stolu hamburger a hoďte ho do větráku. To samé udělejte i s ostatním jídlem,
které najdete na přepážce. Až prodavač odejde, použijte mikrofon u kasy.
V zadní místnosti seberte obracečku na palačinky a můžete vzít i myš...
U benzínové pumpy nafoukněte
kondom pumpou uprostřed a jeďte do školy. Ve škole se zeptejte údržbáře
na kombinaci u skříňek a dejte mu "balónek". Jeďte do vězení a
psovi u brány dejte jeho nafukovací napodobeninu. Až bude zaměstnán, přestřihněte
mu řetěz pákovými kleštěmi. Seberte kladivo a spusťte se tunelem zpátky
do cely. Projděte celou a vyjděte na dvůr, kde se dejte do dveří nahoře (INSANE
WING). Uvnitř blázince dejte jednookému umělé hadí oko a promluvte si s ním.
Dostanete od něj pohádkovou knížku, kterou běžte dát individuu, které žije
pod postelí vaší cely. Získáte tak jeho zuby, což byl jeho poslední dobrý
skutek před popravou...
Jeďte do parku, kde
prozkoumejte přejetou veverku pod kolem auta. Zkuste ji sebrat a klikněte na
auto. Prozkoumejte parkovací značku a přemalujte ji fixem. Tím jste se
zbavili auta. Pomocí obracečky na palačinky veverku podeberte a pak do ní
klepněte kladivem. Placatou veverku seberte a běžte s ní k obchodnici s
vycpaninami.
III. ČÁST - JAK JINAK, NEŽ FINÁLE
Ženské dejte mrtvou veverku a
dostanete prvotřídní vycpaninu. Zeptejte se jí ještě na vycpaného medvěda
a běžte do kavárny. V kavárně si promluvte s vojákem a až vás chytne,
tak ho sprostě kopněte. Přesuňte se do Veteran's hall, kde hledaného medvěda
najdete. Prozkoumejte ho a kopněte do něj. Zjistíte, že uvnitř něj něco
je. Nyní musíte medvěda obejít a prozkoumat jeho zadek. Několikrát do něj
strčte ruku, dokud Beavis nevytáhne dálkové ovládání. Ale ne, není to
nechutné, ten medvěd je přeci vycpanej...
Vraťte se do školy a dejte údržbáři
vycpanou veverku, což vám umožní přístup do tělocvičny. Skočte na
provaz a pak na Beavise použijte ručník. Až bude nahoře, přesekněte
sekyrou provaz. Po video sekvenci seberte v kotelně plechovku s barvou a štětku.
Otevřete přihrádku a seberte z ní papír s kombinací Gininy skříňky.
Vyjděte ke skříňkám a použijte kombinaci na Gininu skříňku (69).
Seberte z ní klíčky k autu a hurá na farmu. Farmáře opijte rohlíkem
(dejte mu zuby) a dveře garáže otevřete dálkovým ovládáním. Z auta
uvnitř strhněte poznávací značku a přidělejte tam místo ní Toddovu značku.
Dále auto přemalujte barvou ze školy a nyní už jen zasuňte klíčky do
zapalování. Ale ouha. Po animaci si promluvte s "kráskou" a přemluvte
ji, aby vás pustila ven. Nyní už stačí jen znovu použít klíčky a krásu
z nového auta vám už nikdo nezkazí, tedy skoro nikdo...
|