Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Diablo 2

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 81105
Zobrazení tento měsíc: 4430
Diablo 2

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

NE  

ANO  

Zobrazit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Cílem této akční hry je v jednotlivých levelech nastolit pořádek a klid. První úkol dostanete od čarodejnice Akary. Hned zpočátku budete muset vyčistit zahnívající Dungeon od všech přízraků a příšer, potom zabít Blood Raver, osvobodit Caina a zlikvidovat Countesse, najít a zabít Andariel. Tak budete postupovat v celé hře, zlikvidovat budete muset spousty dalších nepřátel a přízraků. K této činnosti si můžete přivolat další společníky a pomocníky, proto neváhejte a udělejte to. * Arduška *


Autor: Chalid Himmat
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Diablo 2 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Diablo 2

Act I

Den of Evil

Získáte od: Akary
Cíl: vyčistit smrdutý dungeon
Odměna: Obdržíte 1 bod k dovednostem.
Zahřívací úkol vám zadá kouzelnice Akara, spočívá v triviálním vyčištění dungeonu kousek za městem od všech zlých stvoření. Stačí tam zajít (jmenuje se Den of Evil), kompletně vyklidit a u Akary si vyzvednout sladkou odměnu.

Sister's Burial Grounds

Získáte od: Kashya
Cíl: zabít Blood Raven
Odměna: Přidá se k vám jedna zlodějka a vy si je potom budete moci od Kashyi najímat.
Na místním pohřebišti v lokaci Burial Grounds, kam se dostanete skrze Blood Moor a Cold Plains, to poslední dobou smrdí mrtvolami. Navíc se šéfce zlodějek Kashye ztrácejí holky, a tak vás jistě její žádost o pomoc nepřekvapí. Nezapomeňte si tedy do batůžku přibalit pár hřebíků, protože se budou zatloukat rakve u hrobů, a měla by to odnést hlavně paní Blood Raven.

The Search for Cain

Získáte od: Akara
Cíl: osvobodit Caina
Odměna: Identifikace gratis, magický prsten
Přes Stony Field a Underground Passage se probojujte až do Dark Woodu, kde naleznete strom a vyzvednete si u něho svitek. S pomocí Akary ho vyluštěte a vraťte se zpět do Dark Woodu, objevte Stonehenge a aktivujte ho. Ve vesničce zabijte kováře a osvoboďte Caina.

The Forgotten Tower

Získáte od: magická kniha
Cíl: zabít Countess
Odměna: poklady z jejího doupěte
Ve Stony Field se povaluje smutná kniha obsahující ještě smutnější příběh. Nadešel čas zúčtování a vy se za ní vypravte do The Forgotten Tower (přes Black Marsh) a vysvětlete jí, že holkám se prostě neubližuje.

Tools of the Trade

Získáte od: Charsi
Cíl: nalezení předmětu Horadric Malus
Odměna: vylepšení jedné nemagické věci
Charsi by si moc přála získat magické kladivo, s jehož pomocí je schopna vytvářet moc hezké věcičky. Mrkněte se tedy do Monastery (přes Black Marsh, Tamoe Highlands, Inner Cloister až do Barracs) a v jeho útrobách naleznete a potrestáte kováře (kladivo je nedaleko).

Sisters to the Slaughter

Získáte od: Deckard Cain
Cíl: najít a zabít Andariel
Odměna: něco magických věcí z jejího arzenálu a postup do druhého aktu
Cestou za šéfkou prvního aktu Andariel se podíváte do lokací Jail, Inner Cloister, Cathedral a zaparkujete ve čtvrtém patře katakomb. Tam otevřte mohutné dvoukřídlé dveře a podejte si s démonickou ženou ruce.

Act II

Radament Lair

Získáte od: Atma
Cíl: zabít Radamenta
Odměna: 1 bod na dovednosti a sleva u obchodníků
Na rozehřátí máte od Atmy přichystaný úkol: zabít zafačovaného Radamenta. Žije ve druhém patře městských stok a rozhodně ho nepřehlédnete.

The Horadric Staff

Získáte od: Deckard Cain
Cíl: zkompletovat Huradricovu hůl
Odměna: Horadric Cube, Horadric Staff (dočasně)
Na území Rocky Waste se nachází dungeon Stony Tomb, kde se zastavte pro unikátní předmět v podobě Horadric Cube (transmutuje předměty). Nyní bude třeba najít dvě části Horadric Staff a v této krychli je zkombinovat. První část je v dungeonu Halls of the Dead pod Dry Hilts, druhá je ukryta v lokaci Ancient Tunnels (putujte přes Far Oasis a Lost City). Obě části hole v magické kostce zkombinujte dohromady a úkol bude splněn.

Tainted Sun

získáte od: automaticky
Cíl: zničení temného oltáře
Odměna: magický Amulet
V lokaci Vallye of the Snakes se nachází prokletý chrám Claw Viper, v jehož útrobách tiše brumlá temný oltář, který musíte zničit. Stačí projít dvě podlaží, vybít hadí muže a ze všech sil do něj udeřit.

Arcane Sanctuary

Získáte od: Drognan a Jerhym
Cíl: nalezení cesty do starobylé svatyně
Odměna: možnost postupu dále
V místním paláci se údajně dějí zvláštní věci a vladaři se navíc ztrácejí holky z harému. Projděte tedy několik jeho podlaží a v té úplně nejhlubší části naleznete portál do Arcane Sanctuary.

The Summoner

Získáte od: automaticky
Cíl: zabít Summonera
Odměna: postup dále
Na konci starobylé svatyně je místečko, v němž sídlí zloduch Summoner a stráží důležitou Knihu moudrostí, jež vám umožní přistup do ztraceného Canyonu.

The Seven Tombs

Získáte od: Jerhyn
Cíl: nalezení cesty k Durielovi a jeho zneškodnění
Odměna: magické věcičky a postup do 3. aktu
Z moudré knihy se dozvíte nejenom mnoho důležitých informací a dosáhnete otevření portálu, ale také zjistíte symbol pravé hrobky Tal Rashy. Nalezněte ji a probojujte se až k místnosti s Orifice. Vložte do ní složenou hůl a slizkému Durielovi nasaďte razantní odtučňovací kůru.

Act III

The Golden Bird

Získáte od: Deckard Cain
Cíl: nalezení Jade Figurine
Odměna: elixír - přidá 20 životů
V pavoučím lesíku se to potvorami doslova hemží, a přitom pouze jedna z nich (většinou nějaký šampión nebo pojmenovaná příšera) má u sebe drahocennou sošku. Tu ukažte Cainovi a poté věnujte Alkorovi. Na oplátku vám daruje jeden velice přátelský lektvar.

Blade of the 01d Religion

Získáte od: Hratli
Cíl: nalezení dýky Gidbinn
Odměna: magický prsten, přidá se k vám kouzelník
Cestou přes Great Marsch se dostanete do vzdálené Flayer Jungle, kde se před dávnými lety ztratila magická čepel Gidbinn. Vaším úkolem je samozřejmě tuto čepel najít a poctivě odevzdat.

Khalim's Will

Získáte od: Deckard Cain
Cíl: složit magické kladivo a zničit Compelling Orb
Odměna: přístup do Durance of Hate
I ve třetím aktu vás čeká jeden rozsáhlejší úkol, trošku podobný tomu s Horadric Staff. Tentokrát máte za úkol najít Khalim's Eye (ve Spider Cavern - na území Spider Forest), Khalim's Brain (Flyer Dungeon - Flayer Jungle), Khalim's Heart (Kurast Sewers - vchod třeba z města Travincat) a Khalim's Flail (ten u sebe většinou má jeden ze členů rady). Tyto předměty zkombinujte a vzniklou zbraní udeřte do Compelling Orb.

Lam Esen's Tome

Získáte od: Alkor
Cíl: nalezení temné knihy
Odměna: 5 bodů na vlastnosti
Ve čtvrti Kurast Bazaar najděte vchod do Ruined Temple a následně ho prozkoumejte. Kdesi v jeho útrobách je schována temná kniha, již se rozhodně vyplatí vyměnit za pět bodů na vlastnosti.

The Blackened Temple

Získáte od: Ormus
Cíl: zabít všechny členy zkorumpované rady
Odměna: poklady členů rady
Následující úkol je velice prostý a zahrnuje pouze vyhledání temné rady (ve městě Travincal) a její zneškodnění. Samotné provedení už není tak triviální, ale to by byl zase jiný příběh.

The Guardian

Získáte od: Ormus
Cíl: najít a zabít Mephista
Odměna: magické předměty a poustup do čtvrtého aktu
Ve své pevnosti nenávisti, pojmenované Durance of Hate, ve čtvrtém patře sedí a vchod do samého pekla hlídá první z bratří - Mephisto. Nalezněte ho a jeho astrální tělo zbavte bolesti z bytí v našem světě.

Act IV

The Fallen Angel

Získáte od: Tyrael
Cíl: zabití démona Izuala
Odměna: magický předmět a 2 body na dovednosti.
Od Tyraela se dozvíte teskný příběh o jednom andělovi, jenž po letech služby na nebesích zvolil boj za nesprávnou stranu. Temného anděla Izuala naleznete v Plains of Despair a bude na vás, abyste ho mečem i magií přesvědčili o tom, že se rozhodl chybně.

Hell's Forge

Získáte od: Deckard Cain
Cíl: zabít Hephasta the Armorera a zničit Mephisto's Soulstone
Odměna: 3 až 7 drahokamů (či lebek) vysokých kvalit
Před zabitím Diabla je potřeba nadobro sprovodit ze světa Kámen života démona Mephista. Jediné místo na celém světě, kde je to možné provést, je pekelná kovárna, v ní úřaduje příbuzný Butchera z prvního dílu Diabla. Vypravte se na cestu do City of Damned, tam objevíte vchod do Rivers of Fire, sídla Hephasta.

Terro's End

Získáte od: Tyrael
Cíl: nalézt a zabít Diabla
Odměna: magické předměty, nový titul, možnost hrát Nightmare a vytvořit si Hardcore postavu
Nadešel čas na Diabla. Cesta do jeho doupěte vede skrze Rivers of Fire a Chaos Sanctuary. Ještě před jeho zjevením je však potřeba rozlomit pět magických pečetí a na čaj o páté, který se koná ve středu pentagramu, přinést i kostky cukru, aby nebyl moc hořký.

LEKTVARY

Bohužel ani v tomto pokračování Blizzard nemyslel na žíznivé krky hrdinů a hospodu do hry prostě nezakomponoval. Tedy respektive hospodu snadno naleznete, ovšem neplní svoji primární úlohu. Na své si ale přijdou milovníci nealkoholických nápojů, protože si pro ně vývojáři přichystali celou řadu zajímavých koktejlů.

Název

Efekt

Healing

podle síly a charakteru, kdo ho konzumuje, doplní počet životů

Mana

podle síly a charakteru konzumenta doplní určitý počet many

Antidote

zbaví nepříjemných účinků jedů

Rejuvation

okamžitě doplní 35% (normal), nebo 100% (full) životů a many

Stamina

doplní na maximum výdrž (a můžete zase běhat)

Thawing

ihned přeruší efekt zmrazení

Exploding, Fulminating, Oil

po dopadu exploduje (tři stupně síly)

Strangling, Choking, Rancid 

produktem těchto lektvarů je nebezpečný jedovatý oblak

TRANSMUTACE

Transmutace, jak již název napovídá, je přeměna jedné či více věcí v jinou. Tedy ne že byste v kotli zamíchali populární Bilčochovy ponožky s obsahem naší ledničky a vyšlo vám z toho kurare, ale vlastně na podobném principu to funguje. Na počátku druhé kapitoly získáte mocný artefakt - Horadric Cube, má tu příjemnou schopnost přeměny předmětů v jiné. Krom skutečnosti, že ho dvakrát potřebujete k dokončení hry, se s touto kostkou dá užít dost legrace, s jejími výsledky vás seznámí následující tabulka (ale možností je údajné mnohem víc, nebojte se zkoumat na vlastní pěst).

Ingredience

 Výsledek

3 léčivé + 3 mana-lektvary

 rejuvenation lektvar

3 léčivé + 3 mana-lektvary + 1 libovolný gem 

 full rejuvenation lektvar

1 léčivý lektvar + 1 strangting gas

 antidote lektvar

3 gemy stejného druhu (či lebky) a kvality

 jeden gem-lebka vyšší kvality

3 perfektní lebky + amulet

 vysoká pravděpod.vytvoření +1,+2 k atributům

3 perfektní gemy + nějaká věc

 stvoření náhodného magického předmětu

1 sekerovitá zbraň + 2 dýky

 svazek vrhacích seker

1 prsten + 1 emerald + 4 antidote lektvary

 1 viridian prsten (21-3o% odolnost vůči jedu)

1 prsten + 1 ruby + 4 explozívní lektvary

 1 garnet prsten (21-3o% odolnost vůči ohni)

1 prsten + 1 sapphire + 4 thawing lektvary

 1 cobalt prsten (21-3o% odolnost vůči chladu)

1 prsten + 2 topazy

 1 coral prsten (21-3o% odolnost vůči chladu)

3 amulety

 1 prsten (jsou-li stejného vzhledu růst kvality)

3 prsteny

 1 amulet

6 perfektních gemů (každý druh 1) + amulet

 prismatic amulet (16-25% odolnost vůči všem)

2 toulce šípů

 jeden toulec šípů

2 toulce šipek

 jeden toulec šipek

1 kopí + 1 toulec šípů

 svazek oštěpů

Navíc v prvním aktu naleznete Wirtovu nohu (Wirt's Leg). Vložíte-li ji do kostky a přidáte Tome of Time portal, získáte pak přistup do skryté kraví úrovně. Předtím však musíte zabít Diabla, vytvořit hru na normální obtížnost a výše uvedený postup provést v lokaci Rogue Encampment, jinak se magický portál neobjeví.

SVATYNĚ

Svatyně v Diablu 2 již nehrají tolik důležitou roli, jako tomu bylo v předchozím díle, ale i tak existuje pár zajímavých oltářů, u kterých se krátká modlitba vyplatí (v následující tabulce jsou vybrány pouze ty nejzajímavější).

Název

 Účinek

Armor

 na určitou dobu se výrazně zvýší obranné číslo

Combat

 na omezenou dobu prudce vzrostou bojové statistiky

Experience

 na chvilku získáváte ze všech zabitých stvůr více zkušeností

Exploding

 po nepříjemném výbuchu získáte až 8 explozívních lektvarů

Fire

 ničivá exploze ublíží nejen vám, ale i zevlujícím příšerám

Gem

 vzácný oltář, jenž zvýší kvalitu jednoho z gemů-lebky ve vašem batohu

Mana Recharge 

 po určitou dobu se rychleji doplňuje mana

Monster

 přemění jednu z blízkých příšer v bosse daného druhu

Poison

 po vykašlání jedovatých plynů získáte osm lektvarů s jedem

Portal

 vytvoří permanentní portál do města

Skill

 všechny naučené schopnosti se o 2 body zvýší (žel dočasně)

Well

 částečně doplní životy a manu (je výhodné, že se po čase doplňuje)

MAGICKÉ HRAČKY - PŘEDPONY

D2 je doslova prošpikováno magickými předměty různé síly. Jak se i v manuálu dočtete, existují předměty standardní magické (modré), vzácné magické (žluté) a unikátní magické (zlaté). Krom toho existují i komplety (zelené), které ve chvíli naplnění celého setu poskytují určitý bonus (od úplně trapných až po velice zajímavé). Pro lepší orientaci v modrých magických předmětech jsme pro vás připravili rozsáhlou tabulku, jež zahrnuje magické předponové a příponové formule a jejich efekty.

Předpona

Efekt

 

Předpona

Efekt

Bronze

+10-20 k hodnocení útoku

 

Devious

magické zranění o 1 nižší

Iron

+21-40 k hodnocení útoku

 

Fortified

magické zranění o 2 nižší

Steel

+41-60 k hodnocení útoku

 

Howling

po zásahu příšera uteče

Silver

+61-80 k hodnocení útoku

 

Glimmering

o 1 lepší světlo

Gold

+81-100 k hodnocení útoku

 

Glowing

o 2 lepší světlo

Platinum

+101-120 k hodnocení útoku

 

Ocher

5-10% na odolnosti vůči bleskům

Meteoric

+120-150 k hodnocení útoku

 

Tangerine

11-20%

Sharp

+10-20 útok a o 10-20% větší

 

Coral

21-30%

Fine

+21-40 / 21-30%

 

Amber

30-50%

Warrior's

+41-60 / 31-40%

 

Lizard's

o 1-5 více many

Soldier's

+61-80 / 41-50%

 

Snake's

o 5-10 více many

Knight's

+81-100 / 51-65%

 

Serpent's

o 11-20 více many

Lord's

+101-120 / 66-80%

 

Drake's

o 21-30 více many

King's

+121-150 / 81-100%

 

Dragon's

o 31-40 více many

Azure

5-10% odolnost vůči mrazu

 

Wyrm's

o 41-60 více many

Lapis

11-20% odolnost vůči mrazu

 

Fortuitous

10-15% k nalezení magické věci

Cobalt

21-30% odolnost vůči mrazu

 

Triumphant

+1 mana za každé zabití

Sapphire

31-50% odolnost vůči mrazu

 

Beryl

5-10% odolnost vůči jedu

Sturdy

o 20-30% lepší obrana

 

Jade

11-20% odolnost vůči jedu

Strong

o 31-40% lepší obrana

 

Viridian

21-30% odolnost vůči jedu

Glorious

o 41-50% lepší obrana

 

Emerald

31-50% odolnost vůči jedu

Blessed

o 51-60% lepší obrana

 

Summoner's

+1 ke všem skillům necra

Saintly

o 61-80% lepší obrana

 

Necromancer's 

+2 ke všem skillům necra

Holy

o 81-100% lepší obrana

 

Slayer's

+1 ke všem skillům barbara

Jagged

o 10-20% větší poškození

 

Berserker's

+2 ke všem skillům barbara

Deadly

o 21-30% větší poškození

 

Monk's

+1 ke všem skillům paladina

Vicious

o 31-40% větší poškození

 

Priest's

+2 ke všem skillům paladina

Brutal

o 41-50% větší poškození

 

Angel's

+1 ke všem skillům kouzelnice

Massive

o 51-65% větší poškození

 

Arch-Angel's

+2 ke všem skillům kouzelnice

Savage

o 66-80% větší poškození

 

Fletcher's

+1 ke všem skillům amazonky

Merciless

o 81-100% větší poškození

 

Archer's

+2 ke všem skillům amazonky

Crimson

+5-10% odolnost vůči ohni

 

Prismatic

15-25% odolnosti vůči všemu

Burgundy

+11-20% odolnost vůči ohni

 

Rugged

+3-5 k maximální odolnosti

Garnet

+21-30% odolnost vůči ohni

 

Tireless

o 50% rychlejší doplňování energie

Ruby

+31-50% odolnost vůči ohni

 

Vulpine

10% způsob. zranění jde na manu

VĚCI PRO VYLEPŠENÍ

Úplnou novinkou Diabla 2 jsou drahé kameny a lebky, kterými můžete vylepšovat některé ze svých předmětů. Přesný popis a účinky kamenů, lebek najdete v následující tabulce. Bohužel se však s příchodem nových patchů některé hodnoty malinko změnily, čili nemůžeme garantovat stoprocentně pravdivé hodnoty, ale v drtivé většině případu by měly souhlasit.

Amethys

Chipped

Helma

+3 na sílu

Zbraň

+15-19 na útok

Štít

+5-6 na obranu

Flawed

Helma

+4 na sílu

Zbraň

+20-24 na útok

Štít

+7-8 na obranu

Normal

Helma

+5 na sílu

Zbraň

+25-29 na útok

Štít

+9-11 na obranu

Flawless

Helma

+6 na sílu

Zbraň

+30-40 na útok

Štít

+12-14 na obranu

Perfect

Helma

+7-8 na sílu

Zbraň

+41-50 na útok

Štít

+15-20 na obranu

Diamond

Chipped

Helma

+10 na útok

Zbraň

+125-129 proti nemrtvým

Štít

+5-6 na odolnost vůči všemu

Flawed

Helma

+15 na útok

Zbraň

+130-135 proti nemrtvým

Štít

+7-8 na odolnost vůči všemu

Normal

Helma

+20 na útok

Zbraň

+136-145 proti nemrtvým

Štít

+9-11 na odolnost vůči všemu

Flawless

Helma

+25 na útok

Zbraň

+146-155 proti nemrtvým

Štít

+12-14 na odolnost vůči všemu

Perfect

Helma

+30 na útok

Zbraň

+156-165 proti nemrtvým

Štít

+15-20 na odolnost vůči všemu

Emerald 

Chipped

Helma

+3 na obratnost

Zbraň

+2-4 jedová zranění po 3 v.

Štít

+10-12 odolnost vůči jedu

Flawed

Helma

+4 na obratnost

Zbraň

+5 jedová zranění po 3 v.

Štít

+13-16 odolnost vůči jedu

Normal

Helma

+5 na obratnost

Zbraň 

+6 jedová zranění po 3 v

Štít

+17-20 odolnost vůči jedu

Flawless

Helma 

+6 na obratnost 

Zbraň 

+7-8 jedová zranění po 3 v. 

Štít

+21-25 odolnost vůči jedu

Perfect

Helma 

+7-8 na obratnost 

Zbraň 

+9-10 jedová zranění po 3 v. 

Štít 

+26-30 odolnost vůči jedu 

Ruby

Chipped

Helma

+5-8 ke zdraví

Zbraň 

+3-4 ohnivá zranění

Štít 

+10-12% odolnost vůči ohni 

Flawed

Helma

+9-12 ke zdraví

Zbraň

+4-5 ohnivá zranění

Štít

+13-16% odolnost vůči ohni 

Normal

Helma

+13-15 ke zdraví

Zbraň 

+4-6 ohnivá zranění

Štít 

+17-20% odolnost vůči ohni 

Flawless

Helma

+16-19 ke zdraví

Zbraň 

+5-6 ohnivá zranění

Štít 

+21-25% odolnost vůči ohni

Perfect

Helma

+20-25 ke zdraví

Zbraň 

+6-7 ohnivá zranění

Štít 

+26-30% odolnost vůči ohni 

Sapphire

Chipped

Helma

+5-8 many

Zbraň

+1-3 ledové na poškození

Štít

+10-12 odolnost vůči mrazu

Flawed

Helma

+9-11 many

Zbraň

+2-3 ledové na poškození

Štít

+13-16 odolnost vůči mrazu

Normal

Helma 

+12-15 many

Zbraň 

+2-4 ledové na poškození

Štít 

+17-20 odolnost vůči mrazu

Flawless

Helma 

+16-20 many

Zbraň 

+3-5 ledové na poškození

Štít 

+21-25 odolnost vůči mrazu

Perfect

Helma 

+21-25 many

Štít 

+26-30 odolnost vůči mrazu

Zbraň 

+3-6 ledové na poškození

Skull

Chipped

Helma 

regen. 2% zdraví a 8% many

Zbraň 

při zásahu ukradne 1% živ. a 2% many

Štít 

útočník zraněn za 2 body

Flawed

Helma 

regen. 3% zdraví a 8-10% many

Zbraň 

při zásahu ukradne 2% živ. a 2% many

Štít 

útočník zraněn za 3 body

Normal

Helma 

regen. 3% zdraví a 12% many

Zbraň 

při zásahu ukradne 2% živ. a 3% many

Štít 

útočník zraněn za 4 body

Flawless

Helma 

regen. 4% zdraví a 12% many

Zbraň 

při zásahu ukradne 3% živ. a 3% many 

Štít 

útočník zraněn za 5 bodů

Perfect

Helma 

regen. 5% zdraví a 17% many

Zbraň 

při zásahu ukradne 3% živ. a 4% many

Štít 

útočník zraněn za 6-8 bodů

Topaz

Chipped

Helma 

7-9% k nalezení mag. před.

Zbraň 

+1-6 na bleskové poškození

Štít 

+10-12% proti blesku

Flawed

Helma 

+10-13% k nalezení mag. před.

Zbraň 

+1-7 na bleskové poškození

Štít 

+13-16% proti blesku

Normal

Helma 

+14-17% k nalezení mag. před.

Zbraň 

+1-8 na bleskové poškození

Štít

+17-20% proti blesku

Flawless 

Helma 

15-19% k nalezení mag. před.

Zbraň 

+1-10 na bleskové poškození

Štít 

+21-25% proti blesku 

Perfect

Helma 

20-25% k nalezení mag. před. 

 Zbraň 

+1-15 na bleskové poškození

Štít 

+26-30% proti blesku

MAGICKÉ HRAČKY - PŘÍPONY

Přípona

Efekt

Of the Bear

odhodí protivníka dozadu

Of the Apprentice 

rychlé sesílání kouzel

Of the Magnus

nejrychlejší sesílání kouzel

Of Blocking

+10% pravděpodobnost na blok

Of Deflection

+20% pravděpodobnost na blok

Of Thawing

poloviční doba zmrazení

Of Worth

+1 k minimálnímu poškození

Of Measure

+2 k minimálnímu poškození

Of Excellence

+3 k minimálnímu poškození

Of Performance

4-5 k minimálnímu poškození

Of Craftsmanship

+1 k maximálnímu poškození

Of Quality

+2 k maximálnímu poškození

Of Maiming

+3-4 k maximálnímu poškození

Of Slaying

+5-7 k maximálnímu poškození

Of Gore

+8-10 k maximálnímu poškození

Of Carnage

+11-14 k maximálnímu poškození

Of the Slaughter

+15-20 k maximálnímu poškození

Of Warding

redukce magického zranění o 1

Of the Sentinel

redukce magického zranění o 2

Of Guarding

redukce magického zranění o 3

Of Negation

redukce magického zranění o 4

Of Health

fyzické zranění zmenšeno o 1

Of Protection

fyzické zranění zmenšeno o 2

Of Absorption

fyzické zranění zmenšeno o 3

Of Life

fyzické zranění zmenšeno o 4

Of Dexterity

+1-3 k obratnosti

Of Skill

+4-6 k obratnosti

Of Accuracy

+7-10 k obratnosti

Of Precision

+11-15 k obratnosti

Of Perfection

+16-20 k obratnosti

Of Ease

požadavky sníženy o 20%

Of Simplicity

požadavky sníženy o 10%

Of Greed

+40-60% zlata z příšer navíc

Of Wealth

+80-120% zlata z příšer navíc

Of Flame

přidá 1-6 ohnivého poškození

Of Fire

přidá 2-11 ohnivého poškození

Of Burning

přidá 10-20 ohnivého poškození

Of Balance

rychlé vyrovnání po zásahu

Of Stability

nejrychlejší vyrovnání po zásahu

Of Readiness

lehce zvýší hodnocení útoku

Of Alacrity

středně zvýší hodnocení útoku

Of Swiftness

zvýší hodnocení útoku

Of Quickness

maximálně zvýší hodnocení útoku

Of Haste

rychlejší chůze/běh

Of Pacing

velmi rychlá chůze/běh

Of Speed

nejrychlejší chůze/běh

Of Vileness

zabrání nestvůrám v léčení

Of Frost

přidá 1-4 na mrazivé poškození

Of the Glacier

přidá 4-12 na mrazivé poškození

Of the Jackal

+1-5 životů

Of the Fox

+6-10 životů

Of the Wolf

+11-20 životů

Of the Tiger

+21-30 životů

Of the Mammoth

+31-40 životů

Of the Colossus

+41-60 životů

Of Light

zvýší dosah světla o 1-2

Of Radiante

zvýší dosah světla o 3-4

Of the Sun

zvýší dosah světla o 5-8

Of the Leech

zcizí 4-7% života

Of the Locust

zcizí 8-10% života

Of the Bat

zcizí 4-7% many

Of the Vampire

zcizí 8-10% života

Of Remedy

o 25% kratší působení jedů

Of Amelioration

o 50% kratší působení jedů

Of Defiance

o 75% kratší působení jedů

Of Shock

přidá 1-8 bleskového poškození

Of Lightning

přidá 1-16 bleskového poškození

Of Thunder

přidá 1-24 bleskového poškození

Of Chance

10-19% větší šance k nalezení mag. věci

Of Fortune

20-35% větší šance k nalezení mag. věci

Of Energy

o 1-5 více many

Of the Mind

o 6-10 více many

Of Brilliance

o 11-15 více many

Of Sorcery

o 16-20 více many

Of Wizardry

o 21-30 více many

Of Puncturing

-10-20 k obraně nestvůry

Of Bashing

-25-40 k obraně nestvůry

Of Piercing

prochází skrze obranu nestvůry

Of Regeneration

obnova zdraví o 3

Of Regrowth

obnova zdraví o 5

Of Thorns

útočník je zraněn za 1-3

Of Spikes

útočník je zraněn za 2-6

Of Strenght

+1-3 k síle

Of Might

+4-6 k síle

Of Ox

+7-10 k síle

Of Giant

+11-15 k síle

Of Titan

+16-20 k síle

Of Blight

+2-7 jedového zranění po 3 vteřiny

Of Venom

+4-14 jedového zranění po 3 vteřiny

Of Pestilence

+12-28 jedového zranění po 3 vteřiny

TRIKY A RADY DO HRY

Před prodejem jakékoliv věci ji určitě opravte. Její cena vzroste, a přestože peníze v této hře nehrají zásadní roli, občas přijdou vhod, to musí uznat každý hrdina. Pokud vám to systém umožňuje, určitě si hru nainstalujte v plné instalaci. Tím viditelně zvýšíte její rychlost, tedy i hratelnost. Blizzard sice slibuje, že v brzké době opraví rychlost akcelerované verze hry, ale na většině počítačů je zatím lepší 3D akceleraci vypnout, pokud chcete mít plynulý běh hry (paradoxně je akcelerovaná verze pomalejší než softwarová). Zemřete-li na nějakém opravdu špatném místě a pravděpodobnost, že byste dostali své věci zpět je mizivá, pak hru ukončete a vytvořte novou. Všechny věci budete mít kousek od místa narození. Vaše postava je uložena v adresáři "Save" instalace hry a je tedy možné s ní libovolně manipulovat. To znamená, že ji můžete klidně přenášet na jiný počítač, zálohovat či editovat. Až budete mít v bance našetřeno 200.000 nebo nějakou podobnou sumičku, zkuste si trochu zariskovat (gamble) a od některého z dealerů si něco kupte. Sice na tom ve většině případů nevyděláte, ale někdy to stojí za to. Hrajete-li za kouzelnici a nemáte žádné kamarády, kteří by vám pomohli, určitě se nespecializujte čistě na ledovou magii, protože by se vám taky nemuselo podařit hru dokončit. Například porazit takovou Andariel či Dutiela těmito kouzly je téměř nemožné. Zejména válečné typy jistě uvítají možnost najmout si do party v prvním a ve třetím aktu někoho s mrazivými účinky. Zabít nehybnou příšeru pochopitelně není taková dřina.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: