Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Dragon Lore

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 8131
Zobrazení tento měsíc: 1460
Dragon Lore

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

NE  

ANO  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
První část docela dobře zpracované a nenáročné adventury, ve které musíte najít spousty předmětů a také je umět vhodně použít na správném místě. Odehrává se převážně v prostorách hradu, kde se setkáte i s čarodějem, abyste nakonec v závěru hry byli pasováni na Rytíře. * Arduška *


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Dragon Lore - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Dragon Lore

Promluvte s farmářem, z vozíku seberte meč a za domem najděte kladivo. Vyjděte ze zahrady, dejte se doprava a pokračujte okolo ohrady až na pastvu, v altánku seberte kost. Tou nakrmte Trogga, seberte nádobu a vraťte se zpět na farmu, kde nádobu dejte farmáři. Vstupte do domu a seberte štít, brnění (obojí oblékněte), provaz, křesadlo, sáček síry, hůl a láhev na vodu. Vyjděte ven a vyrazte doleva, provazem chytněte kravičku Daisy a doveďte ji zpět na pastvu, tam ji přivažte ke stromu. Znovu se vraťte a promluvte s farmářem – dostanete rodový Dračí prsten a píšťalku. Vyrazte tedy do světa cestou nalevo a Trogga odežeňte píšťalkou. Dojděte až ke kamennému pohřebišti a vstupte do levé krypty, kde najděte Starý klíč. Vyjděte ven a vstupte do pravé krypty, dveře odemkněte nalezeným klíčem, odežeňte kostlivého bojovníka (pokud ho dobijete, potom co odstoupí z boje, ztratíte nějaké body za moudrost) a stiskněte tlačítko na stěně. Prohledejte tříšť z kamene a seberte klíč od katakomb. Odemkněte dveře do katakomb, vstupte, dveře otevřete svým prstenem, prohlédněte náhrobek a promluvte s drakem – ukažte mu svůj prsten a dostanete kouzlo na otevírání dveří. Vyjděte ven a pokračujte dále do světa. Narazíte na jeskyni, kde po úderu kladivem do zdi najdete magickou knihu. Zapište do ní svoje kouzlo na otevírání dveří a s jeho pomocí otevřete dveře do další části údolí. Vydejte se do hospody a po zdlouhavém rozhovoru s hostinskými dostanete naběračku. Jděte naproti do včelího hnízda, zabijte nestvůrnou včelu a do naběračky naberte trochu medu. Doneste jej do hospody a dostanete zbraň, kterou husité nazývali řemdich (Britové mají suchý název Morning Star), provaz a kouzlo Fireball. Zapište kouzlo a s jeho pomocí spalte pavučinu bránící v průchodu. U přívozu narazíte poprvé na von Diakonova. Pošle na vás monstrum, které zabijte a prohledejte (klikněte na jeho mrtvé tělo pravým tlačítkem myši) - najdete vrhací sekeru a pádlo. Použijte pádlo na prám a přeplujte na druhou stranu řeky. Projděte přístavními oblouky až k masožravé rostlině. V hromadě kostí napravo najdete lebku a použijte ji na provaz. Vzniklým hákem se přehoupněte přes květinu a jděte dále, přes vesnici z hub až na rozcestí. Nejprve navštivte strom, ve kterém sídlí čarodějnice, která vám věnuje ozubené kolečko. V horním patře jejího příbytku naleznete v šuplíku šátek. Vydejte se teď do domku druhé čarodějnice, která sídlí uprostřed jezírka, nakrmte jejího hlídače jablkem, které zde naleznete a zatáhněte za páku – přenese vás až do jejího sídla. Když ji budete dostatečně dlouho obtěžovat, věnuje vám klíč, který ovšem ke zdárnému dokončení hry vůbec nepotřebujete. Co na tom. U studny na rozcestí namočte šátek a omotejte si jej okolo úst. Vstupte do zahrádky s květinami a utrhněte jednu modrou a dvě žluté rostliny. Ted’ se vraťte do vesnice z hub a snězte modrou květinu. Po zmenšení zabijte škorpióna a seberte uzdravovací lektvar (nepoužívejte jej, dokud opravdu nepotřebujete). Vejděte do houbičky, ve které přebývá malý skřítek – věnuje vám kouzlo Dispell lllusion. Opusťte jeho příbytek a najděte další houbu, do které můžete teď vstoupit, uvnitř seberte zelený zvětšovací lektvar (nachází se ve skříni s poličkami). Vyjděte z houby, vypijte lektvar a vraťte se do své původní velikosti. Znovu projděte zahradou z hub a dojděte až ke starému mlýnu. Doplňte chybějící kolečko od čarodějnice, na stěnu vpravo použijte kouzlo Dispell lllusion a vstupte do podzemí. Podzemní bludiště není velké a brzy se v něm zorientujete. Najděte tady vědro a naplňte je vodou ze studny v jiné části podzemí. Vyjděte ven a pověste naplněné vědro na páčku vedle ozubených koleček (nezapomeňte předtím doplnit ozubené kolečko). Vstupte dovnitř a v místnosti seberte stříbrnou truhlu (druhý vchod do místnosti lze odemknout klíčem od ”zlé” čarodějnice, ale v druhé truhle není nic podstatného). Vraťte se znovu do podzemí hlavním vchodem, najděte pochodeň a dojděte do krypty s vystavenou kostrou. Na ruce kostlivce použijte nalezenou stříbrnou truhlu a získáte prsten zesnulého rytíře jménem Fujimoto. Pochodní si rozsviťte v temnotě vedoucí z krypty a vyjděte ven. Promluvte s dalším z Rytířů a pokračujte v cestě. Když skočíte do řeky a pozře vás obrovská ryba, seberte v jejím nitru velký diamant a pak ji polechtejte na žábrách žlutou květinou (nebo vy nezvracíte, když vám do žaludku spadne pampeliška?). Až dojdete k jezeru, otočte se a projděte vodopádem do skryté jeskyně – tady nalákejte Kachnodraka na nalezený diamant a pak v jeho doupěti seberte jeho vlastní drahokam. S drahokamem se vraťte zpět přes řeku k rytíři, který vás pro něj poslal – získáte tak jeho hlas. Naučenou cestou se vraťte zpět (použijete druhou žlutou květinu), Přeskákejte po kamenech v jezeře a na planině vyšplhejte na kamenný vrcholek – přiletí Hellaynea na svém draku a pokud ji ukážete svůj prsten, vyzve vás na přátelský souboj. Po jeho skončení vás uzdraví a věnuje vám část svého rytířského věna – krumpáč. S jeho pomocí se prokopete až do těsné blízkosti hradu. Tam opět narazíte na Diakonova. Tentokrát vám bez boje věnuje vlastní sekyru, kterou porazíte vysoký strom a přejdete přes propast. Zabijte oba zloděje a po prohledání jejich těl najdete pytel. Kliknutím na něj pravým tlačítkem myši v inventory odhalí vázu. Pokračujte až před brány hradu a vázu dejte jednomu se siamských dvojčat – lhostejno kterému. Pak už nic nebrání tomu, abyste vstoupili na půdu vlastního rodinného sídla. A vložili druhý disk!

Vstupujete do druhé části dobrodružství, která se odehrává výhradně v prostorách hradu. Projděte strážnicí a draka hlídajícího kouli si zatím nevšímejte. Před vstupem do hradu ukažte dráčkovi na padacím mostě svůj prsten a pokračujte dál. Nejprve obligátně zabijte dotěrnou zombii a podívejte se na trůn. Při prohledávání místností lemujících hlavní sál postupujte po směru hodinových ručiček a začněte v místnosti nalevo od vchodu. Je to kaple, kde najdete kropítko a v zadní místnosti ještě bibli a svíčku. Postavte svíčku na oltář a získáte první část Rodinného znaku. V další místnosti najděte na stěně dračí sošku a když kladivem rozbijete láhev na zdi, získáte kamenné oko. Ted’ si odskočte do místnosti vpravo od trůnu – jsou to schody spojující tři patra. Sestupte dolů a pod schody najdete meč ”Orna”. Ten umístěte v místnosti nalevo od trůnu na štít a získáte druhou část znaku. V ložnici zatáhněte za kroužek u krbu a ve vedlejší místnosti najdete na lampě klíč od tuhly – v truhle se skrývá poslední část znaku. Kdo snad nebude mít dost místa v inventáři, může si čtyři předměty uložit do pytle od zlodějů a zvědavci si můžou v knihovně vedle vchodu přečíst knihu na ozdobném podstavci, ale nutné to není. Ted’ se znovu vydejte ke schodům (vpravo od trůnu), sestupte dolů a dveře otevřete sestaveným znakem. Ocitnete se v prvním sklepení zámku. Dejte se doleva do vinného sklípku, vylezte po schodech nahoru a seberte Zlomený klíč. Vraťte se a jděte doprava od vchodu. Pokud budete postupovat stejným způsobem jako nahoře (tzn. po směru hodinových ručiček) dělejte zhruba toto: pohněte kostrou na lůžku a získáte druhé kamenné oko. V jídelně naleznete páčidlo, v kuchyni naběračku a pod dekou v jedné z místností třetí kamenné oko. Místnost naproti dveřím, odkud jste přišli (a nalevo ode dveří, kterými odejdete) je kovárna. Tady najdete kladivo a pilku na železo. V zadní místnosti seberte pytel s uhlím a vysypte je na výheň. Použijte pazourek na síru a ohněm zapalte pec. Zatáhněte za měch a oheň rozdmýchejte. Položte klíč nejprve do výhně a pak na kovadlinu. Na klíč na kovadlině použijte kladivo a žlutý klíč zchlaďte vodou, kterou naberete z blízké nádoby naběračkou. Ukutým klíčem odemkněte dveře do dalšího patra (dveře v popředí v hale před kovárnou). Postupujte tradičně, od vchodu doleva a po směru hodinových ručiček. Ve zbrojnici najděte poslední kamenné oko. To, spolu se třemi zbývajícími, vložte do prázdných důlků lebek na stěnách a z vitrín seberte klíč, meč, štít a kuš. V nádrži s vodou najděte kliku, kterou použijete na ucho draka v hlavní místnosti a nadrž se tak vyprázdní. V mučírně zabijte příšeru a seberte kleště (kdo chce, může ještě cvičně mučit kostlivce a mrtvoly). V hlavní místnosti teď seberte malého kostlivce v prostřední cele (nedotýkejte se opřeného meče!). Na upoutaného kostlivce v pravé cele použijte nalezenou kostru, symbol draka, kropidlo a bibli – získáte kouzelníkův klíč. V pokladnici vedle není nic jiného než mapa, seberte ji. Patro opusťte dveřmi vedle chrliče, které odemkněte pomocí kouzelníkova klíče. Projděte dračí zbrojnicí a promluvte si s drakem – získáte magický prášek a uspávací prášek. Vraťte se tedy zpátky k hlavnímu vchodu, ve vstupní věži použijte uspávací prášek na draka a seberte magickou kouli. Jděte znovu ke schodům vedoucím do sklepení a použijte magický prášek na bariéru před schodištěm vzhůru. V prvním patře se zatím ničím nerozptylujte a nic nesbírejte – jen najděte místo, odkud je vidět hnízdo mladého dráčka. Okno u hnízda překonejte pomocí pilky na železo, uvnitř položte žhavou magickou kouli a potom ji rozbijte kleštěmi z mučírny. Dráčka, který se právě vyklubal, doveďte k jeho tatínkovi do sklepení. Dávejte si pozor, abyste se předtím nepaktovali s podivným trpaslíkem na balkóně za pracovnou, nebo se dráček nevylíhne! Drak vás odnese do tajné místnosti (předtím mu dejte libovolný předmět), kde najdete láhev Diakonovy krve a teleportační kouzlo. Zapište je do knihy a teleportujte se do prvního patra zámku. V obytné části zámku najdete čtyři železné koule, červenou láhev a větvičku. Větvička leží v krbu v hodovní síni, červená láhev leží s první z koulí v dětském pokoji. Další železné koule leží v květináči v místnosti naproti vchodu, mezi knihami v pracovně a poslední je schována v malém nočním stolku v místnosti za bojovným kostlivcem. Jděte před sochu ptáka, zapalte větvičku a ohněm ptáka vystrašte. Na čtyři černá políčka položte čtyři železné koule a ptáka znovu poplašte – získáte dráp na provázku. Jděte do vyššího patra (dveře sem odemknete klíčem ze zbrojnice ve druhem sklepení), najděte místnost s hrnci a podívejte se do jednoho z nich. Na jeho duté dno použijte nalezený dráp a Dračí klíč je váš (celou tuto proceduru můžete ovšem také obejít – díky chybě v programu je možné do třetího patra také vstoupit rovnou ze schodů vedoucích k zamčeným dveřím – na schody však nesmíte vstoupit rovně, ale šikmo, od středu místnosti a pak projít zdí – jak snadné!) Jděte po schodech nahoru, odemkněte dveře a vstupte do svatyně dvorního mága. Podle jeho rady položte všechny tři nalezené předměty na pentagram (meč, štít i kuši ze zbrojnice) a pak se vydejte do nejvyššího patra hradu – na samém ochozu nejvyšší věže najdete kýžený rubín. Sestupte dolů a znovu promluvte s čarodějem – dostanete mapu říše a s její pomocí se budete moci teleportovat přímo do královské hrobky vašeho otce (přiložíte-li ji před teleportováním k ostatním mapám). Učiňte tak a položte rubín na rakev. Uvnitř najdete brnění a štít Dračího rytíře, které si ihned oblečte. Teleportujte se zpět do čarodějovy věže a opět s ním promluvte. Na jeho žádost mu dejte láhev Diakonovy krve. Dostanete číši s amuletem uvnitř. Hoďte Diakonovu krev na pentagram a až se objeví, vyjměte z číše amulet a hoďte jej na Diakonova. Potom získáte dračí symbol a magickou kouli. Dračí symbol rozbijte kladivem (zrušíte tak kouzlo, které svazuje vašeho draka) a teleportujte se do dračí sluje. Osedlejte draka sedlem z vedlejší místnosti a seberte také kopí. Nasedněte na draka a vydejte se na volby. Pokud jste postupovali podle tohoto návodu, ve volbách budete úspěšně zvoleni Rytířem a pak...pak se můžete těšit na další pokračování, na kterém se již pracuje.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: