Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Dream Land - Abeceda her - ve co potřebujete pro hry
Dream Land
Hned po přistání si promluvte
s informátorem a pokuste se pouít teleport. Zeptejte se na chod teleportu a
přeneste se do hotelu. Podívejte se na obrazy a promluvte si s recepční.
Vejděte do pokoje, z lednice vezměte piva a kečup a navtivte nemocnici.
Promluvte si s recepční a vstupte do pokoje úplně vpravo. Seberte práky,
obvaz a sklenici a v hale vstupte do dveří uprostřed. Pokecejte s doktorem,
pouijte sklenici na umyvadlo a nasypte do ní práky. Tento nápoj odneste
zpět do pokoje vpravo a polote jej a stůl. A chlapec usne, seberte mu
virtuální brýle, a po debatě s pacientem vedle dostanete minidisk. Strčte
jej do brýlí a odneste je doktorovi. A začne studovat virtuální
nahotinky, seberte časopis a nástroje. Skalpelem otevřete branu a seberte nádobku
s červem. Ucpěte umyvadlo obvazem, vylijte dovnitř červa a seberte jej. Jděte
z haly do levých dveří a červa v časopise ukate bábě. Vyjděte ven a zřízence
se zeptejte na Ervína. A vám poví o hotelu Napoleon, vydejte se tam.
Promluvte si s opicí a seberte
kapesník a časopis se výkačkou z koe. Pouijte na časopis skalpel.
Promluvte si s paní a řekněte jí pravdu. Pak několikrát stiskněte vypínač,
a a si opravář přinese nářadí a odejde, vezměte jeho branu a
schovejte ji za sochu. A opět odejde, přepilujte řetěz, který drí tafle
pohromadě a promluvte si s opicí o ubytování. Na telefon pouijte výkačku
a kapesník, a a paní Schwarzwaldová přijde k telefonu, otevřete klec. Ředitel
je vyřízen, a tak vstupte do jeho kanceláře. Zastrčte ňůru do zásuvky
a seberte papír, který vypadl. Pouijte jej na opici a jeďte do herny.
Vstupte dovnitř a promluvte si
se sekretářkou. Projděte dveřmi dál a nechejte si od technika spustit virtuální
příběh a vlezte do kóje.
Vyjděte na střechu a cestou
seberte helmu leící u soukolí. A vyhodíte mrtvolu, vezměte kladivo a
vrate se dolů. Seberte meče ze stěny a jděte do kuchyně. Zde si půjčete
vědro, hadr, klih a pilku. Plechovku s klihem postavte na kamna, vlote do
nich dřevo, zapalte je a a se klih rozpustí, pouijte vědro na vanu, a
seberte plechovku z kamen. Teď otočte kohoutky v barelů podle pořadí iniciál
jména mrtvého vynálezce, tedy JVB, a jetě ne půjdete do knihovny, pouijte
pilku na mří v okně. V knihovně seberte zvonek a láhev rumu z glóbu,
prostudujte si deník a jděte do sklepa. Cestou se stavte v kuchyni pro mří
a rouru z kamen a v hale seberte sloupek ze schoditě. Ve sklepě seberte nů,
petrolej a tyč a vrate se nahoru. Zvonek připevněte na výtah, pokroucenou
trubku na chladič a hadr namočený v klihu na řemen. Teď se vrate do
knihovny, noem uřízněte pruh kůe, nalijte petrolej do lampy, zapalte ji
a papír z deníku a skleněnou trubičku naplněnou rumem nahřejte nad
petrolejkou. Jděte do věe a tyčí a kladivem opravte soukolí, vyběhněte
nahoru, vyplhejte po ebříku a na rozbitý izolátor pouijte mří, na
ni upevněte meče, na ně nasaďte rouru a sloupek a na úplný vrchol posaďte
helmu. Jděte opět do haly a vyměňte rozbitý teploměr za zatavenou trubičku.
Abyste mohli spravit řemen, musíte ve věi tyčí zastavit soukolí a po výměně
jej zase spustit. Na poslední část úkolu jděte do sklepa a na výtah naskládejte
hlavu obchodníka, tělo akrobata, levou ruku námořníka, pravou ruku obchodníka
a nohy kočího. Pak zatahejte za lano a nahoře v hale zatáhněte za páku.
Na technikovu otázku odpovězte
kladně, a a vás zprudí ředitel herny, jděte do ubytovny, kde Darci bydlí.
Promluvte si s opičákem a vrate mu pivo. Vyjeďte výtahem a seberte se země
minci, zaukejte na kadé dveře a na ty vpravo dvakrát. Klukovi zalete, a
a vás pustí dovnitř, vezměte si misku, líci na boty a nůkami ustřihněte
kus gobelínu. Ohryzek z misky vyhoďte do koe, lící podlote náklaďák,
minci a misku s chlupy pouijte na mří a pak misku zapalte. Vyjděte ven a
promluvte si s opilcem. A vám řekne o Darcim, vydejte se do astroportu a u
pracovnice novin si podejte firemní inzerát na nábor zaměstnanců. Hned se
rovnou optejte na odpovědi a vydejte se do baru U Jonáe.
V baru si promluvte s barmanem,
a a vám zavolá Darciho, zkuste z něj vypáčit informace. Je ale neoblomný,
a tak jděte do Traxu. Promluvte si s opičákem, a a se spálí, seberte ampus.
Mrkněte se na bundu a promluvte si s návtěvníkem. Pak mu jetě dejte ampaňské,
a místo pro Darciho je volné. Jděte za ním a dejte si sraz u herny. Jděte
rovnou k herně a navtivte obchod naproti. Promluvte si s prodavačem, zalete
mu, a a se pratí po hlavě, seberte palici a jděte k herně. Na dveře pouijte
kečup, a a vyjede robot, pratěte ho palicí po hlavě. Po odchodu
policisty vstupte do herny a vlezte do kóje.
Promluvte si se serantem, se
stojícím doktorem a dvakrát s tím, co sedí. Dojděte k automatu pro kávu a
dejte ji doktorovi. Dojděte si jetě pro jednu a tu dejte serantovi. Pak u
se ve vyřeí samo.
Vyjděte z herny a jděte do
baru. A vám Darci poví o kole opic, vydejte se tam a promluvte si s
Ralphem. Teď máte za úkol vyřeit dvě hádanky. Není to nic sloitého,
jen přijít na princip. Pokud byste měli problémy, pouijte uloenou opici
po hádankách a promluvte si opět s Ralphem. Hned jak vás vychovatelka vyhodí,
vrate se zpět, seberte hnojivo a jděte do baru. Zde seberte láhev, ličku
a granule, a a svalovec odejde, vyměňte ličky. Rozdrte granule lahví a
natřete je na drák. A skončí zápas, promluvte si s opičím kytaristou
a domluvte mu s druhým svalovcem zápas. A usedne, seberte jeho sako a
vydejte se do nemocnice. Hnojivo pouijte na květinu, seberte květ a dejte
jej recepční. Dozvíte se o novém pacientovi, a tak se na něj běte podívat.
A vás ochranka vyhodí, jděte za doktorem a řekněte mu, e vás bolí břicho.
A se sehne pro práky, vyměňte sako za jeho plá a hurá na CUO.
Seberte kliku a otevřete s ní okno. Poničte rám kletěmi, a a černoch
zmizí, vejděte do pokoje. Pokuste se vzít věci z bedny a po rozhovoru jděte
k teleportu a pouijte na něj prádlo.
Seberte tyč u dveří, roubovákem
naberte trochu tmelu a odroubujte mří a tyčí mří odsuňte. Vlezte
dolů, pouijte tmel na pás, vezměte jej, vyplhejte nahoru, otiskněte
otisky do tmelu a otevřete s nimi skříň. Seberte věci ze skříně, slezte
dolů, zvon přichyte na čisté místo pod lampou a klíčem uvolněte kryt.
Do krytu nasypte barvu a zalijte vodou, která začne vyvěrat zpod krytu třetího
přepravníku, pokud jej odmontujete roubovákem. Odstraňte jednu ze suících
lamp a místo ní vlote kryt se zředěnou barvou a utáhněte jej roubem.
Teď ji stačí jen vylézt nahoru, odstranit kryt vedle skříně a vlézt do
teleportu.
Projděte zahradou, zmáčkněte
zelený knoflík, vstupte do dveří a nechejte se zavřít do pokoje. Se země
seberte pinavý hadr a sedněte si na postel. Primářovi povězte pravdu a v
jeho kanceláři se s ním dejte do řeči. A vám dá kostky, jděte do
zahrady a naskládejte je do děr v pořadí zleva doprava: modrá, zelená, červená,
lutá, fialová. Pak zmáčkněte červené tlačítko, a a vám Saa dopoví
svůj příběh, jděte za primářem. Stavte se i u teleportu a vyzkouejte
jej. Pobavte se s primářem, stavte se u novinářky v astroportu, zavolejte éfovi
a s plnou peněenkou vyrazte do dalí herny. Promluvte si s technikem a hurá
do dalího příběhu.
Seberte hrnek, tyč, sekáček a
cibuli, promluvte si s kořenářem a vezměte si od něj koření. Dejte jej krčmářce
a routovi opepřete párek. A se zakousne, vezměte jej. Z provázku, hrnku
a tyče sestrojte zháedlo, párek dejte slepcovi a se pekem, který jste
vzali, namate houslistovi nástroj. Seberte átek, vezměte si od krčmářky
grog a dejte jej staříkovi. Přes krkavce hoďte átek, seberte rolničku a
pouijte ji na slepce. A odejde, zhasněte obě louče a přesekněte lano od
lustru.
A budete ve vězení, seberte
dradlo kýble, líci a hrnek a pomocí líce vyndejte ze slamníku pár stébel
a třísek a ze zdi uvolněte kamínky. Vezměte si obojí a polote slámu k
hadí díře. Ze sklenice a kamínků sestrojte krtátko a zapalte slámu. Lící
získejte z postele třísku a pouijte ji na stůl. Pak pouijte dradlo na
mříe, odemkněte si, a jste venku. Klíčem odemkněte jednu z cel, třeba
tu úplně vpravo, seberte důtky a jděte na nádvoří. Seberte větve napravo
a vhoďte je do ohně. Vezměte provaz a páku ibenice a zatočte rumpálem. Přidělejte
hák na lano a zkuste jej vyhodit na hradby. Poádejte korzára o pomoc, a teď
u se vám podaří přes hradby dostat.
Jděte k překupníkovi, a a
padne, seberte pistole, dřevoryt, pytlík, doutníky a hodinky. Vyjděte ven a
dejte starému námořníkovi rytinu. Vstupte do krčmy, promluvte si s kořenářem
a pytlík s mákem dejte krčmářce. S odvarem jděte ven a dejte jej vypít
kapitánovi. Seberte mu listinu a jděte do pevnosti. Nechejte si zde nabít
pistoli, podívejte se na hodiny a zpátky k podvodníkovi. V pracovně seberte
hadr a pohrabáč, se; kterým můete otevřít uplík. Podívejte se dovnitř
a mapu polote na stůl. Podívejte se na ně a čísla pásem Cayne (5),
Hamburku (10) a Bombaje (3) vlote do ciferníků pod obrazem. Vstupte do otevřeného
poklopu, seberte provaz, svate s ním lumpa, seberte vědro, polijte ho a
zeptejte se na svého přítele. Nasedněte do loďky.
Vlezte do okénka a uvnitř
seberte provaz, klín, tyč a dřevák. Klín pouijte na sud a z třísky,
struny, tyče a lana sestrojte luk s přísluenstvím. Vylezte nahoru a vyplhejte
po stoáru. Vystřelte íp do plachtoví a přelezte na druhou stranu. Uvolněte
kladku, slezte dolů, vstupte do podpalubí a do dveří ve stěně.
Jděte za primářem a s vonnými
tyčinkami, které vám dá se vydejte do penziónu. Dejte je recepční a půjčete
si její čichací stroj. Pouijte ho na krabice ve skladu blázince a se
vstupenkou jděte do herny RH-PLAY a pouijte ji na technika. Zahrajte si dalí
příběh v téhle herně, ale abyste na to měli, musíte si jít nejprve
zavolat do astroportu.
Přeptejte se stráí na
okolnosti loupee a jděte dál do města. Zde seberte liánu, klacek a
promluvte si s hlídačem slona. Pokračujte rovně, seberte trochu hlíny, namočte
ji a vstupte do budovy. Promluvte si s velitelem a jděte ven prohodit slovo s vězni.
Jděte znovu za velitelem, a dostanete úkol. Promluvte si o něm s kuchařem v
zahradě a jděte na trh. Prohoďte slovo s nevěstkou, s pobudy, s prodavačem
hadů a s ptáčníkem. Seberte trn, nů a lep a noem naostřete klacek a
trn s lepem polote na ko s hadem. A se píchne, promluvte s ním, seberte
bylinu za jeho zády a jděte si sáhnout na hada u velitele. Seberte gong, a a
strá odejde, upevněte jej na panáka ve dvoře, připevněte liánu k závoře,
jděte ke slonovi, odvate a přivate na něj liánu a bodněte ho do nohy.
Jděte k vězení, a a se ocitnete před hrobkou, udělejte do mokré hlíny
otisk hieroglyfů ze sloupu a dejte je přeloit starému knězi. Vydejte se přes
trh do Vesetu a zaukejte na bránu.
Zabijte kata a projděte vpravo.
Seberte soku, obvaz z mumie, dýku, slepici, kopí a kost a lebku z kostry. Jděte
zpět a hoďte slepici do studny. Dále svate kost a soku fáčem a palicí
rozbijte nohy velké sochy. Lebku s druhým fáčem pouijte na sochu a kopím
dopravte hlavu do studně. Rozřízněte krokodýla a perlou spuste mostík přes
kanál.
Opět si jděte "nabít"
kreditku a navtivte primáře v blázinci. Jděte do doků a otřete nástěnku
hadrem. Prohlédněte si ji a promluvte si s hlídačem. A se dostanete do atny,
promluvte si s chlapíkem, koukněte se na větrák a vyjděte ven. Vstupte do
raketoplánu a sedněte si na místo pro kopilota. Seberte dozimetr a venku jej
pouijte na odkrytou záď stroje. Jděte zpět a a si vá průvodce odskočí,
jděte od raketoplánu vpravo a vstupte do dveří číslo jedna. Promluvte si s
Akashou a a zmizí, vejděte do dveří na konci trupu, navlékněte si
skafandr, seberte věci z bedny, zmáčkněte tlačítko AIR a otevřete dveře.
roubovákem opravte spínač a na zavřený poklop na stropě připevněte
kabel. Zmáčkněte spínač a těsnící pěnou otevřete poklop na zemi. Na odřenou
podlahu polote naviják a vytáhněte z něj kus kabelu. Pouijte na kabel
svorky a znovu klikněte na naviják. Po krátké sekvenci se ocitnete venku. Jděte
do atny, a pokud jste se mrkli do ventilace, promluvte si s Waltonem. A vám
dá aty, odejděte a v herně RH-PLAY si zahrajte dalí příběh.
Seberte pičku plotu napravo
ode dveří, propíchněte si s ní kolo u auta, v enském přestrojení zazvoňte
na dveře. A vám Guiseppe dveře opraví, odjeďte k němu domů. Kupodivu u
na vás čeká, a tak vstupte, a a odejde, změňte pohlaví a seberte bustu.
Nyní jděte za obchodníkem a optejte se na psíka. A zařídí ve potřebné,
seberte se a jeďte k palírně. Jako ena poádejte stráníka o pomoc s
psíkem a jako mu jej strčte do kufru. Po okapu vylezte nahoru, přelezte lávku,
seplhejte po ebříku dolů a zastřelte nejbliího gangstera. Pak
vlezte za bedny a střelte do kotle, do lávky a do blií lampy. Jděte ke
skříni a seberte hřebíky. Vrate se za bedny a hoďte hřebíky na podlahu.
A bude gangster blí, zastřelte ho. Teď ji stačí jen projít kolem
kotle ven a zajít do přístavu.
Po zajímavém konci příběhu
jděte za doktorem a dvakrát si s ním promluvte. Po jeho smrti skočte do
teleportu, a dostanete se na jakousi periferii. Promluvte si s obchodníkem a
zeptejte se ho na vizitku. Pak si vezměte cenovku ze stojanu s prádlem a jděte
do kasina. Pomozte majiteli a nastavte tři zvonky na displeji. Postup je následující.
Resetem nastavte do levého okénka zvonek a kombinací dolního a levého
panelu jej přesuňte na pravý kraj. Pak zmáčkněte dolní a horní panel, a
pravé okénko se zablokuje. Levým či horním panelem opět nastavte vlevo
zvonek a opět jej přesuňte, tentokrát doprostřed. Zmáčkněte levý a horní
panel, a prostředek sedí. Teď stačí nastavit zvonek do levého okénka, a máte
vyhráno. Pokud byste snad měli problém, pouijte uloenou pozici. Nyní jděte
do obchodu vedle a kupte si za peníze z automatu nů. Nařízněte s ním
kaktus a pouijte cenovku na buňku u dveří. A se je chlápek vydá
opravit, zmáčkněte tlačítko na pultu, a mapa je vae.
Promluvte si se zabijáky a jděte
do tunelu. Vstupte do Hydroporu a gangsterovi ukate vizitku. Domluvte se se éfem
a s opičím patriarchou a jděte do opičího ghetta. Promluvte si se slečnou
a na balkóně ji vyzpovídejte. Nejprve se vydejte ke starému opičákovi a
staré opice se zeptejte, co se děje. Po konstrukci vylezte nahoru a vlezte do
díry ve zdi. Zde seberte nůky a ze skříně vyndejte koili. Ustřihněte
jí rukáv a sesbírejte s ním hlínu. Vezměte i dálkový ovladač, podívejte
se na vě a klikněte na ni. Vyjděte ven a dejte ovladač slečně. Vlezte zpět
poklopem ,a a se opičák postaví blí k průchodu, pratěte ho rukávem.
Promluvte si s Ghándím, vyjděte ven, pohovořte si s Judith a odejděte na
balkon. Opět si promluvte s Judith a přesvědčte ji, aby si vámi zahrála
dalí příběh. A svolí, jděte do herny a dejte se do dalího příběhu.
Z baru seberte tuku, lepenku a
objednejte si kávu. Seberte lehačku a na účtenku připite tukou pár
údajů. A Němec odejde, seberte noviny a optejte se chlapce na foák.
Poproste svoji kolegyni o pomoc a opět si zkuste půjčit aparát. Utrhněte ze
svého kabátu frčky a dejte je chlapci. Seberte foák a jděte na terasu
blejsknout letadlo. Fotku dejte do zapnuté promítačky. Teď pouijte lepenku
a lehačku na noviny a kornout dejte chlapci. Nyní u víte, kdo je vá
agent, a tak jděte za barmanem , nechejte poslat černochovi vzkaz a vyjděte
na terasu.
Navtivte opičáka v kadeřnictví
a ukate mu dámu. A vás naučí stříhat, jděte k chladicí věi mimo
ghetto a řekněte gangsterovi, e jste holič. Po stříhání vyroubujte árovku
z reflektoru a jděte do místnosti vpravo. Promluvte si s jedlíkem, pohrabejte
se v panelu hamburgromatu, opět si s tlusochem promluvte, a a tam nechá
ruku, přístroj spravte a ruku si vezměte. Jděte do dílny a zeptejte se dědy,
co ho trápí. Seberte tyč a rychle klikněte na ventilaci. Pouijte protézu
na otvor v zemi a součástku dejte dědovi. Se Supergoldem jděte k vtipálkovi,
vyjděte ven a zase se vrate. A se éf uklidní, jděte za jeho enou.
Vrate se k dědovi a po jeho odchodu vezměte baterku, plechovku a vrtačku.
Baterkou si posvite do temného kouta, seberte houbu a narvěte ji do
plechovky. Celé to strčte do počítače a vlote tam i árovku. Vrtačkou
odroubujte kryt ventilace, prolezte dolů, seberte náunice ze stolku a vrate
se nahoru. Teď u můete jít v klidu za éfem Tygrů.
Jděte na policejní stanici,
seberte se země kámen a rozbijte výlohu. V cele si pokecejte s dvěma zločinci,
a a vypadnou, dejte hluchoněmému čokoládu. Venku vstupte do teleportu a běte
se ohlásit éfovi. Po rozhovoru jděte na nádraí, seznamte se se zástupcem
společnosti a po projíďce vyhlídkovým vlakem navtivte éfa Tygrů a
zeptejte se ho na bar U Sněného mue. Jděte tam a zkuste se dostat dovnitř.
Promluvte si s tulákem a jděte za dědou. Dá vám náplň do vařiče pro tuláka.
Vrate se, a a tulák svolí, dejte mu svůj nů. V baru si popovídejte s
opilcem, vezměte brčko na baru a hlavu opice, podívejte se na kasičku,
promluvte si s barmanem a s opilcem a brčkem spojeným s hlavou vyndejte eton.
Dejte ho opilci, a a vrah odejde, promluvte si se zloději a následujte je
ven z baru. V herně prohoďte na počítači nastavení, a čeká vás dalí
příběh.
Seberte hrst písku a vlezte do
stanu. Zde posbírejte whisky, sádru s karafou, kladivo, lano, klíče a bednu
a vylezte ven. Odemkněte letadlo a uvnitř vezměte dynamit a rukavice. Lano přivate
k bedně a k větvi před stanem a sesbírejte vyhřezlé věci. Noem rozřete
patrony a broky nasypte do rukavic. Jděte na most a rukavice pouijte na
otvory vlevo ode dveří. Vstupte, odklopte svícen, seberte pohár, vylijte jej
do díry, naplňte jej whiskou, vrate zpět a vyjděte před jeskyni. Zde polote
dynamit na most, doutnák na ohořelý kámen a jděte před stan.
A vylezete z příběhu, prohlédněte
si kabát, a máte to celé za sebou...
|