Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Quest For Glory 3: Wages Of War - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Quest For Glory 3: Wages Of War
TARNA
Prozkoumejte nejdříve velmi důkladně
celé město. Měli byste objevit rozlehlé tržiště, lékárnu, hostinec, chrám
a palác. Až se vám podaří projít každičký kout městečka, vydejte se
na tržiště a navštivte místní směnárnu. Zde se stanete svědky malé
honičky na zloděje a sami se přičiníte o jeho usvědčení. Po zhlédnutí
soudního procesu se vraťte zpět ke směnárně a nechte si svůj skromný
obnos proměnit na měnu zdejší. Nyní se již bez váhání vrhněte na
nakupování. Jak jsem se již zmínila, tržiště je opravdu rozlehlé, takže
bych vám vřele doporučovala celé si je pořádně prolézt a zjistit, kde se
co prodává. U muže nabízejícího zbraně kupte kopí a dobrou dýku. Hned
vedle směnárničky objevíte obchodníka s kůžemi, od něho kupte pět zebřích
kůží. Poté zamiřte ke stánku s medem a obstarejte si jednu skleničku
medu. Nedaleko tohoto stánku se nachází i malé vetešnictví, kde najdete
krabičku s troudem. Tu si taktéž opatřete. V další části tržiště seženete
korále, pěkný oděv, lano, větší množství jídla (ať už ryb či jiného
masa, nejméně však 20 kusů). Osůbce jménem Katta předejte dopis a kupte
si dřevěnou sošku leoparda. Pak opusťte tržiště a navštivte chrám. Poté,
co budete z chrámu vykázáni, se odeberte do lékárny.
Popovídejte si s lékárníkem
na téma rozháněcí mast. Dozvíte se, že mu chybí několik důležitých přísad
(voda z jezírka míru, dar ze srdce světa a plody jedovatého vína). Nezapomeňte
si opatřit uzdravovací pilulky, nikdy nevíte, kdy je budete opravdu nutně
potřebovat. A nyní nastala příhodná doba na návštěvu hostince. Nasměrujte
tedy své kroky právě tam a objednejte si nějakou tu mňamku. Máte-li
rozvernou náladičku, můžete si zaflirtovat i se sličnou servírkou, ale
pokud se cítíte opravdu hodně unaveni, bude lepší odebrat se rovnou do
postele. Ráno se vydejte na průzkum savany. Zkoumejte a objevujte. Až nastane
čas, automaticky se vrátíte na hostince, kde se uložíte ku spánku. Ráno vás
čeká návštěva Soudní síně. Při této příležitosti přísahejte na
svoji čest , že budete bránit mír města Tarny.
SIMBANI
Automaticky se spolu s Rakeeshem
vydáte na cestu do Simbani, kde si promluvíte s náčelníkem kmene Laibonem.
Poté si povídejte se svými přáteli, dokud nenastane čas jit spát. Ráno
si projděte celou vesnici. U dřevené klece narazíte no Laibonova syna Yesufu.
Promluvte s ním a pak si zahrajte hru zvanou Awari. Pokud jste bojovník, musíte
cvičit na mostě a učit se vrhat kopím, dokud vás bojovnice Uhura nevyzve.
SAVANA
Tak a teď se vydejte opět
zkoumat savanu. Na mapě vidíte pouze jediné místo značící, že se tam
nachází voda. Jděte tam a do kůže na vodu naberte trošku té pramenité
vody. Odtud se vydejte opačným směrem, než leží město Tarna. Na mapě
uvidíte obrovský strom. Jdete k němu. Tady nastává trošku problém, jelikož
zde jsou dvě místa, kam byste měli zajít, a právě jedno z nich je velice
dobře schované. První z nich je místo, kde najdete strážce. Nalézá se na
cestičce za vodopádem po pravé straně. Se strážcem si popovídejte a požádejte
ho o drahokam. Dostanete jej, ze země však seberte pouze jeden. Nyní se
vydejte nahoru nad vodopád, zde položte vak s vodou na spirálovitý útvar.
Dostanete dar od srdce světa. Odtud se, pokud jste kouzelník, odeberte do džungle
hledat modrou orchidej. Až se vám podaří některou z nich objevit (není
velký problém na některou z nich narazit), utrhněte ji pomocí kouzla ,přines".
Odcupitejte k jezírku míru, kde orchidej za měsíčního svitu vymáchejte v
jeho poklidných vodách, a odtud hurá zpět k obrovskému stromu, kde dotyčnou
věc položte na onu spirálovitou záležitost. Získáte tak kouzelné dřevo,
jež po vás chtěla kouzelnice Kreesha. Od obrovského stromu nyní pokračujte
až k vodopádu (leží úplně na vpravo). Někde v těchto končinách narazíte
na klec s opičkou. Opičku vypusťte ven.
Nyní je čas nalézt poslední
z ingrediencí, které potřebuje lékárník k výrobě rozháněcí masti,
tedy plody jedovatého vína. Pokud jste savanu zkoumali opravdu pečlivě,
zcela jistě jste narazili na včely (toto místo se nalézá na mapě přesně
mezi Tornou a Simbani a je velice lehko rozpoznatelné podle obrovských skal).
Přímo pod tímto shlukem skal je další skalnaté místo, u kterého je jasně
zelená skvrna (jedná se pravděpodobně o strom), a právě zde se vyskytují
ony jedovaté plody. Nechoďte příliš blízko k rostlinám, protože věřte
či nevěřte, jsou opravdu jedovaté. Ze země seberte hrst kamenů a vyčkávejte.
Po nějaké době se jeden z netopýrů zamotá do šlahounů této nebezpečné
rostlinky a vy, stateční hrdinové a hrdinky, ho vysvobodíte dobře mířeným
hodem kamene. Tak a teď se na malou chvíli vzdalte, stačí jen o jednu
obrazovku. Po svém návratu naleznete na skále, kde seděli netopýři,
jedovaté plody a opál. A nyní se, drazí přátelé, vraťte do Tarny.
TARNA
V městečku navštivte chrám,
kde budete souzeni a také odsouzeni. Odtud si to namiřte rovnou k lékárníkovi
a předejte mu potřebné ingredience (vodu z jezírka, plody jedovatého vína
a dar od srdce světa). Nyní se odeberte ke kouzelnici Kreeshe a dejte jí
kouzelné dřevo. Hotovo? Tak teď je čas na zasloužený odpočinek, přesuňte
se do hostince, objednejte si papání a jděte na kutě. Ráno navštivte opět
lékárníka a kupte si od něj dvě rozháněcí masti. A vydejte se směr
Simbani.
SIMBANI
V kleci na zajatce naleznete
leopardí ženu. Vaším prvním úkolem je zbavit jí podoby leoparda. Vyndejte
tedy jednu z mastí rozhánějící kouzla a použijte ji na osůbku v kleci.
Tak to bychom měli, teď si jděte o zajatci popovídat s Laibanem. Ten vám sdělí,
že cena za zajatkyni je jeden fešný obleček, kopí a pět zebřích kůží.
Pokud jste kouzelník, bez váhání mu dejte vše, o co si řekl, a vraťte se
ke kleci. V případě, že jste bojovník, musíte projít iniciací. Takže vám
nezbude nic jiného než odhupkat zpět do savany a zde zabít jednoho z
dinosaurů. Jeho roh dejte Laibonovi a iniciace může začít. Na prvním místě
vylezte na strom a vezměte prsten, na druhém strčte do klády. Pak pomozte příteli,
když si zraní nohu. A nyní si promluvte s Laibonem o mírové konferenci a požádejte
ho o buben. Poté mu již můžete dát vše, čeho si žádá, a pak jděte ke
kleci. Dívce dejte dýku, korálky, dřevěnou sošku leoparda a pak otevřete
klec. K vašemu velkému překvapení dotyčná osoba uteče a vám nyní
nezbude nic jiného, než se ji pokusit najít.
SAVANA
Vydejte se směrem k velkému
stromu. Po nějaké době budete mít nepříjemný pocit, že vás kdosi
sleduje. Zavolejte. Objeví se hledaná dívka. Pokud jste bojovník, promluvte
si s dívkou o bubnu a romantice. Vaše žena vás pak velice ráda zavede do
leopardí vesnice, kam se bez problémů dostanete, a náčelníkovi dejte
buben. Avšak pokud jste kouzelník, promluvte si s ní o míru a ostatních věcech.
Děvče vás zavede ke své vesnici. Chvilku si povídejte. Po setmění se
stanete svědky rituálu proměny. Dívka vás představí svému otci. Jediný
způsob, jak si získat úctu leopardího lidu, je porazit v souboji jejich šamana.
A vy potřebujete přemluvit jejich náčelníka k mírovým rozhovorům. Takže
přijměte výzvu a hurá do toho.
SOUBOJ S ŠAMANEM
Souboj má tři velmi důležitá
pravidla. Je dobré si je pamatovat. Vaším cílem je přemoci šamana svojí
magií. Vaše první kouzlo je přivolání magické hole, dále je kouzlo návratu,
uklidnění, otevření, poletujících světel, oslepení a úplně na závěr
je levitace. Prohrávající šaman se poněkud rozzuří a proměnou v démona
poruší jedno z pravidel a vám nezbývá nic jiného než ho zabít. Po tomto
hrdinském kousku budete opět moci promluvit s náčelníkem. Využijte příležitosti
a opět si s ním promluvte na téma mírová jednání a oštěp smrti. Náčelník
vám oštěp smrti rád vydá. Vy ho předáte Laibanovi a on vám na oplátku dá
kouzelný buben, jejž navrátíte náčelníku leopardího lidu. Mírová jednání
mohou konečně začít. Bohužel ne vše proběhne tak, jak má, a vy budete
nuceni opustit Tornu.
SAVANA
Jděte do džungle. Po nějaké
době narazíte na opičku, kterou jste osvobodili z klece. Promluvte si s ní a
přijměte její nabídku. Vyrazíte spolu do opičí vesnice. Pod stromem v případě,
že jste kouzelník, použijte kouzlo levitace, bojovník může vyšplhat či
požádat o pomoc.V opičí vesnici si opět popovídejte s opičkou a mluvte
tak dlouho, dokud se nezmíní o Ztraceném městě. Přemluvte ji, aby vás do
onoho města zavedla. Nakonec ji po dlouhém přemlouváni přece jen donutíte.
Cestou do Ztraceného města narazíte na vodopád. Jako kouzelník si s opičkou
Manu promluvte na téma levitace a požádejte ji o pomoc. Když levitujete,
Manu zatáhne za lano a přitáhne vás na druhou stranu. Jako bojovník se jí
zeptejte na most nebo použijte lana.
ZTRACENÉ MĚSTO
Zde si opět promluvte s Manu.
Dozvíte se o tajných dveřích. Vydejte se k nim. A opál, jejž jste dostali
od netopýra, vložte do oka postavě namalované na dveřích. Dveře se zcela
proti vašemu očekávání otevřou. A za nimi vás čeká další malé překvapení
v podobě přítulného domácího démona. Až se vám ho podaří zneškodnit,
v případě kouzelníka nejlépe pomocí kouzel, od čeho byste jinak byli
kouzelníci, otevřete dveře, které démoni hlídali. Bojovník bude muset využít
svých zocelených svalů. Za nimi je další z démonů, na něho použijte
rozptylovací mast. Promění se zpět na Rakeeshovo dítko. A k vám se přidají
vaši přátelé. O něco málo později již stojíte tváří v tvář zlému
čaroději. Jako bojovník musíte nejdříve porazit démona. Nyní vrhnete kopí
smrti na čaroděje a svažte do propasti zkamenělého démona, pak již štítem
rozbijte orb. Pokud jste kouzelník, nejdříve za kouzlete přivolání magické
hole. Čaroděj vám ji vezme. Když jí bude držet nad hlavou, zakouzlete
kouzlo vypnout-zapnout. Tímto způsobem se zbavíte čaroděje. Pak je nutné učinit
pouze jediné, a to rozbít orb. Stačí na něj jen vrhnout kouzlo střely síly.
A to je, chlapci a děvčátka , ode mne pro tentokrát vše.
|