Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Discworld Noir - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Discworld Noir
ACT I
Po rozhovoru s Carlottou se
vydej do přístavu k molu (The Wharf). Chlapíka mezi bednami vlevo dole si nevšímej,
zato si promluv s tlustým mužem stojícím na lodi -je to první důstojník.
Nezapomeň použít notes a zeptat se na Mundyho a loď Milku. Dozvíš se o třech
pasažérech, kteří lodí přijeli, o tom, že na Mundyho se už vyptával někdo
před tebou a že kapitán je právě na skleničce v kavárně Cafe Ankh. Na základě
toho ti na mapě přibude nová lokace. Ihned se do kavárny vydej. Nechoď však
dovnitř, ale zaboč doprava od vchodu. Golem zde nakládá sudy na káru. Seber
mu z ní sochor (crowbar) a vrať se zpátky do přístavu. Jdi vlevo dolů k
bednám, chlapík by zde nyní neměl být (pokud ano, stačí odejít a zase se
vrátit). Pomocí sochoru si otevři bednu, dostaneš se tak na loď. Ve vodě
seber nálepku (tabel) a jdi do kajuty. Zde dvojím kliknutím prohledej postel,
najdeš útržek s číslem 6 nebo 9. Opusť kajutu i loď a vrať se do kavárny.
Úplně vzadu si promluv s kapitánem Milky a poté s policistou Nobbym, který
sedí u předního stolu. Po dotazu na Milku získáš nový zápis do notesu o
tajemných vraždách. Ukaž rovněž Nobbymu oba papíry získané na lodi. Řekne
ti, abys s tím počkal, dokud se nevrátí do Yardu. Odejdi z kavárny do své
kanceláře. Po rozhovoru se skřetem, který zde na tebe čeká, jdi do Yardu
za Nobbym. Obdržíš-li zprávu, že tam ještě nedorazil, náhodně si projdi
některou lokaci a po chvíli se do Yardu vrať. Při rozmluvě s Nobbym mu ukaž
předměty z lodě a zeptej se ho na tajemné cizince. Dozvíš se, že jeden z
nich sedí právě v Cafe Ankh. Při odchodu z Yardu tě zastaví troll
Malachite a požádá tě, abys mu našel Thermu. Nejprve ale zajdi do přístavu
a prvního důstojníka se zeptej na AI Khaliho. Řekne ti, že je totožný s tím,
kdo se před tebou vyptával na Mundyho. V kavárně budeš překvapen - onen
tajemný pasažér není nikdo jiný, než tvá bývalá láska Ilsa. Během
rozhovoru s ní jí ukaž nálepku z lodi - přečte ti ji a ty získáš další
lokaci na mapě - Pier 5. Kromě toho ti poví i o svém manželovi Two Conkers.
V Octarine Parrot sí promluv s majitelem Mankinem zejména o Mundym. Po chvíli
chození místností, kdy si můžeš přečíst zprávy na vývěsce u vchodu,
si promluv i se Saphire (pokud se ti stále nebude hlásit, odejdi, vrať se a
počkej, až dozpívá píseň). Po dotazu na Thermu se dozvíš, že její pravé
jméno je Madam Lodestone. Rekne ti rovněž, kde najdeš Malachita. Ihned se
tam vydej. Po rozhovoru s Rhodanem jdi dozadu k Malochitovi. Všimni si lana s hákem
za ním a pokus se ho vzít. Pak si s Malachitem promluv. Nic z toho ale není,
protože když mu povíš o smrti Thermy, odpoví, že chce vidět tělo. V
Yardu se Nobbyho poptej na Madam Lodestone. Poví ti, že je pohřbena v
Mausoleu. Po návštěvě Mausolea je ti jasné, že budeš potřebovat někoho,
kdo ti hróbku najde. Jdi do přístavu k molu 5. Hlídače se zeptej na Mundyho
a Milku. Pak projdi doleva dozadu a všimni si vikýře (skylight) vlevo nahoře.
Dvojím kliknutím se tam pokus dostat, bohužel to ale nejde. Spěchej tedy do
své kanceláře. Ze země zvedni vizitku a přečti si ji. Dozvíš se, co je
Carlotta zač. V domě Uberwaldů dej sluhovi vizitku. Až odejde, podívej se
na obraz nad dveřmi. Při rozhovoru s Carlottou se jí zeptej na Mausoleum. Slíbí
ti, že Thermu najde. Než se připraví na cestu, pohovoř si s jejím tchánem
zejména o Mundym a Malachitoví. Po návštěvě Mausolea s Carlottou jdi za
Malachitem, pověz mu o hrobce a následuj ho zpět do Mausolea. Až Malachite
odejde, prohledej tělo v hrobce a seber tratí zub. Jako odměnu za nalezení
hrobky jsi od Malachitu obdržel lano s hákem. Jdi proto zpět k molu 5 a toto
lano použij na vikýř. Ten nahoře vypuč pomocí sochoru a slez do místnosti.
Zde na zemi seber zápalky a vrat se na molo. V inventáři na sebe použij zápalky
a útržek z lodi - pasují k sobě. Takto upravené zápalky pro zkoumej a pak
ukaž Mankinovi v Octarine Parrot. Pověz, že lže (Lies), a poví ti, že
Mundyje nahoře v pokoji. Běž za ním, při vstupu do jeho pokoje ale ztrácíš
vědomí.
ACT II
V pokoji prohledej Mundyho tělo,
nápis na zdi a kus lana visící ze stropu uprostřed nahoře (oboje jedním
kliknutím!). Rovněž jedním kliknutím prozkoumej Mundyho boty. Dole se
zeptej Mankina na Sapphire. Poví ti, že je v šatně - napravo od vývěsky. V
šatně uvidíš, že Sapphire má u sebe spoustu peněz. Poví ti, že je vyhrála
v kasinu Saturnalia. U Uberwaldů se zeptej sluhy na hraběte. Řekne ti, že
jeho společník zmizel. Ihned se hraběte na společníka poptej. Dá ti jeho
ikonografii a pověří tě, abys ho našel. Ikonograf ukaž v přístavu prvému
důstojníkovi. Ten ho pozná a dodá, že ho viděl ihned po připlutí odjíždět
s kočárem dost vysokou rychlostí. Zajdi za Nobbym do Yardu a zeptej se ho na
Reginův kočár. Naštěstí pro tebe byl tento kočár zahlédnut před třemi
dny u Maudlinova mostu. Jdi tam, prozkoumej stopy kol na vozovce a ze zábradlí
seber kus látky. Tuto látku ukaž hraběti, potvrdí ti, že byl součástí
Reginova kočáru. Jen co se objevíš v kasinu Saturnalia, zachráníš Ilse s
manželem život. Objeví se i Carlotta - pověz jí o vraždě a zeptej se na
alibi (v notesu Mundys murder). Poví ti, že byla v Chrámu malých Bohů
(Temple of Small Gods). Promluv si s Whirlem. Nejprve ho podplať měšcem z
inventáře a pak se ho zeptej na Sapphiriny peníze. Poví ti, že je určitě
v Saturnalii nevyhrála. Dále ukaž Whirlovi Reginovu ikonografii - pozná ho a
prozradí, že má zde v kasinu tajnou schránku. Pohovoř si dále i s Warbem,
řekne ti, kde pracuje a že má stále při hraní smůlu. V Chrámu Malých
Bohů si jen tak pro legraci pohovoř s Mooncalfem. Až tě to přestane bavit,
jdi zpět k vchodu a promluv si s Malaclypsem. Doporučuji probrat všechny poznámky
z notesu, opravdu to stojí za to. Důležité je se ho zeptat na Mundyho vraždu
a na provaz (frayed rope). Poví ti, že Mundy byl pověšen za nohy. S touto
poznámkou v notesu jdi za Mankinem. S nechutí ti prozradí, že Mundyho odřízl
a že mu vzal minci z boty. Protože mu ote mince k ničemu není, dá ti ji.
Mezitím již laď z přístavu odplula, jdi tam tedy a ze země seber lano (požij
na něj hák). Běž na most a lano s hákem hoď do řeky. Zjistíš, že dole
něco je, nemáš ale sílu to vytáhnout. Malachite ti ale pomůže jdi za ním
k Rhodanovi a popros ho kliknutím na poznámku v notesu, že je něco ve vodě.
Jakmile bude souhlasit, dej mu lano s hákem. Až Malachite kočár vytáhne a
uteče se skříňkou, prohlédni si Reginovo tělo.Protože má na rozdíl od
ikonografie vlasy, použij ikonografii na Reginovo tělo. Pod parukou objevíš
klíč od schránky v kasinu. Vchod ke schránkám v kasinu je vlevo uprostřed.
Klíč zkus na libovolnou spodní schránku napravo. Po chvíli najdeš tu správnou.
Oba předměty nalezené uvnitř (obálku a náhrdelník) ukaž Whirlovi a poté
i Carlottě. Ve tvé kanceláři už na tebe čeká AI Khali. Odvede tě za svým
šéfem Horstem. Ten po tobě bude chtít zlatý meč (golden sword), Objasní
ti též, jakou roli v tom všem hrála Carlotta. Ihned za ní běž do kasina a
zeptej se jí na zlatý meč. Výsledkem dialogu bude polibek, jehož význam si
uvědomíš až později. Zeptej se Carlotty na náklad Milky, dá ti lodní příkaz
k přepravě beden. Tento příkaz ukaž hlídači na matu 5, dozvíš se, kam všude
šel náklad Milky. V Cafe Ankh si promluv se Samaelem (sedí tam, co dříve
Ilsa) o dodávce vína (wine barrels). Dá ti klíč od sklepa -je to místnost,
odkud dříve Golem vynášel sudy. Odemkni si Samaelovým klíčem, prozkoumej
krabici se stvrzenkami (box of receipts), která se nachází vlevo uprostřed těsně
u východu. Pak si promluv s Ilsou - hlavně o Vorbergových bednách. Ty jsou
totiž ve Spolku Archeologů. Ilsa tě tam dostane, pokud jí a jejímu manželovi
nalezneš úkryt. Zeptej se i na zlatý meč a Horsta. Dozvíš se též, že
Two Conkers zde v městě hledá zlatý klenot (gold-plated jewel). Nyní se vrať
do Octavian Parrot a Mankina se zeptej na Sapphiriny peníze. Neochotně ti
prozradí, že je nevyhrála, ale dostala od někoho, s kým šla na schůzku. V
šatně Sapphire důkladně vyzpovídej - o tom, že nic nevyhrála a že měla
schůzku (Losing Streak a Secret Meeting v notesu). Nakonec ji konfrontuj (Confront
Sapphire v dialogu) s pravdou. Slíbí ti zaranžovat schůzku s Thermou. Nyní
je třeba se procházet jednotlivými lokacemi tak dlouho, dokud v kanceláři
nebude lístek od Sapphire. Až ho tam objevíš, přečti si ho a jdi za
Malachitem. Požádej ho, ať tě doprovodí na místo schůzky. Tom ale dojde k
další vraždě a ty jsi zatčen. Při výslechu můžeš odpovídat libovolně,
na další děj to nemá vliv. Ve vězení si prohlédni zeď, postav se ke dveřím
cely a počkej, až se uprostřed objeví krysa. Pokus seji dvakrát chytit. Ve
stěně pak objevíš skulinu (crack). Prozkoumej ji, objevíš uvolněný kámen.
Posuň ho a dostaneš se k Leopardovi. Promluv si s ním a pak jdi dozadu k díře
ve zdi. Prohlédni si ji jediným kliknutím, abys zjistil, že se sem dá
dostat zespoda. Pak se vrátíš do cely, kde ti za chvíli Nobby oznámí, že
jsi volný. Z Yardu se vrat k Patricianovu paláci, jen tok pro legraci si
promluv se stráží a pokračuj doprava. Zde nejprve prozkoumej jediným
kliknutím zeď. Nahoře objevíš vchod k Leonardovi. Pomocí F3 si otevři
notes, najdi poznámku o úkrytu (Hiding Place) a vytáhni ji no obrazovku.
Objeví se ikonka s lupou a tou klikni na zeď. Místo k úkrytu pro Ilsuje
nalezeno. Použitím lana s hákem na zeď si ještě vyzkoušej, že to vše
funguje. Ve sklepě Ilse řekni o úkrytu. Za odměnu se dostaneš do Spolku
Archeologů. Uvnitř si promluv s Laredo - po vyčerpání dialogu se zeptej na
Azile, Horsta, zlatý meč, AI Khaliho a Ilsu. Nakonec jí ukaž minci od
Mankina, Po rozhovoru jdi za Horstem a pověz jí o Laredo. Bude se chtít s
Laredo setkat. Vrat se do Spolku a o Horstovi Laredo pověz. Až odejde,
prohledej knihovnu a objevíš otočnou knihu (hinged book). Pomocí ní se otevře
tajný vchod do podzemí. Bohužel je zde ochrana proti vstupu. Prohlédni si štítek
nad panelem, dozvíš se, že zařízení instalovala stejná firma, jako u ní
pracoval Warb. Než za ním půjdeš do kasina, stav se ještě v chrámu u
Malaclypseho a u Uberwaldů za hrabětem. Oběma ukaž náramek, řeknou ti, že
nosí štěstí (hraběti možná bude třeba říct nejprve o Reginově smrti).
Teprve nyní běž za Warbem a nabídni mu náramek za kód k zařízení. Ten
ochotně výměnu přijme. Z kasina je to kousek k místu Malachitovy smrti.
Vydej se tam a promluv si s chrličem o Reginově a Malachitově smrti - poví
ti, že Malachity zabila nějaká příšera. Ze střechy se vrat do Spolku
Archeologů k bezpečnostnímu zařízení, Tajný kód od Warba (secret passage)
si vytáhni z notesu a použij ho na panel. Ve skladišti použij Azile ze zápisníku
na bedny (crates and displays). Najdeš tak jednu, která patřila Azilemu. Není
to však ta, po které pátráš. Všimni si, že horní skleněná část vitríny
se podobá zrcadlu a zkus na ni použít poznámku "Mundy hung upside down"
ze zápisníku. A ejhle, čteno vzhůru nohama dostáváš 3712V. Když tento kód
použiješ na bedny, po chvíli hledání se ocitneš konečně u správné
bedny s mečem. Trolím zubem vyřež sklo a meč seber. Nicméně to nebudeš mít
jednoduché. Jakmile opustíš Spolek, po krátké honičce umíráš a stáváš
se vlkodlakem. Popovídej si s hřbitovním psem a nauč se, jak pracovat s vůněmi.
V třetím dějství to budeš potřebovat.
ACT III
Na hřbitově si promluv s
Gaspodem, dokud nevyčerpáš všechny možnosti dialogu. Pok si přečti dopis
od Ilsy ležící na zemi před hrobem. Ve své kanceláři budeš překvapen,
že Nobby ji prohledává. Po rozhovoru s ním seber ze stolu páčidlo (crowbar),
přepni se na vlkodlaka o seber následující pachy - modrozelený u dveří (dark
cyan), fialový (purple haze), modrozelený nad stolem (teal cloud) a kaštanový
(maroon). U Rhodana v místě, kde stával Malachite, seber bandáže a jako
vlkodlak Rhodanův (blue míst) a Malachitův (deep brown) pach. Všechny pachy
v inventáři zároveň prozkoumávej -jednak kliknutím pravého tlačítka myši
a jednak dvojím kliknutím levého tlačítka myší. Další zastávkou bude
Maudlin Bridge. Změň se na vlkodlaka a z inventáře pachů použij magentu na
fialový pach vlevo. Potvrdí se tak, že zde byl tvůj vrah. Další pach (novy
blue) seber na střeše, kde byl zabit Malachite. Použitím pachů Nobbyho a
Malachity z inventáře na zelenomodrý a hnědý pach si můžeš ověřit, že
jejich pachy zde zůstaly. V Octorine Parrot si nejprve prohlédni vývěsku s
inzeráty-v Neviditelné Univerzitě hledají někoho na úklid. Pak si promluv
s Mankinem o šesti vraždách a ukaž mu bandáže od Rhodana. V šatně seber
jako vlkodlak pach jablek vlevo, porovnej pach Dark Cyan z inventáře s tmavým
modrozeleným pachem vpravo. Dozvíš se, že se jedná o pach Sapphire. Seber i
pach vycházející z parfému a použij ho no pach River Ankh v inventáři.
Teprve pak budeš moci jako člověk sebrat Sapphirin parfém ze stolku, V
Mundyho pokoji seber jeho tmavomodrý pach - vpravo uprostřed, kde leželo jeho
tělo. Po použití pachu jablek z inventáře na stejný pach v pokoji jej můžeš
identifikovat patří Mankinovi. Při odchodu z Octarine Parrot by se ti na mapě
měly objevit dvě nové lokace. Zatím tam ale nechoď, místo toho si v Cafe
Ankh promluv se Samaelem o všech vraždách. Po cestě zpět se zastav ve sklepě
a jako vlkodlak seber červený pach vína (red mist). V Yardu ukaž Nobbymu
bandáže a povyptávej se ho na vraždy. U van Uberwaldů řekni sluhovi, že
jdeš za Carlottou. Jakmile odejde, změň se na vlkodlaka o dojde ti, že
Carlotta je taky vlkodlak. Carlotta sice doma není, ale když půjdeš do Cafe
Ankh, bude tam na tebe čekat. Promluv si s ní, zejména o Reginově vraždě a
o tom, že je vlkodlak. Do deníku tak přibude zápis o bohyni Errata. Zbývá
ještě identifikovat jeden pach-jdi do Mundyho pokoje o pach Novy Blue z inventáře
použij na stejný pach vlevo dole pach patří kapitánu Vimesovi. Převtělení
no vlkodlaka budeš potřebovat i u zdi Patricianova paláce. Použij pach vína
ze sklepa a pach magenta na stejné pachy u zdi -zjistíš, že jsou totožné a
že tedy se vrah do paláce dostal pomocí sudu. Nyní je čas ucházet se o místo
v Neviditelné Univerzitě. Na paní Fomesovou použij poznámku v notesu o uklízeči.
Pak jdi dopředu, dveřmi v levé stěně a dopředu k muži hlídajícímu
vchod do univerzitní knihovny. Zeptej se ho na vraždu na univerzitě - pout
ti, že šlo o kouzelníka Mathona a že byl otráven. Na tuto otravu se zeptej
i paní Fomesové, abys získal detaily vraždy o další zápis do notesu. Před
Saturnalii je místo tvé vraždy. Prozkoumej mech (moss) vedle obrysu tvého těla
a seber ho. Běž k Uberwaldům za hrabětem. Ten pomalu umírá, takže kromě
něho si můžeš promluvit i se Smrtěm. Po diskusi o všech šesti vraždách
mu ukaž mech z místa vraždy, povolí ti používat jeho knihovnu. Hledání
probíhá pomocí indexových lístků, a to tak, že na ně klikneš buď předmětem
nebo záznamem z notesu. Vyhledej knihu o mechu, dozvíš se, že tebou nalezený
mech se vyskytuje v kanálech. Vyhledej tedy knihu o kanálech a na mapě ti přibude
nová lokace. Dále vyhledej informace o špičatých botách mrtvého muže (Dead
Man's Pointy Boots) a bestiálním útočníkovi (bestial attacker). V cechu
obchodníku (Merchants Giuld) si promluv se strážcem u dveří. Po vyčerpání
dialogu se ho zeptej na obchodníkovu vraždu. Nebude ti chtít moc říct,
zeptej se ho ale na špičaté boty, prozradí ti jméno obchodníka Lamin. U
hraběte se po opětovném dotazu na vraždu obchodníka od Smrtě dozvíš, že
Lamin byl uškrcen. K zjištění podrobností o poslední vraždě-úředníka
v Patricianově paláci - musíš jít do vinného sklepa v Cafe Ankh. Použij páčidlo
na jeden ze sudů a ocitneš se v paláci ve skladišti. Změň se na vlkodlaka
a oba pachy v místnosti (magenta, víno) porovnej s těmi v inventáři. Pak
projdi zadními dveřmi dopředu na chodbu. Zde se změň na vlkodlaka a klikni
na oboje dveře. Díky zlepšeným smyslům můžeš poslouchat rozhovory za dveřmi.
Pokračuj chodbou dozadu a doleva. Jako vlkodlak si poslechni, o čem se mluví
za pravými dveřmi. Pak porovnej modrý pach s Vimesovým v inventáři. Ověříš
si tak, že je za dvojitými dveřmi. Kliknutím na tyto dveře vyslechni důležitý
rozhovor Patriciana s Vimesem. Dozvíš se další podrobnosti o smrti Saiphy,
Patricianova úředníka. Po útěku z paláce se ocitneš v kanceláři. Po
rozhovoru jdi do stok (Sewers). Zde pokračuj dopravo. Nyní se musíš změnit
na vlkodlaka a v jeho vidění kliknout na východ, do něhož vede pach magenty.
Dostaneš se do místnosti, kde vlevo nahoře je doupě (Lair). Vlez do něj a
změň se na vlkodlaka, abys viděl, že dále se už v pronásledování nedá
pokračovat. Prohledej tedy smetí na zemi, za předním trámem objevíš
medailón. Seber ho, prozkoumej a pak si promluv s krysím Smrtěm. Medailón
ukaž oběma mužům pracujícím na létajícím stroji ve věži Patricianova
paláce. Výsledkem bude poznámka v notesu o chrámu Anu-Anu. Na chrám Anu-Anu
se podívej v knihovně Uberwaldů. Bohužel důležitý list někdo vytrhl, takže
budeš muset najít jinou kopii. Pro zajímavost ještě můžeš v knihovně
vyhledat hesla o medailónu a bohyni Erratě. V Neviditelné Univerzitě jdi do
místnosti žáků (to je ta, kterou jsi měl uklidit). Prohlédni si nejbližší
skříňku, uvnitř bude police s knihami. Tyto knihy musíš prozkoumat dvojím
kliknutím pravého tlačítka myši. Pak jako vlkodlak přečti slova na tabuli
(octarineboard). Potom použij záznam o chrámu Anu-Anu na tabuli. Opusť
Univerzitu a po chvíli se sem zase vrať. Výsledkem bude to, že na polici ve
skříňce přibude kniha o chrámu Anu-Anu. Na tuto knihu použij záznam z
notesu o chrámu Anu-Anu. Tím se ti podaří otevřít medailón a vzít papír
se jmény. Tento papír v inventáři pak prozkoumej, některá jména budou pro
tebe asi překvapivá. Papír ukaž v chrámu Mooncalfovi. Pak z chrámu odejdi,
ale po chvíli se tam vrať. S Malaclypsem si promluv o Erratě a pak jdi dozadu
k Mooncalfovi. Ten ale není sám, je tu s ním troll. Dozvědět se, o čem si
povídají, není v chrámu možné. Vyjdi proto z chrámu, pokračuj na hřbitov
a odtud se dej doprava nahoru. Dostaneš se až k druhé straně okna. Změň se
na vlkodlaka a okno prozkoumej. Pak klikni na Mooncalfovu siluetu a dozvíš se,
že se chystá setkání sekty. Ihned jdi za Malaclypsem o přesvědč ho, aby tě
zavedl na místo konání schůzky- do kaple. Až tě tam zavede, prozkoumej
pult (lectern) a schovej se uvnitř. Jakmile uvidíš Mooncalfovy boty, nastříkej
na ně Sapphirin parfém. To ti umožní Mooncalfa sledovat až do svatyně.
Vyslechni si, o čem sekta mluví, a rychle zmiz, jakmile tě objeví. Na
Nylonathepa se jdi podívat do knihovny, v notesu ti tak přibude nákres
oktagramu vražd. Z knihovny pospíchej do svatyně, kde vlevo na zdi prozkoumej
fresku a pak prostřední symbol. Ten ti přibude do notesu, takže ho můžeš
vyhledat v knihovně. Jedná se o elfův podpis (elver sign). Vyhledej i ten v
knihovně, aby sis ověřil, že ho umíš nakreslit. Ve svatyni se kromě jiného
nachází i mapa. Použij na ni záznamy z notesu o všech šesti vraždách a
dojde ti, že místa tvoří oktagram se středem, který tvoří budova
divadla. Z mapy rovněž odvodíš, v kterých dalších dvou místech došlo
nebo dojde k dalším vraždám. Jdi nejprve na Dagon Street. Prohlédni si
viklající štít a pomocí páčidla vylom okno. Uvnitř se podívej na smetí
na podlaze, objevíš kost. Prozkoumej i nádoby vlevo dole. Jako vlkodlak seber
pach magenty, poněkud tmavší, než co jsi sebral dříve. V divadle uprostřed
oktagramu seber leták ležící v hledišti a prozkoumej ho. Pak se herce
vyptej na Carlottu, jednotlivé vraždy a nakonec mu ukaž leták. Pomocí letáku
získáš v knihovně informace o Hwelových hrách jedná se o osm velkých
tragédií. I tyto tragédie vyhledej v knihovně. Pak běž zpět do divadla těsně
k pódiu, aby na tebe herec neviděl. Jako vlkodlak objevíš na stěně značky.
Použij na ně elfův podpis z notesu a dostaneš se pod pódium až k tajnému
oltáři. Použij na něj oktagram ze zápisníku a dojde ti, kde bude spáchána
poslední vražda a že v Dagon Street byl majitel obchodu sněden. Ale rychle
na Wizarďs Pleasaunce. Všimni si psa, schovej se do křoví ve předu a vyčkej
finále třetího aktu vyvolání Nylonathepa.
ACT IV
Prohlédni a prozkoumej nápis nad tvou hlavou, aby se ti zapsal do
notesu. Pak ze spáry nad Warbem vyndej zlatý meč. Potom si promluv s
Carlottou a dvakrát s Anu-Anu. Řekne ti, že na něco zapomněl. V divadle si
můžeš promluvit si s Coomem, řekne ti, že ostatní by mohli být ve
svatyni. Zastihneš tam ale jen Konda. Po jeho smrti ho prohledej a seber mu
amulet. V inventáři prozkoumej meč i amulet a vydej se do knihovny, aby ses o
nich dozvěděl více. Vyhledej znovu informace o Nylonathepovi. Dozvíš se, že
by ti mohl pomoci trapezohedron. Vyhledej tedy v knihovně detaily i o něm.
Rhodan je opět doma, ukaž mu tedy bandáže a jdi
|