Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
ˇ Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

ˇ Novinky emailem
ˇ Online hry
ˇ Free Hry
ˇ Bazar
ˇ Autoři návodů
ˇ Autoři češtin
ˇ Výrobci her
ˇ Distributoři her

ˇ Soutěž
ˇ Anketa
ˇ Programy ke stažení
ˇ Užitečné informace
ˇ Co pořebujete sehnat?










Návod - Dizzy 4: Magic Land Dizzy

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 11382
Zobrazení tento měsíc: 1912
Dizzy 4: Magic Land Dizzy

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

NE  
NE  

NE  

NE  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
V této poměrně krátké adventuře, s mnohými akčními prvky se ocitnete před Kamenným kruhem, abyste mohli pokračovat dále, musíte u Monumentu najít klíč a vydat se na cestu do nebezpečím hrozícího lesa. Dojdete tak až k hradu, v něm musíte splnit celou řadu velmi obtížných úkolů. Cílem hry je potom získat 30 kusů zářících diamantů, které si pak za odměnu můžete ponechat. *Arduška*


Autor: M. Duchoň alias Desi
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Dizzy 4: Magic Land Dizzy - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Dizzy 4: Magic Land Dizzy

Niekožko slov nazačiatok:

Nakožko môžeš ma v inventáry len tri veci (a neskoršie len dve), doporučoval by som sa púša do nepreskúmaných končím s prázdnym inventárom. Najlepšie je všetky nájdené veci zhromažďova na jednom mieste (napr. v hrade). Taktiež musíš zbiera diamaty (celkovo by ich malo by 30).Diamanty ti síce doplňujú energiu, ale ak nejaký uvidíš, nenechávaj ho tam pretože mᚠplnú energiua, ale ber všetky čo ti prídu do cesty.Ovládanie už jednoduchšie ani nemôže by:šípky - pohyb, medzerník - inventár, [P] - pauza.

Návod:

Začínaš pred Kamenným kruhom, od ktorého choď smerom dožava k Monumentu. Tam vezmi kžúč a pokračuj cez les kde sa porozprávaj s pritežom uvezneným v kriakoch a pokračuj okolo studne (do tej zatiaž za žiadnu cenu neskáč) až k hradu.Preskoč priekopu a kžúčom otvor dvere (neber ani prázdnu fžašu ani smetie, nedajú sa nanič použi).V hrade hneď za dverami zober kžuku od studne a na druhom poschodí v poslednej miestnosti nažavo sa vyvez výahom hore a zober Powerpill.Vrᝠsa k studni a použi na ňu kžučnku (na žavej strane).Vezmi vedro a choď smerom ku Kamennému kruhu.Tam pokračuj napravo.Preskáč lekná (duchov si nevšímaj, pokiaž mᚠPowerpill, môžeš ich zlikvidova telom;potom tam Powerpill nechaj) a porozprávaj sa s čarodejnicou.Pokračuj napravo po leknách až sa dostaneš k horúcemu prameňu.Tam naplň vedro horúcou vodou,vezmi protijed (modrá fžaša) a choď do hradu. Cestov zober z lekna žabu.V hrade daj žabu princovi - oslobodíš 1.priateža. Nechaj tu všetky veci.Choď na druhé poschodie a tam smerom doprava (!). Popreskakuj po oblakoch až k lesu tam vezmi palicu (Big stick), nezabudni pozbiera diamanty (sú aj o obrazovku nižšie na konároch) a pokračuj smerom hore.Tam skoč z najvyžšieho dreva na oblak napravo a z neho potom na vrchol Monumentu.Tam vezmi čiernu mačku a preskoč z tama ďalej napravo na ďalší oblak (je to možné, ale skáč až nadoraz !!!) a zneho ďalej napravo do ničoty.Ak si skočil dobre, mal by si dopadnú na kameň z kamenného kruhu, kde vezmi dýku.Daj čarodejnici čiernu mačku a choď do lesa, kde použi dýku na krovie, dýku tam nechaj a vezmi list.Vrᝠsa do hradu.Tam si vyprázdni inventár a nalož do neho palicu, vedro s horúcou vodou a kríž, ktorý nájdeš na hornom poschodí v kaplnke (The Chapel). Vrᝠsa na dolné poschodie a choď dožava až k mostu ktorý spusti potiahnutím páky (medzerníkom), ale dávaj si pozor, pretože sa most neustále vysúva a zasúva (!!!).Pokračuj ďalej dožava okolo spiaceho priateža až ku koze, na ktorú použi palicu.Tak uvožníš cestu a pokračuj ďalej až dôjdeš k žadovéhu zámku.Tam na zarnutého priateža použi vedro z teplou vodou a tým ho vyslobodíš dostaneš od neho walkman.Choď dnu, dolu do katakomb.Ak mᜠkríž upírica a pustí (kríž tam potom môžeš necha).Dolu v katakombách vezmi horiacu pochodeň a vrᝠsa do hradu.Tam si vezmi protijed (modrá fžaška) a walkman.Choď na druhé poschodie do poslednej miestnosti nažavo.Tam skoč na oblak a zneho potom (ale úplne z kraja !!!) dožava do koruny stromov. V obrazovke nažavo daj Robinovi Hoodovi wakman a dostaneš píštalku. Nezabudni tam pobra diamanty (vydíš ich z obrazoviek pri spiacom priatežovi a excalibru). Teraz choď do katakomb žadového paláca.V poslednej miestnosti katakomb nájdeš zväčšenú (to je asi slabé slovo) priatežku, na ktorú použi projtijed - tým ju vyslobodíš.Choď spä do hradu, ale cestou vezmi z lesa (kde spí ďalší tvoj priatež) otrávené jablko(Poisiont apple).V hrade sido inventára si vezmi list, zapálenú pochodeň, a otrávené jablko.Tieto veci daj čarodejnici, ktorej si dal čiernu mačku. Tá ti na oplátku vyrobí liek pre priateža uvezneného v lese.Vezmi liek a použi ho na priateža - zachrániš ďalšieho.Teraz vezmi píštalky a choď do studne (aj keď som od toho odrádzal, CHOĎ TAM !!!) a PRI PÁDE SMERUJ STÁLE NAPRAVO !!!. Tak dopadneš na výklenok, kde použi píštalku.Tak privábiš myš, ktorá spadne do vody a ty mᚠcestu vožnú.V tuneli vezmi lepkavú hmotu (Something sticky), ale tú už nedᚠdole, tak s tým rátaj.V ďalšej miestnosti vezmi starú lampu (klasická aladinovka :-), ale dávaj si pozor na tie 'zelené sopže' čo padajú zo stropu a vyvez sa výahom spä do hradu.Choď s lampov k spiacemu priatežovi, tam ju nechaj a choď na druhé poschodie hradu, kde sa hneď v prvrj časti vyvez hore výahom a potom ďalším až k hromozvodu (Lightning conductor - alebo také čosi).Vezmi ho a choď po oblakoch napravo od hradu po prachovku (The duster - ináč nejaká žltá pokrútená vec).S týmito vecami sa vrᝠk 'spachtošovi' a daj mu (aj keď ho nezoberie) hromozvod, potom sa trochu vziaž, vysaď prachovku a použi na ňu lampu (veď som hovoril, že je to aladinovka).Objaví sa Gin, ale vyhovorí sa, že niesi prvý kto ho našiel a preto ti nesplní žiadne prianie.No aj tak ho vyvolávaj až dovtedy pokiaž sa na teba nenahnevá a nezažne púša iskri.No tie pritiahne hromozvod, a vežkým šokom zobudí tuho spiaceho priateža (poznámka autora: nedoporučujem skúša v reálnom živote, pokiaž by niekoho nechceli upraži !!!).Tým ho 'zachrániš' !? Teraz choď o jednu obrazovku doprava a vezmi excalibur (legenda hovorí, že komu sa podarí zo skaly vytiahnu meč, stane sa krážom).Choď do žadového paláca, a tam do druhej veže do obrazovky zo zrkadlom (Mirror, mirror).Tam vstúp do zrkadla a nelám si hlavu nad krážovnou, veď excalibur a robí krážom ( šachová záležitos :-).Tým ju vyradíš a pokračuj ďalej.Popreskakuj pomedzi pešiakov (pozor: tým 'tvoje veličenstvo' nič nehovorí !) k starému priatežovi a hoď s ním reč.Potom sa vrᝠspä do veže (smerom od deda skáč cez prvého pešiaka NADORAZ - ako vždy).Vo veži choď hore a vezmi diamant.Choď do veďĺajšej veži, na krorej vrchole je hlavný zlosyn príbehu čarodejnník Zaks.skokmi do výšky sa vyhýbaj jeho strelám, preskoč (ako ináč - NADORAZ) k nemu a vezmi diamant.Teraz choď smerom k čarodejnici až k horúcemu prameňu a odtiaž až na úpetie sopky.Tam popreskakuj po oblakoch na druhú stranu (pozor na vystrekujúcu 'lávu') a zídi dolu do Pekla.Tam sa porozprávaj s Diablom (dávaj pozor a na plamienky okolo a nepribližuj sa k nemu príliš blízko) a dostaneš pekelnícke vidli, ktorými mᚠZaksa zabi.Vezmi ešte z miestnosti nažavo diamant a vrᝠsa k Zaksovi.Rovnakým spôsobom ako minule (čiže NADORAZ) sa dostaň až k nemua použi na neho vidli.Po chudákovi ostane len prsteň a ten prines spä Diablovi.Ten a poverí zničení prsteňa, takže choď do miestnosti nažavo a blízko lávy použi prsteň.Diabol a teraz na oplátku prenesie preč z tejto krajiny, ale pre kúzlo je potrebných 30 diamantov (nehovoril som, že sa zídu ?)

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: