Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Diablo 2 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Diablo 2
Act I
Den of Evil
Získáte od: Akary
Cíl: vyčistit smrdutý dungeon
Odměna: Obdržíte 1 bod k dovednostem.
Zahřívací úkol vám zadá kouzelnice Akara, spočívá v triviálním vyčištění
dungeonu kousek za městem od všech zlých stvoření. Stačí tam zajít
(jmenuje se Den of Evil), kompletně vyklidit a u Akary si vyzvednout sladkou
odměnu.
Sister's Burial Grounds
Získáte od: Kashya
Cíl: zabít Blood Raven
Odměna: Přidá se k vám jedna zlodějka a vy si je potom budete moci od
Kashyi najímat.
Na místním pohřebišti v lokaci Burial Grounds, kam se dostanete skrze Blood
Moor a Cold Plains, to poslední dobou smrdí mrtvolami. Navíc se šéfce zlodějek
Kashye ztrácejí holky, a tak vás jistě její žádost o pomoc nepřekvapí.
Nezapomeňte si tedy do batůžku přibalit pár hřebíků, protože se budou
zatloukat rakve u hrobů, a měla by to odnést hlavně paní Blood Raven.
The Search for Cain
Získáte od: Akara
Cíl: osvobodit Caina
Odměna: Identifikace gratis, magický prsten
Přes Stony Field a Underground Passage se probojujte až do Dark Woodu, kde
naleznete strom a vyzvednete si u něho svitek. S pomocí Akary ho vyluštěte a
vraťte se zpět do Dark Woodu, objevte Stonehenge a aktivujte ho. Ve vesničce
zabijte kováře a osvoboďte Caina.
The Forgotten Tower
Získáte od: magická kniha
Cíl: zabít Countess
Odměna: poklady z jejího doupěte
Ve Stony Field se povaluje smutná kniha obsahující ještě smutnější příběh.
Nadešel čas zúčtování a vy se za ní vypravte do The Forgotten Tower (přes
Black Marsh) a vysvětlete jí, že holkám se prostě neubližuje.
Tools of the Trade
Získáte od: Charsi
Cíl: nalezení předmětu Horadric Malus
Odměna: vylepšení jedné nemagické věci
Charsi by si moc přála získat magické kladivo, s jehož pomocí je schopna
vytvářet moc hezké věcičky. Mrkněte se tedy do Monastery (přes Black
Marsh, Tamoe Highlands, Inner Cloister až do Barracs) a v jeho útrobách
naleznete a potrestáte kováře (kladivo je nedaleko).
Sisters to the Slaughter
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: najít a zabít Andariel
Odměna: něco magických věcí z jejího arzenálu a postup do druhého aktu
Cestou za šéfkou prvního aktu Andariel se podíváte do lokací Jail, Inner
Cloister, Cathedral a zaparkujete ve čtvrtém patře katakomb. Tam otevřte
mohutné dvoukřídlé dveře a podejte si s démonickou ženou ruce.
Act II
Radament Lair
Získáte od: Atma
Cíl: zabít Radamenta
Odměna: 1 bod na dovednosti a sleva u obchodníků
Na rozehřátí máte od Atmy přichystaný úkol: zabít zafačovaného
Radamenta. Žije ve druhém patře městských stok a rozhodně ho nepřehlédnete.
The Horadric Staff
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: zkompletovat Huradricovu hůl
Odměna: Horadric Cube, Horadric Staff (dočasně)
Na území Rocky Waste se nachází dungeon Stony Tomb, kde se zastavte pro unikátní
předmět v podobě Horadric Cube (transmutuje předměty). Nyní bude třeba
najít dvě části Horadric Staff a v této krychli je zkombinovat. První část
je v dungeonu Halls of the Dead pod Dry Hilts, druhá je ukryta v lokaci Ancient
Tunnels (putujte přes Far Oasis a Lost City). Obě části hole v magické
kostce zkombinujte dohromady a úkol bude splněn.
Tainted Sun
získáte od: automaticky
Cíl: zničení temného oltáře
Odměna: magický Amulet
V lokaci Vallye of the Snakes se nachází prokletý chrám Claw Viper, v jehož
útrobách tiše brumlá temný oltář, který musíte zničit. Stačí projít
dvě podlaží, vybít hadí muže a ze všech sil do něj udeřit.
Arcane Sanctuary
Získáte od: Drognan a Jerhym
Cíl: nalezení cesty do starobylé svatyně
Odměna: možnost postupu dále
V místním paláci se údajně dějí zvláštní věci a vladaři se navíc
ztrácejí holky z harému. Projděte tedy několik jeho podlaží a v té úplně
nejhlubší části naleznete portál do Arcane Sanctuary.
The Summoner
Získáte od: automaticky
Cíl: zabít Summonera
Odměna: postup dále
Na konci starobylé svatyně je místečko, v němž sídlí zloduch Summoner a
stráží důležitou Knihu moudrostí, jež vám umožní přistup do ztraceného
Canyonu.
The Seven Tombs
Získáte od: Jerhyn
Cíl: nalezení cesty k Durielovi a jeho zneškodnění
Odměna: magické věcičky a postup do 3. aktu
Z moudré knihy se dozvíte nejenom mnoho důležitých informací a dosáhnete
otevření portálu, ale také zjistíte symbol pravé hrobky Tal Rashy. Nalezněte
ji a probojujte se až k místnosti s Orifice. Vložte do ní složenou hůl a
slizkému Durielovi nasaďte razantní odtučňovací kůru.
Act III
The Golden Bird
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: nalezení Jade Figurine
Odměna: elixír - přidá 20 životů
V pavoučím lesíku se to potvorami doslova hemží, a přitom pouze jedna z
nich (většinou nějaký šampión nebo pojmenovaná příšera) má u sebe
drahocennou sošku. Tu ukažte Cainovi a poté věnujte Alkorovi. Na oplátku vám
daruje jeden velice přátelský lektvar.
Blade of the 01d Religion
Získáte od: Hratli
Cíl: nalezení dýky Gidbinn
Odměna: magický prsten, přidá se k vám kouzelník
Cestou přes Great Marsch se dostanete do vzdálené Flayer Jungle, kde se před
dávnými lety ztratila magická čepel Gidbinn. Vaším úkolem je samozřejmě
tuto čepel najít a poctivě odevzdat.
Khalim's Will
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: složit magické kladivo a zničit Compelling Orb
Odměna: přístup do Durance of Hate
I ve třetím aktu vás čeká jeden rozsáhlejší úkol, trošku podobný tomu
s Horadric Staff. Tentokrát máte za úkol najít Khalim's Eye (ve Spider
Cavern - na území Spider Forest), Khalim's Brain (Flyer Dungeon - Flayer
Jungle), Khalim's Heart (Kurast Sewers - vchod třeba z města Travincat) a
Khalim's Flail (ten u sebe většinou má jeden ze členů rady). Tyto předměty
zkombinujte a vzniklou zbraní udeřte do Compelling Orb.
Lam Esen's Tome
Získáte od: Alkor
Cíl: nalezení temné knihy
Odměna: 5 bodů na vlastnosti
Ve čtvrti Kurast Bazaar najděte vchod do Ruined Temple a následně ho
prozkoumejte. Kdesi v jeho útrobách je schována temná kniha, již se rozhodně
vyplatí vyměnit za pět bodů na vlastnosti.
The Blackened Temple
Získáte od: Ormus
Cíl: zabít všechny členy zkorumpované rady
Odměna: poklady členů rady
Následující úkol je velice prostý a zahrnuje pouze vyhledání temné rady
(ve městě Travincal) a její zneškodnění. Samotné provedení už není tak
triviální, ale to by byl zase jiný příběh.
The Guardian
Získáte od: Ormus
Cíl: najít a zabít Mephista
Odměna: magické předměty a poustup do čtvrtého aktu
Ve své pevnosti nenávisti, pojmenované Durance of Hate, ve čtvrtém patře
sedí a vchod do samého pekla hlídá první z bratří - Mephisto. Nalezněte
ho a jeho astrální tělo zbavte bolesti z bytí v našem světě.
Act IV
The Fallen Angel
Získáte od: Tyrael
Cíl: zabití démona Izuala
Odměna: magický předmět a 2 body na dovednosti.
Od Tyraela se dozvíte teskný příběh o jednom andělovi, jenž po letech služby
na nebesích zvolil boj za nesprávnou stranu. Temného anděla Izuala naleznete
v Plains of Despair a bude na vás, abyste ho mečem i magií přesvědčili o
tom, že se rozhodl chybně.
Hell's Forge
Získáte od: Deckard Cain
Cíl: zabít Hephasta the Armorera a zničit Mephisto's Soulstone
Odměna: 3 až 7 drahokamů (či lebek) vysokých kvalit
Před zabitím Diabla je potřeba nadobro sprovodit ze světa Kámen života démona
Mephista. Jediné místo na celém světě, kde je to možné provést, je
pekelná kovárna, v ní úřaduje příbuzný Butchera z prvního dílu Diabla.
Vypravte se na cestu do City of Damned, tam objevíte vchod do Rivers of Fire, sídla
Hephasta.
Terro's End
Získáte od: Tyrael
Cíl: nalézt a zabít Diabla
Odměna: magické předměty, nový titul, možnost hrát Nightmare a vytvořit
si Hardcore postavu
Nadešel čas na Diabla. Cesta do jeho doupěte vede skrze Rivers of Fire a
Chaos Sanctuary. Ještě před jeho zjevením je však potřeba rozlomit pět
magických pečetí a na čaj o páté, který se koná ve středu pentagramu, přinést
i kostky cukru, aby nebyl moc hořký.
LEKTVARY
Bohužel ani v tomto pokračování
Blizzard nemyslel na žíznivé krky hrdinů a hospodu do hry prostě
nezakomponoval. Tedy respektive hospodu snadno naleznete, ovšem neplní svoji
primární úlohu. Na své si ale přijdou milovníci nealkoholických nápojů,
protože si pro ně vývojáři přichystali celou řadu zajímavých koktejlů.
Název
|
Efekt
|
Healing
|
podle síly a
charakteru, kdo ho konzumuje, doplní počet životů
|
Mana
|
podle síly a charakteru
konzumenta doplní určitý počet many
|
Antidote
|
zbaví nepříjemných
účinků jedů
|
Rejuvation
|
okamžitě doplní 35% (normal),
nebo 100% (full) životů a many
|
Stamina
|
doplní na maximum výdrž
(a můžete zase běhat)
|
Thawing
|
ihned přeruší efekt
zmrazení
|
Exploding, Fulminating,
Oil
|
po dopadu exploduje (tři
stupně síly)
|
Strangling, Choking,
Rancid
|
produktem těchto
lektvarů je nebezpečný jedovatý oblak
|
TRANSMUTACE
Transmutace, jak již název
napovídá, je přeměna jedné či více věcí v jinou. Tedy ne že byste v
kotli zamíchali populární Bilčochovy ponožky s obsahem naší ledničky a
vyšlo vám z toho kurare, ale vlastně na podobném principu to funguje. Na počátku
druhé kapitoly získáte mocný artefakt - Horadric Cube, má tu příjemnou
schopnost přeměny předmětů v jiné. Krom skutečnosti, že ho dvakrát potřebujete
k dokončení hry, se s touto kostkou dá užít dost legrace, s jejími výsledky
vás seznámí následující tabulka (ale možností je údajné mnohem víc,
nebojte se zkoumat na vlastní pěst).
Ingredience
|
Výsledek
|
3 léčivé + 3 mana-lektvary
|
rejuvenation
lektvar
|
3 léčivé + 3
mana-lektvary + 1 libovolný gem
|
full rejuvenation
lektvar
|
1 léčivý lektvar + 1
strangting gas
|
antidote lektvar
|
3 gemy stejného druhu (či
lebky) a kvality
|
jeden gem-lebka vyšší
kvality
|
3 perfektní lebky +
amulet
|
vysoká pravděpod.vytvoření
+1,+2 k atributům
|
3 perfektní gemy + nějaká
věc
|
stvoření náhodného
magického předmětu
|
1 sekerovitá zbraň + 2
dýky
|
svazek vrhacích
seker
|
1 prsten + 1 emerald + 4
antidote lektvary
|
1 viridian prsten
(21-3o% odolnost vůči jedu)
|
1 prsten + 1 ruby + 4 explozívní lektvary
|
1 garnet prsten
(21-3o% odolnost vůči ohni)
|
1 prsten + 1 sapphire +
4 thawing lektvary
|
1 cobalt prsten
(21-3o% odolnost vůči chladu)
|
1 prsten + 2 topazy
|
1 coral prsten
(21-3o% odolnost vůči chladu)
|
3 amulety
|
1 prsten (jsou-li
stejného vzhledu růst kvality)
|
3 prsteny
|
1 amulet
|
6 perfektních gemů (každý
druh 1) + amulet
|
prismatic amulet
(16-25% odolnost vůči všem)
|
2 toulce šípů
|
jeden toulec šípů
|
2 toulce šipek
|
jeden toulec šipek
|
1 kopí + 1 toulec šípů
|
svazek oštěpů
|
Navíc v prvním aktu naleznete
Wirtovu nohu (Wirt's Leg). Vložíte-li ji do kostky a přidáte Tome of Time
portal, získáte pak přistup do skryté kraví úrovně. Předtím však musíte
zabít Diabla, vytvořit hru na normální obtížnost a výše uvedený postup
provést v lokaci Rogue Encampment, jinak se magický portál neobjeví.
SVATYNĚ
Svatyně v Diablu 2 již nehrají
tolik důležitou roli, jako tomu bylo v předchozím díle, ale i tak existuje
pár zajímavých oltářů, u kterých se krátká modlitba vyplatí (v následující
tabulce jsou vybrány pouze ty nejzajímavější).
Název
|
Účinek
|
Armor
|
na určitou dobu
se výrazně zvýší obranné číslo
|
Combat
|
na omezenou dobu
prudce vzrostou bojové statistiky
|
Experience
|
na chvilku získáváte
ze všech zabitých stvůr více zkušeností
|
Exploding
|
po nepříjemném
výbuchu získáte až 8 explozívních lektvarů
|
Fire
|
ničivá exploze
ublíží nejen vám, ale i zevlujícím příšerám
|
Gem
|
vzácný oltář,
jenž zvýší kvalitu jednoho z gemů-lebky ve vašem batohu
|
Mana Recharge
|
po určitou dobu
se rychleji doplňuje mana
|
Monster
|
přemění jednu z
blízkých příšer v bosse daného druhu
|
Poison
|
po vykašlání
jedovatých plynů získáte osm lektvarů s jedem
|
Portal
|
vytvoří
permanentní portál do města
|
Skill
|
všechny naučené
schopnosti se o 2 body zvýší (žel dočasně)
|
Well
|
částečně doplní
životy a manu (je výhodné, že se po čase doplňuje)
|
MAGICKÉ HRAČKY - PŘEDPONY
D2 je doslova prošpikováno
magickými předměty různé síly. Jak se i v manuálu dočtete, existují předměty
standardní magické (modré), vzácné magické (žluté) a unikátní magické
(zlaté). Krom toho existují i komplety (zelené), které ve chvíli naplnění
celého setu poskytují určitý bonus (od úplně trapných až po velice zajímavé).
Pro lepší orientaci v modrých magických předmětech jsme pro vás připravili
rozsáhlou tabulku, jež zahrnuje magické předponové a příponové formule a
jejich efekty.
Předpona
|
Efekt
|
|
Předpona
|
Efekt
|
Bronze
|
+10-20 k hodnocení
útoku
|
|
Devious
|
magické zranění
o 1 nižší
|
Iron
|
+21-40 k hodnocení
útoku
|
|
Fortified
|
magické zranění
o 2 nižší
|
Steel
|
+41-60 k hodnocení
útoku
|
|
Howling
|
po zásahu příšera
uteče
|
Silver
|
+61-80 k hodnocení
útoku
|
|
Glimmering
|
o 1 lepší světlo
|
Gold
|
+81-100 k hodnocení
útoku
|
|
Glowing
|
o 2 lepší světlo
|
Platinum
|
+101-120 k
hodnocení útoku
|
|
Ocher
|
5-10% na odolnosti
vůči bleskům
|
Meteoric
|
+120-150 k
hodnocení útoku
|
|
Tangerine
|
11-20%
|
Sharp
|
+10-20 útok a o
10-20% větší
|
|
Coral
|
21-30%
|
Fine
|
+21-40 / 21-30%
|
|
Amber
|
30-50%
|
Warrior's
|
+41-60 / 31-40%
|
|
Lizard's
|
o 1-5 více many
|
Soldier's
|
+61-80 / 41-50%
|
|
Snake's
|
o 5-10 více many
|
Knight's
|
+81-100 / 51-65%
|
|
Serpent's
|
o 11-20 více many
|
Lord's
|
+101-120 / 66-80%
|
|
Drake's
|
o 21-30 více many
|
King's
|
+121-150 / 81-100%
|
|
Dragon's
|
o 31-40 více many
|
Azure
|
5-10% odolnost vůči
mrazu
|
|
Wyrm's
|
o 41-60 více many
|
Lapis
|
11-20% odolnost vůči
mrazu
|
|
Fortuitous
|
10-15% k nalezení
magické věci
|
Cobalt
|
21-30% odolnost vůči
mrazu
|
|
Triumphant
|
+1 mana za každé
zabití
|
Sapphire
|
31-50% odolnost vůči
mrazu
|
|
Beryl
|
5-10% odolnost vůči
jedu
|
Sturdy
|
o 20-30% lepší
obrana
|
|
Jade
|
11-20% odolnost vůči
jedu
|
Strong
|
o 31-40% lepší
obrana
|
|
Viridian
|
21-30% odolnost vůči
jedu
|
Glorious
|
o 41-50% lepší
obrana
|
|
Emerald
|
31-50% odolnost vůči
jedu
|
Blessed
|
o 51-60% lepší
obrana
|
|
Summoner's
|
+1 ke všem skillům
necra
|
Saintly
|
o 61-80% lepší
obrana
|
|
Necromancer's
|
+2 ke všem skillům
necra
|
Holy
|
o 81-100% lepší
obrana
|
|
Slayer's
|
+1 ke všem skillům
barbara
|
Jagged
|
o 10-20% větší poškození
|
|
Berserker's
|
+2 ke všem skillům
barbara
|
Deadly
|
o 21-30% větší
poškození
|
|
Monk's
|
+1 ke všem skillům
paladina
|
Vicious
|
o 31-40% větší
poškození
|
|
Priest's
|
+2 ke všem skillům
paladina
|
Brutal
|
o 41-50% větší
poškození
|
|
Angel's
|
+1 ke všem skillům
kouzelnice
|
Massive
|
o 51-65% větší
poškození
|
|
Arch-Angel's
|
+2 ke všem skillům
kouzelnice
|
Savage
|
o 66-80% větší
poškození
|
|
Fletcher's
|
+1 ke všem skillům
amazonky
|
Merciless
|
o 81-100% větší
poškození
|
|
Archer's
|
+2 ke všem skillům
amazonky
|
Crimson
|
+5-10% odolnost vůči
ohni
|
|
Prismatic
|
15-25% odolnosti vůči
všemu
|
Burgundy
|
+11-20% odolnost vůči
ohni
|
|
Rugged
|
+3-5 k maximální
odolnosti
|
Garnet
|
+21-30% odolnost vůči
ohni
|
|
Tireless
|
o 50% rychlejší
doplňování energie
|
Ruby
|
+31-50% odolnost vůči
ohni
|
|
Vulpine
|
10% způsob. zranění
jde na manu
|
VĚCI PRO VYLEPŠENÍ
Úplnou novinkou Diabla 2 jsou
drahé kameny a lebky, kterými můžete vylepšovat některé ze svých předmětů.
Přesný popis a účinky kamenů, lebek najdete v následující tabulce. Bohužel
se však s příchodem nových patchů některé hodnoty malinko změnily, čili
nemůžeme garantovat stoprocentně pravdivé hodnoty, ale v drtivé většině
případu by měly souhlasit.
Amethys
|
Chipped
|
Helma
|
+3 na sílu
|
Zbraň
|
+15-19 na útok
|
Štít
|
+5-6 na obranu
|
Flawed
|
Helma
|
+4 na sílu
|
Zbraň
|
+20-24 na útok
|
Štít
|
+7-8 na obranu
|
Normal
|
Helma
|
+5 na sílu
|
Zbraň
|
+25-29 na útok
|
Štít
|
+9-11 na obranu
|
Flawless
|
Helma
|
+6 na sílu
|
Zbraň
|
+30-40 na útok
|
Štít
|
+12-14 na obranu
|
Perfect
|
Helma
|
+7-8 na sílu
|
Zbraň
|
+41-50 na útok
|
Štít
|
+15-20 na obranu
|
Diamond
|
Chipped
|
Helma
|
+10 na útok
|
Zbraň
|
+125-129 proti nemrtvým
|
Štít
|
+5-6 na odolnost vůči
všemu
|
Flawed
|
Helma
|
+15 na útok
|
Zbraň
|
+130-135 proti nemrtvým
|
Štít
|
+7-8 na odolnost vůči
všemu
|
Normal
|
Helma
|
+20 na útok
|
Zbraň
|
+136-145 proti nemrtvým
|
Štít
|
+9-11 na odolnost vůči
všemu
|
Flawless
|
Helma
|
+25 na útok
|
Zbraň
|
+146-155 proti nemrtvým
|
Štít
|
+12-14 na odolnost vůči
všemu
|
Perfect
|
Helma
|
+30 na útok
|
Zbraň
|
+156-165 proti nemrtvým
|
Štít
|
+15-20 na odolnost vůči
všemu
|
Emerald
|
Chipped
|
Helma
|
+3 na obratnost
|
Zbraň
|
+2-4 jedová zranění
po 3 v.
|
Štít
|
+10-12 odolnost vůči
jedu
|
Flawed
|
Helma
|
+4 na obratnost
|
Zbraň
|
+5 jedová zranění po
3 v.
|
Štít
|
+13-16 odolnost vůči
jedu
|
Normal
|
Helma
|
+5 na obratnost
|
Zbraň
|
+6 jedová zranění po
3 v
|
Štít
|
+17-20 odolnost vůči
jedu
|
Flawless
|
Helma
|
+6 na obratnost
|
Zbraň
|
+7-8 jedová zranění
po 3 v.
|
Štít
|
+21-25 odolnost vůči
jedu
|
Perfect
|
Helma
|
+7-8 na obratnost
|
Zbraň
|
+9-10 jedová zranění
po 3 v.
|
Štít
|
+26-30 odolnost vůči
jedu
|
Ruby
|
Chipped
|
Helma
|
+5-8 ke zdraví
|
Zbraň
|
+3-4 ohnivá zranění
|
Štít
|
+10-12% odolnost vůči
ohni
|
Flawed
|
Helma
|
+9-12 ke zdraví
|
Zbraň
|
+4-5 ohnivá zranění
|
Štít
|
+13-16% odolnost vůči
ohni
|
Normal
|
Helma
|
+13-15 ke zdraví
|
Zbraň
|
+4-6 ohnivá zranění
|
Štít
|
+17-20% odolnost vůči
ohni
|
Flawless
|
Helma
|
+16-19 ke zdraví
|
Zbraň
|
+5-6 ohnivá zranění
|
Štít
|
+21-25% odolnost vůči
ohni
|
Perfect
|
Helma
|
+20-25 ke zdraví
|
Zbraň
|
+6-7 ohnivá zranění
|
Štít
|
+26-30% odolnost vůči
ohni
|
Sapphire
|
Chipped
|
Helma
|
+5-8 many
|
Zbraň
|
+1-3 ledové na poškození
|
Štít
|
+10-12 odolnost vůči
mrazu
|
Flawed
|
Helma
|
+9-11 many
|
Zbraň
|
+2-3 ledové na poškození
|
Štít
|
+13-16 odolnost vůči
mrazu
|
Normal
|
Helma
|
+12-15 many
|
Zbraň
|
+2-4 ledové na poškození
|
Štít
|
+17-20 odolnost vůči
mrazu
|
Flawless
|
Helma
|
+16-20 many
|
Zbraň
|
+3-5 ledové na poškození
|
Štít
|
+21-25 odolnost vůči
mrazu
|
Perfect
|
Helma
|
+21-25 many
|
Štít
|
+26-30 odolnost vůči
mrazu
|
Zbraň
|
+3-6 ledové na poškození
|
Skull
|
Chipped
|
Helma
|
regen. 2% zdraví a 8%
many
|
Zbraň
|
při zásahu ukradne 1%
živ. a 2% many
|
Štít
|
útočník zraněn za 2
body
|
Flawed
|
Helma
|
regen. 3% zdraví a
8-10% many
|
Zbraň
|
při zásahu ukradne 2%
živ. a 2% many
|
Štít
|
útočník zraněn za 3
body
|
Normal
|
Helma
|
regen. 3% zdraví a 12%
many
|
Zbraň
|
při zásahu ukradne 2%
živ. a 3% many
|
Štít
|
útočník zraněn za 4
body
|
Flawless
|
Helma
|
regen. 4% zdraví a 12%
many
|
Zbraň
|
při zásahu ukradne 3%
živ. a 3% many
|
Štít
|
útočník zraněn za 5
bodů
|
Perfect
|
Helma
|
regen. 5% zdraví a 17%
many
|
Zbraň
|
při zásahu ukradne 3%
živ. a 4% many
|
Štít
|
útočník zraněn za
6-8 bodů
|
Topaz
|
Chipped
|
Helma
|
7-9% k nalezení mag. před.
|
Zbraň
|
+1-6 na bleskové poškození
|
Štít
|
+10-12% proti blesku
|
Flawed
|
Helma
|
+10-13% k nalezení mag.
před.
|
Zbraň
|
+1-7 na bleskové poškození
|
Štít
|
+13-16% proti blesku
|
Normal
|
Helma
|
+14-17% k nalezení mag.
před.
|
Zbraň
|
+1-8 na bleskové poškození
|
Štít
|
+17-20% proti blesku
|
Flawless
|
Helma
|
15-19% k nalezení mag.
před.
|
Zbraň
|
+1-10 na bleskové poškození
|
Štít
|
+21-25% proti blesku
|
Perfect
|
Helma
|
20-25% k nalezení mag.
před.
|
Zbraň
|
+1-15 na bleskové poškození
|
Štít
|
+26-30% proti blesku
|
MAGICKÉ HRAČKY - PŘÍPONY
Přípona
|
Efekt
|
Of the Bear
|
odhodí protivníka
dozadu
|
Of the Apprentice
|
rychlé sesílání
kouzel
|
Of the Magnus
|
nejrychlejší sesílání
kouzel
|
Of Blocking
|
+10% pravděpodobnost
na blok
|
Of Deflection
|
+20% pravděpodobnost
na blok
|
Of Thawing
|
poloviční doba
zmrazení
|
Of Worth
|
+1 k minimálnímu
poškození
|
Of Measure
|
+2 k minimálnímu
poškození
|
Of Excellence
|
+3 k minimálnímu
poškození
|
Of Performance
|
4-5 k minimálnímu
poškození
|
Of Craftsmanship
|
+1 k maximálnímu
poškození
|
Of Quality
|
+2 k maximálnímu
poškození
|
Of Maiming
|
+3-4 k maximálnímu
poškození
|
Of Slaying
|
+5-7 k maximálnímu
poškození
|
Of Gore
|
+8-10 k maximálnímu
poškození
|
Of Carnage
|
+11-14 k maximálnímu
poškození
|
Of the Slaughter
|
+15-20 k maximálnímu
poškození
|
Of Warding
|
redukce magického
zranění o 1
|
Of the Sentinel
|
redukce magického
zranění o 2
|
Of Guarding
|
redukce magického
zranění o 3
|
Of Negation
|
redukce magického
zranění o 4
|
Of Health
|
fyzické zranění
zmenšeno o 1
|
Of Protection
|
fyzické zranění
zmenšeno o 2
|
Of Absorption
|
fyzické zranění
zmenšeno o 3
|
Of Life
|
fyzické zranění
zmenšeno o 4
|
Of Dexterity
|
+1-3 k obratnosti
|
Of Skill
|
+4-6 k obratnosti
|
Of Accuracy
|
+7-10 k obratnosti
|
Of Precision
|
+11-15 k
obratnosti
|
Of Perfection
|
+16-20 k
obratnosti
|
Of Ease
|
požadavky sníženy
o 20%
|
Of Simplicity
|
požadavky sníženy
o 10%
|
Of Greed
|
+40-60% zlata z příšer
navíc
|
Of Wealth
|
+80-120% zlata z příšer
navíc
|
Of Flame
|
přidá 1-6 ohnivého
poškození
|
Of Fire
|
přidá 2-11 ohnivého
poškození
|
Of Burning
|
přidá 10-20
ohnivého poškození
|
Of Balance
|
rychlé vyrovnání
po zásahu
|
Of Stability
|
nejrychlejší
vyrovnání po zásahu
|
Of Readiness
|
lehce zvýší
hodnocení útoku
|
Of Alacrity
|
středně zvýší
hodnocení útoku
|
Of Swiftness
|
zvýší hodnocení
útoku
|
Of Quickness
|
maximálně zvýší
hodnocení útoku
|
Of Haste
|
rychlejší chůze/běh
|
Of Pacing
|
velmi rychlá chůze/běh
|
Of Speed
|
nejrychlejší chůze/běh
|
Of Vileness
|
zabrání nestvůrám
v léčení
|
Of Frost
|
přidá 1-4 na
mrazivé poškození
|
Of the Glacier
|
přidá 4-12 na
mrazivé poškození
|
Of the Jackal
|
+1-5 životů
|
Of the Fox
|
+6-10 životů
|
Of the Wolf
|
+11-20 životů
|
Of the Tiger
|
+21-30 životů
|
Of the Mammoth
|
+31-40 životů
|
Of the Colossus
|
+41-60 životů
|
Of Light
|
zvýší dosah světla
o 1-2
|
Of Radiante
|
zvýší dosah světla
o 3-4
|
Of the Sun
|
zvýší dosah světla
o 5-8
|
Of the Leech
|
zcizí 4-7% života
|
Of the Locust
|
zcizí 8-10% života
|
Of the Bat
|
zcizí 4-7% many
|
Of the Vampire
|
zcizí 8-10% života
|
Of Remedy
|
o 25% kratší působení
jedů
|
Of Amelioration
|
o 50% kratší působení
jedů
|
Of Defiance
|
o 75% kratší působení
jedů
|
Of Shock
|
přidá 1-8
bleskového poškození
|
Of Lightning
|
přidá 1-16
bleskového poškození
|
Of Thunder
|
přidá 1-24
bleskového poškození
|
Of Chance
|
10-19% větší šance
k nalezení mag. věci
|
Of Fortune
|
20-35% větší šance
k nalezení mag. věci
|
Of Energy
|
o 1-5 více many
|
Of the Mind
|
o 6-10 více many
|
Of Brilliance
|
o 11-15 více many
|
Of Sorcery
|
o 16-20 více many
|
Of Wizardry
|
o 21-30 více many
|
Of Puncturing
|
-10-20 k obraně
nestvůry
|
Of Bashing
|
-25-40 k obraně
nestvůry
|
Of Piercing
|
prochází skrze
obranu nestvůry
|
Of Regeneration
|
obnova zdraví o 3
|
Of Regrowth
|
obnova zdraví o 5
|
Of Thorns
|
útočník je zraněn
za 1-3
|
Of Spikes
|
útočník je zraněn
za 2-6
|
Of Strenght
|
+1-3 k síle
|
Of Might
|
+4-6 k síle
|
Of Ox
|
+7-10 k síle
|
Of Giant
|
+11-15 k síle
|
Of Titan
|
+16-20 k síle
|
Of Blight
|
+2-7 jedového
zranění po 3 vteřiny
|
Of Venom
|
+4-14 jedového
zranění po 3 vteřiny
|
Of Pestilence
|
+12-28 jedového
zranění po 3 vteřiny
|
TRIKY A RADY DO HRY
Před prodejem jakékoliv věci
ji určitě opravte. Její cena vzroste, a přestože peníze v této hře
nehrají zásadní roli, občas přijdou vhod, to musí uznat každý hrdina.
Pokud vám to systém umožňuje, určitě si hru nainstalujte v plné
instalaci. Tím viditelně zvýšíte její rychlost, tedy i hratelnost.
Blizzard sice slibuje, že v brzké době opraví rychlost akcelerované verze
hry, ale na většině počítačů je zatím lepší 3D akceleraci vypnout,
pokud chcete mít plynulý běh hry (paradoxně je akcelerovaná verze pomalejší
než softwarová). Zemřete-li na nějakém opravdu špatném místě a pravděpodobnost,
že byste dostali své věci zpět je mizivá, pak hru ukončete a vytvořte
novou. Všechny věci budete mít kousek od místa narození. Vaše postava je
uložena v adresáři "Save" instalace hry a je tedy možné s ní
libovolně manipulovat. To znamená, že ji můžete klidně přenášet na jiný
počítač, zálohovat či editovat. Až budete mít v bance našetřeno 200.000
nebo nějakou podobnou sumičku, zkuste si trochu zariskovat (gamble) a od některého
z dealerů si něco kupte. Sice na tom ve většině případů nevyděláte,
ale někdy to stojí za to. Hrajete-li za kouzelnici a nemáte žádné kamarády,
kteří by vám pomohli, určitě se nespecializujte čistě na ledovou magii,
protože by se vám taky nemuselo podařit hru dokončit. Například porazit
takovou Andariel či Dutiela těmito kouzly je téměř nemožné. Zejména válečné
typy jistě uvítají možnost najmout si do party v prvním a ve třetím aktu
někoho s mrazivými účinky. Zabít nehybnou příšeru pochopitelně není
taková dřina.
|