NeobvyklĂĄ popularita Counter-Striku, trvajĂcĂ uĹž neuvÄĹitelnÄ dlouho, dovedla Valve nejprve k jeho komerÄnĂmu vydĂĄnĂ (tzv. retail verze, nevyĹžadujĂcĂ Half-Life), a poslĂŠze i k myĹĄlence vydat rozĹĄĂĹenou verzi hry pod nĂĄzvem Counter-Strike: Condition Zero. ZĂĄkladnĂ cĂl byl v pĹiblĂĹženĂ hry tÄm, kdo z nÄjakĂŠho dĹŻvodu nemohou vyuĹžĂt hru online â tedy vytvoĹit tĂ˝movÄ orientovanou singlovou hru s poÄĂtaÄem ĹĂzenĂ˝mi spolu i protihrĂĄÄi, zpracovanou nikoli jako klasickou kampaĹ, ale spĂĹĄ jako sĂŠrii dĂlÄĂch, ÄasovÄ krĂĄtkĂ˝ch misĂ. *ArduĹĄka*