Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Star Wars: Jedi Knight 2 - Jedi Outcast - Abeceda her - ve co potřebujete pro hry
Star Wars: Jedi Knight 2 - Jedi Outcast
Připravili jsme pro Vás návod od naeho nejčastějího dodavatele těch
nejlepích a nejádanějích návodů.
TIPY
- Tento návod
je psán pro obtínost JEDI KNIGHT, take na niích dvou budou některé
situace jistě mnohem lehčí a mé komentáře budou méně významné.
- Snate
se střílet nepřátele do hlavy. Je to nejúčinnějí a nejrychlejí
způsob likvidace, tedy aspoň dokud nezískáte světelný meč.
- Jakmile získáte
výe zmíněný předmět, snate se ho pouívat co nejvíc. Je to
nejlepí zbraň ve hře. Kadého protivníka to zlikviduje téměř
hned, v kombinaci s vaimi Jediovskými silami je to naprosto
smrtící zbraň a navíc jde házet jako bumerang, který v houfu
zmetků před vámi nadělá skutečná jatka.
- Pokud
jste hráli předchozí díl Jedi Knight, tak pro vás mnoho věcí nebude
ádnou novinkou, jen starou věcí v novém grafickém kabátě.
- Enginové
animace jdou típnout klávesou USE.
- títu
budu ze zvyku občas říkat armor, tak se toho nelekněte :-).
- Toto není
seznam tajných míst ale návod jak hru dohrát, take se nedivte e zde
není popsán kadý secret.
- Větina
lampasáků (zmetci s černou, edou nebo hnědou uniformou) a pár
trooperů u sebe má klíč, který někdy otevírá normální dveře a někdy
tajné místo.
- Pokud vás
někdo chytne pod krkem (Force Grip), stačí na něj udělat protiútok
Force Pull a on toho nechá.
- Na zmetky
s mečem, kterým budu říkat rádobyjedi a tak různě je
nejlepí tato taktika: počkat si a hodí svůj meč, vyhnout se a hodit
po nich ten svůj.
- A
budete mít schopnost vytrhávat nepřátelům zbraně z rukou a
octnete se v místnosti s větím počtem nepřátel, doporučuji
vechny odzbrojit a vychutnat si pohled na bandu splaených bezbranných
blbečků :-).
WALKTHROUGH
Level 1 Kejim_Post
Moná jste čekali něco jiného,
ale na začátku hry nemáte ani světelný meč, ani nejste mistr jedi a tudí
nemáte ádné síly, take vám nezbude ne se spolehnout na staré dobré
střelné zbraně (co ale v této hře není a zas taková hračka).
Vae první kroky směrujte ke
dveřím nalevo, za nimi vyskákejte po bednách na polici a najdete Bacta
canister, neboli přenosnou zásobou healthu. Za dvěma modrými paprsky je také
energie, ale nedoporučoval bych tam chodit, dokud z dálky neodstřelíte
nástěnné miny nastraené na zdi.
Jděte kolem vesmírné lodi,
zabte první dva zmetky (připomínám, střílejte do hlavy kdy to jde), jděte
po ochozu, nenechte se překvapit lampasákem, který vám vyběhne naproti a za
rohem postřílejte mení armádu trooperů (to jsou ti bílí zmetci).
Nedoporučuji se vrhat mezi ně, radi je v klidu postřílejte z dálky.
Jakmile bude klid, jděte na
konec prostranství, za rohem počkejte a se otevřou dveře, pobijte dalí
zástup nepřátel, v místnosti USEněte zeleně svítící krabici,
co vám dobije tít, za dveřmi zastřelte lampasáka, seberte mu klíč,
vyjeďte kulatým výtahem, pak tím obdélníkovým v místnosti napravo a
v kukani nahoře USEněte panýlek, čím aktivujete protileteckou
obranu. Na druhém konci ochozu se otevře místnost, ze které vyběhne pár
zmetků (nenamáhejte se s nimi, Jan je velmi výkonný pomocník) a kde
najdete nějakou tu munici a energii.
Sedněte k laseru, otočte
se o 180° a rozstřílejte vrata, které předtím komentovala vae paračka
Jan jako zablokované.
Nyní máte dvě monosti. Buď
dole otevřete dveře a vrhnete se přímo do bitevní vřavy (lampasák na vás
pustí zástup trooperů), nebo sejdete z ploiny, počkáte a vyjede
zase nahoru a skočíte dolů na dno achty, kam byste se jinak museli prostřílet.
Řekněme, e jste zvolili druhou monost. Dole za dveřmi se otočte doleva,
zničte jakýsi generátor, schovejte se před výbuchem a pak se vydejte tím
směrem, zbytky přístroje obejděte, vyjeďte malým výtahem, rozstřelte mří
v podlaze, skočte dolů, zastřelte zmetka, seberte mu klíč a USEněte vechna
tlačítka. Přiběhne Jan a začne cosi řeit u panelů za vámi. Nechte jí
být (maximálně se pokochejte jejím hezkým počítačovým pozadím :-).
Vyjděte z místnosti, dejte se doleva a pak doprava, postřílejte
troopery ve větí místnosti, projděte dveřmi napravo (nemusíte tam nutně
chodit), překvapte několik nepřátel zezadu, seberte granáty a armor a vrate
se do předchozí místnosti.
USEněte svítící panel na
bedně a seberte brýle pro noční vidění, nače aktivujte výtah v rohu,
sjeďte dolů, zapněte právě získanou pomůcku a projděte zatemněným
skladitěm. Celkem snadno byste měli najít tajné místo s náboji a
energií. Na konci chodbičky otevřete dvířka, postřílejte nepřátele za
nimi, USEněte dvě tlačítka na panelu (zpřístupní zelenou a červenou zónu)
a podívejte se na modrý kód, čím vám přibude úkol do inventáře.
Vypněte silové pole, vyjděte po schodech a dejte se doleva. Uprostřed velké
a hluboké místnosti je zařízení pro zadávání kódů, ale je momentálně
vypnuté. Jsou tu dvě cesty, jedna za zeleným kódem a druhá červeným.
Dejte se tou druhou.
Od stropu místnosti po vás střílí
automatický laser, který lze bez větích problémů zničit. Za dveřmi jděte
nejprve doprava, do kukaně s lampasákem, vezměte si střelivo a energii,
potom vyjděte po schodech, pouijte výtah, nahoře USEnutím tlačítka vypněte
silové pole na ochozu a zmačkněte tam dalí čudlík, čím zapnete mainu
pro zadávání kódů.
Vrate se do prosklené místnosti,
zastřelte lampasáka a hoďte granát na výtah, kterým jste přijeli, protoe
vás tam nyní čeká sluný zástup trooperů. Dole jsou dveře, kterými
jste zatím neproli. Udělejte to nyní. Za nimi seberte ve dvou bednách
Bacta kanistry a střílejte dál.
Po chvíli budete u dlouhé prosklené chodby, na jejím konci je dost blbě
sejmutelný trooper. ikovně si stoupněte, aby vás neviděl a vy jeho ano a
jakmile bude po něm, uhánějte chodbou co to dá a nelekněte se, a to tam
vybuchne.
Zanedlouho narazíte na několik
dronů. Opět si stoupněte tak, aby vás neviděli a vy je aspoň trochu ano a
zničte je, potom vyjeďte výtahem k dalí prosklené chodbě, zastřelte
troopera, ale v ádném případě do chodby nechoďte! Vrate se dolů
a pouijte výtah za skleněnou stěnou, kde byli droni. Dostanete se na čerstvý
vzduch. Zničte dalích pár dronů, přeběhněte po střee dlouhé chodby,
na konci skočte dolů a proklestěte si cestu a k červenému kódu.
Vyjděte na chodbu, ji známou cestou se vrate k maině pro zadávání kódů
a hurá pro ten zelený. Zničte stropní lasery, za dveřmi dejte pozor, je tam
docela dost nepřátel. Seberte zásoby v securiácké kukani a projděte
dveřmi na konci krátkého schoditě nalevo. USEněte blikající panýlek a
utíkejte směrem k začátku kola. Jan se za chvíli ozve, e potřebuje
pomoct, take postřílejte kadého, na koho narazíte (jak jinak, e? :-) a
a najdete svou paračku, tak se s ní vrate k blikajícímu panýlku.
Po chvilce se jí podaří odemknout dveře na chodbě, za nimi je místnost
se zeleným kódem. Ne se tam vak vydáte, doporučuji jit úplně doleva na
konec chodby, kde je dalí kukaň se zásobami a místnůstka s Bacta
kanistrem.
Jakmile budete mít vechny tři
kódy, víte kam máte jít. Na pořadí zadání nezáleí. U kadého kódu
jsou tři tlačítka, která musí být několikrát zmačknuta, aby naskočila
správná kombinace.
- Modrý kód:
levý čudlík 1x, prostřední čudlík 2x, pravý čudlík 1x.
- Zelený kód:
levý čudlík 2x, prostřední čudlík 3x, pravý čudlík 2x.
- Červený
kód: levý čudlík 0x, prostřední čudlík 1x, pravý čudlík 3x.
Jakmile zadáte vechny tři
kombinace a potvrdíte je třemi tlačítky na jedné straně zařízení,
vysune se most ke dveřím, za nimi je konec kola.
Level 2 Kejim_Base
Za sklem nalevo je kyslíková
bomba. Sklo jde prostřelit. Je tam spousta nepřátel...
Seberte lampasákovi jeho klíč, odemkněte si, prostřílejte se a do chodby
se silovým polem a USEněte čudlík, kterým otevřete okno. Rozstřelte sklo,
za ním zmačkněte dvě tlačítka na dalím panelu, zbavte se odporu v chodbě
napravo (jsou tam i dva droni), rozbijte okno u mrazícího boxu, skočte dovnitř
a co nejrychleji vyběhněte dveřmi o patro ní. V malé místnůstce
vypněte chlazení, jděte zase na chodbu a vrate se do mrazáku.
Tentokrát neskákejte dolů ale po úzké římse se dostaňte na otočný
mechanismus, vyskákejte nahoru a přejděte přes lávku (nezapomeňte skočit
doleva pro granáty a dobíječku munice. Za dveřmi na vás budou čekat tři
droni.
Po římse vpravo dojděte ke dvěma
okénkům, ze kterých na vás útočí dva zmetci (ty samozřejmě zabte :-) a
odpalte sud, čím zničíte tlačítko a vysune se lávka, po které se
dostanete do místnosti. Uvnitř USEněte čudlík, sjeďte výtahem v rohu
dolů a v prosklené kukani pouijte čudlík k tomu, aby se v místnosti
kterou vidíte vysunuli z podlahy jakési čtverce (tuto část můete
klidně vynechat, ale jsou tam sluné zásoby).
Vrate se do místnosti, kde na vás zaútočili droni, skočte dolů (na
ochoz! Uprostřed je neviditelná kyselina či co), přes dva troopery dojděte
do místnosti s ji zmíněnými čtverci, zničte tři laserová děla a
vyskákejte k několika Bacta kanistrům (ostatní věci jsou zatím
nedostupné).
Vrate se do místnosti s kyselinou, přes lávku vejděte do malinké komůrky
uprostřed, hupsněte do díry v podlaze a proplazte se rourou. Nalevo je
chodba s dalí kukaní. Přenastavte čtvercové výstupky, zničte dalí
děla, seberte dalí věci a vrate se do předchozí místnosti, kde USEněte
tlačítko v rohu. Krom toho, e vyjedou nahoru jakési moduly, se otevřou
dveře nalevo. Zlikvidujte odpor za nimi a seberte lampasákovi klíč.
Vpravo jsou nějaké zásoby, které získáte takto: na konci místnosti vyjeďte
výtahem, nahoře zabte černě uniformovaného pána, vypněte silová pole a v celách
posbírejte uitečné věci. Ostatních dveří a čudlíků si nevímejte,
protoe vám akorát otevřou dveře do míst, kde jste ji byli.
Vrate se tam, kde jsem vás před chvílí poslal doprava a jděte tentokrát
doleva (nyní to bude rovně), odemkněte si oficírským klíčem, USEněte
panel v rohu a skrz prosklenou vitrínu uvidíte, jak se vám zpřístupnila
dobíječka títu, ke které se jistě rádi vydáte. V místnosti jsou
jetě jedny dveře, které vedou dál.
Ocitáte se v chodbě se
zamčenými dveřmi, dvěma laserovými děly a jednou otevřenou větrací achtou.
achta je jasná. Vlezte do securiácké kukaně, zmačkněte obě tlačítka,
projděte právě odemčenými dveřmi v chodbě napravo, zlikvidujte vekerý
odpor, USEněte čudlík v poslední kukani spojené se čtvercovou místností,
odemkněte si oficírským klíčem dveře poblí, pozor na nástěnné miny
(hoďte tam granát), sjeďte dolů a seberte poslední zásoby, nače se vrate
nahoru a projděte dveřmi na opačném konci místnosti, těmi s červenou
clonou.
Pozor. Jakmile projdete, zaútočí na vás banda trooperů a jeden hajzl sedící
na pořádném kanónu. Stoupněte si za bednu nalevo tak, aby vás viděl a střílel,
ale netrefil vás, a nechte ho ít. Uvidíte co se bude dít :-). Jakmile
budou vichni troopeři mrtví, zastřelte i kanonýra a čudlíkem po jeho
levici vypněte silová pole, rychle zaujměte obrannou pozici na kanónu a zničte
přicházející nepřátele.
A bude po nich, tak vejděte
do místnosti s jakýmsi zařízením, za sklem nalevo USEněte dvě tlačítka
(nejprve si to vak ulote!), skrčte se, vyhýbajíce se paprskům opatrně
obejděte celou mainu zprava a prolezte probouranými dveřmi.
Dostanete se do místnosti s bandou
mrtvol, kam pouze vběhněte, seberte prvnímu lampasákovi klíč a couvněte
zpátky (jinak z vás bude taky mrtvola). Odemkněte prosklené dveře u
schoditě a USEněte panel, čím se zmocníte malého pomocného robotka.
Vyjděte ze dveří, zmačkněte tlačítko u malinkých dvířek naproti, v místnosti
za nimi se dejte tunelem vpravo, v dalí místnosti USEněte dalí malé
tlačítko a klidně robota nechte.
Nyní znovu vejděte do zamořené místnosti, teď je tam u bezpečno. Nalevo
jsou dveře, za nimi několik nepřátel na poráku a pak u zbývá jen dojít
na konec kola.
Level 3 Artus_Mine
Dojděte na okraj, opatrně
seskočte u levé skály, jděte podél ní a k mrtvole, kde najdete
novou zbraň (není ale moc dobrá), potom vejděte do budovy, na které jsou
nainstalovány reflektory a tlačítkem uvnitř je vypněte.
Na druhé straně propasti, na
úplném okraji-nahoře budovy kam vede sple trubek jsou dva lasery. Vyuijte
vaí situace a zničte je (stačí dvě silné střely z pistole). Po zmíněných
rourách přeskákejte na druhou stranu (pozor na meteority).
Na zmetky uvnitř doporučuji zaútočit
zprava. Seberte lampasákovi ve druhém patře klíč a proklestěte si cestu a
k výtahu, kde se otočte čelem ke vstupu na ploinu a buďte připravení
vběhnout do malé chodbičky jakmile se objeví. Odsud máte monost pobít pár
mejdů relativně bez rizika. Dostaňte se úplně dolů, odstraňte zbývající
odporníky ve velké jeskyni a dejte se jedinými odemčenými dveřmi.
Výtah nejprve vyjede nahoru a
kdy se vrátí, bude na něm několik nepřátel. Vyjeďte nahoru, dejte se
doleva, na křiovatce rovně (vpravo jsou nějaké zásoby a hejno docela
vytvrdlých nepřátel) a potom doprava. Vyčistěte místnost a vyjděte ven na
ochoz, kde zhruba kadých třicet vteřin vyjídí zespodu roura. Jakmile se
tak stane, skočte na ní, z ní pak na dalí ochoz, počkejte a se
zasune (ta roura :-) a vklouzněte dovnitř (do roury :-). Na konci urychleně
zničte čtyři cívky na stěnách a po zmizení silového pole i tu uprostřed.
Počkejte a zařízení sjede dolů a pouijte ho jako výtah, který vás
vyveze do místnosti, kde by vás předtím zabil proud. Nyní je zde bezpečno.
Vyplhejte na věc s bílými světly na spodní straně, počkejte a
sem dorazí vagónek, který dováí rudu a hupsněte na něj. Skrčte se,
nechte se svézt a za první zatáčku a tam přeskočte do jeskyně nalevo.
Zapněte baterku, vběhněte do
jeskyně a drte se stále u levé stěny. Je tady spousta takovým hnusných
malých zrůdiček, ale bude lepí, kdy budete ignorovat a přeskakovat. Doběhněte
ke těebnímu stroji a vedle leící mrtvole, USEněte tlačítko, počkejte
a maina probourá díru skrz skálu a utečte odsud.
Skrz díry v podlaze
pohodlně postřílejte nepřátele pod vámi, počkejte a přijede vagónek s rudou,
hupsněte na něj, z něj pak na ochoz, posbírejte zásoby a sjeďte výtahem
dolů.
O místnost dál vyjeďte nahoru pomocí velkého bucharu, vejděte do velké
jeskyně, pobijte protivníky (nejlepí je hezky po jednom odstřílet silnými
střelami z pistole) a nakonec USEněte tlačítko u velkého zařízení v pravém
rohu.
Po animaci utíkejte na druhý
konec jeskyně, projděte chodbou do místa, kde jste ji byli, dveřmi naproti
vám k výtahu a nahoře se tentokrát dejte doprava. V poslední místnosti
kam se dostanete nejprve zlikvidujte stropní lasery, potom skočte do vagónku,
USEněte čudlík a hurá pryč odsud.
Level 4 Artus_Detention
Vyskočte z vagónu na výčnělek
skály vlevo, jděte po ochozu, dejte pozor na trám, který v blízké
budoucnosti spadne, vylezte po něm nahoru, USEněte tlačítko a vrate se dolů,
kde budou odemčené dveře. Za nimi pozor na nepříjemně obrněné a agresivní
troopery. Vechny postřílejte, pozor na zmetky, kteří na vás vyběhnou ze
zamčených dveří, dostaňte se k tlačítku, kterým odemknete druhé
zamčené dveře a pokračujte dál.
Nyní následuje pořádně brutální
kousek. Prostřílejte se skrz zástupy nepřátel a nahoru do kontrolní místnosti,
kde USEněte tlačítko u panelu se zobrazeným větrákem a potom to na druhé
straně, u poličky se zásobami energie a střeliva, čím osvobodíte
zajatce.
Sejděte po schodech o patro ní a dejte se dveřmi vpravo, které jsou nyní
otevřené. Vyslechněte jednoho ze zajatců, jděte za ním do hangáru, vyjeďte
výtahem v levém rohu nahoru, projděte chodbou s několika troopery
a na můstku hupsněte do větrací achty.
Dolezte k díře s větrákem, nechte se snést a dolů a přistaňte
na vyčnívající mří. Pokračujte dalí větrací achtou do vykopané
jeskyně, kde se drte pořád vpravo a dorazíte do místnosti s trochou
zásob a dalími dveřmi.
Za nimi se dejte nejdřív
doleva, posbírejte zásoby, USEněte čudlík, vrate se do předchozí chodby
a projděte druhými dveřmi. Zde také posbírejte uitečné věci, vtrhněte
do místnosti v rohu a zajměte lampasáka.
Po pokecu na něj zamiřte a mějte
ho stále zaměřeného, dokud nedojde k panelu dveří na konci schoditě
(budete muset cestou zabít pár trooperů). Jakmile se otevřou dveře, tak
urychleně zlikvidujte malé odporné zrůdičky, lampasák nesmí zemřít. A
bude v bezpečí, tak ho doveďte k dalímu tlačítku a jakmile se
otevřou dveře, klidně ho zabte (bude to v sebeobraně :-).
Projděte chodbou, ve velké místnosti (atna či co) rozstřelte mří a
doplazte se větračkou na konec kola.
Level 5 Artus_Topside
Začínáme hezky zdrsna. Okamitě
po animaci utíkejte do kanceláře nalevo, USEněte panel a co nejrychleji vběhněte
na výtahovou ploinu v rohu. Nahoře je potřeba jednat velmi rychle.
Okamitě se chopte laserového děla za horní kanceláří a střílejte po
trooperech nahoře na ochozu. Neplýtvejte zbytečně municí, ale nezdrujte
se pečlivým zaměřováním, nebo zemře příli mnoho zajatců a to pro vás
bude konec. Po chvíli se otevřou vrata a vyběhne robot. Zničte ho a pravděpodobně
vám akorát dojde munice. Pozabíjejte zbývající zmetky, dejte pozor na ty
co k vám vyjedou výtahem, postřílejte vechny, kteří jsou odsud vidět
a sjeďte zase dolů.
Za neustálé palby a uhýbání
velkému robotu přeběhněte přes celé prostranství, vběhněte do otevřených
vrat a okamitě se schovejte za dveřmi vpravo.
Nahoře vykoste zmetky, přeběhněte
přes ochoz vpravo a za mříí najdete tajnou místnůstku.
Pokračujte po ochozu na druhou stranu, chopte se kanónu a zničte vechno co
se dá (hlavně robota), utíkejte kolem kulatého děla, chopte se dalího
kanónu, zničte zbytek zmetků, utíkejte podél dalího děla, vběhněte do
místnosti, vykoste troopery, dostaňte se do garáe, ze shora zlikvidujte co
se dá a sjeďte úplně dolů (pozor na nástěnnou minu za dveřmi).
V nejniím patře jsou jedny malé dveře a za nimi určité mnoství
nepřátel. To mnoství je velké. Nechci být vulgární, ale nedá se to říct
jinak, ne e jich tam je jak nasráno. A se skrz ten zástup zmetků
proklestíte do dalí místnosti, tak tam USEněte tlačítko, kterým vypnete
ochranu iontových děl (ty kulaté mejdy venku).
Vrate se zpátky na povrch (opět
si uijete sluné kvanto nepřátel), sedněte ke kanónu a zničte obě
iontová děla, potom jděte zpátky do garáe, přejděte po horním ochozu
ke dveřím na druhé straně a poměrně jednoduchou cestou dojděte na místo,
kde se spustí animace.
S jetěrkou Desannem bojujte jak chcete, ale tomu aby vás sejmul se
stejně nevyhnete, je to toti součást příběhu.
Level 6 Yavin_Temple
Jděte k výtahu na konci
hangáru, vyjeďte o několik pater vý a dojděte do místnosti s animací.
Uvidíte pokec s Lukem Skywalkerem. A to skončí, tak sjeďte o dvě
patra ní, projděte dveřmi, které předtím nely otevřít a jedinou monou
cestou se dostaňte na prostranství se schoditěm a vlezte do černé díry
ve zdi.
Level 7 Yavin_Trial
V tomto kole konečně získáte
nějaké ty Jediovské síly a světelný meč.
Za dveřmi nalevo najdete první
z nich Force Push. O místnost dál pomocí síly otočte vechny estiúhelníkové
kameny na zdi a kvádry leící na podlaze nastavte tak, aby byl vdy uprostřed
obrázek nakreslený na zdi. Jakmile bude vechno správně, otevřou se dveře.
Druhá získaná síla je Force Pull. V místnosti s vodou jděte do
rohu nalevo a vytáhněte ze zdi zastrčené kvádry (ten první vysunutý je
jako vzor). Takto se dostanete a ke dveřím a pokud chcete baterku a Bacta
kanistr, tak před oputěním místnosti vyskákejte jetě vý, k tajnému
místu.
Třetí je Force Speed. Skočte do probourané díry na druhé straně terasy,
na křiovatce jděte doprava, stoupněte si na kvádr v rohu, jakmile se
otevřou dveře, tak vejděte do místnosti a lápněte na velký čtverec. Stůjte
na něm tak dlouho, dokud se neotevřou vechny dveře v chodbě, potom
zapněte rychlost a utíkejte co to dá, a do dalí místnosti.
Čtvrtá síla je Force Jump.
Ocitáte se zase na začátku kola. Po zborcených balvanech napravo vyskákejte
na terasu za vámi, dojděte do místnosti s vodou a pouijte Force Pull
na chrliče vlevo na zdi, pak vyskočte z bazénu a jakmile se otevřou
vrata a vyjede most, tak si zapněte rychlost a přeběhněte (na konci bude potřeba
skočit, ale jsem snad ani nemusel říkat :-).
U zablokovaných dveří stačí
probourat naprasklou stěnu vpravo (Push) a stejnou sílu pouít o něco dál,
v komínové místnosti s jakýmisi okénky po stranách. Zatlačte na
mení čtverce pod okénky a potom vyskákejte a nahoru.
V chodbě jděte doleva, lápněte
na kámen, okamitě si zapněte rychlost a uhánějte dopředu. Jen tak tak to
vyjde, ale přeběhněte přes jedoucí most a hupsněte do chodby na druhé
straně.
A konečně se dostáváte do místnosti se světelným mečem. Na sloupu uprostřed
je několik válcovitých čepů vechny je zatlačte dovnitř a jakmile
bude klec s mečem u země, jděte do slepé chodby za vámi (do té horní),
skočte na vyí schod, počkejte a sjede dolů, zapněte rychlost a doběhněte
k meči. Nestihnete ho sebrat normálně, take si ho k sobě přitáhněte
silou Pull.
Jakmile budete mít svého
krasavce v ruce (to nebyl dvojsmysl :-D), přeřízněte s ním (to
také nebyl dvojsmysl :-D) lana drící závaí u dveří, potom zničte i zámek
blokující dalí dveře (můete klidně zblízka, nezraní vás) a jste na
konci.
Level 8 NS_Streets
V protilehlém rohu místa
kde právě stojíte je vchod do baru.
Semele se zde docela chaotická
bitka, take vám vechno vysvětlím předem. Hned při vstupu vám seberou
zbraně, ale to nevadí. Podívejte se doleva a nahoru. Na tu prosklenou terasu
potom bude potřeba jít a nejkratí cesta je vchodem přímo pod ní, který
nyní blokuje chobotnatec s laserem v ruce.
Jděte k baru, nastane
animace, po ní ji zmíněná bitka a na terase je potřeba zmačknout tlačítko,
které odblokuje bar. Jakmile to uděláte, jděte zase dolů, USEněte čudlík,
kterým se předtím proradný barman izoloval od zbytku lokálu a po dalí krátké
animaci jděte o patro vý, ke dveřím na ochozu (vedle meního bárku).
Nyní nadeel čas nové zbraně:
sniperovky. Těko budu vysvětlovat přesné pozice jednotlivých odstřelovačů,
take tady to bude muset kadý zjistit na vlastní pěst. Bude to něco jako
ten sniperovací level v Medal of Honor, a na to, e tady se nedá
chodit se zapnutým zaměřovačem, co je dost velká nevýhoda.
Vyjděte horními dveřmi z baru,
dejte se doleva, přejděte přes propast a v místnosti kam se dostanete
nahoru výtahem. Pozor na granátometníky. Docela sranda je, kdy bednu u východu
v levém rohu zatlačíte. Spadne s ní i jeden zmetek :-).
Z ochozu přeskočte na
balkón vedlejí budovy a jděte buď venkem, kde vás budou odstřelovat,
nebo dveřmi nalevo, co je podstatně jednoduí cesta.
Za předpokladu, e jste li
dveřmi, zničte dvě luté bedny, podívejte se nahoru do prosklené místnosti
a vyuijte toho, e vás dva zmetci nevidí... Dojděte k výtahu, sjeďte
dolů, na mostě pozor na nastraenou nálo. Přeskočte propast, jděte
doleva a u zamčených dveří do domečku vyjděte na schůdek, vyskočte na výčnělek
vedle dveří a z něj na střechu, kde stačí rozbít sklo (Push je
efektivní) a uvnitř USEnout tlačítko pro vysunutí mostu na druhé straně.
Nyní jste u výtahu, který se spoutí nálapným tlačítkem za prosklenou
stěnou. Vejděte do místnosti, stoupněte si za bednu v rohu a natlačte
jí na nálapné místo. Jakmile bude výtah dole, vlezte na něj a otevřeným
okénkem bednu zase odtlačte.
Nahoře USEněte čudlík,
vylezte po schoditi které se za vámi vytvoří a dojděte na střechu s okny.
Zde máte dvě monosti. Buď sjedete malým výtahem v rohu na římsu
dole, zpoza rohu zabijete vechny zmetky stojící na vznáedle a půjdete
rovnou tam, nebo budete důkladní a nejprve skočíte oknem do místnosti pod vámi,
z ní vyjedete výtahem nahoru a postřílíte vechny, kdo se vám
dostanou na muku (uetříte tak spoustu pozdějích komplikací). V kadém
případě je potřeba zlikvidovat vechny formy ivota na ji zmíněném
vznáedle, vyskočit na něj a z něj přeskočit na dalí římsu. Kdy
u tady jste, tak si můete skvěle vychutnat zmetka chodícího sem a tam v proskleném
tunelu. To sklo co má pod nohama se dá zničit... :-).
A se do zmíněného průchodu
ze skla dostanete vy, tak si dejte pozor na nastraenou minu vlevo.
V místnosti za tunelem
rozstřelte sud v rohu, za probouranou zdí zničte jiskřící rouru, vrate
se k probíjející vodě, která je nyní bezpečná a pomocí síly Pull
vysuňte most zpod dveří na druhé straně. Vyskočte na střechu, ulote si
pozici, přejděte přes tunel (nyní u asi ne příli prosklený :-), zapněte
si rychlost a skočte na římsu vpravo, je to tajné místo s několika uitečnými
věcmi.
Stejným způsobem se dostaňte
zpátky a USEněte čudlík u kterého stál robot. V propasti nalevo se k vám
otočí jakýsi mechanický podavač (vypadá jako pádlo), skočte na něj, přitáhněte
k sobě ten dalí, z něj pak hupsněte do kontejneru s odpadky
a nechte se svézt. Pouijte Push sílu na obě tlačítka, která cestou potkáte,
a se před vámi otevře tunel, tak se skrčte a jste na konci kola.
Level 9 NS_Hideout
Chvilku jeďte na kontejneru a
potom přeskočte na roury vlevo, z nich nahoru a dostanete se na tajné místo
s dobíječkou armoru a munice. Seskákejte odsud dolů, projděte dveřmi
a budete v hlavní hale.
Projděte druhými dveřmi
vpravo (první nejdou otevřít), dejte pozor na malá okénka, jsou za nimi
zmetci. Rozstřelte sud a za probouranou zdí najdete tajné místo.
Pokud máte granáty, můete
si nyní trochu zkrátit práci. Hoďte jeden do druhého okénka, tam kde je
tma, ale ne moc daleko. Pokud se to podaří, tak vybuchne sud, probourá zeď a
vy budete moct dojít a k celám, kde najdete svého kamaráda Landa a on
vám řekne kód k jedněm dveřím, tam se ale dostanete a později.
Pokud jste se k Landovi nedostali nyní, nevadí, stejně to byla jen malá
zkratka.
V hlavní hale je několik
lisů a pod jedním z nich není přistavěn vozík. Vyskočte tou dírou
nahoru, ulote si to a jakmile to půjde, tak přeběhněte přes lis na druhou
stranu.
O dvě místnosti dál je skladitě beden. Hupsněte na tu pod vámi, pak na
tu trochu nalevo, z té pak na malou červenou bednu, z ní na dalí
červenou ale větí (v levém rohu), seberte armor a Bacta kanistr, vyskákejte
přes dalí bedny a na tu vyčnívající a pouijte sílu Pull na dalí
vyčnívající bednu nad vámi. Jakmile vám přestane blokovat cestu, tak
vyskočte nahoru a jděte dál.
Dostanete se do slepé chodby s vagónkem.
Přitáhněte ho k sobě pomocí Pull síly a vrate se přes lis do hlavní
haly. Najděte dveře, ve kterých jste jetě nebyli (stačí obejít lis před
kterým stojíte), za nimi jděte doleva a Pullněte k sobě bednu v rohu.
Za ní je chodbička s vagónem na konci. Pushněte ho od sebe a zpřístupní
se jezdící pás. Jděte k oknu, Pushněte tlačítko, napravo se otevřou
dveře a vy budete moct jít dál.
V chodbě za rohem dejte
pozor, na konci je sniper a ze shora poletí spousta granátů. V dalí
chodbě budou také snipeři a na konci granátometník. Seskočte dolů z terasy
pro pár dobrůtek (nejdřív to ale vyčistěte granáty), vrate se nahoru a
hned za terasou rozbijte mří ve zdi. Prolezte větračkou a rozstřelte sud
dole v místnosti (to je ten, o kterém jsem mluvil v rámci zkratky
na začátku kola).
Vyjděte na ochoz, pobijte nepřátele
a pokud jste jetě nebyli ve vězení za Landem, tak tam jděte nyní a
jakmile získáte kód, tak se vrate na ochoz, dojděte na druhou stranu, sjeďte
výtahem do místnosti v rohu (na střee je pár věcí) a přiblite se
k dírce ve zdi, zadejte password a hurá výtahem do zakázané zóny.
Vyjeďte výtahem, na konci
chodby lápněte na výtah, hned zase couvněte a v rohu uvidíte tajné
místečko. Dá se tam skočit nebo dojít po okraji výtahu. Dole je potřeba
mečem rozseknout mří.
V chodbě se stropními
lasery je napravo dost oemetná situace týkající se spousty malých okének
se snipery. Natěstí se tam dá prohodit granát.
Rozbijte naprasklé sklo, pomocí
Push síly otevřete dveře a po chvíli konečně najdete hledaného gangstera
Reelo Baruka. Připravte se na středně tuhou bitku.
A vechny zabijete, tak dojděte
do Reelovy kanceláře, USEněte tlačítko u okna, čím osvobodíte Landa,
potom dalím čudlíkem u stolu vzadu otevřete tajnou chodbu za vámi, posbírejte
dobrůtky a sklouzněte se červenou rourou. Zabte zmetka od schoditěm, Pushněte
tlačítko, seberte jetě pár věcí, projděte dveřmi a po animaci následujte
Landa k výtahu.
Level 10 NS_Starpad
Jděte s Landem k výtahu,
nahoře za ním utíkejte do prosklené kukaně, počkejte a se vykecá a vrate
se zpátky dolů. Projděte dveřmi (jsou tam dvoje, ale jen jedny jdou otevřít),
pobijte zmetky v místnosti s propastí uprostřed, na druhé straně
si zapněte baterku a v zatemněné místnosti se dejte doprava, přeskočte
věc která vám blokuje cestu a dostaňte se k východu na druhé straně.
Vykoste vechno co můete
(tedy vechno :-) a pokračujte jedinou monou cestou dál a na konec
chodby, kde na vás zpoza skleněného okna střílí zmetek. Na kruhové ploe
na kraji ochozu vyskočte do okna se dvěma laserovými děly (které jste u
jistě zničili) a dejte se levou chodbou dál.
Po chvíli dojdete do kontrolní
místnosti, kde USEněte panel, jděte ven (zpátky na chodbu a levými dveřmi),
dojděte ke kruhovému objektu s rourami a po výstupku přímo pod dvěma
trubkami spojujícími obě kruhové věci (měly by to být nádre) vyskočte
nahoru, z trubek pak na prostřední nádr a dojděte si do tajného místečka
pro pár věcí. Skočte dolů, zapamatujte si toto místo, jetě se sem
budete vracet, a vydejte se kterýmkoliv směrem po ochozu.
Dostanete se do otevřeného hangáru, kde na vás ji čeká Lando. Co
nejrychleji si nabijte tít a připravte se na masivní nápor zmetků. Pro někoho
to bude dost náročné, protoe Lando nesmí zemřít a bude se tam samozřejmě
motat. Doporučuji zapnout rychlost abyste měli víc času na likvidaci nepřátel.
Jakmile bude klid, jděte za
kolegou do lodi, kde vám oznámí, e je potřeba jetě doplnit palivo a
otevřít střechu. Inu do toho.
Vrate se ke kruhovým nádrím
(nejrychlejí je to dveřmi u zadní části lodi), ale pozor, nyní to místo
bude zamořené snipery. Vyskočte zase nahoru a u modrého a červeného panelu
zadejte tento kód (nevím zda se pokadé generuje jiný, mě fungoval tento):
na modrém panelu X a na červeném jakési lomítko v závorkách, vypadající
asi takto (/).
Jakmile se vám ukáe úkol
splněn, tak se vrate do hangáru. Po obou stranách jsou u zdi v podlaze
mříe (na jedné straně musíte nejdřív odstrčit bednu), pod nimi větrací
achta a na její druhé straně místnost s pěti tlačítky, které je
potřeba vechny USEnout a vrátit se do lodi.
Jetě před startem je potřeba zlikvidovat poslední zmetky, k čemu
poslouí tlačítko v pilotní kabině nalevo.
Level 11 Bespin_Undercity
Kolem dokola jsou tři mříe.
Rozbijte některou z nich, ale v ádném případě před ní nestůjte
a nečumte tam jak trubky. Je potřeba stát těsně vedle, akorát tak, abyste
viděli a se dolů přiřítí ohromný píst a vytlačí spoustu vzduchu.
Rychle vlezte dovnitř, nechte se vyvézt nahoru a odejděte jedinými dveřmi v místnosti
(jdou otevřít pouze pokud je píst v horní úvrati).
Dál jsou k nalezení dva výtahy vedoucí do místností s jakýmisi
červenými vozítky a sluným mnostvím zásob.
Najděte dědka stojícího za
sklem a pouijte na něj Mind Trick aby vám otevřel dveře do místnosti s plameny,
kde je potom potřeba zničit zámek na druhých dveřích a jít dál. Nevím
jistě, zda zmatení mysli na starce funguje, protoe jsem ho zabil a nestihl
to vyzkouet :-). Kadopádně stačí USEnout tlačítko, dát si rychlost a
do ohnivé komory rychle doběhnout.
Výtah vás doveze do ohromné kruhové místnosti (jestli se tomu tak dá říct
:-), kde je postup následující: v ádném případě nelapejte na červeně
svítící prstence a drte se na normální neelektrické podlaze.
Sledujte vdy výtah naproti vám
a jakmile sjede dolů a zapne se silové pole, tak si dejte rychlost a přeběhněte
k němu. Tímto způsobem se dostaňte a nahoru, počkejte si na dalí
silové pole a doběhněte ke dveřím nalevo (pokud stojíte zády k výtahu,
kterým jste přijeli).
Dalí výtah vás doveze do dalí ohromné místnosti. Respektive do místnosti,
kde je potřeba rozbít mří nalevo a hupsnout do díry. Zapracuje
vzduchotechnika a vy se rázem octnete ve zmíněné ohromné kruhové místnosti,
kde je postup takovýhle: Stůjte na ploině a jakmile začne směrem nahoru
proudit vzduch, skočte do prázdna a nechte se vynést o patro vý. Takto
postupujte a nahoru, kde na vás po krátké animace naběhne jakási parodie
na Jediho. Stačí sekat hlava nehlava a on za chvíli padne. Přeskočte na
druhou stranu a hurá chodbou dál.
Zanedlouho potkáte dalího rádobyjediho, ale ten bude o něco tuí.
Umí házet mečem a pouívat Force Grip (viz. Tipy na začátku návodu). V aréně
pod schody jsou nějaké zásoby.
O místnost dál osvoboďte robotka a nechte ho dojet k výtahu.
Level 12 Bespin_Streets
Vyskočte na terasu naproti, v kontrolní
místnosti USEněte tlačítko, seberte novou zbraň, vyskočte za robotem ke
dveřím a připravte se na docela tuhý kousek.
Je potřeba zničit vechny
miny, které stojí malému robotovi v cestě (take se nemusíte zdrovat
těmi co brání vám, stačí se skrčit). Současně je potřeba přeít těkou
palbu zprava (těmi zmetky se nezdrujte). Abyste to vechno stihli, doporučuji
si zapnout rychlost. Jakmile robot dojede na druhou stranu a otevře dveře, tak
na vás naběhne dalí hafo blbců.
A bude klid, klidně se vrate
a dejte těm hajzlům venku co proto.
Následuje dost dlouhý úsek,
kde se klidně obejdete bez mojí asistence, take ve zkratce: Zabte zmetka s mečem,
setkejte se s kamarády, protlučte se úsekem se snipery, v baráku
na konci dlouhého ochozu osvoboďte dalí kamarády, přejděte přes dalí
dlouhý ochoz, sjeďte výtahem u velké díry, vyjeďte tím naproti, v místnosti
na konci ochozu USEněte tlačítko, vrate se ven a projděte vámi otevřenými
vraty ke dvěma obeliskům, kde na vás zaútočí hned dva rádobyjediové
najednou.
Zbavte se jich, vyjeďte výtahem
vpravo na dalí ochoz a jděte směrem k mostu. Ale pozor! Jsou na něm
miny. Opatrně postupujte a přestoe nevidíte ádné paprsky, tak za kadým
zubem je mina. A jich zničíte několik, tak se ostatní zviditelní.
Dojděte na terasu s oknem
a skočte dolů do vody a prosekejte se a na terasu, kde na vás jednak naběhne
rádobyjedi a jednak tam bude lampasák s klíčem, který vám v místnosti
otevře dveře, za nimi je konec kola.
Level 13 Bespin_Platform
V tomto levelu u máte
schopnost odráet nepřátelské střely, take pokud na vás někdo útočí
laserem, stačí stát na místě a nikdo vás nenařkne z vrady, protoe
budete pouze svědky sebevrady :-).
Jen tak cvičně zabte jednoho rádobyjediho.
V dalí chodbě projděte místností nalevo a dejte pozor na troopery s novou
zbraní Flechette.
Ve vstupní hale jděte jedněmi
ze dvou dveří a dostaňte se do místnosti s ochozem, kde je kromě pár
dobrůtek také kontrolní místnůstka a v ní lampasák s klíčem.
Jakmile ho získáte, vrate se do vstupní haly a pouijte výtah (nejdřív
vak zničte miny nastraené nahoře!).
Nahoře se dostanete do dalí kontrolní místnosti, kde je potřeba USEnout
malé tlačítko na panelu u okna, kterým odemknete zamčené dveře nalevo od
místnosti, kde jste předtím získali klíč.
Výtah si nahoře přivoláte čudlíkem u schodů, dole ve vstupní hale se
vypořádejte s dalím uvítacím výborem, vemte lampasákovi klíč od
dvou zamčených místnůstek a najdete trochu zásob a jednoho rádobyjediho.
Dojděte ke dveřím, které jste nahoře odemkli, shlédněte animaci a puste
se do boje s Desannovou učednicí.
Tato soupeřkyně bude mnohem tuí
ne vichni dosavadní trapákové s mečem, nicméně není to zas tak
strané. Osvědčil se mi boj dole v úzké chodbě, kde nemá kam
uskakovat (jako třeba za vae záda).
Level 14 Cairn_Bay
Zlikvidujte vekerý odpor, jděte
ke dveřím nalevo (pokud stojíte čelem k zadku lodi), USEněte zeleně
svítící tlačítko, v místnůstce si povimněte rampičky a dveří,
dejte se vak chodbičkou napravo, kde se setkáte se Skywalkerem a mezi jednou
animací a druhou se zúčastníte mení bitky, při které nejspí ztratíte
orientaci, take pro vysvětlenou: z místnosti kde se právě nacházíte
vedou dva východy jedním jste přili a druhý je chodba, která ústí v kontrolní
místnůstce.
Dojděte tam, USEněte dvě tlačítka
vzadu u zdi a potom to u okna, čím si uetříte spoustu práce (kodolibě
se usmějte, tohle byla na troopery pěkná sviňárna :-). Nedělejte si
starosti, silové pole se za chvíli samo zapne.
Vrate se tam, kde jste si povimnuli
rampičky a projděte dveřmi na ní. Pozor na hajzla nahoře na ochozu, zabte
ho sniperovkou ne vkročíte do ohromné haly. Přivolejte si výtah, nahoře
v kontrolní místnosti USEněte nesvítící panýlek tolikrát, aby se bíle
rozsvítilo políčko vpravo, potom přejděte místnost, pouijte blikající
panýlek a napravo se otevřou vrata. Ne se tam vydáte, vimněte si nad
vraty dvou výčnělků mezi nimi je místo. Skočte tam a najdete tajné místečko.
V hangáru zlikvidujte zmetky, vyskákejte z lodi na lávku a z lávky
do větrací achty nahoře u stropu.
Dostáváte se do místa, které
se tváří jako bluditě, ale není tomu tak. V kadém patře je jediná
cesta vedoucí k silovému poli v podlaze, které stačí vypnout přiloeným
tlačítkem. A se dostanete k poli, pod ním je v podlaze mří,
tak tam nechoďte, radi jděte do jedné z chodbiček, kde je mení díra,
vedoucí do kontrolní místnůstky s jedním osamoceným lampasákem.
Odsud potom lépe zlikvidujete zbytek nepřátel. USEněte panýlek, u lampasáka
naproti udělejte to samé a otevřou se dveře, za nimi jsou výtahové achty.
Vlezte do té otevřené, rozstřelte
mří, prolezte ke druhé a a bude výtah na cestě dolů, tak vběhněte do
průlezu napravo (dejte si rychlost abyste to lépe stihli). Třetím výtahem
také sjeďte o pár pater ní, ale dejte si velký pozor (a taky save), protoe
je potřeba přeskočit propast a tím e výtah jede se to mnohdy nepovede.
Doporučuji i tady pouít rychlost. Poslední výtahová kabina má rozbitý
strop, take a pojede dolů, tak do ní skočte a vyčkejte na konec kola.
Level 15 Cairn_Assembly
Zlikvidujte vekerý odpor,
stoupněte si před okno kontrolní místnosti a na lampasáka pouijte Mind
Trick aby vám otevřel. Na křiovatce se dejte nejdřív doprava, vyjeďte do
místnosti s krabicí na dobíjení armoru, potom se vrate dolů a jděte
druhou cestou.
Ve velké hale vyskočte po bednách
do prvního patra podivné věci uprostřed, potom do druhého a odsud na ochoz
nad okny, kde rozbijte mří a v chodbě za ní rozstřílejte vechny
čtyři roury v nich se prohání blesk. Po explozi se vrate dolů a
vybouranými dveřmi dál.
Prosekejte si cestu a do místnosti s elektrickou podlahou, přeskákejte
po bednách nalevo do věci uprostřed, vyjeďte výtahem nahoru a prolezte
oknem na rampu, v v kontrolní kabině USEněte čudlíky, čím
vypnete elektriku dole, sjeďte výtahem v rohu a velkými vraty, nyní přístupnými
pokračujte dál.
O něco dál zabte dva zmetky s mečem.
V dalí dílně na vás vyběhne několik robotů, kteří jsou o něco
tuí, ale ádný strach. Stačí do nich naládovat pořádnou dávku silných
střel z Flechette (například) a pokud se vám to podaří, tak zkuste
couvnout do předchozí haly, doprava (pokud couváte) a ty dva blbci mechaničtí
se seknou o lampu, čím vám velmi usnadní práci. Jetě jeden na vás čeká
vzadu, toho nejlíp zničíte, kdy vyskočíte na ochoz, on za vámi nepůjde
a vy mu můete krásně házet pod nohy granáty. Po robotech na vás vyběhne
jetě jeden trapák s mečem a potom je cesta dál volná.
Dostaňte se do pracovní místnosti
plné lampasáků, ukate jím, zač je toho v Pardubicích perník,
seberte pár klíčů a USEněte tlačítko u okna, nače jděte zpátky po
vlastních stopách a do haly, kde se střetnete s velkým robotem (stačí
zaběhnout zpátky do průchodu, tak aby on byl těsně u vrat a nemohl vás
trefit, no a potom u je na vás čím ho vyřadíte z provozu).
V poslední místnosti na vás vyběhne pár trooperů, po jejich
likvidaci jděte pod schoditě (je jedno na kterou stranu), skočte do díry u
zdi, za sloupem si načerpejte armor a munici, odstraňte pár min a hupsněte
do jámy uprostřed.
Level 16 Cairn_Reactor
Tento level je trochu oemetný.
Musíte si dávat velký pozor, abyste se nedostali do příliné blízkosti,
nebo dokonce do přímého kontaktu s energií, která se zde vyskytuje.
Nejlepí je vdy před vběhnutím do dlouhé chodby zapnout rychlost, abyste
měli víc času to proběhnout.
Rádobyjediho před vámi zatlačte do paprsku energie o kterém jsem mluvil a
uvidíte, co to dokáe :-).
Jedinou monou cestou se dostaňte
do slepé chodby, kde prskají paprsky kříem, zničte tři krystaly nalevo a
dírou v prostředním výklenku proskočte do vedlejí chodby (pozor na
elektriku), v pravý čas zapněte rychlost a utíkejte doprava. V uličce
napravo je trochu energie, ale pokud jí nepotřebujete, tak se nezdrujte a
klidně doběhněte a na konec, kde na vás čeká jetě jedna parodie na
Jediho. Po jeho usmrcení se dejte doprava, vypněte tlačítkem vechny
blesky, vrate se tam, kde jste proskakovali probouranou zdí a po likvidaci
jeditrapáka vyskákejte nahoru nyní přístupnou achtou, v kruhové místnosti
vyskočte na lávku co máte nad hlavou kdy vyjdete z chodbičky,
vyhopsejte po dalích dvou napravo a nahoru a dírou u stropu dál.
V komoře s rotujícím
jádrem jděte doprava, skočte na trubku o patro ní, projděte do druhé
sekce, přes dalí roury dojděte na druhou stranu a v sekci tři proskočte
dírou na konci chodníku, přes trubky se dostaňte opět na druhou stranu,
vyskočte do chodbičky, na jejím konci si to zopakujte.
Ve velké hale hupsněte dolů,
dejte se doleva a po trubkách ve výklencích vyskákejte k díře ve
stropu, kudy se dostanete do místnosti s ostřelovačskými troopery a dveřmi
do dalí sekce.
Udělejte si pohodlí, sniperovkou zabte rádobyjediho uprostřed (musíte mířit
přímo mezi nohy a vypálit na plný výkon). Zničte i dva samostříly na
protějí straně této sekce a potom opatrně skočte na pevnou hřídel před
vámi.
Abyste se odsud dostali iví,
postupujte takto: zapněte si rychlost, rozeběhněte se a včas přeskočte
rotující část (pozor aby vás nesejmul zub). Po kadém úspěném
přeskoku si ulote pozici a nepokouejte se přeskočit víc kusů na jedno
rozeběhnutí. Sice to jde, ale je to zbytečně riskantní. Načasování pro
skok si bude muset kadý vychytat sám.
Dalí část kola je gigantická
hala, kde nejprve zlikvidujte robota a potom si jednodue stoupněte s mečem
a čekejte a zmetci spáchají sebevradu v sebeobraně (tedy ve vaí
sebeobraně :-). Lampasák vpravo o patro ní má klíč od bedny nalevo.
U zmíněného lampasáka
vstupte do vozíku, USEněte tlačítko a připravte se na dost nepříznivou
situaci (pro vás). Na protějí straně, na konci dráhy, za chvíli naběhne
hajzl s raketometem a dalí bude stát nahoře na mostě. Pro jejich
likvidaci je nejlepí vzít sniperovku, maximálně zvětit a připravit si
plnou dávku, zapnout rychlost jakmile vyběhne raketometník dole a prásk.
Ihned po něm zabít toho nahoře, okamitě vypnout zaměřovač a vyskočit z vozíku
na záchytnou věc přidělanou ke zdi, protoe se nedá stihnout zabít oba
zmetky tak rychle, aby ani jednou nevypálili, a jakmile to udělají, tak vám
zničí dráhu a vozík se zřítí do hlubin.
Na konec propasti tedy přeskákejte
a vyjeďte výtahem nahoru.
Přejděte přes most, dojděte
si po obou ochozech pro zásoby (nalevo je armor a health, napravo munice).
Za dveřmi jděte na druhou
stranu místnosti, vyjeďte výtahem nahoru, zabte zmetky a USEněte tlačítko
na panelu vpravo, nače se vrate dolů, mením výtahem sjeďte jetě ní
a dalím větím výtahem úplně nejníe. Zde zabte dotěrného rádobyjediho
a bandu lampasáků, jednomu z nich seberte klíč a vrate se úplně
nahoru, kde jsou dveře, od nich máte nyní klíč. Po chvilce je konec kola.
Level 17 Cairn_Dock1
Ve druhé místnosti jsou troje
dveře. Nejdřív jděte do těch nalevo a vysbírejte vechny potřebné zásoby.
Potom se dejte doprava, připravte se na souboj se dvěma trochu odolnějími
rádobyjedizmetky a po jejich odstranění seberte klíč lampasákovi, kterého
zabijete v kontrolní místnosti, nače se vrate na začátek a odemkněte
třetí, doposud nepřístupné dveře.
V kontrolní místnosti kam se dostanete Kyle konstatuje cosi o příli
nepřátelích a nepozorovaném prolezení následující části levelu, nače
vám přibude úkol nebýt detekováni nepřítelem. Popíu zde jak tichý
stealth způsob dokončení mise, tak ten nepříli tichý, který je
pro někoho jistě zajímavějí :-). Nejdůleitějí je, aby nebyl sputěn
poplach, jinak je s vámi konec.
USEněte tlačítko, sjeďte výtahem
dolů, vyjděte ze dveří a vimněte si červeného panýlku vpravo. To je
spoutěč alarmu a ádný zmetek se k němu nesmí dostat.
Pokud chcete projít nepozorovaně,
tak se rychle přesuňte k větračce vpravo a vlezte do ní.
Pokud chcete vechny zlikvidovat, tak si počkejte na troopera, který přijde
zleva, zabte ho a připravte se na peklo, které vám nával nepřátel přichystá.
Drte se pořád u tlačítka a jakmile se k němu někdo dostane, přeřízněte
ho svým mečem (světelným :-D). A budou vichni mrtví, tak si vezměte
sniperovku a zabte nejdřív troopera chodícího na mostě (dbejte na to,
abyste ho sejmuli napoprvé, jinak vám s raketometem pěkně zavaří),
pak toho stojícího vlevo a jděte dál.
Nyní můete jít buď větračkou
nebo přímo přes prostranství, ale jeliko se to patně vysvětluje, popíi
cestu větračkou. Prolezte jí úplně celou a na konec, přivolejte si výtah
napravo, nahoře jděte doleva (vimněte si kuelovitých věci v poli s elektrickou
podlahou) a na konec ochozu a skočte do otvoru vlevo. Popojděte dopředu a
rychle zabte lampasáka napravo ne spustí poplach. Potom doporučuji
zlikvidovat blbečky dole (není to ale nutné) a nakonec USEnout panýlek.
Jakmile to uděláte, rychle se vrate na ochoz (zapněte si rychlost) v rohu
skočte mezi kuelovité věci (elektrika je nyní vypnutá) a přeběhněte na
druhou stranu, kde zabte pár lampasáků a jděte dál.
Drte se pořád u pravé zdi,
proběhněte mezi bednami a k poplachovému tlačítku. Jistě se tudy dá
projít nepozorovaně, ale mě se to nepovedlo, vdycky mě načapali, take
jsem je proste zlikvidoval. Jakmile bude klid, seberte klíč postavený na bedně,
v rohu odemkněte výtah a jeďte nahoru.
Projděte chodbou a k oknu,
ze kterého vidíte na několik trooperů. USEněte panel a máte od nich pokoj.
Sjeďte výtahem, přejděte přes prostranství, v chodbě za dveřmi
pozor na elektrické vedení a jste v dalí sekci.
Klidně přejděte na druhou
stranu a pokud nebudete mít vyloeně smůlu, tak vás nikdo neuvidí. Vyskákejte
po kabelech nahoru, na druhé straně stříky seskákejte zase dolů, seberte
zmetkům ivoty a projděte dalí elektrickou chodbou.
Třetí část je o něco
komplikovanějí, zde vás skutečně nesmí vidět, ale budete se muset proplíit
přímo mezi nepřáteli. Máte jen jeden pokus, take si to radi ulote.
Pokud chcete, tak vpravo v rohu je nahoře za mříí tajné místečko s Bacta
kanistrem a granáty. Pokud jste to jetě neudělali, tak to udělejte nyní:
zandejte ho (tím myslím vá meč. Světelný :-). Světlo by zmetky vyplailo.
Vyskočte po lampě na římsu, prolezte otvorem ve zdi, buďte stále skrčení
aby vás nikdo neviděl a USEněte panýlek, čím vypněte světlo. Skočte
dolů, samozřejmě ne na hlavu některého lampasáka, tie jako myka
proklouzněte ke dveřím naproti a zůstaňte v mezichodbě dokud se za vámi
nezavřou dveře. Pokud někdo vykřikoval slova jako Jedi nebo tak podobně,
tak před uloením pozice počkejte a ujistěte se, e nebude sputěn
poplach. Jakmile bude klid, jděte dál.
Za dalími dveřmi
bleskurychle zlikvidujte lampasáky a potom se vypořádejte s parodiemi na
Jedi, nače projděte mezi bednami na druhou stranu skladitě, vyjeďte výtahem
nahoru, přejděte přes most k prosklené kabině, obejděte jí a odemčenými
dveřmi vstupte dovnitř.
Level 18 Doom_Comm
Prosekejte si cestu k výtahu,
sjeďte dolů, pozabíjejte dalí hordu trooperů, tlačítkem na druhé straně
místnosti otevřete dveře, zlikvidujte jetě jednu vlnu, v postranních
místnůstkách seberte zásoby a otevřete třetí dveře, za nimi je kromě
výtahu dolů jedna parodie na Jediho.
Ve spodním patře jděte do dveří vpravo, rozbijte mří ve stropě a vyskočte
nahoru, zničte několik dronů a seberte zásoby. To samé udělejte ve druhé
místnosti, ovem zde kromě sebrání zásob rozbijte dalí mří, skočte
do místnosti, zabte lampasáka, otevřete dveře a USEněte červeně blikající
panýlek, čím převezmete kontrolu nad jedním z robotů.
S mechanickým kamarádem dojeďte na konec chodby, tam kde jste předtím
vylezli z výtahu, jděte buď doprava nebo doleva, projděte otvorem se
silovým polem, drte se buď u pravé nebo u levé zdi, podle toho kam se vydáte,
a otevřete malým tlačítkem dveře, u nich stojí hlídky. Stačí otevřít
jedny, ale kdy u jste v tom, proč neotevřít oboje?
Jakmile bude cesta volná, nechte robota robotem, buďte zase sami sebou a sjeďte
jedním z výtahů v otevřených místnostech.
Následující situace je zcela
symetrická. Otevřete velkou místnost plnou mechanických oklivostí, ale
nechoďte tam nebo je po vás. Nechte roboty přijít a ke dveřím, stoupněte
si tak, aby vás neviděli a vy je ano a palte do nich. Jsou tu také dvě
stropní děla a nějací malí zmetci, kteří ale nebudou dělat problémy.
Jakmile bude čisto, jděte doprostřed místnosti, za řadou kruhových sloupů
rozbijte sklo v podlaze, skočte dolů, zlikvidujte drony, vyjeďte výtahem,
v kontrolní místnosti pomačkejte tlačítka u okna (nejlépe vechna) a
vyjděte ven z místnosti.
Jděte doprava nebo doleva, to
je jedno, kadopádně vstupte do vagónku tramvaje a svezte se. Na druhé cílové
zastávce se připravte na hromadné přivítání.
Lampasáckým klíčem se
dostanete do místnosti s oknem a ovládacím panelem, který je ale vypnutý.
Je potřeba ho tedy zapnout. Odejděte dveřmi napravo nebo nalevo, v místnosti
s barevnými kabinkami najděte výtah (pod oknem) a sjeďte dolů.
Nacházíte se v podivné místnosti
se spoustou terminálů, které aktivují určitý kód. Podívejte se do
tabulky úkolů a uvidíte tři barevné značky, které je potřeba aktivovat,
take najděte ty správné terminály a USEněte je. Blbě se vysvětluje přesná
lokace hledaných tlačítek, take to tu vechno prolezte. Kadopádně jsou
to ty, ke kterým se nejhůř dostanete :-).
A budete hotovi, vrate se výtahem
nahoru, ve vech třech kabinách USEněte terminál se správným symbolem a
jděte k ovládacímu panelu, který byl vypnutý. Nyní ho můete pouít.
U modrého terminálu byly zamčené dveře, kterými se nyní dostanete na
konec kola.
Level 19 Doom_Detention
Ve velké místnosti s velkým
oknem vezměte lampasákovi klíč, odemkněte výtah na lávce, dole seberte
dalí klíč a vypořádejte se s faleným Jedim. USEnutím červeného
panelu se chopíte ovládání nad lodním laserem a budete moct zlikvidovat pár
nepřátelských stíhaček. Ukořistěný klíč je od bedny nahoře ve velké
místnosti. Vechny tyto věci nejsou povinné.
Vyčistěte hangár, na jeho druhém konci otevřete dveře, jděte do místnosti
vlevo a USEněte tlačítko na panelu, čím otevřete výtah v podlaze.
To samé udělejte ve vedlejí
místnůstce a nezapomeňte zmačknout i tlačítko, které otvírá vrata do
vesmíru. Troopeři budou mít letecký den a piloti se proletí bez stíhaček
:-).
Sjeďte výtahem uprostřed hangáru dolů, vypořádejte se s dvěma roboty, z dálky
(tedy z tunelu) zničte stropní děla uprostřed velké kruhové místnosti
a dojděte k osobnímu výtahu. Nahoře vlezte do kontrolní kabinky a USEněte
tlačítko, čím dole otevřete druhá vrata. Jděte tam.
V následujících hangárech
udělejte to samé co v tom předchozím (v tom posledním ale nejezděte výtahem
dolů, je to zbytečné) a jděte vesele dál.
A se dostanete do slepé místnosti
se zamčenými dveřmi, tak vyskočte nahoru na trubky, rozbijte mří a
prolezte dopředu. Pozor, podhledy na kterých stojíte se rozpadají. Vřele
doporučuji zde pouít taktiku zmíněnou v TIPECH vem vytrhat z rukou
zbraně a kochat se pohledem na bandu splaených imperialistů, vypadajících
jako slepice, kterým do kurníku vlítla kuna nebo lika :-).
Otevřete si dveře a prosekávejte
se a do dalího velkého hangáru, na jeho protilehlé straně (pokud jste
přili zprava) jsou odemčené dveře. Jděte tam, na lampasáka za sklem
aplikujte Mind Trick aby vám otevřel zbytek chodby a konečně se dostáváte
k cele, kde drí Jan. Po animaci zabte lampasáka a poslechněte vaí
kolegyni jděte k tlačítku v chodbě kterou ona otevře a drte
ho tak dlouho, dokud se Jan nedostane do dalí části, pak ho puste, ona
otevře, vy projdete, a takhle se dostanete zase do hangáru, kde u stačí
jen k zamčeným dveřím naproti.
Level 20 Doom_Shields
Vyjděte z místnosti,
zmetkům venku udělejte letecký den a prvními dveřmi vejděte do chodby.
Pozor na stádo robotů uvnitř. Na konci chodby vyjděte po schodech, v kontrolní
místnosti jednak USEněte tlačítko u okna a jednak seberte lampasákovi klíč.
Po zmačknutí čudlíku je
oknem vidět jak se napravo vysouvá roura dojděte k ní, přelezte k budově
uprostřed, vyskočte nahoru, otevřete si tlačítkem vpravo, vevnitř vyskočte
nahoru na ochoz, vysbírejte zásoby, seberte lampasákovi klíč, přejděte přes
rouru zpátky a projděte dveřmi, ze kterých na vás vyběhli zmetci. Hned za
nimi je vpravo místnost, kde si odemkněte prosklenou clonu, USEněte tlačítko
za ní a vrate se přes rouru zpátky.
Otevřely se čtyři poklopy,
ale pouze pod tím vlevo vzadu je cesta dál, ostatní díry jsou slepé.
Dojděte na konec tunelu, silou Push otevřete poklop ve stropě a jděte dál.
Zabte faleného Jediho, pár trooperů a uetřete si do budoucna práci tím,
e zničíte i drony schované za elektrickou clonou (stačí prohodit meč).
Vyjeďte výtahem nahoru, seberte lampasákovi klíč, vyjděte na ochoz, skočte
o patro vý (pozor na miny), v místnosti rozbijte okno a hupsněte dolů,
zabte zmetky s mečem, vyjeďte výtahem nahoru, vypořádejte se s dvěma
roboty a konečně se dostáváte ke generátoru silového pole.
Zničte červené pojistky v rozích
místnosti a potom modře blikající roury.
Jakmile to uděláte, naskočí
animace a souboj s trochu odolnějím zmetkem (natěstí to konečně
není ádný Jedi, ani falený). Nejlepí způsob jak se ho zbavit je
tento: přiblite se na bezpečnou vzdálenost (to si musíte vyzkouet) a
sekněte ho mečem (neházet, pouze sekat), po několika ranách se mu vypne tít
a budete do něj moct mydlit o něco víc (pozor na rozmachy jeho ruky). Párkrát
to takhle zopakujte a je po něm.
Jakmile ho zabijete, loď se začne
rozpadat a nastane stav beztíe. Úplně nahoře je tajné místečko.
Vracejte se po vlastních stopách dokud neuvidíte otevřené dveře, zničte vechny
drony, vyplujte do velké centrální místnosti, zničte tady taky vechny a
vrate se dovnitř. Stav beztíe pomine, vy budete moct vejít do otevřených
dveří v chodbě a to je konec kola.
Level 20 Yavin_Swamp
Tenhle level je dost nepříjemný,
protoe ve vodě nefunguje meč a větina nepřátel pouívá zbraně,
jejich střely jsou pouze vykrývat, ale ne odráet, navíc je zde hafo blbců
s mečem a skoro vichni jsou tak maskovaní, e skoro nejsou vidět. Dalí
patná věc je ta, e se to tady dost patně popisuje, take se předem
omlouvám.
Drte se pořád u levé skály
a dojděte na konec bainy, vyskočte na balvan a vyběhne na vás zmetek s mečem.
Já osobně mu potupně zdrhám a tomu co je schovaný vlevo v dalí části
bainy taky.
Udělejte tedy co uznáte za
vhodné a ve druhé části se drte vpravo, projděte kolem přistávacího
modulu, v místě kde zurčí voda se ponořte a proplavte do třetí části,
tam vyskákejte po balvanech to dalí, tedy čtvrté.
Dejte se buď doprava pro nějaké
zásoby, nebo rovnou doleva, kudy vede cesta dál.
Za chvíli uvidíte nalevo díru ve zdi, vlezte tam, na jejím konci se dejte
doleva, za kameny doprava a dál. Drte se stále u pravé skály, po nějaké
době potkáte velkého robota, kterému utečte, zase doprava a rychle do přistávacího
modulu.
Level 21 Yavin_Canion
Skočte na velkého robota, USEněte
ho a vzhůru do akce. Moc se s tím nemate, postřílejte co stihnete a
jděte kupředu bez zastavení. Drte se pořád vpravo a a bude mít robot
namále, vyskočte z něj.
Za velkou zdí na vás čeká
dalí mechanický pomocník, se kterým se drte pořád vlevo, dokud
nedojdete k přistávacímu modulu. Tam vyskočte, projděte jím, trochu
si zaplavte, vyskočte do jeskyně, zmetka faleného Jediho klidně ignorujte
a hupsněte do propasti na konci jeskyně.
Level 22 Yavin_Courtyard
Skočte do jeskyně před vámi,
dojděte do garáe, pomote republikánům zlikvidovat imperialisty,
probouranou zdí na druhé straně jděte dál, vyskákejte nahoru, v místnosti
si odemkněte dveře a dostanete se do arény plné Jediů, jak falených tak
pravých. Nechte je a bojují (tedy pokud je vyloeně chcete zabít, klidně
můete, ale mě tyto mečové souboje moc nebaví, kdy u tak radi Blade
of Darkness :-), skočte do probourané vitríny nalevo, dejte pozor na troopera
s raketometem za vámi a jděte dál.
Stejný ignorovací postup
aplikujte na vechny ostatní bytosti s mečem, které potkáte cestou. Utíkejte
tak dlouho, dokud nenaskočí animace Desanna jak utíká tajnou chodbou pod
schoditěm. Zabte dva falené Jedi a jděte ke schodům.
Level 23 Yavin_Final
A poslední kolo
je tu. Zanedlouho se střetnete s tím zmetkem Desannem a uděláte s ním
krátký proces.
Vyskočte na terasu, seberte armor, potom dole zničte kameny blokující vchod,
v místnosti s padajícím stropem se rozhodně nezdrujte a na křiovatce,
ačkoliv by se zdálo, e je potřeba jít doprava, není tomu tak, protoe zeď
nalevo je holografická (stačí jí chvilku pozorovat a uvidíte sami.
Za ní silou Push sfoukněte lehající plameny a proběhněte (pomote si
rychlostí, protoe poslední flambáče mají velmi krátké intervaly).
Nenechte se zmást roztrojeným Desannem, jděte doleva, v chodbě rozbijte
trubku u stropu abyste zhasli plameny a skočte do díry v podlaze.
Pushněte znak na zdi vlevo, potom ten před vámi, jděte rovně, pak za roh a
před dalí zatáčkou (tou s ohněm v rohu) se podívejte doleva a
uvidíte dalí znak na zdi. Zatlačte ho, vrate se pod díru kterou jste sem
skočili a jděte nově otevřenou chodbou dál.
Projít drtící balvany by neměl být ádný problém, jděte pořád dopředu,
natlačte se na ně a jakmile se zasunou, projděte. Dejte si pozor akorát na
ten poslední.
Jakmile překonáte i tuhle překáku, jste ve finální aréně, kde se konečně
střetnete s Desannem.
Finální boss
se dá zabít následujícími způsoby:
-
Po pokecu máte dost času předtím, ně se Desann rozhýbe, take se
co nejrychleji snate mečem zničit vechny tři velké sloupy v dolní
části arény a s ním vůbec nebojujte, naopak se mu vyhýbejte obloukem.
V ideálním případě rozbijete dva, potom po vás zmetek začne jít, vy
se dostanete ke třetímu pilíři a jakmile ho rozdrtíte, tak je po Desannovi,
protoe na něj spadne kamení, co u nerozchodí ani nerozdýchá.
-
Druhý, o něco obtínějí způsob, spočívá v tom ho prostě
sejmout mečem. V tomto případě vám to bude komplikovat jeho Grip force
a věčné padání meče na zem. Pouijte vechny vae schopnosti a vyuijte
chvil, kdy spadne na zem jeho meč a on bude na pár vteřin neozbrojený.
Je to tu, dopařili
jste Jedi Knight 2. Gratuluji a těím se zase u nějaké skvělé pařby.
Po dohodě s Tiscali games je zde link na jiný návod.
|