Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Forever Worlds
Návod
je přeložen z anglického originálu.
ČÁST
1: Peruánská džungle
Vy
jste Jack Lanser.Jediná cesta ke svatbě s vaší láskou je nalézt jejího
otce v džungli a bezpečně se s ním vrátit. Klikněte na loď,
která kotví v přístavu na úpatí džungle. Čtěte ukazatele směru.
Nyní jste připravení začít.
Jděte
jedinou možnou cestou do džungle do té doby, než vy dosáhnete vesnice. Přivítáte
se se třemi barevně oblečenými místními obyvateli. Promluvte si s nimi.
Nalevo od nich se bude ukazovat cesta.
Dozvíte se,že potřebujete najít knihu a strom.
Nejdříve
vstupte do jediné přístupné chaty. Na pravé straně kufru čti nový
ukazatel směru. Teď prohledejte místnost. Tam na stole je fotografie vaší
milované Nancy. Seber fotografii.
Opusť
chatu a a jdi zmíněnou cestou hlouběji do džungli. Po několika kliknutích
se otočte zpět a po pravé straně leží pod stromem červená kniha. Klikni
na knihu a čtěte ukazatel směru.
Pak klikni na kouzelný strom nad a budeš přenesen do jeho podzemní části..
Vykroč vpřed a velekněz se zmocní Jackovy osoby. Jack je nyní uvězněn a
jeho problémy jsou dvojité. On musí pátrat po doktorovi a vrátit ho jeho
dceři a musí vyřešit, jak
vehnat do úzkých velekněze.
Jdi
ke zvláštnímu přístroji se
zelenými a modrými světly. Klikni na černou obrazovku na hádankový
strojuhelník.Objeví se ohnivá mluvící maska. Kouzelná maska ovládá přístup k portálům, které
vedou k dalším světům. Přístup může být aktivovaný kliknutím na klíče
na spodu stroje ve stejném tvaru jako symboly
na vrcholu stroje. Nejprve si uvědom, že
kdykoliv najdeš hádankový trojúhelník, signalizuje to, že budeš řešit hádanku.
Musíš vždy nejdřív kliknout na trojúhelník.
- Teď,
počítej klíče na stroji zleva doprava 1 - 2 - 3 - 4 - 5 – 6.
- Stiskni
je v tomto pořadí.: 3 - 2 - 3 - 2 - 1 – 2 - 2
ČÁST
2: Země Mu
Vy
jste přijeli do surrealistického, téměř nebeského místa. Jsou zde přístupové
portály k dalším světům. Prozatím tam je jediný přístupný, ale když
se pokusíte o aktivovování dveří, maska vlevo od vstupu začne drmolit.
Klikni na masku a objeví se ještěrka, která tě doprovodí na zbytku cesty.
Teď klikni na dveře a vejdeš do země Mu.
Vy
jste byli přepraveni 70,000 let zpět v čase.
Jděte
cestou vpravo, kde je zvláštní
kamenný sloupec. Zapamatuj si melodie. Ale
v návodu je přesný návod i bez toho. Vrať se na mýtinu a jdi cestou
vlevo. 1x klik, vpravo seber modré banány – jsou k ničemu, ale jsou
tam.Znovu 1x klik a uvidíš vpravo řeku s kánoí na protější straně.
Klikni na řeku. Ouha !!! Krokodýli. Radši pokračuj po cestě.. Jdi vpřed do
té doby, než vy narazíš na kamenné schody, které vedou nahoru k dřevěné platformě
ozdobené ptačími návrhy. Jdi po schodech nahoru. Čtyři velké dřevěné
sloupce ozdobené čerstvými věnci se tyčí k obloze. Z každého sloupce visí
roura, která hraje určitou melodii – viz kamenný sloup.
Klikni
na hádankový trojúhelník. Pak klikni
na každou rouru a poslouchejte jednotlivé melodie.
- Počítejte
roury zleva doprava: 1 - 2 - 3 - 4
- Klikněte
na roury: 3 - 2 - 1 - 2 - 3 -1
Správná
melodie přivolá kondora ,který vás vezme do dalšího světa.. Jděte kupředu
pro vaše první setkání s duchy.
Vstupte
do stavení za duchy. Rozhlédněte se kolem a potom seberte čokolády ze
stolu. Vystoupíte ze stavení. Cestou vlevo
od duchů dojdete k visutému mostu. Jděte přes most a vylezte na kopec
do té doby, než vy dojdete do další vesnice. Jděte do stavení vlevo a
seberte švýcarský armádní nůž. V protějším stavení se dvěma talíři
po obou stranách dveří seberte lampu z stolu. Jsou tam velká křídla v dubové
skříňce. Klikněte na hádankový trojúhelník. Umístěte vaše čokolády
pod křídla.
Nyní
jste u kánoe na druhé straně řeky. Hledejte okolní oblasti a vedle vašich
křídel najdi nějakou další čokoládu. Tyto kusy jsou ozdobené ikonou ještěrky.
Jděte směrem ke kánoi a otočte se. Tam jsou dveře. Klikněte na ně a čtěte
ukazatel směru.
Skočte
si do kánoe a budete přepravovani na
další místo. Tato pláž je důvěrně známá, ale tentokrát tam najdeš
kladivo na plácku vlevo od dveří. Přidejte kladivo k vašemu inventáři a
klikněte na dveře. Nyní jste ve strojovně, která drží všechny herní světy
schopné provozu.
Vy
později prozkoumáte celou tuto
oblast, ale nyní klikni na přístroj před tebou. Toto je ovladač
toku řeky Mu. Klik na páčky, ale kolo se pohybuje špatně. Vezmi kladivo z
inventáře a použijte ho na vršek stroje Teď klikněte na kolo. To se ještě
zdá se být přilepené, ale dělník slyší rachot a přijde stroj opravit.
Skočte
si zpět do kánoe , která tě přepraví na protější pláž. Jak byl přístroj
opraven falešné dveře zmizely a cesta je nyní volná. Vpravo vezmi další
čokoládu s ikonou boty. Pokračujte na cestě vlevo,od čokolády do houští.
Seber šedivý kotouč a vlevo u velkého balvanu seber malé kameny.
Vrátíte
se na pláž. Sbírejte skály pod stromem, vpravo zády ke kanoi
je cesta k domku na kůlech, ale zatím se do něj nedostanete. Vraťte se
na pláž a potom jděte širší cestou vlevo. (nejdřív video).To je další
vesnice. Seber banány pověšené
u chaty vpravo a jdi cestou vlevo od banánů hlouběji
do lesa. Jsi u ozdobeného chrámu. Vpravo za stromem seber látkový sáček.
1x klik vpřed a vlevo seber šedý kotouč.. Teď vstupte do chrámu.
Doprava
je vodní oltář vyzdobený exotickým hadem. Přímo jsou výtahové dveře
které vedou na vrchol chrámu. Vpravo od oltáře jsou čokolády
vyzdobené opičími ikonami. Naproti od oltáře seber ze země kompas. Přibliž
se k vodnímu oltáři a klik na hádankový trojúhelník.
Vezmi
sáček z vašeho inventáře a umísti to před hadem. Dej šedé kameny na sáček.
Plný sáček seber. Otoč se k podstavci proti oltáři. Klikni na hádankový
trojúhelník a potom na něj umísti sáček.
V
místnosti je skleník s párem kouzelných sandálů. Klikněte na hádankový
trojúhelník a potom klikněte na zásuvku naspodu vitríny.. Dejte čokoládu
s botovou ikonou do zásuvky a seber sandály.
Jděte
ven z chrámu a vraťte se na pláž. Cestou doprava čelem k řece vrátíte
se k obrovskému balvanu.. Kliknout na hádankový trojúhelník a potom na
balvan polož sandály z inventáře. To odvalí balvan z cesty a ty
uvidíš rozbitý žebřík .Seber ho.
Vrátíte
se na pláž a znovu navštívíte chatu na kůlech, cestou vlevo čelem k řece..
Kliknout na hádankový trojúhelník. Pak umístěte rozbitý žebřík na plácku
před chatou. Teď použij šedý kotouč na žebříku a bude to opravené.
Dejte žebřík do vašeho inventáře. Žebřík postav k chatě a jdi
dovnitř.
Na
druhé straně chaty je visutý most hlídaný opičákem pojmenovaným Ábel.
Jděte kupředu dvakrát.. Klikněte na hádankový trojúhelník. Umístěte
banány před Ábelem vlevo. On ještě nenechal vás projít. Klikněte na čokoládu
s opičí ikonou a umístěte ji vedle banánů. Setkáte se s doktorem..
Ocitnete se zpět ve vnitřku stromu.
Klikněte
na přístroj. Maska se objeví znovu. Klikněte na jediný dostupný portál ,
který má být přepravovaný do přelétavé věznice.
Část 3: Motýlí
hotel
Nyní
jste v hale hotelu. Stavební architektura a výzdoba téma jsou převážně
motýli. Jděte 1x vpřed k šedým dveřím. Kliknout na ducha za recepcí
Klikněte na zlatou krabici
připevněnou na zdi vpravo a pak stiskněte knoflík vpravo na stole., Vypadá
to že potřebujeme čímsi převážit knoflík na protilehlé straně stolu.
1x klik vpravo od recepce.. Tam je ptačí socha vedle zelené kytky. Tam je také
svícen na skříňce vpravo. Klikni znovu na schránku a umísti sochu na levou
stranu stolu a potom klikněte na knoflík vpravo. Vy můžete nyní projít šedými
dveřmi.
Vy
jste v šestiúhelníkové místnosti obklopené šesti dveřmi, každé s hlídačem
který zkontroluje vaše bezpečnostní prověření. My začneme číslovat dveře
ve směru hodinových ručiček.
- Dveře
1 – hotelová recepce (za vámi)
- Dveře
2 – výroba
- Dveře
3 – administrace
- Dveře
4 – otazník na dveřích (od těchto dveří je nejlépe se orientovat)
- Dveře
5 – skladiště
- Dveře
6 – nakládací přístavní hráz
Projděte
dveře #6 do nakládací dokové oblasti (druhé dveře od otazníku vpravo).
Vlevo vzadu je dokový předák (duch), klikni na něj. Klikněte na něho,
tím převezmeš jeho identitu dovolující Vám vstup do další místnosti.
Roztroušeny
po místnosti jsou tři prázdné nektarové nádoby barvy fialové, zelené a
žluté. Přidejte je k vašemu inventáři.
Vrátíte
se do šestiúhelníkové místnosti a projděte dveře #2 – výroba (druhé
dveře od otazníku vlevo). To je plné komplikovaných strojů a dopravních pásů.
Zkoumejte přístroj vlevo.. Toto je nouzový vypínač. Jděte vlevo od tohoto
stroje a najdi červenou nektarovou sklenici na potrubí. Teď jděte nahoru na
kovové schodiště a mluvte s vedoucím duchem na vrcholu schodů. Pak seber
jantar vlevo na stole. Cestou k východu si všimni dveří se žlutými
pruhy, zatím nepřístupnými.
Zpět
v šestiúhelníkové místnosti; projdi dveřmi #5 do skladiště (první
vpravo od otazníku) Jdi přímo ke stolu a seber počitadlo. Klikněte na hádankový
aktivní bod na stole. Objeví se sada motýlů. Pamatujte si: Modrý, červený,
červený, modrý, purpurový, žlutý.
Vlevo
od stolu jsou čtyři velké kádě výživného
nektaru. Tento nektar živí motýly. Klikněte na měřidlo nad kohoutkem každé
kádě. Přilož ke každému kohoutku nádobu příslušné barvy. Až se naplní
seber je zpět. Pokračujte místností vlevo do té doby, než jste čelem
proti stroji v rohu místnosti. Klikněte na hádankový trojúhelník . Potom
stiskněte knoflík vlevo. Tři vzory se objeví v kontrolním okénku. Točte
prvním vzorem dokud dva žluté kruhy směřují zleva doprava .Točte druhým
vzorem dokud zelený není žlutý kruh svisle dolů.Točte třetím vzorem
dokud dvou červené kruhy nejdou doprava.
Vytiskne
se povolovací papír a ty se vrátíš
do šestiúhelníkové místnosti.
Užívejte
povolovací formulář vy jste vzali z průmyslové vedoucí závodu náplně na
dveřích uvést místnost #3 – administrace. Přímo vpřed jsou dveře k výkonným
kancelářím, ale ta místnost je uzavřená do té doby, než vy uvaříte způsob
jak přesvědčit náplně odejít z místnosti. Povídání s náplněmi dření
v jejich stolech učit se , že diagram na stěně doprava je popis různých
stupňů z nektaru a jejich atributů. Studujte diagram dozvězte se, že vy potřebovat
červený nektar. Ukradené zboží politická mašinérie točení z argumentů
vlevo od nektarového diagramu. Doprava nektarového diagramu jsou dveře které
může byly částečně otevřené, ale jen okamžitě. Tyto dveře vedou k výrobě,
pamatovat si dveře navrhnuté ve žluté barvě? Asi my může způsobit špatnou
funkci v strojích ve výrobě, pak náplně by opustily jejich stoly vám dovolí
ukrást do výkonných kanceláří. Užívejte počitadla ve vašem inventáři
upevnit klínem prérii tyto dveře. Teď vrátíte se do výroby. Jděte do
nouzového vypínače a užívejte točení. Alarm bude znít vyčištění
administrativní kanceláře náplní. Vstupte znovu kanceláře skrz klínové
otevřené dveře a potom rychle se vlouděte do výkonných kanceláří předtím
než vy jste zpozorovali.
Toto
je že tisíce a tisíce z motýlů jsou uvěznění v různém nástroji spojující
zařízení. Ukradené zboží zapalovač na stole čelní vy a potom zahněte
vlevo. Toto je přelétavý kontrolní stůl a má čtyři barevné přelétavé
knoflíky které potřebný být stlačené v správné objednávce uvolnit motýly.
Pamatujte si kombinaci? Lechtivý, červený, červený, lechtivý, neslušný,
zbabělý . Jednou, když oni byli stlačení v správné objednávce, kliknout
na červený knoflík otevřít kontrolní střechu. Kříž k dveřím na straně
protilehlé místnosti. Vlevo od dveří je port pro vaši sklenici červeného
nektaru, vypadá to jako lechtivý symbol. Aktivujte přístav kliknutím na hádankový
trojúhelník na prvním přelétavém sloupci v straně protilehlé místnosti
doprava a potom umístěte vaši sklenici červeného nektaru do přístavu.
Vy
dostanete se kam v obchodním středisku. Vstoupit do obchodního střediska a
sedící za mřížemi doktor fantazírující o chycení značná velikost, bělásek.
Dotýkejte se ho. Sledujte kouzlo buďte rozbití a jste rychle přepravovaný
do věčného stromu. Ještě jednou nemůžete vystoupit strom že kliknout na
odjezd stánek cestovat do dalšího světa. Klikněte na jediný dostupný portál.
ČÁST 4: vulkán
Jděte
přes neúrodnou krajinu do té doby, než uvidíte ducha, pouštějící ho
draka. 3x klik mírně vpravo od směrem k vulkánu najděte červeného draka ve vrásčitém,
stromu v kráteru vulkánu. 3x klik vpřed, otočte se a jděte kupředu 1x do
kopce. Otočte se vpravo a seber čokolády ozdobené včelími ikonami. Vraťte
se k duchovi s drakem. Od něj jděte mírně doprava do malé
vesnice.
Tam
jsou dva duchové. Klikni na ně. V jediné přístupné chatě seber nádobu
s kávou. Zamčený v kleci je jasně barevný papoušek. Klikni na něj.
Vystoupíte z chaty zadem.
Jdi
přímo vpřed k
zamlženým kaňonům. Tam jsou tři cesty. Správná cesta je vlevo. Vstup do
kaňonu a potom jdi doprava. Pak zase doprava a potom se otoč vlevo. Točte mírně
vlevo první cestou a vpřed uvidíš volně stojící dveře v dálce. Bludiště
není tak složité. Popis možná není přesný, ale jen přibližný. Dveře
jsou vstupem k udržovací místnosti. V udržovací místnosti jdi vpřed
jednou a otoč se vpravo, jděte vpřed dvakrát a pak se otoč vlevo a jdi
1x vpřed.. Jdi do prvních dveří nalevo. Toto je reanimační místnost.
Klikněte na hádankový trojúhelník, pak klikněte na hlavní vypínač na
spodu prostředního stroje a komora se otevře. Dej tam jantar z vašeho inventáře.
Klikněte na žluté vyhýbky v správné sekvenci na středním stroji.
- První
nahoře nech jak je
- Druhou
přesuň doprava
- Třetí
přesuň doprava
- Čtvrtou
nech jak je
Klikni
na hlavní vypínač a dej ještěrku vašeho inventáře. Jdi ven. Jdi do místnosti
vpravo od reanimační místnosti. Toto je zvětšovací místnost. Jdi ke
stroji s robotickou rukou. Aktivujte hádanku. Umístěte ještěrku v kotouči
vpravo a další kliknutí na černou páku 2x. Video.
Na
vrcholu vulkánu, klikni na hádankový trojúhelník na obloze. Pak tam dej
draka. Teď připojte vaši konvici na kávu k drakovi. Hrnec a drak pomalu
sestoupí do centra vulkánu. Po jeho návratu ho seber. Jedinou možnou cestou
a kolem ducha s drakem zadním vchodem z chaty, přes bludiště
ke dveřím do udržovací místnosti.
Jděte
kupředu jednou a zahněte vpravo.. Tam jsou uzamčené dveře vpravo. Klikněte
na hádankový trojúhelník na dveřích. Umístěte vaši svícen na spodu dveří.
Teď používejte zapalovač na svícen. Nakonec umístěte konvici na kávu na
svícen. Výbuch.
V místnosti
klikněte na páku vlevo. Kouzelná maska objeví se.
Vraťte
se do chodby a zeptejte se údržbáře, který již uklízí účinky z exploze, jak otevřít zámek
na skříňkách v místnosti. Pak se tam vraťte,a klikněte na hádankový kurzor na zámku skříněk vpravo.
Tam je doktor. Potom co on domluví,
vy se vrátíte do stromu.
Část
5 – listové syntézy
Známým
způsobem se dostaneš k jediným
dostupným dveřím. Jsi ve velíně . Jdi vlevo čelem k přístrojům U
koše seber čokolády. Zády k přístrojům jdi levými dveřmi na dlouhé
straně a pak dalšími dveřmi.
Klikni
na plakát na zdi vpravo. Na stroji jsou 3 obrazovky. Klikej na ně tak, abys
dostal obraz z kombinace včel a líhní. (2x líheň a včela uprostřed ).
Prozkoumej syntetizátor naproti, otevře se přihrádka.
Jdi
ven, 3x klik. Jsi ve velíně. Jdi dveřmi vpravo čelem k velínu.
Otoč
se vlevo a vstup do zvětšovací místnosti. Vpravo jdi k prosklenému
oknu. Včela tě odnese.
Jdi
vlevo směrem ke spodku velké kytky. Pečlivě šplhej na vrchol kytky. Sleduj
révu, namotanou na sloupci květiny, musíš pohybovat svým kurzorem do té
doby, než najdeš místo, kde můžeš jít nahoru. Nahoře najdeš červené
semeno, skryté v listech.
Seber ho.Stejnou cestou jdi dolů.
Najděte
včelu na dřevěném rámu vedle bílé květiny. Klikněte na hádankový trojúhelník.
Vezmi včelí čokoládu z vašeho inventáře a umísti to před včelou.
Vy
budete dopravení letecky zpět do zvětšovací místnosti. Odejděte z místnosti.
Vrátíte se do velína a levými dveřmi zády k velínu jdi do místnosti
s obrazovkami. Dejte semeno z kytky do
zásuvky. Semeno se zvětší. Klikněte na hádankový trojúhelník.
Maska se objeví a znovu promluví.
(proběhnou
závěrečné titulky, jsi u lodě a hra zde neskončí. Nepřišel jsem na nic, co by se dalo ještě dělat, tak jsem hru ukončil ručně).
|