Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Icewind DALE: Trials of the Luremaster

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 23820
Zobrazení tento měsíc: 2772
Icewind DALE: Trials of the Luremaster

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

ANO  
ANO  

NE  

NE  

Zobrazit  


Výrobce: 
BioWare Corporation
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Hru začínáte na nádvoří opuštěného hradu, který právě obývají krvežíznivé harpie a podobné příšery. Odtud se dostanete na hradby, kde musíte prozkoumat celkem čtyři věže. Ze svatostánku se dostanete do krypty Rytířů-strážců, abyste se potom ocitli uvnitř samotného hradu. Zde musíte prozkoumat všechna podlaží, včetně mezipater a sklepení. V závěru podstoupíte velmi těžký a náročný souboj. *Arduška. *


Autor: Sup
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Icewind D.A.L.E: Trials of the Luremaster - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Icewind D.A.L.E: Trials of the Luremaster

Úvod

Dostanete se sem poté, co přijmete úkol od půlčíka Hobarta Stubbletoese (který je ve Whistling Gallows Inn v Lonelywoodu).

Nádvoří

  1. Nádvoří opuštěného hradu, který v součastnosti obývají Harpie a jiné podobně příjemné věci. Poté co dorazíte si probluvte s Hobartem a poptejte se ho na takové věci, jako je třeba zjevení Luremastera (u čísla 5) a můžete si u něj koupit celkem zajímavé magické předměty.
  2. Tyto dveře vedou do malého chrámu boha Helma, hlídaného několika pavouky. Poté, co je zneškodníte, seberte pergamen a řádně si ho pročtěte. Pomocí Helmova znaku (později najdete v SZ věži) si otevřete dveře do krypty.
  3. Tyto schody vedou na hradby.
  4. Tyto schody vedou na hradby.
  5. Zde se poprvé setkáte s Luremasterem, tentokrát v podobě ducha. Postaví před vás hádanku a dokud jí nevyřešíte, nemůžete do hradu. Abyste to uhodli, musíte obejít všechny čtyři věže a získat povídky o činech Rytířů-Strážců (Watchknight tales) a následně je donést do krypty a uložit je k věčnému odpočinku (myšleno rytíře). Poté, co všichni rytíři odpočívají v pokoji, je vám umožněn vstup do zámku.

Hradby

  1. Tyto dveře vedou do severo-západní věže.
  2. Tyto dveře vedou do jiho-západní věže.
  3. Tyto dveře vedou do severo-východní věže.
  4. Tyto dveře vedou do jiho-východní věže.

Severo-západní věž

  1. Padlý paladin Harald rázuje po této místnosti. Řekne vám, že byl dobrý člověk, ale že sem přišel hledat zlato, přičemž nalhával sobě i svému Bohu, že je to pro církev. Požádá vás, ať ho zabijete. Nedělejte to, sníží se vám reputace. Prohledejte mrtvé v místnosti a vezměte Helmův svatý symbol, kterým otevřete kryptu v Helmově svatostánku. Než opustíte místnost, zatáhněte za páku, čímž otevřet přístup do spodního patra některé ze zbývajících věží.
  2. Poté, co pohnete pákou v jedné ze zbývajících tří věží, vysunou se vám schody do místnosti č. 3.
  3. Ve spodním patře věže bude testována vaše Síla. Budete muset bojovat s několika nemrtvými. Poté, co zemřou vás Luremaster odmění 120000XP a příběhem Sira Errise.

Jiho-západní věž

  1. Další boj - tentokráte s Wywerny. Poté, co je skalpujete, pohněte pákou, čímž otevřete přístup do spodního patra jedné z dalších tří věží.
  2. Poté, co zmáčknete příslušnou páku v jedné ze zbývajících tří věží se vám zde vysunou schody do spodního patra věže.
  3. Zde vás nečeká žádná bitva, nýbrž zkouška ducha. Luremaster vám dá hádanku. Pokud čistě náhodou nevíte odpověď, pak vězte, že je to Vítr, tedy Wind. Správná odpověď vám přinese 120000XP a příběh Sira Gilese.

Severo-východní věž

  1. Váš příchod do této věže je uvítán harpijemi. Po krátkém dialogu dojde na boj a po jeho konci oberte mrtvé a stiskněte páku.
  2. Poté, co pohnete pákou v jedné ze zbývajících tří věží, vysunou se vám schody do místnosti č. 3.
  3. Zde potkáte Luremastera. Dostanete úkol: 6 truhel a v pěti z nich číhá smrt. Správná truhla je ta úplně vpravo. Uvnitř naleznete příběh sira Geddiana.

Jiho-východní věž

  1. Zde se zabydlel mág jménem Criek of Bane a můžete si s ním pěkně popovídat, než přivolá svoje kumpány, a začně bitka. Je to jedna ze středně těžkých bitev, nic co byste nezvládli. Mág má pár hezkých kouzelných věcí, tak si je nezapomeňte vzít. A nezapomeňte, jako vždy stisknout páku.
  2. Poté, co pohnete pákou v jedné ze zbývajících tří věží, vysunou se vám schody do místnosti č. 3.
  3. Jako již tradičně zde bude Luremaster a vy budete muset bojovat. Vítězství vám přinese 120000XP a příběh Sira Zierkkiho.

Krypta Rytířů-strážců

  1. Sem se dostanete pomocí tajného průchodu z Helmova svatostánku. Váš úkol je najít 6 klíčů (jak je psáno v pergamenu, který máte) a otevřít dveře č. 9 a následně se dostat do prostoru označeného 10. Krypta je plná nemrtvých, takže dejte pozor a často ukládejte.
  2. První hrobka, hlídaná několika nemrtvými. Je zde jeden z šesti klíčů. Zabte stráž a vezměte Electrum Key.
  3. Druhá důležitá hrobka. Po odstranění hlídačů vezměte z hrobky Silver Key.
  4. Tuto hrobku, v níž se nachází Gold Key hlídají mumie.
  5. V této úzké komnatě je Copper Key.
  6. V této hrobce není klíč, ačkliv ji hlídá pěkná sebranka. V hrobce je totiž několikero kouzelných předmětů.
  7. Platinum Key a pár nepřátel k tomu.
  8. V této místnosti je Bronze Key, opět schovaný v hrobce.
  9. V této místnosti je osm dveří, z nichž každé odemkne jeden z klíčů. Od dveří, kterými jste vešli, jsou to po směru hodinových tručiček tyto klíče: Platinum, Gold, Electrum, všechny, Silver, Copper, Bronze. "Všechny" znamená, že tyto dveře nejdou otevřít, dokud neotevřete všechny ostatní.
  10. Tato místnost je poslední útočiště zemřelých rytířů-strážců. Strážcům dopřejete věčný pokoj tak, že na jejich hrobku umístíte určitý příběh. Bráno od SW hrobky po směru hodinových ručiček jsou to tyto příběhy: příběh Sira Serrise, příběh Sira Geddiana, příběh Sira Zierrkiho a příběh Sira Gilese. Když správně umístíte příběh, pergamen zmizí, objeví se duch a poděkuje vám. Poté, co jsou všichni čtyři v vyřízeni, získáte 420000XP a přístup do hradu skrze hlavní dveře na nádvoří.

Uvnitř hradu

Přízemí

  1. Zde se objevíte poté, co vstoupíte do hradu Maluradek. Pozor při toulkách hradem, některá místa střeží Spectral Knighti a budou se s vámi bít.
  2. Vstup do trůnní místnosti hlídají Spectral Knighti. Dokud nesplníte úkoly v kobce, tak se tam stejně nedostanete.
  3. Na tomto "balkóně" potkáte Hobarta Stubbletoesa ... tedy někoho, kdo ho napodobuje. Přivolá si docela silnou bandu nepřátel, takže pozor. Po jeho skonu z něj vypadne Cloak of Non-detection.
  4. Schody vedou do kobky, musíte však mít Dungeon Key, který dostanete od Lorda Maluradeka, který je v 1.patře.
  5. Schody vedoucí do 1.patra.
  6. Nic zajímavého - jen spektrální kuchař, který na vás zabolá spektrální rytíře.
  7. Trůnní místnost. Nedostanete se sem, dokud neotevřete portál na 4.patře kobky. Poté bude vaše skupina přenesena sem a Luremaster vám pogratuluje. dostanete od něj poslední úkol - dopřát hradním duchům věčný pokoj. Aby jste toho dosáhli, musíte je všechny zabít. Jedna rada: Luremastera si nechte na konec, a vzhledem k tomu, že tato bitva je v tomto add-onu poslední, klidně vyplácejte všechna kouzla. Abyste se vrátili zpět do Lonelywoodu, vezměte prsten z trůnu a použijte ho na některého člena vaší skupiny.

1.patro

  1. Poté, co dorazíte na toto patro, spatříte několik duchů, jak si povídají o tom, že Lordu Maluradekovi poněkud šplouchá na maják.
  2. Připravte se na boj - zaútočí na vás 2 Water Elemental Kin.
  3. Další 2 Water Elemental Kinové.
  4. Hudebna je prázdná, je v ní jen Beholder. Za povšimnutí stojí, že než vejdete do místnosti a pouze na ní scroolnete, slyšíte hudbu a poté, co vejdete, hudba ustane.
  5. Další Beholder čeká na konci haly. Setněte ho rychle, neboť zezadu na vás za chvilku vlétne další.
  6. V knihovně najdete Tome of Leadership & Influence - zvýší charisma o 1 trvale.
  7. Komnata Lorda Fallona Maluradeka. Po krátkém dialogu se na vás vrhne, odstraňte ho rychle, má velice nepříjemná kouzla (mj. Power Word Kill). Po jeho skonu si vezměte dobrý Dead God's Sword a namiřte si to skrze tajný průchod ve východní místnosti k č.8.
  8. Na podlaze této tajné místnosti je Great Shield +3, Full Plate +1 a Dungeon Key, potřebný k přístupu do kobky v přízemí (4).

Kobka 1.podlaží

  1. Okolo dveří se nacházejí 2 páky, po jejichž stisku se dveře otevřou cely v hale (2). Dveře vypačte a jděte dále.
  2. Hala je lemována šesti celami. Pokud jste stiskli táhla (1), jsou cely otevřené a všichni se řítí na vás. Pokud jste táhla nestiskli, můžete bojovat s jedntlivými obyvateli cel, když půjdete okolo.
  3. Tudy na 2.podlaží kobky.

Kobka, 2.podlaží

  1. Sem dorazíte. Pozor při vstupu do hlavní komnaty, po průchodu kolem Beholdera v cele se tato cela otevře.
  2. Obývané cely
  3. Obývané cely
  4. Obývané cely
  5. Cely obývané Beholdery, které se otevřou hned, jak okolo projdete.
  6. Tvář na zdi vás pustí do 3.podlaží pod podmínkou, že s sebou budete mít dvouhlavou příšeru bez očí a hlasu. Tudíž seberte 2 lebky (8, 10) a tvář vás pustí.
  7. Další klece plné nepřátel, které se otevřou ve vaší přítomnosti.
  8. Zde je mrtvý vězeň, jeho lebka slouží k otevření dveří (6).
  9. Totéž, co místnost 7. Takže opatrně.
  10. Další nebožtík okupující podlahu cely. Sebrat lebku a odejít pryč.

Kobka, 3.podlaží

  1. Poté, co rojdete dveřmi chráněnými magickou tváří, octnete se zde. Ujistěte se, že máte připraveno dost kouzel, bude tu rušno.
  2. Opět potkáte starého známého Luremastera. Poví vám, že musíte najít cestu z kobky (této), kde on sám skonal, pokud chcete žít. Poté na vás pošle početnou skupinu slizů, zranitelných pouze magií.
  3. Další slizáci a zombáci.
  4. Ještě nějací slizové a zombie.
  5. Místnost není "obydlena", ale obsahuje tajný východ na 4.podlaží.
  6. Toto je východ na 4.podlaží

Kobka, 4.podlaží

  1. Sem dorazíte.
  2. Důkladně prohledejte! Zajímavé věcičky.
  3. Celkem náročná boj - celkem dobré věci z mrtvých útočníků.
  4. Na policích jsou lektvary - mohou se vám hodit.
  5. Tímto portálem opustíte kobku. Do přidružených zástrček (socketů) musíte dát 5 bezchybných (flawless) drahokamů (viz. 5.podlaží). Umístěte je dle následujícího schématu: Heaven - Star Saphire, Earth - Diamond, Night - Moonstone, Sea - Waterstar, Day - Sunstone. Poté se portál aktivuje a přenese vás do trůnní místnosti hradu.
  6. Zajímavé věci.
  7. Rikasha, šaman stojí v rohu. Poví vám, jak se sem dostali šakalové (jackals) a jeho teorii, jak kobku opustit. Není to nepřítel, tudíž nezabíjet.

Kobka, 5.podlaží

  1. Seberte Flawed Emerald.
  2. Oltář noci s ostrahou. Vyřiďte ostrahu. Poté, co do truhly (9) dáte Flawed Moonbar Gem, bude zde Flawless Moonstone.
  3. Seberte Flawed Moonbar Gem.
  4. Seberte Flawed Skydrop Gem.
  5. Seberte Flawed Pearl.
  6. Značně náročný boj s Harpiemi. Dejte pozor, je jich tu skutečně mnoho.
  7. Oltář moře, opět s ostrahou. Poté, co umístíte flawed pearl do truhly č. 9, najdete zde Flawless Waterstar gem.
  8. Konfrontace s Minotaury - nepřájemná záležitost.
  9. Truhla, do které dáváte poškozené drahokamy a ony se opraví a umístí na odpovídající oltář.
  10. Oltář nebes. Poté, co do truhly č. 9 dáte flawed emerald, bude zde Flawless Star Saphire.
  11. Oltář dne, kde získáte výměnnou za flawed skydrop gen Flawless Sunstone Gem. Pozor, čeká vás tu těžký boj.
[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: