Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Drakan : Order of the Flame - Abeceda her - ve co potřebujete pro hry
Drakan : Order of the Flame
Úvod :
Nejprve se vám pokusím shrnout
ve stručnosti základní prvky a kousky, bez kterých se ve hře Drakan
neobejdete:
- plně vyuívejte ničivou sílu svého věrného spojence draka Arokha.
Své zbraně bude rovně postupně obměňovat a vylepovat
- za kadou cenu nevyhledávejte ve hře boj z blízka, ztrácí se dost ivotů
- pečlivě rozbíjejte dřevěné sudy / pozor na ty třítivé /, je v
nich leckdy ukryto pár dobíráků
- opotřebené zbraně rychle odhazujte a nahrazujte novými
- pro lepí orientaci sledujte průběně mapu
- vyuívejte přesunu některých předmětů, zejména kutálení velkých
kamenů. Zabíjí některé vae nepřátele bez větí námahy.
- uplatňujte se svojí Rynn vechny akrobatické kousky včetně boje ve dřepu
Play :
Po úvodním intru, ve kterém se dozvíte jak vai
nepřátelé přepadli vesnici, se vydá Rynn nejprve pro Atimarský klíč.
Z výchozího postavení se
vydejte hned po cestě za domem mezi skaliska. Záhy spatříte jeskyni, ze které
na vás zaútočí první nedočkavci. Nastoupí nezbytná likvidace a up do
jeskyně pro první brnění. Dále budu ji popisovat pouze nejefektivnějí
cestu za splněním jednotlivých úkolů v misi. Vrate se proto zpět do výchozí
polohy. Vejděte do domu s emblémem kančí hlavy. V zadní místnosti naproti
barovým pultům pod schoditěm objevíte dřevěné dveře. Za nimi přejdete
hned z první jeskyně do druhé a přehodíte zde dřevěnou páku. Otevřené
mříe vám uvolní vstup do dalí místnosti, kde vlevo ze stolu seberete
hledaný Atimarský klíč. Předměty ve výi pasu se obvykle sbírají pomocí
klávesy enter a po zasunutí tasené zbraně do inventáře. Dávejte si pozor
na přeplněný inventář ! Vyjděte ven z objektu. Nyní se vydejte po cestě
vedle chatrče směrem na dva osvětlovací stoáry a mezi skalami zatočte
vlevo. Na dalím plácku u stoáru pomstěte hrdinného bojovníka a zabijte
prase. Vydejte se vpravo po osvětleném kamenném mostě. Přeběhněte ho a
hned za ním odbočte vlevo ke vzdálenému objektu. Pomocí klíče odemkněte
dveře a v místnosti seberte ze stolu Atimarskou knihu. Vrate se po kamenném
mostě a k místu, kde jste vykonali pomstu. Dejte se cestou vpravo podél převráceného
trakaře. Proběhněte mezi skálami k dalímu kamennému mostu. Po něm se přesunete
do kostela, kde u oltáře do vyhrazeného místa vloíte Atimarskou knihu.
Otevřete vchod do podzemí a druhého intra.
Loading
Nyní se s Rynn vydáte hledat Heronův krystal,
pomocí kterého ve finále této mise oivíte Arokha.
Seskákejte po skalních výstupcích
na spodní podestu a přeběhněte a k zavěeným kývajícím se sekyrám.
Opatrně proběhněte na druhou stranu do dalí chodby. Dostanete se do kulaté
místnosti s modrou kopulí. Na ochozu naproti vám najdete pohyblivý
podstavec, který přesunete do vedlejí osvětlené nálapné dladice.
Potom se u dvou soch v místnosti postupně postavíte na dalí nálapné
dladice, a se ve středu místnosti vysune podlaha. Projdete k urně a
seberete modrý Heronův krystal. Uvolněným schoditěm sestoupíte do krátké
chodby a na jejím konci vyjedete na ploině do jeskyně. Venku přeběhnete
zavěenou dřevěnou lávku a naučíte prasátko vzornému chování. Dojdete
a na rozcestí se třemi dřevěnými bednami a pokračujte vlevo po vylapané
cestě. U ohnitě pobijte prasata a pokračujte přímo a ke skalnímu
masivu, kde uvidíte ztrouchnivělý kmen stromu. Povalte ho a zabijte to prase
na druhé straně. Přeběhněte na druhý konec a vydejte se vpravo. Sjeďte po
skále a u dvou smrků vběhněte do jeskyně. Vyjdete ven a dojdete k pokozené
dřevěné lávce. Obratně přeskákejte na druhou stranu a dojděte a ke
kamennému mostu. Na druhé straně kamenného mostu je cesta vedoucí do jeskyně,
kterou pouze proběhnete. Na jejím druhém konci se vám otevře výhled na
vodopád. Zahnete vlevo a u tří sudů přejdete přes dalí dřevěnou lávku.
U vodopádu se vyhnete dvěma valícím se kamenům. Po cestě vpravo se
dostanete k pokozené lávce, kterou přeběhnete a zabočíte vlevo. Přebrodíte
ústí osvětlené jeskyně. V chodbách musíte čelit soustavě sekajících břitů,
které dokonale prověří vai atletickou schopnost. Z ploiny se dvěma
kulatými sloupy rychle přeskákejte po propadající se podlaze na protějí
stranu. V dalí jeskyni vlote u oltáře Heronův krystal, vysvoboďte
zkamenělého draka Arokha a vezměte ho do svých slueb.
Loading
Po dalím, tentokrát létajícím intru, začínáte
na hřbetě Arokha.
Proběhněte jeskyní a vylezte
do detě. Vzlétněte a vydejte se proti toku řeky. Na jejím konci prolétněte
nad prvním kamenným mostem mezi skalními masivy, a uvidíte dalí část
řeky s malým vodopádem. Opět lete proti toku řeky. V místech, kde se řeka
rozdvojuje, se vydejte dál proti toku jejího levého ramene. Dostanete se a
ke skalnímu propojovacímu mostu, kde u dvojice červených praporců objevíte
vchod do dolů. Jeskyní se dostanete a k prostranství s dřevěnými
bednami, u kterých opatrně seskočíte dolů. Vzadu u výhně seberte na
kovadlině klíč a dalí zbraně. V tée místnosti, u dřevěné zdvihací
ploiny, přehodíte potom páku a rychle se na tuto ploinu přesunete. Vrátí
vás zpět do jeskynní chodby. Vrate se ke svému drakovi a spolu s ním na
začátek této úrovně. Nyní vpravo pod vámi uvidíte dřevěnou lávku a za
ní cestu dál podél vyhořelého stavení. Lete vlevo a hned u dalí chatrče
vstupte dovnitř. V intru pokecejte s chlápkem a seberete mu druhý klíč. Na
skalním masivu, hned za chatrčí, najdete vstupní dveře do pavoučí jeskyně.
Odemkněte a vejděte. Na konci první chodby povalte naseknutý trám a přejděte
na druhou stranu. Seběhněte dál dolů do jeskyně. O pavouky zde skutečně
není nouze. Proběhnete dál chodbou kolem zámotku s velkým pavoukem a do míst
s přehupovacím prknem. Pomocí něho Rynn odpálí sud s trhavinou a zavalí
tak sluj velkého pavouka. Vlevo od zasypaného pavoučího hnízda přeskáčete
po navrených bednách dál a u oputěné chalupy vyjdete znovu do detě.
Přivolejte si Arokha a vzhůru do oblak. Proletíte známou cestou proti toku
řeky pod dvěma kamennými mosty a přes malý vodopád. Kousek za ním vlevo
na skalní ploině objevíte velká dřevěná vrata. Zde přistanete a vedle
nich si odemknete cestu dovnitř jeskyně. Dřevěnou pákou zvednete vrata a na
drakovi se přesunete dál chodbou a ke dřevěným zátarasům. Dolů s draka
a holt chvíli pěky. Vydáte se hned vpravo. U průchodu do dalí sekce
jeskyně dejte pozor na maskované propadlo. Pokud uvíznete, musíte se v dalí
místnosti probojovat k bednám, po kterých postupně vyskáčete na trámy a
po ebříku se dostanete dál. Na toto místo se dostanete i pokud se nastraené
pasti vyhnete. Nyní stoupejte chodbou pořád vzhůru. Přeběhněte po skalním
mostě nad vodou k dalím vratům, kde pomocí páky otevřete zátarasy u vaeho
draka. Vrate se pro něj (přivolat se vám ho asi těko podaří) a na jeho
hřbetě dolete znovu k vratům. Malým rumpálem vpravo je zdvihnete a
projdete i s drakem dál. V jeskyni potom přeletíte na druhou stranu a odtud
vede jediná cesta do otevřené zasněené krajiny. Za vodopádem, u druhé dřevěné
lávky, seskočte s draka a v rozvalinách pokláboste se zraněným vojákem.
Znovu nasedněte na draka a vydejte se proti toku řeky. V místě jejího
rozdvojení se vydejte proti toku jejího ramene. Záhy doletíte ke třem kaskádovitým
vodopádům. U prostředního z nich je vpravo malá přistávací ploinka a
vchod do dolů. Jeskyní se dostanete k vrtnému stroji. U něho přelezete po
prkně na druhou stranu a pokračujete a na rozcestí dvou chodeb. Zde v
jednom z pavoučích útulků najdete u kostřičky silový krystal, pomocí
kterého uvedete vrtný stroj do chodu. Uvolněným otvorem se dostanete do
sousední jeskyně. Vydáte se vpravo ke dřevěným vratům, které otevřete
pomocí známé páky. Zavoláte na Arokha a svedete bitvu s černým drakem. Po
jeho poráce proděláte první dračí přeměnu a vydáte se s drakem do
jeskyně. Přelétnete na druhý břeh a vydáte se za dalím dobrodrustvím.
Loading
V jeskyni sesedněte s draka a vejděte do místnosti
vlevo, abyste se v dalím intru přesvědčili o krutosti a praktikách velkých
prasat.
Po ebříku slezte o úroveň
ní a přehoďte dřevěnou páku. Vrate se k drakovi a projděte pěky
otevřenými vraty vpravo. jeskynní chodbou proběhnete a na plácek za padajícími
vraty, kde zajatci kopou diamanty. Na vyvýeném plácku u prasete nad vámi můete
pákou preventivně zvednout vrata do původní polohy. Potom se vydejte cestou
podle kopáčů a projdete kolem trakaře a dalích nepřátel k lávce přes
jeskynní propast. Dojdete a na velké prostranství se soustavou ploin a ebříků.
Pod stropem se zde kývají dvě okované koule. Vylezete na ploinu k nim.
Vpravo nyní uvidíte vchod do dalí jeskyně. Z ploiny tam přeskočíte a
běíte dál. Uhněte před valící se koulí a ztrestejte vepříka. Na ploině
za ním přehodíte dřevěnou páku. Zavěená dřevěná ploina před vámi
se nyní posune vý. Vrátíte se známou cestou a přeskočíte po této ploině
na protějí stranu. Dalí chodba vás dopraví a na rozcestí, kde na chvíli
opět uvidíte zasněenou krajinu. Vydáte se vpravo ke dvěma hlídkujícím
prasatům a do dalí chodby. V jeskynní aréně ti odvánějí z vás
svedou boj s prasaty a nebo rovnou zdrhnete do dalí místnosti se ebříkem.
Vylezte nahoru a projděte do chodby vlevo. Po ochozu projdete do dalí
chodby. Na jejím konci seberete s podstavce mezi dvěma truhlami klíč. Vrátíte
se zpět a svedete boj s ohnivým rytířem. Souboji se nevyhnete, tak se tute.
Po jeho skolení se vám uvolní cesta ven. Zpět po ebříku a přes jeskynní
arénu. Zde vás lehce překvapí obr. Raději zdrhněte a dojděte zpět na
rozcestí s pohledem na zasněenou krajinu. Vydejte se opačným směrem dle
vyznačené ipky. Na volném prostranství seběhněte po vylapané cestě a
rychle zmizte na druhou stranu do jeskyně. Útočícímu černému drakovi se
raději vyhýbejte. Úspěně jsem zde prvně vyuil lahvičku
neviditelnosti. Na druhé straně se jeskynní chodbou vlevo dostanete ke dveřím
s pákou. Otevřete je a rázem se ocitnete na známém místě. Dojděte si pro
Arokha a nyní vzhůru zpět na černého draka. Potom se svým přítelem přistaňte
na skalní ploině u dřevěných vrat. Pomocí získaného klíče odemkněte
vedlejí vrátka a vstupte do jeskyně. Na jejím konci uveďte pákou do
pohybu tři písty, přes které přeskákejte do horní chodby. Tou se
dostanete do dalí místnosti se čtyřmi zavěenými jehlany a zeleným
krystalem uprostřed. Najdete zde hledanou osobu. Nyní bude vaím úkolem zničit
doly. Z nejbliího jehlanu se s Rynn pomocí rumpálu na pravé straně
jehlanu dostanete do úrovně jehlanu nejvýe zavěeného. Přeskočte na něj
a přehoďte dřevěnou páku. Rychle přeskočte zpět na vedlejí jehlan a
znovu přehoďte páku. Odtud potom postupně hup na dalí dva zbývající a
páky do druhé polohy. Vyhýbejte se zraňujícím bleskům. Přehozením
poslední páky zmizí ochranné zelené laserové pole, které uvolní cestu dál.
Přeběhněte po kládě a přes zavěenou dřevěnou ploinu k dalímu
zlatokopovi. Jetě dvakrát hup a potom vystoupáte jeskynní chodbou vzhůru.
Z jeskyně vylezete na známém místě a zavoláte si Arokha. Proletíte s ním
do zatím neprobádané jeskynní chodby, která ústí z tohoto prostranství.
Na jejím konci rovně zmizelo ochranné laserové pole. Rynn proletěla do
dalí úrovně.
Loading
V této úrovni musí najít Rynn vchod do východního
ostrovního moře.
Z výchozího postavení lete
vlevo. Přiletíte k velikému otvoru ve skále, který je vak chráněn známým
zeleným laserovým polem. Vedle otvoru je vlevo skalní ploina se vchodem do
jeskyně. Vejděte tam. Přeběhněte dřevěnou lávku a u beden zlikvidujte
prasata. V zadní části jeskyně sjeďte po sněhové pokrývce do údolí k
obrovi. Budete si s ním muset umět poradit. Potom běte po vylapané cestě
v údolí pod mostem a na prostranství, kde vás bude z levé strany dalí
obr bombardovat. Zabočte rychle vpravo a na skalní ploině naproti otvoru ve
skále selápněte deon. Odstraňte ochranné lasery a uvolníte cestu
Arokhovi. Nasednete a letíte. Kolem obra zahněte vpravo na plácek se smrky.
Potom stále vpřed podél vylapané cesty proti směru útočících nepřátel.
Doletíte a na plácek s dalími smrky a bednami a s otvorem ve skále s
ochranným laserem. Vyběhnete vlevo po ikmé rampě ve skále a malými dveřmi
vpravo proběhnete na prostranství naproti rozzuřenému obrovi. Přeběhněte
po skalním ochozu a v dalí jeskyni slezte po ebříku. Dojdete a k páce,
která uvolní ochranné laserové pole. Proletíte s drakem do dalí sekce a
zúčastníte se vzduného boje s dračím bossem. Následuje druhá dračí přeměna,
která spočívá v dotyku se středovým krystalem. Potom prolete uvolněnou
cestou.
Loading
V této misi prolete s Arokhem podle mapy na černě
vyznačené místo ve skále. Najdete ho celkem snadno. V intru poklábosíte s
chlapíkem a obdríte nové úkoly.
Nejprve získáte znovu amulet
ivlů. Opět podle mapy přelete k černě vyznačenému objektu se symbolem
kříe. Lete podle pobřeí a občas přepněte na mapu. Hledané místo
je na pobřeí se vstupem pod skalním převisem. Rojí se zde dost nepřátel.
Vstupte dovnitř a slezte po ebříku. Proběhněte chodbou a znovu po ebříku.
Nyní musíte přeskočit díru v podlaze. V chodbě zahněte vlevo a potom zabočte
do chodby hned vpravo. Na rozcestí se před vámi zavře vchod, ke kterému nemáte
prozatím klíče. Vydejte se proto po schodech vpravo a na dalím rozcestí u
sochy opět po schodech vpravo. V lisovací místnosti přehoďte páky, seberte
klíč a up s ním do zámku. V zamčené místnosti přehoďte páku a pokračujte
po schodech a do místnosti s amuletem ivlů. Nejprve vak povalte kamenný
sloup, který rozhoupe ochrannou klec nad amuletem. Jedině tak se vám amulet
podaří čórnout. Nyní je čas pomýlet na návrat. Vydejte se chodbou, kde
se najednou objevil skřet. Dojdete do místnosti s fontánou uprostřed a potom
dále a ke kývajícím se zavěeným dřevěným ploinám. Přeskákejte
po nich a na konci skalní podesty přehoďte páku. Odstraňte bodáky a uvolníte
si cestu k ebříku. Vylezte ven z jeskyně a přivolejte si Arokha. Vydejte
se opět podle pobřeí a mapy hledat kladivo ke zvonu. To se nachází ve
vyznačeném objektu na jihu. Doletíte a k vodopádu a spustíte se dolů,
kde záhy objevíte jediný vchod.
Loading
Proběhnete s drakem k ústí
jeskyně. Proletíte dál a u světélkující kostry pohovoříte s jejím
duchem. Dalím mezičlánkem ve splnění úkolu je nalezení krystalu. Lete
proti směru toku vody. Přeletíte kaskádovité vodopády. U dalího velkého
vodopádu na konci cesty vylétnete vzhůru a vejdete do jeskyně, její vchod
hlídá veliký obr. Na konci chodby otevřete pomocí páky veliká vrata a vyřídíte
dalího obra. Do těchto míst se přesuňte na hřbetu draka. Pěky se vydáte
do chodby vlevo a na jejím konci seberete krystal. Zlikvidujte oba ohnivé rytíře
a vrate se zpět k drakovi. Proběhněte do dalí jeskyně. Potom lete ve
směru toku vody, a se vám objeví veliká vrata vpravo. Na dračím hřbetě
se potom přesuňte přes druhá vrata a do známých míst a dolete zpět
ke světélkující kostře. Znovu pohovořte s duchem. V intru vloíte
krystal do kostry a obdríte dalí meziúkoly. Nejprve budete hledat est
samostatných krystalů, které v závěru vloíte do symbolu amuletu ivlů.
Vedle vás se otevřou veliká vrata. Uvnitř uzavřeného ohnitě seberete s
podstavce první krystal. Vydáte se dál do jeskyně vpravo, kde se objevil
ohnivý rytíř. Sklouznete po ikmině do chodby. Vyhnete se kavernám v
podlaze a pokračujte dál. Před vámi se objeví zeď, kterou oběhnete a na
dalím rozcestí ostře zabočíte vpravo. Dalí ohnivý rytíř je vá. V
chodbě přeskákejte díry v podlaze a vyběhněte na plácek s dalím
krystalem. U ohnitě vyskočte na malou zídku a povalte kvádr do ohnitě.
Vytvoří vám tak bezpečný přístup ke druhému krystalu, který samozřejmě
seberete. Vrate se na rozcestí a nyní se vydejte opačným směrem. Na konci
jeskyně najdete třetí krystal. U ohně vyskočte na kvádr a z něj se poměrně
snadno dostanete do ohnivého kruhu. Skoky provádějte nejlépe se zataenou
zbraní (Rynn je mnohem obratnějí). Ze středového podstavce uvnitř ohnitě
po sebrání krystalu přeskočíte zpět na kvádr. Jeden neopatrný skok
znamená permanentku do kruhu přátel ehu. U chatrče naproti vám vylezte
uvnitř po dvou ebřících do jeskyně. Proběhnete přes díru chráněnou
modrým laserovým polem a frčíte pořád za nosem. Na konci jeskyně vklouzněte
do díry v podlaze a sjeďte k dalímu ohniti. Vyčíhněte si vynechání vdy
jednoho plamene v ohnivém kruhu a rychle přeběhněte ke čtvrtému krystalu.
Stejným způsobem se dostanete z kruhu ven. Seběhněte dolů do chodby, která
vede k lávce a pátému krystalu. Zde rozbijte u fontány umyvadlo, voda vám
uhasí oheň a umoní přístup ke krystalu. Teď se vrate k ohniti, kde
jste získali čtvrtý krystal. Malý vepřík vám otevře mříe do chodby,
proto ho sejměte a potom, co tento úkon vykoná. Projdete tudy na plácek s
posledním, estým krystalem. Na malé schoditě nad vámi odtlačíte část
sloupu, který povalí středový podstavec uvnitř ohnivého kruhu a krystal je
vá. Pak u jenom projdete do dalí místnost, kde vloíte vechny
krystaly na vyznačená místa. Před vámi se odblokuje vchod do místnosti s
obrem. Zde vám automaticky kamarád Arokh přiběhne na pomoc. Svedete boj s
obrem a s podstavce mezi sloupovím seberete kladivo ke zvonu. Známým způsobem
proděláte dalí proměnu Arokha. Z jeskyně se dostanete jednou volnou
chodbou a rázem se ocitnete u kostry, kde se vám zjevoval duch. Zabočíte
hned vlevo a projdete s Arokhem do předchozí úrovně.
Loading
V této misi musíte opět získat krystal.
Z kráteru vylétněte nejprve
vzhůru a zlikvidujte dotěrné váky. Podle mapy doletíte na známé místo
ve skále, kde se vám opět zjeví duch a přidělí vám nové úkoly. Vejděte
do objektu a pomocí amuletu ivlů z vaeho inventáře otevřete mří
naproti vám. Po schodech se dostanete do místnosti s bublající lávou. Zde
si procvičíte opět vae akrobatické kousky. Přeskákejte po ploinách a
ke vchodu u stropu. Splést se zde nemůete, zato spadnout do lávy můete
na kadém kroku. Proběhněte skrze místnost s lisovacími písty. Za vámi
spadne mří. A dalí lisovačky. Na konci chodby je opět místnost s lávou.
Opatrně přeskákejte do výklenku vlevo, kde přehoďte páku. Snííte tak
hladinu lávy v místnosti. Potom přeskákejte do protilehlého výklenku a
znovu přehoďte páku. Hladina lávy klesne jetě níe a před vámi se na
podstavci objeví klíč. Seberte ho a po výstupcích ve zdi vyskákejte k zámku
vedle mříe. Zvedněte ji a vběhněte do chodby. Uhněte před padajícím
schoditěm a potom po něm vyběhněte vzhůru. V dalí místnosti se
nejprve schovejte do protějího výklenku. A padací strop sjede dolů,
nastupte na něj a vyjeďte vzhůru. Musíte se vak nasměrovat do otvoru nad
vámi. Nyní koukáte na točité schoditě, které vede ke zvonu. Z vaeho
inventáře si vypůjčíte kladivo získané v předchozím levelu a prásk! Vír
vás přenese do dalí úrovně.
Loading
V této misi pokračujete v hledání cesty ke
znovuzískání krystalu.
V jeskyni přeplavte loui a
malou kamennou branou projděte dál. Pokud jste kuřáci, můete si od dvou
ohnivých rytířů hned připálit. Projdete na skalní ploinu a hned zabočíte
vlevo do dalích dveří. Seběhněte rovně po schodech a ve výklenku přehoďte
páku. Dále dojdete po schodech a do místnosti se sloupem uprostřed a čtyřmi
nálapnými dladicemi. Začnete od dladice po vaí levé ruce. Postupně
proti směru hodinových ručiček selápnete vechny dladice. V jedné
chodbě vám na chvíli zhasnou čtyři pochodně. Vběhněte tam a na konci
chodby selápněte dalí dladici. Rychle zpět a v protějím výklenku
jetě jednu dladici. Ta vám definitivně otevře cestu dál.Vyběhněte po
dvojitém schoditi. Cestou nezapomeňte přehodit páku. Ohnivý rytíř na plácku
brání vchod do dalí chodby. Musíte ho zlikvidovat. V chodbě na rozcestí
se vydejte vlevo. Dojdete a do místnosti s nálapnými dladicemi a větrnými
víry. Musíte je vechny selapat v pořadí tak, abyste neutrpěli újmu na
zdraví. Úspěný pokus znamená cestu dál. Přes středový lisovací sloup
přeskákejte do protějího výklenku a po schodech vystoupejte na dalí plácek.
Po zabití rytíře běte uvolněnou cestou do místnosti, kde rychle přeběhněte
do jednoho z výklenků. Záhy poznáte proč. Selápněte jednu dladici a přeskákejte
naproti. Selápnutím druhé dladice uvolníte cestu ven. Na rozcestí
chodeb proběhněte rovně a potom přes plácek do dalí místnosti. Zde musíte
v příčných chodbách selápnout dvě dladice. Úkol je ztíen pouze tím,
e se musíte neustále vyhýbat elektrickým výbojům. A si uvolníte
cestu, proběhněte chodbami na dalí plácek se dvěma ohniváky. Odtud vede
jediná cesta vlevo do jeskyně, kde sjedete po ikmé stěně a dojdete a do
místnosti s krystalem. Vběhněte do chodby vlevo a v jeskyni přehoďte páku.
Změní vám hologram před vámi. Potom v místnosti s krystalem selápněte
dladici a uvolněným vchodem do protějí jeskyně přeběhněte ke druhé
páce. Opět změňte hologram před vámi. Vrate se do místnosti s krystalem
a znovu selápněte dladici. Uvolněným vchodem vběhněte do původní
jeskyně vlevo a naposledy přehoďte páku. Závěrečné selápnutí dladice
vám definitivně uvolní cestu ke krystalu. Chodba před vámi vás nasměruje
do dalí úrovně.
Loading
V intru, které následuje hned po východu z chrámu,
se dozvíte, e musíte vysvobodit svého přítele Arokha. Nejprve musíte najít
správnou cestu.
Z výchozího postavení se
vydejte cestou vlevo. Dojděte a na její konec, skočte do vody a přeplavte
na druhý břeh. Proběhněte vlevo podél pobřeí pod skalním mostem a přeběhněte
po něm k obrovi. Po jeho likvidaci pokračujte dál a vystoupejte spirálovitou
cestou okolo skály. Nakonec sjedete po ikmé stěně k pobřeí s troskami
chatrče. Přeplavte na protějí stranu. U dalích rozvalin se vydejte
cestou vlevo a k pobřeí se vchodem do jeskyně se dvěma obry. Proběhněte
na její druhou stranu. U kotvící lodi najdete na malém skalním plácku
vstup do jeskyně / na mapě je označen černě /. Vydejte se do jejích útrob.
Loading
V této úrovni pokračujete v cestě k
vysvobození Arokha.
Na volném prostranství musíte
nejprve zlikvidovat sličné, ale velice dotěrné okřídlené divoenky.
Jedině tak se vám otevře zatarasený vchod dál. V následujícím intru vás
divoenka poádá o nalezení kouzelného zrcadla. Vpravo u doutnajícího
sopouchu se na vertikální ploině spustíte o úroveň ní. Projdete
chodbou u ohnivého rytíře. Potom přeskočíte na skálu uprostřed a po spirálovité
cestičce seběhnete dolů. Dalí chodba vás dovede do místnosti, kde
svedete boj se váby. Teprve potom můete pokračovat dál. Dostanete se a
do jeskyně s jezerem uprostřed. Zde ve zpřístupněném dalím vchodu, kde
hlídkuje prase, seberete z truhly zrcadlo. Pokračujete dál a zaběhnete do
dalí sekce jeskyně. Zde u mrchoroutů najdete u zlaté truhly klíč. Tím
odemknete v zadní části místnosti dveře a zabijete prase. Vrátíte se do
jeskyně s jezírkem. Z jedněch dveří na vás zaútočí ohnivý rytíř.
Sejměte ho a projděte dál. Ve známé místnosti vyjeďte po vertikální ploině
nahoru a předejte divoence zrcadlo. Záhy se vám otevřou protějí
zatarasené dveře. Po skalním ochozu vlevo přeběhněte ke dveřím s ohnivým
rytířem. Projděte chodbou a zabijte dvě divoenky. Nejlépe se mi osvědčily
magické ípy. Zabočte vlevo k dalímu vchodu s ohnivým rytířem. Přesuňte
se ke vchodu, kde poletuje magická hvězdička. Nevstupujte tam, ale projděte
dál po skalním ochozu k dalím dveřím. Vstoupíte do místnosti a za vámi
se zavře vchod. V protějím výklenku si prosekáte díru do podlahy. Jedním
vchodem se dostanete do míst s vertikálně se pohybující ploinou. Vyjedete
nahoru a vstoupíte do dveří. Dále se dostanete a do hledané trůnní místnosti.
Pohledem do zrcadla zjistíte tok událostí. Vrátíte se zpět a proběhnete
hned protějími uvolněnými dveřmi na plac s obrem. Naproti vám je vchod
do jeskyně, který lemují dva rohy. Proběhnete a do přístavu a přeskočíte
na loď.
Loading
V krátkém intru nejprve pohovoříte se zajatým
Arokhem.
Vyběhněte po ikmé skalní
cestě do jeskyně a na volné prostranství. Zabijte rytíře a mrchorouta.
Po lávovém mostě přeběhněte na druhou stranu. V jeskynní místnosti se
stanete svědky jakéhosi náboenského rituálu vaich nepřátel a Rynn
spatří svého zajatého bratra. Vyběhněte po rampě z místnosti a vyjděte
ven. Na lávovém mostě se utkáte s létajícím tlusochem a seberete od něj
runu. V obřadní místnosti se potom chodbou dostanete do dalí sekce. Přeskočíte
na první točící se ploinu a z ní hned na druhou. Potom provedete dalí
skok na ploinu s modrým krystalem a dále a ke vchodu, který brání ohnivý
rytíř. Projděte dál. Přeskočíte na ploinu s rohem a k dalímu vchodu.
V následující místnosti seberete ze středové ploiny zelenou runu. Skok
zpět a chodbou dojdete a do místnosti, kde se nejprve utkáte s kostlivci. A
je zlikvidujete, vyskočíte v laserovém kuličkovém poli do otvoru ve stropě.
Projděte a k plovoucí ploině. Z ní přeskočíte na první točící se
ploinu a ke dveřím. Zpět do obřadní místnosti a přes lávový most do přístavitě.
Vysvoboďte svého draka. Na lávovém mostě potom proděláte se svým přítelem
poslední přeměnu.
Z mostu lete vpravo. Proletíte
pod skalním mostem. U druhého skalního mostu uvidíte vpravo vchod do jeskyně,
který lemují dva rohy. V chodbě zdoláte dva ohnivé rytíře a vydáte se
prvními dveřmi vpravo. Spustíte se po vertikální ploině. V lávové
jeskyni přehodíte páku. Otevře se brána před vámi a přiletí Arokh. Vydáte
se s ním do lávové jeskyně vlevo. Na ploině u dvou rohů otevřete
nejprve laserové pole pomocí zelené runy. V truhle v zadní místnosti
seberete nezbytné a nejsilnějí dračí brnění. Vyletíte ven z jeskyně.
Lete podle skal vpravo a v místech s hustou mlhou pod vámi, ze které trčí
pouze pičky hor, se spuste dolů. Narazíte zde na vír a spatříte průzračnou
kopuli. Tudy potom opustíte úroveň. Nyní ale otvorem ve skále proletíte do
lávové jeskyně a přistanete na ploině naproti otvoru chráněným zeleným
laserovým polem. Vertikální ploinou vyjedete nahoru. Přeběhněte dopředu
a skočte na ploinu pod vámi. Z ní se potom přes navrené bedny dostanete
na dalí ploinu pod vámi. Proběhněte kolem zavěeného mučedníka.
Zabočíte hned do dveří vpravo. Přeběhnete po kamenném mostě a na jeho
konci zabočíte mezi rohy vpravo. S ohnivým rytířem pod mostem si u určitě
poradíte. Na konci je ploina s pákou. Rázem je otevřeno pro Arokha. Zaletíte
si dál do jeskyně, odkud se na vás vyřítí nepřátelský drak. Spustíte
se do kráteru a na jeho dno. Najdete vchod do dalí části jeskyně, do
kterého zatím nevstupujte. Lete proto výe poloenou chodbou dál, a se
dostanete z jeskyně. V nepřehledné mlze pomalu vystoupejte vzhůru, a se
proti vám ve skále objeví vchod. Vejděte dovnitř. Budete zde muset čelit
hned třem rytířům. Potom skočíte na ploinu s truhlou, ze které vyletí
kostlivec. Skočte na ploinu vpravo. V dalí místnosti se přes rotující
ploiny dostanete o patro vý. Proběhnete k páce a přehodíte ji. Upravíte
tak laserové bubliny ve velké místnosti před vámi. Vydáte se zpět k
truhle, odkud vylétl kostlivec. Skočíte do ní a vyvezete se do chodby.
Projdete po laserových bublinách v místnosti na druhou stranu a z truhly mezi
dalími kostlivci seberete lávovou runu. Vrate se k Arokhovi a spolu s ním
se vydejte zpět do kráteru. Nyní prolete otvorem, který jste před chvíli
nechali bez povimnutí. Proběhněte s drakem jeskynní chodbou a na ploině
vlote lávovou runu. Snííte hladinu lávy a naproti vám se ve skále
objeví vchod. Tím se dostanete do místnosti s ledovým krystalem uprostřed.
V rohu místnosti je veliká socha lučitníka. Pákou po levé ruce si
nejprve posunete vyhaslou pochodeň do paprsku světla, který vrhá do místnosti
jeden otvor ve stropě. Nasedněte na draka a vylete nad kopuli. Drakovi vlote
do tlamy elektrický výboj nebo chrlící lávu a otvorem pochodeň zapalte.
Vrate se do místnosti. Pomocí páky nyní přesunete hořící pochodeň do
osy lučitníka. Vzadu na jeho podstavci spustíte zelený knoflík Vystřelený
ohnivý íp rozehřeje ledový krystal a zpřístupní tak meč. Seberte ho a
up na Arokha. Společně se přesunete k průzračné kopuli uprostřed víru.
Její polohu jsem popsal v předchozích řádcích. Toto je místo kudy se s
Arokhem přesunete do poslední úrovně. Postačí vám vak vylétnout z lávové
jeskyně a sledovat intro.
Loading
V podzemní aréně nejprve
svedete bitvu s nepřátelskými draky. Potom přistanete na ploině u jednoho
okna a vejdete dveřmi, které se samy otevřou, do dlouhé chodby. Vystoupáte
vzhůru a přeběhnete most. Svedete bitvu se svým očarovaným bratrem. Následuje
závěrečná bitka se čtyřhlavou saní. Miřte dobře na hlavičku. Pěkně
jedna po druhý
|