Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
D - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
D
Stojíte v místnosti s krbem. Jděte dveřmi
doleva a vyjděte nahoru po schodech. Otevřete protější dveře a v místnosti
jděte k šuplíkům. Tam otevřete první, měla by v něm být listina. Ostatní
jsou prázdné. Jděte ke krbu a prozkoumejte ho. Získaným klíčem otevřete
pravé dveře v dolní místnosti. Sejděte tedy do vstupní haly a přistupte k
misce na stole. Vložte do ní listinu, na ní se objeví čísla. Vraťte se
pak do horní místnosti a otevřete šuplíky v pořadí podle čísel. V
posledním by měl být klíč na šrouby. V dolní místnosti otevřete pomocí
normálního klíče zamčené dveře a vejděte do místnosti, pak pokračujte
vlevo až k trezoru. Kód zatím neznáte, tak se vraťte do místnosti napravo
od začátku schodů (je tam sud).
Přistupte k sudu a klíčem utáhněte šroub,
tím vypnete ostnatou stěnu. Pokračujte do chodby a všimněte si čísla na
dveřích, které nejdou otevřít. Toto číslo zadejte jako kód na trezoru a
získáte prsten. Ten zasuňte do otvoru ve dveřích s číslem. Po krátké
animaci se octnete v další hradní místnosti. Prozkoumejte obraz nad krbem a
podle rady, kterou dostanete, nastavte kotouč na křesle vedle dveří. Otevřete
je a v další místnosti vstupte do protějších dveří. Jedna z mrtvol má u
sebe klíč. Vezměte ho a vraťte se do místnosti z obrazem. Vedle krbu je stůl.
Nový klíč použijte k otevření pravého šuplíku, tam najdete knihu. Jděte
do vedlejší místnosti a tuto knihu zasuňte do knihovny. Ta se odsune a cesta
je volná. Nyní budete pomocí kola sjíždět do jednotlivých pater. Jako
první sjeďte do patra, kde po straně vidíte rytířská brnění. Jděte k
nim. Budete napadeni jedním z nich.
Proti jeho meči vám nezbývá, než uhýbat.Když
budete včas reagovat podle šipek, podaří se vám shodit ho do jámy a získáte
tak meč. Pak se vraťte na plošinu a sjeďte do patra, odkud se dostanete ven
do zahrady. Po cestě možná narazíte na patro s jámou, na jejímž dně je
truhla, ale bohužel také ostny. V zahradě si všimněte soch (mají na sobě
tlačítkové panely) a zamčených dveří u věže. Otevřete je pomocí meče
a vystupte nahoru. Na astronomickém sextantu si najděte znamení vodnáře a
posuňte na něj páčku. Pak se koukněte do dalekohledu a zapamatujte si barvu
hvězd. Obdobně postupujte i pro zjištění barvy pro střelce. Nyní můžete
sestoupit k sochám a zmáčknout odpovídající tlačítka. Voda z kašny se přeleje
na mnohem užitečnější místo.
Vraťte se na jezdící plošinu a sjeďte
do patra, kde byla jáma s truhlou. Nyní je napuštěná vodou a vy se už
nemusíte bát ostnů. Vezměte z ní pistoli a jeďte do patra se skleněnou
mozaikou. Prostřelte jí a pak už vás čeká poslední část. Jděte
chodbou, až se vám zjeví další varování. Na tomto místě se otočte
proti zdi a zatlačte. Dostanete se do tajné místnosti, kde je podivný
mechanismus. Pomocí páček a tlačítka jej nastavte tak, aby se díry v kotoučích
překryly a tak se vám otevře tajné schodiště. Vystupte po něm,
prozkoumejte obraz a dál už vás čeká překvapivý konec.
KONEC.
|