Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Dark Seed 2 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Dark Seed 2
Po rozhovoru se šerifem si prohlédněte věci v místnosti, ale nic zde
neberte. Vyjděte z místnosti do kuchyně a promluvte si s matkou. Seberte
magnet ve tvaru usměvavého ksichtu z ledničky a pokračujte dál do obýváku.
Otevřete skříňku a seberte z ní fotoaparát. V koupelně klikněte na skříňku
a Mike si vezme léky (neobjeví se v inventáři). Opusťte dům a promluvte si
s Jackem, který právě přijel. Nyní si projděte jednotlivé lokace ve městě
a promluvte si s lidmi (v obrazovce s cirkusem se dá jít vlevo i vpravo a v
obrazovce s domácími potřebami (hardware) se dá jít vpravo). Dále jděte
do obrazovky s restaurací a kulečníkem a zajděte tam, jestli jste tam ještě
nebyli. V kulečníkové herně si promluvte s Jimmym a projděte skrz hernu
dozadu na dvůr. Prohledejte koš a seberte z něj ramínko, které se vám bude
v budoucnu hodit na otevírání zámků. Běžte do obrazovky s cirkusem a jděte
vlevo ke kostelu a zaklepejte na dveře. Pořádně si promluvte s paní Ramirez
o smrti jejího manžela. Vraťte se na předchozí obrazovku a jděte vpravo.
Prozkoumejte (pomocí look) křídový opis Ritina těla a poté klikněte na křoví,
které se pohne. Promluvte si se Slimem, který z křoví vyleze a dostanete od
něj lístky na Ritinu školní sešlost. Vraťte se zpět na mapu a navštivte
doktora Simse (obrazovka s Hardware) a nechejte se od něj zhypnotizovat. Po
snu, který se vám bude zdát, se vraťte k vašemu domu a sedněte si na lavičku
u okna. Po Jackově odchodu jděte do domu a zapněte televizi. Keeper of Scroll
vám dá z Dark Worldu zprávu spolu s lístky do cirkusu. Jděte tam, cirkus už
bude otevřen. Promluvte si s nemocným šaškem a ukažte mu lístky. Jděte
dovnitř a uvnitř doprava kolem prázdného stanu. Vlezte dovnitř a pokuste se
sebrat medicínu pro klauna ze stolu. Bohužel na bedně leží těžká
kovadlina se kterou nehnete. Vraťte se před stan, dejte se vlevo a projděte
si všechny tři atrakce (můžete si je i vyzkoušet). Vraťte se před stan a
vydejte se nahoru do dveří s obludou. Projděte kolem zrcadlového bludiště
do stanu vlevo. Promluvte si se siamskými dvojčaty, která posílají dopisy
mrtvým lidem a řekněte jim, že se ve vašem případě zmýlili. Pokračujte
dál a promluvte si se silákem Garganem a poproste ho, aby vám sundal
kovadlinu ze šaškovské medicíny. Bohužel je unaven, takže pokračujte dál
až k Pandoře. Promluvte si s ní o všem, co lze. Promluvte si s ní znovu a
rozhovor ukončete „hogwash„. Odpoví vám, že se jistě ještě vrátíte.
Opusťte místnost a vraťte se. Promluvte si s ní znovu a řekněte, že potřebujete
její pomoc „need talents„. Zeptejte se jí na všechny lidi z cirkusu
(speciálně na dvojčata). Dozvíte se hádanku, kterou všichni kromě Mika
znají (ráno čtyři nohy, v poledne dvě a večer tři). Jeďte k šerifovi a
MUSÍTE z něj dostat informaci o Doc Larsonovi, že byl vyhozen z nemocnice (kicked
off from a hospital...). Nyní můžete jít vedle do márnice (Morgue) a
zaklepejte na okénko. Rozhovor musíte udržovat tak dlouho, dokud mu nebudete
moci říci, že byl vyhozen z nemocnice. Larson se naštve a praští pěstí
do okna, čímž otevře zavřené dveře vlevo. Opusťte márnici a opět se do
ni vraťte a vejděte do zadní místnosti. Prozkoumejte mrtvé tělo a pokuste
se vzít řetízek s klíčem. Zatím to nejde. Prozkoumejte kabinet vlevo a z
lejster se dozvíte odpověď na hádanku. Nyní můžete vzít klíč z krku
mrtvého. Prozkoumejte znovu kabinet, dokud nenajdete černou knihu s
informacemi o Ritě. Pokračujte ve čtení v kabinetu, dokud se vám nebude stále
objevovat hláška (...AMA notice...). Ještě otevřete mrazící box a podívejte
se na Ritino tělo (něco tu chybí). Vraťte se do cirkusu.
Jděte do zrcadlového bludiště a snažte se
dostat bludištěm až k zrcadlu s malým zámkem (v pravé dolní části).
Pomocí klíče z krku mrtvého zámek otevřete a pokračujte dál do zdobené
místnosti. Skrz zrcadlo projděte do Dark Worldu. Promluvte si s Keeper of
Light o všem, co lze a vylezte ven z bludiště (je to naposledy, v budoucnu již
bude stačit kliknout na východ, nebo na zdobenou místnost). Vejděte do velké
hlavy. Zde je hlavní pohon pro generátor, který má zničit náš svět. První
hlava je již na svém místě...
Pokračujte stále doleva, dokud nedojdete k hlavě
propíchnuté zapínacím špendlíkem. S hlavou si promluvte a použijte na ni
magnet z ledničky, čímž ovlivníte výhru na kole štěstí na pouti.
Vydejte se tam a hru si zahrajte. S pěkným medvídkem se vraťte zpět do Temného
světa a to v co se medvídek proměnil, vhoďte do otvoru u přišpendlené
huby. Tím zastavíte stroj na výrobu těžkých drog. Vraťte se k portálu s
Ritinou hlavou a vydejte se směrem k vám. Nic si nedělejte z toho, že se za
vámi zaklapla mříž, pokračujte dál směrem k sobě. Na mapě jděte do
lokace uprostřed (obměna baru a kulečníkové herny v normálním světě).
Jděte do herny vpravo a projděte dozadu a promluvte si s umírajícím Gothem
v jeho jeskyni. Slibte mu, že mu pomůžete a přinesete mu nějaké drogy. Při
zpáteční cestě seberte v lokále velkou stříbrnou věc ze stropu a jděte
vedle do restaurace (vchod vlevo vedle kulečníku). Promluvte si s „hostinským„
a seberte podivnou slizkou věc z pultu. Nyní byste se potřebovali vrátit do
normálního světa, ale bez pracovní karty to zatím nejde. Na mapě jděte do
Civic Centra (obraz vpravo dole) a zde přímo do prostředních dveří (lze jít
i vlevo a vpravo, ale to až později). V hale spravedlnosti si promluvte se
soudcem a řekněte mu, že jste Mike Dawson. Budete „odsunuti„ do odkladiště
mrtvol. Z obleku vlevo odtrhněte Pracovní kartu a seberte ji. Nyní se dotkněte
světelného kuželu vlevo. Po rozhovoru s Keeper of Souls se vraťte do
cirkusu. Silákovi Garganovi dejte velkou stříbrnou věc z Temného světa a
znovu ho poproste, aby vám pomohl s kovadlinou. Dozvíte se, že je to zbytečné,
protože klaun mezitím zemřel. Gargan vám dá nějaké léky, které potřebuje
Goth v Dark Worldu. Doneste mu je a promluvte si s ním o všem, co jde. U Gotha
seberte ještě kuš se stěny a vraťte se zpět do cirkusu (můžete jít přes
zrcadlo na mapě). Jděte na atrakci úplně vlevo (házení kruhu na kolík).
Kuší střelte do sloupku a hru si zahrajte. Získáte tak další hračku. Vraťte
se do Temného světa a hračku vhoďte do přístroje vlevo od propíchnutých
úst, čímž jste zastavili přísun energie do Haly spravedlnosti. Jděte tam
(soudce již zde nebude) a ze skříně vpravo seberte Scroll (první věc ke
zničení generátoru). Vyjděte ven před velkou hlavu a jděte vlevo.
Promluvte si s Ikem a Ukem a dozvíte se od nich, že do vězení budete vpuštěni
až poté, co odpovíte na jejich hádanku. Zkuste všechny kombinace a odpovědi
a pak jděte zpět na mapu a jděte do lokace vpravo nahoře. Pokračujte dvě
obrazovky vpravo až na konec. Promluvte si s bio-robotem, který hlídá vchod
(klikněte na robota, ne na vchod) a jestli jste se dostatečně pobavili s Ikem
a Ukem, měla by zde být možnost odvolat se na jejich hádanku. Jestliže tomu
tak je, získáte odpověď, kterou běžte říci Ikovi a Ukovi, kteří vás
pustí do věznice. Tlustému přerostlému dítěti ve věznici dejte humus,
který jste našli na barovém stole a projděte kolem něj vpravo. Promluvte si
s Keeper of Scrolls a zeptejte se jí na vše, co lze. Poté se vraťte do normálního
světa a jděte na mapě do obrazovky, kde sídlí šerif. Jestli jste se
zeptali na vše Keeper of Scrolls, měli byste venku potkat starostu. Promluvte
si s ním, a až odejde, otevřete jeho auto ramínkem. V přihrádce najdete
porno fotky a mezi nimi i fotky Rity a pěťák na telefon. Kruh podezřelých
se ještě roztahuje. Pěťák vhoďte do telefonního automatu a zavolejte šerifovi.
Použijte odpověď „...report a robberty ...ATM„, čímž šerifa odlákáte
z kanceláře. Uvnitř jeho kanceláře vezměte ze stolu Ritinu fotku a noviny.
Vraťte se do svého domu a na lavičce počkejte na Jacka. Vše mu řekněte.
Jděte na obrazovku cirkusu a jděte doleva a opět si promluvte s Ramirezovou
vdovou. Jděte do kulečníkové herny a promluvte si s Jimmym a vraťte se k
vdově. Jimmy by tam měl být. Podívejte se dovnitř oknem a shlédněte scénu,
jak paní Ramirezová platí Jimmymu za vraždu jejího manžela. Použijte
fotoaparát na okno a scénu vyfoťte. Vydejte se na další seanci k doktoru
Simsovi. Nechejte se opět zhypnotizovat. Poté jděte domů a sedněte si na
lavičku a počkejte na Jacka a vše mu řekněte. Dozvíte se, že Jimmy je opět
v herně. V kulečníkové herně se strhne bitka. Po animaci jděte dozadu, kde
jste našli ramínko a vejděte do chatrče a promluvte si se Slimem, od kterého
dostanete Jimmovu pistoli a dopis. Jděte do temného světa a tam se dejte na
mapě do lokace vpravo nahoře (ve sloupu je další hlava, starosta je mrtev).
Jděte do pravých dveří a vyměňte svou pistoli za temnou Bio zbraň. Jděte
do cirkusu a na střelnici použijte zbraň z Temného světa. Získáte tak další
výhru. Starostovi, který přijde, dejte dopis a dělejte, že nevíte, že je
starosta mrtev. Vraťte se do Dark Worldu a hračku dejte do posledního slotu v
obrazovce vlevo od sloupu. Tímto jste vyřadili výrobu zbraní. Jděte do
lokace, kde jste vyměnili se zbrojířem zbraň, ale jděte dveřmi vlevo, které
jdou už otevřít. Ze stolu seberte vetřelce. Vraťte se do normálního světa
a jděte na další seanci s doktorem. Po hypnóze budete zadrženi agentem FBI,
kterého Mike bleskově zneškodní. Vraťte se domů a počkejte na lavičce na
Jacka a vše mu řekněte. Jděte do lokace s doktorem a pokračujte vpravo k
Paulovu domu. Použijte vetřelce na hydrant, z kterého Paul kropí zahradu, čímž
se vám povede dostat do jeho domu. První místností jen projděte a v ložnici
prozkoumejte podlahu před knihovnou. Knihovnou otočte a vstupte do tajné místnosti.
V místnosti nejprve prozkoumejte VŠECHNY věci a pak seberte klíče z věšáku.
Budete přistiženi Paulem, ale vše se zvrtne a vy ho zabijete. Získejte od něj
co nejvíce informací než zemře. Dozvíte se, že to s Ritou nebylo až tak v
pořádku a že byla zapletena do temných rituálů. Vraťte se zpět na
obrazovku s doktorovou ordinací a pomocí klíčů otevřete obchod. Klikněte
na poplašné zařízení na stěně, čímž vylákáte seržanta od Ritina
domu. Jděte tam (vpravo od Paulova domu). Nejprve si přečtěte dopis na
stole. Konečně vše do sebe zapadá a vy se cítíte jako oklamaný hlupák.
Pokračujte dál do ložnice, kde vezměte lístek ze zrcadla. Jděte do cirkusu
a dejte Pandoře lístek z Ritina zrcadla. Ukáže vám za to část z vaší
minulosti.
A nyní nastává velké finále. Věci začnou mít
rychlý spád. Jděte do svého domu a promluvte si s matkou. Pokračujte do svého
pokoje a projděte zrcadlem v místnosti, která je již otevřena. Seberte meč
spravedlnosti a prozkoumejte krabici s krvavými botami vlevo. Promluvte si s
matkou a zeptejte se jí, proč to vše dělala a zeptejte se ji na zkrvavené
boty. Po její „nehodě„ vyplave z hrnce hlava Rity, z kterou si pořádně
promluvte. Času je málo a vy musíte zastavit Behemotha, aby se nedostal do vašeho
světa. Jděte doprava a vyjděte před dům. Na mapě jděte k portálu a pokračujte
k zrcadlovému bludišti, do kterého ale VSTUPTE OPAČNÝM SMĚREM. Rychle se
musíte dostat do místnosti se zrcadlem, které vás přenáší mezi světy.
Jestli jste vstoupili správným vchodem, ocitáte v levém vchodu. Dolů se
dostanete přes zrcadlo, přes které nešlo v minulosti jít (má na sobě
nepatrný zámek, jako to, které jste otevřeli). V místnosti, dorazíte-li
tam jako první, zabijete mečem Behemotha a máte z poloviny vyhráno. Nyní ještě
musíte zničit generátor. Na mapě jděte do lokace vpravo dole (jak jste byli
v hale spravedlnosti), ale nejděte do prostředních dveří, ale vlevo. Přejděte
přes propast a hlídači ukažte pracovní kartu a on vám dovolí sebrat světlo
pravdy. Vraťte se k portálu s hlavami a do přístroje na levé straně dejte
doleva světlo pravdy a doprava Scroll. Kabel na pravé straně přesekněte mečem.
A to je konec. Jako Jack vyjdete ven a to je vše. Konec byl sice mírně zmatený,
ale stálo to za to.
|