Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 27491
Zobrazení tento měsíc: 3469
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
nwn.bioware.com/shadows

Výrobce: 
BioWare Corporation

Distributor: 
Atari
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Výsledek hledání: "Společnost Bioware" uvolnila několik screenshotů z připravovaného oficiálního datadisku. Shadows of Undrentide je datadisk k jednomu z nejlepších RPG roku 2002 Neverwinter Nights. Datadisk nevyvíjí přímo Bioware, ale tým Floodgate Entertainment, který sdružuje velké množství talentovaných tvůrců, z nichž někteří se podíleli na takových hrách, jako je Thief, nebo System Shock II. K tvorbě SOU používají stejně tak, jako amatérští tvůrci Aurora Toolset, který je však značně vylepšen jak po obsahové tak i co do manipulace s ním. *Arduška*


Autor: Anh Hai Le "Dark Angel"
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Neverwinter Nights: The Shadow of Undrentide

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena.

První datadisk k velmi úspěšné hře NWN, nalezneme zde spoustu nových prvků, který vám usnadní hraní. Tento návod samozřejmě je v duchu s předchozím, který jsem napsal, takže pokud jste četli můj předchozí návod na tuto hru, tak jistě se zde neztratíte.

Pomocníci- tak to už naštěstí již není hromada sra*ek, ale nyní již můžete o trochu více ovládat jejich tupé chování. Máte přístup do jejich inventáři a můžete řídit jakým směrem by se měli cvičit. Jinak pokud máte pomocníky, tak vám mírně žerou zkušenosti.

Povolání-přibylo několik prestižních povolání, které si samozřejmě nemůžete hned zvolit, ale až budete více zkušení.

Chapter 1 - Ztracené artefakty

( 1.1-Hilltop west )

---

( 1.2-Hilltop East )

( 1.5-Nether Mountains )

|

|

( 1.3-Hilltop Foothills )

---

( 1.4-Blumberg )

|

( 1.6-High Forest )

(1.1)Hilltop west

Důležité lokace:

  • S (sever): Drogan House
  • J (jih): Herbalist, Kovář, Radnice a Taverna
  • V (východ): brána do Hilltop East

Drogan house

Hra začíná v Droganově domě, Drogan je trpasličí učitel, vy jste tedy jeden z mnoha jeho žáků.

Ve svém pokoji si seberte z truhly nějaké krámy a pak vyjděte na chodbu, tam si dejte pokec se všemi, pak náhle na akademii zaútočí koboldy, všichni se přesunou do hlavní haly, vy máte na výběr, buď použijete Mystra's ring (pozn.: později bude vysvětlen jeho použití), nebo pokud chcete ušetřit krystal, tak běžte po schodech dolů. Shlédnete animaci, kde Drogan zrovna dává na frak koboldům, avšak jeden z nich ho otráví, přicházíte na scénu a zabte všechny nepřátele. Objeví Ayana a bude se snažit udržet ho při životě, promluvte si s ni, abyste se více dozvěděli, pak si dejte pokec s Droganem a zjistíte, že koboldi ukradli artefakty a vašim úkolem je najít všechny, ale předtím než se vydáte na cestu, tak běžte v tomto patře po schodech dolů, tam si dejte pokec s Riidi. Ta vám dá 3 hádanky :

  1. hádanka s dětmi, odpověď: ano
  2. hádanka s vězni, odpověď: budu oběšen (I will be hanged)
  3. hádanka s čaroději, odpověď: 6 čarodějů

Po odpovězeni třech hádanek dostanete klíč k Doganově pracovně, které je ve druhém patře, poblíž vašeho pokoje. Otevřete je a vybrakujte to tady. Na alchymistickém stole najdete papírek s návodem na výrobu teleportačního krystalu, což je “palivo” pro Mystra's ring.

Použití Mystra’ s ring: pamatujete si na Recall stone z původní NWN, tak toto je jeho obdoba, k použití tohoto prstenu, musíte mít nasazený na ruce a ještě musíte mít teleportační krystal. Tyto krystaly se vyrábí v Droganově pracovně, k výrobě je nutný křemenný krystal (quartz crystal) a 2 z těchto drahokamů: phenalope, aventurine, fluorspar nebo amethyst. Řekněme, že chcete krystal, tak hoďte do přístroje 1 křemenný a 2 např. aventurine, 3 krystaly zmizí a v přístroji zůstane teleportační krystal. Při teleportu z daného místa k Doganovi vás bude stát jeden krystal, ale při teleportu zpět vás nic nestojí.

Jinak žádný krystal, žádný cestování.

Až si vyrobíte nějaké krystaly, tak se vraťte dolů k Ayaně a dejte si s ni pokec, ohledně teleportu atd., najměte si buď Xanose (válečník a čaroději) nebo Dornu (zloději a klerik), kteří vás budou doprovázet.

Ztracené artefakty- Hlavní quest

Zadavatel: Drogan
Místo: Drogan House

Po vybití koboldů si promluvte s otráveným Droganem a řekne vám o tom, že koboldi mu ukradli 4 vzácné artefakty, proto vám byl svěřen úkol, přinést je všechny zpět. K dokončení této kapitoly musíte přinést všechny 4 artefakty, ale než dokončíte tento úkol, tak na vás čeká ještě fůra práce.

Lék pro Dogana-speciální quest

Váš mistr byl otráven a Ayana se ho snaží udržet při životě, proto opusťte barák a jděte do města (na Jihu) k bylinkáři (herbalist), ten vám dá ingredience. Pak běžte do taverny a vyřešte problém s koboldy, po vyřešení najděte v kuchyni bobule, ty odneste Droganovi a je vyléčen, ale vyčerpán.

Koboldi v kuchyni

Zadavatel: Lodar
Místo: Taverna

Koboldi byli uvěznění v kuchyni a drží kuchařku jako rukojmí, dejte si pokec s vůdcem koboldů a řekněte mu, že ho necháte jít pokud propustíte Mary, nebo ho vyhrožujte. Pokud jste byli přesvědčivý, tak oni odejdou a Mary zůstane na živu.

Pozn.: tento quest lze řešit i jinak:

  1. můžete vyměnit sebe za Mary, pak je v kuchyni pobít
  2. pobít Lodara a všichni lidi v Taverně a pomoc koboldům
  3. zabít Lodara a koboldy

Přebytečný prorok

Zadavatel: Haniah
Místo: radnice

Zástupce starosty vás požádá o vyřešení problému s prorokem, který ve městě straší lidi. Tohoto šílence najdete poblíž brány, dejte s nim pokec a řekněte mu, ať odejde třeba do morem sužovaného Letohradu (Neverwinter). Pokud ho zabijete, tak dostanete málo zkušenosti !

Alternativní řešení: pokud máte nízký přesvědčování a nechcete ho zabít, tak mu dejte meč z kovárny a stane se z něho městská stráž.

(1.2)Hilltop East

Důležité lokace:

  • Ve středu oblasti: halfings karavana
  • S: stará farma
  • J: brána do Hilltop Foothills
  • JV: Blakes house

Nalezení tarokových karet

Zadavatel: Katriana
Místo: halfings karavana

Koboldi napadli karavanu a přitom ukradli tarokové karty, proto se vydejte ke staré farmě a vstupte do domu, uvnitř zabte koboldy a na půdě jsou ještě další koboldy, které zabte a jeden u sebe má hledané karty. Karty odneste ke Katrianě a dostanete klíč od jedné karavany, vstupte dovnitř a dejte je majiteli, která vás odmění.

Thayvian Enclave

Zadavatel: wizard Szaren
Místo: poblíž karavany na silnici

Szaren, zástupce Červených čarodějů, chce vytvořit pobočku ve městě, ale potřebuje souhlas od starosty, proto běžte za Haniah a požádejte o povolení pro Szarena, pak se vraťte k čaroději a řekněte mu to. Později si založí obchod ve městě v jedno domě, kde si u něho můžete koupit nějaké krámy.

Zachraň moji rodinu

Zadavatel: Nora Blakeová
Místo: poblíž jejich domů

Kobold obsadili jejich dům, Nora vás požádá o záchranu její dítěte, proto vlezte dovnitř a dejte se po schodech nahoru, kde si dejte pokec s koboldem, buď ho ukecáte, seberete dítě (vysoká Obratnost) nebo mu dáte prachy, odměnou pro vás bude dítě (samozřejmě živé), které odneste k Noře.

(1.3)Hilltop Foothills

Důležité lokace:

  • JV: Hilltop East
  • V: Elven Crypt
  • J: High Forest
  • V: Blumberg
  • SV: Hurstová Farma
  • SV (víc na sever): Nether mountains
  • SZ: Rumgutová jeskyně

U vchodu do High Forest můžete potkat kobolda Deekina, který vás požádá o pomoc s jeho pánem, pokud mu pomůžete, tak získáte od něho artefakt, ale o tomto questu až později.

Elven Crypt-Hlavní úkol

V elfy kryptě se schovali koboldi s hledaným artefaktem, ale před tím než sem půjdete, tak si pokecejte s Fenranem, který vám dá nějaké rady, pak se dejte do krypty.

Horní patro

V tomto patře je socha, pokud se pomodlete, tak budete vyléčen, také se zde nalézá zamčené dveře, ale to až později, sejděte po schodech dolů.

Spodní patro

Na JZ naleznete duch-Nilmater, který vám dá úkoly, pokud je splníte, taky vám pomůže s koboldy.

Pavoučí zamoření

Zadavatel: Nilmater
Místo: JZ část krypty

Nilmater vás požádá o vybití pavoučí kolonie, která se zde usídlila, tuto kolonii najdete na západ, zničte všechny pavouky i jejich vajíčka a pak se vraťte k duchovi.

Nilmater vám nyní pomůže s koboldy a dostanete také klíč, v JV je tajná místnost, tam naleznete v truhle masky, dejte je sobě a vašemu pomocníkovi, pak zatáhněte za páku, kousek odtud se usídlily koboldy s jejich velitelem Urkem, u dveří si vyžádejte vstup, uvnitř poblíž dveří je kovová deska, šlápněte a dojde k vypuštění plynu, pokud máte masku, tak vám jed nic nezpůsobí, zabte tedy koboldy a z jejich velitele získáte Mummy hand (mumifikovanou ruku)., se kterým se vraťte k Ayaně.

Další úkoly v kryptě:

Ztracený meč

Zadavatel: duch
Místo: v severní části krypty v jedné místnosti

Duch vás požádá o navrácení meče, proto se dejte do prostřední části krypty a tam najdete mrtvolu zloděje, prohledejte a získáte meč, který vraťte majiteli.

Elfí test

Zadavatel: po splnění questu s pavoučky pro Nilmatera

Potom, co pomůžete Nilmatera jste od něho dostali klíč, nyní se vraťte do horních pater a jděte k zamčeným dveřím, tam se nalézá místnost s podstavcem a paprsky na podlaze. Pro bezpečný přechod musíte jít po těchto paprscích, seberte z podstavce plášť, pokud jste si nezapamatovali cestu zpět, tak stačí jít k severní části této místnosti a hupský ven.

Po splnění posledního úkolů v kryptě, se vraťte s mumifikovanou rukou k Ayaně a pak se sem vraťte tedy do Hilltop Foothills, úkolů je tady dost.

Roh z Shadow Harta

Zadavatel: Fenran
Místo: poblíž Elven Krypt

Fenran vás požádá o získání rohu z obludy Shadow Hart. Nejdříve tu obludu musíte vystopovat, první stopa se nachází poblíž cesty do města, 2. na vrcholu kopce poblíž Rumgutová jeskyně a 3. poblíž rangera Fenrana. Po navštívení všech třech stopách se objeví bestie, kterou zabte. Bestie se nejčastěji nachází poblíž těchto stop.

Rumgutová žena

Zadavatel: Nathan Hurst
Místo: hurstová farma

Běžte k Hurstově farmě a pokecejte s trpaslíkem, ten vám řekne o únosu své dcery, proto se vydejte k Rumgutově jeskyně ji vysvobodit.

Po vstupu si dejte pokec s Obrem a řekněte mu ať vás pustí k vězni, promluvte si s ni.

Řešení:

  1. pokud máte u sebe dusivý prášek (choking powder), tak řekněte dívce, ať to dá do jídla, pak se sem vraťte a najdete Rumguta mrtvého :-(
  2. ukecat
  3. vyzvat na souboj v pití, ale musíte podvádět, protože tenhle obr toho hodně vydrží :-)
  4. zabít ho, ale je to tvrdý oříšek
  5. odejít a pak se zase vrátit, uvidíte, jak Rumgut spí, aktivujte tichý mód a opatrně se k němu přibližte a ukradněte ho o jeho klíče se kterými otevřete celu
  6. nechat se zavřít s dívkou a pak se protáhnout tajným vchodem ven

(1.5)Nether mountains

Důležité lokace:

  • J: Hilltop Foothills
  • SZ: vchod do jeskyně s Orky
  • SV: Koboldi jeskyně

Koboldi jeskyně

Dalším hledaným artefaktem je Maska, kterou vlastní drak Tymofarrar, jehož sídlem je kabodli jeskyně.

1. koboldi jeskyně

Zde se nedá ztratit, vše prozkoumávejte.

Dostaňte se do místa s zamčenými dveřmi, a okolo vás jsou čtyři místnosti a v každé z nich je jedná páka, je nutné abyste páky zatáhly ve správné pořadí což je: SV, JZ, JV a SZ, čímž otevřete 4 dveře. Pokračujte dále v průzkumu jeskyně až narazíte na neutrální koboldy, poblíž jsou dvě cesty, jeden je s označením: "To master - authorized kobolds only", tedy k Tymofarrarovi, a druhý vede do vězení. Takže se dáme nejdříve do vězení, zabte koboldy a jeden z nich má klíče od cely, v jednou z cel najdete kobolda Master Jumper Klumph a řekne vám o možností dostat se k jeho pánovi, ale k tomu potřebuje Rod of Ruler, který vlastní Arzig, takže najděte kobolda Arziga a zabto ho, z jeho ostatků si vemte hledaný hůl, který odneste Klumphovi. Nyní se vydejte do druhé chodby, tam již na vás čeká skupina koboldů, řekněte Klumphovi, ať začnou, všichni koboldy naskáčou na košík a zvedne se balvan. Vstupte do dračí jeskyně.

2. Dračí jeskyně

Hned na uvítanou se setkáte s koboldem Klonkem, který má dobrý meč, stačí pustit krávy z ohrady a ony vám udělají cestu až ke drakovi. Běžte tedy za drakem a promluvte si s nim. Zjistíte, že to byl on, co nařídil útok na Hill Top a nyní u sebe má artefakt, dá vám ho, pokud pro něho něco neuděláte. Pokud jste sebevrazi, tak ho zkuste zabít, ale to nedoporučují. Vašim úkolem je najít a zabít J’ Nah, která je v High Forest. Pokud souhlasíte (musíte), tak vám dá prášek, který zabraňuje J Nah čarovat. Také se můžete optat ohledně uvolnění Deekina z jeho služeb, ale zatím ještě, to si necháme na později.

(1.6) High Forest

Lokace:

  • JZ: to Hilltop Footsteps
  • V a Z: jeskyně s mumii a dobrými věcmi
  • SZ: jeskyně s bandity
  • SV: jeskyně s dračími (můžete to prodat poustevníkovi)
  • S: Poustevníkův dům (kupuje dračí vejce)
  • SV (více na severu): Gnollí jeskyně

Dračí zub-Hlavní úkol

Další artefakt má ve vlastnictví J Nah, vůdkyně Gnollů, pokud ji zabijete, tak dostanete od Tymofarrara další artefakt-Maska.

Pro další artefakt se musíte dostat do Gnollí jeskyně.

Gnollí jeskyně

1. Gnollí jeskyně

V centrální části jsou otroci, které vysvoboďte, hlavně otroka Glendira, v jedné místnosti můžete najít také goblinního čaroděje, který má knihu popisující rituál.
Pak běžte do zvířecího brlohu a tam zabte beastmastera, seberte z něho roh, na který zatrubte, čímž se všechny zvířata stanou vašimi spojenci v boj.
V SZ části je vězeň-kobold, osvoboďte ho a pak najděte Gishnaka, můžete ho zabít nebo se s nim spojte proti J Nah, dostanete také z něho klíč, kterým otevřete průchod na severu k tunelům (Underground tunnels).

2. Underground tunnels

Musíte najít hromadu goblinních kostí, prohledejte a seberte poznámky. V tomto patře se nachází 4 páky a magická studánka, dále 4 dveře, ty mají různé barvy (šedá-vzduch, červená-oheň, bílá-voda a zelená-země). Zatáhnutím na příslušnou páku se otevře dané dveře a uvnitř je zapastěný labyrint, dle volby páky a dveře jste si zvolili, vůči kterým pastím jste imunní, ale pouze jednomu živlu (např. pokud chcete být v labyrintu imunní vůči ohnivým pastím, tak zatáhněte za páku dokud nebude červená a pak vstupte do příslušných dveří). V labyrintu musíte zabít 4 elementy, JZ místnost-ohnivý elementál, SZ-vodní elementál, SV-vzdušný elementál a JV-zemní elementál. Po jejich zabití dostanete magický token, který hoďte do studánky a můžete si přivlastnit nějakou věc a samozřejmě se otevře hlavní brána do dalšího patra.

3. The Ancient Hall

Zde se setkáme s J Nah, dejte si s ni pokec a nabídne vám možnost zabít draka Tymofarrara, na oplátku vám dá DRAČÍ ZUB, avšak již máte dohodu s drakem, takže ji zabte, pokud se k vá, přidal Gishnaka, tak to budete mít o trochu lehčí, tak či tak , použijte na J Nah prášek, který vám dal drak, čímž nemůže kouzlit. Po zabití seberte z její těla další hledaný artefakt-Dračí zub a ještě lektvar, ten si schovejte na potom.

Finále

1.5 Nether mountains-po druhé

Zajděte za drakem Tymofarrarem a řekněte o smrti J Nah, odměnou pro vás bude předposlední artefakt- Maska a pak ho ukecejte, ať propustí Deekin. Pokud chcete, tak zabte draka, tím, že vypijete lektvar získané z mrtvoly J Nah a stane se z vás obr, pro který již drak nepředstavuje hrozbu, a nezapomeňte vybrakovat jeho poklady.

1.4 Blumberg

Poslední artefakt má Deekin, zajděte do Blumbergu a najděte dům, ve kterém přebývá, řekněte mu buď o smrti nebo o propuštění od jeho pána, odměnou pro vás bude-TOWER STATUE.

1.1 Drogan's house

Vraťte všechny artefakty Droganovi, hlavně TOWER STATUE, zbylé tři nejsou důležité, avšak pokud nechcete mít bodu do chaosu, tak je vraťte všechny.

Drogan prozkoumá sochu a dostanete další úkol, identifikovat krystal v sošce. Jediný kdo ví o tom krystalu je Garrick, takže se dejte k hobiti kravaně. Karavana odjede na jih.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

2. Interlude-Identifikace krystalu

Důležité lokace:

  1. Anauroch: Night Camp
  2. Oasis of the Green Palm
  3. Ao Encampment

1) Anauroch: Night Camp

Dejte si pokec s Catrinou a pak ubraňte karavanu před Stingery, po odražení jejich útoků si promluvte s členy karavany a oni vám řeknou o zmizení Zidana, bez něho nemůže karavana odjet. Jinak Mystra’s ring je v této a další části hraní nepoužitelný.

Zachránit Zidan- Hlavní úkol

Nejdříve se dejte k podzemnímu tunelu, cestou zabte Stingery, pak vstupte do Stinger Caves.

1. Stinger Caves

V této jeskyni na vás čeká silný živočich Manticore, kterého zabte a pak prohledejte celou jeskyni je tady spousta dobrých věci a na jihu je pokladnice, zničte sochu, čímž deaktivujete past. Až senabalite, tak se dejte k JZ části jeskyň, je tady vchod do spodních pater.

2. Stinger caves: Temple

Jděte na sever. Co nejrychleji zničte oltář, abyste osvobodili Zidana, pak zabte všechny Stingery. Se Zidanem se vraťte ke karavaně a můžeme jet dál.

2) Oasis of the Green Palm

Důležité lokace

  • Z: Catacomb of Al-Rashid
  • V: house of Morninglord (Lathander)
  • SZ: tomb of Kel-Garas

Zásobování vody-Hlavní úkol

Karavaně došla voda a je nutné doplnit zásoby, takže opět je to na vás.

Nejdříve zabte zombíky, pak si dejte pokec s Ali Ibn-Musud. Řekne vám o tom, že nemrtví pocházejí od nemrtvého kněze Kel-Garase, ale je nesmrtelný, jediným způsobem jak ho zabít je, zničit jeho fyzické tělo a vzít Rod of Blight z jeho těla a zabodnout do Lathanderův oltář v house of Morninglord.

Pro dobré vybavení proti nemrtvím doporučují prozkoumat Al-Rasidovi katakomby.

1.Catacomb of Al-Rasid

Nejdříve zabte zombíky a zničte sochu. Uvidíte 16 dlaždic (4x4). Pokud chcete otevřít sarkofág, pak je nutné aktivovat 8 plošek (položit runu nebo si na to stoupnout). Najdete zde 7 runových kamenů, který položte na plošky, a na osmou plošku si stoupněte vy.

Řešení puzzle je:

SEVER

A N N A
N A A N
N A A N
A N N A

A(aktivovat) -položit runu, nebo si na to stoupnout
N-neaktivovat

Po aktivaci všech osmi plošek si seberte Desert's Fury, zbraň určena proti nemrtvím.

2. Tomb of Kel-Garas

Prozkoumejte kryptu a zabte nemrtvé, hlavně zabte Zombie Lorda, který má slušné věci, probojujte se k JV části a sejděte po schodech dolů.

Inner Catacombs

Najdete zde Jergalův oltář, pokud jste zlé přesvědčení, tak se pomodlete a budete vyléčení, pokud se dotknete jeho sochy, tak si zabojujte.
Je čas zabít Kel-Garase, pozor: Kel -Garas ze sebe vyzařuje auru strachu, takže si lokněte lektvar, který vás před strachem ochrání. Zabte ho a seberte z něho Rod of Blight a běžte k house of Morning Lord.

Pozn.: jinak, v této kryptě se nachází průchod, kterým lze projít pouze, pokud jste Paladin.

3.House of Morning Lord

Zde najdeme oltář a také Kel-Garase, dejte si s nim pokec, pokud jste zlý, pak si s nim ujednete dohodu ohledně zabití Ali +doplní karavaně vodu, pokud jste dobrý, tak ho znovu zabte a pak dejte Rod of Blight do oltáře.

Vraťte se zpátky ke karavaně a jedeme dál.

3) AO Encampment

Důležité lokace:

  • J: poušť-nedostupné
  • SZ: chrám AO
  • SZ: Valley of the Winds

Ao's wine for sale

Zadavatel: Mushurak
Místo: na ulici

Na ulici můžete potkát Mushuraka, ten by chtěl mít přístup k vínu. Proto se dejte do Chrámu a promluvte si s Minstrem AO, ohledně vína, pak zajděte za Mushurakem a řekněte, že by chtěli od něho nějaké zboží za víno.

Jinak u Ministra AO, si dejte zkoušku inteligence, dá vám hádanku, správné jsou všechny, takže je jedno, kterou odpověď vyberete.

Torias's Request

Zadavatel: Torias
Místo: karavana

Torias by chtěl nějaké víno, pokud jste splnili předchozí úkol, pak běžte za Mushurakem a kupte od něho nějaké víno, které odneste Toriasovi.

Identifikace krystalu-Hlavní úkol

Zajděte do chrámu AO a dejte si pokec s hledaným Garrickem. Řekne vám zajímavý příběh. Vaše další povedou do Valley of the Winds.

Valley of the Winds

1. Excavated ruins

Prozkoumejte ruiny, na JZ v místnosti můžete najít štít a v SV se nachází spell orb. V centrální místnosti je vchod do Formian Hive. Předtím než půjdete do portálu, tak vstupte nejdříve do Formian Hive, kde si dejte pokec s Královnou a spojte se s ni proti Slaadům, odměnou pro vás bude krystal, který vyvolává Formian Myrmarch.

Po prozkoumání Fromian Hive se dejte na sever k portálu.

2. Excavated ruins: The Portal

Zabte všechny Slaady, šedý Slaad je nejsilnějších z nich, pak se dejte k portálu, pokecejte si s Doganem a řekne vám o čaroději Heurodis. Předtím než aktivujete portál, tak se dotkněte krystalické koule, otevře se vám tajná místnost na Z, je tam přístroj, který vyrábí magické věci, pokud budete mít tyto přísady 2 dragon blood nebo 2 fairy dust, nebo 10 slaad tongues, nebo 4 beladonna nebo 2 rubies. Třeba hoďte třeba do urny 2 dragon blood, získáte magický předmět. Pokud chcete podrobněji ohledně použití tohoto přístroje, tak najděte Sfingu a začarujte na ni Stone to Flesh, ta vám řekne něco o přístroj a dostanete 3 hádanky, odpovědí jsou: 1. Fire, 2. Pride a 3. 10 můžů (males) a 6 žen (females).

Až si trochu vyhrajete s přístrojem, tak se vraťte k portálu. Takže vidíte 6 sloupů a musíte je aktivovat ve správném pořadí takto:

SZ sloup (1) SV sloup (4)
Z sloup (2) V sloup (5)
JZ sloup (3) JV sloup (6)

Správné pořadí mačkání je 4, 2, 3, 6, 1, 5, tak vstupte do portálu.

Netherese Ruin

Projitím portálu jste se ocitli v Netherese Ruin, jděte k jihu, je tady spousta soch, které můžete oživit, ale bohužel jsou vůči vám nepřátelský. Promluvte si s Hooded Figure v nejvyšším patře chrámu.

Tak a je z vás i z vašeho pomocníka kámen, prohlédněte si animaci a připravte se na Chapter 2.

+++++++++++++++++++++++++++++++

3. CHAPTER 2

  1. Undrentide: Asabi camp
  2. The Three Winds
  3. The Temple of the Wind

Někdo vás našel, odvezl a stal jste se dekoraci :( . Obchodník Ashtar vás osvobodil, ale jste jeho otrokem.
V této poslední části dobrodružství jsou všechny vedlejší úlohy součásti hlavní úkolu, takže se nebojte, že byste o nějaký ten quest přišli.

The Lost City of Undrentide-Hlavní úkol

Situace: Heurodis chce znovu obnovit létající město Netheril pomocí magické síly zvaný Mythal. Po splnění toho questu hra končí, takže si nezapomeňte uložit svoji postavu, pro kterou se určitě najde místo v dalším datadisku-Hordes of Underdark

1) Undrentide: Asabi Camp

Lokace:

  • V: Undrentide: East fragment
  • S: Undrentide: North fragment
  • Z: Undrentide: West fragment
  • Střed: chrám Temple of the Wind

Probouzíte se v Asabi campu, vstupte do další místnosti a tam uvidíte svého pomocníka, kterého vysvoboďte pomocí kouzla Stone to flesh a pak si dejte pokec s Ashtarem.

The Slaver's Task-Hlavní úkol

Zadavatel: Ashtara

Ashtara vám zachránil život a nyní jste jeho otrokem, chce abyste zničili 10 Golemů, kteří hlídají Undrentideské ruiny.

1. V Asabi camp se nacházejí 3 Golemové. První Golem je v SZ místnosti 1/10. Další je v centrální místnosti 2/10 a poslední je v V místnosti 3/10, nyní běžte do North Fragment.

2. North Fragment

Lokace:

  • SV místnost: Stone buttler
  • S: Crypt tower (přibude o trochu později)

Nejdříve se dejte do SV místnosti a promluvte si se Stone Buttlerem, pokud nechcete bojovat s Buttlerem, tak zavřete dveře a seberte ze sarkofágu prsten-Golem Maker ring, ten vám pomůže oslabit Golemy.

JV oblast: zde najdete 3 Golemy 5/10 a druhý je na SZ od toho prvního 6/10 a poslední je na západě 7/10. Běžte do West Fragment.

3.West Fragment

Lokace:

  • Z: Arcanist's tower (přibude o trochu později)

Ve východní oblasti najdete dalšího Golema 8/10, Jižní oblast je další 9/10. Vydejte se do East Fragment.

4. East Fragment

Lokace:

  • Střed: Great library

V Jižní místnosti najdete posledního 10/10, tak to bysme měli. Vraťte se do Asabi a oznamte splnění úkolu, nyní se vám zpřístupní místa Great library, Arcanist's tower a Crypt tower.

2) The Three Winds

Three Winds-Hlavní úkol

V Asabi Campu se běžte podívat do chrám Temple of the winds a podívejte se na Ark of three. Dále zjistíte, že se do chrámu dostala Heurodis, ale vchod je uzamčená, k její otevření je nutné přinést 3 větry, které se položí na Ark of three.

1. The Wise Wind

Vstupte do Great library v East fragmentu.

Zabte místní obyvatelstvo a v SZ místnosti jsou sloupy s knihami, mezi nimi je i prázdná kniha-zatím, vy si ale nejdříve přečtěte "The Beggar's love" a objevíte se v zalesněné krajině, dejte si pokec s Williamem Reyem, a pak pobijte kněze a Matronu, prohledejte její tělo a získáte pero.

Další kniha k přečtení je "On the nature Hell". Dejte si pokec s Karsusem a získejte od něho inkoust, můžete ho zabít, jestli chcete.

Poslední knihou ke "The confessions of Karsus". Objevíte se zpátky v knihovně, pomocí inkoustu a pera použijte na prázdnou knihu, ale předtím než to uděláte, tak přepište knihu "The Beggar's love", pak znovu vstupte do knihy, Jendra je zachráněná a dejte si pokec s Williamem, pomůže vám při odchytání The Wise Wind. Dále přepište knihu "On the nature Hell", promluvte si s Archandělem a Karsus vám bude také pomáhat.

Nyní napište i vy svoji knihu a vstupte dovnitř, pokud jste pomohli Williamovi a Karsusovi, tak nyní vám budou pomáhat v odchytu. Nakonec získáte krystal s Wise Wind a pusťte prostor.

2. The Dark Wind

Temný vítr nalezneme v Arcanist's Tower.

Arcanist’ s Tower

1.patro

Jediné, co je tady zajímavé je mluvicí krysa Dagget Filth, která vám řekne něco o této oblasti.

2.patro

V tomto patře je spousta stínů, zabte je a seberte z jejich těla Shadow gem. Stíny se obnovují v jejich portálu, vyhledejte tento portál, pokud máte shadow gem tak vstupte dovnitř. Jste v Shadow of plane, směrujte své kroky k SV místnosti s dveřmi do High Arcanist's chambers, takže se teleportujte, dokud se nedostanete k SV dveřím.

High Arcanist's chambers

Shlédněte animaci, kde uvidíte chycení Temného větru Shadow Lichem. Zabte ostatní stíny a seberte ze zapastěné truhly Portable door, který použijte na podlahu. Dostali jste se do sídla Shadow Licha, zabte ho a z jeho těla seberte Temný vítr.

3. The Dead Wind

Poslední zastávkou je Crypt Tower.

Crypt Tower

1.patro

V tomto patře je spousta pastí a nemrtví, kteří se neustále objevují. Nejdříve prohledejte sarkofágy, v jednom z nich je klíč, po získání zničte všechny sarkofágy, čímž zamezíte přisun nemrtvých

2.parto

Zde najdete mnoho ohniváků, sice na vás neútočí, ale jejich žár vás zraňuje, proto se jim vyhněte.

3.patro

Počkejte až se dveře objeví, pak vstupte dovnitř, vašim úkolem je dostat se v severním dveřím.

Hall of The Dead Wind

Vítr smrti na vás povolal spoustu nemrtvých zombíků, je zbytečné je zabíjet, protože se neustále objevují, proto se spíše zaměřte na Dead Wind, po jeho zabití seberte z jeho těla krystal.

4.The Ark of Three Winds

Se třemi krystaly je položte na Ark of Three, pečeť zmizí a vy můžete vstoupit do Temple of Wind.

3) The Temple of the Wind

1.patro

Zatáhněte za řetězy a zabte medúzy, pak vstupte do portalu.

2. patro

V tomto patře musíte zatáhnou za 4 řetězy, 1. se nachází v SZ, 2.-SV, 3. JZ a 4.-JV, otevře se všech čtyř dveří, které vás zavedou do Chamber of Mythallar.

The Chamber of Mythallar

Dejte si pokec s Heurodis, v žádném případě na ni neútočte, ale nejdříve zničte Mytharall artefact, čímž se stane smrtelnou pro vaše zbraně, zabte ji a vychutnejte si Konec.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: