Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Sin - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Sin
Jsem
drsnej jak šmirkovej papír a nemám rád ukládání pozic. - J. R. Blade (blejt)
TIPY
- První
věc, kterou musíte udělat než vůbec spustíte Sina, je nainstalování
patche, nejlépe verze 1. 04, která je podle mých zkušeností nejlepší.
Pozor na savy, nezapomeňte, že rozdílné verze jsou nekompatibilní.
- Patch
1. 04 obsahuje především tyto vylepšení:
- Spuštění
hry nevyžaduje CDčko (samozřejmě při maximální instalaci 600 MB)
- Loadovací
časy jsou o tolik kratší, že při nich nestihnete uvařit kafe, vyvenčit
psa ani přečíst kapitolu Ivanhoe.
- Jsou
vychytány všechny bugy ve hře (zkamenělí nepřátelé, dveře které
nejdou otevřít apod.).
- Když
spustíte hru s příkazem „sin.exe +menu_main“, tak se objevíte
rovnou v hlavním menu.
- Návod
byl sepsán při dopaření na obtížnosti OFFICER (2/3), takže jestli při
hře na nejtěžší skill shledáte nějaké nedostatky, spokojte se s lakonickým
sorry.
- Enginové
animace típnete tlačítkem USE.
- Miřte
nepřátelům na hlavu, jsou tam nejzranitelnější a nepoškodíte jejich
armor, který vám pak může posloužit.
- Mnohem
silnější než pistole či samopal je boj tělo na tělo holými pěstmi.
- Když
zmizí mrtvola, tak si vezme do hrobu i munici, armor a health, takže tyto
věci co nejrychleji sbírejte.
- Předmět
ležící na stole nebo třeba ve skříni se dá sebrat tlačítkem USE.
- Vyvarujte
se styku s ohněm – v této hře je obzvlášť nebezpečný.
- Pozor
na krysy – jsou dost otravné a prokoušou se i policejní obuví :-).
- Většina
beden obsahuje užitečné věci, takže je ničte na potkání.
WALKTHROUGH
OVER FREEPORT CITY BANK (intro.bsp)
Začáteční mise je vcelku jednoduchá – stačí zničit
stříšku nad vchodem do banky, všechny raketometné pozice na střeše, pozabíjet
zmetky a rozstřelením střešního okna si zpřístupnit vstup do banky (pro
efekt můžete shodit billboard na střeše nad oknem). Co byste v žádném
případě neměli dělat, je střílet do vlastního vrtulníku...
FREEPORT CITY BANK (bank.bsp)
Vyjděte po eskalátoru a projděte dveřmi vpravo, pak těmi
dalšími a v místnosti kam se dostanete seberte ze stolu klíč a přilbu
(armor na hlavu). Cestou zpátky čmajzněte zločincům vrtačku (je to sice
samopal, ale mě připadá jak nářadí od Bosche). Vraťte se k eskalátoru
a jděte nalevo do haly s fontánou, kde přeskočte přepážku za níž
zdrhá zmetek Mancini, jděte dveřmi vlevo k dalším doorům s cedulí
„Employees only“, za nimi vyběhněte po schodech, rozstřelte sklo a proskočte
oknem. V další místnosti najdete kromě skříně s brokovnicí,
armorem a healthem také počítačový terminál, který USEněte a zadejte
tyto příkazy:
- V položce
„SECURITY DOORS“ nastavte „UNLOCK SECURITY DOORS“
- V položce
„VAULT SECURITY“ nastavte „SET LOW VAULT SECURITY“ a podívejte se
na „CURRENT VAULT PASSCODE“ (dvojčíslí, které použijete k otevření
trezoru).
Až to uděláte, tak se vraťte dolů a u dveří označených
„Employees only“ se dejte doleva, směrem k trezoru, nastavte dvojčíslí
z počítače (začíná se zleva) a otevřete sejf. V místnosti s dírou
si v pravém dolním rohu (pokud jste zády ke skleněné přepážce) vezměte
složku a skočte do šachty.
ABANDONED BUILDINGS (abandon.bsp)
Projděte tunelem až do místnosti, kde uslyšíte podezřelé
pípání (co to asi může být?), USEněte kvádr blokující díru ve zdi
napravo od schodiště, proskočte a vylezte nahoru. V místnosti kam se
dostanete vyjděte po schodech, jděte doprava a jak to půjde, tak skočte na
zem. Všimněte si chodby vlevo, ale dříve než do ní vkročíte, jděte rovně
k probourané zdi, za kterou je přívěs s pytli peněz. Projděte
zmiňovanou chodbou, po schodech nahoru a z placu kam se dostanete vyšplhejte
po trámu na střechu.
Na střeše zneškodněte marný odpor, skočte dolů do
kontejneru s penězi a vraťte se. Pak hupsněte do druhé díry, projděte
chodbou a až se před vámi rozpadnou schody, tak nezoufejte a přeskočte na
druhou stranu, oknem vylezte na římsu, přeskočte na tu druhou a dostaňte se
k dalšímu oknu, kterým pochopitelně vlezte dovnitř.
Po zbytcích trámů doskákejte k polorozpadlému žebříku,
vylezte o patro výš a zopakujte si skákačku až k dalšímu oknu. Než
vlezete do okna na konci římsy, tak přejděte po prkně nalevo a seberte
zbytek peněz.
V dalším baráku skočte o patro níž a v rohu
napravo od žebříku se propadněte ještě dolů, odstřelte zmetky na
pravoboku a dojděte na konec kola.
CONSTRUCTION ZONE (csite.bsp)
Bacha na kontejner! Dojděte ke druhému konťáku, zavřete
ho a vyskočte po něm na žebřík, načež vylezte na střechu a přeskočte z ní
na tu druhou, odpalte větráky uprostřed a dostanete se do užitečné tajné
místnosti.
O kus dál seskákejte po traverzách dolů a vlezte do
maringotky v rohu, kde vám nabouchaný inženýr předá nějaké
informace.
Vylezte ven, odpalte sudy za plotem, pak vylezte na
buldozer a USEnutím páky ho otočte, čímž si uvolníte cestu dál (pokud na
to nemáte náladu, tak po odpálení sudů jednoduše otevřete vrátka).
Proskočte dírou do skladiště, prokličkujte mezi
bednami a po otevření dveří sestřelte traverzy visící na jeřábu, čímž
způsobíte rozbití trubek a následné naplnění díry vodou, díky čemuž
budete moct vlézt do kanálu, kde se dejte na první křižovatce doleva a pak
doprava.
Na místě kde vylezete máte dvě možnosti jak pokračovat:
buď jednoduše nasednete do bagru, probouráte dveře v rohu a dojdete na
konec kola, nebo odpálíte flašky s plynem za dřevěným plůtkem, v rohu
prolezete dírou, skočíte do místnosti a projdete ven, nasednete na motorku a
dojedete přes prkna na konec ulice, kde už stačí jen vlézt do metra.
ABANDONED SUBWAY (subway.bsp)
Dojděte na místo, kde vás napadne zmutovaný Mancini a
probourá vám cestu dál (pokud jste v minulém kole zvolili delší
cestu, tak se to stane dvakrát), projděte kolem vypínače proudu, skočte
otvorem dolů a za dveřmi se dejte po chodníku doprava. Prvního vagónu si
nevšímejte, dojděte k tomu druhému a nechte se dovézt do používané
části metra, kde budete muset definitivně zneškodnit mutanta Manciniho
(pokud jste aplikovali patch jak jsem radil, tak bude vše v pořádku, ale
pokud máte původní verzi, tak tam ten blbec bude stát jak roura a vůbec se
nebude bránit).
SINTEK CHEMICAL PLANT (chem1.bsp)
Nyní vás čeká tzv. „tichá mise“ neboli inkognito.
Schovejte pistoli a spolehněte se pouze na vaše pěsti (někde se dá najít
tlumič, ale je to zbytečné).
Dojděte ke vchodovým dveřím a počkejte než vyjde
sekretářka, připližte se k ní a udělejte jí to zezadu (samozřejmě myslím
abyste jí zakroutili krkem), aby neměl kdo kontrolovat kamery.
Potom jděte rovně chodbou, proplazte se pod okny a na křižovatce
doleva, všimněte si výtahu a jděte na další křižovatku, kde můžete jít
nejdřív pro kus tajné zbraně, nebo rovnou pro věc primárního zájmu.
Pokud jste se rozhodli pro část zbraně, tak jděte
doprava, pak doleva, podplazte se pod okny a velmi bleskurychle zneškodněte vědce
v laborce, aby nestihli spustit alarm, načež v zapečetěné
laboratoři v regálu seberte hledaný předmět a vraťte se na křižovatku,
kde jste se rozhodovali kam jít.
Stojíte-li zády k cestě od výtahu, tak jděte
doleva a prvními dveřmi vlevo vejděte do šatny, seberte ve skříňce převlek
a zneškodněte zaměstnance – jeden z nich u sebe bude mít přístupovou
kartu k výtahu.
Nyní už stačí pouze vrátit se, USEnout panýlek a ve výtahu
zmačknout tlačítko.
SINTEK CHEMICAL PLANT – PART 2 (chem2.bsp)
Jelikož se Blejt ve výtahu převlékl, můžete se v pohodě
pohybovat, ale k nikomu se radši moc nepřibližujte. Kdyby se vám přeci
jen povedlo spustit alarm, tak ho můžete vypnout terminálem situovaném v jedné
z místností za dveřmi vlevo nebo jakoukoliv pákou pro alarm (kromě té
která vyvolala poplach).
Až v první místnosti nikdo nebude, tak zabte sekretářku
a hurá k počítači, kde nastavte: „VENTILATION SYSTEMS\FAN TEST
SEQUENCE\START SEQUENCE“ a budete mít asi 30 vteřin na to, abyste se dostali
skrz větrací systém, takže rozbijte mříž od větrací šachty, lezte rovně
až ke mříži za odbočkou, zničte jí a v místnosti skočte do díry,
za stojícím větrákem jděte doleva, rozstřelte menší větrák a jste
venku.
Nyní už po vás půjdou alarm nealarm, ale je pořád lepší
když bude vypnutý.
Jděte doprava a jedinou možnou cestou až do místnosti,
kde vám JC řekne, že vědec tam nahoře má důležitou přístupovou kartu.
Až se tak stane, tak se vraťte do místnosti s větrákem a zabte zmíněného
vědátora, seberte mu kartu a vejděte do dveří kterými on přišel, USEněte
zařízení před lasery, projděte a na druhé straně udělejte to samé.
Přejděte přes most a ve druhé laboratoři na stole
seberte modrou kartu, se kterou se dostanete pro kus tajné zbraně, střežené
tam, kde jste zabili vědce.
V místnosti pro securiťáky si v počítači
zjistěte heslo na jméno Skander („WELLOFSOULS“) a dostaňte se s ním
do počítače v poslední laboratoři, aktivujte výtah a otevřete sklad
U4, dojděte pro vzorek zmíněné drogy (musíte zpět na chodbu a rovně) a
sjeďte výtahem dolů. Konec kola je ve velké místnosti bez dna, ale než tam
dojdete, tak vlezte do jedné z laboratoří po cestě, otevřete
Bioscanner a USEněte vnitřek, načež počítačem napravo spusťte bioscan.
Potom dojděte do zmíněné místnosti bez dna, skočte na rouru vpravo, zničte
mříž a jste na konci (nezapomeňte na část tajné zbraně).
SINTEK WAREHOUSE – PART 1 (whouse1.bsp)
Vylezte po žebříku nalevo, USEněte víko od kanálu a
vylezte ven, naskočte do jedoucího náklaďáku a nepozorovaně pronikněte do
objektu SinTeku. Kdyby vás přeci jen viděli a spustili alarm, tak ho můžete
vypnout pomocí počítače (položka „SECURITY“).
Seskočte z korby, projděte dveřmi vpravo a v kontrolní
místnosti pomocí počítače otevřete vrata B, vraťte se ven a jděte
doleva. Za vraty do dalších dveří, po schodech nahoru a terminálem otevřete
vrata C, načež vyjděte ven a pokračujte k posledním dveřím, které
vedou na konec kola (pokud je spuštěný alarm, tak jsou dveře zamčené).
SINTEK WAREHOUSE – PART 2 (whouse2.bsp)
V tomto kole je spousta beden s logem SinTeku
obsahujících U4 – není to sice primární úkol, ale co je špatného na
tom všechny je zničit...
Jděte doleva, rozstřelte bednu a seberte snajprovku,
potom naskočte do ještěrky a zahrajte si na Carmageddon, přičemž nemyslete
jen na securiťáky, ale také na bedny co vám stojí v cestě.
Až nebude kam jet, tak seskočte z dopravního prostředku
a dejte se doleva (hned nalevo na regále je první várka U4). Pokračujte až
k veliké bedně, z níž na vás vyběhne zmutovaná stvůra, odstraňte
jí, zničte U4 v levém rohu a dojděte k výtahu za bednami. Než
vyjedete, tak zničte U4 před výtahem, nahoře pak další dvě bedny. Na horní
části regálu jděte doleva, skočte na prkna a seberte druhý díl tajné
zbraně, seskočte dolů a jděte dveřmi vlevo. Nahoru po schodech, po ochozu a
pak přes chodbu. V balírně je pod schody bedna U4 a jezdící pás
vedoucí k armoru a ještě pár věcem. Opodál je další pás, který vás
dopraví do místnosti se žlutým strojem, na jehož zadní straně je malý
terminál po jehož použití se do beden místo zbraní začnou balit mycí potřeby
;-).
V protilehlém rohu místnosti je větrací šachta
– uvnitř vylezte po žebříku a dejte se doleva nebo doprava, tak jako tak
dojdete k šéfovi tohoto zařízení, zastřelíte ho a seberete mu kartu.
V jedné z kanceláří je mezi dvěma skříněmi
malý panýlek s nápisem „NET LINK“ – USEněte ho a potom pomocí počítače
za vámi vypněte kulomety a otevřete sejf, v němž jsou nějaké
dokumenty.
Až to uděláte, tak se vraťte k šéfovi a proskočte
oknem do kotelny. Jeden východ vede zpět do skladiště, druhý do nového
skladu, kde stačí dojít k výtahu a uvnitř zmačknout čudlík vpravo.
BIOMECH FACTORY – PART 1 (biomecha.bsp)
Dopracujte se ke kontrolní místnosti, skočte do ní
rozstřeleným sklem, seberte ze stolu modrou kartu a jděte dál. Až vás zavřou
do místnosti se dvěma roboty, tak je v pohodě sejměte, odejděte větrací
šachtou a po schodech nahoru. V chodbě kde je počítač hned za dveřmi
nezapomeňte rozstřelit dvě skla napravo (jsou u toho plynové láhve), čímž
splníte primární úkol.
V kulaté místnosti zničte mříž vpravo a utečte
větrací šachtou, kterou se dostanete do další části chodby a z té
pak do kontrolní místnosti, v níž pomocí počítače vypněte
automatickou obranu a otevřete zamčené dveře, načež odejděte druhým východem
a prostřílejte se až na konec (nepoužívejte výtah).
BIOMECH FACTORY – PART 2 (biomechb.bsp)
Za dveřmi jděte rovně do těch dalších, na konci místnosti
USEněte počítač, zvolte „MATRIX UPLINK“ a až JC dokončí zavirování,
tak pomocí druhé položky v menu otevřete bezpečnostní dveře.
Vraťte se na chodbu a jděte doleva, projděte celou řadu
místností a zmačkněte celkem tři velká červená tlačítka, čímž
zastavíte výrobu biomechů (nepřipomínají vám trochu Borgy?). Na konci této
série vás čeká první setkání s kozatou Elexis Sinclaire, která pro
vás něco uvařila... Stoupněte si do kouta nalevo od dveří, ze kterých
vylezou roboti a až JC zařve „bacha“, tak do nich začněte hustit granáty
(stoupněte si tak, aby vás vždy viděl jen jeden zmetek).
Jakmile budou mimo provoz, tak vyjeďte výtahem nahoru,
seberte ze stolu zelenou kartu, za zelenými dveřmi jděte doprava a pořád
rovně až do místnosti s velkým monitorem. V rohu klečí vzdávající
se vědec, kterého můžete buď zabít či ignorovat (v tomto případě se
nic nestane), nebo ho USEnout a on vám ukáže informace o tajné atomové základně,
kam se vzápětí vydáte (bude to ale level navíc).
Po vykosení ochranky vyjeďte výtahem nahoru, vyběhněte
po schodech a rozstřeleným oknem skočte do boudy (jestli chcete jít dveřmi,
tak zabte mutanta co střeží přístupovou kartu), pomocí počítače otevřete
vstup pro vrtulníky a máte to z krku.
MISSILE SILO (silo.bsp)
Takže jste se rozhodli pro level navíc. Rozhodně si užijete.
Zabte šmejdy s raketomety a seberte jim přístupovou
kartu se kterou se dostanete do budovy, vlezte do výtahu a použijte ho.
Dole jděte jedinou možnou cestou až ke generátoru, namiřte
raketomet do dvou modrých světel v rozích pod podlahou (za kmitajícími
ojnicemi) a z co největší dálky palte. Po výpadku proudu jděte zpátky
a projděte dveřmi co předtím nešly otevřít, za nimi se dejte doleva, sejděte
po žebříku, zničte bednu, otevřete mříž pod ní a pokecejte se zajatými
mariňáky, kteří vám dají přístupový kód (bude se brzy hodit). Vylezte
nahoru, dejte se jedinou cestou, kterou jste ještě nešli a za dveřmi s plynovou
maskou proplavte na druhou stranu kanálu.
Na ochozu seberte mrtvému mariňákovi ruku a s její
pomocí se dostaňte do prvního sila (dveře číslo 1), slezte až dolů a v počítači
proveďte tyto úpravy:
- V položce
„LAUNCH DOORS“ nastavte „CLOSE LAUNCH DOORS“.
- V položce
„WARHEAD STATUS“ nastavte „LOCK DOWN WARHEAD“.
- V položce
„SILO ACCESS“ nastavte „OPEN SILO #2“ a „OPEN SILO #3“.
Vraťte se a jděte do sila číslo 2, kde se právě snaží
vyčórovat další jadernou hlavici, takže bleskometněrychle sejděte dolů k počítači
a v položce „WARHEAD STATUS“ nastavte „LOCK DOWN WARHEAD“.
Po tomto zákroku se spustí odpalovací sekvence rakety číslo
3, takže jí běžte zastavit (začněte pospíchat až za dveřmi číslo 3 a
připravte si raketomet pro uvítací výbor). V položce „LAUNCH
STATUS“ nastavte „ABORT LAUNCH“ a použijte heslo, které jste dostali od
zachráněných vojáků („lithium707“).
FREEPORT SEWERS – PART 1 (sewera.bsp)
Rozstřelte zámek, otevřete víko od kanálu kterým se
dostanete do podzemí a dojděte ke žlutému čerpadlu. Otočte kolem číslo 1
a 2 (v tomto pořadí, jinak je po vás), potom otevřete rouru dole v rohu
a skočte do ní.
V kanále vyskočte na chodník (nejlépe to jde u předposledního
sloupu) a jděte dál. Jestli chcete jít kratší cestou, tak se u drátěného
mostu vůbec nezastavujte, protože vybouchne a pod ním vznikne vír. Vylezte
na horní ochoz a jděte až do místnosti se dveřmi vlevo, za nimiž je konec
kola.
Jestli chcete jít delší cestou (resp. udělat o jeden
level víc), tak skočte do zmíněného víru a tam kde vás to vyhodí rozstřelte
držák žebříku na stropě, vylezte nahoru, projděte dveřmi a skočte do
vybuchlé roury.
FREEPORT AQUEDUCT (aq1.bsp)
Počkejte až někdo rozbije trubku, vyskočte a projděte
dveřmi, střelte do modrého skla na žluté mašině vlevo, projděte dírou,
zničte mříž pod vámi a nechte se unášet proudem až k žebříku, po
němž vylezte na můstek.
Až vám hajzl za sklem zamává, tak rozstřelte sklo a čtyřmi
pákami zadejte správnou kombinaci, kterou zjistíte v počítači (USEněte
roh ovládacího panelu), v položce „MANUAL OVERRIDE INFORMATION\SHOW
CURRENT COMBINATION“ („X“ znamená dole). Nevím, jestli je kód stálý
nebo se generuje, já jsem měl DOLE, NAHOŘE, DOLE, DOLE.
Až voda klesne, tak skočte do kanálu a plavte dál
(cesto můžete vylézt na žebřík a jít do secretu, kde je armor a health),
po pádu z vodopádu se vyhněte zaminovaným bednám a vylezte na další
ochoz, na jehož konci je místnosti s počítačem, kde ve „WATER
REGULATOR“ nastavte v první položce „FREEPORT CITY“ a zadejte „APPLY
SETTINGS“, načež rozbijte okno, skočte do vody a vplavte do roury uprostřed,
kde už stačí nechat se unášet proudem až k žebříku a dojít na
konec kola.
FREEPORT SEWERS – PART 2 (sewerb.bsp)
Začátek tohoto levelu záleží na tom, odkud do něj přijdete,
já popíšu obě možné cesty.
V tomto kole si dávejte ohromného majzla na ostřelovačky,
kterých je tu jak nas... vy víte co.
- Pokud
jste byli v kole Freeport Aqueduct, tak jednoduše vylezte z kanálu,
dveřmi se dostaňte z tunelu a jste na ulici. Na ženské se
snajprovkami je nejlepší použít Magnum (to co vypadá jako krabice od
bot). První svině číhá hned na terase vlevo nahoře od dveří, zaměřte
jí a až bude zaměřovač zeleně svítit, tak pal. Druhou děvku
dostanete tak, že popojdete dopředu, otočíte se doleva a zaměříte jí
v mezeře mezi terasou a stromem (skrz plot). Třetí ku(censored) číhá
na terase jako ta první a dostanete jí od vrat.
- Pokud
jste si to zkrátili a přicházíte rovnou z levelu Freeport Sewers
- Part 1, tak v místnosti s čerpadlem prolezte škvírou pod
trubkou, za dveřmi skočte do vody a bez problémů se dostaňte k žebříku,
nahoře otevřete víko od kanálu a vylezte ven. Nyní nastává nutná
bleskurychlá akce – schovejte se v koutě, otočte se a zabte svini
na terase vlevo, potom přímo nad vámi vpravo další blondýnu a nakonec
od vrat tu poslední, číhající na stejné terase jako ta předchozí.
Až budete hotovi, tak odejděte dveřmi.
FREEPORT CITY DAM (dam.bsp)
Dřív než uděláte první krok učiňte toto: namiřte
na terasu na druhé straně ulice, zabte snajperskou svini a potom sejměte tu
co číhá přímo nad vámi (nejlepší je hodit jí na hlavu granát). Až
bude místo bezpečné, tak vylezte tam, kde číhala první děvka a vezměte
si zbraň (konečně budete taky šilhat do zaměřovače :-), druhými dveřmi
dojděte k přehradě a rychle odstraňte poslední krávu, číhající
napravo.
Po pár krocích na vás zaútočí vrtulník – nikam se
neschovávejte, naopak stůjte a pořád do něj palte kulometem a ničte rakety
které na vás posílá.
Až bude čisto, tak vlezte do kulaté budovy nalevo,
seberte ze stolu modrou kartu a vejděte do druhých dveří které potkáte
cestou zpátky. Rozstřelte zámek na protějších dveřích, zachraňte zajaté
zaměstnance a hlavně si vemte zelenou kartu, se kterou se dostanete na schodiště.
Vyjděte až nahoru a v místnosti Security v počítači
nastavte tyto parametry:
- V položce
„SECURITY DOORS“ nastavte „UNLOCK SECURITY DOORS“.
- V položce
„TRAM SYSTEM“ nastavte „RELEASE TRAM SYSTEM“.
Vraťte se ven a jděte do žlutě svítících dveří, za
nimiž se bez problémů dostanete do chodby s červeným tlačítkem –
použijte ho, vlezte do vagónu a použijte to uvnitř.
Poblíž posledně jmenovaných dveří jsou ještě jedny
a za nimi výtah, vedoucí do místnosti, kde je potřeba klíč (bohužel se mi
ho nepodařilo najít). Za oněmi dveřmi na klíč je chodba, která vede na
terasu se žlutou kartou, potřebnou pro otevření místnosti s turbínami.
Kdybyste se sem dostali, tak stačí dvěma tlačítky vypnout turbíny a přeskočíte
levely Freeport Water Works – Part 1 a Freeport Water Works – Part
2.
FREEPORT WATER WORKS – PART 1 (wworks1.bsp)
Vylezte na parkoviště, jděte do prvních dveří napravo
a v chodbě se dejte znovu doprava, dokud nedojdete ke druhému zlému
doktorovi v bílém plášti, jemuž výměnou za klíč dejte smrt.
Vraťte se na parkoviště a vejděte do jediných dveří
s cedulkou, projděte všemi místnostmi a v té poslední se dejte
dveřmi se značkou „RED“.
V kontrolní místnosti pomocí počítače napravo
vypněte mixér (nastavte „POWER OFF“), sejděte po schodech a dostaňte se
na prostranství, kde otočením třech kol vypněte filtry a odejděte druhými
dveřmi. V kontrolní místnosti „BLUE“ opět vypněte mixér a běžte
udělat to samé za dveřmi „YELLOW“.
Od třetího počítače odejděte druhými dveřmi a NEotáčejte
koly nalevo nebo to tu vybouchne! Jděte nejdřív dolů a na konci každé ze třech
trubek kolem vypněte pumpu, načež se vraťte nahoru a teprve teď vypněte
ventily.
Nakonec sejděte zase dolů a za dveřmi „BLUE“ a „YELLOW,
RED“ (na pořadí nezáleží) otočte posledními třemi koly.
FREEPORT WATER WORKS – PART 2 (wworks2.bsp)
Rozstřílejte bedny, posbírejte a poděkujte za tyto boží
dary a dojděte do haly.
Postupně se budou spouštět alarmy u třech kanálů,
které vždy vypněte dvěma koly (tam co blikají červená světla).
Teprve po této akci se pusťte do boje se zrůdou, na níž
je nejlepší tato taktika: schovejte se za jeden z uzávěrů na suchu a
palte rakety. Až začne flusat zelené hleny (to jsou ti kuřáci ;-), tak stačí
vždy jen vykouknout, případně vyskočit, vystřelit a zase se schovat.
SINTEK OILRIG (oilrig.bsp)
Postupně vysnajprujte všech osm stráží a uvnitř
budovy jděte v klidu dál.
Jediný zákys je možný v místnosti se dvěma hořícími
kotli, kde musíte proběhnout pod bucharem v rohu, vylézt na rouru a přeskočit
z ní za plot, odkud se bez problémů dostanete ven, půjdete doprava, za
dveřmi vyjedete výtahem a vylezete znovu ven, vejdete do dveří nalevo a použijete
výtah.
UNDERWATER PASS – PART 1 (uwpass1.bsp)
Na stole seberte harpunomet a jedinými dveřmi které jdou
otevřít dojděte do místnosti s počítačem, ve kterém v obou
položkách nastavte druhou možnost a vraťte se (nezapomeňte na poslední kus
tajné zbraně – leží dole v regále).
V začáteční místnosti je další počítač, kde
též v obou položkách nastavte druhou možnost a než skočíte do vody,
tak rozstřílejte flašky napravo.
Pod vodou platí tato pravidla: u bublinek vycházejících
ze zdi se můžete nadechnout; sebrali jste harpunu, ale samopal je stejně lepší;
před všemi modrými dveřmi stačí počkat až pojede náklad a ony se otevřou.
Skočte tedy do vody, proplavte prvními modrými dveřmi,
za nimi se dejte doprava a jedinou možnou cestou se dostaňte do skladu, kde
kromě jiného seberte dýchací přístroj a modrou kartu a dveřmi se vraťte
na začátek kola.
Znovu hupsněte do vody a tentokrát proplavte i druhými
modrými dveřmi, za nimiž pokračujte jedinou možnou cestou do dalšího
skladu, odkud se dostanete do místnosti s počítačem, v němž vypněte
ochranu třetích modrých dveří (podívejte se z okna) a jděte zpátky.
Jestli chcete splnit sekundární úkol, tak střelte do
flašek u žlutých trubek v chodbě, ovšem budete mít omezený čas na
dokončení mise, jelikož to tu všechno vybouchne.
Proplavte uvolněnými dveřmi a bez problémů se dostaňte
na konec kola.
UNDERWATER PASS – PART 2 (uwpass2.bsp)
Opakuji pravidla pod vodou: u bublinek vycházejících ze
zdi se můžete nadechnout; sebrali jste harpunu, ale samopal je stejně lepší;
před všemi modrými dveřmi stačí počkat až pojede náklad a ony se otevřou.
Vyplavte nahoru a dejte se jeskyní dál. Při klesání
pozor na šutry, vplavte do další díry a za ní pokračujte hořejškem k další
jeskyni (nalevo), na jejímž konci doleva a dolů, pozor na ostré šutry.
Za chvíli se dostanete k modrým dveřím, které však
nejdou otevřít, stejně jako ty následující, takže pokračujte otvorem
vpravo, držte se stále u dna a na konci vplavte do jeskyně nalevo, kde konečně
najdete nákladní ponorky, jež stačí sledovat až na konec kola.
HIDDEN DOCKS – PART 1 (docks1.bsp)
Na nic nečekejte a proplavte dveřmi společně s nákladem.
Jestli se vám to nepovede, tak budete muset použít panel vedle dveří, čímž
spustíte poplach.
Plavte ke dveřím vpravo, za nimi k dalším a za těmi
doleva, vylezte po žebříku a jste v suchu. Všimněte si dveří na
modrou kartu vpravo, budete se sem vracet. Vylezte ještě výš, prohledejte skříňky,
seberte zelenou kartu a v počítači deaktivujte kulomet, načež skočte
dolů a chodbou s kolejemi se dostaňte ke dveřím.
Nyní máte dvě možnosti: pokud to chcete jít do Hidden
Docks – Part 2, tak počítačem vypněte kulomet, za protějšími dveřmi
seberte modrou kartu a vraťte se ke dveřím které jí vyžadují, za nimiž
ukončíte kolo.
Pokud chcete jít do Geothermal Plant – Part 1,
tak za dveřmi na zelenou kartu skočte do vody a proplavte až ke dveřím, za
nimiž se po žebříku dostanete do sniperského hnízda. Důležitější ale
je, abyste malým otvorem ve stropě vyskočili a došli k výtahu, kde stačí
použít zelené tlačítko.
HIDDEN DOCKS – PART 2 (docks2.bsp)
Za pultem vypněte kulomet a v další místnosti
rozstřelte sklo na zemi, proskočte dolů a jděte malými dveřmi. V další
místnosti seberte modrou kartu, vypněte kulomet a za dveřmi napravo jděte
doprava.
Vyjeďte výtahem, v další místnosti pokračujte po
schodech nahoru a o dvě místnosti dál jděte dveřmi vlevo, za nimiž můžete
sejít po schodech (pod nimi je secret), vyjít ven, ve skříňce sebrat dýchací
přístroj a podél trubky pod vodou doplavat na konec kola.
Pokud chcete projít celé kolo, tak ignorujte schody a zůstaňte
v tomto patře, cestou seberte žlutou kartu a o několik místností dál
vyjděte na ochoz, čímž splníte jeden z primárních úkolů a budete
se moct vrátit ke dveřím na žlutou kartu, za nimiž je konec kola.
GEOTHERMAL PLANT – PART 1 (geo1.bsp)
Tento level je přídavný, tajný nebo jak kdo chce, každopádně
se výtahem kterým jste přijeli můžete kdykoliv vrátit zpět do Hidden
Docks, ale nedělal bych to.
Vyjděte dveřmi a v chodbě použijte výtah. Nahoře jděte
do dveří vpravo, na stole seberte modrou kartu, jděte zpátky a sejděte po
žebříku dolů, načež pokračujte dveřmi až do místnosti se zelenou
kartou, seberte ji (dveří si nevšímejte, jejich důležitost je zanedbatelná)
a vraťte se tam, kde jste sebrali tu modrou.
Za vraty na zelenou kartu jsou dvě možnosti: buď rozbít
mříž v rohu na druhém konci chodby a větračkou dolézt do Geothermal
Plant – Part 2, nebo použít druhý východ a objevit se rovnou v džungli.
GEOTHERMAL PLANT – PART 2 (geo2.bsp)
Vyskočte z větračky, projděte sérií dveří a až
se dostanete ke třem pumpám, tak je zničte, načež vylezte po žebříku na
druhém konci místnosti a dojděte na konec kola.
GEOTHERMAL PLANT – PART 1 (podruhé)
A jsme zase v první části elektrárny, kde již stačí
známou cestou dojít do džungle.
JUNGLE PASS – PART 1 (jungle.bsp)
Pokud jste přišli z Hidden Docks – Part 2 a
nepoužili jste tam žlutou kartu, tak se dostaňte k vodě, doplavte k žebříku
a vylezte nahoru. Pokud jste žlutou kartu použili, tak stačí vyjít ven z místnosti.
Než se vydáte nahoru po schodech, tak můžete na dně rozbít pár šutrů a
doplavat pro 50 % healthu.
Na konci schodů zmačkněte tlačítko a budete v místě
kde začínají ti, co šli přes Geothermal Plant – Part 1. Vyjděte
druhými dveřmi a budete konečně v džungli (hned nalevo můžete skočit
na balvan a dojít pro armor na hlavu, ležící na střeše stanice „Gamma“).
Za dveřmi na konci cesty vás čeká další rozhodování.
Pokud chcete být důkladní, tak sejděte po skále dolů
a skočte do jeskyně kde mizí řeka, dostanete se do Jungle Pass – Part
2.
Pokud si to chcete zkrátit, tak jděte po skále nahoru, v
tomto případě bacha na sniperky, jsou tu dvě a jsou vidět na monitoru v „Gamma“
station. Za dalšími dveřmi narazíte na těžký odpor, po jehož potlačení
stačí dojít k posledním dveřím tohoto kola.
JUNGLE PASS – PART 2 (jungle2.bsp)
Až spadnete z vodopádu, tak vyskočte na pevninu
vlevo, kde můžete nejdřív přeskočit přes kládu na konci a dostat se do
secretu, důležité ale je, abyste šlápli na palmu a po jejím spadnutí přelezli
na druhý břeh, kde je cesta dál.
Vyrazte vpřed a až se propadnete, tak vylezte přes kládu,
vyskákejte k jeskyni a za ní si dejte bacha na padající balvany. U vody
přeskákejte přes klády a na první křižovatce jděte rovně do secretu,
pak druhou cestou k lávě a tam přes šutry vlevo k malému vodopádu,
kde vylezte po laně, přeskočte na druhý břeh a vylezte po žebříku.
Za druhou budovou si dejte pozor na padající kusy skály
pod vámi, přelezte přes palmu a dojděte na konec.
JUGLE PASS – PART 1 (podruhé) (jungle.bsp)
Skočte dolů, zlikvidujte šmejdy a odejděte dveřmi pod
jeskyní kde jste se objevili.
MOUNTAIN GORGE (gorge.bsp)
Otevřete dveře, skočte na motorku a prokroste to až k budově
na konci silnice. Nikde se nezdržujte, protože vás ohrožuje láva a ostřelovačky.
Jedinými dveřmi vkročte do budovy (musíte USEnout červenou
kontrolku na panýlku vedle), vylezte do druhého patra a projděte dveřmi v chodbě.
Nyní už vás nečeká nic jiného, než nucené zajetí.
CONTAINMENT AREA 57 (area57.bsp)
V tomto kole platí tato pravidla: neustále vám ubývá
health, takže žerte U4 jak o závod; nenapadejte žádného vědce ani hlídače,
nebo jste v řiti.
Jděte doprava a hned doleva, USEnutím tlačítka vypněte
alarm a pokračujte chodbou až k hlídači, který vám otevře první trénovací
oblast. Vlezte do roury a dole projděte dvojími dveřmi, dejte se doprava a za
dalšími doory vyjeďte výtahem nahoru.
Dojděte k druhému hlídači a až vám otevře
trubku, tak skočte do druhé trénovací oblasti, kde musíte přes několik
ostrůvků doskákat k východu. Před rotujícími tyčemi si pomáhejte
skákáním a skrčováním.
Ve třetí trénovací oblasti skočte do vody, proplavte
rourou vpravo a až budete venku z vody, tak dojděte k hlídači,
kterého už můžete klidně zabít.
Otevřete dveře a vlezte do zařízení s majákem,
kde se z vás stane zase člověk.
Ve staré Blejtofské kůži seberte klíč u zabitého hlídače,
posbírejte zbraně a armor (nezapomeňte na skříňku v chodbě) a odejděte
dveřmi v místnosti s transformační mašinou.
XENOMORPHIC LABORATORY – PART 1 (xeno1.bsp)
Projděte dveřmi, vylezte po žebříku, otočte se o 180°
a vlezte do laboratoře, kde pod nakloněnou plošinou otevřete tajný vchod a
vezměte si adrenalin, vraťte se do místnosti a jděte k výtahu, sjeďte
dolů a pokračujte přes laboratoře až na konec kola.
XENOMORPHIC LABORATORY – PART 2 (xeno2.bsp)
Projděte první laborkou, v té druhé jděte rovně
a za dveřmi seberte žlutou kartu (nepřibližujte se k monitoru), vraťte
se, sjeďte výtahem a přes laboratoře dojděte na konec kola.
ESTATE SINCLAIRE – PART 1 (mansion1.bsp)
Jděte doleva, ale ještě než vystrčíte hlavu z průchodu,
tak sejměte sniperku v protějším levém rohu, potom ještě jednu na střeše
a jděte tam, kde číhala ta první, otevřete poklop a skočte do sklepa.
Za vzdálenějšími dveřmi rozstřílejte bedny a seberte
milovaný těžký kulomet, potom se vraťte, na monitoru vypněte bezpečnost a
za druhými dveřmi vylezte po žebříku nahoru, zabte zmetka než spustí
poplach a odejděte z místnosti.
Na chodbě jděte nejdřív rovně, na terase zabte
sniperku za oknem a hoďte dolů pár granátů, potom proskočte zmíněným
oknem, zabte ještě jednu sniperku napravo a úplně dole najdete neviditelnost
a v temném koutku také tajemný klíček. Vylezte po žebříku, zmačkněte
tlačítko a vlezte zpět do budovy.
Než dveřmi vlevo opustíte level, doporučuji jít těmi
na druhém konci místnosti, za nimi USEnout knihovnu pod obrazem, čímž otevřete
tajný vchod a dostanete se do chodby s několika žebříky. Jeden vede
nahoru, na stanoviště zmetků, další dolů ke dveřím, za nimiž je velmi
zajímavá místnůstka... hmm... ohhh...
ESTATE SINCLAIRE – PART 2 (mansion2.bsp)
Za dveřmi se vyhněte koberci-propadlu, střešním oknem
zabte dvě sniperky, jednu vpravo a jednu vlevo, a vyjděte po schodech k dalším
dveřím, otevřete je a jděte na terasu vlevo.
Pozor! Na stříšce vlevo je další sniperka. Zabte jí a
skočte dolů do vody, otevřete dvířka a jděte doleva, projděte další
vodou a na jejím konci vlezte za další dveře, počítačem vypněte security
a vylezte po žebříku venku vedle dveří. Než vylezete z jeskyně, tak
zabte dvě sniperky číhající na druhé straně a pak střešním oknem skočte
zpět do budovy, kde se dejte netočitými schody a dojděte do ložnice Elexis
(nemá to tu špatné co?). Zmačkněte malé tlačítko na zábradlí uprostřed
schodů a vlezte do kabinky co vyjede za knihovnou.
MUNT PHOENIX (phoenix.bsp)
Jděte doprava, na schodišti vyjděte o patro výš a
vlezte do haly s teleskopem, kam se po chvíli probourá mechanický pavouk
a dva zmetci – zabte je, jednomu z nich vemte zelenou kartu a vyjděte
ven, vpravo vejděte do dveří, seberte žlutou kartu, pořádně se vyzbrojte
a odejděte z místnosti dveřmi blíž k těm, kterými jste přišli.
Vyjděte až nahoru, vejděte do dveří a po animaci sejděte
zase dolů, vlezte do „CONTROL ROOM“ a jděte směrem k Elexis. Bohužel
vás opět nachytá...
THRALL MASTER (thrall.bsp)
Až dojedete, tak vyplavte z vody, použijte výtah,
dole se pořádně vyzbrojte a vzhůru do boje s finální zrůdou.
Doporučuji při boji využít širokého skalního sloupu,
kolem kterého si můžete hrát na honěnou.
Po sejmutí finálního zmetka následuje skvělé outro a
konec tohoto návodu. Těšilo mě a těším se zase u nějaké skvělé pařby
(když opomenu bugy :-).
|