Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Thief: The Dark Project

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 29262
Zobrazení tento měsíc: 2013
Thief: The Dark Project

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

NE  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.eidosinteractive.com/gss/legacy/thief

Výrobce: 
Looking Glass Studios

Distributor: 
Eidos Interactive
Koupit hru     Vyhledat na internetu


Autor: Honza Clebek
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Thief 1: The Dark Project - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Thief 1: The Dark Project

MISE PRVNÍ

Úkoly:

  • Vloupat se do panství lorda Bafforda
  • Najít cenný kus lorda Bofforda
  • Ukrást 700 peněz
  • Pochopitelně nikoho nezabít
  • Dostat se ven

Ze startu se dejmež podél pravé stěny, dokud nenarazíme do opilého strážce, kterého s láskou klepneme do hlavy obuškem (blackjack). Sebereme mu klíč a pomocí něj si otevřeme dveře před námi. Vlezeme do stoky. Dole plaveme pořád dopředu, přes kruhovou místnost až do jeskyně, ve které se nachází průlom do sklepa. Ze sklepa vede jediný východ, za kterým se dáme opatrně doleva až k dalšímu východu, kde se baví dva strážci. Počkáme, až se rozejdou, a jednoho z nich sledujeme a posléze se jej zbavíme. Sklepením se dostaneme skrz místnost se sudy až k točitým schodům vedoucím do prvního patra. Vyjdeme do úzkých chodeb. Dáme se doleva, na první křižovatce doprava a až ke dveřím. Za nimi zneškodníme opilého strážce; jsme uvnitř. V místnosti se třemi sloupy uprostřed se dejte okolo pravé stěny a na druhé straně nahoru. Pozor na stráž. Projděte dál přes jednu a druhu malou místnost. Dále pak chodbou doleva a přes knihovnu. V chodbě za ní pak chodí střídavě dvě stráže. Mají u sebe klíč. Ten jim šlohněte, případně si pak v ložnici vlevo přilepšete. Pokračujte chodbou dál a poté vlevo. Oboje dveře pod schody jsou zamčené a k jejich otevření slouží právě získaný klíč. Jedněmi z nich vejdete do předsálí trůnního sálu a vstup do něj hlídá stráž. Tu překonejte a v sále vlevo je kýžený předmět. To bychom měli. Zbývá nasbírat dostatečné množství peněz a pryč. Peníze jsou různě rozházené po levelu, a tak jejich sbírání nechám na vás. Hlavně opatrně!!! Ven z panství se pak dostanete jiným, způsobem než dovnitř. Jděte ke trůnnímu sálu. Pak zpátky vpravo přes knihovnu, za ní prvními schody vpravo, přes malou místnost a po druhých schodech dolů. Jděte vlevo. Ve výklenku je páka, která ovládá bránu. Tou se dostanete ven z panství lorda Bafforda.

MISE DRUHÁ

Úkoly:

  • Vloupat se skrz doly a továrnu do Hammer Prison
  • Najít a osvobodit Cuttyho
  • Najít a osvobodit chlápka zvaného Basso
  • Najděte žebráka Isssyta
  • Posbírat nejméně 1000 peněz
  • Vypadnout pryč s Cuttym a Bossem
  • Jak jinak, nikoho nezabít

Podvodním tunelem se dostaňte do místnosti s balvanem a mrtvolou. Podél levé zdi se pak dostaneme do místnosti s výtahem. Potom rovně až do dvou propojených jeskyní s důlním vercajkem (modré výboje). Vpravo od zařízení vyskočte do průrvy a vylezte až nahoru. Tam je místnost se třemi těly (z toho jeden zombie). Vylezte z roury a podél levé zdi jděte dál. V rohu vyskočte ~a rantl a nahoru. Měli byste se dostat do vysoké místnosti s rozbitým mostem. Nedá se opravit a je potřeba se dostat na druhou stranu. Po okrajích šachty by to mělo jít. Na druhé straně mostu musíte vyskočit do díry ve zdi (nenech te se odradit-chvíli to může trvat). Dál jděte chodbou rovně nahoru až k výtahu. Tam se dejte doprava přes zombíky rovně až k ceduli FACTORY se šipkou vpravo. Dejte se tedy tím směrem. V cestě je kostra-past. V okamžiku, kdy se kostra zbortí, uhněte do strany. Jděte dál rovně až do místnosti se žebříkem. Pokračujte dál k místnosti se strážemi a cestou si seberte něco na házení. Odlákejte strážného, který stojí u schodů, a vydejte se po nich vzhůru. Dejte se prvními dveřmi vpravo a chodbou při pravé straně do místnosti se slévačem. Jděte dál úhlopříčně přes místnost a chodbou za ní ke dvěma bavícím se strážím. Za strážemi se držte pravé stěny až dojdete na rozcestí s cedulemi označujícími směr k jednotlivým celám vězení. Jděte směrem na trojku a čtyřku. Dojdete do místnosti s jakousi kamerou na stropě a stráží za dveřmi. Skrčte se a vstupte do místnosti. Hned za rohem vpravo je průlez do podzemí. Tam najdete vzadu tělo Felixe a u něj halo věcí, včetně jeho papírů a klíč. Vraťte se zpět ke kameře. Od stráže seberte klíč. Z místnosti jděte druhým východem na rozcestí a tam směrem na blok 4 a jděte až k rozcestí před dveřmi. Po pravé straně je komplex s celami. Musíte se dostat nahoru přes místnost pod strážným. Po chodbě jděte nahoru. Dostanete se do stejné úrovně jako je stráž a uvidíte ji proti sobě v dálce. Propližte se až k ní ke dveřím. Ty otevřete a strážného omračte. Na panelu je halda páček. Cela se otvírá tou ve druhé řadě shora úplně vlevo. Vraťte se o patro níž a jděte ke Cuttymu (cela 6). Ten nebude zrovna ve stavu vhodném pro transport, a tak se vám odvděčí jednou radou. Poradí vám jak získat jisté Felixovy plány. Tím se drobet mění úkoly v tomto levelu. Přibude získání plánu a již nebude nutné vyvést Cuttyho ven z vězení. Jděte do bloku 3, obdobným způsobem zneškodněte stráž a tentokráte otevřete celu 4 (páčka ve druhé řadě druhá zleva) a jděte za Bossem do cely. Zatím ho tam nechte a vydejte se do bloku jedna. Opět starý osvědčený systém , ovšem tentokrát si otevřete celu 9 páč kou nad tou úplně vpravo dole. Zbytky Issyho včetně ,hand of glory" jsou v hned v druhé cele odsud. Tak. To bychom měli. Finální fáze vypadá asi tak, že se musíte s Bossem dostat na úplný začátek levelu. To znamená popadnout ho a přes celé vězení, továrnu a pak i doly jít po svých vlastních stopách. A nezapomeňte, že s tělem přes rameno se špatně dělá skoro všechno.

MISE TŘETÍ

Úkoly:

  • Prohledat starý Bonehoard a získat legendární Horn of Quintus
  • Navíc najít a ukrást čarovný kámen "The Mystic's Soul"
  • Posbírat 2000 peněz
  • Získat druhý kámen "The Mystic's Heart"
  • Jakmile máš všechno, zbývá vrátit se na povrch

V celém tomto levelu doporučuji, abyste se zombíkům spadlým na zem obloukem vyhnuli. Pokud se vztyčí, dokáží být velice neodbytní. Začínáte venku na velice romantickém místě. Před vámi je vchod do podzemí a před ním leží zombie. Obejděte ho, aby se neprobudil, a vlezte dovnitř. Pokračujte tunelem až do větší místnosti s lanem visícím dolů. Slezte kus dolů a podívejte se po třech plošinách na zdi. Z lana skočte na prostřední z nich, pak na nižší a podívejte se dolů. Až se zombie nebude dívat, proběhněte do východu v levým zadním rohu a vyběhněte po schodech nahoru. Nahoře se dejte doprava a jděte až k malé rampě, ze které skočíte do nižšího patra. Po krásném slidování se dejte doleva. Jděte dopředu do velké místnosti a vpravo druhým východem ven. Prvními schody se dejte nahoru. Pokračujte chodbou. Na odbočce se dejte doleva a jděte rovně až do krypty. Skrčte se, aby vás netrefili šípy, a vezměte urnu. Po malých krůčcích jděte do malé místnosti, kde se spusťte po provaze dolů a dejte se doleva. Ve výklenku vlevo vzadu je truhla, kterou s láskou vybílete. Vraťte se okolo provazů nazpátek a skočte do vody. Plavte rovně a až to bude možné, vylezte z vody ven. Dostanete se do místnosti se dvěma truhlami, které musíte vybrat z boku, jinak k vám bud' Bůh milostiv (past). Pak obejděte bazének, za kterým se nachází žebřík dolů. Slezte rychle dolů po žebříku, nebo vás srazí padající kámen k zemi a už se neprobudíte. V místnosti se dejte velkým otvorem vpravo, dostanete se do jeskyně, kterou pokračujte až na T křižovatku s potvorou. Počkejte si až bude potvora vpravo a proběhněte vlevo. Pokračujte dál tunelem až k obrovské jeskyni, kde se nachází spousta buriků, kteří jsou však pomalí a vcelku vlastně nebezpeční. Držte se levé stěny, měli byste vidět otvor ve zdi, do kterého je se třeba dostat (poznáte ho podle zeleného odstínu). Vylezte nahoru a jděte dál, dokud se nedostanete do další velké jeskyně, kde na stěně z vaší strany je rantl. Po něm přejděte až na druhou stranu a vlezte do načervenalého otvoru vlevo. V dálce uvidíte katakomby, kde se nachází všechny kýžené předměty. Vlezte dovnitř a pořád se držte pravé stěny. Měli byste se dostat do místnosti se šikmou rampou vedoucí nahoru. Dejte se po ní a po žebříku přímo proti ní nahoru. Otočte se a skočte na ochoz. Z něj jediným východem ven a pokračujte pořád dál za nosem. Projdete velkou místností, kterou opustíte východem na druhé straně. Za krátkou chodbou je místnost se spoustou magických střel. Po výčnělcích a rampách se musíte dostat až dolů. Dole se dostanete do kruhové místnosti s fešnými sochami (první pohled však klame). Jí musíte projít za sloupy tak, aby vás ani jedna socha neměla přímo před očima. Když vstoupíte do další tmavé místnosti, objeví se uprostřed hrozně nadrsněný zombí. Za ním se nachází truhla, ke které se dostanete proplížením po obvodu místnosti. Vybrakujte ji a vlezte do teleportu za ní. Nyní se vraťte k žebříku nad šikmou rampou. Stojíce čelem k žebříku se dejte doleva a okolo místnosti s fireballem projděte na most s křižovatkou. Dejte se doprava, čímž dojdete do kruhové místnosti s točitým schodištěm. Popojděte o jedno patro výš a otvorem ve stěně proskočte do chodby s dřevěnou podlahou, kterou pokračujte přes dřevěný most a jděte doleva. Poté první odbočka vpravo a za ní druhou odbočkou vpravo. Měli byste se dostat do místnosti se šachovnicovou podlahou. Tou projděte až do kruhově místnosti, kde se ozývají nářky zombů. No stěnách se nachází pět zhasnutých loučí, které je potřeba zapálit ohnivými šípy a okamžitě skočit do otevřivšího se otvoru v podlaze. Vodou plavte, dokud to jde. Ocitnete se ve velkém sále. Projděte ji po stranách až ke straně schodů a těsně u kraje (nejlépe po zábradlí projděte k oltáři. Ze země seberte lebku, dejte ji na oltář ke kamenu, který potom můžete sebrat. Stejným způsobem po kraji místnosti zpět k díře s vodou. Vezměte to horem po žebříku a chodbou přes šachovou místnost zpět. Vraťte se až do kruhové místnosti s točitým schodištěm. Vydáme se nyní do druhého patra o dáme se dál po šikmé rampě nahoru. Skrčte se a mezi střelami projděte k první odbočce doprava. Jděte co to dá, až se dostanete k další velké jeskyni. Je v ní halda buriků, které nemá smysl zabíjet. V jeskyni se držte striktně pravé stěny, dokud se nedostanete ke vchodu do krypty, kterou projděte do vysoké válcové místnosti s tlustým sloupem uprostřed a třemi patry plošin. Po žebřících a plošinách vylezte a vyskákejte až k vrcholku, kde se nachází HORN OF QUINTUS. Zbývá tedy už jen nasbírat potřebný počet peněz (průzkumu se meze nekladou) a vesele vyskotačit ven.

MISE ČTVRTÁ

Úkoly:

  • Hned po začátku mise se úkoly mění a na tomto místě jsou vypsány až po změně. Jedna drobná změna je hned na začátku. A to tato: je zapotřebí sledovat Ramirezovy vrahy. Na tom vcelku nic není. Prostě jděte za nimi a držte se ve stínu, aby vás neviděli. Na konci sledovačky vyplynou na světlo světa finální úkoly.
  • Sledovat vrahy... hotovo
  • Vloupat se do Ramirezova panství a omráčit ho
  • Ukrást 2000 peněz
  • Najít a ukrást jeho stříbrný pohrabáč
  • Vypadnout ven
  • Nikoho nezabít

Nyní již jistě stojíte před branou do Ramirézova panství. Vstupte a na první křižovatce se stočte doleva, projděte potichu k prvnímu rohu jeho panství (kde se nachází vstup na ochoz), za kterým pokračujte k dalším dveřím. Vejděte a po žebříku vylezte nahoru, odkud již můžete v klidu skočit na protější stříšku. Vlezte na balkón, odemkněte si paklíči a vstupte dovnitř. V krbu zhasněte oheň, vlezte do něj a zatáhněte za páčku. Vlezte do právě otevřeného otvoru a ve stěně napravo seberte stříbrný pohrabáč. Jeden z úkolů splněn. Nyní vylezte ven z krbu a opusťte místnost jediným, do té chvíle nepoužitým východem. Na křižovatce doleva, na konci chodby po schodech dolů, co to jde (opravdu až úplně dolů). Jděte dál chodbou, neodbočujte do žádných postranních místností, až dojdete na křižovatku. Otočte se doprava a sejděte ke dveřím. Za nimi se dejte doleva a na první odbočce opět doleva, kde klepněte přítomného Ramiréze. Vraťte se ke schodům do sklepení (tam, kde jste měli jít opravdu až dolů) a vystupte do druhého patra. Dejte se rovně až k dalším schodům dolů, stočte se doprava a jděte k první křižovatce, na které odbočte doleva. Projděte dveřmi naproti vám, čímž se ocitnete v knihovně. Pokud máte s sebou již 2000 peněz, můžete opustit panství dvojitými dveřmi v knihovně, následným seskokem do vodního příkopu a odplaváním kanalizační propojkou. Zde se vám pravděpodobně přidá nový úkol. Musíte se dostat do bezpečí vašeho sousedství, tzn. na úplný začátek.

MISE PÁTÁ

Úkoly:

  • Najít a zajistit meč
  • Využít příležitosti k dalším krádežím
  • Nikoho nezabít
  • Zjistit maximum o Constantinovi
  • Opustit panství s mečem

Ze začátku jděte až dozadu za roh. Namiřte šíp s lanem nahoru na dřevěnou stříšku a vystřelte. Vylezte nahoru a přeskočte na balkón. Jděte dál dveřmi vpravo, slezte dolů po žebříku a opatrně vstupte do další místnosti. Stále opatrně otevřete dveře do hlavní chodby. Hlídá tu několik stráží. Dejte se doleva a hned prvními dveřmi vpravo. Jděte k zadnímu sloupu a šperhákem otevřete sejf. Zpět na chodbu, doleva a dejte se průchodem vlevo a nahoru po schodech. Chybí tu kus podlahy a tak přeskočte do chodby vedoucí vpravo. Jděte za roh a prvními dveřmi vpravo. Podívejte se pod divnou zeď vzadu v místnosti a otevřete dveře nalevo (pozor na past). V následující místnosti seberte cennosti ze stolu a vraťte se zpět (nezapomeňte za sebou zavřít dveře). Jděte až na chodbu. Dejte se dalšími dveřmi doprava a otevřete si dvě truhly. Zpět do chodby a vpravo. Jděte na konec a za rohem prvními dveřmi nalevo. Po levé straně postele se nachází velmi důležitý malý klíček. Zpět na chodbu. Prvními dvojitými dveřmi napravo slezte do prvního patra, kde kolemjdoucím strážným seberte alespoň jeden klíček. Vraťte se do druhého patra a dejte se doprava. Hned následující dvojité dveře otevřete právě ukradeným klíčem. Po schodech se vydejte do třetího patra. Jděte vlevo a za roh, přímo do tunelu před vámi. Pokračujte stále dál, dokud nedojdete na křižovatku, odkud byste se měli dát mírně vpravo. Vstupte do éterické místnosti, kde se na podlaze válejí dva cenné butry. Přeskočte na druhou plošinu, opusťte místnost a proplazte se vlevo. Jděte tunelem nahoru. V místě, kde tunel končí, budete nad chodbou, kterou hlídá stráž. Pomocí lana visícího ze stropu seskočte do protějšího tunelu. Tím se dejte až na jeho konec. Zde se pohybují tři strážní, které musíte jed noho po druhém klepnout a zatáhnout do tunelu (doporučuji na dlaždice před ústí tunelu použít MOSS ARROW - vytvoří se tichá poduška). Pak vstupte na okraj šachty, kde se ve vzduchu vznáší Constantinův meč. Skrčte se a střelte šíp s lanem do zelenkavého stropu. Potom již jen stačí skočit na provaz a slézt si pro meč. Vraťte se stejnou cestou až k místu, kde jste vystoupili po schodech do třetího patra. Schody sestupte do patra prvního (poznáte ho podle sudů na zemi). Vstupte do chodby proti sudům a dejte se doprava. Měli byste se nacházet v zahradě s velkým stromem. Zatočte doprava a hned vzápětí opět doprava. V místnosti s pětihrannou pestrobarevnou skalkou se dejte východem vlevo a dále rovně až do jakého si skleníku s nádrží v pravé části a se schody vzadu pod oken. Po schodech se dejte dolů a dveře si otevřete klíčkem z ložnice. Labyrintem se propleťte až do pracovny se dvěma stolky. Seberte papír válející se na zemi (informace o Constantinovi). Posbírejte potřebné množství peněz a stejnou cestou jako dovnitř se vydejte pryč z tohoto hrozivého bydlení.

MISE ŠESTÁ

Úkoly:

  • Najít katedrálu
  • Dostat se dovnitř a ukrást Oko
  • Sebrat minimálně 2000 peněz
  • Najít a ukrást HadovitýTorc
  • Položit několik peněz no Strážcově hrobě
  • Opustit ruiny

Hned na začátku bych vás rád upozornil, že sebrat 2000 peněz je "pěknej voser°. Na začátku se nacházíme v jihozápadním rohu mapy. Vydejte se rovně přes kopec a zatočte doleva. Dejte se první doleva a pokračujte kolem pravého rohu rovně, dokud nenarazíte na světlo na zemi. Jděte doprava a hned zase doleva, měli byste vidět velkou rampu vedoucí vzhůru. Za ní se nachází několik zombů, proto buďte rychlí a vydejte se rovně až ke zdi. Zatočte doprava a projděte průchodem, který se vám otevře. Jděte dál rovně, dokud neuvidíte burrika a nebudete v ulici De Perrin Street. Proběhněte kolem zvířete a skočte jedním z průchodů do vody. Plavte vpravo, dolů skrz tunel, zahněte vpravo, potom vlevo. Vydejte se opět vpravo do dlouhého tunelu. Na jeho konci zatočte doleva a vyplavte na hladinu. Vylezte na malý ostrůvek uprostřed a ustřílejte rohatce k smrti. Potom skočte na břeh (budete k tomu potřebovat pevné nervy a trochu umu. skákejte na ostrý roh-ten je nejblíže). Dojděte doprostřed místnosti a vzhlédněte. Střelte provaz na dřevo, které spojuje rámy (blíže k jednomu z nich), a vylezte na něj. Přeskočte na trám a vlezte na plošinu. Vydejte se skrz rozbořený dům ke dveřím na opačné straně. Odemkněte je paklíči a vyjděte ven. Zde budou mraky zombů, které můžete zabít, nebo mezi nimi jen proběhnout. Poběžíte pořád rovně po Market Street, až narazíte na burriky a kopec po vaší levé ruce. Proběhněte kolem nich, přes most a dál rovně, co to jde. Zahněte doleva a projděte skrz pobořené stavby k ceduli označující směr ke katedrále. Uslyšíte divně znějící slova a velice temnou hudbu. Zatočte doleva a po rampě se vydejte nahoru, dokud nenarazíte na katedrálu. Jděte podél pravé stěny až na konec a vyšplhejte po stěnách úplně nahoru. Vyslechněte si pokyny Oka. Tím se vám změní úkoly. Vraťte se tedy ke dvěma mostům a zahněte doleva. Uvidíte v dálce sochu a uprostřed podstavec. Střelte lano na jedno žebro na střeše a přeskočte na podstavec. Střelte zápalný šíp na sochu. Měly by se vám otevřít dveře po vaší levé ruce. Projděte tedy jimi. Dojdete ke dveřím pojištěným mřížemi. Na jeden z podstavců položte rozmlácené části sochy. Otevřou se vám bud' dveře nebo mříže. Stoupněte si tedy na druhý podstavec a otevře se vám zbývající část. Rychle proběhněte. Jděte rovně, doprava až ke dveřím, které rychle vypočte, nebo vás rozmáčkne pohybující se stěna za vašimi zády (nemáte pocit, že jste Indiana Jones?). Vstupte do místnosti a otevřete dveře nalevo. Seberte oba klíče a pomocí zlatého klíče odemkněte dveře ve velké místnosti napravo. Přečtěte si knihu. Změní se vám úkoly. Nyní jděte na hlavní silnici (to je ta, kde se potlouká spousta milých zombíků), odkud se vydejte jednou z ulic napravo, až dojdete k sklápěcímu mostu (poznáte jej podle toho, že v jeho blízkostí se nacházejí dva butony). Spusťte ho dolů a jděte na druhou stranu. Z této strany lukem střelte do horního tlačítka o rychle vběhněte na právě se zvedající most. Vlezte do otvoru napravo a otevřete dveře. Projděte následující lokací až ke dveřím domu, ve kterém se nachází kýžený Serpentile Torc (ve druhém patře v truhle vedle postele). Vraťte se na hlavní třídu, kde chodí spousta zombů, dejte se přes lávku a hned prvním průchodem naproti vám do baráku. Prolezte krbem a podél levé stěny ke schodům, po kterých se vydejte nahoru na jejich konec. Střelte šíp s lanem, vylezte nahoru a přeskočte na ochoz na protější straně ulice. Vlezte do dveří. Na konci se pod vámi rozprostře pohled na Strážcovu hrobku. Stačí zde jen položit peníze.

MISE SEDMÁ

Úkoly:

  • Najít vstup do města
  • Sebrat 2000 peněz včetně 500 gemů
  • Najít ztracené medailony
  • Získat talisman ohně
  • Získat talisman vody
  • Opustit město

Doporučujeme hned na začátku si nakoupit hodně vodních šípů, budete je hojně používat. Ze začátku jděte rovně, za roh a skočte po hlavě do vody. Ve vodě je na stěně deska z bílého kamene, do které je potřeba hodit kamenný klíč. Po levé straně se otevře vchod do Lost City. Proplavte otvorem a na druhé straně se nadýchněte. Pokračujte dál tunelem, přičemž v okamžiku, kdy se průplav stáčí dolů, uvidíte malinký otvor plný vzduchu. Nadýchněte se. Plavte střemhlav dolů až do velké jeskyně a jediným průplavem dál. Jakmile bude možné se vynořit, učiňte tak a ihned vyplavte na břeh po vaší pravici. Obejděte "sloup" vlevo o přeskočte vodopád. Dávejte si pozor na ty malý pavoučí hajzlíky: Projděte proláklinou a seskočte na nižší výstupek, odkud pokračujte dolů na další z nich a vydejte se jeskyní vlevo. Na T křižovatce vlevo přes ohnivou past. Pokračujte. Časem dorazíte na střechu budovy (knihovna). Jděte po střeše mírně vlevo, až narazíte na díru dolů. Tak tedy seskočte a vydejte se prostředními dveřmi. Projděte jednou místností rovně do další, odkud jedním z oken vyskočte bungee jumping. Vyjděte ven velkým průchodem, vydejte se vlevo a potom u obelisku vpravo. Jděte dál rovně ke zdi, u které se stočte doprava, dál rovně, dokud to jde. Dostanete se do jakéhosi městečka, které je plné burriků. Pozor na ně. Jděte doprava, na konci ulice doleva, postupujte rovně, dokud se nebude ulice mírně stáčet doleva. Před vámi se otevře pohled na další obelisk o na několik ohnivých elementů, které zhasněte vodními šípy. Vydejte se průchodem napravo, za ním opět doprava, dál až ke schodům. Nahoru. Nikde nevyskakujte z baráků a jděte jedinou možnou cestou dál. Měli byste se dostat do jeskynního průchodu. Pokračujte dál až k dalšímu obelisku (poznáte jej podle třech klasů a puňti). Vydejte se podél levé stěny (nikam neskákejte, držte se při zemi) k dalšímu obelisku. Jsou na něm vytesány váhy spravedlnosti. Vstupte do místnosti před vámi se otevřevší s několika elementály (na stěnách jsou modré gemy-mimochodem dají se sebrat). Jděte prvním průchodem napravo a po schodech nahoru. Opusťte místnost průchodem taktéž vpravo a na následující křižovatce odbočte doleva (nedělám si prdel, ale už je nám blbý furt psát vpravo, tak.) a jděte pořád dál koridorem, dokud nedojdete k velkému křivému obelisku. Vyskočte na jednu ze střech a po ní pokračujte přes lávu až na nižší střechy. Pokračujte a seskočte na pevnou půdu. Narazíte na kemp, kde odpočívá jedna expedice. Promluvte si s jejími členy. Jeden z nich vám zanechá jeden ze ztracených medailonů. Až s nimi vyhandlujete, co se dá, pokračujte do velké krypty. Vydejte se po schodech dolů k díře v zemi. Vystřelte lano do trámu na stropě o přeskočte na druhou stranu. V malé místnůstce se sloupy slezte v levém zadním rohu po žebříčku dolů. Skrčte se a vydejte se koridorem dolů vpřed. Pokračujte a v další místnosti se dejte posledními dveřmi vlevo před schody. Z podstavce si vezměte páku, vraťte se do hlavní místnosti a jděte po schodech dolů. Skočte do vody a doplavte si pro talisman vody. Tak. Teď chvíli sami, vraťte se až k obelisku s váhami spravedlnosti. Pokračujeme talismanem ohně. U obelisku jděte rovně a držte se levé stěny. Nahoře na kopečku je chodba a tou se dejte. Jděte, co to dá, a časem narazíte na uzounký mostek přes lávu. Okolo místnosti je rantl a na něm poměrně cenné vodní šípy. Za můstkem pokračujte až k balvanům v lávě. Zahrajte si na žabáka Huga a přeskákejte no druhou stranu. Jděte do budovy, pak po schodech nahoru a doleva. Pokračujte rovně, až dojdete na prostranství s pevninou tvaru podkovy v lávě. Jděte do jediných dveří a v labyrintu najděte místnost s jakýmsi strojem. Je u něj slot na páku. Tam se hodí přesně ta z krypty od vodního talismanu. Až tam bude, dejte ji do horní polohy. Vraťte se nahoru k podkově a přes most se na ní dostaňte (labyrint je docela jednoduchej a nedá se tam zabloudit.). Za podkovou pokračujte jedinou možnou cestou až k místu, odkud po jednom malém krůčku vpřed spadnete na malinký výstupek pod vámi. Dejte se doleva po rantlu, nahoru a potom po schodech vpravo zase dolů. Po chvíli narazíte na další skupinku dobrodruhů, kterým se daří o něco lépe než již známé expedici. Prohod'te pár slov a vymamte z nich druhý medailon. Jděte pořád dál a dojdete k zvrácené soše v lávě. Po výstupku na stěně za ní jděte nahoru. Proskákejte skrz bývalé první patro obou domů a v tom druhém seskočte dolů. Vyjdete na velké prostranství, kde doporučujeme exterminovat pár elementálů. Pak vlezte do velké věže a po schodech se dejte až do patra s věcmi (výš už to po schodech nejde). Vylezte ven oknem na římsu, jděte doleva a za třemi rohy nad vámi bude okno a nad ním vykukuje trám. Do něj si upevněte lano a vylezte do okna. Po zbytcích schodiště vyjděte do místnosti s talismanem ohně a vezměte si jej. Pokud ještě nemáte dostatek peněz a gemů, vydejte se sbírat. Ve finále už jen zbývá jít po vlastních stopách až skoro na začátek k vodopádu.

MISE OSMÁ

Úkoly:

  • Dostat se do Hammer Temple
  • Získat talismany vzduchu a země
  • Získat First Hammer
  • Přemístit 2400 peněz mimo Temple
  • Nikoho nezabít
  • Opustit Temple ve zdraví

Vydejte se ulicemi klidného města podél pravé stěny, dokud v dálce neuvidíte světélko. To baba jaga si na vás brousí svoji lopatu. Přistupte ke strážím blíže, až se jim budete dívat zpříma do očí. Ukažte jim svitek, který nosíte v levé náprsní kapsičce. Stráž vám umožní vstoupit. Po Templu se můžete volně pohybovat vyjma dveře a průchody označené obráceným červeným kladivem. Vy však můžete ukrást, co se vám zlíbí, ale nesmí vás při tom nikdo vidět! Vstupte do chrámu, obejděte sochu kladiva a otevřete dveře naproti bráně do Templu. V následující místnosti je široké schodiště. Jděte nejbližšími dveřmi vpravo. Přímo proti vám v další místnosti je na stole kniha a svitek (ten si vezměte). Podle mapy jděte do Reliquary, kde si všimněte tří podstavců. Na prostředním z nich se nachází First Hammer (ještě jej neberte). Zato však neviděni stiskněte páčku za podstavcem v rohu místnosti. Jděte k výše zmíněnému širokému schodišti a jděte dolů. Zahněte vpravo do úzké uličky a vstupte (až nebudete v dohledu žádné ze stráží) do prvních dveří napravo (jsou to jedny z červeně ocejchovaných dveří). Uvnitř je jeden "very angry priest" kterého slušně požádejte, aby nastavil hlavu, do které jej posléze picněte obuškem. Prozkoumejte místnost, vezměte hlavně klíček na jeho stole (je to univerzální klíč od všech beden, srdcí a dveří v této misi) a kladivo na malém oltáři. Vraťte se do horního patra. Jděte do Reliquary a vystupte dveřmi blíže k podstavcům. Jděte pořád rovně skrz všechny dveře, až narazíte na jedny ocejchovaný a zamčený. Odemkněte je univerzálem (nezapomeňte všechny ocejchovaný dveře za sebou zavírat) a otevřete truhlu, ze které najdete svitek popisující místo, kde se nacházejí talismany. OK. Nyní je zapotřebí zatáhnout za zbývající čtyři páčky (do polohy OFF). Jedna se nachází v Zahradě, jakoby naproti balkónu zespodu pod ochozem. Další je na hřbitově (architektonicky dle baráku naproti zahradě) v předposlední kryptě. Počkejte, až se stráže vypovídají, nechte je odejít a vlezte do krypty. Podívejte se nahoru. Cvok. Mezi hřbitovem a Zahradou je tréninkový plac. Vzadu v této místnosti se nachází průchod dolů do podzemí. Zde jděte podél levé stěny, dokud nenarazíte na schodiště (z šedých kamenů) vedoucí vzhůru. Vystupte nahoru a místnost opusťte východem vpravo. Dostanete se do chodby, která dokola obklopuje místnost uzavřenou ocejchovanými dveřmi. Vlezte neviděni dovnitř a vyrabujte ji. Mimochodem se zde nachází další páčka (je za rozbitou zdi. Vraťte se do chodby obklopující tuto místnost a dojděte k průchodu vedoucím do inkvizitorovy pracovny (poznáte ji podle koberečku spojujícím oba východy). Přepližte se přes ni (pozor, ať nevzbudíte inkvizitora) a v následující lokaci zahněte vpravo k mučícímu stroji. Za ním se nachází poslední páčka. Nyní si seberte 2400 peněz a vraťte do Reliquary, kde klepněte strážného a seberte First Hammer. POZOR. Následující pasáž si pozorně přečtěte a naučte se cestu nazpaměť. Od širokého schodiště se vydejte směrem dolů, zatočte vlevo a jděte až nakonec chodby. Zatočte doprava, doleva, doleva. Hned prvním vchodem napravo byste se měli dostat do místnosti, kde v dálce uvidíte dvoje mříže. Vstupte na okraj. Měl by se vám vysunout můstek (pokud máte kladivo z malého oltáře). Pokud jste všechny páčky dali do polohy OFF, měla by být levá mříž otevřená. Zatáhněte tedy za páčku v kumbálku, čímž si otevřete mříž druhou a zároveň se za vámi stáhne most, což činí cestu zpět kapánek komplikovanější. Před talismany přečtěte svítek zvaný "Papyrus". Zmizí silové pole, které je chrání před dotyky. Teď již jen stačí sebrat (aktivuje se alarm) o vypadnout co nejrychleji z Templu ven.

MISE DEVÁTÁ

Úkoly:

  • Získat Oko
  • Opustit oblast

Položte talismany na odpovídající sochy a vstupte do dveří. Otočte se vpravo, projděte dveřmi a pak v malé místnosti dalšími dveřmi. Jděte dopředu do dlouhé úzké místnosti a šperhákem otevřete dveře napravo. Seberte si cennosti na stole a vraťte se ke vchodu do katedrály. Vyhněte se dvojitým dveřím vpravo a otevřete naproti vám. Znovu jděte do druhými dveřmi a do úzké místnosti. Vyháčkujte zámek nalevo a seberte si lup. Vraťte se do dlouhé místnosti a jděte ke dveřím vlevo. Připravte si flash bomby a opatrně vstupte. V místnosti je několik hauntů a zombíků. Upoutejte pozornost haunta uprostřed. Měli by si vás všimnout všichni a jít po vás. Až se přiblíží, zabijte je třemi bombami. Až bude po všem, běžte nahoru (nad vámi je Oka) a jděte dveřmi vpravo. Z fontány si vezměte vodní šípy a z rohu pak svěcenou vodu. Otevřete dveře zpátky do předchozí lokace a postřílejte zombíky svěcenou vodou. Z místnosti s fontánou se dejte okolo oltáře a otevřete dveře na druhé straně. Vběhněte dovnitř oběhněte kolem přízraku a otevřete dveře. Jděte do nejvyššího patra, otevřete dveře a v následující místnosti jděte do dveří napravo. Projděte po římse na protější stranu. Pokračujte následujícími místnostmi, následujícími římsami, až k zamčeným dveřím. Odemkněte je a toto místo si zapamatujte jako Hrob. Vezměte hořlavé šípy, vraťte se na římsu a seskočte dolů do nižšího mezipatra. Vypočte dveře a jděte k výstupku. Odtud byste měli vidět na Oko. Skočte na podstavec a seberte ho. Seskočte dolů a vstupte opět do místnosti, kde jste předtím míjeli přízrak. Vylezte druhými dveřmi do zahrady. Před vámi bude stát duch, který vypadá trochu jinak. Je to duch Muruse. Přivítá vás a nabídne vám pomoc, pokud mu pomůžete. Za ním pokračujte první odbočkou vpravo. Tím se dostanete k rozbořeným dveřím. Seskočte a promluvte si s Murusem. Jako první úkol vám zadá, abyste mu našli jeho růženec (rosary). Po skončení rozhovoru se vydejte vlevo do St. Yora's. Vstupte do dveří a vydejte se po schodech vpravo vzhůru. V místnosti s velkým sarkofágem si můžete sebrat vodní střely, ale hlavně se vydejte druhým průchodem do malé místnůstky, odkud vyjděte dveřmi. Jděte podél pravé stěny, dokud nenarazíte na modrou truhlu. Otevřete ji a seberte z ní růženec. S ním se pak vydejte na místo, kde jste naposledy mluvili s Murusem. Promluvte si s ním. Pogratuluje vám a zadá vám další úkol. Máte mu přinést svatý symbol (haly symbol). Jděte tedy průlezem pod rozbořeným schodištěm a za ním zahněte nalevo. Vstupte do prvních dveří taktéž nalevo. Podél levé stěny se dopravte do "mašinérie " kterou vám Murus popsal. Seberte spodní pravou formu a dejte ji na podstavec mezi dvěmi pákami. Zatáhněte za levou a pak za pravou z nich. Až bude dílo hotovo, otevřete formu a vezměte si Holy symbol. Opět podél levé stěny se dostaňte do druhého patra (v téže budově) a přeskočte na druhou stranu. Po skluzavce sjeďte do malé zahrádky. Na boudu si střelte lano a vylezte na ní. Vezměte svíčku a vraťte se do budovy. Opusťte tuto budovu. Nyní se dostaňte do St. Vale's. Půjdete skrz mříž v pravém zadním rohu a podél levé stěny až na roh, kde se budou cesty rozbíhat. Po pravé ruce budete mít obří dveře. Vstupte do dvojitých dveří po vaší levici (vzadu). Střelte si šíp do římsy nalevo a vyšplhejte na ni (šíp si zase za sebou samozřejmě vezměte). Nalezněte knihu a vezměte ji s sebou. Odeberte se na místo, kde jste mluvili s Murusem, a opět si s ním promluvte. Řekne vám, že již máte vše potřebné. Naneštěstí to není pravda. Jděte tedy do St. Jenel's. Je to nalevo od té mříže. Vstupte dovnitř a jděte dál rovně, dokud nespadnete dolů. Spadněte, vyškrábejte se do druhého otvoru v prvním patře. V následující místnosti otevřete modrou truhlu a vezměte si klíč od hřbitova. Spadněte opět dolů a jděte rovně a za levým rohem vypáčte dveře. Vystupte do nejvyššího patra a do bazénku hoďte "hnuly Kladivo". Vezměte si jej. Opusťte St. Janel's. Na malém náměstíčku se vydejte skrz mříž vpravo vzadu. Jděte pořád rovně až k mřížím od hřbitova. Pomocí klíče mříže otevřete a vstupte dovnitř. Prozkoumejte okolí a zastavte se až u Muruse, který na vás již netrpělivě čeká. Řekne vám přesně, co máte dělat. Nejdříve se dotkněte jeho náhrobku růžencem, potom na něj postavte svíčku a přečtěte knihu (získali jste ji na jednom ochozu). Nakonec se ho dotkněte "hnuly Kladivem", zadá vám další úkol. Jděte do katedrály a na schodišti, po kterém jste kdysi šli nahoru do nejvyššího patra, se nyní dejte úplně dolů. Otevřete dveře a dostanete se do podzemních chodeb s vodou. Podél levé stěny se dostaňte až ke dveřím. Za nimi se na zemi válí mrtvola. Hod'te si ji na záda a jděte zpátky na hřbitov. Najděte Muruse a hoďte mrtvolu do vyhloubené jámy. Zadá vám, abyste našli další mrtvolu. Nyní jděte na místo, které jsem vám předtím označil jako Hrob. Seberte druhou mrtvolu a opět s ní jděte na hřbitov k Murusovi. Pokud jste zabili všechny haunty, dá vám Murus klíč, pokud ne, vyzve vás, abyste tak ihned učinili. Vy tedy budete muset projít celou lokaci a vybít všechny maníky s mečem (cinkají, jako by měli zavěšeny u pasu řetězy). Doporučuji je zabíjet zezadu tvrdou ranou mečem. Až tak učiníte, dostanete výše zmiňovaný klíč. Nyní se vydejte na naše známé točité schodiště v katedrále a jděte do nejvyššího patra. Zde otevřete dveře a v následující místnosti klíčem od Muruse odemkněte dveře nalevo. V místnosti si seberte výbušninu a ohnivý šíp. Vraťte se na místo s rozbořeným schodištěm a seskočte dolů. Podél pravé stěny se dostaňte k opravdu velkým dvojitým dveřím. Zde položte na zem výbušninu o z dálky ji odpalte ohnivým šípem. Vypadněte z tohoto prokletého místa pryč.

MISE DESÁTÁ

Úkoly:

  • Zjistit, jaké plány má Constantine s Okem
  • Dostat se z jeho sídla živý

Úvodem poznámku: v této misi je nedostatek všeho. Šetřete, jak se dá, hlavně šípy s lanem. A ted' už jedem. Jděte k oltáři a seberte si dva šípy s provazem, tři šípy na hluk a obušek. Jděte dveřmi, které byly při vaší poslední návštěvě zavřené. Dejte se doleva dolů po schodech a pak vlevo nebo vpravo na balkónek. Dole hlídá halda potvor. Opatrně se dívejte dolů a až bude vlevo volno, seberte si ohnivý šíp z plamene na zábradlí a rychle se vraťte nahoru tak, aby vás nikdo nespatřil. Naproti balkónu je výklenek. Střelte provazošíp do stropu hodně blízko výklenku. Potvory si ho nevšimnou. Vlevo o kousek dál je výklenek se světlem, vpravo pak cesta vedoucí jakoby za výklenek proti vám. Střelte bzučící šíp "noisemaker" do výklenku vlevo a hned vzápětí co nejdál do chodby vpravo. Až potvory půjdou zkoumat kravál, skočte na lano a do výklenku. Posbírejte, co se dá, a vrhneme se na potvory. Nejlépe se zabíjejí ve výklenku (ted') vpravo dole. Okoukněte si jejich trasu a pomocí plynových (gas) a třebas ještě jedné obyčejné bomby. Až budou mrtví, skočte na provaz a seberte si ze stropu šíp. Na zemi se otočte vpravo a dejte se okolo severní rampy balkónu (jů, poprvé jsem použil světové strany, víte vůbec, že máte v inventáři kompas?). Dejte se znovu vpravo. První tmavá díra vlevo je výklenek, do kterého se dá dobře schovat. Napravo odtud je vchod do jeskyně, kde bliká světlo, a odtud tři východy. Nalevo je kruhový vchod do tunelu. Jděte tam a na rozdvojce se dejte rovně červeným tunelem. V divném bazénku si seberte dva vodní šípy a vraťte se na křižovatku. Šedivým tunelem se dejte dál (východně) a kousek od pochodně nalevo si seberte další vodní šíp. Pokračujte na křižovatku. Vlevo pavouk hlídá jeden tlumící "moss" šíp a vpravo vodní. Vraťte se až k balkonu a jděte do jeskyně na druhé straně. Najdete tam vodní šíp. Blízko něj je průchod. Projděte jím a dejte se po rampě dolů, kde sejměte vodním šípem louči vysoko na levé stěně. Jděte dál dopředu a než se dostanete ke křižovatce, podívejte se doleva nahoru. Je tam krysák a napravo velká jeskyně. Sejměte ho jedním normálním šípem, vyhoupněte se na rampu, seberte si šíp o ovoce. Napravo je tunel. U kostry tam najdete šíp tlumič a ve vodě ještě nějaké vodní. Vraťte se k mrtvému krysákovi a dejte se po rampě směrem k velké jeskyni. Naproti pravé stěně je jakýsi domeček a na vzdálené straně je východ, kterým proudí elementálové a nějaké další svinstvo. V místnosti jsou dvě pochodně. Zhasněte je šípy. Jakmile bude tmo, vyhoupněte se na výstupek vpravo od domku. Vystřelte si lano do dřevěného rantlu a vylezte nahoru. Vezměte si šíp a vlezte dovnitř domku. Je tu halda věcí, tok si je posbírejte a vylezte zpátky ven. Podívejte se doprava skrz krátký tunel do další místnosti. Počkejte si, až bude všechna ta havěť v druhé místnosti, a hoďte tam plynovou bombu. Elementály případně sundejte vodou. Zabijte jich teď co nejvíc, alespoň pak v těžších chvílích bude klid. Až ten krutý čin vykonáte, seskočte zpátky na zem. Naproti je u stěny gem za 250, což za těch pár kroků stojí. Jděte k místu s černou zemí a mrtvým krysákem. Na černé cestě se dejte tunelem doprava okolo kostry a bazénku. Jděte pořád dál, až se dostanete na římsu v místnosti s oltářem. Někde se tu fláká zbývající elementál. Vjednom z ohňů u oltáře je šíp. Na malé plošině na severu jsou nějaké vodní šípy. Podíváte-li se ke stropu, uvidíte šedivý kouřící objekt. To je plynový šíp. Střelte si lano do stropu a seberte si oba, plynový i svůj provazový šíp. Z místnosti vyjděte východem na jihu a dejte se levým tunelem. První odbočkou vpravo a sebrat vodní šíp. O kousek dál je ještě gem. Jděte zpátky a pokračujte cestou, kterou jste šli - k domku. Zůstaňte ve stinném místě před jeskyní s domkem a vyčíhejte si, jak potvory hlídají. Musíte se dostat do domku (pomocí lana). Uvnitř si posbírejte, co se dá, a přečtěte si poznámky u židle (jsou to nějaké Constantinovy poznámky o nějakém temném projektu, nicméně na splnění úkolu to nestač. Jděte ven z domu a pak tunelem, kterým jste přišli. Ve velké místnosti před tou s oltářem se dejte mírně vlevo a tunelem za prvním domkem. Jděte nahoru po rampě s červenou podlahou (tam byl krysák), nahoře se otočte vlevo a jděte do místnosti s blikajícím světlem. Z místnosti vyjděte východem v rohu a jděte na křižovatku. Rovně byste se dostali k prvnímu kolmému bazénku, vy se však dejte doprava tunelem okolo koster. Na odbočce se dejte doleva a ihned ještě jednou. Pokračujte tunelem do další "domkové" jeskyně. Dvě potvory doporučuji zabít plynovým šípem a tomu malému hmyzu se dá utéct, Nicméně ve vraždění vám nic nebrání. Až zabijete ty dva, jděte do levé částí jeskyně a střelte si šíp do domku. Vylezte nahoru a jděte dovnitř. U židle je zase kniha a tentokráte již by se vám po přečtení měl úkol označit jako splněný. Zbývá se dostat ven a přežít to. Vyjděte z domku a jděte zpět po svých vlastních stopách až k domku, kde byla první zmínka o temných plánech Constantina. Od něj jděte západním tunelem po černé podlaze na křižovatku. Vpravo jsou nějaké věci. Jděte doleva až k vyvýšenině mezi sloupy. Vypozorujte si pohyb potvor a ať už přes mrtvé nebo živé jděte místností skrz krátký tunel do chodby. Otočte se vpravo a jděte až na konec haly. Jděte doprava, dopředu ke stěně, pak doprava a ihned doleva. Sejděte na kovovou podlahu a dejte se první odbočkou doleva. Vyjděte po rampě do místnosti s barely. Jděte k pravé části velkého barelu a zatlačte na něj. Tím se otevře malá chodbička s kovovou podlahou. Pomůže vám vyhnout se osvětlené chodbě na druhé straně dveří. Jděte po ní až na konec a buďte opatrní. Hlídají tam nějací hajzlíci. Dostaňte je a pak se dejte opatrně po rampě dál. Hlídá tam pavouk, takže opatrně. Nahoře jděte doprava, pak druhou odbočkou doleva a nahoru po rampě. Za ní jděte dvakrát vpravo a jděte až ke dveřím. Otevřete je a vydejte se nahoru po schodech. Nahoře jsou dva krysáci za křovím, Dejte se doprava a v chodbě doleva. Jděte k další křižovatce (bude nalevo), neodbočujte a jděte dál a dveřmi doleva. Měli byste být v baru. Je tu dost ke sbírání. V další místnosti je nějaký bugman či dva a nějací krysáci. Všechny pozabíjejte. Jděte tam, co původně stál bugman, a seberte si vak. A teď už opravdu ven: Vyjděte ze dveří jídelny a otočte se doleva. Budete pravděpodobně stát tváří v tvář tomu hmyzu. Zastřelte ho. Dejte se chodbou až no konec a otočte se doleva. Zabíjejte, budili to nutné, nebo se vyhýbejte zbylým sviním. Utíkejte, co to dá, a dejte se první odbočkou vpravo ven z toho pekla.

MISE JEDENÁCTÁ

Úkoly:

  • Proplížit se do Templu, najít Nejvyššího kněze a varovat ho
  • Okouknout situaci a najít Kladivouny
  • Najít Nevyššího kněze
  • Vrátit Nejvyššího kněze na posvátné místo
  • Získat stavitelův majzlík, který je pro celý řad Kladivounů
  • Nikoho z nich nezabít
  • Odkrouhnout všechny hmyzáky

Ze začátku jděte pořád podél pravé stěny, až se nalevo od vás objeví vchod do Templu. U stráže si seberte šípy a vstupte dovnitř. V krajních místnostech nalevo a napravo posbírejte další šípy. Pak jděte ze vstupní haly ke dveřím naproti vchodu. Otevřete je a dávejte si pozor na nepřátele. Projděte skrz chodbičku do hlavního foyer se schodištěm. Obyčejným šípem zastřelte pavouka a hmyzáka sejměte pomocí gas arrow. Tento šíp ho nezabije- budete ho muset dorubat mečem. Jednoduše k němu jděte a túrujte ho tak dlouho, dokud je slyšet mlaskání masa. Otočte se zpátky a spojovací chodbičkou se dejte doleva. V místnosti posbírejte šípy a pokračujte dál přes balkón do relikviáře. Cestou sbírejte, co se dá. Odejděte druhým východem a vyšperhákujte dveře naproti vám. V kapli proti vám si seberte šíp, jděte do dveří naproti a projděte do knihovny. Pokračujte rovně a znovu posbírejte, co se dá. Přes knihovnu vpravo do dveří na druhém konci a přes balkón jděte dál a v další místnosti si vezměte Healing potion a Flash bomb. Vraťte se do kaple, jděte ke zbytkům oltáře a slezte dolů po žebříku. U žebříku se otočte čelem vzad a dejte se mírně vlevo průchodem do další místnosti. Opatrně se podívejte do chodby naproti -chodí tam několik krysáků. Touto chodbou se musíte dát doleva. Dojdete do velké místnosti s hmyzem. Za hmyzem jsou dvě místnosti. Vchodem vpravo vejděte do místnosti se sloupem uprostřed. Druhým východem z místnosti uvidíte v dálce oheň. Jděte k ohni a seberte si z něj ohnivý šíp (tato cesta se vám napoprvé nejspíš nepodaří můžete si pomoct vodním šípem a zhasnout oheň). Pokračujte dál podél zábradlí schodiště. U stěny se otočte vpravo a jděte k tunelu. V tunelu se držte vlevo. Minete odbočku vpravo a před vámi bude místnost. Jsou v ní dva pavouci a hlídají malý majzlík. Zelenošedého sejměte obyčejnými šípy a na červeného se radši vykašlete, uložte pozici a zkoušejte malý majzlík ukrást. Před pavoukem utečte zpátky ke schodům. Po nich dolů, do místnosti s dírou uprostřed. Nakoukněte do díry a ratmana na chodníčcích zabijte šípem a hmyzáka o patro níž plynovým šípem. Jděte na protější stranu místnosti s dírou a tam tunelem do nižšího patra. Ve dvou místnostech tam jsou ohnivé a tlumící šípy. Další východ vede na rampu v díře. Odtud sejměte zbylého krysáka a východem na severu jděte po schodech dolů. Dole dobijte hmyzáka mečem. Jděte zpátky nahoru ke dvěma místnostem a východem dolů k dalším dvěma místnostem. Místnost vpravo je variací kolmého bazénku z minulého levelu. Uprostřed místnosti je suché místo s osmi šípy. Levá místnost je podobná magické místnosti v Constantinově panství. Je v ní neviditelná podlaha, takže si můžete dojít pro plynový šíp. Východ z místnosti vede na dlouhé úzké točité schodiště. Dole je jeden kladivoun za dírou tvaru kladiva. Promluvte s ním a on vám dá klíč a svitek. Změní se definitivně úkoly, takže vypadají tak, jak je uvedeno nahoře. Vraťte se stejnou cestou nahoru no vrchol díry a získaným klíčem si otevřete dveře. Přes místnost projděte do další a otočte se doleva. V první místnosti napravo je hmyzák-toho zabte (gas arrow + meč udělá svoje). Potom pokračujte dal halou a vyhýbejte se strážím (louče si klidně zhasínejte vodou - nebudete ji jinde potřebovat). No samém konci budete mít po levé straně rampu, tou se dejte dolů, do místnosti s hořícím ohněm. Jsou zde dva východy. Jděte tím vlevo a připravte se na ultrapekelné plížení. V této místnosti je pár ratmanů okolo ohně. Jsou k vám zády, a tak se propližte okolo levé stěny do východu na druhém konci místnosti. V další místnosti máme další hrstku ratmanů. Avšak tentokráte se musíme dostat hned vpravo do místnosti s oblakem hmyzu. Hnedle v sousední místnosti je hmyzák a stojí si klidně u ohně. Proceduru už znáte. Na levé straně, napravo od světla, projděte dveřmi a měli byste se dostat do místnosti s kostrou. Jděte dál a v další místnosti okolo ratmanů se dejte doprava. V této místnosti se na levé straně nachází Nejvyšší kněz. Držte se tedy levé stěny, až narazíte na jeho tělo mezi sloupy. Až se nikdo nebude dívat, seberte ho a vraťte se stejnou cestou až k místnosti s hmyzem. Z této místnosti jděte do další. Držte se levé stěny až do další místnosti, kde se pro změnu držte vpravo. Měli byste se dostat do místa, kudy jste předtím vstoupili. Avšak neodcházejte. Místo toho se propližte ke dveřím, položte tělo, otevřete si klíčem dveře a pak s tělem projděte dál. Tunelem se dostaňte k dalším dveřím. Opět si je otevřete (klíčem) a přes jeskyni jděte k prohlubni tvaru kladiva. Tam položte kněze. Jestliže jste správně vykuchali všechny hmyzáky a máte majzlík, je vyhráno.

MISE DVANÁCTÁ

Úkoly:

  • Sestoupit labyrintem a najít Constantina
  • Vyměnit pravé Oko za repliku od kladivounů
  • Zničit portál, kterým přicházejí příšery, než Constantine dokončí rituál

Jděte do červeného tunelu a vyhýbejte se všem příšerám. Jakmile se dostanete na žlutobílou mramorovou podlahu, dejte se vpravo do. purpurového tunelu. Hned u vchodu je plynový šíp. Žlutá cesta vede dolů k místu, kde bubliny vysazují své pasažéry. Purpurové tunely jdou křížem krážem žlutou cestou a jsou sem tam plynové šípy. Jednoduše jimi jděte dolů. Když půjde do tuhého, použijte plynové šípy. Až budete blízko, poznáte to, protože se bude podlaha měnit do zelenošeda a povede do čtvercového vchodu. Za ním je rantl a vlevo pod ním láva (už jste někdy slyšeli ratmana v lávě?). Jděte dál ke schodům, které jdou dolů do dveří. Místnost má dva východy. V pravém se můžete podívat, jak všechna ta hovět lítá v bublinách. Avšak my půjdeme dál tím levým. Hned, jakmile vejdete, se chodba stáčí nejprve doleva a pak doprava. Vy budete stát na výstupku vpravo a nalevo od vás bude láva. Podíváte-li se tím směrem, najdete druhý výstupek. Slezte na něj a jděte dál úzkým tunelem a přes rantl do dalšího tunelu s modrými krystaly na zemi. Dotknete-li se modrého krystalu, ubere vám to život. Vtip je v tom, že jakmile vstoupíte a projdete mezi prvními dvěma krystaly, podlaha se změní v led. Navíc je tunel z kopce, takže budete pořád klouzat dolů. Cílem je se tam dostat a neztratit život. Než se dáte dolů první sjezdovkou, podívejte se doleva dolů a vezměte si dva vodní šípy. Vydejte se napospas krystalovému slalomu až k mostu, kde číhají tři elementálové. Sundejte je vodními šípy a jděte dál. Na druhé straně mostu jděte doleva podél kraje lávového jezírka. Zhruba uprostřed jsou na výstupku tři šípy. Pokračujte doprava ke dvěma krystalům proti zdi. Hned za nimi je puklina ve zdi a za ní rampa vedoucí dolů. Jděte tam a dole se dejte vlevo. Cestou jděte k příkré rampě s ledem. Překonejte ji a dole najdete modrý válec s ostny plný vody. Za ním je vodopád tekoucí nahoru. Vaším cílem je nechat se unést proudem nahoru, různě se v něm mlít, neutopit se a nějak se dostat dovnitř modrého válce (teče nad ním stejná voda, do které se dostanete, jen se nechte unášet proudem). Spadnete do další vody. Vynořte se, jak nejrychleji to půjde, a vylezte nahoru. Tunelem jděte do místnosti se stromem. Pližte se okolo pravé zdi, až uvidíte v základně stromu vchod. Pozor, uvnitř jsou pavouci. Jděte napravo od rampy k něčemu, co vypadá jako sloup jiskřících světel. Jděte blízko k tomu sloupu a vylezte po něm jako po žebříku. Nahoře se otočte doleva a skočte na rantl. Jděte na jeho konec a tam vyšplhejte do otvoru. Jděte cestou nahoru po obří větvi stromu a mezi dva ledové krystaly. Pokračujte dál do místnosti s vyvýšeným středem, plné pavouků. Běžte kolem levé stěny a vyšplhejte po malých ploškách. Vyhněte se pavoukům a místnost opusťte východem vzadu. Přijdete do dlouhé chodby s purpurovými světly. Za chodbou je místnost s velkých lávovým bazénkem uprostřed. Projděte ji a východem na druhé straně, skrz strmý tunel, se dostanete do další místnosti. Jděte doleva podél okraje a přeskočte na další rantl. Skákaje pokračujte na křižovatku. Jděte doprava a za zatáčkou je portál, odkud vylétají bubliny. Ten je potřeba vypnout. Na bílou kouli vystřelte "moss arrow," na modrou ohnivý "fire arrow," na zelenou střelte plynový šíp "gas arrow" a na oranžovou vodní šíp "water arrow." Až bude vše hotovo, pokračujte cestou až na konec. Tam visí tři liány. Po jedné z nich vylezte a skočte na římsu. Pak skočte na další liánu a slezte na druhou stranu. Nacházíte se na konci tunelu, kde je Constantine. Nyní nadchází velké finále. Constantine provádí rituál s Okem. Je potřeba získat pravé oko z podstavce uprostřed sedmicípé hvězdy. Constantine by měl chodit od podstavce k podstavci. Až se nebude dívat, nebo k vám bude zády, vyměňte pravé Oko za kopii a schovejte se do stínu. Jak se bude Constantine divit, až dokončí rituál.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: