Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Fable

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 34810
Zobrazení tento měsíc: 2478
Fable

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
V této adventuře začnete hrát ve Sněžné zemi, pokračovat budete přes Bažiny a lodí se dostanete do Zatopené pevnosti. Odtud sjedete do Země Stínů, kde svoji strastiplnou pouť zakončíte v bludišti, na jehož konci se nachází křeslo, do kterého si sedněte. Zmáčkněte tlačítko, "zazní zvonec a celé hry je ihned konec". * Arduška *


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Fable - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Fable

Sněžná země

Quikthorpe dostane od dědka před městem talisman. Jděte nahoru k můstku přes potok, promluvte si slovcem, a pak potok přejděte po kamenech nad mostem. Jděte k Weldině domku. Ze stromu vezměte amulet z paprik a z přístěnku u domku starou lampu. Pokuste se otevřít dveře domku. Objevivšího ducha zažeňte pomocí amuletu od dědka a vstupte do stavení. Uvnitř stavení seberte něco suchých lístků z misky a pytlíček plný semínek. Promluvte si s čarodějnicí a přesvědčte ji, aby vám nechala nakradené věci. Dojděte dolů k jezeru. Vezměte kus provazu a pečlivě prozkoumejte sedátko v lodi. Promluvte si s bohyní lesa a vezměte si část její duše. Vraťte se k domku čarodějnice, otevřete dveře a vlezte do sklepa ťuknutím chůze na dveře. Ve sklepě seberte sošku a kus provazu. U čarodějnice v pokoji ještě prozkoumejte knihy a vezměte knihu run. Chlápkovi, co na kraji lesa vybírá mýtné, nabídněte sošku ze sklepa. Jděte doprava do obrazu za sochami. Prozkoumejte předmět ve sněhu a zjistíte, že je to štít. Vezměte ho a pokračujte doprava. Použijte pytel semínek na straku a vezměte jí náhrdelník z hnízda. Pak seberte prázdný pytel. (U soch prozkoumat jednu sochu pořádně a promluvit si s chlapcem za ní). Náhrdelník odneste muži na začátku lesa a dostanete rukavice. Vraťte se k hnízdu straky a promluvte se stvořením na pařezu. Pařez prozkoumejte a zatáhněte za páku v něm schovanou. Vlezte do otevřeného stromu. Dole ve stromě seberte prsten jedné z mrtvol, nasaďte si rukavice a utrhněte plod snů. Vylezte ze stromu ven a jděte po mapě ke studni. Vezměte kýbl. Použijte provaz na kladku a slezte po něm do studny. Použijte část Simbelininy duše na Quikthorpa a s vílou si promluvte. Ze země vyhrabte hliněnou tabulku. Jděte doprava a opět seberte tabulku. Vraťte se doleva, seberte dušičku, vylezte ze studny, jděte nahoru na lesní rozcestí a z něj nahoru. Přepadnou vás banditi, jejichž vůdci dejte místo peněz prsten aby zkapal a seberte mu nůž a pásku. Cestičkou v křovinách se pak vydejte doprava k otvoru ve skále. Použitím se schovejte za keříky vpravo a sledujte, jak obr odchází. Vraťte se do studny, vypusťte dušičku a promluvte s ní. Pomocí nože uřízněte rostlinku v pravém dolním rohu místnosti. Dvě půlky tabulek spojte v inventáři v jednu. Vraťte se na rozcestí k doupěti obra a malým otvorem vlevo ve skále vlezte do jeho sluje. Prozkoumejte polštář na obrově posteli a klíčem v něm nalezeným odemkněte bednu v levé části sluje. Z bedny vyndejte nádobky s olejem. Z rozcestí s mrtvým banditou se teď dejte nahoru do skalní soutěsky. Na pravou kamennou hlavu použijte hliněnou tabulku a jděte doprava na vrcholek skály. Prozkoumejte mrtvolu a vezměte sirku. Pak ze soutěsky jděte k zámku na kopci v dálce. Popojděte k zámku. Na ledového muže použijte nejdříve olej a pak sirku. V zámku si vyčistěte štít páskou, a pak použijte štít na Quikthorpa. Vezměte ze země první diamant a dejte ptákovi snový plod.

Bažiny

Prozkoumejte strážného a promluvte si s ním. Jděte doprava do bažin. Podívejte se pod můstek a vezměte vačici, kterou odneste strážnému k dřevěné věži. Dostanete od něj naslouchátko. Naslouchátko prozkoumejte, najdete špunty do uší. Ty na Quikthorpa použijte v místnosti s mostíkem. Jděte rovně a seberte hypnotický bubínek. Jděte dál na vrcholek k pavoukovi. Zažeňte ho zatroubením na naslouchátko. Prozkoumejte 2x smrtku ležící na zemi a vezměte její zlatý klíček. Vezměte kus pavoučí sítě. Vraťte se k hlídači dřevěné věže, uspěte ho bubínkem, prozkoumejte ho a vezměte mu klíč. Ze země seberte kopí a klíčem odemkněte dveře do věže. Ve věži seberte prázdnou flašku, sekyrku, pokrývku a knihu za plentou vpravo. Klíčkem od smrtky odemkněte klec a promluvte si s Iris. Získáte magický prášek. Vyjděte ven a dejte se po cestičce do hor. Utrhněte květinu, vezměte vázu s vodou a z nádoby jeden oříšek. Můžete zkusit zatáhnout za páku, čouhající z váz, jestli chcete. Jděte dál k městu. Promluvte s Titánem. V inventáři použijte magický prášek na vázu s vodou. Dveře chaloupky stráže vyrazte sekyrkou. V domečku prozkoumejte slámu a poberte penízky, vezměte také lahvičku z poličky. Pobíhající kryse dejte oříšek příkazem GIVE, pokud chcete. Venku před branou přejděte po světlejších dlažkách proti směru hodinových ručiček začínaje levou dlažkou. Vstupte do města. Jděte doprava do knihovny, promluvte si s Izionem, řekněte, že vás posílá Iris, dejte mu kytičku a knížku z dřevěné věže. Dostanete jakýsi ornament, do kterého vložte svůj jediný diamant a stařičký klíček. Z náměstí pak jděte do domku gargoylů a levému děcku seberte v příhodný okamžik lízátko. Venku odemkněte zámek poutajícího ptáka k bidýlku klíčkem od Iziona. Vejděte do chrámu a promluvte si s hadem Angorem. Hoďte na něj kopí a seberte jeho diamant. Diamant vložte do ornamentu. Z levých kostí poberte další penízky. Z náměstí jděte na loď, kecejte s námořníkem, až dá pohlavek pacholkovi.. Pak s pacholkem promluvte a nabídněte mu lízátko. Pak znovu nabídněte peníze námořníkovi a loď může vyplout.

Zatopená pevnost

Dveřmi vstupte do kapitánovy kabiny. Ze šuplete vezměte falešné diamanty, ze stolu listinu s kouzlem a z postel smradlavé ponožky a sponku, kterou použitím v inventáři ohněte. Sponkou odemkněte malou bedničku. Z bedničky vytáhněte magický kámen. Použijte ho na Quikthorpa, aby ho snědl, a pak na něj použijte magickou listinu, aby mohl dýchat pod vodou. Vraťte se na palubu, otevřete poklop, a po žebříku slezte do podpalubí. Prozkoumejte barel a vezměte maso, otevřete skřínku s palivem a maso v ní namočte. Dílo zkázy dokončete zasunutím masa do ponožek a hoďte z paluby doleva žralokovi, aby se otrávil. Použitím skočte do vody v místě, kde se proháněl žralok. Promluvte s koníky a jděte doprava k okraji propasti. Nožem otevřete lasturu a vyndejte z ní perlu. Vraťte se na rozcestí a čekejte tam, dokud se opět neobjeví trojice koníků. Vezměte si od nich mořskou řasu a jděte na sever k potopené pevnosti. Prozkoumejte rýč, promluvte si se zahradníkem Leroyem a nabídněte mu řasu. Za svou velkorysost budete odměněni užitečným rýčem. Jděte k mořské lastuře, promluvte si se zahradníkem Williamem, otevřete dveře a řekněte zazobanému Kouppovi, že se zajímáte o perly. Až vás pozve dál, svou jedinou perlu mu ukažte. Z rozcestí teď schovanou skulinkou v mořských řasách projděte ke korálovému útesu, kde nožem vylomte další dvě mušle a vezměte si další dvě perly. Trojici perel odneste Kouppovi, dostanete mapu zakopaného pokladu. Prozkoumejte ji a vraťte se na rozcestí, kde se teď část písku hlásí jako "freshly raked sand", neboli čerstvě uhrabáno. Na tomto místě kopejte rýčem, vykopanou truhličku otevřete pomocí sponky a vyrabujte poklad. Jděte zpět na korálový útes, promluvte si s Khorem, dejte mu poklad a vezměte si jeho helmu a kopí. Jděte do otvoru ve skále, přes můstek projděte do dalšího otvoru naproti. Za požití mapy se bludištěm promotejte k páčidlu, kterým vylomte dveře do místnosti s medúzou. Vesmírné okno pod medúzou probodněte kopím. Vezměte třetí diamant a vložte ho do ornamentu. Přehoďte maličkou páčku vpravo a bludištěm se probluďte zpět k východu. Použitím kontrolního zařízení sjeďte dolů do země stínů. Až se výtah zasekne, použijte na Quikthorpa pokrývku, aby seskočil dolů.

Země stínů

Páčkou nad schody přivolejte dolů výtah. Promluvte s bránou a představte se jako Boogie Man. Vstupte do brány. V cele seberte pohár, z postele listinu a ze stolu talířek se lžičkou. Prozkoumejte šikmou plochu pod okénkem a uvolněný kámen vylomte lžičkou. Tunelem prolezte do sousední cely. Vzbuďte dědulu, promluvte s ním, prozkoumejte ho a vezměte mu klíček. Vraťte se do své cely a odemkněte klíčkem dveře. Venku poproste smrtky o občanku. Odejděte dolů doleva. Propast přeskočte použitím kopí na Quikthorpa. Odejděte po úzké vlnité cestičce. Naberte lávu do poháru, promluvte si se smrtkou a ukažte ji občanku. Plošinkou přejeďte doleva a vstupte do jeskyně posledního démona. Odpovězte mu, že pouze děláte nutnou inspekci a chrstněte na něj lávu z poháru. Vpravo na sloupu těsně u dveří se nachází poslední diamant, který seberte a vložte do ornamentu. Místnost opusťte prázdným tunelem. Výtahem vyjeďte zpět nahoru, vstupte do bludiště a probluďte se do Ismaelovy jeskyně. Přehazujte páčky na zemi, dokud se starý muž neprobudí. Pak si s ním promluvte. Dále se bludištěm promotejte do místnosti, kde jste zneškodnili medúzu a vložte ornament do otvoru v malých dvířkách. Otvorem projděte do další místnosti. Stiskněte maličké tlačítko u prostředního křesla a na křeslo se posaďte. Právě jste dohráli Fable...

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: