Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Thief 1: The Dark Project - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Thief 1: The Dark Project
MISE PRVNÍ
Úkoly:
- Vloupat
se do panství lorda Bafforda
- Najít
cenný kus lorda Bofforda
- Ukrást
700 peněz
- Pochopitelně
nikoho nezabít
- Dostat se
ven
Ze startu se dejmež podél pravé stěny, dokud
nenarazíme do opilého strážce, kterého s láskou klepneme do hlavy obuškem
(blackjack). Sebereme mu klíč a pomocí něj si otevřeme dveře před námi.
Vlezeme do stoky. Dole plaveme pořád dopředu, přes kruhovou místnost až do
jeskyně, ve které se nachází průlom do sklepa. Ze sklepa vede jediný východ,
za kterým se dáme opatrně doleva až k dalšímu východu, kde se baví dva
strážci. Počkáme, až se rozejdou, a jednoho z nich sledujeme a posléze se
jej zbavíme. Sklepením se dostaneme skrz místnost se sudy až k točitým
schodům vedoucím do prvního patra. Vyjdeme do úzkých chodeb. Dáme se
doleva, na první křižovatce doprava a až ke dveřím. Za nimi zneškodníme
opilého strážce; jsme uvnitř. V místnosti se třemi sloupy uprostřed se
dejte okolo pravé stěny a na druhé straně nahoru. Pozor na stráž. Projděte
dál přes jednu a druhu malou místnost. Dále pak chodbou doleva a přes
knihovnu. V chodbě za ní pak chodí střídavě dvě stráže. Mají u sebe klíč.
Ten jim šlohněte, případně si pak v ložnici vlevo přilepšete. Pokračujte
chodbou dál a poté vlevo. Oboje dveře pod schody jsou zamčené a k jejich
otevření slouží právě získaný klíč. Jedněmi z nich vejdete do předsálí
trůnního sálu a vstup do něj hlídá stráž. Tu překonejte a v sále vlevo
je kýžený předmět. To bychom měli. Zbývá nasbírat dostatečné množství
peněz a pryč. Peníze jsou různě rozházené po levelu, a tak jejich sbírání
nechám na vás. Hlavně opatrně!!! Ven z panství se pak dostanete jiným, způsobem
než dovnitř. Jděte ke trůnnímu sálu. Pak zpátky vpravo přes knihovnu, za
ní prvními schody vpravo, přes malou místnost a po druhých schodech dolů.
Jděte vlevo. Ve výklenku je páka, která ovládá bránu. Tou se dostanete
ven z panství lorda Bafforda.
MISE DRUHÁ
Úkoly:
- Vloupat
se skrz doly a továrnu do Hammer Prison
- Najít a
osvobodit Cuttyho
- Najít a
osvobodit chlápka zvaného Basso
- Najděte
žebráka Isssyta
- Posbírat
nejméně 1000 peněz
- Vypadnout
pryč s Cuttym a Bossem
- Jak
jinak, nikoho nezabít
Podvodním tunelem se dostaňte do místnosti s
balvanem a mrtvolou. Podél levé zdi se pak dostaneme do místnosti s výtahem.
Potom rovně až do dvou propojených jeskyní s důlním vercajkem (modré výboje).
Vpravo od zařízení vyskočte do průrvy a vylezte až nahoru. Tam je místnost
se třemi těly (z toho jeden zombie). Vylezte z roury a podél levé zdi jděte
dál. V rohu vyskočte ~a rantl a nahoru. Měli byste se dostat do vysoké místnosti
s rozbitým mostem. Nedá se opravit a je potřeba se dostat na druhou stranu.
Po okrajích šachty by to mělo jít. Na druhé straně mostu musíte vyskočit
do díry ve zdi (nenech te se odradit-chvíli to může trvat). Dál jděte
chodbou rovně nahoru až k výtahu. Tam se dejte doprava přes zombíky rovně
až k ceduli FACTORY se šipkou vpravo. Dejte se tedy tím směrem. V cestě je
kostra-past. V okamžiku, kdy se kostra zbortí, uhněte do strany. Jděte dál
rovně až do místnosti se žebříkem. Pokračujte dál k místnosti se strážemi
a cestou si seberte něco na házení. Odlákejte strážného, který stojí u
schodů, a vydejte se po nich vzhůru. Dejte se prvními dveřmi vpravo a
chodbou při pravé straně do místnosti se slévačem. Jděte dál úhlopříčně
přes místnost a chodbou za ní ke dvěma bavícím se strážím. Za strážemi
se držte pravé stěny až dojdete na rozcestí s cedulemi označujícími směr
k jednotlivým celám vězení. Jděte směrem na trojku a čtyřku. Dojdete do
místnosti s jakousi kamerou na stropě a stráží za dveřmi. Skrčte se a
vstupte do místnosti. Hned za rohem vpravo je průlez do podzemí. Tam najdete
vzadu tělo Felixe a u něj halo věcí, včetně jeho papírů a klíč. Vraťte
se zpět ke kameře. Od stráže seberte klíč. Z místnosti jděte druhým východem
na rozcestí a tam směrem na blok 4 a jděte až k rozcestí před dveřmi. Po
pravé straně je komplex s celami. Musíte se dostat nahoru přes místnost pod
strážným. Po chodbě jděte nahoru. Dostanete se do stejné úrovně jako je
stráž a uvidíte ji proti sobě v dálce. Propližte se až k ní ke dveřím.
Ty otevřete a strážného omračte. Na panelu je halda páček. Cela se otvírá
tou ve druhé řadě shora úplně vlevo. Vraťte se o patro níž a jděte ke
Cuttymu (cela 6). Ten nebude zrovna ve stavu vhodném pro transport, a tak se vám
odvděčí jednou radou. Poradí vám jak získat jisté Felixovy plány. Tím
se drobet mění úkoly v tomto levelu. Přibude získání plánu a již nebude
nutné vyvést Cuttyho ven z vězení. Jděte do bloku 3, obdobným způsobem
zneškodněte stráž a tentokráte otevřete celu 4 (páčka ve druhé řadě
druhá zleva) a jděte za Bossem do cely. Zatím ho tam nechte a vydejte se do
bloku jedna. Opět starý osvědčený systém , ovšem tentokrát si otevřete
celu 9 páč kou nad tou úplně vpravo dole. Zbytky Issyho včetně ,hand of
glory" jsou v hned v druhé cele odsud. Tak. To bychom měli. Finální fáze
vypadá asi tak, že se musíte s Bossem dostat na úplný začátek levelu. To
znamená popadnout ho a přes celé vězení, továrnu a pak i doly jít po svých
vlastních stopách. A nezapomeňte, že s tělem přes rameno se špatně dělá
skoro všechno.
MISE TŘETÍ
Úkoly:
- Prohledat
starý Bonehoard a získat legendární Horn of Quintus
- Navíc
najít a ukrást čarovný kámen "The Mystic's Soul"
- Posbírat
2000 peněz
- Získat
druhý kámen "The Mystic's Heart"
- Jakmile máš
všechno, zbývá vrátit se na povrch
V celém tomto levelu doporučuji, abyste se zombíkům
spadlým na zem obloukem vyhnuli. Pokud se vztyčí, dokáží být velice
neodbytní. Začínáte venku na velice romantickém místě. Před vámi je
vchod do podzemí a před ním leží zombie. Obejděte ho, aby se neprobudil, a
vlezte dovnitř. Pokračujte tunelem až do větší místnosti s lanem visícím
dolů. Slezte kus dolů a podívejte se po třech plošinách na zdi. Z lana skočte
na prostřední z nich, pak na nižší a podívejte se dolů. Až se zombie
nebude dívat, proběhněte do východu v levým zadním rohu a vyběhněte po
schodech nahoru. Nahoře se dejte doprava a jděte až k malé rampě, ze které
skočíte do nižšího patra. Po krásném slidování se dejte doleva. Jděte
dopředu do velké místnosti a vpravo druhým východem ven. Prvními schody se
dejte nahoru. Pokračujte chodbou. Na odbočce se dejte doleva a jděte rovně až
do krypty. Skrčte se, aby vás netrefili šípy, a vezměte urnu. Po malých krůčcích
jděte do malé místnosti, kde se spusťte po provaze dolů a dejte se doleva.
Ve výklenku vlevo vzadu je truhla, kterou s láskou vybílete. Vraťte se okolo
provazů nazpátek a skočte do vody. Plavte rovně a až to bude možné,
vylezte z vody ven. Dostanete se do místnosti se dvěma truhlami, které musíte
vybrat z boku, jinak k vám bud' Bůh milostiv (past). Pak obejděte bazének,
za kterým se nachází žebřík dolů. Slezte rychle dolů po žebříku, nebo
vás srazí padající kámen k zemi a už se neprobudíte. V místnosti se
dejte velkým otvorem vpravo, dostanete se do jeskyně, kterou pokračujte až
na T křižovatku s potvorou. Počkejte si až bude potvora vpravo a proběhněte
vlevo. Pokračujte dál tunelem až k obrovské jeskyni, kde se nachází
spousta buriků, kteří jsou však pomalí a vcelku vlastně nebezpeční. Držte
se levé stěny, měli byste vidět otvor ve zdi, do kterého je se třeba
dostat (poznáte ho podle zeleného odstínu). Vylezte nahoru a jděte dál,
dokud se nedostanete do další velké jeskyně, kde na stěně z vaší strany
je rantl. Po něm přejděte až na druhou stranu a vlezte do načervenalého
otvoru vlevo. V dálce uvidíte katakomby, kde se nachází všechny kýžené předměty.
Vlezte dovnitř a pořád se držte pravé stěny. Měli byste se dostat do místnosti
se šikmou rampou vedoucí nahoru. Dejte se po ní a po žebříku přímo proti
ní nahoru. Otočte se a skočte na ochoz. Z něj jediným východem ven a pokračujte
pořád dál za nosem. Projdete velkou místností, kterou opustíte východem
na druhé straně. Za krátkou chodbou je místnost se spoustou magických střel.
Po výčnělcích a rampách se musíte dostat až dolů. Dole se dostanete do
kruhové místnosti s fešnými sochami (první pohled však klame). Jí musíte
projít za sloupy tak, aby vás ani jedna socha neměla přímo před očima.
Když vstoupíte do další tmavé místnosti, objeví se uprostřed hrozně
nadrsněný zombí. Za ním se nachází truhla, ke které se dostanete proplížením
po obvodu místnosti. Vybrakujte ji a vlezte do teleportu za ní. Nyní se vraťte
k žebříku nad šikmou rampou. Stojíce čelem k žebříku se dejte doleva a
okolo místnosti s fireballem projděte na most s křižovatkou. Dejte se
doprava, čímž dojdete do kruhové místnosti s točitým schodištěm. Popojděte
o jedno patro výš a otvorem ve stěně proskočte do chodby s dřevěnou
podlahou, kterou pokračujte přes dřevěný most a jděte doleva. Poté první
odbočka vpravo a za ní druhou odbočkou vpravo. Měli byste se dostat do místnosti
se šachovnicovou podlahou. Tou projděte až do kruhově místnosti, kde se ozývají
nářky zombů. No stěnách se nachází pět zhasnutých loučí, které je
potřeba zapálit ohnivými šípy a okamžitě skočit do otevřivšího se
otvoru v podlaze. Vodou plavte, dokud to jde. Ocitnete se ve velkém sále.
Projděte ji po stranách až ke straně schodů a těsně u kraje (nejlépe po
zábradlí projděte k oltáři. Ze země seberte lebku, dejte ji na oltář ke
kamenu, který potom můžete sebrat. Stejným způsobem po kraji místnosti zpět
k díře s vodou. Vezměte to horem po žebříku a chodbou přes šachovou místnost
zpět. Vraťte se až do kruhové místnosti s točitým schodištěm. Vydáme
se nyní do druhého patra o dáme se dál po šikmé rampě nahoru. Skrčte se
a mezi střelami projděte k první odbočce doprava. Jděte co to dá, až se
dostanete k další velké jeskyni. Je v ní halda buriků, které nemá smysl
zabíjet. V jeskyni se držte striktně pravé stěny, dokud se nedostanete ke
vchodu do krypty, kterou projděte do vysoké válcové místnosti s tlustým
sloupem uprostřed a třemi patry plošin. Po žebřících a plošinách
vylezte a vyskákejte až k vrcholku, kde se nachází HORN OF QUINTUS. Zbývá
tedy už jen nasbírat potřebný počet peněz (průzkumu se meze nekladou) a
vesele vyskotačit ven.
MISE ČTVRTÁ
Úkoly:
- Hned po
začátku mise se úkoly mění a na tomto místě jsou vypsány až po změně.
Jedna drobná změna je hned na začátku. A to tato: je zapotřebí
sledovat Ramirezovy vrahy. Na tom vcelku nic není. Prostě jděte za nimi a
držte se ve stínu, aby vás neviděli. Na konci sledovačky vyplynou na světlo
světa finální úkoly.
- Sledovat
vrahy... hotovo
- Vloupat
se do Ramirezova panství a omráčit ho
- Ukrást
2000 peněz
- Najít a
ukrást jeho stříbrný pohrabáč
- Vypadnout
ven
- Nikoho
nezabít
Nyní již jistě stojíte před branou do Ramirézova
panství. Vstupte a na první křižovatce se stočte doleva, projděte potichu
k prvnímu rohu jeho panství (kde se nachází vstup na ochoz), za kterým
pokračujte k dalším dveřím. Vejděte a po žebříku vylezte nahoru, odkud
již můžete v klidu skočit na protější stříšku. Vlezte na balkón,
odemkněte si paklíči a vstupte dovnitř. V krbu zhasněte oheň, vlezte do něj
a zatáhněte za páčku. Vlezte do právě otevřeného otvoru a ve stěně
napravo seberte stříbrný pohrabáč. Jeden z úkolů splněn. Nyní vylezte
ven z krbu a opusťte místnost jediným, do té chvíle nepoužitým východem.
Na křižovatce doleva, na konci chodby po schodech dolů, co to jde (opravdu až
úplně dolů). Jděte dál chodbou, neodbočujte do žádných postranních místností,
až dojdete na křižovatku. Otočte se doprava a sejděte ke dveřím. Za nimi
se dejte doleva a na první odbočce opět doleva, kde klepněte přítomného
Ramiréze. Vraťte se ke schodům do sklepení (tam, kde jste měli jít opravdu
až dolů) a vystupte do druhého patra. Dejte se rovně až k dalším schodům
dolů, stočte se doprava a jděte k první křižovatce, na které odbočte
doleva. Projděte dveřmi naproti vám, čímž se ocitnete v knihovně. Pokud máte
s sebou již 2000 peněz, můžete opustit panství dvojitými dveřmi v knihovně,
následným seskokem do vodního příkopu a odplaváním kanalizační
propojkou. Zde se vám pravděpodobně přidá nový úkol. Musíte se dostat do
bezpečí vašeho sousedství, tzn. na úplný začátek.
MISE PÁTÁ
Úkoly:
- Najít a
zajistit meč
- Využít
příležitosti k dalším krádežím
- Nikoho
nezabít
- Zjistit
maximum o Constantinovi
- Opustit
panství s mečem
Ze začátku jděte až dozadu za roh. Namiřte šíp
s lanem nahoru na dřevěnou stříšku a vystřelte. Vylezte nahoru a přeskočte
na balkón. Jděte dál dveřmi vpravo, slezte dolů po žebříku a opatrně
vstupte do další místnosti. Stále opatrně otevřete dveře do hlavní
chodby. Hlídá tu několik stráží. Dejte se doleva a hned prvními dveřmi
vpravo. Jděte k zadnímu sloupu a šperhákem otevřete sejf. Zpět na chodbu,
doleva a dejte se průchodem vlevo a nahoru po schodech. Chybí tu kus podlahy a
tak přeskočte do chodby vedoucí vpravo. Jděte za roh a prvními dveřmi
vpravo. Podívejte se pod divnou zeď vzadu v místnosti a otevřete dveře
nalevo (pozor na past). V následující místnosti seberte cennosti ze stolu a
vraťte se zpět (nezapomeňte za sebou zavřít dveře). Jděte až na chodbu.
Dejte se dalšími dveřmi doprava a otevřete si dvě truhly. Zpět do chodby a
vpravo. Jděte na konec a za rohem prvními dveřmi nalevo. Po levé straně
postele se nachází velmi důležitý malý klíček. Zpět na chodbu. Prvními
dvojitými dveřmi napravo slezte do prvního patra, kde kolemjdoucím strážným
seberte alespoň jeden klíček. Vraťte se do druhého patra a dejte se
doprava. Hned následující dvojité dveře otevřete právě ukradeným klíčem.
Po schodech se vydejte do třetího patra. Jděte vlevo a za roh, přímo do
tunelu před vámi. Pokračujte stále dál, dokud nedojdete na křižovatku,
odkud byste se měli dát mírně vpravo. Vstupte do éterické místnosti, kde
se na podlaze válejí dva cenné butry. Přeskočte na druhou plošinu, opusťte
místnost a proplazte se vlevo. Jděte tunelem nahoru. V místě, kde tunel končí,
budete nad chodbou, kterou hlídá stráž. Pomocí lana visícího ze stropu
seskočte do protějšího tunelu. Tím se dejte až na jeho konec. Zde se
pohybují tři strážní, které musíte jed noho po druhém klepnout a zatáhnout
do tunelu (doporučuji na dlaždice před ústí tunelu použít MOSS ARROW -
vytvoří se tichá poduška). Pak vstupte na okraj šachty, kde se ve vzduchu
vznáší Constantinův meč. Skrčte se a střelte šíp s lanem do zelenkavého
stropu. Potom již jen stačí skočit na provaz a slézt si pro meč. Vraťte
se stejnou cestou až k místu, kde jste vystoupili po schodech do třetího
patra. Schody sestupte do patra prvního (poznáte ho podle sudů na zemi).
Vstupte do chodby proti sudům a dejte se doprava. Měli byste se nacházet v
zahradě s velkým stromem. Zatočte doprava a hned vzápětí opět doprava. V
místnosti s pětihrannou pestrobarevnou skalkou se dejte východem vlevo a dále
rovně až do jakého si skleníku s nádrží v pravé části a se schody
vzadu pod oken. Po schodech se dejte dolů a dveře si otevřete klíčkem z ložnice.
Labyrintem se propleťte až do pracovny se dvěma stolky. Seberte papír válející
se na zemi (informace o Constantinovi). Posbírejte potřebné množství peněz
a stejnou cestou jako dovnitř se vydejte pryč z tohoto hrozivého bydlení.
MISE ŠESTÁ
Úkoly:
- Najít
katedrálu
- Dostat se
dovnitř a ukrást Oko
- Sebrat
minimálně 2000 peněz
- Najít a
ukrást HadovitýTorc
- Položit
několik peněz no Strážcově hrobě
- Opustit
ruiny
Hned na začátku bych vás rád upozornil, že
sebrat 2000 peněz je "pěknej voser°. Na začátku se nacházíme v jihozápadním
rohu mapy. Vydejte se rovně přes kopec a zatočte doleva. Dejte se první
doleva a pokračujte kolem pravého rohu rovně, dokud nenarazíte na světlo na
zemi. Jděte doprava a hned zase doleva, měli byste vidět velkou rampu vedoucí
vzhůru. Za ní se nachází několik zombů, proto buďte rychlí a vydejte se
rovně až ke zdi. Zatočte doprava a projděte průchodem, který se vám otevře.
Jděte dál rovně, dokud neuvidíte burrika a nebudete v ulici De Perrin Street.
Proběhněte kolem zvířete a skočte jedním z průchodů do vody. Plavte
vpravo, dolů skrz tunel, zahněte vpravo, potom vlevo. Vydejte se opět vpravo
do dlouhého tunelu. Na jeho konci zatočte doleva a vyplavte na hladinu.
Vylezte na malý ostrůvek uprostřed a ustřílejte rohatce k smrti. Potom skočte
na břeh (budete k tomu potřebovat pevné nervy a trochu umu. skákejte na ostrý
roh-ten je nejblíže). Dojděte doprostřed místnosti a vzhlédněte. Střelte
provaz na dřevo, které spojuje rámy (blíže k jednomu z nich), a vylezte na
něj. Přeskočte na trám a vlezte na plošinu. Vydejte se skrz rozbořený dům
ke dveřím na opačné straně. Odemkněte je paklíči a vyjděte ven. Zde
budou mraky zombů, které můžete zabít, nebo mezi nimi jen proběhnout. Poběžíte
pořád rovně po Market Street, až narazíte na burriky a kopec po vaší levé
ruce. Proběhněte kolem nich, přes most a dál rovně, co to jde. Zahněte
doleva a projděte skrz pobořené stavby k ceduli označující směr ke katedrále.
Uslyšíte divně znějící slova a velice temnou hudbu. Zatočte doleva a po
rampě se vydejte nahoru, dokud nenarazíte na katedrálu. Jděte podél pravé
stěny až na konec a vyšplhejte po stěnách úplně nahoru. Vyslechněte si
pokyny Oka. Tím se vám změní úkoly. Vraťte se tedy ke dvěma mostům a
zahněte doleva. Uvidíte v dálce sochu a uprostřed podstavec. Střelte lano
na jedno žebro na střeše a přeskočte na podstavec. Střelte zápalný šíp
na sochu. Měly by se vám otevřít dveře po vaší levé ruce. Projděte tedy
jimi. Dojdete ke dveřím pojištěným mřížemi. Na jeden z podstavců položte
rozmlácené části sochy. Otevřou se vám bud' dveře nebo mříže. Stoupněte
si tedy na druhý podstavec a otevře se vám zbývající část. Rychle proběhněte.
Jděte rovně, doprava až ke dveřím, které rychle vypočte, nebo vás rozmáčkne
pohybující se stěna za vašimi zády (nemáte pocit, že jste Indiana Jones?).
Vstupte do místnosti a otevřete dveře nalevo. Seberte oba klíče a pomocí
zlatého klíče odemkněte dveře ve velké místnosti napravo. Přečtěte si
knihu. Změní se vám úkoly. Nyní jděte na hlavní silnici (to je ta, kde se
potlouká spousta milých zombíků), odkud se vydejte jednou z ulic napravo, až
dojdete k sklápěcímu mostu (poznáte jej podle toho, že v jeho blízkostí
se nacházejí dva butony). Spusťte ho dolů a jděte na druhou stranu. Z této
strany lukem střelte do horního tlačítka o rychle vběhněte na právě se
zvedající most. Vlezte do otvoru napravo a otevřete dveře. Projděte následující
lokací až ke dveřím domu, ve kterém se nachází kýžený Serpentile Torc
(ve druhém patře v truhle vedle postele). Vraťte se na hlavní třídu, kde
chodí spousta zombů, dejte se přes lávku a hned prvním průchodem naproti vám
do baráku. Prolezte krbem a podél levé stěny ke schodům, po kterých se
vydejte nahoru na jejich konec. Střelte šíp s lanem, vylezte nahoru a přeskočte
na ochoz na protější straně ulice. Vlezte do dveří. Na konci se pod vámi
rozprostře pohled na Strážcovu hrobku. Stačí zde jen položit peníze.
MISE SEDMÁ
Úkoly:
- Najít
vstup do města
- Sebrat
2000 peněz včetně 500 gemů
- Najít
ztracené medailony
- Získat
talisman ohně
- Získat
talisman vody
- Opustit město
Doporučujeme hned na začátku si nakoupit hodně
vodních šípů, budete je hojně používat. Ze začátku jděte rovně, za
roh a skočte po hlavě do vody. Ve vodě je na stěně deska z bílého kamene,
do které je potřeba hodit kamenný klíč. Po levé straně se otevře vchod
do Lost City. Proplavte otvorem a na druhé straně se nadýchněte. Pokračujte
dál tunelem, přičemž v okamžiku, kdy se průplav stáčí dolů, uvidíte
malinký otvor plný vzduchu. Nadýchněte se. Plavte střemhlav dolů až do
velké jeskyně a jediným průplavem dál. Jakmile bude možné se vynořit, učiňte
tak a ihned vyplavte na břeh po vaší pravici. Obejděte "sloup"
vlevo o přeskočte vodopád. Dávejte si pozor na ty malý pavoučí hajzlíky:
Projděte proláklinou a seskočte na nižší výstupek, odkud pokračujte dolů
na další z nich a vydejte se jeskyní vlevo. Na T křižovatce vlevo přes
ohnivou past. Pokračujte. Časem dorazíte na střechu budovy (knihovna). Jděte
po střeše mírně vlevo, až narazíte na díru dolů. Tak tedy seskočte a
vydejte se prostředními dveřmi. Projděte jednou místností rovně do další,
odkud jedním z oken vyskočte bungee jumping. Vyjděte ven velkým průchodem,
vydejte se vlevo a potom u obelisku vpravo. Jděte dál rovně ke zdi, u které
se stočte doprava, dál rovně, dokud to jde. Dostanete se do jakéhosi městečka,
které je plné burriků. Pozor na ně. Jděte doprava, na konci ulice doleva,
postupujte rovně, dokud se nebude ulice mírně stáčet doleva. Před vámi se
otevře pohled na další obelisk o na několik ohnivých elementů, které
zhasněte vodními šípy. Vydejte se průchodem napravo, za ním opět doprava,
dál až ke schodům. Nahoru. Nikde nevyskakujte z baráků a jděte jedinou možnou
cestou dál. Měli byste se dostat do jeskynního průchodu. Pokračujte dál až
k dalšímu obelisku (poznáte jej podle třech klasů a puňti). Vydejte se podél
levé stěny (nikam neskákejte, držte se při zemi) k dalšímu obelisku. Jsou
na něm vytesány váhy spravedlnosti. Vstupte do místnosti před vámi se otevřevší
s několika elementály (na stěnách jsou modré gemy-mimochodem dají se
sebrat). Jděte prvním průchodem napravo a po schodech nahoru. Opusťte místnost
průchodem taktéž vpravo a na následující křižovatce odbočte doleva (nedělám
si prdel, ale už je nám blbý furt psát vpravo, tak.) a jděte pořád dál
koridorem, dokud nedojdete k velkému křivému obelisku. Vyskočte na jednu ze
střech a po ní pokračujte přes lávu až na nižší střechy. Pokračujte a
seskočte na pevnou půdu. Narazíte na kemp, kde odpočívá jedna expedice.
Promluvte si s jejími členy. Jeden z nich vám zanechá jeden ze ztracených
medailonů. Až s nimi vyhandlujete, co se dá, pokračujte do velké krypty.
Vydejte se po schodech dolů k díře v zemi. Vystřelte lano do trámu na stropě
o přeskočte na druhou stranu. V malé místnůstce se sloupy slezte v levém
zadním rohu po žebříčku dolů. Skrčte se a vydejte se koridorem dolů vpřed.
Pokračujte a v další místnosti se dejte posledními dveřmi vlevo před
schody. Z podstavce si vezměte páku, vraťte se do hlavní místnosti a jděte
po schodech dolů. Skočte do vody a doplavte si pro talisman vody. Tak. Teď
chvíli sami, vraťte se až k obelisku s váhami spravedlnosti. Pokračujeme
talismanem ohně. U obelisku jděte rovně a držte se levé stěny. Nahoře na
kopečku je chodba a tou se dejte. Jděte, co to dá, a časem narazíte na
uzounký mostek přes lávu. Okolo místnosti je rantl a na něm poměrně cenné
vodní šípy. Za můstkem pokračujte až k balvanům v lávě. Zahrajte si na
žabáka Huga a přeskákejte no druhou stranu. Jděte do budovy, pak po
schodech nahoru a doleva. Pokračujte rovně, až dojdete na prostranství s
pevninou tvaru podkovy v lávě. Jděte do jediných dveří a v labyrintu najděte
místnost s jakýmsi strojem. Je u něj slot na páku. Tam se hodí přesně ta
z krypty od vodního talismanu. Až tam bude, dejte ji do horní polohy. Vraťte
se nahoru k podkově a přes most se na ní dostaňte (labyrint je docela
jednoduchej a nedá se tam zabloudit.). Za podkovou pokračujte jedinou možnou
cestou až k místu, odkud po jednom malém krůčku vpřed spadnete na malinký
výstupek pod vámi. Dejte se doleva po rantlu, nahoru a potom po schodech
vpravo zase dolů. Po chvíli narazíte na další skupinku dobrodruhů, kterým
se daří o něco lépe než již známé expedici. Prohod'te pár slov a
vymamte z nich druhý medailon. Jděte pořád dál a dojdete k zvrácené soše
v lávě. Po výstupku na stěně za ní jděte nahoru. Proskákejte skrz bývalé
první patro obou domů a v tom druhém seskočte dolů. Vyjdete na velké
prostranství, kde doporučujeme exterminovat pár elementálů. Pak vlezte do
velké věže a po schodech se dejte až do patra s věcmi (výš už to po
schodech nejde). Vylezte ven oknem na římsu, jděte doleva a za třemi rohy
nad vámi bude okno a nad ním vykukuje trám. Do něj si upevněte lano a
vylezte do okna. Po zbytcích schodiště vyjděte do místnosti s talismanem
ohně a vezměte si jej. Pokud ještě nemáte dostatek peněz a gemů, vydejte
se sbírat. Ve finále už jen zbývá jít po vlastních stopách až skoro na
začátek k vodopádu.
MISE OSMÁ
Úkoly:
- Dostat
se do Hammer Temple
- Získat
talismany vzduchu a země
- Získat
First Hammer
- Přemístit
2400 peněz mimo Temple
- Nikoho
nezabít
- Opustit
Temple ve zdraví
Vydejte se ulicemi klidného města podél pravé
stěny, dokud v dálce neuvidíte světélko. To baba jaga si na vás brousí
svoji lopatu. Přistupte ke strážím blíže, až se jim budete dívat zpříma
do očí. Ukažte jim svitek, který nosíte v levé náprsní kapsičce. Stráž
vám umožní vstoupit. Po Templu se můžete volně pohybovat vyjma dveře a průchody
označené obráceným červeným kladivem. Vy však můžete ukrást, co se vám
zlíbí, ale nesmí vás při tom nikdo vidět! Vstupte do chrámu, obejděte
sochu kladiva a otevřete dveře naproti bráně do Templu. V následující místnosti
je široké schodiště. Jděte nejbližšími dveřmi vpravo. Přímo proti vám
v další místnosti je na stole kniha a svitek (ten si vezměte). Podle mapy jděte
do Reliquary, kde si všimněte tří podstavců. Na prostředním z nich se
nachází First Hammer (ještě jej neberte). Zato však neviděni stiskněte páčku
za podstavcem v rohu místnosti. Jděte k výše zmíněnému širokému schodišti
a jděte dolů. Zahněte vpravo do úzké uličky a vstupte (až nebudete v
dohledu žádné ze stráží) do prvních dveří napravo (jsou to jedny z červeně
ocejchovaných dveří). Uvnitř je jeden "very angry priest" kterého
slušně požádejte, aby nastavil hlavu, do které jej posléze picněte obuškem.
Prozkoumejte místnost, vezměte hlavně klíček na jeho stole (je to univerzální
klíč od všech beden, srdcí a dveří v této misi) a kladivo na malém oltáři.
Vraťte se do horního patra. Jděte do Reliquary a vystupte dveřmi blíže k
podstavcům. Jděte pořád rovně skrz všechny dveře, až narazíte na jedny
ocejchovaný a zamčený. Odemkněte je univerzálem (nezapomeňte všechny
ocejchovaný dveře za sebou zavírat) a otevřete truhlu, ze které najdete
svitek popisující místo, kde se nacházejí talismany. OK. Nyní je zapotřebí
zatáhnout za zbývající čtyři páčky (do polohy OFF). Jedna se nachází v
Zahradě, jakoby naproti balkónu zespodu pod ochozem. Další je na hřbitově
(architektonicky dle baráku naproti zahradě) v předposlední kryptě. Počkejte,
až se stráže vypovídají, nechte je odejít a vlezte do krypty. Podívejte
se nahoru. Cvok. Mezi hřbitovem a Zahradou je tréninkový plac. Vzadu v této
místnosti se nachází průchod dolů do podzemí. Zde jděte podél levé stěny,
dokud nenarazíte na schodiště (z šedých kamenů) vedoucí vzhůru. Vystupte
nahoru a místnost opusťte východem vpravo. Dostanete se do chodby, která
dokola obklopuje místnost uzavřenou ocejchovanými dveřmi. Vlezte neviděni
dovnitř a vyrabujte ji. Mimochodem se zde nachází další páčka (je za
rozbitou zdi. Vraťte se do chodby obklopující tuto místnost a dojděte k průchodu
vedoucím do inkvizitorovy pracovny (poznáte ji podle koberečku spojujícím
oba východy). Přepližte se přes ni (pozor, ať nevzbudíte inkvizitora) a v
následující lokaci zahněte vpravo k mučícímu stroji. Za ním se nachází
poslední páčka. Nyní si seberte 2400 peněz a vraťte do Reliquary, kde
klepněte strážného a seberte First Hammer. POZOR. Následující pasáž si
pozorně přečtěte a naučte se cestu nazpaměť. Od širokého schodiště se
vydejte směrem dolů, zatočte vlevo a jděte až nakonec chodby. Zatočte
doprava, doleva, doleva. Hned prvním vchodem napravo byste se měli dostat do místnosti,
kde v dálce uvidíte dvoje mříže. Vstupte na okraj. Měl by se vám vysunout
můstek (pokud máte kladivo z malého oltáře). Pokud jste všechny páčky
dali do polohy OFF, měla by být levá mříž otevřená. Zatáhněte tedy za
páčku v kumbálku, čímž si otevřete mříž druhou a zároveň se za vámi
stáhne most, což činí cestu zpět kapánek komplikovanější. Před
talismany přečtěte svítek zvaný "Papyrus". Zmizí silové pole,
které je chrání před dotyky. Teď již jen stačí sebrat (aktivuje se
alarm) o vypadnout co nejrychleji z Templu ven.
MISE DEVÁTÁ
Úkoly:
- Získat
Oko
- Opustit
oblast
Položte talismany na odpovídající sochy a
vstupte do dveří. Otočte se vpravo, projděte dveřmi a pak v malé místnosti
dalšími dveřmi. Jděte dopředu do dlouhé úzké místnosti a šperhákem
otevřete dveře napravo. Seberte si cennosti na stole a vraťte se ke vchodu do
katedrály. Vyhněte se dvojitým dveřím vpravo a otevřete naproti vám.
Znovu jděte do druhými dveřmi a do úzké místnosti. Vyháčkujte zámek
nalevo a seberte si lup. Vraťte se do dlouhé místnosti a jděte ke dveřím
vlevo. Připravte si flash bomby a opatrně vstupte. V místnosti je několik
hauntů a zombíků. Upoutejte pozornost haunta uprostřed. Měli by si vás všimnout
všichni a jít po vás. Až se přiblíží, zabijte je třemi bombami. Až
bude po všem, běžte nahoru (nad vámi je Oka) a jděte dveřmi vpravo. Z fontány
si vezměte vodní šípy a z rohu pak svěcenou vodu. Otevřete dveře zpátky
do předchozí lokace a postřílejte zombíky svěcenou vodou. Z místnosti s
fontánou se dejte okolo oltáře a otevřete dveře na druhé straně. Vběhněte
dovnitř oběhněte kolem přízraku a otevřete dveře. Jděte do nejvyššího
patra, otevřete dveře a v následující místnosti jděte do dveří napravo.
Projděte po římse na protější stranu. Pokračujte následujícími místnostmi,
následujícími římsami, až k zamčeným dveřím. Odemkněte je a toto místo
si zapamatujte jako Hrob. Vezměte hořlavé šípy, vraťte se na římsu a
seskočte dolů do nižšího mezipatra. Vypočte dveře a jděte k výstupku.
Odtud byste měli vidět na Oko. Skočte na podstavec a seberte ho. Seskočte
dolů a vstupte opět do místnosti, kde jste předtím míjeli přízrak.
Vylezte druhými dveřmi do zahrady. Před vámi bude stát duch, který vypadá
trochu jinak. Je to duch Muruse. Přivítá vás a nabídne vám pomoc, pokud mu
pomůžete. Za ním pokračujte první odbočkou vpravo. Tím se dostanete k
rozbořeným dveřím. Seskočte a promluvte si s Murusem. Jako první úkol vám
zadá, abyste mu našli jeho růženec (rosary). Po skončení rozhovoru se
vydejte vlevo do St. Yora's. Vstupte do dveří a vydejte se po schodech vpravo
vzhůru. V místnosti s velkým sarkofágem si můžete sebrat vodní střely,
ale hlavně se vydejte druhým průchodem do malé místnůstky, odkud vyjděte
dveřmi. Jděte podél pravé stěny, dokud nenarazíte na modrou truhlu. Otevřete
ji a seberte z ní růženec. S ním se pak vydejte na místo, kde jste
naposledy mluvili s Murusem. Promluvte si s ním. Pogratuluje vám a zadá vám
další úkol. Máte mu přinést svatý symbol (haly symbol). Jděte tedy průlezem
pod rozbořeným schodištěm a za ním zahněte nalevo. Vstupte do prvních dveří
taktéž nalevo. Podél levé stěny se dopravte do "mašinérie "
kterou vám Murus popsal. Seberte spodní pravou formu a dejte ji na podstavec
mezi dvěmi pákami. Zatáhněte za levou a pak za pravou z nich. Až bude dílo
hotovo, otevřete formu a vezměte si Holy symbol. Opět podél levé stěny se
dostaňte do druhého patra (v téže budově) a přeskočte na druhou stranu.
Po skluzavce sjeďte do malé zahrádky. Na boudu si střelte lano a vylezte na
ní. Vezměte svíčku a vraťte se do budovy. Opusťte tuto budovu. Nyní se
dostaňte do St. Vale's. Půjdete skrz mříž v pravém zadním rohu a podél
levé stěny až na roh, kde se budou cesty rozbíhat. Po pravé ruce budete mít
obří dveře. Vstupte do dvojitých dveří po vaší levici (vzadu). Střelte
si šíp do římsy nalevo a vyšplhejte na ni (šíp si zase za sebou samozřejmě
vezměte). Nalezněte knihu a vezměte ji s sebou. Odeberte se na místo, kde
jste mluvili s Murusem, a opět si s ním promluvte. Řekne vám, že již máte
vše potřebné. Naneštěstí to není pravda. Jděte tedy do St. Jenel's. Je
to nalevo od té mříže. Vstupte dovnitř a jděte dál rovně, dokud
nespadnete dolů. Spadněte, vyškrábejte se do druhého otvoru v prvním patře.
V následující místnosti otevřete modrou truhlu a vezměte si klíč od hřbitova.
Spadněte opět dolů a jděte rovně a za levým rohem vypáčte dveře.
Vystupte do nejvyššího patra a do bazénku hoďte "hnuly Kladivo".
Vezměte si jej. Opusťte St. Janel's. Na malém náměstíčku se vydejte skrz
mříž vpravo vzadu. Jděte pořád rovně až k mřížím od hřbitova. Pomocí
klíče mříže otevřete a vstupte dovnitř. Prozkoumejte okolí a zastavte se
až u Muruse, který na vás již netrpělivě čeká. Řekne vám přesně, co
máte dělat. Nejdříve se dotkněte jeho náhrobku růžencem, potom na něj
postavte svíčku a přečtěte knihu (získali jste ji na jednom ochozu).
Nakonec se ho dotkněte "hnuly Kladivem", zadá vám další úkol. Jděte
do katedrály a na schodišti, po kterém jste kdysi šli nahoru do nejvyššího
patra, se nyní dejte úplně dolů. Otevřete dveře a dostanete se do podzemních
chodeb s vodou. Podél levé stěny se dostaňte až ke dveřím. Za nimi se na
zemi válí mrtvola. Hod'te si ji na záda a jděte zpátky na hřbitov. Najděte
Muruse a hoďte mrtvolu do vyhloubené jámy. Zadá vám, abyste našli další
mrtvolu. Nyní jděte na místo, které jsem vám předtím označil jako Hrob.
Seberte druhou mrtvolu a opět s ní jděte na hřbitov k Murusovi. Pokud jste
zabili všechny haunty, dá vám Murus klíč, pokud ne, vyzve vás, abyste tak
ihned učinili. Vy tedy budete muset projít celou lokaci a vybít všechny maníky
s mečem (cinkají, jako by měli zavěšeny u pasu řetězy). Doporučuji je
zabíjet zezadu tvrdou ranou mečem. Až tak učiníte, dostanete výše zmiňovaný
klíč. Nyní se vydejte na naše známé točité schodiště v katedrále a jděte
do nejvyššího patra. Zde otevřete dveře a v následující místnosti klíčem
od Muruse odemkněte dveře nalevo. V místnosti si seberte výbušninu a ohnivý
šíp. Vraťte se na místo s rozbořeným schodištěm a seskočte dolů. Podél
pravé stěny se dostaňte k opravdu velkým dvojitým dveřím. Zde položte na
zem výbušninu o z dálky ji odpalte ohnivým šípem. Vypadněte z tohoto
prokletého místa pryč.
MISE DESÁTÁ
Úkoly:
- Zjistit,
jaké plány má Constantine s Okem
- Dostat
se z jeho sídla živý
Úvodem poznámku: v této misi je nedostatek všeho.
Šetřete, jak se dá, hlavně šípy s lanem. A ted' už jedem. Jděte k oltáři
a seberte si dva šípy s provazem, tři šípy na hluk a obušek. Jděte dveřmi,
které byly při vaší poslední návštěvě zavřené. Dejte se doleva dolů
po schodech a pak vlevo nebo vpravo na balkónek. Dole hlídá halda potvor.
Opatrně se dívejte dolů a až bude vlevo volno, seberte si ohnivý šíp z
plamene na zábradlí a rychle se vraťte nahoru tak, aby vás nikdo nespatřil.
Naproti balkónu je výklenek. Střelte provazošíp do stropu hodně blízko výklenku.
Potvory si ho nevšimnou. Vlevo o kousek dál je výklenek se světlem, vpravo
pak cesta vedoucí jakoby za výklenek proti vám. Střelte bzučící šíp
"noisemaker" do výklenku vlevo a hned vzápětí co nejdál do chodby
vpravo. Až potvory půjdou zkoumat kravál, skočte na lano a do výklenku.
Posbírejte, co se dá, a vrhneme se na potvory. Nejlépe se zabíjejí ve výklenku
(ted') vpravo dole. Okoukněte si jejich trasu a pomocí plynových (gas) a třebas
ještě jedné obyčejné bomby. Až budou mrtví, skočte na provaz a seberte
si ze stropu šíp. Na zemi se otočte vpravo a dejte se okolo severní rampy
balkónu (jů, poprvé jsem použil světové strany, víte vůbec, že máte v
inventáři kompas?). Dejte se znovu vpravo. První tmavá díra vlevo je výklenek,
do kterého se dá dobře schovat. Napravo odtud je vchod do jeskyně, kde bliká
světlo, a odtud tři východy. Nalevo je kruhový vchod do tunelu. Jděte tam a
na rozdvojce se dejte rovně červeným tunelem. V divném bazénku si seberte
dva vodní šípy a vraťte se na křižovatku. Šedivým tunelem se dejte dál
(východně) a kousek od pochodně nalevo si seberte další vodní šíp. Pokračujte
na křižovatku. Vlevo pavouk hlídá jeden tlumící "moss" šíp a
vpravo vodní. Vraťte se až k balkonu a jděte do jeskyně na druhé straně.
Najdete tam vodní šíp. Blízko něj je průchod. Projděte jím a dejte se po
rampě dolů, kde sejměte vodním šípem louči vysoko na levé stěně. Jděte
dál dopředu a než se dostanete ke křižovatce, podívejte se doleva nahoru.
Je tam krysák a napravo velká jeskyně. Sejměte ho jedním normálním šípem,
vyhoupněte se na rampu, seberte si šíp o ovoce. Napravo je tunel. U kostry
tam najdete šíp tlumič a ve vodě ještě nějaké vodní. Vraťte se k mrtvému
krysákovi a dejte se po rampě směrem k velké jeskyni. Naproti pravé stěně
je jakýsi domeček a na vzdálené straně je východ, kterým proudí elementálové
a nějaké další svinstvo. V místnosti jsou dvě pochodně. Zhasněte je šípy.
Jakmile bude tmo, vyhoupněte se na výstupek vpravo od domku. Vystřelte si
lano do dřevěného rantlu a vylezte nahoru. Vezměte si šíp a vlezte dovnitř
domku. Je tu halda věcí, tok si je posbírejte a vylezte zpátky ven. Podívejte
se doprava skrz krátký tunel do další místnosti. Počkejte si, až bude všechna
ta havěť v druhé místnosti, a hoďte tam plynovou bombu. Elementály případně
sundejte vodou. Zabijte jich teď co nejvíc, alespoň pak v těžších chvílích
bude klid. Až ten krutý čin vykonáte, seskočte zpátky na zem. Naproti je u
stěny gem za 250, což za těch pár kroků stojí. Jděte k místu s černou
zemí a mrtvým krysákem. Na černé cestě se dejte tunelem doprava okolo
kostry a bazénku. Jděte pořád dál, až se dostanete na římsu v místnosti
s oltářem. Někde se tu fláká zbývající elementál. Vjednom z ohňů u
oltáře je šíp. Na malé plošině na severu jsou nějaké vodní šípy. Podíváte-li
se ke stropu, uvidíte šedivý kouřící objekt. To je plynový šíp. Střelte
si lano do stropu a seberte si oba, plynový i svůj provazový šíp. Z místnosti
vyjděte východem na jihu a dejte se levým tunelem. První odbočkou vpravo a
sebrat vodní šíp. O kousek dál je ještě gem. Jděte zpátky a pokračujte
cestou, kterou jste šli - k domku. Zůstaňte ve stinném místě před jeskyní
s domkem a vyčíhejte si, jak potvory hlídají. Musíte se dostat do domku
(pomocí lana). Uvnitř si posbírejte, co se dá, a přečtěte si poznámky u
židle (jsou to nějaké Constantinovy poznámky o nějakém temném projektu,
nicméně na splnění úkolu to nestač. Jděte ven z domu a pak tunelem, kterým
jste přišli. Ve velké místnosti před tou s oltářem se dejte mírně vlevo
a tunelem za prvním domkem. Jděte nahoru po rampě s červenou podlahou (tam
byl krysák), nahoře se otočte vlevo a jděte do místnosti s blikajícím světlem.
Z místnosti vyjděte východem v rohu a jděte na křižovatku. Rovně byste se
dostali k prvnímu kolmému bazénku, vy se však dejte doprava tunelem okolo
koster. Na odbočce se dejte doleva a ihned ještě jednou. Pokračujte tunelem
do další "domkové" jeskyně. Dvě potvory doporučuji zabít plynovým
šípem a tomu malému hmyzu se dá utéct, Nicméně ve vraždění vám nic
nebrání. Až zabijete ty dva, jděte do levé částí jeskyně a střelte si
šíp do domku. Vylezte nahoru a jděte dovnitř. U židle je zase kniha a
tentokráte již by se vám po přečtení měl úkol označit jako splněný.
Zbývá se dostat ven a přežít to. Vyjděte z domku a jděte zpět po svých
vlastních stopách až k domku, kde byla první zmínka o temných plánech
Constantina. Od něj jděte západním tunelem po černé podlaze na křižovatku.
Vpravo jsou nějaké věci. Jděte doleva až k vyvýšenině mezi sloupy.
Vypozorujte si pohyb potvor a ať už přes mrtvé nebo živé jděte místností
skrz krátký tunel do chodby. Otočte se vpravo a jděte až na konec haly. Jděte
doprava, dopředu ke stěně, pak doprava a ihned doleva. Sejděte na kovovou
podlahu a dejte se první odbočkou doleva. Vyjděte po rampě do místnosti s
barely. Jděte k pravé části velkého barelu a zatlačte na něj. Tím se
otevře malá chodbička s kovovou podlahou. Pomůže vám vyhnout se osvětlené
chodbě na druhé straně dveří. Jděte po ní až na konec a buďte opatrní.
Hlídají tam nějací hajzlíci. Dostaňte je a pak se dejte opatrně po rampě
dál. Hlídá tam pavouk, takže opatrně. Nahoře jděte doprava, pak druhou
odbočkou doleva a nahoru po rampě. Za ní jděte dvakrát vpravo a jděte až
ke dveřím. Otevřete je a vydejte se nahoru po schodech. Nahoře jsou dva krysáci
za křovím, Dejte se doprava a v chodbě doleva. Jděte k další křižovatce
(bude nalevo), neodbočujte a jděte dál a dveřmi doleva. Měli byste být v
baru. Je tu dost ke sbírání. V další místnosti je nějaký bugman či dva
a nějací krysáci. Všechny pozabíjejte. Jděte tam, co původně stál
bugman, a seberte si vak. A teď už opravdu ven: Vyjděte ze dveří jídelny a
otočte se doleva. Budete pravděpodobně stát tváří v tvář tomu hmyzu.
Zastřelte ho. Dejte se chodbou až no konec a otočte se doleva. Zabíjejte,
budili to nutné, nebo se vyhýbejte zbylým sviním. Utíkejte, co to dá, a
dejte se první odbočkou vpravo ven z toho pekla.
MISE JEDENÁCTÁ
Úkoly:
- Proplížit
se do Templu, najít Nejvyššího kněze a varovat ho
- Okouknout
situaci a najít Kladivouny
- Najít
Nevyššího kněze
- Vrátit
Nejvyššího kněze na posvátné místo
- Získat
stavitelův majzlík, který je pro celý řad Kladivounů
- Nikoho z
nich nezabít
- Odkrouhnout
všechny hmyzáky
Ze začátku jděte pořád podél pravé stěny,
až se nalevo od vás objeví vchod do Templu. U stráže si seberte šípy a
vstupte dovnitř. V krajních místnostech nalevo a napravo posbírejte další
šípy. Pak jděte ze vstupní haly ke dveřím naproti vchodu. Otevřete je a dávejte
si pozor na nepřátele. Projděte skrz chodbičku do hlavního foyer se schodištěm.
Obyčejným šípem zastřelte pavouka a hmyzáka sejměte pomocí gas arrow.
Tento šíp ho nezabije- budete ho muset dorubat mečem. Jednoduše k němu jděte
a túrujte ho tak dlouho, dokud je slyšet mlaskání masa. Otočte se zpátky a
spojovací chodbičkou se dejte doleva. V místnosti posbírejte šípy a pokračujte
dál přes balkón do relikviáře. Cestou sbírejte, co se dá. Odejděte druhým
východem a vyšperhákujte dveře naproti vám. V kapli proti vám si seberte
šíp, jděte do dveří naproti a projděte do knihovny. Pokračujte rovně a
znovu posbírejte, co se dá. Přes knihovnu vpravo do dveří na druhém konci
a přes balkón jděte dál a v další místnosti si vezměte Healing potion a
Flash bomb. Vraťte se do kaple, jděte ke zbytkům oltáře a slezte dolů po
žebříku. U žebříku se otočte čelem vzad a dejte se mírně vlevo průchodem
do další místnosti. Opatrně se podívejte do chodby naproti -chodí tam několik
krysáků. Touto chodbou se musíte dát doleva. Dojdete do velké místnosti s
hmyzem. Za hmyzem jsou dvě místnosti. Vchodem vpravo vejděte do místnosti se
sloupem uprostřed. Druhým východem z místnosti uvidíte v dálce oheň. Jděte
k ohni a seberte si z něj ohnivý šíp (tato cesta se vám napoprvé nejspíš
nepodaří můžete si pomoct vodním šípem a zhasnout oheň). Pokračujte dál
podél zábradlí schodiště. U stěny se otočte vpravo a jděte k tunelu. V
tunelu se držte vlevo. Minete odbočku vpravo a před vámi bude místnost.
Jsou v ní dva pavouci a hlídají malý majzlík. Zelenošedého sejměte obyčejnými
šípy a na červeného se radši vykašlete, uložte pozici a zkoušejte malý
majzlík ukrást. Před pavoukem utečte zpátky ke schodům. Po nich dolů, do
místnosti s dírou uprostřed. Nakoukněte do díry a ratmana na chodníčcích
zabijte šípem a hmyzáka o patro níž plynovým šípem. Jděte na protější
stranu místnosti s dírou a tam tunelem do nižšího patra. Ve dvou místnostech
tam jsou ohnivé a tlumící šípy. Další východ vede na rampu v díře.
Odtud sejměte zbylého krysáka a východem na severu jděte po schodech dolů.
Dole dobijte hmyzáka mečem. Jděte zpátky nahoru ke dvěma místnostem a východem
dolů k dalším dvěma místnostem. Místnost vpravo je variací kolmého bazénku
z minulého levelu. Uprostřed místnosti je suché místo s osmi šípy. Levá
místnost je podobná magické místnosti v Constantinově panství. Je v ní
neviditelná podlaha, takže si můžete dojít pro plynový šíp. Východ z místnosti
vede na dlouhé úzké točité schodiště. Dole je jeden kladivoun za dírou
tvaru kladiva. Promluvte s ním a on vám dá klíč a svitek. Změní se
definitivně úkoly, takže vypadají tak, jak je uvedeno nahoře. Vraťte se
stejnou cestou nahoru no vrchol díry a získaným klíčem si otevřete dveře.
Přes místnost projděte do další a otočte se doleva. V první místnosti
napravo je hmyzák-toho zabte (gas arrow + meč udělá svoje). Potom pokračujte
dal halou a vyhýbejte se strážím (louče si klidně zhasínejte vodou -
nebudete ji jinde potřebovat). No samém konci budete mít po levé straně
rampu, tou se dejte dolů, do místnosti s hořícím ohněm. Jsou zde dva východy.
Jděte tím vlevo a připravte se na ultrapekelné plížení. V této místnosti
je pár ratmanů okolo ohně. Jsou k vám zády, a tak se propližte okolo levé
stěny do východu na druhém konci místnosti. V další místnosti máme další
hrstku ratmanů. Avšak tentokráte se musíme dostat hned vpravo do místnosti
s oblakem hmyzu. Hnedle v sousední místnosti je hmyzák a stojí si klidně u
ohně. Proceduru už znáte. Na levé straně, napravo od světla, projděte dveřmi
a měli byste se dostat do místnosti s kostrou. Jděte dál a v další místnosti
okolo ratmanů se dejte doprava. V této místnosti se na levé straně nachází
Nejvyšší kněz. Držte se tedy levé stěny, až narazíte na jeho tělo mezi
sloupy. Až se nikdo nebude dívat, seberte ho a vraťte se stejnou cestou až k
místnosti s hmyzem. Z této místnosti jděte do další. Držte se levé stěny
až do další místnosti, kde se pro změnu držte vpravo. Měli byste se
dostat do místa, kudy jste předtím vstoupili. Avšak neodcházejte. Místo
toho se propližte ke dveřím, položte tělo, otevřete si klíčem dveře a
pak s tělem projděte dál. Tunelem se dostaňte k dalším dveřím. Opět si
je otevřete (klíčem) a přes jeskyni jděte k prohlubni tvaru kladiva. Tam
položte kněze. Jestliže jste správně vykuchali všechny hmyzáky a máte
majzlík, je vyhráno.
MISE DVANÁCTÁ
Úkoly:
- Sestoupit
labyrintem a najít Constantina
- Vyměnit
pravé Oko za repliku od kladivounů
- Zničit
portál, kterým přicházejí příšery, než Constantine dokončí rituál
Jděte do červeného tunelu a vyhýbejte se všem
příšerám. Jakmile se dostanete na žlutobílou mramorovou podlahu, dejte se
vpravo do. purpurového tunelu. Hned u vchodu je plynový šíp. Žlutá cesta
vede dolů k místu, kde bubliny vysazují své pasažéry. Purpurové tunely
jdou křížem krážem žlutou cestou a jsou sem tam plynové šípy. Jednoduše
jimi jděte dolů. Když půjde do tuhého, použijte plynové šípy. Až
budete blízko, poznáte to, protože se bude podlaha měnit do zelenošeda a
povede do čtvercového vchodu. Za ním je rantl a vlevo pod ním láva (už
jste někdy slyšeli ratmana v lávě?). Jděte dál ke schodům, které jdou
dolů do dveří. Místnost má dva východy. V pravém se můžete podívat,
jak všechna ta hovět lítá v bublinách. Avšak my půjdeme dál tím levým.
Hned, jakmile vejdete, se chodba stáčí nejprve doleva a pak doprava. Vy
budete stát na výstupku vpravo a nalevo od vás bude láva. Podíváte-li se tím
směrem, najdete druhý výstupek. Slezte na něj a jděte dál úzkým tunelem
a přes rantl do dalšího tunelu s modrými krystaly na zemi. Dotknete-li se
modrého krystalu, ubere vám to život. Vtip je v tom, že jakmile vstoupíte a
projdete mezi prvními dvěma krystaly, podlaha se změní v led. Navíc je
tunel z kopce, takže budete pořád klouzat dolů. Cílem je se tam dostat a
neztratit život. Než se dáte dolů první sjezdovkou, podívejte se doleva
dolů a vezměte si dva vodní šípy. Vydejte se napospas krystalovému slalomu
až k mostu, kde číhají tři elementálové. Sundejte je vodními šípy a jděte
dál. Na druhé straně mostu jděte doleva podél kraje lávového jezírka.
Zhruba uprostřed jsou na výstupku tři šípy. Pokračujte doprava ke dvěma
krystalům proti zdi. Hned za nimi je puklina ve zdi a za ní rampa vedoucí dolů.
Jděte tam a dole se dejte vlevo. Cestou jděte k příkré rampě s ledem. Překonejte
ji a dole najdete modrý válec s ostny plný vody. Za ním je vodopád tekoucí
nahoru. Vaším cílem je nechat se unést proudem nahoru, různě se v něm mlít,
neutopit se a nějak se dostat dovnitř modrého válce (teče nad ním stejná
voda, do které se dostanete, jen se nechte unášet proudem). Spadnete do další
vody. Vynořte se, jak nejrychleji to půjde, a vylezte nahoru. Tunelem jděte
do místnosti se stromem. Pližte se okolo pravé zdi, až uvidíte v základně
stromu vchod. Pozor, uvnitř jsou pavouci. Jděte napravo od rampy k něčemu,
co vypadá jako sloup jiskřících světel. Jděte blízko k tomu sloupu a
vylezte po něm jako po žebříku. Nahoře se otočte doleva a skočte na
rantl. Jděte na jeho konec a tam vyšplhejte do otvoru. Jděte cestou nahoru po
obří větvi stromu a mezi dva ledové krystaly. Pokračujte dál do místnosti
s vyvýšeným středem, plné pavouků. Běžte kolem levé stěny a vyšplhejte
po malých ploškách. Vyhněte se pavoukům a místnost opusťte východem
vzadu. Přijdete do dlouhé chodby s purpurovými světly. Za chodbou je místnost
s velkých lávovým bazénkem uprostřed. Projděte ji a východem na druhé
straně, skrz strmý tunel, se dostanete do další místnosti. Jděte doleva
podél okraje a přeskočte na další rantl. Skákaje pokračujte na křižovatku.
Jděte doprava a za zatáčkou je portál, odkud vylétají bubliny. Ten je potřeba
vypnout. Na bílou kouli vystřelte "moss arrow," na modrou ohnivý
"fire arrow," na zelenou střelte plynový šíp "gas arrow"
a na oranžovou vodní šíp "water arrow." Až bude vše hotovo,
pokračujte cestou až na konec. Tam visí tři liány. Po jedné z nich vylezte
a skočte na římsu. Pak skočte na další liánu a slezte na druhou stranu.
Nacházíte se na konci tunelu, kde je Constantine. Nyní nadchází velké finále.
Constantine provádí rituál s Okem. Je potřeba získat pravé oko z podstavce
uprostřed sedmicípé hvězdy. Constantine by měl chodit od podstavce k
podstavci. Až se nebude dívat, nebo k vám bude zády, vyměňte pravé Oko za
kopii a schovejte se do stínu. Jak se bude Constantine divit, až dokončí
rituál.
|