|
|
|
Návod - Icewind DALE: Trials of the Luremaster
|
|
|
Koupit hru Vyhledat na internetu |
Popis hry: Hru zaÄŤĂnáte na nádvořà opuštÄ›nĂ©ho hradu, kterĂ˝ právÄ› obĂ˝vajĂ krveĹľĂznivĂ© harpie a podobnĂ© přÚery. Odtud se dostanete na hradby, kde musĂte prozkoumat celkem ÄŤtyĹ™i věže. Ze svatostánku se dostanete do krypty RytĂřů-strážcĹŻ, abyste se potom ocitli uvnitĹ™ samotnĂ©ho hradu. Zde musĂte prozkoumat všechna podlaĹľĂ, vÄŤetnÄ› mezipater a sklepenĂ. V závÄ›ru podstoupĂte velmi těžkĂ˝ a nároÄŤnĂ˝ souboj. *Arduška. * |
|
Autor: Sup
|
Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Icewind D.A.L.E: Trials of the Luremaster - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Icewind D.A.L.E: Trials of the Luremaster
Úvod
Dostanete se sem poté, co přijmete
úkol od půlčíka Hobarta Stubbletoese (který je ve Whistling Gallows Inn v
Lonelywoodu).
Nádvoří
- Nádvoří
opuštěného hradu, který v součastnosti obývají Harpie a jiné podobně
příjemné věci. Poté co dorazíte si probluvte s Hobartem a poptejte se ho na takové věci, jako je třeba zjevení Luremastera (u čísla 5) a můžete
si u něj koupit celkem zajímavé magické předměty.
- Tyto dveře
vedou do malého chrámu boha Helma, hlídaného několika pavouky. Poté,
co je zneškodníte, seberte pergamen a řádně si ho pročtěte. Pomocí
Helmova znaku (později najdete v SZ věži) si otevřete dveře do krypty.
- Tyto
schody vedou na hradby.
- Tyto
schody vedou na hradby.
- Zde se
poprvé setkáte s Luremasterem, tentokrát v podobě ducha. Postaví před
vás hádanku a dokud jí nevyřešíte, nemůžete do hradu. Abyste to
uhodli, musíte obejít všechny čtyři věže a získat povídky o činech
Rytířů-Strážců (Watchknight tales) a následně je donést do krypty a
uložit je k věčnému odpočinku (myšleno rytíře). Poté,
co všichni rytíři odpočívají v pokoji, je vám umožněn vstup do zámku.
Hradby
- Tyto dveře
vedou do severo-západní věže.
- Tyto dveře
vedou do jiho-západní věže.
- Tyto dveře
vedou do severo-východní věže.
-
Tyto dveře vedou do jiho-východní věže.
Severo-západní věž
- Padlý
paladin Harald rázuje po této místnosti. Řekne vám, že byl dobrý člověk,
ale že sem přišel hledat zlato, přičemž nalhával sobě i svému Bohu,
že je to pro církev. Požádá vás, ať ho zabijete. Nedělejte to, sníží
se vám reputace. Prohledejte mrtvé v místnosti a vezměte Helmův svatý
symbol, kterým otevřete kryptu v Helmově svatostánku. Než opustíte místnost,
zatáhněte za páku, čímž otevřet přístup do spodního patra některé
ze zbývajících věží.
- Poté,
co pohnete pákou v jedné ze zbývajících tří věží, vysunou se vám
schody do místnosti č. 3.
- Ve spodním
patře věže bude testována vaše Síla. Budete muset bojovat s několika
nemrtvými. Poté, co zemřou vás Luremaster odmění 120000XP a příběhem
Sira
Errise.
Jiho-západní věž
- Další
boj - tentokráte s Wywerny. Poté, co je skalpujete, pohněte pákou, čímž
otevřete přístup do spodního patra jedné z dalších tří věží.
- Poté, co
zmáčknete příslušnou páku v jedné ze zbývajících tří věží se
vám zde vysunou schody do spodního patra věže.
- Zde vás
nečeká žádná bitva, nýbrž zkouška ducha. Luremaster vám dá hádanku.
Pokud čistě náhodou nevíte odpověď, pak vězte, že je to Vítr, tedy
Wind. Správná
odpověď vám přinese 120000XP a příběh Sira Gilese.
Severo-východní věž
- Váš příchod
do této věže je uvítán harpijemi. Po krátkém dialogu dojde na boj a
po jeho konci oberte mrtvé a stiskněte páku.
- Poté, co
pohnete pákou v jedné ze zbývajících tří věží, vysunou se vám
schody do místnosti č. 3.
- Zde potkáte
Luremastera. Dostanete úkol: 6 truhel a v pěti z nich číhá smrt. Správná
truhla je ta úplně vpravo. Uvnitř naleznete příběh sira Geddiana.
Jiho-východní věž
- Zde se
zabydlel mág jménem Criek of Bane a můžete si s ním pěkně popovídat,
než přivolá svoje kumpány, a začně bitka. Je to jedna ze středně těžkých
bitev, nic co byste nezvládli. Mág má pár hezkých kouzelných věcí,
tak si je nezapomeňte vzít. A nezapomeňte, jako vždy stisknout páku.
- Poté, co
pohnete pákou v jedné ze zbývajících tří věží, vysunou se vám
schody do místnosti č. 3.
- Jako již
tradičně zde bude Luremaster a vy budete muset bojovat. Vítězství vám
přinese 120000XP a příběh Sira Zierkkiho.
Krypta Rytířů-strážců
- Sem se
dostanete pomocí tajného průchodu z Helmova svatostánku. Váš úkol je
najít 6 klíčů (jak je psáno v pergamenu, který máte) a otevřít dveře
č. 9 a následně se dostat do prostoru označeného 10. Krypta je plná
nemrtvých, takže dejte pozor a často
ukládejte.
- První
hrobka, hlídaná několika nemrtvými. Je zde jeden z šesti klíčů.
Zabte stráž a vezměte Electrum Key.
- Druhá důležitá
hrobka. Po odstranění hlídačů vezměte z hrobky Silver Key.
- Tuto
hrobku, v níž se nachází Gold Key hlídají mumie.
- V této
úzké komnatě je Copper Key.
- V této
hrobce není klíč, ačkliv ji hlídá pěkná sebranka. V hrobce je totiž
několikero kouzelných předmětů.
- Platinum
Key a pár nepřátel k tomu.
- V této
místnosti je Bronze Key, opět schovaný v hrobce.
- V této
místnosti je osm dveří, z nichž každé odemkne jeden z klíčů. Od dveří,
kterými jste vešli, jsou to po směru hodinových tručiček tyto klíče:
Platinum, Gold, Electrum, všechny, Silver, Copper, Bronze. "Všechny"
znamená, že tyto dveře nejdou otevřít, dokud neotevřete všechny
ostatní.
- Tato místnost
je poslední útočiště zemřelých rytířů-strážců. Strážcům dopřejete
věčný pokoj tak, že na jejich hrobku umístíte určitý příběh. Bráno
od SW hrobky po směru hodinových ručiček jsou to tyto příběhy: příběh
Sira Serrise, příběh Sira Geddiana, příběh Sira Zierrkiho a příběh
Sira Gilese. Když správně umístíte příběh, pergamen zmizí, objeví
se duch a poděkuje vám. Poté, co jsou všichni čtyři v vyřízeni, získáte
420000XP a přístup do hradu skrze
hlavní dveře na nádvoří.
Uvnitř hradu
Přízemí
- Zde se
objevíte poté, co vstoupíte do hradu Maluradek. Pozor při toulkách
hradem, některá místa střeží Spectral Knighti a budou se s vámi bít.
- Vstup do
trůnní místnosti hlídají Spectral Knighti. Dokud nesplníte úkoly v
kobce, tak se tam stejně nedostanete.
- Na tomto
"balkóně" potkáte Hobarta Stubbletoesa ... tedy někoho, kdo ho
napodobuje. Přivolá si docela silnou bandu nepřátel, takže pozor. Po
jeho skonu z něj vypadne Cloak of Non-detection.
- Schody
vedou do kobky, musíte však mít Dungeon Key, který dostanete od Lorda
Maluradeka, který je v 1.patře.
- Schody
vedoucí do 1.patra.
- Nic zajímavého
- jen spektrální kuchař, který na vás zabolá spektrální rytíře.
- Trůnní
místnost. Nedostanete se sem, dokud neotevřete portál na 4.patře kobky.
Poté bude vaše skupina přenesena sem a Luremaster vám pogratuluje.
dostanete od něj poslední úkol - dopřát hradním duchům věčný
pokoj. Aby jste toho dosáhli, musíte je všechny zabít. Jedna rada:
Luremastera si nechte na konec, a vzhledem k tomu, že tato bitva je v tomto
add-onu poslední, klidně vyplácejte všechna kouzla. Abyste se vrátili
zpět do Lonelywoodu, vezměte prsten z trůnu a použijte ho na některého
člena vaší
skupiny.
1.patro
- Poté,
co dorazíte na toto patro, spatříte několik duchů, jak si povídají o
tom, že Lordu Maluradekovi poněkud šplouchá na maják.
- Připravte
se na boj - zaútočí na vás 2 Water Elemental Kin.
- Další
2 Water Elemental Kinové.
- Hudebna
je prázdná, je v ní jen Beholder. Za povšimnutí stojí, že než
vejdete do místnosti a pouze na ní scroolnete, slyšíte hudbu a poté, co
vejdete, hudba ustane.
- Další
Beholder čeká na konci haly. Setněte ho rychle, neboť zezadu na vás za
chvilku vlétne další.
- V
knihovně najdete Tome of Leadership & Influence - zvýší charisma o 1
trvale.
- Komnata
Lorda Fallona Maluradeka. Po krátkém dialogu se na vás vrhne, odstraňte
ho rychle, má velice nepříjemná kouzla (mj. Power Word Kill). Po jeho
skonu si vezměte dobrý Dead God's Sword a namiřte si to skrze tajný průchod
ve východní místnosti k č.8.
- Na
podlaze této tajné místnosti je Great Shield +3, Full Plate +1 a Dungeon
Key,
potřebný k přístupu do kobky v přízemí (4).
Kobka 1.podlaží
- Okolo
dveří se nacházejí 2 páky, po jejichž stisku se dveře otevřou cely v
hale (2). Dveře vypačte a jděte dále.
- Hala je
lemována šesti celami. Pokud jste stiskli táhla (1), jsou cely otevřené
a všichni se řítí na vás. Pokud jste táhla nestiskli, můžete bojovat
s jedntlivými obyvateli cel, když půjdete okolo.
- Tudy na
2.podlaží kobky.
Kobka, 2.podlaží
- Sem
dorazíte. Pozor při vstupu do hlavní komnaty, po průchodu kolem
Beholdera v cele se tato cela otevře.
- Obývané
cely
- Obývané
cely
- Obývané cely
- Cely obývané
Beholdery, které se otevřou hned, jak okolo projdete.
- Tvář
na zdi vás pustí do 3.podlaží pod podmínkou, že s sebou budete mít
dvouhlavou příšeru bez očí a hlasu. Tudíž seberte 2 lebky (8, 10) a
tvář vás pustí.
- Další
klece plné nepřátel, které se otevřou ve vaší přítomnosti.
- Zde je
mrtvý vězeň, jeho lebka slouží k otevření dveří (6).
- Totéž,
co místnost 7. Takže opatrně.
- Další
nebožtík okupující podlahu cely. Sebrat lebku a
odejít pryč.
Kobka, 3.podlaží
- Poté,
co rojdete dveřmi chráněnými magickou tváří, octnete se zde. Ujistěte
se, že máte připraveno dost kouzel, bude tu rušno.
- Opět
potkáte starého známého Luremastera. Poví vám, že musíte najít
cestu z kobky (této), kde on sám skonal, pokud chcete žít. Poté na vás
pošle početnou skupinu slizů, zranitelných pouze magií.
- Další
slizáci a zombáci.
- Ještě
nějací slizové a zombie.
- Místnost
není "obydlena", ale obsahuje tajný východ na 4.podlaží.
- Toto je
východ na
4.podlaží
Kobka, 4.podlaží
- Sem
dorazíte.
- Důkladně
prohledejte! Zajímavé věcičky.
- Celkem náročná
boj - celkem dobré věci z mrtvých útočníků.
- Na policích
jsou lektvary - mohou se vám hodit.
- Tímto
portálem opustíte kobku. Do přidružených zástrček (socketů) musíte
dát 5 bezchybných (flawless) drahokamů (viz. 5.podlaží). Umístěte je
dle následujícího schématu: Heaven - Star Saphire, Earth - Diamond,
Night - Moonstone, Sea - Waterstar, Day - Sunstone. Poté se portál
aktivuje a přenese vás do trůnní místnosti hradu.
- Zajímavé
věci.
- Rikasha,
šaman stojí v rohu. Poví vám, jak se sem dostali šakalové (jackals) a
jeho teorii, jak kobku opustit. Není to nepřítel, tudíž
nezabíjet.
Kobka, 5.podlaží
- Seberte
Flawed Emerald.
- Oltář
noci s ostrahou. Vyřiďte ostrahu. Poté, co do truhly (9) dáte Flawed
Moonbar Gem, bude zde Flawless Moonstone.
- Seberte
Flawed Moonbar Gem.
- Seberte
Flawed Skydrop Gem.
- Seberte
Flawed Pearl.
- Značně
náročný boj s Harpiemi. Dejte pozor, je jich tu skutečně mnoho.
- Oltář
moře, opět s ostrahou. Poté, co umístíte flawed pearl do truhly č. 9,
najdete zde Flawless Waterstar gem.
- Konfrontace
s Minotaury - nepřájemná záležitost.
- Truhla,
do které dáváte poškozené drahokamy a ony se opraví a umístí na
odpovídající oltář.
- Oltář
nebes. Poté, co do truhly č. 9 dáte flawed emerald, bude zde Flawless
Star Saphire.
- Oltář
dne, kde získáte výměnnou za flawed skydrop gen Flawless Sunstone Gem.
Pozor, čeká vás tu těžký boj.
|
|
[Verze pro tisk] [Zpět] |
|
|
|
|
|