Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Ve Stínu Havrana - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Ve Stínu Havrana
Po úvodním ohmatání inventáře a ovládání
běž nahoru k potoku. Kliknutím na vodu získáš kámen a kliknutím na větev
vlevo nahoře překvapivě právě i onu větev. Vrať se zpátky a větví se
pokus vydloubnout kus smůly ze stromu. Cestou k městu odloupni z dalšího
stromu kus kůry: použij větev na velký kámen před stromem a tak získáš
jehličí. Holou větvičkou už teď konečně můžeš vydloubnout smůlu ze
stromu v předešlé obrazovce. V inventáři navzájem zkombinuj smůlu, kůru
a jehličí. Větvičkou vydloubni ještě jednu dávku smůly a hybaj k městské
bráně. Popovídej si se stráží a obdaruj zoufalce mastí. Vytáhni z plotu
hřebík a jdi o jednu obrazovku zpět. Použij kámen na šátek a tuto
primitivní zbraň pak na hlídače v dáli. Po omráčené stráži seber
pohrabáč a jdi do města. V růžovém domku uzmi šminky a běž se podívat
za město k baráku s vymlácenými okny. Použij na zeď hřebík a jeden stříbrný
je tvůj. U obchodníka si za stříbrňák kup masku koně. Jdi se podívat na
pole za barákem s vymlácenými okny a pokecej s dědou. Použij šminky na
masku koně, a tu pak na koně opravdového. Po menší vichřici obdržíš
fazolovou polívku. Jdi si promluvit s kovářem. Až ti řekne, že mu nefungují
měchy, sněz fazolovou polívku. Kovář ti pak z pohrabáče uková kliku ke
studni. Vyjdi ven a pomocí kliky vytáhni ze studně okov plný vody pro slečnu.
Až odejde, seber část artefaktu a kámen. Jdi se podívat k mlýnu, kde seber
trochu sena. Senem obdaruj koně za hospodou a vytrhni mu několik žíní z
ocasu. Vezmi lano a běž prozkoumat studnu. Až budeš dole, projdi chodbou a
po schodech nahoru. Po odpočinku posbírej všechny čtyři nohy rozmlácené
židle. První nohu použij místo chybějícího stupínku v žebříku. Vylez
nahoru a pomocí druhé nohy vypač truhlu. Truhla sice po nezdařeném pokusu
odletí, ale ty můžeš dole sebrat dýku. Jdi k mlýnu. Pokecej s mlynářem
vlevo. Uvnitř mlýna vylez po žebříku nahoru a třetí nohou sprav ozubené
kolo. Přehoď páku. Vyjdi ven a použij na truhlu dýku. Seber plachtu a vrať
se do města. Tady uzmi na náměstí dědkovi hůl a znovu se koukni do růžového
domku. Pohovoř se slečnou a seber stužku ze skříně. Venku si pro pobavení
ještě jednou promluv se starochem a jdi na pole. Pokus se z kopky hnoje vytáhnout
vidle a po nezdařeném pokusu seber alespoň trn. Běž se podívat ke koníkovi,
kterému jsi vytrhl žíně z ocasu. Použij stuhu na artefakt a výsledkem uspi
kobru vedle fakíra. Vezmi koš, brýle a píšťalku. Odejdi na náměstí a
použij smůlu na žíně. V hospodě si nasaď falešné vousy a fakírovy brýle.
Pohovoř s prorokem ve dveřích. Po další noci navštiv barák vlevo od
studny a dej krejčímu plachtu. Vyjdi ven a znovu se vrať dovnitř. S
opravenou plachtou odkráčej k mlýnu a tentokrát jdi doprava. Pomocí koše,
provazu a plachty zkonstruuj balón. Horký vzduch pro naplnění získáš použitím
brýlí na seno v inventáři. Po hladkém přístání u rybníka odejdi vlevo
do vesnice. Pod sítí seber dřevo. Podívej se ke člunu, kde seber rákos.
Jdi doprava k jeskyni a seber kus vlající trávy na tyči s lebkou. Vrať se
do vesnice k ohništi. Z trávy a dřeva udělej pochodeň. Se zapálenou
pochodní odejdi do jeskyně, kde najdeš rezavý klíč a podběrák. Podběrák
použij na výlov rybky z jezera a klíčem odemkni dveře rybářské chýše.
Zesláblému hošíkovi věnuj rybu a běž prozkoumat podivný katapult před
jeskyní. Vrať se k ohništi a pokud bude hošík v pořádku, trochu s ním
pokecej. Pokud to bude nutné, znovu prozkoumej katapult a výsledek svého
objevu opět sděl hošíkovi. Ten ti poté u katapultu pomůže. Seber masku a
promluv si s divoškou. Posuň velký kámen a vylez po liáně nahoru. Po
vyslechnutí příběhu seber klíč a dalekohled. Na dalekohled se hned podívej
a běž si pořádně promluvit s divoškou.. A znovu do vesnice, kde si ještě
jednou promluv s hošíkem. Po odehnání nerudného rybáře mžeš konečně
použít člun. Na pirátské lodi kecej s kapitánem tak dlouho, až zoufalstvím
z lodi vyskočí. Hup za ním. Na dně otevři klíčem truhlu a vezimi láhev vína.
Na palubě použij víno na poloopilého piráta. Sundej ze vzdálenějšího
boku lodi štít a pověs ho na hák nad lupou. Klikni na lupu. Až se do obrazu
dostanou tři lodě s lidojedy, stačí na né chvíli zaměřit paprsek, než
se lodě rozlomí. Po vřelém přivítání doporučuji SAVE. Pak použij kůl,
ke kterému tě připoutali, a rozpoutá se menší zmatek. Střelby na
"slunce" si nevšímej a až se na tebe začnou řítit lidojedi,
soustřeď se na chlapíka obaleného svaly. Miř lehce vpravo nahoru od něj.
Po několika desítkách nezdařených pokusů by se to snad mělo podařit. Až
budeš zpátky u rybníka se žábami, převleč se do svých původních šatů.
Vezmi jedenáct žab. Ve městě ukaž hospodskému kompletní artefakt. Použij
artefakt na zavalený vchod v chodbě pod studní a vejdi dovnitř. Po probuzení
v lese běž ještě jednou do města a... to je konec.
|