Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
ˇ Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

ˇ Novinky emailem
ˇ Online hry
ˇ Free Hry
ˇ Bazar
ˇ Autoři návodů
ˇ Autoři češtin
ˇ Výrobci her
ˇ Distributoři her

ˇ Soutěž
ˇ Anketa
ˇ Programy ke stažení
ˇ Užitečné informace
ˇ Co pořebujete sehnat?










Návod - Mistmare

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 13526
Zobrazení tento měsíc: 2330
Mistmare

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
ANO  

NE  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
mistmare.arxeltribe.com/news

Výrobce: 
Sinister Games

Distributor: 
Strategy First
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Mistmare je skloubení akce, adventury a RPG. Odehrává v Evropě r. 1996, která je celá pokryta hustou mlhou s magickými vlastnostmi, která znemožňuje kontakt s okolím a bránila rozvoji vědy a kýchkoliv novodobých technologií. Píše se sice dvacáté století, ale civilizace je na úrovni středověku, svět je sužován tajemnou smrtící mlhou, lidstvo přežívá v několika oddělených enklávách a hlavní slovo má inkvizice. *Arduška*


Autor: Mr.433 , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Mistmare

Úvod

Vřele doporučuji, abyste si pročítali všechny rozhovory ve hře a také záznamy v deníku, protože jen tak poznáte, o čem celá hra vlastně je :o). Pokud jste se rozhodli hrát hru podle tohoto návodu, musíte postupovat přesně podle něj. Nesmíte dělat nic jiného, než je zde napsáno, což znamená žádné otevírání truhel či pokladů, žádné čtení knih, žádné modlení se u oltáře či jiné činnosti, pokud tak není přímo řečeno! Hra se částečně generuje sama a je možné, že pokud byste měli smůlu, změnili byste svým konáním postup dohrání hry a podle tohoto návodu už by vám to opravdu nešlo! Pokud se kdykoliv objevíte v Aréně (obvykle mezi epizodami), doporučuji vám zabít všechna monstra ale netrávit zde příliš mnoho času. Pamatujte, že vždy, když zemřete, obživíte se a hra bude příšery budou na nižší úrovni, takže je bude lehčí zabít. A nyní už do hry!

Trénink - Základna Lorrain

Promluvte si s důstojníkem, otevřete mapu a zamiřte ke škole. Zde si promluvte s profesorem Thierrym o všem, o čem budete moci. Po rozhorovu jděte do oblasti tréninku, otevřete stojan se zbraněmi a vybavte se. Všimněte si, že do svého druhého slotu můžete umístit další zbraň. Potrénujte si se Sargem a potom si dělejte, co chcete, dokud se nezastaví čas. Až se tak stane, jděte zpět dolů a promluvte si s důstojníkem. Musíte s ním mluvit tak dlouho, dokud nedostanete přidělení. Po svém návratu si promluvte s vedoucím základny a pokračujte s tréninkem magie.

Trénink - Řecko

Po rozhorovu se vydejte dovnitř, zabrete svou postel a pobojujte si s Thomasem. Vydrhněte toalety a promluvte si s Thomasem. Jděte dovnitř a najděte trenéra ve vzdělávání. Obdržíte svá první kouzla a já vám doporučuji si je s trenérem na cvičišti hned vyzkoušet. Po zamrznutí času vyhledejte Thomase. Nemělo by to být těžké, protože on vás také hledá. Po promluvě si jděte pokecat s Deanem a potom zpátky s Thomasem. Najděte Shavier Vieru, poté Thomase a nakonec Deana, se všemi si postupně promlvute. Po té spoustě slov se vydejte na cestu do Říma.

Řím

Po rozhovoru se libovolně vybavte a zamiřte na radnici (City Hall) za starostou (mayor). Na cestě vás zastaví Francesco. Pomožte jeho synovi a poté pokračujte dál. Optejte se starosty, co se děje, a přijměte úkol se zloději. Jděte zpět a promluvte si se sekretářkou, dá vám k nahlédnutí seznam věcí, které schází. Na ulici si promluvte s kamelotem o jeho problémech se zloději. Zamiřte k zastavárně, avšak nevstupujte. Nejdříve si promluvte s Marií, ženou stojící naproti zastavárně, a pomožte jí s jejím problémem. Poté, co donutíte Bena odejít, jděte do lékárny a několikrát si promluvte s Mariem a nakonec souhlaste s vyřešením jeho problému. Vrate se ke kamelotovi a počkejte do noci (třeba si něco přečtěte nebo tak, ale rozhodně zůstavejte na místě). Když přijde noc, uvidíte kolem probíhat dítě. Pokuste se ho chytit (tím, že na něj někoiktár kliknete), pokud se vám to nepodaří, můžete to zkusit další noc...a další a další :o). Když už jste v centru, zajděte za zkušeným bojovníkem a několikrát si s ním promluvte, až vám nabídne zajímavou odměnu. Stojí na plošině mezi dvěma stany nedaleko kamelota. Počkejte do rána (jednou se vyspěte) a jděte najít skladiště. Mělo by být v budově nalevo od radnice. Uvnitř si promluvte s Raulem, a až vím nebude chtít prodat pero, vyjděte ven. Pokud jste v noci chytili chlapce, můžete jít do zastavárny promluvit si s majitelem o loupežích (pokud bude potřeba, klidně na něj jděte tvrdě). Lupiče naleznete v soukromém domě v uličce nalevo od kláštera (omrkněte mapu). Po zlikvidování lupičů ohlaste svůj čin starostovi a jako odměnu ho požádejte o ponechání cirku napokoji. Jděte si za válečníkem pro odměnu a dostanete kniho Orientálního boje. Přečtěte si ji aa počkejte do noci (sledujte svou staminu) a jděte se vloupat do skladiště. Uvnitř zlikvidujte mafiány. Pero najdete v jedné ze skříní za přepážkou. Počkejte do rána a vrate pero Mariovi. Protože už nemáte co dělat, zastavte čas (předtím, než se zataví, pokuste se znovu chytit dítě). Jděte do kanceláře Vatikánu a na pravé straně horního patra najděte bratra Romana. Po rozhovoru pokračujte do katakomb (nejjednodušší cesta tam je podle mapy), a až se Isador zastaví, jděte dál po cestě až k železným dveřím. Zde zastavte čas, ale dejte si pozor, protože poté budete potřebovat staminu. Po zastavení času by se měl objevit kardinál a měl by započít rozhovor. Po něm jděte zpět za kamelotem. Na cestě za ním vás v parku přepadnou lupiči. Zneškodněte je a pokračujte dále za kamelotem. Optejte se ho na dům profesora Poterossa. Je to ten zelenobílý poblíž. Po prozkoumání dveří zjistíte, že jsou zamčené :o). Vypačte je a v horním patře si pročtěte profesorův deník. Po jeho přečtení se vydejte do vojenské akademie, ale nebudete schopni se dostat dovnitř. Promluvte si se stráží vepředu a zjistíte proč, ale ještě se ho nepokoušejte okrást. Pokračujte podle A, pokud je zastavený čas, či podle B, pokud není.

  1. Jděte zpět na tržiště (místo, kde je kovář, lékárna...), ale ještě než tam vejdete, zastavte se u šéfa mafiánů Bena. Neměl by být daleko od místa, kde obtěžoval Marii. Hned vedle něj by měly být dveře do domu mafie, ale vy byste neměli být schopni vstoupit. Několikrát si s Benem promluvte, načež jděte do hospody. Najděte zde opilého mafiána, kterého přesvědčte, že opravdu víte, o čem mluví, a on vám řekne tajné heslo. Nevíte, co s tím heslem dělat, takže se vydejte zpět za Benem a řekněte mu ho. Zjistíte, že to je heslo do domu mafie a že do něj nyní máte přístup. Vejděte a zbavte se několika mafiánů a pokračujte do horního patra. Zlikvidujte dona, zničte skříň a najdete okno do vojenské akademie (dolů poklopem do malého tunelu).
  2. Okraďte strហa dostanete se do akademie. Po vaší levici i pravici jsou schody. Jedny z nich si vyberte a překonejte dveře do kanceláří akademie.

V akademii se pravděpodobně budete muset zbavit dvou stráží, které nebudou moc šastné, že vás tam vidí. Držte se napravo a v jedné z menších místností najděte profesora. Můžete ho zabít, pokud chcete, ale já bych to nedoporučoval (nicméně ta možnost v rozhovoru zůstane, takže si dávejte pozor). Ten rukopis, který hledáte, leží u něj na stole. Můžete si ho přečíst, zastavte čas a vrate se do kanceláře Vatikánu. Dejte rukopis Romanovi (všechno proběhne během rozhovoru). Zastavte čas (opět se můžete pokusit chytit dítě) a jděte do ústavu (Římský liturgický úřad - Roman Liturgy Institute). Zde si promluvte se strážným, jenž stojí před vstupem do tajných laboratoří, přičemž mu řekněte, že jste Isador. Pustí vás dovnitř. Vejděte a dole si promluvte s Romanem. Zastavte čas, vyjděte ven a počkejte na mnicha probíhajícího kolem (možná bude stát u dveří). Řekne vám, že na úřadě se stala loupež, takže is pospěšte a co nejrychleji se tam vrate. Promluvte si s Romanem, jděte do hospody a promluvte si s barmanem. Během hovoru zloděj uteče. Před barem si promluvte s dětmi, které vám řeknou, že zloděj běžel směrem k parku. Jděte za ním a nakonec ho najdete, jak mluví s kardinálem na stejném místě, jako předtím vy. Promluvte si s kardinálem, kterému seberte krystal a vrate ho bratru Romanovi na úřadě. Teď máte trochu času, takže si jděte znovu promluvit se starostou. Opět se ho optejte, co má za problém, a zajděte za sekretářku, čehož výsledkem bude cesta ke kováři a do lékárny. Nyní musíte najít nálož. Jděte do katakomb, ve kterých musíte najít velkou jeskyni se spoustou malých sloupků. Nálož najdete připevněnou na jednom z kostlivců na zemi. Po jejím nálezu se vrate za kovářem, který vám vysvětlí, jak se používá. Po rozhovoru se vrate do katakomb a najděte to nejnižší místo. Stiskněte tlačítko "Použít bombu" a objeví se Královna krys, kterou obratem zabijte. Po její smrti to jděte ohlásit starostovi. Dá vám papír, který vám zaručuje libovolnou věc z lékárny, takže tam jděte a vyberte si, co chcete. Zastavte čas a vrate se na úřad za bratrem Romanem. Nyní jděte do katedrály (na mapě označená jako klášter) a promluvte si s mnichem, který po vás bude chtít svou sošku svaté Marie, než vás pusti dovnitř. Sice ho můžete převědčit, aby vás pustil i bez ní, ale to bych nedoporučoval, takže ji šupejte najít :o). Promluvte si s Romanem a majitelem zastavárny. Sošku najdete v jedné z truhel (v té jediné, kterou jde prohledat) v katakombách. Vrate se ke katedrále a dejte mnichovi jeho sošku. Nyní již můžete vstoupit, takže tak učiňte a jděte dolů. Najděte místnost s dlouhou policí, kterou prohledejte. Až budete mít Ostrost kosy, vrate se za Romanem a vydejte se do Avignonu (východ je na severu mapy).

AVIGNON

Jděte do papežského paláce a najděte biskupa Paula Jerome Massata. Strហnalevo vám řekne, jak se k němu dostanete. Promluvte si s biskupem o všem, co půjde, a potom se vydejte k templářům. Promluvte si se strážným, ale ten vás nepustí dovnitř. Protože zde ničeho nedosáhnete, jděte si promluvit s otcem Guillaumem do kláštera svatého Benedikta. Vaše tlachání s otcem přeruší mnich, který vám oznámí, že přišery útočí. Vyjděte ven a pobijte všechny příšery, které se objevily na hřbitově. Po krvavém výkonu se vrate zpět za otcem, s kterým si promluvte o templářích. Po rozhovoru si o tom samém jděte pokecat s jeptiškou před klášterem svaté Augustiny. Vejděte do kláštera a promluvte si s matkou představenou o chybějící dívce. Promluvte si se stráží na severu a dozvíte se, že templáři milují boj. Vrate se k templářům a řekněte strážnému, že pro něj máte malou sázku. Stále vás nepustí, ale když mu řeknete, že se s ním vsázíte, že porazíte templáře v boji, neznámý hlas vás pozve dovnitř. Uvnitř je za sochou žebřík, po němž si probojujte cestu až nahoru do věže. Předtím, než s vámi bude Eliott mluvit, musíte zlikvidovat všechny tři templáře. Po rozhovoru s Eliottem jděte ve na promluvte si se strážným poblíž konce mostu (na severu mapy), který vám poví, že Shavier už odešel. Ohlašte se zpět biskupovi v paláci, zajděte do hostince a otevřete všechny truhlice. V jedné z nich naleznete Amulet večné lásky. Promluvte si o tom s barmanem, který vám řekne, že starožitník tyto předměty přechovává, tak a mu ho vezmete. S ním si promluvte o zmizelé dívce. Jděte do městského archivu a promluvte si s knihovníkem. Nebude mít čas si s vámi promluvit, protože potřebuje něco rozluštit. Vezměte jeho svitek k otci Guillaumovi, který ho rozluští. Úplně zapomene, že na ten svitek čekáte, a pošle ho zpátky po poslíčkovi. Jděte zpět za knihovníkem a konečně si promluvte o té zmizelé dívce. Řekne vám, že Odo o ní ví úplně všechno, takže se vrate do obchodu s kuriozitami a řekněte mu, a vás přestane tahat za nos. Tentokrát vám dá dopis pro vesnického faráře. Jděte do vesnice na východu a na kopci naleznete kostel. Uvnitř si promluvte s knězem a dejte mu ten dopis. Přečte si ho a dá vám dopis pro matku představenou, kteréh ho doneste. Zastavte čas a pokud nejste, přepravte se do ulic Avignonu. Počkejte na dítě, které k vám přiběhne s rozrušující zprávou. Jděte zpět do východní vesnice, nahoru ke kostelu a znovu za knězem. Nyní jděte k farmě. Zabijte příšeru a promluvte si postupně s farmářem a Thomasem (nebo spíš oni si promluví s vámi). Na konci rozhovoru se rozhodněte ját s Thomasem. Při rozhovoru s Thomasem v jeho místnosti se rozhodněte jít skrz most (čas na odpočinek budete mít později). U mostu si promluvte s Thomasem a překročte ho. Protože to nezvládnete, ocitnete se polomrtví v Papežském paláci. Po rozhovoru zůstaňte, kde jste, a zastavte čas. Nato si promluvte s biskupem (pokud si s vámi sám nepromluví dříve) a jděte do laboratoří, kam vás nasměroval biskup. Před laboratořemi si promluvte se stážným, řekne vám, jak se dostat dovnitř. Po všech rozhovorech se vybavte kosou a vložte do ní krystaly (kliknete na ně po vybavení se kosou) a řekněte Iacopovi, že už jste připravení. Monstra buď uvězněte nebo je zabijte. Poté si znovu promluvte s Iacopem (rozhovor musí začít on). Po rozhovoru se ocitnete zpět v ulicích Avignonu. Jděte k mostu a všechno tam pobijte. Teď pokračujte na sever.

Paříž

Objevíte se v místnosti v hospodě. Promluvte si s barmanem a vůdcem občanů. Vydejte se do ulic, nahoďte mapu a vydejte se k Notre Dame. Po cestě vás zastaví nějací strážní a zavedou vás k vládcům Paříže, šlechtické rodině Dumontů. Po rozhovoru se pokuste znovu jít k Notre Dame. Tentokrát vás zastaví podivný chlapík, který vám dá klíč. Jdě ke kováři a zjistíte, že je to také zámečník. Dá vám knihu všech klíčů, které vyrobil. Podle obrázku najděte shodný s tím, který máte, a promluvte si s ním znovu. Řekne vám, že ten klíč je od místnosti hlídačů ve Strážní zbrojovně. Jděte tam a odemkněte tu místnost (přímo naproti vstupu), jděte dovnitř a promluvte si zde s hochem. Po rozhovoru se vydejte do soudní budovy a v šatně najděte papíry, které potřebujete. Konečně se vydejte do Notre Damu. Uvnitř si promluvte s mnichem, vrate se ven a budete zatčeni. Objevíte se opět s Dumonty v soudní budově. Spolupracujte s nimi a naleznete vstup do Pařížských katakomb. Nyní se vydejte do kostelního skladiště a Bastilly. Ve skladišti najdete šperkovnici s ornamenty, ve které bude prsten, a v Bastille naleznete Alberta. Albertovi dejte papíry a vypuste ho z vězení. Prsten vrate Sophii v domě Dumontů. Pošoupněte čas o den dopředu a promluvte si v hospodě s Albertem. Promluvte si s ním a barmanem a řekněte mu, že chcete pití. Rozhodněte se mu pomoct. Ukradený portrét naleznete ve starém šlechtickém skladišti, ale budete k něm potřebovat klíč. Klíč můžete získat od sluhy v domě nebo v truhle před skladištěm. Nalezený portrét vrate barmanovi. Pokud už začala revoluce, stráže a vojáci by na vás měli začít útočit. Pokud ano, utečte nebo je zabijze. Nyní se vydejte do soudní budovi a vrate falšované dokumenty do stejné skříně, odkud jste je vzali. Promluvte si se Sophií v domě Dumontů a řekněte ji, že už jí máte pokrk a zabijte ji (není to tak snadné, takže si možná vypomozte magií). Po její smrti se vybavte jejím mečem Ruka shnilé kostry (nebo tak nějak). Teď se vrate do správcovské místnosti ve zbrojnici a promluvte si s chlapcem. Vyjděte ven a zastavte čas. Proběhne kolem vás chlapec a po rozhovoru se vydejte na sever.

Antverpy

Nejprve jděte do hlavního sídla Bellringerů a promluvte si se Saalem, abyste měli místo, kde můžete zůstat. Nyní jděte nahoru a promlvte si s Lodewykem a přijměte úkol nalézt staré poznámky bratra Ijsbranda. Teď jděte za hrobníkem a promluvte si s ním, abyste získali jeko úkol se dřevem. Jděte ven a nahoře na ulici naleznete dědečka na kolečkovém křesle. Promluvte si s ním a slibte, že najdete jeho krystal. Jděte k Hennings-Fleckům a promluvte si několikrát s Karlem, až vás požádá o pomoct. Nabídněte mu ji a jděte si promluvit s Akkermanem. Dá vám starý rezavý klíč. Teď jděte někam na venkov a zabijte tam pá monster. Tam také naleznete haldu dřeva pro hrobníka, zamčený trezor s nějakými vzkazy pro Akkermana a zamčenoiu truhlu, kterou budete muset "odemknout" nebo rozbít, abyste se dostali k poznámkám bratra Ijsbranda pro bratra Lodewyka. Předměty vrate jejich náležitým vlastníkům (jako poslední jděte ke hrobníkovi). Když budete vracet dřevo, bude po vás chtít hrobník také nějaké hřebíky, které může vyrobit kovář. Na cestě do kovárny se zastavte ve starožitnictví a kupte starý magický meč. Teď jděte ke kováři, nechte vyrobit hřebíky a povězte mu starožitníkův příběh. Protože kováři bude výroba křebíků trvat půl dne, vydejte se do ulic Antverp (do zimní arény). Až zde zabijete všechna monstra, budete moci na kovadline zkout Pekelný meč. Posuňte čas, až nastane noc, a jděte do salónu. V něm narazíte na několik alchymistických bojovníků. Zabijte je a pomožte/uzdravte blízkou kurtizánu (buďte opatrní při rozhovoru s ní). Nyní jděte ven a posunujte čas, dokud se nezastaví. Proběhne kolem vás chlapec a řekne vám, že na vás někdo čeká u holičství. Zde se setkejte s Gulikem a odmítněte všechny jeho nabídky. To se mu nebude příliš líbit, takže ho budete muset zabít. Po jeho smrti jděte a promluvte si se starostou. Protože už od vaší návštěvy u kováře uplynul více než den, jděte za ním, vyzvedněte hřebíky a zaneste je hrobníkovi. Posuňte čas 3/4 dne dopředu (nebo do půlnoci) a stavte se u kurtizány pro svou odměnu. Dá vám krystal, která ukradla minulou noc od jednoho alchymistického bojovníka. Je to dědečkův krystal, takže mu ho vrate (až ráno). Nyní se jděte zeptat kováře, zda nepotřebuje nějakou nemoc. Nabídněte se, že donesete železo a jděte k Válečnému monumentu. Ve staré napůl rozbořené katedrále najdete pod schody několik truhel. Všechny je otevřte a prohledejte oltář (pořád dole). Vrate se ke kováři, dejte mu hrudní plát a vezměte si peníze. Teď jděte před holičství a promluvte si s Joopem, chlapcem nedaleko holičství. Teď si jděte promluvit s Lukasem, chlapcem stojícím pod lodí před salónem. Promluvte si s ním o všem a dejte mu nějaké drobné. Měl by vám říct, že mlha si vybrala další dvě oběti. Počkejte do rána a jděte k hrobníkovi. Hned, jak vejdete, na vás promluví mrtvé tělo. Pomožte mu. Jděte k Válečnému monumentu (určitě s sebou mějte lopatu), najděte čerstvě vykopaný hrob, prohledejte a rozkopejte ho. Najdete pohřbenou dýku. Vezměte ji ke starožitníkovi. Pomožte mu s krabicí. Jděte ke kováři a pomožte mu ukout zvon. Teď se vrate k Joopovi a promluvte si s ním ostaré mapě. Slibte mu, že pomůžete jeho bratrovi. Teď se vydejte do Lesní kaple. Tam zlikvidujte všechny čtyři alchymistické bojovníky (s tím uvnitř si budete muset nejdříve promluvit). Po jejich smrti si promluvte s Joopovým bratrem. Vydejte se na venkov a z něho do Temné stezky. Tam zabijte všechna monstra a bojovníky. Na konci mostu nalevo je vstup do Temné věže. Jděte dovnitř, na první křižovatce se vydejte napravo a zabijte všechny alchymistické bojovníky spolu s jejich šéfem, Orvarem. Až bude mrtvý, promluvte si s kuchařem a řekněte mu, že jste připravení. Lodí se vydejte do Anglie.

Anglie

Probudíte se v rybářské vesničce. Po rozhovoru se Simone jděte do Jižní Londýnské banky. Tady si promluvte s barmanem a zajistěte si místo ke spánku. Nyní se vydejte do Severní Londýnské banky, ale hned po pkřekročení mostu budete zatknuti a zavedeni k Londánské premierce Rhianně. Promluvte si s ní a řekněte jí, že jí přivedete zpět Shaviera. Než se zastaví čas, můžete si dělat, co chcete. Po zastavení času jděte na Glastonburský most, promluvte si se Seanem a jděte dál, jak naplánoval. Na cestě na vás zaútočí avalonští hraničáři. Nebuďte vystrašení a ukažte jejich veliteli, zač je toho loket. Po boji a rozhovoru souhlaste, že pomůžete Johnovi, jděte do Glastonbury a přilehlých lesů. Nalezněte vězení, promluvte si s policistou vepředu a zaplate za Johna kauci. Až John vyjde z vězení, promluvte si s ním a donute ho, aby vám pomohl. Po rozhovoru zastavte čas a jděte do hospody hned naproti vězení. Uvnitř si promluvte s kapitánem stráží. Po rozhovoru překročíte Avalonský most a ocitnete se před tajným tunelem, skrz který projdete na Avalonský ostrov. Na ostrově se držte vlevo a jděte kolem jezera. Dívejte se po tunelo napravo a až ho najdete, vstupte do něj. Ocitnete se v Avalonském chrámu. Probojujet se až nahoru a prolezte ven střechiz. Na střeše se spíš snažte najít teleport a dostat se nahoru než se snažit někoho zabít. Nahoře je stůl, ve kterém je Shavierova poznámka. Přečtěte si ji a budete teleportováni zpět do Glastonbury. Ohlašte se Rhiannoně, která vám dá povolení znovuzprovoznit zvon na katedrále. Nyní jdtě do severní Londýnské banky. Po cestě k muzeu vás požádá občan (pokud ne, promluvte si s ním, stojí před posledním domem kousek od mostu před Severní Londýnskou bankou), abyste zkontrolovali výkřiky z domu. Jděte dovnitř a pomožte tělu na zemi. V jednom ze stolů naleznete jeho deník. Přečtěte si ho a jděte do muzea. V muzeu si promluvte s Richardem, promluvte si o všem a slibte mu za zvon hrníček, poté následujte Sama ven. Hned venku na vás Sam zaútočí, takže se nebojte se bránit. Vezměte mu všechno, co měl u sebe, a vrate se k Jimovi do domu. Promluvte si s ním a vrate mu jeho věci, poté se vrate do Severní londýnské banky. Jděte do hospody U Tří malých prasátek, promluvte si s barmanem Ianem a o hrníček bojujte s Bobem. Až budete mít hrníček, vrate s edo muzea a dejte ho Richardovi. Protože jste sami a nejste dost silní na to, abyste zanesli zvon zpět do katedrály, budete potřebovat pomoc ještě nejméně od dvou silných mužů. Jděte do Jižní Londýnské banky a na ulici naleznete silného muže. Promluvte si s ním, uzdravte ho a on vám omůže. Jděte do hospody a pronajměte si místnost. Uvnitř si promluvte s hráči fotbalu a uzdravte jejich brankáře (stejně jako siláka) a on vám také pomůže. Máte dva muže, tak se vrate do muzea. Tam si promluvte s muži a budete teleportováni do katedrály, kde spravíte zvon. V katedrále zazvoňte na zvon a budete zase snít. Po snu se ohlaště zpět Rhiannoně. Po rozhovoru s ní jděte zpět do rybářské vesničky. Tam se drže vpravo a promluvte si s rybářem. Řekne vám, že Shavier ukradl jeho loď a jel do Skandinávie. Buďte šokovaní. Až se zotavíte z toho šoku, promluvte si s rybářem Simonem, tím, který vás zachránil, a zaplate mu, co požaduje, na opravu vaší lodi. Zastavte čas a znovu si promluvte se Simonem a plujte východně k nejbližším dokům. Počkejte, dokud se neobjeví, a promluvte si s ním. Rozhodněte se mu pomoci a po rozhovoru zamiřte dopředu do hradu current w stávajícího pána a zabijte jeho i všechny jeho společníky, potom se vrate za Vidrikem. Posuňte čas o den dopředu a vrate se znovu za Vidrikem do hradu. Měl by se vám zastavit čas. Pokud ne, zastavte ho a vrate se zpět do pevnosti, kde si promluvte se Shavierem. Po rozhovoru jděte do sídla madam Meanai apromluvte si s ní. Po snech si s ní znovu promluvte a vydejte se do Krakowa (jižne na mapě).

STOCKHOLM

Ve Stockholmu ze všeho nejdříve nalezněte muže s červenou kůží. Měl by být někde napravo od místa, kde začínáte. Pomožte mu a po rozhovoru se vydejte do hospody. Uvnitř si vás s někým splete profesor Knu Vath, takže ho na chvíli ignorujte. Promluvte si s barmanem o opilém profesorovi, zeptejte s ho, kdo prodává alkohol a pronajměte si místnost (nemusí to být přesně v tomhle pořádku). Jděte ven a nalezněte skladiště, které by mělo být blízko laboratoře Knuta Vatha. Uvnitř skladiště všechny zabijte a vrate se zpět za mužem s červenou kůží. Můžete si s ním jednou či dvakrát potrénovat, ale ještě nezastavujte čas. Nyní se vydejte ke zničené části přístavu a promluvte si s lodníkem o podivné mlze. Potom si jděte promluvit s mistrem na druhé straně přístavu a nabídněte se, že uděláte tu misi. Jděte znovu za lodníkem a naloďte se na loď do princezny Solveigy. Kapitánův deník naleznete v truhle schované v trévě za Zuby (tím velkým, zlým monstrem). Kritické místo, kam máte položit bombu, je na vrchu té kamenné spirály. Až položíte bombu a budete mít deník, vrate se do Stockholmu, promluvte si s lodníkem a mistrem přístavu a zastavte čas. Při zastaveném čase si promluvte s profesorem Knutem Vathem v hospodě, poté jděte do jeho laboratoře, počkejte do rána a znovu si s ním promluvte. After the d Po rozhovoru kopněte do stroje, promluvte si s ním znovu a jděte do dísla Hammarskjoldů. Než se dostanete dovnitř, budete si muset promluvit s profesorem před ním. Až se dostanete dovnitř, najděte a hodně si promluvte se Shavierem. Potom jděte do katedrály a promluvte si s Boem. Vyhrajte boj, promluvte si s ním znovu a potom také s Shavierem. Až budete zpět v sídle Hammarskjoldů, promluvte si se Shavierem a vydejte se do akademie. Tam si promluvte jen s alchymistyckým vědcem. Nebude moc spolupracovat kvůli Islandské kampani. Po stručném rozhovoru se ohlaste zpět Shavierovi. Hammarskjoldské ponorka bude v přístavu, takže tam jděte a vlezte do ní. Tam si promluvte s Shavierem, vylezte po žebříku a ocitnete se u tajného vchodu do pevnosti na Isladnu. Promluvte si s Hammarskjoldem a následujte ho do pevnosti. Probojujte si cestu až nahoru a vstupte do osobních komnat Hrannara. Zabijte ho (což ale není nutné) a vrate se do ponorky. Východ mimo pevnost naleznete zhruba v půlce. V ponorce si promluvte se Shavierem a jděte nahoru, budete zpět ve Stockholmu. Tam jděte na královský dvůr a promluvte si s králem. Zastavte čas a promluvte si s vědcem v akademii a poté opět s králem. Po rozhovoru jděte do Overseer's Domain (hned za králem). Ještě jednou si promluvte s králem a následujte Shaviera a Hammarskjolda zpět do ulic Stockholmu a odplujte na jih do Rigy.

Riga

V Rize jděte do kasáren, najděte Seržanta a řekněte mu, že jste připravení vstoupit do mlhy (odejděte z mapy na jih).

Arény

Až budete konečně v mlze (poznáte to podle přítomnosti alchymistyckých bojovníků), jděte a bojujte s velkými monstry. Naneštěstí se dostanete do arény s mágem uvnitř a otráveným deštěm, který vás zabijte. Obživte se a objevíte se v lékárně zpět v Rize. Promluvte si se Shavierem a potom zamiřte do hospoty. Pokud zde lord Vidrik ještě není, posuňte čas, dokud se neobjeví, a promluvte si s ním. Rozhodněte se mu pomoct a po rozhovoru jděte do hradu stávajícího pána, zabijte ho i všechny jeho pomocníky a vrate se za Vidrikem. Posuňte čas o jeden den a vrate se zpět do hradu promluvit si s Vidrikem. Měli byste mít zastavený čas, pokud ne, zastavte ho a jděte zpět do kasáren za Shavierem. Po rozhovoru jděte do sídla madam Meanai a promluvte si s ní. Po snech si s ní znovu promluvte a vydejte se do Krakowa (jižně na mapě).

Krakow

V Krakowě si promluvte se Shavierem a nalezněte starobylou katedrálu. Před ní i uvnitř si znovu promluvte se Shavierem. Po rozhovorech se vrate zpět do ulic Krakowa a zabijte všechny lidi, kteří se změní v monstra. Po masakru nalezněte vchod do jeskyná a vstupte. Uvnitř si znovu promluvte se Shavierem a zabijte všechny Strážné, nalezněte východ z jeskyní, Post Tenebras Lux, na druhé straně než jste vstoupili a vstupte do něj. Tak a mělo by být hotovo :o).

Návod je napsán pro stránky Abeceda her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: