Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Horké Léto 2 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Horké Léto 2
Počáteční intro Vás zavede
do děje hry. Indiánským Šamanem je přivolán na pomoc opravdový hrdina a
jim není nikdo jiný než slavný Majer
1.část – únik z tábora
Začínáte ve stanu šamana Tě-péro
a máte za úkol dostat se z indiánského tábora. Hned první úkol prověří
Vaší paměť. Klikněte na piáno a bude Vám přehrávána melodie kterou musíte
přesně opakovat. Jakákoliv chyba znamená opakování úkolu, ale po správné
melodii se piáno otevře a vy si můžete prohlédnout piáno zevnitř. Za to
je Majer odměněn nalezením rozdělaného náhrdelníku. O tom co má Majer u
sebe se přesvědčíte tak že s myší najedete vlevo dolu a objeví se
inventář. Teď už ve stanu nic nenajdeš a i Šaman s tebou odmítá mluvit a
tak se vydejte ven ze stanu. Krásná odpolední idylka Vám nezabrání, aby
jsi si nepromluvili z lenošícím indiánem. Ten ti poradí kde je východ
a tak se jdi podívat. Po cestě potkáš kuchařku a tak si sní popovídej.
Poprosí tě abys jí našel její náhrdelník. Že by to byl ten co máš.
Ona, ale mluvila o pěti perlách a ten tvůj má jen tři. Po rozmluvě si
seber povalující tomahavk a pak se vydej dál k bráně. Hlídka je neúprosná
a nepomůžou prosby ani vyhrožování a tak se vydej podívat někam jinam. Od
ležícího indiána se dej vlevo a narazíš na druhou indiánku. Je to sice
sestra, ale nějaká málomluvná. Znakovou řečí ti vysvětlí že z tábora
se přes stráž nedá odejít a tak se podívej ještě dál do leva. V této
poslední části tábora je úkol velmi jednoduchý. Při prozkoumávání
totemu se ti ho podaří sebrat a pak se vydej nazpátek do šamanova stanu. Podívej
se blíže na automat se žvýkačkami. Pomocí totemu ho sprav a pak do něj
vhoď minci a zatáhni za páku. Z automatu vypadne perla a aby se jen tak
nepovalovala navlíkni jí na náhrdelník. Pak se vydej před stan a své kroky
nasměruj k horám. Nad propastí zde sedí starý moudrý (cha, cha, cha
….) indián a toho vyzpovídej o životě ve vesnici. Prozradí ti několik
souvislostí a první se vydej ověřit si propojení totemu a stromu. Na totemu
je zajímavé a povědomé oko, ale není ho čím vyndat. Skus použít
tomahavk a po ukrutné ráně se podívej jestli se něco nezměnilo u stromu.
Nalezneš zde větévku, kterou skus použít na oko ptáka na totemu. Místo
oka ti na zem vypadne perla a ihned jí použij na složení náhrdelníku. Pak
už ti nic nebrání jít si popovídat s Indiánkou u kotle a po rozhovoru
jí nabídnout náramek. Dostanete za něj kotlík a pak se vydejte k němé
Indiánce zjistit její zájem o chlapíka u brány. Zjistíte že se jí líbí
a tak se změňte v dohazovače a jděte si popovídat se Silvestrem. Tomu
se Indiánka také líbí a tak rychle k ní a tlumočte (co nejsilněji)
její vyznání. Indián u totemu však vaše námluvy pokazí a proto si to skočte
sním vyřídit. Uděláte spolu úmluvo že když ho zbavíte prokletí on přestane
kazit námluvy. Rychle proto za staříkem na útesu a on Vám poradí jak nato.
Ochranu hlavy máte přeci v inventáři. Seberte si, ale ještě láhev
alkoholu, když jste tady. Musíte to udělat nepozorovaně, když je indián něčím
zaměstnán. Pak už nazpátek k totemu a indiánovy nabídněte kotlík na
hlavu a whisky, aby neměl strach. Při rozmluvě dostane pistol, aby jste se
mohli sami zastřelit. Indián Váš pokus samozřejmě nepřežil a tak si vezměte
aspoň nazpátek whisky a jděte pokračovat v námluvách. Už to vypadá
že je ruka v rukávě, ale Silvestr si klade podmínku že chce uvařit a
tak opět nazpátek. Dovíte se že indiánka vařit neumí, ale její sestra
ano a tak Vám nezbývá než za ní zajít. Naštěstí je ochotná pomoct, ale
chce přísady a to mrkev (je u němé indiánky na zemi a dá se vydloubnout nožíkem),
whisky (je jí málo a proto doplňte láhev v jezírku) a v neposlední řadě
sysla (zastřelte krysu na cestě do hor a ze stanu seberte kůži a spojte ji s krysou). Sežeňte všechny přísady a doneste je indiánce. Oběd je pak už otázka
chvíle a brána je volná. Musíte jí, ale nejprve spravit a pak už je cesta
volná.
2.část – zapadákov
Začínáte u malebného altánku
daleko od města a podle hesla seberte vše co se může hodit získáte hrábě
a kytku. Teď se vydejte k městu. Jak přicházíte zavolá si Vás místní
tvrďák a trochu objasní situaci ve městečku. Po rozhovoru stojíte před městečkem
a do něj vedou dvě cesty. Dejte se tou kde jste měli rozhovor a podívejte se
po okolí. Na zemi se válí dolar a jedna z beden skrývá malý klíček.
Pokračujte na náměstí a promluvte se všemi co zde jsou. Pak vstupte do
bordelu (nepustí Vás protože chtějí heslo) a do baru kde pokračujte v rozhovorech.
Postupně se dostanete až do šerifovi kanceláře a po rozhovoru podle hesla
že každou dívku potěší kytička jí místní krásce dej. Získáš za to
klíč a z nástěnky potvrzení. Vedle stolu se povaluje bedýnka a tu
odemkni malým klíčkem co jsi našel venku. Získáš tím šerifskou hvězdu
a péro na psaní. Pokračuj dál a promluv si postupně se strážným a s úředníkem
banky. Nedovíš se nic moc a tak pokračuj dál ke stavení za městem. Zde to
vypadá že se budeš bavit s přízrakem, ale pořadně ho zpovídej a dovíš
se mimo jiné heslo do bordelu. No a jako pravý chlap tam náš slavný Majer
zamíří. V bordelu je celkem nuda, ale bordeldáma Vám dá typ jak strávit
příjemně nejbližší chvíle. Kdo by si nezahrál poker. Dojdi tady do baru a u barmana si domluv turnaj. Tak jak už je ve městě
zvykem musíš znát heslo, ale je zde naštěstí někdo kdo zná snad všechny
hesla a tak si k němu skoč. Pokus se znova přihlásit do soutěže, ale jsi
opět odmítnut protože nemáš potvrzení. Vzpomeň si co jsi získal u šerifa
a tak na potvrzení použij péro a razítko (hvězda namočená do bláta u
domu se satelitem). Teď už máš všechno, ale vklad do hry je 10 dolarů a ty
máš jen jeden a ten stačí pouze na turnaj v pití. Přihlas se aspoň
do toho a tvým úkolem je třikrát po sobě jako první vypít sklenku whisky.
(klikni na ní co nejrychleji myší). V případě prohry si musíš dojít
do uličky pro další peníz a v případě výhry dostaneš 10 dolarů.
Hraje se opět na tři kola. První dvě jsou jednoduché. Musíš pouze vyhrát
a to není zase takový problém. Máš-li dobré karta zvedej hru pouze po 5
dolarech. Jsou-li karty špatné zvedni poprvé o 5 a následně o 25 dolarů a
protivní to vzdá. Pak si hru nahraj a dej se do poslední hry. Tu nesmíš
vyhrát protože by tě okamžitě čekala smrt. Hraj opatrně a přidávej jen
po 5 jinak se protivník vzdá a výhry ba tě mrzela. Když prohraješ následuje
přestřelka při které musíš okamžitě po objevení kurzoru střílet.
Pokud se ti podaří protivníka zabít budeš jmenován místním šerifem. Všichni
jsou nadšený až na dceru mrtvého šerifa. Ta vám to dá patřičně najevo
a odkáže vás na barmana který Vám dá úkoly. Jako první musíte
zlikvidovat zloděje dobytka kteří jsou někde za městem. Vydej se ulicí ke
stájím a pokus se sebrat lano. Kůň tě nenechá si ho vzít a tak si skoč k domku
se satelitem pro slámu kterou sundáš ze střechy hráběmi. Sámu dej koni co
tě otravuje a laso si můžeš vzít. Pokračuj v cestě z města
kolem kiosku a dále nahoru. Zde je pahýl a na něj uvaž laso a po něm dolu.
Jakmile se octneš na dně začne přestřelka a musíš vyhrát. Střílí se
levým tlačítkem a dobíjí pravým. Po přestřelce se vrať k barmanovi
a dostaneš druhý úkol. Dojdi do bordelu a vyřeš logickou hádanku. Pokud
nevýš jak ulož hru a postupně každého obviň. Po vyřešení se vrať
znovu k barmanovi a on ti dá poslední úkol. Číňan ti vysvětlí o co
jde a tak hurá za ním. Abys mohl splnit tento úkol dojdi si do banky vyjednat
úvěr (čeká tě zde přestřelka trochu horší než ta první) a u stáje
seber vědro a naplň ho vodou ze studně. Pak si skoč ke kiosku a nakup všechno
co mají a vydej se nahoru. Kámen odval hráběmi a do otisku vysyp sádru a
nalij vodu. Otisk musí ztvrdnout a tak opusť toto místo a hned se vrať a
seber otisk. Otisk pak ještě vybarvi pastelkami a dej ho Číňanovi. Barman už
nemá další úkol a tak si jdi dostupně popovídat s dívkou do kanceláře,
s neznámým k domku se satelitem, s bordeldámou a nakonec s dívkou
na schodišti. Od ní se dovíš kde by mohl být deník a tak si jdi sehnat
lopatu. Dá ti jí vězeň za šaškovskou čepici a to fuj je hnůj u koní.
Zahrabej s lopatou v kupce a deník je na světě. Dojdi do kanceláře
a hru si každopádně ulož. Následuje pasáž rozmluvy a po její skončení
se musíš ubránit před bandou padouchů kteří k tobě lezou po žebříku.
Není to nijak jednoduché a jakékoliv zaváhání znamená smrt. Doporučuji
na bandity házet kameny z hromady co nejblíže k žebříku.
3.část – pátrání po pokladu
Vydejte se nejprve doprava a
promluvte si s beduínem. Z palmy visí provázek a tak si ho zkuste
vzít. Beduín vás okřikne a tak si sním ještě jednou popovídejte. Po
rozhovoru se vydejte úplně do leva kde vás čeká nejdříve přestřelka a
potom prohledejte hromadu haraburdí. Zde naleznete starou lopatu a s její
pomocí ulomíte větvičku za zády beduína. S větvičkou se vraťte k haraburdí
a pokračujte dále do hor. Narazíš na skálu s kameny a klackem strč do
toho v podobě vykřičníku. Kámen dej beduínovi a jdi si pro provázek.
Starou lopatu spoj s klackem a provázkem a získáš zánovní lopatu
kterou použij na hromadu v místě kde jsou krámy. Vykopeš bednu a v ní
najdeš kompas a zápisník. Teď už se v klidu vydej do poušť. Stojíš li
na začátku pouště prohlídni si zápisník a zjistíš že, abys se dostal
na starou farmu musíš jít na Sever, Východ, Západ a Jih. Předtím než učiníš
poslední kroky na Jih si hru ulož protože tě čeká náročná přestřelka. Po ní
se octneš v rozbořeném ranči a opodál na zemi se povaluje cihla. Jdi dále
doprava a vstup do domu. Na krbu je vidět že chybí jedna cihla a tak použij
tu co máš u sebe. Díky tomu se otevřou malé dvířka a za nimi najdeš klíč
od dveří napravo. Dostaneš se do místnosti kde je na zeni váza s kytkou.
Seber nejdříve kytku a pak se pokus sebrat i vázu. Otevře se tajný vchod a
z vázy vypadne hledaný salamandr. Vstup do podzemí a vydej se dál do
jeskyně. Zchátralé zábradlí však nevydrží a spadnete do propasti. Bezvýchodná
situace se dá vyřešit celkem jednoduše. Lopatou klepněte do krápníku a tím
se uvolní kameny v zavalené cestě. Průchodem pokračujte dále doprava
až ke dveřím u kterých stojí malý bůh. Jemu strčte do huby salamandra a
dostanete se k pokladu. V této pasáži je Vám vysvětlen vlastně
celý příběh a vy se octnete znova na pokraji pouště. Vydejte se známou
cestou (S, V, Z, J) na farmu. Během cesty musíte zastřelit hlavního padoucha
a po příchodu na ranč vejděte do domu a do jeskyně. Pokračujte dál do
jeskyně a tam vás čeká poslední střelecký souboj. Po něm se dostaneš až
před poslední dveře kde Aztékové připravily past. Nemáš moc času a
proto rychle střel do prostřední páky a ihned do pravé. Hlídač je mrtev a
vložte salamandra do kamene a tím otevřete dveře do poslední místnosti v této
hře. Následuje dojemné intro a druhý díl Horkého léta je u konce.
|