Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
No One Lives Forever 2 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
No One Lives Forever 2
Pokud jste hráli
první díl, pak 2. díl by pro vás nemělo být těžký. Co je nového v 2.
díle? Opět se zde setkáte se svými přáteli i nepřáteli a dokonce jeden
nepřítel se k vám přidá. Ovládání je o trochu jednodušší, hlavně
je inventář přehlednější (odpadají zde strašlivé klikání na předměty).
Autoři sem přidali dokonce prvky RPG, což nutí hráče, aby sbírali každou
maličkost, což hru docela prodlužuje, i když se motáte okolo stejné mapy už
po druhé. Hru můžete hrát ve stylu Doom nebo ve stylu Thief, ale osobně
doporučuji ve stylu Thief, je to větší sranda a nutí to hlavně člověka
myslet!
Rady
- vždy ve tmě a potichu
- střílejte na hlavu
- skillpointy doporučuji ze začátku
investovat do ARMOR a HEALTH
- sbírejte obálky, letáky, kufříky
a také špiónské příručky(ty jsou za 200 skillpointu)
- často se stane, že se budete
vracet na stejné místo, nezapomeňte opět prohledávat šuplíky, skříňky
atd., můžou obsahovat příručky nebo cenné materiály.
- mrtvoly schovávejte do tmy.
- plnění vedlejších úkolů získáváte
také zkušenosti
Cate Archer
Must Die
Call it a Hunch
Stojíte u auta, vedle vás je
japonský agent. Na kapotě seberte příručku(200 skillpoint) a odtud do
vesnice. Cestou seberte letáky (musíte sebrat 6 těchto letáku se symbolem vaši
agentury- vedlejší úkol), u poblíž mostu je pták Santa, je to váš
poradce v některých zapeklitých situacích. U brány si připravte kuši
(je to skvělá zbraň, po vystřelení na nepřítele(na hlavu) opět můžete
sebrat šíp a znovu ho použít!), zabte ninju, prohledejte její mrtvolu.
Vlezte dovnitř, kde zabte 2 ninjové(pokud vám dojdou šípy, pak můžete použít
hvězdici), jděte až nakonec vesnice, kde najdete malou branku, tou projdete
LOADING.
I Have Bad News
Zabte 2 ninjové a
seberte papírek poblíž. Cestou uvidíte papírek s otazníkem, je to zašifrovaná
zpráva, musíte těchto 4 papírku dekódovat pomocí dekodéru, který se nachází
buď na jihu ulice(poblíž automatu) nebo na severu. Až najdete
tyto 4 papírky a dekódujete, pak musíte najít knihkupectví, naproti ni by měli
být 3 poštovní schránky, USEněte na červenou a modrou, čímž se otevře
knihkupectví, kde je další agent, který vám dá úkol, kromě hlavní vám
dá taky vedlejší(jde o nalezení kufříku, ten se nachází kousek od poštovních
schránek). V obchodě je příručka a armor. Na konci vesničky je malá
branka s několika nepřátel, zabte je všechny seberte vše co je k dispozici,
dekódujte zprávu. Kousek od příkopu je kočička Kitty(explozivní hračka!).
Zpátky za agentem Hatori.
Chapter 2 -
Goodbye, Spy
The Spy is Here!
Vašim úkolem je
schůzi. Jděte rovně po cestě seberte těch několik věcí. V této
misi máte zakázáno spustit alarm! Z prvního papírku poblíž startu získáte
vedlejší úkol, který spočívá ve smazání 3 křídou nakreslené šipky(stačí
postupovat a naleznete je všechny, není to velký problém). Od startu se
dejte doprava(musíte to celý obejít), za brankou doleva, vlevo za domem je
vybavení. V prvním přístupném domě naleznete papírek(další vedlejší
úkol, v nalezení další 3 části papírku, které najdete v dalších
3 přístupných domech), prohledejte šuplíky atd. Až to všechno obejdete a
dostanete se k domu, kde má proběhnout schůze, tak musíte být velmi
potichu, ve skladišti poblíž najdete SMG s tlumičem, dostaňte se k zadní
části domu, kde je okno. Foťte! Po vyfocení se vraťte na začátek levelu,
proběhne souboj, kde Cate “zemře“. (Skoro jak v bondovkách)
Chapter 3 - Project: Omega
Pozn.: nezapomeňte
používat past na medvědy.
Welcome to Siberia
Pilot je lína kůže,
takže všechno je to na vás. Za domem je přístřešek, spusťte generátor,
vraťte se k domu a otevřete zamčené dveře pomocí paklíče.
Prohledejte barák a až narazíte na vysílačku, pak ji USEněte, čímž se
dozvíte kód ke kůlně. Kůlnu vybrakujte. Pilot vám řekne, že skútr nemá
palivo. Jděte na sever, pak pořad podél cesty až narazíte na ruskou základnu,
vyvražděte to tady, prohledejte šuplíky. Poblíž velkých bran je přístřešek,
kterým otevřete pomocí svářečky, uvnitř je hledaný benzín. Po doplnění
benzínu se sem opět vraťte, zde
již čeká pár vojáku. Poblíž brány je malý skokanský můstek, to vám
pomůže přeskočit pomocí skútru bránu.
Až dojedete k mostu,
je nutné ji podminovat, přejeďte most slezte ze skútru a poblíž je malá
cestička vedoucí pod most, tam umístěte 3 bomby. Pokračujte cestou k závoře,
slezte ze skútru a dveřmi se dostanete za závoru, kde již čeká další skútry
a LOADING.
Causing Trouble
Opět na skútrech,
jeďte podél silnice až k porouchanému náklaďáku(tot bude hlavní
orientační bod), jsou 2 rusáci, teďka máte na výběr, buď ke komunikační
věži nebo k elektrárně. Doporučuji k vězi, což je cesta vpravo.
Dojeďte ke kládám a zde bohužel opět pěšky.
The Communications Tower
Opět podél cesty
až k jejich základně, tam zabte všechny a seberte bombu. Měli byste
tam dostat nějaký vedlejší úkol.
Po získání výbušniny se vydejte na kopec, kde je již zmíněná věž, je
hlídaná několika jednotkami. Branku k věži paklíčem zdolejte a pak už
jenom bombu na věž.(nezapomeňte sebrat sniperku!)
Při cestě zpět vám
Santa řekne o zajetí vašeho pilota(je ve skladišti, kde jste sebrali výbušninu).
Zpátky k základně, opět to tady zlikvidujte. Pilota pak postupně
doprovázejte k bráně, rusové se budou neustále objevovat dokud mu
neotevřete ve vrátnici bránu(o něho se už nebojte dojde sám k letadlu).
Cestou zpátky k náklaďáku uvidíte výbuchu věži.
Causing Trouble
Opět u náklaďáku,
nyní se po hlavní silnici, přes most a kousek za nim, zatočte doprava až
budete u tabulky, kde je naznačeno zákaz skákání, samozřejmě je přeskočíme,
otočte se zpátky (můžete jet dál , ale není to třeba) sjeďte dolu ke
zmrzlé vodě, podél cestičky se dostanete ke balvanů. Opět pěšky k elektrárně.
The Power Station
Cestou zabte pár
hezounů až dojdete k elektrárně tak to tam opět zlikvidujte, v jednom
baráku ve skříni by měl být bomba, pak vejděte do budovy se 2 generátory,
paklíčem zdolejte poklop a tam umísťte bombu. Cestou zpátky k náklaďáku
naleznete skútr hlídaný několika vojáky. Což vám to trochu urychlí.
Causing Trouble
Po překročení
balvanů nyní jeďte ke zmrzlé vodě, pak nahoru, podél cesty až k domečku,
seberte příručku! Následné aktivaci vysílačky ukončíte misi.
Chapter 4 - A
Spy in H.A.R.M.’s Way
Outer Yard
Nejdříve se dejte ke střílně,
tam seberte past na medvěda, dále jsou zamčené dveře, které pomocí svářečky
zdoláte(použít na panty). Čímž se dostanete nepozorován dovnitř. Připravte
si něco tichého na likvidaci stráži. Prohledejte všechny baráky, důležité
je najít bomby, pro umístění na bránu a ke dvěma nádrži(vedlejší úkol).
Poblíž těchto nádrží by měla být kovová branka, kterou projděte
LOADING.
The Old Records
Building
Přede dveřmi je
malé okno, podívejte se dovnitř, uvidíte tam 2 chlápky, počkejte až
odejdou, pak, vejděte do budovy. Do sklepa zatím nechoďte, ale jděte po pravé
straně jsou zamčené dveře, šperhákem je otevřete, najdete munici.
Prohledejte suterén a pak se dejte výtahovou
šachtou(je tam příručky) nahoru. Opět se zbavte vojáků na patře, aniž
by spustili alarm. Nyní můžete jít ven do dalšího levelu buď dveřmi nebo
jít ještě o patro výš (je zde trezor-vedlejší úkol, o tom až později)
otevřeným oknem.
Inner Yard
Vašim úkolem je
najít cukr, aby generátor ve sklepě nechutnal tak hořce a elektrický plot
tak nepálil. Cukr se nachází naproti dveří, kterým se dostanete zpátky,
je umístěn ve skříňce, kterou musíte vypáčit. Zlikvidujte to tady, hlavně
snipery na věži a najděte v těch baráčcích nálože, ty umísťte na
nádrže poblíž první věže. Pokud půjdete ke druhé věži, měli byste
narazit na kameru, tu vyřaďte střelivem (camera disable), k brance zatím
nemůžete je pořád pod proudem, ale poblíž by měla být telekomunikační
věž s malou budovou poblíž, uvnitř najdete vědce, kterého zabte,
prohledejte šuplíky a měli byste najít kód k trezoru.
Vraťte se zpátky do..
The Old Records
Building
Teď zamiřte do
sklepa, kde se nachází generátor. Nezapomeňte navštívit 3. patro, kde se
nachází trezor). Cukr vsypat do nádržky,
pak opět na dvůr.
Inner Yard
Nyní můžete bránou
v pohodě projit. Obejděte celou budovu(přední dveře nepůjdou) až
narazíte na dveře do sklepa.
The Basement
Naprosto jednoduchá
mise, postupujte opatrně, ať nevzbudíte spící stráž u mříže. Pak dojděte
k mříži a dekodérem dekódujte. Zabte spící stráž a tělo odneste do
nejbližší tmavé místnosti poblíž, kde spal (uvnitř by měl být počítačová
součástka). Jděte po chodbě, pozor na vyvolání poplachu a na kameru na
konci chodby. Prohledávat všechny místnosti, kde získáte informaci o
plukovníkovi Zhukovovi(jeho smrt= vedlejší úkol). Přes další mříž se
dejte do druhého patra.
Main Records
Building
Zabte všechny vojáky,
mezi nimi by měl být i plukovník. Pokud budete pečlivý, můžete najít
informaci o agenta Anatoli (vedlejší úkol). Za další mříží je počítačová
místnost, ale tam nemůžete (součástku byste měli mít, ale nemáte kód).
Ten najdete o další patro výše. Tam v místnosti se spícím vojákem získáte
a současně splníte úkol o Anatoli.
Zpátky k počítačům.
Vložte ze strany součástku a pak zadejte kód. Následně vyjedete s celým
počítačem o patro výš. Na patře se nachází několik spících či pracujících
vojáků Najděte M-9 do výdejny,
vložte jí tam a zvolte číslo z té pásky. Po chvíli vám vyjede papír,
Ten vezměte a spustí se alarm.
Z prostoru od počítače
přiběhne pár protivníků, zastřelte je, a dejte se zpět cestou, odkud přišli.
Po cestě narazíte na pár dalších vojáků, seběhněte o patro níž, kde
jste už byli, vlezte do místnosti označené jako prádelna (Laundry Room),
kde je v rohu díra pro shazování věcí. Skočte do ní.
Chapter
5 - Night Flight
Pěkně hektická
část hry.
The Basement
Ocitli jste se na
spodním patře, kde jste již také byli. Moc toho tady není, až na kuchyň
(poblíž mříži, kde spal voják), kde uvnitř najdete příručku a pak
jenom ven.
Inner Yard
Stejnou cestou zpátky,
určitě jste umístili výbušninu u nádrže, pokud ano, tak se v bráně
vytvoří díra, kterou prolezte.
Outer Yard
Nálože, které
jste umístili by nyní měli vybuchovat, až dorazíte ke bráně, měl by tam
být skútr, který vám pomůže přeskočit vysoký plot ( poblíž by měli být
malé kopečky).
Exfiltration
Pokračujme dál až
k strážnici (je tam pár týpku), opět vystupte, projděte na druhou
stranu, kde již opět čeká další skútr.
Suprise,
Surprise
Cestou byste měli
váš podminovaný most, který zrovna vybuchuje, ale část mostu zůstane, aby
vám pomohlo dostat se na druhou stranu. Pokračujte dále ke stanici, kde jste
kdysi získávali benzín do skútru. Opět zajali vašeho pilota (smolař už
podruhé) a chtějí zničit letadlo. Okolo chaty i v ní je několik protivníků.
Pilot je zavřen ve skříni pod schody. Osvoboďte ho, zase je to lína kůže
a vy mu musíte obsloužit, jinak nikam neletí. Vezměte v kuchyni konev a
nalijte kávu do hrnečku na stolku. Pak zase nasedněte na skútr a pokračujte
k letadlu. Tam je pár protivníků a především nálož na boku letadla,
kterou musíte zneškodnit.
Chapter
6 - Diary od Double Agent
The House where
Melvin Used to Live
Pokud jste hráli
první díl, pak je vám jasný u koho to vlastně jste. V opuštěném domě máte za úkol zjistit minulost Toma Goodmana. Hned ve sklepě
vlevo je na stěně plakát, po jeho stržení tam najdete strojek, do kterého
chybí baterky. Sklep dobře prohledejte, protože tam najdete část
korespondence mezi Goodmanem a také audiokazety s nahrávkami(musíte jich
najít celkem 6). Po sklepě prohledejte i obě patra domu. Až najdete
baterky(jsou někde v 3. patře), vraťte se zpátky do sklepa, kde je
aplikujete na přístroj, čímž se otevře zadní část sklepa. Seberte vśe
potřebné a hlavně SMG. Bohužel se zde ninjové přemnožili, takže je zabte
všechny, musíte se dostat do 2. patra do koupelny, kde by měl být otevřené
okno, kterým vyskočte ven.
Storm Rolling In
Vyskočili jste z
okna, ale nezdržujte se bojem z ninjami. Dejte se od baráku doprava a v boudě
najdete armor a shotgun. Běžte pořád po silnici až k místu, kde spadlo
elektrické vedení a není možno tudy dál. Dejte se tam doleva k baráku, na
konci vlevo je průchod, tudy pokračujte až na konec, kde proskočte oknem kůlny.
Pokračujte dále až na konec, pak vlevo, ihned vpravo a po pravé straně
narazíte na díru v plotu.LOADING
Tornado Trouble
Zabte všechny
ninjové, sem tam se objeví Isako, tu bohužel zatím nemůžete porazit, potom
co ji dostatečně zraníte, tak uteče do domečku, následujte jí dovnitř.
Carried Away
Celá budova se s vámi
i Isako utrhla a ocitla se uprostřed tornáda. Máte jenom katanu, což je dost
dobrá zbraň, ze skříňky seberte příručku! Vždy se snažte stát zády
ke stěně, aby vás nepřekvapila zezadu. Po porážce Isaka uvidíte, jak zdrhá
v deštníku pryč.
Chapter
7 - Double Cross
pozn.: zkuste použít
banán na policajta, je to děsná sranda!
The Password
Agenta vám zabili,
zrovna když tam stojí policajt a vy jste jediní poblíž. Takže musíte utíkat
a schovávat se, ale nesmíte žádného policistu zabít! Doporučuji si všechny
policisty označit šipkami (Tracking Darts) pomocí CT-180, uvidíte pak jejich
polohu na mapě a snáze se jim vyhnete. Máte najít Kamala, ale nevíte, jak
vypadá. Z počátečního místa se dejte doleva – vpravo, dále před vámi
uvidíte zahradní restauraci se
stoly, toto místo si zapamatujte, protože zde později Kamal bude čekat. Když
se dáte dál doprava, narazíte na hotel Happy Guest.
Pokračujte uličkami
dál, až narazíte na zavřenou bránu, paklíčem je otevřete (všechny takové
branky byste měli otevřít). Právě za jednou z nich najdete schody vedoucí
do suterénu a zamčené dveře. Zámek paklíčem zdolejte, jděte dovnitř.
Uvnitř najdete tělo, trošku se tam porozhlédněte a paklíčem otevřete další
dveře do místnosti. Na stole je
fotka s Kamalem.
Kamal nyní bude na
vás čekat u těch stolů. Vypravte se tam. Najděte Kamala a promluvte si s ním.
Získáte od něho mapu a peníze pro Hajir, aby vám otevřel bránu do další
části města. Jděte tam, promluvte s ním, pak si můžete bránu otevřít.
Přímo proti vám je schránka otevřete ji (později jedna takováhle schránka
obsahuje příručku ).
Nyní musíte
zjistit heslo potřebné ke vstupu do sídla HARM. Jděte do
hotelu Happy Guest, vyběhnout do patra, otevřete si a štěnici na
telefon. Pak se běžte schovat za závěsy v ložnici a nějakou dobou počkejte.
Po chvíli začne zvonit telefon a vy vyslechnete částečně hovor. Po skončení
hovoru vylezte a přehrajte si na telefonu celý hovor. Běžte s heslem do
sídla HARMu, ten se nachází v části města za otevřenou branou, dáte se
doleva, pak doprava a na konci ulice vlevo u dveřích sdělíte heslo.
Planting a Bug
Nacházíte se v sídle
HARM, beze zbraní, ale zase po vás nikdo nestřílí, jen nesmíte být
chyceni. Musíte proniknout do místnosti místního velitele HARMu a na jeden
telefon nastražit štěnici. Dostaňte se do haly, po schůdkách nahoru do
chodby. Vlevo je mříž, naproti dveře, stráže vás tam nepustí. Dejte se
tedy doprava na záchod, tam otevřete okno a vyskočte do zahrady. Tady je
nejlepší stráži utéct do budovy a někde se schovat.
Opět strážím
utečte a v místnosti, kde máte umístit štěnici, uvnitř je převlékárna,
tam se schovejte a čekejte na hovor. Znovu vyslechnete hovor, až volající
odejde, přehrajte si ho celý znovu.
Wanted
Ocitáte se znovu v
ulicích, kde policisté rozvěšují vaše zatykače. Jsou zde 3 policisty,
které lepí letáky na zeď (letáky uvidíte na kompase jako písmeno “i“)
Je nutno je všechny sebrat dříve, než si je přečtou civilisté a začnou
vás udávat. Je dobré se někde zatím schovat, aby policisté měli čas je
lepit.
Až seberete všech
devět zatykačů, najděte Kamala - čeká nejspíše někde v místech, kde
jste misi začínali. Řekne vám, kde jsou schovány další pokyny, nástroje
a sdělí vám kód k zámku. Ten je na telefonní budce, tu najděte, odemkněte
a seberte věci. Nyní se musíte dostat do divadla naproti. Vraťte se kousek
zpět v ulici, je tam vedle divadla branka, nově dodanou svářečkou přepalte
zámek a vběhněte dovnitř.
Evil Alliance
Jste uvnitř
divadla. Opatrně vkročte dovnitř a zabte stráže. Musíte najít obálku může
být po celém divadle, někdy ve sklepě, někdy na záchodě apod., abyste
mohli otevřít sejf. Jděte do sklepa, kde získáte kuši a nálože. V nejnižší
části sklepa můžete otevřít skříň, za kterou najdete generátor. Tam umísťte
nálož.
Po schodech jděte
nahoru až do lože. Odtud znovu opět nahoru až do místnosti pro promítání.
Mezi projektory umístěte další nálož. Vedle v místnosti za obrazem je
trezor, otevřete ji pomocí modré obálky. Vyberte ho a vraťte se zpět za
oponu. Po žebříku vylezte nahoru, kde na
druhé straně umístěte nálož. Pro dokončení vedlejšího úkolu,
musíte najít tajnou místnost, tu najdete u sedadel dole v hledišti. Nakonec
opusťte divadlo.
Chapter
8 - The Art of Murder
The Vault
Zpátky v sídle
HARM. Začínáte v místnosti, kam jste předtím nastražili štěnici. Máte
za úkol vybrat sejf, který se nachází v podzemí. Jděte do haly, kam vás dříve
vraceli, a dále na chodbu. Tam dekódujte vstup přes mříže a sejděte dolů.
Pozor, je tam kamera, počkejte až se stráže rozejdou, pak použíte
ochromovací šípy. Pokračujte dále až k místnost s bodáky na stropě,
takže když nebudete postupovat správně, spadnou na vás bodce. Buďto můžete
přeběhnout nebo poblíž těchto sloupu jsou lampy, při správné kombinaci
by se měli rozsvítit zelená světla. Po zapastěné podlaze následuje sebrání
papírku. Dekódujte vstup do trezoru.
Stejnou cestou se
vracejte zpět, máte se dostat k Armstrongovi na ulici. Zamiřte znovu na
zahradu, vpravo vzadu jsou dvířka, která vedou na ulici. Na zahradě můžete
nalézt balíček, který vám přidá vedlejší úkol.
Dostanete tři štěnice,
které byste měli dát na tři telefony v budově. Opět projděte celé sídlo,
umísťte to tam.
Crossfire
Opět na ulici, následujte
Armstronga skrz ulice až do dveří, cestou jste doufám nezapomněli sebrat od
protivníku sniperku.
Invisible Walls
Máte minutu na to,
abyste se z ní dostali. Musíte přepálit šroubek (nad vámi) držící lano
s klecí, po přepálení spadnete a Armstrong se pokusí vyrazit jedny dveře,
místo toho je v pasti. Vyrazí na vás dva mimové, zabte je (seberte jim
Thomsny) a jděte cestou, odkud přišel jeden z nich. Po několika místnostech
vyjděte po trámu do druhého patra, opět několik mimů a místností
a ocitnete se u okna, kde jsou položeny trámy do okna v protější ulici. Přelezte
do druhé budovy.
Do budovy pak vejděte
dveřmi. Budovu zbavte všech mimů a dostaňte se po žebřících až do nejvyššího
patra. Tam spadněte dírou v podlaze o patro níž a jděte k oknu. Vyskočte
ven a jděte otevřít dveře Armstrongovi. Musíte ochránit Armstronga,
dokonce svým tělem. Až se jich všech zbavíte, Armstrong otevře bránu a můžete
pryč.
The Getaway
Pokud máte nízký
health, pak doporučuji nastavit obtížnost hry na easy(zdraví se bude
obnovovat). Stíháte ve městě s Armstrongem malého Pierra, bohužel
Pierr je zatím nesmrtelný. Cestou byste měli sebrat příručku, je
položena na pultu.
Chapter
9 - Ice Station Evil
Antarctica
Nepřátel se zatím
nemusíte bát, ještě tady nejsou. V opuštěné základně, jsou chodby jsou
často zavalené, hned první zával obejdete přeskákáním přes bez bedny o
patro výš a propadnutím za závalem. Další překážku, první mříž, překonáte
přelezením krabic po levé straně. V této místnosti seberte francouzák a
obálku (vedlejší úkol- zjistit informace o poručíku Andersovi). Jedny dveře
v této místnosti jsou zavřené, ty si pamatujte, později se sem vrátíte. V
další místnosti se nachází pojistka, kterou musíte sebrat. Páru u ní
zastavíte, takže nejprve musíte na chodbě francouzákem zavřít přívod páry,
pak sebrat pojistku a zastrčit na správné místo v další místnosti. Tím
jste obnovili přívod energie, můžete jít k druhé mříži a dekódovat si
vstup přes ní.
Ocitáte se v jídelně.
Nyní můžete jít vlevo přes krabice rovnou na dvůr. Až se ocitnete na dvoře,
jděte na protější stranu, kde je vedle vrat díra ve zdi. Vlezte dovnitř a
otevřete vrata. Vejděte dovnitř a na první polici seberte obálku, kde jsou
údaje o Andersovi. Pokračujte dál a najděte svazek klíčů. Klíče otevřte
zamčenou místnost, kde leží obálka. Když ji seberete, dozvíte se nejen údaje
o supervojákovi, ihned se vám zjeví na zavolání ( již zmíněný poručík
Anderson). Zdrhejte ven!
Po chodbě, odkud
jste přišli, to nejde, je tam pára. Proto dírou dovnitř, vedle do místnosti
a po rourách nahoru. Po nich stále dále, dokud to půjde, pak seskočte a
jste znovu na dvoře. Běžte po dřevěných schodech na strážní věž, tam
si za dveřmi seberte kliku od dveří
a znovu na dvůr.
Na dvoře jsou dveře,
kterým předtím chyběla klika. Uvnitř jsou nálože. Znovu zpátky na strážní
věž, položte ji na zem, pak skočte novou dírou dolů a utíkejte do jídelny.
Utíkejte stále až do místnosti (měl by tam být vědec), na kterou jsem vás
na začátku upozorňoval. Seberte tam měděný drát, s ním zamiřte k první
mříži, pomocí drátku opravte systém. Na konci další chodby nastražte
další nálož. Bohužel Armstronga dostali.
Chapter
10 - The Curse of Kali
Proving Ground
HARM se rozhodl
vyzkoušet své vojáky. Vaším úkolem je pomoci s evakuací civilistů. Na
konci první ulice nastražte nálož, proběhněte dírou po výbuchu a pak na
ulici. Na konci otevřete vrátka a tím zachráníte prvního civilistu. Pokračujte
uličkami dále a u brány je ohněm uvězněný Harij (záchrana=vedlejší úkol).
Na konci hlavní
ulice leží vědro. To seberte a běžte s ním ke kohoutku s vodou. Ten
najdete vlevo v uličce hned vedle vchodu do suterénu, kde jste našli fotku
Kamala. Natočte do vědra vodu, seberte ho a běžte k požáru(k uhašení
ohně potřebujete aspoň 2x nabrat vědro).
Po zdolání ohně
se dostanete do další části města, dejte se doleva a na konci je další
oheň. Zase musíte dvakrát pro vodu, pak se již dostanete k poslednímu
civilistovi ten je na konci ulice uvězněn ohněm poblíž naštěstí je
kohoutek. Pak běžte ke Kamalovi.
Chapter
11 - The Interlopers
Unity
Headquarters
Doktor Shenker
ztratil brýle v bufetu, takže se vydejte
dolů až najděte halu s několika stolky, na jednom z nich je balíček
a brýle. Po sebrání brýlí totiž dojde k invazi vetřelců. Očekávejte ze
střechy spuštění několika mimů, když vyběhnete nahoru, snáze se jich
zbavíte. Dolními dveřmi pokračujte ven, pak po schodech nahoru.
Musíte zabit vetřelce
a pak odstranit 4 bomby. První je hned nad schody, pokud budete mít problémy
ji najít, mrkněte vždy na kompas, kde se vám zobrazí poloha, pokud budete někde
v její blízkosti. Pokračujte sídlem dále, likvidujte mimy a vraťte se do místnosti,
kde jste předtím nechali doktora. Na dveřích je lístek, že se šel někam
před útočníky schovat, musíte ho proto najít. Nevracejte se dolů, ale jděte
na druhou stranu do místnosti s agregáty, kde je další nálož. Pak sejděte
zpět o patro níž, je tam nový průchod dál, po chvilce narazíte na další
nálož na dveřích. Pokračujte dále, zabijte poslední mimy a na zdi zneškodněte
poslední nálož. V místnosti naproti je pak doktor Schenker. Opět nezapomeňte
sbírat příručky.
Chapter
12 - Undersea
Submarine Bay
Pokud jste si všimli
z předchozí mise, v kanceláři doktora Shenka, jste mohli vidět
model ponorky ve tvaru žraloka, se kterou jste sem dopluli. Pomocí kuše
se pokuste pokud možno nepozorován zlikvidovat několik stráží okolo a
seberte vše, co se dá. Dostaňte se na druhou stranu, kde byste měli především
najít klíč k mostnímu jeřábu. Pak se vraťte na předchozí stranu a po
schodech na jeřáb.Pomocí klíče ho aktivujte a přejeďte na druhou stranu.
Vstupte do chodby a
začněte to tam prohledávat. Pozor na protivníky a
kameru. V místnostech byste měli najít jeden dokument, který vám přidá
vedlejší úkol. Až to tam všechno prohledáte, dejte se do tunelu.
Command Deck
Prohledejte celé křídlo
a ve skladišti na konci byste měli najít elektrické náboje. Pak se přesuňte
do levého křídla. Roboty můžete zničit pouze pomocí el. munice. Na konci
je žebřík, kterým se můžete dostat do druhého patra, je ale hlídán
kamerou, kterou se také vyplatí vypnout.
Vyšplhejte do druhého
patra a po straně si všimněte intercomu. Uprostřed jezdí druhý robot, zničte
ho stejným způsobem. Pak se dostaňte k superpočítači (Supercomputer Room)
a pokuste se ho aktivovat. Sdělí vám, že potřebuje manuál verze 1.0. Vejděte
do velké okrouhlé místnosti a najděte tam formulář. S tím se vraťte k
intercomu a aktivujte ho. Po vložení formuláře vám bude sděleno, že manuál
nebyl vrácen. Vyjede vám bezpečnostní karta, seberte ji a vraťte se do prvního
patra.
Pomocí karty můžete
do jedné místnosti v levém křídle, tam najdete manuál. Opět zamiřte k
superpočítači a zkuste ho aktivovat. Odpovědí vám bude, že potřebujete
ještě manuál 2.0. Vraťte se k intercomu, je tam lísteček od Spencera, že
se za 5 minut vrátí. Najděte ho, bude na záchodě, kde zrovna kouří (cigaretu samozřejmě).
Zabte ho a vezměte od něj kartu.
Ta vám umožní vstup do poslední místnosti ve druhém patře, tam najdete
manuál 2.0. S ním k superpočítači, aktivujte ho, bude vám sděleno, kde je
Armstrong, zpátky do prvního patra ke dveřím s kamerou a po schodech dolů.
Crew Deck
Zlikvidujte to
tady, pak prozkoumejte levé křídlo a hledejte hlavně přehrávač se zvukovým
záznamem. Po nalezení těchto dveří aplikujte přehrávač.
Laboratories
Cestou dávejte
pozor také na kamery a roboty, které zneškodňujte elektrickými střelami.
Na konci aktivujte výtah, u kterého je jedna z kamer.
Chapter
13 - Terror in the Deep
Amstrong in
Peril
Našli jste uvězněného
Armstronga, musíte ale nejdříve zabít Pierra, není v tom problém, stačí
se správně postavit a pak to do něho solit. Po jeho zabití
se Armstrong dostane ven (bohužel s nim i poručík Anderson).
The Devil and
the Deep Blue Sea
Doporučuji projit
každou píď, nachází se zde příručka!
Podmořská základna
je zaplavená a vy musíte ven. Počkejte chvilku, než budete
moci otevřít dveře. Pak se dejte doprava a na stole seberte kartu. Po žebříku
nahoru, zničit robota, vlevo do dveří a vypnout bezpečnostní systém. Přes
chodbu, zničit druhého robota a vlevo po žebříku nahoru. První překážku
opatrně podlézt, druhou obejít přes místnost. Na konci se ponořte do vody.
Přes dvoje dveře
se dostaňte dále, vpravo si můžete zapnout páku, která začne pouštět
bubliny a pod stropem se tak můžete nadýchat vzduchu. Znovu se ponořte a na
konci, kde brání postupu převržené tlakové lahve, přepalte zámek, který
je drží. Pak se dostanete dále, vylezete z vody ven, zneškodníte poslední
stráž a po schodech nahoru.
Fire in the Hole
První překážkou
obejděte, těsně před druhým vypněte páku, uzavřete tím oheň pod
podlahou. Kousek se vraťte, slezte pod podlahu a ventilací pak vylezte. Po
cestě pozor na zbývající stráže a roboty. Ve druhém křídle opět
ventilací pod podlahu, pak vylezte a jděte do dveří těsně za závalem. Dírou
ve stropě se dostanete do druhého patra, zlikvidujte stráže a pak ven na
chodbu. Sepněte sošku, vyběhne Armstrong honem za nim.
Chapter
14 - Endgame
Fire in the Hole
Konečně v hlavním
sídle HARMu, takže do práce, seberte si od mrtvých vojáků zbraně. Nahoře
na stroji je kufřík, kde je část plánů invaze na Khios. Postupujte jeskyněmi
dolů a nevynechejte prohledání žádné vedlejší místnosti. Likvidujte nepřátele.
Na střelnici si pořádně doplňte zbraně a dojděte až k lávě s mostem.
Tam jsou v balíčku nálože. Pokud se dáte přes most, dostanete se chodbou
ke generátoru. Ten chrání mimo jiné i robot, na jehož zničení nemáte zatím
potřebnou munici. Tu však najdete za generátory, proto robota oběhněte,
seberte munici s elektřinou a zneškodněte ho. Kousek vedle v balíčku
najdete raketomet. Pak umístěte nálož na generátor a utíkejte pryč.
Vraťte se k lávě.
Obejděte lávu a chodbou se dostanete se k superpočítači. Zezadu pak otevřete
dvířka, nastražte nálož. Vraťte se stejnou cestou na začátek. Po cestě
uslyšíte Volkova. Až dorazíte na začátek, jeďte ke dveřím.
Sweet Revenge
Doplňte si zdraví,
armor a munici. Pak dojeďte do střední části mostu a čekejte souboj s
Volkovem. Sedí sice na křesle, ale za to má ostré rakety! Po Volkovová pádu
se propojí lávka na druhou stranu.
Isako's Debt
Finální souboj s Isako.
Zabte všechny ninjové, pak se zaměřte na Isako. Po její rozdrcení se objeví
hlavní zloduch, který Isaku zabije, vy jí však zachráníte.
Chapter
15 - Endgame
The Fate of
Khios
Doporučuji, vždy
likvidovat obyčejné a pak supervojáky (potřebujete určitý klid). Při cestě vám
Santa oznámí, že byl shozen padák se sérům proti vojákům. Po klikaté cestě
se dejte dolů. Před vámi jsou tři supervojáci s obyčejnými a mezi je padák
se sérem. Zlikvidovat obyčejné vojáky. Pak rychlé se dostaňte k padáku
a seberte sérum a pak zpět do bezpečí.
Jak zabít supervojáky?
Jednoduše. Připravte si obyčejnou zbraň, střílejte na vojáky tak dlouho
dokud se nevypnou, tehdy musíte rychle aplikovat sérum, pokud to nestihnete,
tak můžete začít znovu, ale munice není nekonečná! Po jejich likvidaci
seberte nálož, tu umístěte na skálu kousek dál. Po výbuchu se skála zřítí
do moře a zničí ponorku.
V tuto chvíli musíte
zlikvidovat zbytek supervojáků.
Posupujte dále po cestě a postupně likvidujte všechny protivníky. Stále
dopředu a likvidovat supervojáky, až dostanete k hlavní brány, bude tam na
vás čekat poslední supervoják (pozor je to má hodnost poručík, takže může
střílet lasery), zabte ho. Po jeho zabití se objeví poručík Anderson,
kterou jadernou střelu zničí, bohužel i sám sebe.(pokud byste nevěděli
kdo je to Abigail, je to jeho dcera)
Po dohodě z Tiscali games je zde link na další návod, k této hře
|