Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Harry Potter - Philosopher's Stone - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Harry Potter - Philosopher's Stone
Pár slov úvodem :
- cílem hry je vyhrát soutěž mezi kolejemi Bradavické čarodějné školy.
- Stav soutěže zjistíte pomocí Esc.
- Hru lze uložit jen když najdete rozevřenou knihu a projdete jí. Předtím
si řádně prohlídněte okolí.
- Musíte najít co nejvíce barevných fazolí které můžete měnit za
kouzelné karty
- Čokoládové žabičky doplňují energii.
- Naučte se dokonale ovládat koště.
- Prohlídněte všechny nádoby, truhly a zákoutí protože tam jistě
bude dost potřebných věcí
- Nesledujte jen cestu, ale podívejte se i po okolí
- Hru jsem hrál s nainstalovanou češtinou a od toho se odvozují i názvy
levelů.
- V návodu popisuji kde všude je tajná místnost a kde se dá sehnat tajná
kouzelná karta.
- Rada na závěr. Nesnažte se hrát hru podle návodu, ale použijte ho
jen když si nebudete vědět rady.
Kapitola 1
1. Hlavní vchod do Bradavic
- Hlavní úkol
- Navštivte hodinu obrany proti černé magii profesora Quirrella, která
se koná ve třetím poschodí.
- Vedlejší úkol
- najděte 1 tajnou kouzelnou kartu.
Tento level je vlastně úvod do celé hry. Naučíte
se základní ovládání a budete-li se řídit pokyny které během hry
dostanete nestane se vám nic nepředvídaného. Procházejte tedy podle pokynů
a snažte se nasbírat co nejvíce fazolí a pak za ně dostanete od bratrů
kouzelnou kartu. Až projdete tajným průchodem dostanete se na hodinu
profesora Quirrella. Zde se naučíte první kouzlo. Když se Vám bude dařit máte
4 pokusy. Princip je jednoduchý. Co nejpřesněji a nejrychleji (rychlost není
zase tak důležitá) obkreslete znak kouzla. Dosáhnete-li předepsaného počtu
bodů dostanete body a kouzlo můžete opakovat za přísnějších podmínek.
2. Cvičení kouzla Flipendo
- Hlavní
úkol
- Sbírej soutěžní hvězdy (8)
- Vedlejší
úkol
- Najděte 3 tajné místnosti
Hůlkou odvalte sud a pokračujte dál k učiteli.
Ten Vás naučí prohlížet nádoby a pro příště si pamatujte že musíte
prohlížet vše co uvidíte protože se tam jistě najdou potřebné barevné
fazole. Pak použijte kouzlo na znak na stěně a otevře se mříž za Vámi.
Za ní najdete hvězdu a chodba Vás dovede k dalšímu znaku který otočí
most. Tím se dostanete k 2 hvězdě a za ní je místnost ve které se naučíte
hru ukládat. Pomocí dvou znaků se dostanete dál až k místu se třemi
znaky. S jejich pomocí se dostanete ke 3 hvězdě. V další chodbě
se naučíte pohybovat bednou. První dvě bedny posuňte hůlkou 2x dopředu a
dostanete se ke knize. Následnou bednu posuňte do díry a další až k oknu.
Tím se uvolní cesta doleva kde je znak který otevře mříž nad poslední
bednou a přesní se dostanete ke 4 hvězdě. Jakmile slezete dolu dejte se hned
do vedlejšího výklenku a posuňte bednou. Přesní se dostanete k 5 hvězdě
a znakem vlevo dáte do pohybu vodní kvádr. Po nich pokračujte stále dál. Přitom
hlídejte nejdříve mříž na levé straně (za ní je 6 hvězda) a pak bednu
na pravé straně (je tam 7 hvězda). Dostanete se tak až ke dveřím které se
před Vámi otevřou. Na schodišti je pak kniha a dveřmi se dostanete do místnosti
se skřety. Ty mají zájem o fazolky a tak je rychle přemožte hůlkou.
Seberte 8 hvězdu a jděte do dalších dveří.
3. Hodina létání
- Hlavní
úkol
- Hodina
létání madame Hoochové. Proleťte s Harrym brankami
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 kouzelnou kartu
- Najděte
1 tajnou místnost
Ovládání koštěte je trochu netypické, ale dá
se to zvládnout. Musíte prolétnout (dotknout se) kouzelnými kruhy a tím získat
body do soutěže. Tajná místnost je za barevným sklem na střeše školy.
4. Hodina Wingardium Leviosa
- Hlavní
úkol
- Navštivte
hodinu kouzelných formulí profesora Kratirnova v pátém patře
- Vedlejší
úkol
- Nejděte
2 tajné kouzelné karty
- Najděte
7 tajných místností
Nejprve prohlídněte brnění (pamatujte si že
brnění něco vydá i víckrát) a pak teprve projděte knihou. Hermiona Vás
naučí další kouzlo a získáte body do soutěže. Pak kouzlem otevřete dveře
a v další místnosti prohledejte rytíře a v otevřené místnosti
získáte první tajnou kouzelnou kartu. Přes knihovnu se dostanete dál a zde
se naučíte otevírat truhly. Pamatujte si že musíte odemknout každou truhlu
protože jistě obsahuje pár barevných fazolek nebo i něco lepšího. Za
zrcadlem jak slyšíte je žabka s energií a přes dveře se dostanete do
původní haly. Prohledejte oba rytíře (3x) a pak otevřete tajnou místnost
za obrazem. Další místnost je za knihovnou. Pak již rychle do učebny kde Vás
profesor naučí kouzlo na přenášení předmětů. Snažte se získat co nejvíce
bodů a v další místnosti si kouzlo vyzkoušejte. Usaďte krychli na
podstavec pomocí kouzla a tlačítek. Otevřou se dveře a za nimi jsou dva skřeti
a kouzlem na znak se otevře další průchod. Zde najdete 1 hvězdu a na schodišti
knihu. Jděte do místnosti s rytířem kterého prohledejte a pak odsuňte
obě bedny a zbavte se skřetů. Pak použijte kouzlo na znaky na stěně a přeneste
krychle na podstavce. Otevře se cesta na terasu kde vpravo je krychle a vlevo 3
hvězda. Pak projděte knihou. Po vznášející plošině se dostanete na
druhou stranu a seberte 4 hvězdu. Vpravo je krychle kterou umístíte na
podstavec a v otevřené místnosti použijte kouzlo na znak na stěně.
Pak otevřete zrcadlo a dostanete se nahoru kde je druhá tajná kouzelná karta
a 5 hvězdice. Vraťte se na terasu a vlevo usaďte krychli na podestu. Přeskočte
na plošinu a zní vlevo kde je 6 hvězda. Vraťte se nazpátek a pokračujte dál.
V následné místnosti dostanete body za zdárné splnění úkolu a přemístěte
krychli na podstavec. Otevře se místnost za knihovnou a pak vyjděte z místnosti
ven do haly.
5. Odpočívadlo ve druhém patře
- Hlavní
úkol
- Navštivte
hodiny bylinkářství profesorky Prýtové. Do skleníku se dostanete
venkem přes hlavní vchod
- Vedlejší
úkol
- Najděte
3 tajné kouzelné karty
- Najděte
3 tajné místnosti
V hale najdete psaní od Hermiony a nahoře na
knihovně za zrcadlem je 1 tajná kouzelná karta. Pak jděte do další haly a
protiva Vám tady trochu znepříjemní život. Uhýbejte před kameny a přitom
na něj použijte hůlku. Když se ho zbavíte jděte po schodech dolu a vyměňte
za 25 fazolí 2 tajnou kouzelnou kartu. Pod schody se dejte doleva a prohledejte
co se dá, přitom si promluvte s každým koho potkáte.. Za zrcadlem je tajná
místnost a úplně nahoře je 3 tajná kouzelná karta. Vraťte se ke schodišti
odkad jste přišli a dejte se na druhou stranu. Hned za prvním obrazem na pravé
straně je tajná místnost. Pak jděte dál a opět prohlédněte co se dá. Na
schodišti pak projděte knihou. Pod schodištěm na Vás čeká Malfoy. Bude po
Vás házet třeskavé keksy a vy je než vybouchnou seberte a hoďte nazpátek.
Komu prvnímu dojde energie prohraje. Pak se vydejte hlavními dveřmi ven.
Kapitola 2
1. Školní pozemky
- Hlavní
úkol
- Navštivte
hodinu profesorky Prytové ve skleníku
- Vedlejší
úkol
- Najděte
2 tajné kouzelné karty
- Najděte
7 tajných místností
Odstrčte kašnu a za ní je tajná místnost. Pak
se vydejte k Hermioně a promluvte si sní. Projděte rovně až k soše a pak
chodbou k otevřeným dveřím. Ty se za Vámi zavřou a jděte na nádvoří s
cestičkami. Zde je na stěně šest znaků které aktivujte hůlkou. Šneků se
na chvíli zbavíte taky kouzlem. Až projdete nádvoří najdete na levé straně
knihu a ocitnete se v zahradě s živým plotem. Na konci první cesty je socha
která otevře průchod k větší soše. Od ní se vraťte opět do zahrady a
na konci další cesty je vpravo socha která otevře další tajnou místnost.
Ta není jen jedna, ale jsou tři za sebou. Poznáte to podle kraje cestičky u
živého plotu. Pak se opět vraťte do zahrady a na další cestě narazíte na
krychli kterou umístěte na podstavec ve fontáně. Vlevo je náznak další
cesty a po otevření se dostanete do druhé části zahrady kde je u sochy tajná
místnost. Ze zahrady se dá vyjít buď touto částí nebo se vrátíte na ke
krychli a projdete otevřenou mříží. Dostanete se ke skleníku kde Vám bratři
vymění za 25 fazolek 1 tajnou kouzelnou kartu. Pak se jděte podívat doprava
vedle skleníku kde je branka v živém plotě a dostanete se k dvěma sochám a
jejich otočením získáte 2 tajnou kouzelnou kartu. Pak už se konečně jděte
podívat do skleníku na hodinu kouzel.
2. Učebna bylinkářství
- Hlavní
úkol
- Zvládněte
hodinu kouzlení
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kartu
- Najděte
1 tajnou místnost
Naučíte se nové kouzlo a pak se ho naučte používat
na prvních dvou rostlinách. Po jejich zničení aktivujte znak na zdi a rychle
se otočte a zpacifikujte oba skřety. Pak zničte zbývající rostliny a
vydejte se do chodby. Je tu ještě jeden skřet a kniha. V následujícím
skleníku uspěte chapadlovku a zničte píchavky. Jsou za nimi bedny a pak se
vydejte do chodby kde je 1 hvězda. V následující části použijte na všechny
čtyři knihovny hůlku a za nimi aktivujte znaky na zdi. Strom uprostřed
klesne do podzemí a objeví se schodiště. Dole jsou 2 skřeti a druhá hvězda.
Pak projděte knihou a odemkněte dveře. Vážku která Vás napadla
zlikvidujte a strom osvoboďte od rostlin. Větve pak klesnou a dostanete se pro
3 hvězdu. Prohlídněte i malé stromky a za následnými dveřmi Vás napadnou
dvě vážky. V chodbě je další kniha a za ní strom podél kterého jsou
prkenné lávky. Po ní se dostanete do středu stromu kde je výtah a pak
přeskokem ke znaku který po aktivaci spustí další venkovní výtah. Zněj
se dostanete na schodiště kde je 4 hvězda a kniha. Nahoře jsou čtyři skřeti
a píchlavky. V druhé místnosti umístěte na podstavce tři krychle a
aktivujete pumpu. V první místnosti pak znakem spustíte samočinné zalévání.
Otevřenými dveřmi se dostanete k 5 hvězdě a je konec levelu.
3. Cvičení kouzla Incendio
- Hlavní
úkol
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
2 tajné místnosti
Aktivujte oba znaky a projděte dál. Vpravo na
chvíli uspěte chapadlovku a rychle projděte za ní a aktivujte znak. Otevře
se mříž a za ní je 6 hvězda a kniha. Prohledejte zelenou sochu a jděte dál.
Ve skleníku zničte píchavky a odstrčte bedny. Za nimi aktivujte znaky
a do další místnosti. Zde uspěte první chapadlovku a vyskočte na
portál na pravé straně. Vylezte až nahoru kde je znak a 7 hvězda. Vraťte
se dolu a za dveřmi je kniha. Dostanete se k živému plotu na který vylezete
v protilehlém koutě. Uvidíte bednu ve které je 1 tajná kouzelná karta. Za
dalšími dveřmi je 8 hvězda a dostanete se k fontáně kterou sprovozníte
aktivací všech znaků. Otevřou se dveře a dostanete se do cíle tohoto
levelu.
4. Školní pozemky
- Hlavní
úkol
- Navštivte
druhou hodinu létání která se koná na školním pozemku
Stojíte před vchodem do skleníku a promluvte si
s Hagridem. Od něj se dejte doprava do podchodu a dovíte se že Malfoy vzal
Nevillovi pamatováčka.
5. Pronásledování pamatováčka
- Hlavní
úkol
- Sundejte
Malfoyna z koštěte, jinak nezískáte pamatováčka.
V letu se musíte přiblížit k Malfoyovi a
zmáčknout Ctrl. Tím mu poškodíte koště a získáte nazpátek pamatováčka.
6. Školní pozemky II
Jděte kolem kašny a projděte brankou. Krátký
level co?
7. Okraj lesa
- Hlavní
úkol
- Vedlejší
úkol
- Najděte
2 tajné kouzelné karty
- Najděte
7 tajných místností
Projděte kmenem na druhou stranu a příčnou kládu
odvalte. Na pravé straně za rohem je tajná chodba. Po návratu odvalte i
druhou kládu a dejte se vpravo nahoru. Zničte píchlavky a pokračujte až na
pevnou zem. Zde porazte strom a zničte vážku a pak projděte knihou. Přejděte
kmen a za šnekem je další strom, který porazte. Jděte tou levou stravou a
uprostřed je zákoutí s truhlou. Dole zničte píchlavky a za nimi aktivujte
znak. Otočí se most a pak projděte knihou. Přejděte přes kmen a za šneky
zničte píchlavku. Je tam truhla a chodba k vodopádu, kde najdete první
tajnou kouzelnou kartu. Vraťte se na mýtinu a vylezte na výstupek který předtím
vystoupil ze země. Dostanete se do jeskyně kde je 2 tajná kouzelná karta.
Pak už jen dojděte k brance a je konec levelu.
8. Jeskyně ohnivýc semínek
- Hlavní
úkol
- Vedlejší
úkol
- Najděte
2 tajné kouzelné karty
- Najděte
8 tajných místností
Projděte branou a na rozcestí vlevo. Je tam
truhla a pak se vydejte směrem šipky. V první jeskyni je vážka a vpravo
tajné dveře. Pak pokračujte opět podle šipky a u prvního šneka vpravo
dolu je jeskyně. Pak se vraťte nahoru a pokračujte původním směrem až ke
knize. Na stěně je mechanismus který otevře bránu a za ní vpravo je tajný
vchod. Projděte jím až na konec a mechanismem otevřete další dveře a jste
na původním místě. Pak jděte podle šipek až do jeskyňky a za ní se
dejte vlevo úplně dolu kde je truhla s 1 tajnou kouzelnou kartou. Mechanismem
spustíte stromový výtah a jste znova nahoře. Venku porazte strom a pokračujte
podél šipek až ke knize. Jděte pod vodopád a odvalte kámen před vámi,
pak ten nalevo a nakonec napravo. Tak se dostanete k prvnímu keři. Semena po
dopadu nechte vychladnout a teprve potom je seberte. Mříž se po sebrání
sama otevře. V další jeskyni Vás napadne vážka a až vyjdete ven dejte se
doleva a projděte knihou. Venku pod vodopád pro další semena a pak se vraťte
a za rohem pod další vodopád, opět pro semena. Vpravo u keře jsou tajné
dveře. Pak se vraťte opět ven a jděte původním směrem. U šipky doleva
pro semena a pak ve směru šipky odvalte kámen. U želvy se dejte doprava
nahoru ke knize a u masožravých rostlin doleva kde jsou tajné dveře. Na
konci chodby mechanizmem otevřete mříž a jste opět u želvy. Na hoře u
rostlin se tentokráte dejte vpravo a dojdete k dalším semenům a za nimi je
pak kniha. Přes krápníky se dostanete vpravo do tajné jeskyňky a rovně pro
semena. Pokračujte ve směru šipky a želvu odstraňte z plošiny. Dejte se
doleva dolu do průchodu a dostanete se k mechanismu a dál do chodby kde u šipky
vpravo jsou semena a ve směru šipky odvalte kámen. Dostanete se nazpátek k
domku a za přinesené semena dostanete 2 tajnou kouzelnou kartu a flétnu. Pak
jděte do domku a prožijete zrození malého dráčka.
9. Zápas ve Famfrpálu : Nebelvír proti
Zmijozelu
- Hlavní
úkol
- Jako
chytač chyťte "zlatonku" a pomožte porazit Zmijozel
Snažte se přiblížit na dosah k Zlatonku a přitom
se vyhnout protihráčům a falešným míčům. Vlevo dole je ukazatel který
signalizuje jak jste blízko míče. Míč chytíte klávesou Ctrl.
Kapitola 3
1. Hlavní vchod do Bradavic
- Hlavní
úkol
- Navštivte
hodinu obrany proti černé magii profesora Quirrella, která se koná ve
třetím poschodí
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
4 tajné místnosti
Začínáte ve vstupní hale do školy a po
schodech vyjděte nahoru. Jednou boční chodbou se dostanete až k druhému
schodišti a po něm opět nahoru. V hale si zapamatujte kam šli bratři a
prohledejte celé okolí. Prozatím nechoďte do chodby napravo a jděte za
bratry. Jakmile se přiblížíte ke krbu bratři se objeví a vyměňte za
fazolky kouzelnou kartu. Nahoře pak otevřete knihovnu a za ní je znak který
aktivujte a otevře se vchod do tajné místnosti. Venku na chodbě se dejte
doleva a dojdete do haly kde je na pravé straně kniha. Zatím do nevstupujte a
podívejte se na rytíře. Za ním je tajná místnost. Projděte jí celou a
dejte si dole pozor na skřety. Pak se vraťte do haly a podívejte se nalevo do
chodby kterou se dostanete do knihovny. Za policí vpravo je tajná místnost a
ve druhé části knihovny je za samotnou policí znak který aktivujte. Objeví
se v podlaze tajná místnost. Teď teprve projděte knihou a po schodišti se
dostanete do učebny, kde se naučíte nové kouzlo.
2. Cvičení kouzla Lumos
- Hlavní
úkol
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
4 tajné místnosti
Ne draku vlevo si vyzkoušejte nové kouzlo a po
plošině se dostanete dál kde je 1 hvězda. Za dveřmi pak aktivujte znak
vlevo a v chodbě která se otevře najdete draka a za svíčkami je tajná místnost.
Potom aktivujte druhý znak. Projděte až k dalšímu draku a s jeho pomocí se
dostanete nahoru k 2 hvězdě. Zde zakouzlete draka a projděte knihou. Pokračujte
po obláčcích až nakonec kde je za skleněnou výplní 1 tajná kouzelná
karta. Pak se vraťte k 3 hvězdě a najděte krychli kterou položte na
podstavec a za mříží která se otevře je drak. Spustí obláčkový výtah
a dostanete se nahoru. Za svíčkami je tajná místnost se 4 hvězdou. V první
odbočce je drak který umožní cestu k dalšímu draku. U něj aktivujte znak
na stěně a v hale se dostaňte k 5 hvězdě. Chodbou dojdete ke knize a za ní
se dejte doleva a v první místnosti najdete tajnou místnost. Pak si dojděte
pro 6 hvězdu do středu. Po jejím sebrání se objeví protiva. Zbavte se ho a
jděte ke knize, kde přední najdete draka. Po pohybujícím obláčku jděte
vpravo kde narazíte na vážku a najdete 7 hvězdu. Úplně dole za dveřmi
aktivujte znak a vraťte se k pohyblivému obláčku a na druhé straně je vážka
a drak. Přejděte opět přes obláček a jiným se dostanete nahoru. Zde přes
lávku k drakovi a pak ke knize. Na ochoze přeskočte na obláček a ten Vás přenese
na konec levelu.
3. Odpočívadlo ve druhém patře
- Hlavní
úkol
- Najděte
učebnu lektvarů profesora Snapera, která je v jedné z podzemních místností
- Vedlejší
úkol
- Najděte
2 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
2 tajné místnosti
Jste v místech které jste několikrát procházeli
přesto vše prohledejte a prozkoumejte. Podíváte-li se vlevo je tam zrcadlo a
za ním tajná místnost. Naproti tomu rovně je před schodištěm za obrazem
vpravo druhá tajná místnost. Pak jděte dál a když půjdete podél schodiště
potkáte bratry kteří vám vymění fazolky za 1 tajnou kouzelnou kartu. Pak
již jděte dolu do vstupní haly a nalevo vedle schodiště je 2 tajná kouzelná
karta. Pak už jděte do učebny vpravo dole.
4. Hodina lektvarů
- Hlavní
úkol
- Najděte
přísadu do lektvarů
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
2 tajné místnosti
Seběhněte ze schodů a jste v učebně.
Dostanete za úkol přinést čtyři přísady do lektvaru a tak se vydejte do
chodby. Most se pod vámi propadne a dostanete se ke knize. V následující
hale přesuňte bedny do mezery v podlaze a pak malou bednu pod ochoz. Nahoře získáte
první přísadu a v následující místnosti se postavte na výstupek a
aktivujte znak který vás dostane nahoru ke knize. Následně na levé straně
aktivujte znak a po plošině se dostanete na pravou stranu kde je opět znak a
otevře průchod dál. Dostanete se k 1 tajné kouzelné kartě. Za ní otevřete
mříž a aktivujte znak Tímto způsobem se dostanete až k plošině která
jezdí nahoru a je zde 1 hvězda. Zde se otočte a aktivujte další znak a zámek
na dveřích. Dostanete se ke knize a od ní stejným způsobem k další knize.
Přes pontony se dostanete k 2 hvězdě a za ní na chodbě potkáte strašidlo.
Nesmíte se ho dotknout, ale s jeho pomocí se dostanete přes mříže. Podívejte
se tedy nejprve za mříž a pak jděte po schodech nahoru. Zde zlikvidujte všechny
skřety a podívejte se na sochu. V další místnosti získáte 2 přísadu a dál
Vás čeká hlavolam. Musíte umístit krychli na podstavec a další krychli
kterou jste uvolnili na druhý podstavec. Pak umístěte první krychli na otevřenou
podestu a jděte dál ke knize.
5. Hodina lektvarů
- Hlavní
úkol
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
2 tajné místnosti
Odsud podél zdi k další knize. Přední je drak
z jehož pomocí se dostanete k 3 hvězdě vprostředku. Je zde i znak který
aktivujte a vraťte se dolu ke zdi. Pak pokračujte podél zdi nahoru ke knize a
drak vpravo vám pomůže se dostat do středu věže kde najdete 3 přísadu.
Po venkovním ochoze se dostanete na plošinku a znakem na zdi se dostanete
nahoru. I zde je znak a cesta ke knize je volná. Počkejte si na ducha a projděte
mříží a vevnitř si odemkněte další mříž. Počkejte opět na ducha a
projděte do chodby. Zde najděte draka a s jeho pomocí se dostanete na druhou
stranu kde je další drak¨a od něj ke knize. Počkejte si na ducha a v chodbě
za sochou je tajná místnost s 2 tajnou kouzelnou kartou. Vraťte se před mříž
a seskočte dolu do klece kde přesuňte bednu na druhou stranu pod ochoz. Zde
je poslední 4 přísada a můžete jít do učebny.
6. Hodina lektvarů
Jste ve vstupní hale a následujte Rona.
7. Chodba k dívčím záchodkům
Na první pohled lehký úkol který je stížen tím
že nevidíte kam utíkáte.
8. Zápas ve Famfrpálu : Nebelvír proti Havraspáru
- Hlavní
úkol
- Jako
chytač chyťte "zlatonku" a pomožte porazit Havraspár
Snažte se přiblížit na dosah k Zlatonku a přitom
se vyhnout protihráčům a falešným míčům. Vlevo dole je ukazatel který
signalizuje jak jste blízko míče. Míč chytíte klávesou Ctrl.
Kapitola 4
1. Plížení do věže
- Hlavní
úkol
- Pomocí
neviditelného pláště se vyhněte Filchovi a setkejte se s Ronovým
bratrem Charllen.
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
1 tajnou místnost
Pod pláštěm jste neviditelný, ale v blízkosti
Filcha a v momentě kouzlení Vám hrozí odhalení. Naopak na regáleh jste v
bezpečí. V první místnosti najděte dveře a odemkněte je. Za nimi vlevo je
kniha a vpravo se dostanete do další knihovny. Zde jsou dva znaky a jejich
aktivací se otevřou dveře a najdete opět knihu a další dveře do třetí
knihovny. Zde je proti Vám regál se znakem a s jeho pomocí regál povalíte.
Vylezte nahoru a seshora odemkněte dveře a za nimi aktivujte znak. Za mříží
nahoře je další znak a s jeho pomocí otevřete mříž dole. Za ní je zámek
a za ním znak který otevře jinou mříž nahoře. Tam najdete další znak a
otevřete dveře do vedlejší haly. Tam je snad už poslední znak který otevře
mříž v poslední chodbě nahoře a dostanete se ke drakovi. Jeho obláčky Vám
pomohou v hale vylézt nahoru a dostat se do vedlejší haly. Zde je opět znak
který otevře mříž do první haly a je zde i drak. Teď se již s pomocí
obláčků dostanete až nahoru kde je drak a umístí obláčky tak že se dá
jít po nejvyšším patře nazpátek až k místu kde pod sebou uvidíte
chodbu. Slezte dolu a v truhle najdete 1 tajnou kouzelnou kartu. Na druhé straně
je znak a tím otevřete mříž do první haly a můžete pokračovat původní
cestou.až ke knize. Za ní je tajná místnost a pak po obláčcích až na
ochoz. Přeběhněte do výklenku kde aktivujte znak. Most se otočí a jděte
na druhou stranu. Na konci střelte do vázy a přeběhněte do věže.
2. Plížení z věže
- Hlavní
úkol
- Pomocí
neviditelného pláště se vyhněte Filchovi a paní Morrisové
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
- Najděte
1 tajnou místnost
Nikam nepospíchejte a jděte za Filchem až k
druhým dveřím. Za nimi v knihovně povalte první regál a přes něj se
dostanete na ochoz. Východ z místnosti na opačné straně nahoře. Dostanete
se na schodiště a pod nimi jsou dveře a pak kniha. Projděte mezi regály a
ve středu doprava kde najdete regál se znakem a ten se dá povalit. Jakmile na
něj vylezete objeví se duch a vy ho následujte až na schodiště. Narazíte
na dvoje zamčené dveře a za nimi je kouzelné zrcadlo. Po animaci projděte
dveřmi a vstupte do tajné chodby mezi regály. Dostanete se ke knize a za
zrcadlem je tajná místnost. Najděte zamčené dveře a za nimi na regál a na
ochoz kde jsou další dveře. Dostanete se do velkého sálu kde jsou čtyři výklenky
kde musíte umístit krychli na podstavec. Tím odblokujete dveře a pak se knim
přibližte. Protiva odláká Filchmana a vy rozbitím vázy odlákejte kočku a
cesta je volná. Na chodbě potkáte bratry a sjeďte snima do podzemí. Zde vyměňte
za fazolky 1 kouzelnou tajnou kartu. Vyjeďte výtahem nahoru a pokračujte dál
ke schodišti. Pak následuje animace která Vás zasvětí do dalšího děje a
je konec levelu a čtvrté kapitoly.
Kapitola 5
1. Zakázaná chodba
- Hlavní
úkol
- Zabraňte
zmocnění kamene mudrců
- Vedlejší
úkol
- Najděte
1 tajnou kouzelnou kartu
Projděte knihou a v truhle získáte
poslední malou tajnou kouzelnou kartu. Pak se vydejte za kamarády a dojdete k
tříhlavému psu. Toho uspíte pomocí flétny a je konec levelu
2. Ďáblovo osidlo
- Hlavní
úkol
- Zabraňte
zmocnění kamene mudrců
Proti chapadlům rostlin používejte kouzlo dokud
je všechny nezničíte. Samozřejmě i na chapadla které drží kamarády.
3. Okřídlený klíč
Máte už pár zkušeností a tak by to neměl být
problém.
4. Šachy
- Hlavní
úkol
- Dejte
mat obrovským šachovým figurkám
Projděte knihou a nahoře na šachovnice
postupujte tak, aby bylo mezi Vámi a figurkou jedno pole. Jakmile na něj budou
chtít vstoupit dvě rozdílné figurky svedou boj a zničí se.
5. Poslední setkání
- Hlavní
úkol
- Zabraňte
zmocnění kamene mudrců
Máte před sebou šest nádob. Z jedné se kouří
a tu si musíte pětkrát po sobě pamatovat a vypít ji. Pak můžete projít
brankou a vpravo je truhla a vlevo kniha. Přeskákejte přes plošiny až do brány
a zde se musíte utkat s profesorem. Cílem je dostat jednu velkou a jednu malou
bednu dopředu k ochozu a vylest nahoru. Profesor pak odejde a vy doplňte
energii a projděte knihou. Teď Vás čeká poslední zkouška. Profesora zraníte
buď pádem velkého pilíře na jeho tělo nebo kouzlem které pošlete zezadu
zrcadla na profesora. Není lehké se trefit a tak se hlavně snažte stále utíkat.
Po vyhrání Vás čeká závěrečná část kde se dovíte jak to vše
dopadlo.
|