Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Commandos 2 - Men of Courage - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Commandos 2 - Men of Courage
Úvodní into Vás přivede do období roku 1940. Většina
zemí je poražena a německé jednotky se pomalu, ale jistě roztahují po celé
Evropě. To je nejvyšší čas pro nasazení nových speciálně vycvičených
jednotek prostě takzvaných britských jednotek Commandos.
Členové této jednotky už nejsou tak specializovaný
jako v prvním díle. Zde už skoro každý umí to co ostatní, ale je
jasné že specialista to dovede lépe. Přesto se nevyhneme u každé postavy
určité malé dovednosti oproti ostatním členům. Ve hře se nachází devět
postav a z toho 6 jich známe již z prvního dílu. Hned na začátku hry
se naučte ovládat členy jednotky pomocí kláves. Každá klávesa má svojí
funkci a ještě může být různá u jednotlivých členů.
Členové týmu
- Tiny (Zelený baret)
– známý z prvního dílu v hodnosti seržanta. Je nejsilnější
z celé jednotky a dovede přenést předměty s kterýma jiný
nehne. Je to silná vůdčí osobnost specializovaná na boj zblízka pomocí
nože.
- Inferno ( Sapér )
– je specialista na výbušniny. Umí pokládat časové bomby, čí je
odpálit na dálku. Umí pokládat či naopak zneškodnit miny.
- Fins (Žabí muž)
– je jak už název napovídá specialista na vše co se vody týče. Ovládá
potápěčskou výzbroj a pak vydrží pod vodou neomezeně dlouho. K jeho
výstroji patří harpuna s kterou umí mistrně zacházet a na souši
to pak umí s noži.
- Tread (Řidič) –
umí jezdit snad se vším. Auto ovládají všichni členové, ale tank je
přeci jen něco jiného a vtom je on odborník. Umí mistrně házet jakékoliv
granáty a Molotův koktejl (zápalná láhev) je to nejlepší. Jeho pasti
proti nepřátelům jsou perfektní a dosáhne jimi vždy svého cíle.
- Duke (Odstřelovač -
sniper) – Vzdálenost u něj není problém a tak dokáže nepozorovaně
na velkou vzdálenost zlikvidovat nepřítele. Pozor nato, aby pak jeho tělo
nebylo objeveno a nebo jeho pád nezaregistrovali jeho spolubojovníci.
- Spooky (Špion) –
trochu divné pojmenováni u jednotky kde jsou vlastně všichni špioni,
ale přesto je to specialista na kterého padne každá uniforma a jeho přízvuk
němčiny je perfektní. Tím je i uprostřed nepřátelského tábora nenápadný.
Jeho zbraní je injekční stříkačka s jedem.
- Nataša (Agentka) –
není pro znalce datadisku prvního dílu úplně neznámá. Ovládá
sniperskou pušku a umí se převléct do civilních šatů a tím být v určitých
místech nenápadná.
- Lupin (Zloděj) –
Je to nová postava ve hře a zároveň nejmladší člen. Díky své
obratnosti se dostane tam kam by jiný nevylezl a ke svému mládí je i
dost rychlý a dokáže přeběhnout planinu než se stráže otočí. Umí
vzhledem ke své specializaci odemykat zámky a ukrást nepříteli potřebné
věci.
- Whiskey (Pes) –
nejlepší to přítel člověka kterého nemůžete přímo ovládat, ale
ovládáte ho pomocí píšťalky kterou mají všichni členové týmu.
Rozložení na klávesnici
Členové komanda
- 1 - Zelený Baret
- 2 - Sniper
- 3 - Diver
- 4 - Sapper
- 5 - Driver
- 6 - Spy
- 7 - Natasha
- 8 - Thief
- 9 - Whiskey
- 9 - Wilson
Zbraně
- A - Granát, Nůž,
Sniperovka
- D - Minohledačka
- F - Puška
- G - Pistole
- K - Bazuka, Kouřový granát
- L - Harpuna
- M - Samopal
- O - Jedovatý granát
- S - Molotovův koktejl,
Ovládání bomby na dálku
- Y - Časovaná bomba
- Z - Plamenomet
ostatní prostředky
- A - Stříkačka, Bodec,
Lopata
- B - Dalekohled, Soupr. první
pom.
- D - Potápěčská soupr.,
Natashin oblek
- E - Provazový žebřík,
Krmení pro ryby
- K - Zodiak
- L - Prostěradlo, Pochodeň
- M - Uspávací pilulky
- R - Vysílačka
- S - Šperhák, Lipstick
- T - Cigarety
- V - Jídlo v konzervě
Povely
- B - Plavání
- D - Obléct uniformu, Položit
past, Vrazit do nepřítele
- E - Rozkaz jít
- H - Podívat se pod vodu,
Písknout na psa, Zavolat Whiskeyho
- I - Přestříhnout drát
- J - Sundat si uniformu
- O - Položit minu)
- P - Položit protitankovou
minu, Hodit láhev, Past
- Q - Udeřit, Podívat se
nad vodu
- S - Dát rozkaz, Pohřbít
někoho
- U - Vzít si uniformu
- W - Prohlédnout si
- X - Útočný mód, Utéct
- Z - Rozkaz podívat se
- mez. - Stát - plazit se
- ` - Odstranit kontr.panel,
Vložit kontr.panel
- Tab - Zorné pole nepřátel
Otáčení ve hře obrazem - stisněte klávesu alt a
klikněte.
Sbírání předmětů ze země -stisněte klávesu shift a klikněte na vybraný
předmět.
Prohledávání vojáků, věcí - stiskem ikony Examine nebo klávesovou W.
Vstup a východ z objektů - klávesa shift
Všeobecně
Samotná hra je proti prvnímu dílu hlavně graficky velmi
zdařilá. Při běhu vidíte takzvané zvukové vlny které jsou závislé na
rychlosti. Další vylepšení je zorné pole. Teď jste informováni zda vás
nepřítel vidí (červená) či má jen podezření (modrá). Vojáci se umějí
samozřejmě plížit, ale co je ještě lepší umějí se i maskovat. Další
vylepšení je že voják nemusí čekat na povel k výstřelu, ale můžete
mu nastavit střelbu na vše co se hýbe. Pozor na to jakou hrajete obtížnost.
Samopalem se při lehké obtížnosti trefíte pokaždé, ale při těžší již
není každou ránou zásah. Dalším vylepšením je možnost nahlédnout do
budovy a naopak ven a přitom se krýt. Další s čím se ve hře setkáte jsou
například lékárnička s uzdravovací injekcí, krabička cigaret (každý
voják se pro ně sehne a je vtom okamžiku nepozorný), láhev vína (stejný
účinek) a s kombinací s práškem na spaní je výsledek víc než
jasný. Naproti tomu maso s prášky je určeno pro psi kteří spustí
poplach i když vás jen ucítí a proto pozor na ně.
Poslední novotou jsou spojenečtí vojáci kteří se dají
omezeně ovládat a plní vaše rozkazy. Při hraní se dá zvolit obtížnost,
ale já osobně si myslím že hrát tuto hru na nejlehčí obtížnost je přímo
škoda. Ztrácíte pak pocit pěkného prožití hry a učiníte zní prostou
„chodičku“. Po tom co začnete hrát jednotlivé mise je lepší hned od začátku
pokud to jde čistit od nepřátel postupně jednotlivé části. Vyvarujete se
tím možným pozdějším nepříjemnostem. Hned na začátku se dovíte co je
cílem celé mise a co máte udělat, aby jste dosáhli plný počet hvězdiček
za jednotlivé mise. Nepřátele je jedno zda zabijete či zlikvidujete jiným
způsobem. Prostě se jich zbavte, aby nemohli vyvolat poplach.
Tipy a triky
- Seznamte se pomocí helpu s cílem
celé mise a s tím co máte přesně udělat
- Používejte klávesu F10 a
ta vám ukáže všechny dveře, skříně a nehybné nepřátelé které
jste ještě neprohlédli. Přitom na otevření některých věcí budete
potřebovat zloděje, aby odemknul zámky. Nezapomeňte prohlédnout všechny
nepřátelé zda nemají u sebe klíč či nějakou zbraň která by se
hodila. Vaše pistole jsou dost neúčinné.
- Většina zařízení k něčemu
slouží a před spuštěním se dá ukázat co vlastně dělají pomocí
tlačítka W a podržením Shift. Pomocí Shift se dělá totiž většina věcí.
Stačí ho podržet a kliknout na konkrétní úkon.
- Jednotlivé místa si pořádně
prohlédněte všemi pohledy a k tomu slouží Alt + tlačítko myši.
- Postavení nepřátelských
vojáků získáte pomocí klávesy F11.
- Pokud vás nepřítel objeví
záleží na barvě pohledu. Při modré máte čas zalehnout nebo utéct.
Jakmile pohled zčervená je konec a jste objeveni. Jakmile Vás objeví
odstřelovač musíte se schovat za pevnou překážku protože před ním
neutečete.
- V místech kde střelbou
nevyvoláte poplach je dobré vašeho vojáka nasměrovat správným směrem
a stlačit X. Voják pak střílí po všem co se hýbe. V budovách se
dá většinou střílet bez obav z poplachu a i granát či molotův
koktejl hozený do domu poplach většinou nevyvolá.
- Při likvidaci nepřátel si
dejte pozor nejen, aby jste nebyli odhaleni, ale nesmí být vidět ani
likvidace nepřítele a už vůbec ne jeho mrtvola. Je-li v zorném
poli ostatních odlákejte ho pomocí cigaret nebo vína kousek dál a tam
teprve likvidujte.
- Potápěč dokáže natáhnout
provaz přes cestu a trojzubce využít jako žebřík. Dokáže se skrýt
mezi rybami a pro potopení si musí obléct výzbroj pomocí klávesy D.
Naproti tomu klávesou Q se můžete podívat co se děje nad hladinou.
- Naproti tomu zloděj vyleze
i na telegrafní sloup a někteří členové dokáží ručkovat po drátech.
Potom co někam vyleze dokáže shodit ostatním žebřík, aby se na
budovu, skálu….. dostali všichni.
- Pomocí dalekohledu se dá
zjistit koho máte před sebou a jaká je jeho výbava.
- Pes je dobrý na odlákání
pozornosti.
- Před vstupem do budovy se
podívejte přes dveře či okno co Vás čeká.
- Kryjte se pře nepřáteli a
pozor na stopy v písku či sněhu. Většinou časem zmizí, ale z počátku
jsou vidět a patroly se takových věcí všímají.
Výcvikový tábor 1 - Training camp 1
Inferno a Lupin
Cíl mise
- neutralizovat všechny nepřátele
- zneškodnit minové pole za
ostnatým drátem
- prohledat a získat obsah
bedničky
Jakmile přejde patrolující voják odstraňte stojící
hlídku Infernem (omráčit, svázat a odnést na bezpečné místo) a nastražte
na zem získané cigarety. Patrola se nechá nachytat a je na chvíli nepozorná
a čeká jí stejný osud jako předešlou stráž. Vydejte se zlikvidovat
pracujícího vojáka a toho co je skrčen za křovím. Neměl by to být problém
a získáme tím jeho zbraň. Lupin vyleze na první sloup (SHIFT a kliknout na
sloup) a přeručkuje po drátech (hlídejte si jak je na tom se sílou) za zátarasy
(předposlední sloup). Propližte se za strážným a otevřete železnou bedničku
čímž získáte granáty a nůžky na ostnatý drát. Přelezte po drátech
nazpátek a předejte věci Infernovi (musíte stát vedle sebe a předání
proběhne pomocí inventory). Prostříhejte ostnatý drát a opatrně vykročte
do minového pole. Na miny použijte detektor a vždy když se přiblížíte k
mině zobrazí se její pozice. Pak s detektorem v ruce stiskněte SHIFT a myš
umístěte na minu a je zneškodněna. Takto se dostaneme až k silnici. Pomocí
granátu zlikvidujeme diskutující vojáky a druhý hodíte na nedaleký hlídkový
post. Aby nikdo neunikl mějte v záloze Inferna s kulometem. V dřevěné bedničce
naleznete léky a máte první tréninkovou misi za sebou.
Výcvikový tábor 2 - Training camp 2
Tiny, Inferno a Tread
primární cíl mise
- zachránit spojenecké vojáky
- zničit nepřátelský tank
- prohledat a získat obsah všech
bedniček
Na vojáka u stromu použije Tiny nůž a odneste ho na místo
startu. Pomocí cigaret zneškodníte vojáka na severu. Vyčkejte okamžiku
kdy je důstojník otočen ke stěna a potichu ho zlikvidujte. Má u sebe důležitý
klíč. K vyčištění schodů použijte Molotův koktejl v okamžiku kdy jsou
vojáci na schodišti pohromadě. Nad schodištěm se dejte na západ a
zlikvidujte ty tři vojáky. Na louce prohledejte bedničku kde najdete jídlo
a léky. Zlikvidujte vojáka u domu a počkejte si na velitele. Ze domem
zlikvidujte zbývající vojáky a zastřelte vojáka v okně. Podívejte se do
bedny a vydejte se do domu. Přes dveře nebo okno hoďte granát (s
Infernem se postavte ke dveřím zmáčkněte A čímž vyberete granát a
kurzor na dveře a stačí pak už jen klik) nebo postupujte střelbou přes
okno na vojáka a pak důstojníka. Vevnitř najdete protitankové miny a ozvěte
se do rádia. V rohu obrazovky se objeví ikona a když na ní kliknete začne
útok němců. Nastražte tady miny na příjezdovou cestu do 1/3 šířky a natáhněte
přes cestu lano. S vojáky se schovejte za rozbořenou zeď tak aby jste si
kryli oba vstupy. Přitom Vám spojenci mohou pomáhat. Dejte si však pozor ať
o nějakého nepřijdete. Až budete připravení stlačte ikonu útoku a objeví
se mnoho nepřátel. Bojujte dokud je všechny nezlikvidujete a pak přijede
tank. Měl by se na minu trefit a druhý trénink je u konce.
Mise 1 - Noc vlků - Night of the Wolves
Lupin, Nataša a věrný pes Whiskey
Cíl mise
- zkontaktovat zraněného
zajatce
- uspat asistenta generála a
ukrást mu klíč
- získat šifrovací stroj
Enigmu
- dekódovat zprávu pomocí
šifrovacího stroje
- použít rádio
- zkontaktovat Natašu
- můžete vypnout proud v
plotě
- pomocí Nataši odlákat
generála
- sebrat ID papíry
V této misi se pohybujte velmi tiše, nevyvolejte poplach
a proto nikoho nezabijte a jen je omračte, ale přitom si dejte pozor aby se
neprobrali.
S Lupinem doplavte ke schodům u jeřábu a propližte se k
nejbližší budově s dvěma dveřmi (bod 1). Použijte druhé dveře, ale předtím
se podívejte kde je stráž. Až se dostanete k zajatci popovídejte si sním a
do batohu si vezměte psa. Vydejte se k budově na severovýchodě a zde uvnitř
je Nataša. Vojáci se dají omráčit nebo je odlákat a pak se
nepozorovaně dostat dovnitř. Vevnitř omračte oba vojáky a dostanete se k
Nataše. Promluvte si sní a seberte v místnosti léky, cigarety a bonus
(budete-li je mít všechny můžete si po každé misi zahrát bonusovou misi).
Před tímto pokojem jsou na poličce uspávací prášky a dá se najít maso a
kleště.
Ve stejné budově v zadní místnosti jsou dva vypínače
které pomocí Nataši v momentě kdy se nikdo nekouká vypněte. Jeden vypne
osvětlení a druhý proud v plotě. Lupuna odveďte někam kde ho nikdo neuvidí
a vydejte se s Natašou ke kantýně - Mess Hall (2). Zde je bedýnka s vínem.
Tu otevřete a do vína dejte prážky. Víno by mělo dostat zelený nádech(?).
Když jste tady prohledejte skřínky kde je jídlo a bonus. Až asistent usne
seberte mu klíč a dojděte do sprch (budova blíž k plotu) pro další bonus.
Zloděj si vezme k sobě klíče a Nataša dojde k telefonu (3) a celou budovu
prohlédne. Najde další 2 bonusy. Pak už jen zatelefonujte s Natašou generálovi
a až odejde může zloděj vniknout do domu (4) omráčí vojáka a z trezoru
sebere Enigmu a ID papíry. Rozkódování proběhne automaticky. Pak dojděte k
rádiu které je za hlavní bránou (5). Je však střeženo několika vojáky a
ty ať Nataša nebo Whiskey zabaví a zloděj se dostane pomocí klíče od
asistenta dovnitř. S Natašou potom zavolejte z rádia (stlačte SHIFT a klikněte
na rádio). S Lupinem dojděte do "noclehárny" (6) a v první místnosti
se schovejte pod postel (stlačte SHIFT a myší najeďte na postel, jakmile se
kurzor změní na šipku dolu klikněte myší a jste pod postelí). Tím máte
sťastně první misi za sebou.
Mise 2 - Tichý zabijáci - Das Boot, Silent Killers
Tiny, Fins, Inferno, Spooky, Lupin a Whiskey
primární cíl mise
- odstranit podvodní miny
- najít klíč od vězení
- osvobodit uvězněné námořníky
- pomocí rádia zavolat
Tinyho
- otevřít podvodní vrata
hangáru
- zachránit se v ponorce
- zničit torpéda, zásobníky
PHP a protiletadlové děla
- sehnat enigma kody
Začínáte hrát jednu z nejdelších misí. Fins si oblékne
neopren a zneškodní podvodní miny a pak na pravém břehu zneškodní obě
stráže. Pak znova do vody a doplavte k majáku (1) kde u jeřábu je stráž
která chodí až ke schodišti. Tu rychle zlikvidujte a schovejte se do výklenku.
Až přiběhne druhý voják podívat se co se stalo tak ho zlikvidujte taky.
Stráž nahoře která vidí na budovu A-1 a bedničky vylákejte na cigarety a
zneškodněte. K druhému vojákovi který kouká na dělníky se doplazte a
zlikvidujte jí. Pak už není problém zlikvidovat pracující vojáky. Pak přijde
na řadu druhá věžička a vojáci při majáku. Využijte toho že se do majáku
můžete schovat. Vraťte se zpět k budově A-1 a vylákejte vojáka na
cigarety. Za stojícím vojákem se proplazte až k vojákovy na věžičce a
odstraňte ho. Pak už zlikvidujte toho co zůstal a vylákejte důstojníka
který se prochází mezi budovama. Pak už je cesta k vězení (2) volná. Když
se voják v chodbě nedívá proběhněte do cely k Lupinovy. Pak postupně
odstraňte vojáka v chodbě a v místnosti. S Finsem se vraťte do člunu a přistaňte
pod majákem (1) u ostnatého drátu. Inferno se převlékne do uniformy zabitého
vojáka přestříhá ostnatý drát a zneškodní miny. Mělo by jich být
10 a vezměte si je protože se jistě hodí. Pak si přepněte na Lupina a ten
schová u Whiskey ID papíry. Pak už jen stačí aby Spooky zapískal na píšťalku
a pes přiběhne a špion si může papíry od něj vzít. Dalším cílem je získat
auto a to tak že vojáka v zákopu vylákáte za věžičku a potom i toho co
chodí u dveřích.
Důstojníka u auta pak zlikvidujete jednoduše. Spooky si
pak může vzít jeho uniformu. Pak odstraňte všechny vojáky (nezapomeňte na
toho u světlometu) u brány a na polní cestě pomocí cigaret zlikvidujte 4
stráže. Dál už je to moc nebezpečné. Teď už nastupte s celým týmem do
auta a projeďte branou. Spooky musí mýt samozřejmě u sebe doklady a být v
uniformě. Teď se zaměřte na větší budovu (3) u jeřábu. Vyčistit vnitřek
by už pro Vás neměl být problém a prohledejte bedny a skříně. Získáte
provazový žebřík, výbušniny a první bonus. Hořejšek uděláte tak že
Lopin vyleze nahoru a u dveřích spustíte dolu žebřík. Pak už to je
jednoduché a přesuňte se k hangáru. Tam vylezte po žebříku (4) a odstraňte
odstřelovače a vojáka. Pak zlikvidujte důstojníka a seberte mu klíče a
nakonec vojáka co stojí nahoře. Odstřelovače nahoře se nedá odstranit
dokud nezlikvidujete vojáka dole který na něj vidí a vojáka u kolejí. Pak
už můžete odstřelovače v klidu zlikvidovat. Vojáka který chodí za plotem
nalákejte na schody u stanice a vojáka který stojí můžete na dálku přes
plot zabít. Teď se musíte dostat do budovy s trezorem (5), ale brání Vám
vtom voják na věžičce kterého zaměstnáte psem a pak zlikvidujete. Budovu
pak už není problém vyčistit. Celou budovu prohledejte a mimo jiné najdete
dva bonusy. Pak se zaměřte na vojáka na další věžičce a druhého který
se tam prochází. Teď se vydáme ke sprchám (6) a zde najdeme další věci a
bonus. Od sprch se vydejte do budovy za dělem (7), přitom odstraňte opraváře
děla, stráž mezi věžičkami a pak teprve vyčistěte budovu (7). Podívejte
se ještě k trafostanici kde odstraníte stráž a dělníka odlákáte z
dosahu odstřelovače. Pak se přemístěte na nádraží (8) a zde nejprve vyčistěte
levou budovu a pak vejděte do nádraží. Zabijte prvního, klečícího a pak
toho co přechází. Pomocí vysílačky zavolejte Tyniho a když se objeví padáček
ukažte místo přistání. V místnosti kde jsou 4 vojáci použijte střelnou
zbraň a najdete zde pár granátů a výbušninu. Pak odstraňte vojáka před
stanicí který si čistí zbraň a nezapomeňte ho odklidit. To, ale asi už děláte
sami na všech nebezpečných místech. Vojáka na vyvýšenině vylákejte pryč
a zlikvidujte a totéž s jedním z bavících se vojáků. Druhého odlákejte
rádiem za stanici a vojáka který na ně vyděl vylákejte na cigarety dolu.
Teď se pomalu přesuneme k zásobníkům (9). Tam vylákejte nejprve dělníka
ven a pak teprve likvidujte toho na výměníku. Odstřelovač na severu (10) je
trochu problém protože jeho mrtvolu mohou vidět procházející vojáci. Na místě
kde stál odstřelovač je místnost kde spí voják a je tam bednička s vínem
a prášky. V druhé místnosti jsou dva vojáci kteří se dají jedině zastřelit
a je zde bednička s nožíkem pro potápěče a výbušnina. Ve strážnici
nalevo od hlavních vrat jsou dva vojáci kteří nečiní problémy a v bedničce
jsou dva bonusy a granáty. Do druhé strážnice je lepší vlézt horem s
Lupinem a obě stráže omráčit a pak Finsem zlikvidovat. Prohledejte bedničku
a plamenomet je váš. Po otevření vrátek v bráně nalákejte důstojníka
na cigarety (popřípadě na mrtvolu). Když už jste zde zaměřte se na vojáky
v okolí auta za branou. jsou celkem čtaři a neměl by to být žádný problém.
Ještě že ty němci tak kouří. Vraťte se ještě dovnitř k u zásobníku
(9) kousek od psů je v domku jeden dělník kterého zabijte když se otočí a
v bedničce naleznete maso které otravte jedem a hoďte psům. Teď se vydejte
ven a razantně vykliďte venkovní (11) prostor. Klidně použijte granáty a vše
co máte protože v této chvíli vám už je jedno že vyvoláte poplach. Dojděte
do bunkru (12) a i ten vyčistěte granáty. Dejte si přitom pozor na vojáka
který přijde shora. V bedničce najdete granáty a bazuku a v psacím stole
granáty a bonus. Nahoře je další bednička s výbušninou a ve věžičce je
bednička s bazukou a léky. Teď již můžete projít postupně všechny
budovy a likvidovat jejich osazenstvo granáty a střelbou. Přitom seberte co
se dá. V budovách A-1jsou bomby a v A-2 jsou léky a bazuka. V budově kde
jsou nastoupeni vojáci jsou bomby a bonus. Vylezte na hangár a vyčistěte
celou střechu. Důstojníka u vstupu do hangáru (13) odlákejte a zabijte. V
budce jsou dva vojáci kde se dá jeden nalákat (na co jiného než na cigarety
a druhý zabít zezadu. Pak otevřete bedýnku a zde je bazuka a dva náboje. Přesně
naproti je malý výklenek v kterém je voják kterého zabijte a z bedničky si
vezměte granáty a výbušninu. Do hangáru se dostanete tak že shodíte žebřík
z výčnělku vedle schodů u psů a Fins po něm vyleze a vleze dovnitř. Zde
odstraní patrulujícího vojáka a Lupin pak vleze horem přes vstup a omráčí
vojáka u bedniček (klečícího). Potom nalákejte vojáka patrolujícího v
blízkosti zadní části ponorky. Druhého zlikvidujte následně a pak patrolu
u středového sloupu č.2 nalákejte na cigarety. Dejte si pozor na opraváře
ve vypuštěném doku. Potom se zaměřte na vojáka co se dívá dolu a na toho
co stojí kousek od něj. Pokračujte přes obě stráže u vlajek (v prostředku
mokrého doku bez ponorky). Stráž u suchého doku uvidí mrtvolu a přiběhne.
V bedničce u vlajek je výbušnina a granáty. Vojáka před suchým dokem a
toho dole nalákejte na cigarety. U sloupu č.1 je bedýnka s plamenometem. Pak
odstraňte sedícího vojáka u sloupu č.2 a přitom si dejte pozor na stráž
na ponorce. Přejděte k zadní části ponorky a odstraňte klečícího vojáka.
Teď vylákejte vojáka z ponorky a pak vojáka u schodů na cigarety a důstojníka
přepadněte zezadu. Voják co je nad suchým dokem se dá nalákat jak jinak než
na cigarety a pak už to odnese dělník v suchém doku. Pak ještě nalákejte
toho co chodí nahoře nad doky. Jeden ze strážných u sloupu č.1 vidí na
dvojku a dá se odlákat. Pak odstraňte druhého vojáka a následně dělníka
který chodí nahoře nad suchým dokem a v boudě nad ním je ještě jeden. V
boudě u sloupu č.1. Teď se vydejte do místnosti u vlajek a zde použijte
plamenomet nebo granáty. Zabijte i ty co přiběhnou a v bedýnce najdete jídlo
a lékárnu. Přejděte k přední části ponorky a vojáky před ponorkou postřílejte
kulometem na ponorce. No a teď už můžete jít osvobodit vězně. Zjistíte
že mise není ještě u konce protože kapitán je vězněn na jiném místě.
Jděte do boudy u sloupu č.3 a odstraňte tři vojáky. Prohledejte skříně a
mimo jiné najdete bonus. Vyjděte nahoru a odstraňte oba vojáky a najdete další
bonus. Přímo u kapitána jsou ještě 3 vojáci a jeden má u sebe ID kódy.
Nedaleko tohoto místa jsou ovládací mechanizmy na brány hangáru. Otevřete
vrata a vydejte se zničit torpédo (3) na které, ale nepoužívejte časové
bomby. Protiletadlové děla (14) a zásobník s benzínem (9) zničte následně.
Pak se vraťte k ponorce v doku a s Lupinem vlezte v přední části ponorky průlezem
dovnitř v momentě kdy voják přejde do vedlejší místnosti. Schovejte se za
dveře a v momentě kdy se vrátí ho nalákejte na cigarety a je váš. Dalšího
zabijte Finsem a ve vedlejší místnosti se dají oba vojáci zlikvidovat bez
problémů. Nahoru vylezte s Lupinem a zlikvidujte patrolu a pak důstojníka.
Nad důstojníkem je další místnost s vojákem a pak se vraťte dolu a v další
místnosti si počkejte až odejde jeden z vojáků a druhého zlikvidujte a
schovejte se do výklenku dokud se první nevrátí a v momentě kdy kouká na
mrtvého druha ho zlikvidujte. Poslední voják této mise je bez problémů a
ve skříni je i poslední bonus. Pak už naložte všechny vojáky do ponorky
(včetně kapitána) a mise je šťastně u konce.
Mise 3 - Bílá smrt - White Death
Tiny, Fins, Inferno, Spooky Lupin
Cíl mise
- Zkontaktovat Inferna
- Osvobodit Tinyho, Spookyho
a Lupina
- Získat součástky Enigmy
- Osvobodit námořníky a
kapitána
- Použít rádio
- Zničit motor lodě
- Odlet letadlem ( Tiny a
Spooky) s enigmou na velitelství)
- Odplout ponorkou (ostatní)
- Zničit přední, střední
a zadní dělo
Všichni vaši muži jsou zajati a tak to zůstalo na
Finsovi. Jste v severním moři a zima je strašná. Proto si oblečte teplé
oblečení a choďte se po určité době zahřát do budovy.
Zabijte vojáka a ve skřínce najdete jídlo pistol,
bonus a hlavně teplé oblečení. Ve vedlejší místnosti vyčkejte na vhodný
okamžik a potom zabijte oba vojáky najednou. Opět vše prohledejte a získáte
další bonus a potápěčskou výzbroj (dýchací přístroj a harpunu).
V dalších místnosti je postup stejný, nezapomeňte však
sebrat admirálovi uniformu. Pak se vydejte nahoru a zabijte vojáka který tam
chodí a ještě výš zabijte oba dva vojáky. Prohledejte skříň a máte uspávací
prášky a granáty. Slezte úplně dolu a v další místnosti zabijte opraváře
a pak oba zbývající vojáky. Z ponorky vylezte středem ponorky přes kapitánský
můstek. Počkejte až bude voják na ponorce od Vás odcházet a pak ho rychle
zlikvidujte. Pak se zaměřte na toho na zadní části a naposled přijde na řadu
ten co patroluje z břehu na ponorku. Potom se potopte a přeplavte k přední
části ponorky (1) a zabijte vojáka u vody. Mrtvolu schovejte a vojáka před
ponorkou nalákejte na cigarety. Stráž u ponorky nalákejte za stan do místa
kam nikdo nevidí. Pak zlikvidujte obě stráže u ker a pak nalákejte
patrolu za vysílačkou na cigarety. Na ně nalákejte i jednoho z dvojce povídajících
vojáků. Pak už je otevřená cesta k druhému a k patrole před vysílačkou.
Naposledy se zaměřte na vojáka před vstupem na loď a pak už prohlédněte
všechny stany kde naleznete mnoho potřebných věcí včetně teplého oblečení.
Do stanu se 3 vojáky můžete hodit granát a toho spícího vojáka není
problém odstranit. Po osvobození Inferna ho oblékněte do teplých šatů.
Vejděte do domu mezi stany a zabijte vojáka na chodbě a potom velitele. Teď
se vydejte osvobodit Tinyho. Je v domku (2) poblíž stanů kde nejprve vylákejte
vojáka pře domkem a potom zabijte důstojníka a vezměte si od něj klíče
od domku. Po vstupu dovnitř se rychle zorientujte (zalehněte) a vykliďte
prostor. Prohledejte bedny a osvoboďte Tinyho a oblečte ho do teplého oblečení.
Pak se vydejte směrem k balónu a zlikvidujte postupně stráž za kopcem a pak
nalákejte jednoho z dvojice. Tím se dostanete do balónu a sním můžete vzlétnout
a přesunout se přes loď do rohu za letadlo. Zlikvidujte vojáka za letadlem a
pak důstojníka. Pak se zaměřte na vojáka a opraváře u letadla a ostatní
už není problém. Teď jsou vaším cílem výbušniny (3). Zlikvidujte hlídku
která na ně vidí, pak velitele a pak hlídku před lodí a na lodi. Hlídku u
schodů vylákejte mimo dosah kulometů a můžete v klidu sebrat výbušninu a
jít na loď (4) pomocí harpuny v tomto místě můžete vylézt nahoru.
Postupně postupujte od zadu kde odstraníte snipera a vnitřní obsluhu děla
(5). Pak obsluhu kulometů ve středu lodě a nakonec přední část. Buď s
Tinym přeručkujte až k hlavnímu stožáru a překvapte je ze shora
nebo později s Spookym přijdete zespoda. V jedné skřínce jsou šaty a
bonus. Nahoře v místnosti jsou dva admirálové a mají tam kódy, enigmu a
součástky na opravu enigmy. Oba dva vojáky co chodí okolo můžete zničit párou
až pustíte stroj. O poschodí níž zabijte oba dělníky a prohledejte bedničky.
Přejděte do vedlejší místnosti a na chodbě zabijte oba vojáky. Pak vojáka
ve sprše a vše prohledejte (najdete 2 bonusy). Kóje s vojáky jsou zatím moc
nebezpečné, ale pamatujte si toto místo protože je zde bonus. Přejděte do
přední části a po zabití vojáka najdete další bonus a pár věcí. Do
dalšího poschodí níž jděte přední částí a zlikvidujte stráže.
Prohledejte bedny a získáte věci Spookyho. Teď osvoboďte Spookyho, Lupina a
námořníky. Přejděte do druhé místnosti a zlikvidujte vojáky a dělníky.
Pak uložte u motoru výbušninu. S námořníky se přesuňte na ponorku a
puste se do systematické likvidace nepřátel. Pak dejte výbušniny ještě ke
všem 3 dělům (5, 6 a 7) a to zevnitř na místo které je ukázáno v Heplu.
Až opustíte loď vyhoďte nálože do vzduchu. Pro ukončení mise musí být
všichni námořníci s kapitánem, Lupinem, Finsem a Infernem v ponorce. Spooky
(musí mít u sebe enigmu, kódy a náhradní díly) p ak s Tinym nastoupí do
letadla.
Mise 4 - Cíl : Barma - Target : Burma
Tiny, Lupin, Duke a Tread
Cíl mise
- Osvobodit náboženského
vládce a Ghurkova
- Zničit tyrana
- Utéct lodí s náboženským
vládcem
- Zkontaktovat Ghurkova a
zavolat rádiem
Dostali jste se do trochu exotické krajiny a zde platí pár
pravidel. Zabijte všechny nepřátelé nebo je protivník osvobodí. Naproti
tomu jakmile mniši uvidí mrtvolu utečou a snižuje to vaše hodnocení a
proto se snažte mrtvoly odnést vždy na bezpečné místo. Dejte si pozor na
okna kde jsou odstřelovači a naopak používejte dostatečně svého a to
hlavně na konci (máte kolem 30 nábojů). Ryby které najdete se hodí pro
krmení pod vodou. Snažte se sehnat kvalitní zbraně přitom, ale s Japonskými
zbraněmi neumí vaši muži zacházet. Na začátku hry zlikvidujte stráž pod
lampou a zbavte se na tomto břehu všech nepřátel a to až k domku (1). V něm
je jeden voják a najdete zde ryby a víno. Naproti domečku je kanalizace do
které se dostane pouze Lupin a Duke. V kanalizaci si dejte pozor na krokodýla
a najdete zde Ghurkova. S Lupinem vylezte až nahoru a přitom zlikvidujte vojáka
o poschodí výš. Pak Lupin shodí dolu žebřík a nahoru může vylézt i
Duke. Zlikvidujte vojáka na schodech a nalákejte toho co sem vidí a pak
zlikvidujte patrolu kolem chrámu. Vejděte do chrámu (2) a vyčistěte prostor
a most je volný a může Tread a Tiny přes něj přejít. Teď se přesuňte
do druhého chrámu (3) kde si promluvíte s vládcem. Pod chrámem se
zbavte hlídky u domu a celou budovu vyčistěte. Není to jednoduché,
ale stojí to za to. Před vstupem jsem použil Dukeho na zlikvidování procházejícího
vojáka a pak to je zkouška vaší taktiky. Co je, ale hlavní získáte bonus,
řebřík a jídlo.
Vyjděte ven a pokračujte k chrámu. Zbavte se obou vojáků
před budovou a dovnitř vlezte přes okno. Jakmile se voják otočí slezte
dolu a zabijte ho. Zabijte stráž nahoře a promluvte si s tlusťochem. Ve čtyřech
bedničkách najdete náboje a granáty. Teď se vydejte ven a zbavte se stráží
kolem budhy uprostřed nádvoří. Dejte si přitom pozor na odstřelovače.
Postupujte od předu dozadu a pak se můžete podívat do věžičky, kde jsou,
ale jen dva vojáci a nic víc. Pak už přijde na řadu odstřelovač (4) který
Vám před chvílí tak znepříjemňoval život. Použijte svého odstřelovače
a to v tomto pořadí. Muž nahoře v okně, voják který chodí nahoru po
schodech, voják který se kouká směrem k budhovi a toho vedle něj. Přes
okno zastřelte spícího vojáka a oba muže sedící proti sobě u stolu. Vejděte
do domu a zlikvidujte vojáka chodícího dole a dalšího o poschodí výš.
Nahoře jsou ještě další vojáci kteří spějí a nejlepší je na ně použít
granát. Úplně nahoře je pak mrtvý odstělovač který má zbytečné náboje.
Ve spodní místnosti jsou tři vojáci a hlavně zde najdete bonus a granáty.
Zbývající dva vojáci už nejsou problém. Dojděte do budovy proti budhovi a
zbavte se pěti strážců dole a pak vyčistěte hořejšek. Najdete zde dva
bonusy a můžete jít ven k věžičce (5) u mostu, kde je dole jedna stráž a
nahoře odstřelovač. Tohoto místa využijte i vy a zlikvidujte vše na co vidíte.
Je to trochu ošidné protože mniši uvidí mrtvoly a rychle se jdou schovat.
Ve vedlejší budově je bonusový obrázek. Dole je jeden voják a na dalším
poschodí jsou dva vojáci kteří na sebe vidí a proto jednoho nalákejte do
místnosti. Z této budovy je taky pěkný rozhled a dají se zlikvidovat zbytky
stráží na které jste předtím nedohlídly. Pokračujte dál k vojákům kteří
čistí zbraně. Zlikvidujte přecházejícího vojáka a na ty dva použijte
molotův koktejl. V prvním poschodí je jeden voják a v dalším dva a hlavně
bonus. Ve věžičce (6) jsou dole dva vojáci a bonus a nahoře 3 vojáci kteří
se dají zlikvidovat odstřelovačem ze schodiště proti budhovi. Na dva vidíte
a třetí se přijde podívat co se stalo. Pak už se vydejte do poslední
budovy kam vlezte s Lupinem oknem a zlikvidujte spícího a procházejícího
vojáka. Oba pak zabijte a pak postupně vyčistěte celou budovu. Vojáka v
prvním poschodí sestřelte odstřelovačem přes okno. Cesa je volná a získáte
poslední bonus. Teď se vydejte k náboženskému vůdci a ke Ghurkům. Další
postup je dost obtížný a je na Vás. Nejlepší je asi se přesunout do sochy
budhy a odstřelovače umístit až nahoru a Ghurky níž do míst kde nejsou
okna a ostatní moje vojáky až dolu do zálohy k likvidaci vojáků kteří
vejdou dovnitř. Pak jeden Ghurk zavolá rádiem ( SHIFT + kliknout na rádio).
Teď nastane peklo. Objeví se nezpočet japončíků a odstřelovač začne
likvidovat jednotlivce včetně tyrana. Až Vám dojdou náboje vyjděte z Tinym
ven a výstřely k sobě lákejte jednotlivce. Až bude čisto nastupte s vládcem
do loďky (7) a je konec.
Mise 5 - Most přes řeku Kwai - Bridge over the River Kwai
Tiny, Fins, Tread, Lupin
Cíl mise
- Osvobodit Guinnesa
- Sehnat výbušninu a umístit
jí na most podle modelu
- Osvobodit zajatce
Trochu odpočinková mise ve které se mrtvol můžete
zbavit tím že je hodíte do řeky ve které plavou krokodýlové. Ty jsou dost
rychlí a proto si při plavání dejte pozor. Při likvidaci nepřátel si
dejte pozor na zajatce. Jakmile to uvidí utečou. V misi se vyskytuje slon kterého
umí ovládat jen Lupin a to pomocí kláves se šipkami.
Když je patrolující voják co nejdál zabijte vojáka
sehnutého v trávě a odneste do závětří. Potom zlikvidujte i toho druhého.
Nalákejte a zlikvidujte vojáka přecházejícího u slona a pak toho u auta.
Pak přijde na řadu důstojník u auta a na strážním místě.
Nezapomeňte prohlednout bednu a získat samopal a výbušninu.
Teď vylákejte jednoho z dvojce vojáků k řece do místa kam nikdo nevidí.
Po likvidaci mrtvolu neukrývejte a vylákejte vojáka ze schodů před chatrč
na cigarety. Ten tím uvidí mrtvolu vojáka a utíká se podívat co se stalo.
To je okamžik kdy ho můžete v klidu zlikvidovat a pak se obou mrtvol zbavit v
řece nebo je strčit pod budovu. Zde se mohou schovávat i vaši muži. Pak už
klidně nalákejte a zlikvidujte vojáka za chatrčí u řeky a opraváře lodě.
Pak se podívejte do budovy u auta kde jsou tři nepřátelé které omráčíte
s Lupinem a pak dorazíte. Prohledejte vnitřek a naleznete žebřík a bonus.
Vojáka u slona nalákejte a zlikvidujte a vydejte se k druhé budově (1) kde
jsou čtyři vojáci. Vyčkejte na okamžik kdy je důstojník v druhé místnosti
a voják se otočí zády. Rychle ho zneškodněte a zavřete dveře, aby vás důstojník
neviděl a mrtvolu vyhoďte oknem. Potom zlikvidujte důstojníka a pak zbývající
dva vojáky. Venku vylákejte vojáka pod mostem a zneškodněte i další dva
vojáky. S potápěčem se ponořte do řeky a dostaňte se do místa kde krouží
stále dokola krokodýl(2). Sem nalákejte vojáka a pak i další dva. Pak přijde
na řadu voják před chatrčí, kterého nalákejte pod stromy. Dejte si přitom
pozor na patrolu která obchází kolem chatrčí. Jeden z těchto dvou vojáků
se dá vylákat stranou a tam zlikvidovat. Pak se zaměřte na vojáka vpravo a
na zbývajícího vojáka z patroly si počkejte za rohem a zlikvidujte ho.
Mrtvola by měla ležet tak aby se voják z ohrady přišel podívat a vy ho
mohli zlikvidovat. Má u sebe klíč který si vezměte. Pak se zaměřte na vojáky
kteří jsou otočeny zády. Teď již mohou přeplavat řeku i ostatní. Nesnažte
se, ale zlikvidovat vojáka co kouká na řeku. Je dobře hlídaný odstřelovačem.
V domě napravo jsou tři vojáci a nic víc (můžete, ale nemusíte tam jít).
Pak se zaměřte na vojáka na schodech a vylákejte si ho na malou plošino
mezi schody. Pak vylákejte vojáka který hlídkuje pod mostem a nakonec vojáka
nad kůly(3). Vejděte do domu a zabijte důstojníka který se kouká ven a oba
vojáky u vysílačky. Zatím se jí nevšímejte a přesuňte se do domu na plošině.
Vlezte tam oknem s Lupinem a oba vojáky omračte a následně zlikvidujte.
Najdete zde mimo jiné bonus. Teď se vydáme k Guinessovi (4). Je pod
dohledem snipera a toho zase hlídá voják. Začneme tedy sním a to tak že ho
odlákáme k řece a pak zlikvidujeme odstřelovače. Na mostě zlikvidujte odlákejte
patrolu před výbušninou a pak vojáka který patroluje až do tábora. Pak se
zaměřte na vojáka u bedniček které po jeho likvidaci prohledejte. Sem za
chatrč nalákejte i vojáka který dohlíží na cvičící vojáky a pak
zlikvidujte vojáka na konci kolejnic. Teď se konečně dostanete osvobodit
Guinesse (4) a hned si sním promluvte. Prozradí Vám že se musíte dostat do
domu s modelem mostu (5). Vejděte opatrně spodními dveřmi dovnitř a vyčistěte
to tam a prohledejte. Najdete bonus a v další místnosti zlikvidujte odstřelovače.
Až bude důstojník který patroluje až k žebříku od Vás odcházet vylezte
nahoru a hoďte na něj nůž a další nůž rychle i na druhého důstojníka.
Zlikvidovat toho co kouká z okna je už pak hračka. V bedně najdete bonus a přiveďte
k modelu mostu Guinnessova a prohlédněte si ho (Shift + klik na model mostu).
Dojděte si pro výbušniny (6) a to tak že do tábora se dostanete přes prostříhaný
plot v blízkosti kolejí a pak zlikvidujete postupně vojáka který patroluje
až za chatrče, vojáka před chatrčí a nakonec vojáka za drátem. Pak už
je získání výbušnin sranda a můžete se podívat do chatrče nalevo. Vnitřek
vyčistěte molotovem a zbývající vojáci nedělají problém. Ve skříni
najdete další bonus a nožík. Dole u řeky je zavěšená klec u které
zlikvidujte stráže. Uvolněte klec (Shift a kliknout) a pak během 30 vteřin
s potápěčem osvoboďte muže z řeky. Krokodýla který Vás otravuje můžete
zlikvidovat pomocí harpuny. Skočte ještě zlikvidovat vojáky u druhého
slona a prohledejte bedničky. Pak už můžete vyčistit most a prohledat bedničky
uprostřed. Do nich pak umístěte nálože a jděte zavolat rádiem (3).
Jakmile přijede vlak tak mise končí.
Mise 6 - Děla na Solomovově ostrově - The Guns of Savo Island
Tiny, Fins, Inferno a Tread
Cíl mise
- Osvobodit letce a uletět
sním z ostrova
- Sehnat výbušninu a zničit
děla
- Ukrást zlatou opici
Celá mise se odehrává na ostrově a to samo
sobě znamená že Fins bude mít dost práce. Musíte si dát pozor na potápěče
a žraloky. Před potápěči se můžete schovat mezi rybami které musíte
krmit pomocí klávesy E.
S člunem přistaňte na malé pláži(1) u námořníka a
promluvte si sním. Pak se s potápěčem potopte (žralok se dá zabít
harpunou) a přeplavte k člunu kde jsou ve vodě dva potápěči na které použijte
taky harpunu. Z vody vylezte na pláži u letadla (2) a zlikvidujte patrolu a
pak vojáka za skálou. Vraťte se do vody a vylezte až na druhé straně pláže
u schodů. V momentě kdy bude stráž na pláži od Vás odcházet odlákejte
toho nad schody. Přesuňte se za bedničky a v momentě kdy bude stráž kolem
procházet jí zlikvidujte. Pak už nalákejte vojáka za potokem a pilota u před
letadlem. S námořníkem teď můžete v klidu vyjít po schodech na palouk a
zde u cvičícího vojáka zatrubte na trubku. Všichni se tím směrem podívají
a potápěč má čas zlikvidovat velitele a vojáka. Mrtvoly okamžitě ukliďte
aby je nikdo neobjevil. Pak postupně odstraňte cvičícího vojáka u námořníka,
nalákejte procházejícího důstojníka, vojáka před chatrčí a stráže u
obou děl nad útesem(3). V chatrči mezi děly jsou jen tři vojáci a pak se
zbavte obou vojáků kteří se baví u mostu. V chatrči u děla(4) je jen 5
vojáků a v druhé u mostu jsou vojáci dva. Nejdříve zlikvidujte toho co klečí
a pak ležícího. Dole je jen jeden voják a bednička s výbušninou. Vylezte
ven a jděte do menší chatrče která je vlastně maskovaný vchod do podzemí.
Jednoho z rozpravujících vojáků vylákejte na cigarety
ke stěna. Druhý voják a stráž u dveří je pak již sranda. Dveře na konci
vedou do místnosti se zlatou opicí a dveře na chodbě vedou k moři. Zbývající
dveře vedou do bunkru. Zlikvidujte vojáka a mrtvolu vyneste ven. Pak odlákejte
důstojníka který chodí kolem zapisovačů a pak i toho u generála. Pak vyjděte
ven a vejděte druhými dveřmi a zlikvidujte zapisovače a generála. Má u
sebe klíče (které si samozřejmě vezmete) a najdete zde ještě mnoho potřebných
věcí včetně třech bonusů. Přesuňte se s námořníkem k první dvojici
pod mostem a zatrubte. Můžete pak jednoho z nich (na toho na kterého nevidí
druhá dvojice) zlikvidovat. Pak se s námořníkem přesuňte k té druhé
dvojici a zabavte je. Teď zlikvidujete i druhého vojáka z první dvojce a to
samé proveďte i z druhou dvojicí. Námořníka přesuňte k dvojici u děla
(5) a pak vojáka který se kouká směrem na most vylákejte a zlikvidujte. Pak
přijde na řadu obsluha děla a dvojice u námořníka. Pak už jen zbývající
trojici vojáků a vyčistit dřevěné molo v zátoce(6). V tomto bodě vlezte
s potápěčem do vody. Jsou zde tři potápěči a ve vraku (nalevo) najdete svářecí
autogen který použijete na odstranění dveří bunkru. Ve vodě se dejte
doleva a zabijte postupně dva žraloky. Pak se přesuňte k dělu (7) a námořník
opět zahraje pětici vojáků a tím není problém zlikvidovat tři vojáky u
děla a potom ze zadu i tu pětici u bedýnek. .V nich najdete plamenomet a
dalekohled. Potom co vyčistíte stráže u dalšího děla(8) je otevřená
cesta pro zbytek vašeho mužstva. Vejděte do štoly (doufám že máte klíč),
která je v blízkosti bodu (8) a v momentě kdy se voják otočí slezte po řebříku
dolu a zlikvidujte ho. Pak se postarejte o dvojici a v chodbě je za dveřmi
napravo chodící voják a za dalšími dveřmi je malíř a důstojník. V další
místnosti jsou dvoje dveře a za jedněma jsou čtyři vojáci a důstojník.
Není to problém a dole naleznete granáty. Za dveřmi které vedou směrem ven
ze štoly jsou tři vojáci. S námořníkem zatrubte dvoum důstojníkům u
mostu tak aby neviděli na dva vojáky pod nimi které pak odstraňte. Voják
který patroluje mezi chatrčemi a chvílemi viděl na oba vojáky vylákejte na
cigarety a pak již můžete osvobodit pilota v kleci (9) v jezírku. Vraťte se
zpět ke štole a vejděte do vchodu vedle štoly. Zlikvidujte vojáky vevnitř
a i toho který pracuje na chodbičce. Pak vylákejte dalšího vojáka na
chodbičku a zabít pak jeho velitele je už sranda. Vyjděte spodním vchodem a
vejděte hned do vedlejšího vchodu. Tři vojáky kteří zde jsou není problém
zlikvidovat. Získáte bonus a výbušninu. Vydejte se směrem nahoru a odstraňte
stráž na cestičce mezi body (8) a (10). Pak pokračujte systematicky. Vojáka
co vidí na cestičku, vojáka za bunkrem, toho co kouká z okna na bunkr, toho
co si sním povídal, vojáka před bunkrem, patrolu která chodí do kola na
chatrči(11), vojáka před chatrčí, vojáka nad dělem a pod ním. Většina
z nich se dá na něco vylákat (cigarety, víno). Do prostřední chatrče (10)
vejděte dveřmi od cestičky v okamžiku kdy bude důstojník listovat v novinách
u dveří. Rychle opusťte místnost i s mrtvolou a vyčkejte si na vojáka který
chodí do této místnosti. Zbytek je už je sranda a můžete se vydat do
budovy s odstřelovačem. Dole je jeden voják a najdete zde bonus. Po odstranění
odstřelovače najdete v malé místnosti žebřík a léky. Pak odstraňte granátem
šest vojáků u loďky a dojděte si do budovy (12) pro bonus. Jděte nazpátek
do podzemí do chodby kterou jste ještě nestačili vyčistit. Zlikvidujte tři
vojáky a v další místnosti dva. Za dveřmi vpravo jsou vojáci a pár věcí,
za dveřmi ve středu je bonus a pár věcí (hoďte tam granát). Dveře vlevo
vedou k dělům kde jsou tři vojáci. Ve skříni jsou dva bonusy a další užitečné
věci. S výtahem vyjeďte nahoru pro Inferna která má nálože a přesuňte
se ke dveřím do bunkru (13). Ty se dají odstranit autogenem. Teď uložte pod
děla nálože a přesuňte celý tým k letadlu. Stráže před letadlem a v
letadlu nejsou problém a vydejte se s Infernem a Tinym ke zlaté opici. Vchod
je v chatrči (14). Položte u zdi nálož (stlačte SHIFT a ukáže se místo
kam) a vyjděte ven. Teď již můžete odpálit všechny nálože a Tiny si
dojde pro opici a oba nastoupí do letadla a máte šťastně další misi za
sebou.
Mise 7 - Gigant v Haiphongu - The Giant in Haiphong
Tiny, Inferno, Lupin a Nataša
Cíl mise
- Zkontaktovat Inferna a
Lupina
- Najít výbušniny a zničit
velké a malé nádrže
- schovat se na letadlové
lodi
- Zachránit Natašu
V této misi má Nataša trochu jiné schopnosti. Umí ovládat
dobře odstřelovačku, ale naopak její krytí je slabé. Rtěnka se dá použít
jen tehdy když Nataše nemá u sebe věci které dáma nemívá. Proto nemá-li
rtěnku v inventáře položte některé věci a rtěnka se objeví. Vyšší důstojníci
jí mohou odhalit. Vydejte se směrem k moři a u prvního domku napravo si počkejte
na vojáka který tam prochází. Pak se zaměřte na vojáka vedle domu.
Seberte mu cigarety a podívejte se do domku kde naleznete víno, samopal a další
věci. Pak zlikvidujte vojáka za domem. Přejděte přes cestu a zlikvidujte
toho u domku, toho co patroluje a nakonec toho mezi domky. Pak prohledejte domky
a v jednom z nich (1) je bonus a cigarety. V domě (2) jsou bonusy 2, ale musíte
se dostat přes tři vojáky dole a pak nahoře lehce zvládnete prvního vojáka
a potom na cigarety vylákejte sedícího a zbývající dva už není problém.
Ve vedlejší místnosti jsou ty dva zmiňovaný vojáci. Vyjděte ven na
verandu a zlikvidujte vojáka (pozor aby vás ze spodu neviděly). Mrtvolu
schovejte (pamatujte si že ani cestující nesmějí vidět mrtvoly protože se
dají na útěk) a jděte druhým východem dolu do skladiště kde je voják a
bedničky. Nic v nich ale není a tak vyjděte ven a zabijte vojáka mezi
domy a vylákejte vojáka co na něj kouká. V malém domku nic zajímavého není
a až přejde patrola vylákejte vojáka za domem (3). Pak se jděte do domu podívat.
Promluvte si s prodavačem a na poličce najdete bonus. Jděte do vedlejší místnosti
v okamžiku kdy voják odchází popovídat si s kolegy. Jakmile půjde směrem
k vám zezadu ho zabijte. Na poličce najdete věci pro Natašu a nahoře je
bednička s bonusem. Pak zabijte toho co se kouká z okna (pozor na civilistu na
balkóně).
Přesuňte se do zahrady u domu (4) a nalákejte rádiem
dovnitř vojáka u zdi. Do zahrady se dá nalákat na cigarety ještě jeden voják.
Pak nalákejte dalšího vojáka do uličky a opatrně se přesuňte do krajního
domu (6) kde je Nataša. Vejděte dovnitř v okamžiku kdy bude admirál vzadu a
rychle všechny zlikvidujte. Promluvte si s Natašou a předejte jí věci. Nahoře
jsou jen tři vojáci a vydejte se ven. Venku zabijte námořníka před dveřmi
a vojáka který chodí po chodníku nalákejte a zlikvidujte. Vydejte se směrem
k velkému domu. Odstraňte vojáky u zaparkovaného auta a vojáka u budovy. Vyčistěte
celé okolí budovy a přitom si dejte pozor na stráž na střeše a na
civilistu, který nakládá věci do auta. Nesmí vás vidět, jinak uteče od
auta a nepozorovaná cesta do přístavu se uzavře. Do budovy vejděte bočním
vchodem a jakmile zabijete prvního vojáka odneste ho rychle ven. Pak sem přesuňte
celé mužstvo a promluvte si spolu. Vyčistěte následně celou budovu a
prohledejte jí. Musíte najít dva bonusy. V domě (5) je dole pět vojáků
kteří nejsou problém a najdete pár věcí. Nahoře jsou vojáci dva které
musíte zlikvidovat tak aby Vás neviděl civilista. Ve skříních jsou nějaké
věci, žebřík a hlavně bonus. Ve vedlejší budově nic není a tak se
vydejte do budovy vedle domu (6). Dole jsou tři vojáci a nahoře v bedně je
bonus. V dalším domě (druhém od 6) jsou dole tři vojáci a bonus. Nahoře
je jeden voják a další bonus. S Natašou se podívejte ještě do budovy (7).
Je zde další bonus a pak se vraťte do domu (4). V předu je důstojník s vojáky.
Umístěte do střední místnosti rádio a nechte pootevřené dveře. Vojáci
se půjdou podívat a vy použijte 1-2 granáty. V přední místnosti je bonus
a další věci. Do přístavu se vydejte náklaďákem který vozí zboží
(doufám že jste nevyplašili civilistu) a jakmile auto zastaví jděte rovnou
do skladu (8) a vyčistěte okolí. Pak zaskočte do zadního menšího skladu.
Zabijte důstojníka a na vojáky použijte granát a prohledejte bedničky. Pak
se přesuňte k autu a postupně odstraňte hlídky. Vojáka před velkým
skladem (9) nalákejte a pak toho co ne něj vyděl. Ve skladišti jsou jen vojáci
a tak se zaměřte na kontejnery před skladištěm. Nataša zabaví vojáka
u vchodu a vojáka který chodí kolem kontejnerů vylákejte.Položte rádio
mezi hangáry a odlákejte vojáka u hangárů. a pak vylákejte jednoho z
dvojice povídajících vojáků. Pak zlikvidujte vojáka který se dívá směrem
na hangár a nakonec toho u Nataši. Ta se pak přesune k vojákovi na zásobníku
(10) a tím můžete vyčistit prostor u brány. Je zde voják a pilot. Pak
zlikvidujte vojáka pod jeřábem a na zásobníku. Vejděte do budovy u brány
a proplazte se k vojákovi který klečí u okna. Pryč s mrtvolou a vylákejte
důstojníka od stolu. Odlákejte pozornost obou vojáků (s myší) a odstraňte
je. Ve skříních najdete potřebné věci. Za jedněmi dveřmi není nic a za
druhými je voják a bonus. Nad schody jsou dva vojáci a do místnosti kde je
hodně vojáků hoďte granát. Pak zlikvidujte vojáky nad vchodem. Vydejte se
ven a nalákejte vojáka který chodí u zásobníků a s Natašou odlákejte
pozornost vojáka který kouká na tank. Tím můžete zlikvidovat hlídku u
tanku a vylákat vojáka před hangárem (11). Pak zlikvidujte vojáka u Nataši.
Nataša pak odstřelí na zásobnících snipera vojáka blízko něho a v
poslední řadě snipera nahoře na lodi (13). Teď se vydejte vyčistit hangár
kde je pár dobrých zbraní. Teď uložte nálož pod tank a u zásobníku (10)
a schovejte se za bedny kousek od stojících vojáků. Zbytek mužstva přesuňte
do hangáru a aktivujte je na střelbu kdyby někdo přišel. Teď postupujte
rychle. Vyhoďte tank, potom hoďte na vojáky granát a nakonec aktivujte nálož
u nádrží. Pak vyčistěte celou tuto část a dejte nálože k zásobníku
(12). Se zlodějem vylezte na jeřáb a přeručkujte po rameni až na konec nad
loď. Jakmile se dostanete k zabitému odstřelovači (13) klikněte se Shiftem
na připravený žebřík a cesta je pro zbytek komanda volná. Až budou všichni
nahoře odpalte poslední nálož u zásobníku a vlezte všichni do kontejneru
a mise končí.
Mise 8 - Záchrana vojína Smith - Saving PrivateSmith
Tiny, Inferno, Lupin a Duke
Cíl mise
- Ošetřit vojáka Smith
- Ukrást kódy k rádiu a
použít ho
- Osvobodit a zachránit členy
svého komanda
Mise začíná pouze s Lupinem který umí nepřátele
jen omráčit a jakmile osvobodíte Tiny vraťte se k zajatým vojákům a
zlikvidujte je (velice pěkná rada co?). Jestli to, ale neuděláte budou na
konci mise osvobozeny a budete je muset stejně zlikvidovat. V této misi získejte
všechny bonusy a užijete si bonusové obrany města. Vylezte na balkon (1),
omračte vojáka a vlezte dovnitř kde omračte dalšího. Pak vylezte nahoru a
vylákejte vojáka z hlídky. Prohlídněte si bednu a vevnitř omračte vojáka.
Tím je Tiny volný a předejte mu pár věcí. Zlikvidujte oba vojáky a z okna
u dveří vyhoďte žebřík. pro Tinyho. Zlikvidujte obě stráže po stranách
domu a důstojníka na balkoně. Pak zlikvidujte vojáka u budovy (2), který
vidí na schody (3). Zlikvidujte vojáka u domu který se dívá směrem k řece
a pak se zlodějem přes zábradlí se dostanete k vojákovy který se naopak dívá
k domům. Vraťte se k domu (1) a zloděj vleze dovnitř přes okno u dveří a
omráčí důstojníka a odemkne šperhákem dveře.
Tím se Tiny dostane dovnitř. Zabijte tři vojáky dole a
získejte svářecí autogen. Vyjděte nahoru a baret sleze žebříkem dolu na
balkon. Zloděj vyleze na poschodí kde umístil žebřík a vystrčí hlavu ven
a sebere žebřík. Zlikvidujte vojáka v první místnosti a stráž vylákejte.
Zabijte důstojníka u schodů a spícího vojáka. Prohledejte skříně a získáte
bonus a náboje pro snipera. Pozor na jejich používání protože je budete
hlavně potřebovat na konci. V koupelně je další bonus a přesuňte se k
vedlejšímu domu. Vylákejte vojáka ze zahrádky a pak vojáka který kouká z
okna v prvním poschodí na dveře domu (1) Pak zlikvidujte vojáka za opevněním
a vojáka za domem. Vylákejte ven vojáka který chodí mezi poschodím 1 a 2.
S Lupinem vylezte do prvního poschodí ze strany zahrádky a to úplně nalevo.
Pomocí žebříku se pak nahoru dostane i Tiny. Promluvte si s Infernem a
zabijte vojáka u dveří. Získáte vyhledávačku min a minu. Vylákejte důstojníka
a Lupin vyleze výš a znehybněte snipera a vojáka který kouká z okna ven.
Nezapomeňte je pak zlikvidovat s Tinym a v přízemí to taky vyčistěte. Vše
prohledejte a získáte bonus, saperskou pušku a granáty. S Lupinem otevřete
dveře do zahrady a vyjděte ven. Pak vylákejte z domu u mostu (vedle 2) vojáka
který se kouká oknem na dům se zahradou. Lupin pak vleze přes okno dovnitř
a odstraní oba vojáky a otevře spodní dveře. Tiny se tím dostane dovnitř
a dokoná dílo zkázy a ve skříni najdete bonus. Nahoře zabijte tři vojáky
ve předu a pak strážce který bije Dukeho a pak ho osvoboďte. Získáte
pár věcí ze skříní a zbraň od vojáka. Vyjděte ven z domu a postřílejte
na druhé straně řeky všechny kteří se dívají na vodu. Pro Dukeho to je
sranda. Pak ještě zlikvidujte skupinu vojáků která hlídá most (třeba
granátem). Pak vylákejte vojáka který se dívá na schody a slezte dolu a
zabijte stráž. Dojděte k letadlu (4) ve kterém je bonus. Dovnitř se
dostanete např. pomocí autogenu.Pak přeručkujte přes dráty (5) s Tinym a
Lupinem. Vyjděte na malé molo a zabijte vojáka na schodech a pak vojáka v
miniaturním opevnění. Lupin pak otevře bedničky a získá dálkovou nálož.
Pusťte se do čistky rozbořených domů. V klidu používejte zbraně a granáty.
Dost věcí najdete v bedně (6). Zabijte na dálku vojáka na mostě před
budkou a můžete vyčistit celé okolí. Lupin pak vleze dírou do domu kde je
Smith (7). Píchněte mu injekci a můžete klíčem odemknout dveře. S Lupinem
dojděte k díře u řeky (8) a vlezte dovnitř. Jsou zde čtyři vojáci a v
trezoru kódy. Smith pak zavolá rádiem a mise končí.
Vyjímečně vám dám pár rad pro bonusovou misi. Přesuňte se do domu u řeky
a dolu postavte dva vojáky a nahoru jednoho. Duke se postaví k oknu tak aby
vyděl přes řeku. Spojence nechte tam kde jsou. Předtím posbírejte všechny
zbraně a miny od řeky. Ty umístěte na strategické místa. Cíl mise je v
okamžiku kdy zničíte všechny tanky a vyčistíte město od němců.
Mise 9 - Zámek Colditz - Castle Colditz
Tiny, Lupin, Tread, Spooky a Duke
Cíl mise
- Osvobodit Lupina
- Najít první část - kódovací
tabulku
- Najít druhou část - kódovací
vzor
- Najít třetí část - plán
- Spojit všechny tři části
a odvysílat je
- Osvobodit vězně - dát
jim uniformy
- Utéct balonem
V
této misi se nesnažte prozkoumat celý zámek a využívejte odstřelovače k
likvidaci vojáků v oknech. Snažte se ze začátku nevyvolat poplach a dejte
si opět pozor na civilisty. Vězně začněte osvobozovat až v okamžiku kdy
bude cesta ke svobodě volná a pozor nato je jich 58 a musíte jim dát
uniformy zabytých vojáků. Hru začněte s Tinym a zlikvidujte vojáka u skleníků.
Pak se zaměřte na vojáka u domů a pak vylákejte vojáka před domy a
vejděte dovnitř (1). Zlikvidujte postupně toho v koupelně, pak toho co má
noviny a nakonec malíře. Prvního důstojníka vylákejte aby jste ho mohli
zlikvidovat a prohledejte vše. Z prostěradla se stane dobré lano a můžete
vyčistit podkroví. Pak vylákejte vojáka u řeky a jednoho z dvojce který
vidí na skleník. Pak vejděte do domu (2) a celý ho vyčistěte. Tím je
cesta do skleníku od zadu volná a celý ho prohledejte. Teď vás čeká nepříjemná
část. Vlezte do řeky a u vojáka u schůdků se potopte. Vylezte u civilisty
(3) a odlákejte vojáka který se dívá na místo kde chcete vylézt někam za
důstojníka který stojí před domem. Pak se přeplazte co nejvýš a až se
odstřelovač zase nebude dívat rychle odejděte ze zorného pole a zlikvidujte
odlákaného vojáka, důstojníka před domem a vylákejte důstojníka který
chodí po cestě a vojáka který chodí u továrny. Jděte do domu u kostela ne
této straně silnice a celý ho vyčistěte a prohlédněte. Vyjděte ven
a zlikvidujte vojáka u řeky a u kostela. Tím je Spooky volný a Tiny mu předá
potřebné věci a uniformu vyššího důstojníka. Pak zlikvidujte hlídku
která chodí kolem kostela. Přesuňte se k továrničce a vylákejte vojáka
který chodí dokola. Potom zlikvidujte oba dělníky a věnujte se vyčištění
budovy (4). Zabijte vojáka který se dívá ven oknem a vylákejte vojáka který
sedí u stolu. Prohledejte dům a najdete tři bonusy. Pak se vydejte směrem ke
kostelu a vyčistěte postupně terasu za domem a okolí kostela. Teď se
vydejte k autu (5) a zlikvidujte vojáky u něj a ty u kostelíka. Teď vyčistěte
celý prostor směrem k Treadovi a svojí pozornost přeneste na Dukeho. Tem musí
zlikvidovat všechny odstřelovače a vyčistit vše kam vidí. Teď už můžete
shromáždit všechny svoje muže u zámku (6) a pokusit se o vstup dovnitř. Zabijte
čtyři vojáky a vojáka za domem. Po vstupu jsou dole dva vojáci a nahoře je
jich šest. Vejděte dovnitř, zabavte důstojníka a odstraňte vojáka který
se dívá na popravčí četu. Potom hoďte mezi vojáky plynový granát a
postupně je zlikvidujte. Teď už si v klidu promluvte s Lupinem. Vstupte
dovnitř dveřmi pod schody a zlikvidujte vojáka na chodbě. Dostanete se do místnosti
s více poschodími a zabijte všechny vojáky. V místnosti na prvním poschodí
vpravo najdete kódovací tabulku (v kabátě) a pár věcí. Musíte přitom
zlikvidovat všechny co tam jsou. Dveře u vysílačky vedou do místnosti se žebříkem
kde jsou nahoře náboje pro odstřelovače a dejte se do knihovny kde je pár věcí.
Vyjděte ven k dělům a zlikvidujte stráž a vraťte se nazpátek a dejte se o
poschodí níž. Vojáci by neměly být problém a vyjděte ven dveřmi které
vedou ze zámku. Vejděte do druhých dveří a dostanete se ke stenografu. Místnost
vyčistěte. Dole jsou tři vojáci a ty musí pryč. Zde to musíte vyčistit vše
včetně schodů a odemknout dveře (klíč má jeden z vojáků). Vraťte se
nazpátek do místnosti se schody. Přes místnost s děly se dostanete do jídelny.
Spooky odstraní vojáka který brání pohybu ostatních a přejděte do další
místnosti se schody a dveřmi.V místnosti se čtyřmi vojáky najdete pár věcí
a za dveřmi naproti jsou dva vojáci a taky pár věcí. O poschodí níž je pět
vojáků a kódovací vzor. Vraťte se do místnosti kde jste našli tabulku a přes
nemocniční oddělení se dostanete do druhé části budovy. Zlikvidujte vojáka
na chodech a pak vyčistěte vnitřek. Najdete pár věcí a hlavně na věšáku
je dekodovaný plán. Po schodech dolu se dostanete k holiči (je zda pár věcí
a dva vojáci) a dveře (7) vedou ven do další části. Venku zlikvidujte vojáka
a vejděte do dveří naproti. Zabijte vojáka na chodbě a v místnosti. Zde je
pár nábojů pro odstřelovače přes spodek se dostanete k odstřelovači na
zdi Vyjděte ven a v kruhové věži najdete dalšího odstřelovače. Vyjděte
na druhém nádvoří a zlikvidujte jen němce. Zachráníte tím první vězně
(*4). Na dalším poschodí jsou zase (*4) a opět na dalším poschodí jich je
(*5). V podkroví je (*1). Vyjděte ven z budovy a ve vedlejší budově jsou
dole (*2) a je zde i bonus. V podzemí je (*1) a dva bonusy. Vlezte se zlodějem
do další budovy a vyhoďte žebřík pro Tyniho a ten celý dům vyčistí.
Jsou zde další vaši vojáci (*3) a bonus. O poschodí výš jsou (*3) a na
dalším (*2) a tři bonusy a ještě výše jsou (*2) a čtyři bonusy. Přejděte
doprava a zde je (*6) vojáků a dva bonusy. Teď už by jste měli mít zachráněno
33 vojáků. Po žebříku nahoru (*2) a vyjděte ven a v další budově je
(*1). V další budově je nahoře vysílačka a voják (*1). V další budově
nahoře (*6). Jděte levým schodištěm a na dalším poschodí jsou vojáci
(*2) a po žebříku nahoru (*1) a dál na střechu (*1). Slezte o dvě poschodí
dolu a po schodech znova nahoru (*2), nazpátek a po schodech nalevo dolu (*1) a
po žebříku se dostanete k dalším vojákům (*2). Vyjděte ven a ve vedlejší
místnosti získáte další vojáky (*4). Teď už máte zachráněno všech 58
vojáků a dojděte si k rádiu (pamatujete si ještě kde bylo) a odvysílejte
zprávu. Teď se vydejte k druhé továrně a zlikvidujte procházejícího vojáka
a pak tři vojáky na továrně. V továrně (8) jsou dva bonusy a teď se
vydejte napříč přes mapu a v největší budově u továrny (4) je celkem šest
bonusů a v malé budově před továrnou jsou dva bonusy. Mise končí odletem
balónem.
Mise 10 - Je Paříž spálení? - Is Paris burning?
Tiny, Duke, Fins, Inferno, Tread, Lupin, Spooky, Natasha, Lupin a Whiskey
Cíl mise
- Inferno vypne detonační
zařízení
- Skontaktovat Natashu
- Použít rádio
- Ukrást co nejdříve tank
a klíče od věže
V poslední misi se sešel celý tým a můžete bez problémů střílet
na vše a všude. Vylezte s Tinym nahoru a schovejte se v budce a jakmile to půjde
zabijte vojáka který sedí na stoličce a potom procházejícího vojáka. Pak
zlikvidujte zbytek. Špion si vezme uniformu vojáka který seděl na stoličce
a najděte bonus který je ve smetáku u schodů. Zlikvidujte vojáka u nad
schody a zabavte důstojníka a se psem vojáky u vchodu. Pak zlikvidujte vojáka
u kasy, důstojníka, vojáka u stěny a vojáky u vchodu. Vyjděte ven a
zabavte jednoho vojáka a postupně je oba zlikvidujte a pak vojáka který zde
přechází. Zabavte kouřícího důstojníka (se psem) a vojáka (se špionem)
a pak je zlikvidujte. Vyčistěte celý prostor. V parku najdete bedny (1) ve
kterých jsou výbušniny a kousek odtud u altánku je důstojník který má klíče.
Pak vyčistěte celý prostor a přesuňte se k budově ve které je Natasha. Přitom
doporučuji stále celý prostor čistit od nepřátel. Vejděte do budovy dveřmi
(2) a v místnosti najdete bonus, víno a pár drobností. Vejděte do prvního
poschodí a v první místnosti je bonus a náboje a v druhé jídlo a léky a
konečně ve třetí je opět bonus. Vyjděte o poschodí výš a je to stejné
jako bole. V první a poslední je bonus a v prostřední je pár věcí. Vyjděte
opět výš a jste u Natashy s kterou si promluvte. Najdete pár drobností a
pak si odskočte na střechu kde zlikvidujte vojáka. Do vedlejšího domu se
dostanete přes garáž. Dole nic nenajdete a na poschodí jsou náboje do odstřelovačky.
Inferno vypne v pracovně u generála detonační zařízení a vydejte se o
poschodí výš kde najdete dva bonusy a granáty. Na dalším poschodí je další
bonus. V místnosti se čtyřmi vojáky nic není a na střeše jsou dva
odstřelovači a hlavně náboje. Sejděte dolu a vejděte do prostředního
domu. Je zde hodně vojáků a tak opatrně. Najdete zde dva bonusy a o poschodí
výš je další bonus. Na dalším poschodí jsou bonusy čtyři a pár
drobností a opět výš je bonus poslední. Zlikvidujte stráže na střeše a
vezměte si autogen a jděte ven. Zlikvidujte všechny vojáky u tanku a nasedněte
do něj. Potřebujete na jeho ovládání dva členy týmu a postřílejte vše
na co narazíte. Z tanku se střílí pomocí klávesy Ctrl. Nesmí zůstat nepříteli
žádný tank ani BVP. Pomocí klíče se dostanete přes vchod W (3) do
Eiffelovky. Vlezte do kabinky a vyjeďte o poschodí výš. Špion zabaví vojáka
u zábradlí a odstřelovač vystřílí na co dohlédne. S Tinym a Spookym vyjděte
do věže a vyčistěte celý prostor a můžete odvysílat rádiem splnění
nejen této mise, ale celé této hry.
Návod je napsán pro stránky Abeceda
her
|