Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
ˇ Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

ˇ Novinky emailem
ˇ Online hry
ˇ Free Hry
ˇ Bazar
ˇ Autoři návodů
ˇ Autoři češtin
ˇ Výrobci her
ˇ Distributoři her

ˇ Soutěž
ˇ Anketa
ˇ Programy ke stažení
ˇ Užitečné informace
ˇ Co pořebujete sehnat?










Návod - Desperados 2: Coopers Revenge

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 27021
Zobrazení tento měsíc: 3506
Desperados 2: Coopers Revenge

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.spellbound.de/web/en/sb.php?m0= ...

Výrobce: 
Spellbound Software
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Desperados 2: Cooper's Revenge je pokračováním veleúspěšné takticko akční strategie Desperados. Tito autoři se ve druhém díle rozhodli změnit žánr a zvolili si third person akční hru s příznačnými náznaky strategie a adventury. Hra mimo jiné nabízí vysoce atraktivní přestřelky v různých lokacích včetně obydleného města, prašných kaňonů, pevností, nebo zcela opuštěných těžařských městeček. *Arduška*


Autor: ArduĹĄka , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Desperados 2: Cooper's Regente

Společnost Spellbound vydala titul Desperados II: Cooper's Revenge, což je pokračování veleúspěšné takticko akční strategie Desperados. Tito autoři se ve druhém díle rozhodli změnit žánr a zvolili si third person akční hru s příznačnými náznaky strategie a adventury. Hra mimo jiné nabízí vysoce atraktivní přestřelky v různých lokacích včetně obydleného města, prašných kaňonů, pevností, nebo zcela opuštěných těžařských městeček, navštívíte klasická westernová města, indiánské vesnice, prašné kaňony, ale také strašidelná města duchů. K dispozici je spousta misí s různou herní náplní jako například infiltrace, adventura a akce. Hlavním hrdinou je opět John Cooper, který se potká se svými přáteli z prvního dílu, kterými jsou Sam Williams, Doc McCoy, Kate O'Hara nebo Pablo Sanchez, jejichž služeb opět v hojné míře využije k dopadení a zneškodnění hlavního padoucha. Desperados 2 je navrženo ve 3D grafice, což sebou samozřejmě nese řadu nových taktických a jiných možností, které tvůrci také tentokrát v rámci této hry bohatě využili. Při soubojích budete moci využít jak izometrického, tak third-person pohledu. V Desperados 2, která kombinuje prvky strategie, taktiky i akce, se podíváte na spoustu různých míst, na výběr budete mít hned několik stupňů obtížností. Umělá inteligence ve hře je zbrusu nová, nepřátelé jsou mnohem taktičtější a přátelé komunikativnější. Každý z vašich hrdinů, přičemž se objeví i dva zcela noví, dokáže ovládat až šest individuálních akcí, více než dvacet z nich je zcela nových, snad nejpodivuhodnější je umění plavat ve vodě. Dokonce pět akcí budete moci naplánovat vašemu hrdinovi dopředu a využít tak vlastnosti Quick Action. Nové a neokoukané prostředí Divokého Západu, spousta vylepšení původního herního konceptu a napínavý příběh jsou předpokladem pro to, abyste se ve hře dobře bavili a získali pocit sounáležitosti s touto velice vydařenou hrou. Uběhlo dlouhých pět let od vydání hry Desperados, než spatřilo světlo její pokračování, tedy Desperados 2, navazující logicky i příběhově na první díl a mohu vám už předem sdělit, že tato hra vám nabídne daleko větší porci dobré a dobrodružné zábavy, než zmíněná jednička. To už ostatně dokazuje od samého začátku příběh plný napětí a překvapivých zvratů. Hlavní postavou je již dobře známý a osvědčený nájemný lovec John Cooper, který se svými přáteli, jichž většinu znáte už z prvního dílu, dělá vše pro to, aby překazil plány zlotřilému bídákovi Dillonovi, jenž v Desperados 2 ztvárňuje hlavní negativní postavu. Kampaň začíná v městečku Santa Fe v Novém Mexiku a první dvě kapitoly nahrazují klasický tutoriál, tedy tréninkovou část, kde se naučíte hlavního hrdinu, se kterým se ve hře pochopitelně ztotožníte, ovládat a zároveň i přijdete na to, co všechno umí a co dokáže. Pro ostřílené hráče to bude nejspíše znamenat velice nudnou a zbytečnou „zábavu“, nicméně nováčkům je zde sdělena celá řádka užitečných informací, třeba například jak se nepozorovaně pohybovat, zacházet se zbraněmi, nebo naopak šetrným způsobem sejmout vyhlédnutou obě a posléze jí velice šikovně uklidit. Nejdříve jste doslova voděni za ručičku, přičemž každá akce je detailně popsána v rozpisu úkolů a až poté je dán prostor vaší vlastní iniciativě, poté už musíte jen vy sami přemýšlet, jak přelstít hlídající bandity a osvobodit všemožná rukojmí0000006284_n00.jpg (85502 bytes) (obr.Úvod). Další mise hry vás zavedou do pevnosti Eagle's Nest, což je lokace dobře známá z prvního dílu, nebo aby se totiž mohl hlavní děj hry naplno rozjet, musí si právě sem Doc McCoy odskočit a vysvobodit své paráky Pabla Sancheze a Sama Williamse, kteří jsou zde proti své vůli drženi. Toto je přímo ukázkový scénář, který na první pohled vypadá úplně beznadějně, zvl᚝ když stojíte před náročným úkolem pouze s jednou postavou. Po chvíli se však přesvědčíte, že nic není tak nemožné a v klidu vymyslíte plán, jak se do pevnosti dostat a poslat přitom na onen svět i převážnou většinu nepřátel. I zde též platí, že cest ke konečnému úspěchu vede vícero a záleží opravdu jen na vás, jestli zvolíte cestu maximálního utajení a tiché likvidace nepřátel, nebo si s chutí a přímočaře zjednáte pořádek vašim šestiranným koltem, či sniperkou. Berte však na vědomí, že žádná metoda není soběstačná, ve hře jsou chvíle, kdy musíte chtě nechtě použít i to nejbrutálnější násilí a prokázat bleskurychlé reflexy, nebo naopak vše podřídit naprosté tichosti a diskrétnosti. Ačkoli je z velké části vᚠtým ve stejném složení jako v první dílu, pouze Číňanka Mia je nahrazena indiánem Hawkeyem, stojí za to si ho znovu alespoň ve stručnosti představit, protože schopnosti postav v některých případech doznaly drobných změn. Vůdcem je již zmiňovaný John Cooper, jehož základním vybavením je klasický šestiranný kolt a nůž, kterým lze bodat nebo ho vrhat na dálku. Opět nechybí ani jeho hrací hodinky, jejichž hudba dokáže do určité vzdálenosti přilákat pozornost nepřátel. Arthur Doc McCoy je další klíčovou postavou, jeho šestiranný kolt s dlouhou hlavní je sice dobrou zbraní, ale nedoceníte jí tolik jako sniperku, která má daleký dostřel a smrtící přesnost, neoplývá však velkým počtem munice. Další vítanou dovedností Doc McCoye jsou skleněné lahvičky s omamným plynem, které vrhá na dálku a spolehlivě uspí v mžiku i celou skupinku nepřátel, navíc dokáže léčit sebe a další postavy, jenž utrpěly zranění. Pablo Sanchez už od pohledu není složitý člověk, vládne zato hrubou silou. Služby černocha Sama Williamse jsou rovněž k nezaplacení, hlavně ve chvílích, kdy potřebujete něco nebo někoho vyhodit do povětří. Jedinou zástupkyní něžného pohlaví je tentokrát Kate O'Hara, která se ohání dámskou pistolkou a je mistrem v poutání pozornosti. Má dvě osvědčené metody, buď začne okolo stojící chlapíky svádět a naláká je do místa, kde už si s nimi nějak poradíte, nebo začne předstírat omdlení. Posledním hratelným charakterem je nováček indián Hawkey, který ve vašich službách se sice ocitá až v pozdějších fázích hry, ale i přesto se stane důležitým pomocníkem. Cenné jsou hlavně jeho tiché zbraně typu luk s šípy a tomahavk, navíc jako jediná postava umí plavat, což přijde vhod, pokud vám v cestě stojí vodní živel. Také dokáže hvízdáním odehnat koně a tím odpoutat pozornost poblíž stojících nepřátel. Díky dvěma typům obtížnosti by si na své měl přijít opravdu každý. Na jednodušší úroveň je snadnější někoho omráčit a rovněž déle trvá, než se dotyčný opět probere. Sesbírané předměty mají navíc větší hodnotu, tak například nález krabičky nábojů do sniperky v nižší obtížnosti znamená přírůstek hned tří nábojnic, při obtížnější vám už ale přibude pouze jedna. Podobně to funguje i u všech dalších předmětů. Náboje pro kolty, brokovnici a Winchestrovku jsou jinak kupodivu totožné, speciální střelivo se proto sbírá jen pro Docovu sniperku, nebo pro kulomet. Mnohem důležitější než grafické zpracování, nebo ozvučení hry, je v tomto případě stavba misí a jejich nápaditost. Právě zde měli tvůrci velikou šanci ukázat své designérské vlohy a vtáhnout nás do hry skvělým příběhem, což se jim dokonale podařilo. Jsou zde totiž přítomny jak střelecké mise, jako například obrana osadníků proti několika vlnám banditů, tak mise tiché, jako noční vyslechnutí rozhovoru padouchů, nebo osvobození posledního člena týmu a věřte mi, že všechny jsou zpracovány výtečně.

Mise I. – Santa Fe.

1. Where's Dillon?

Jak už jsem se zmínila v Úvodu k této hře, celá I.mise je tréninkem a jako takovou je nutné i brát. Pokud chcete hrát z pohledu třetí osoby, klikněte vpravo dole na ikonku vaší postavy, tedy na Johna, tak si hru rozbalíte na plochu. Pokud budete pohybovat kolečkem myši, můžete si vlevo nahoře úkon, který chcete provádět, jako například kolt, nůž, nebo hod nožem, totéž můžete provádět (platí pro celou hru) i pomocí klávesy „Tab“. Jakmile se tedy ocitnete ve hře a rozbalíte ji na plochu, počnete hrát za Johna. Kate bude obtěžována sprostým opilcem, což samozřejmě nemůžete strpět, takže ho srazte pěstí k zemi, dál si ho už nevšímejte. Nyní se vydejte dopředu ke střelnici, Kate přijde za vámi a bude chtít nějakou pudřenku. Seberte tedy ze země několik nábojů, přepněte se vlevo nahoře na vᚠkolt a před vámi sestřelte z pultíku několik plechovic. Zde je nutné zaměřit červený křížový kurzor na plechovku, počkat až se tento zmenší na stříbrný, jeho střed musí mířit na vámi vybranou plechovku a levým tlačítkem vystřelte. Poté co se vám podaří sestřelit všechny plechovky, vyhrajete pudřenku, kterou předáte Kate a sami se přesunete ke vchodu do Salónu. Vejděte dovnitř a jděte na druhou stranu, po cestě seberte nůž, vyberte si vlevo nahoře ikonku „hod nožem“ a potichu zabijte posledního chlápka naproti u zdi (levým tlačítkem myši nůž po něm hodíte), je to Dogg, jeden z mužů Dillonovy ochranky. Seberte nůž a jeho mrtvolu si naložte na záda (mezerník), vyjděte ze Salónu ven, odbočte doprava a jděte ke Kate, stojící u vozu, mrtvolu položte zleva vedle vozu (opět mezerník). Nyní se přepnete automaticky na Kate, vstupte bočním vchodem zpět do salónu a ihned počněte prvního darebáka svádět (vyberte v nabídce), jakmile vás spatří, v tu chvíli mu foukněte do obličeje pudr, tak ho na chvíli oslepíte a jakmile se začne motat, srazte ho pěstí a svažte ho0000006284_n01.jpg (104629 bytes) (obr.1). Pokud za vámi nepřiběhne John, což se může stát, odbočte doleva a vyjděte nahoru po schodišti, kde stejným způsobem eliminujte další Dillonovu gorilu, můžete ho srazit i pěstí, Kate umí dát ránu pěstí tak razantně, že její síla je jako byste uhodili lumpa předkem od vozu. Jinak způsobů je více, svádět ho, použít pudr, vyvolat hádku mezi oběma nohsledy, dodržujte však jedno, pokud chcete zabíjet, tak pouze jako John potichu nožem, nesmíte způsobit hluk (přepínat se mezi postavami můžete na písmenné klávesnici klávesami 1, 2, 3, atd.). Jakmile se zbavíte v tichosti obou goril v poschodí, vstupte jako John do pokoje a pěstí „uspěte“ Dillona, přepněte se na Kate a svažte ho.

2. Engle´s Nest - Marsal be in a tight spot.

Z animace zjistíte, že jste Dillona odevzdali do rukou strážců zákona, zároveň se dozvíte, že se v městě objevil šerif Cooper, Johnův bratr, který se ale dostal do velkých obtíží. Přidá se k vám i Doc Mac Coy a všichni se posléze v reále ocitnete na malém dvorku. Naproti v kůlně posbírejte několik užitečných předmětů, naleznete i uspávací plyn pro Coye, no nejprve se tam samozřejmě musíte nějakým způsobem dostat. Způsobů je opět několik, já použila Kate, která všechny bandity nalákala na dvůr, poté jako John je pěstí posrážela na zem a jako Kate rychle všechny svázala. Můžete také jako John použít na nejbližší bídáky hod nožem, hlavně se opět chovejte zcela tiše. Poté co se banditů zbavíte, přepněte se na Johna a projděte vrátky, která si ale musíte předem otevřít (levý „Alt“ + levé tlačítko myši). Pokračujte stejným způsobem v likvidaci zbylých banditů, poté vstupte do stáje jako John, setkáte se s bratrem, který je pověšený v poutech za ruce, bohužel vám zemře přímo před očima. Ještě vám stačí předat jeho hodinky a vás, tedy Johna přepadla nesmírná touha pomstít bratrovu smrt. V animaci tedy vyšlete Doc Mac Coe, aby se poohlédl po Samovi Williamsovi a Pablo Sanchezovi.

Mise II. – Eaggle´s Nest.

1. Trouble at Eagle´s Nest.

Nyní tedy budete postupovat dále za postavu Doc Mac Coe, vaším úkolem je sehnat pro Johna Pablo Sancheze a Sama Williamse, ti jsou však vězněni v pevnosti, nazývané „Orlí Hnízdo“. Zcela tichý postup vpřed je zhola vyloučený, tudíž se připravte na velice těžké střelecké souboje. Po všech mrtvých sbírejte střelivo a všechny ostatní užitečnosti (to dělejte stále dál v celé hře, nebudu už na to dále upozorňovat), navíc doktor Doc Mac Coy má vlastnost sám sebe uzdravovat, čehož je nutné stále využívat. Otočte se o sto osmdesát stupňů dozadu, tak zjistíte, že se nalézáte dole přímo pod pevností. Hned zpočátku berte na vědomí, že v pevnosti se nachází banditů jako much na hnojišti, takže využívejte každou možnost k úkrytu, střílejte bandity pokud možno zdálky ze sniperky, používejte i poplašné výstřely, abyste bandity sražené do hloučků rozptýlili, využívejte i možnost vyklánění se z úkrytu do stran, kdy na nepřátele vidíte, ale oni na vás ne (klávesy „Q“ a „E“), nezapomeňte ani v případě potřeby uzdravovat sami sebe. Můžete také vykukovat a tak lákat bandity na sebe, nejprve se vydejte doprava, kde je za skálou trojice nepřátel, jakmile je pobijete, pokračujte vpřed a zbavte se dalšího nebezpečného tria. Nyní se pližte opatrně dopředu až k malému skalisku, aby vás nepřátelé neshlédli („G“), popřípadě i zalehněte („B“) a střílejte vleže. Krytí za skalkou picněte strហpřed hlavní branou, druhý bandita se k vám rozběhne, skolte i jeho. Projděte branou a vydejte se ke stájím, ustřelte lano na kterém visí balík slámy, tak se několik banditů přijde zvědavě podívat na to, co se stalo, využijte jejich nepozornosti a postřílejte je. Nyní můžete hodit dovnitř i uspávací plyn, tak další bandity lehce zdoláte, pozor na jednoho na poschodí, na kterého uspávací plyn neplatí. Pokračujte doleva, spatříte dva bandity, jak si krátí dlouhou chvíli střílením do plechovek, picněte oba, nebudou mít čas se bránit. Nyní se vrate nazpět do stáje, postřílejte dva bandity na hoře nad vámi, dolů seběhne další se podívat, co se děje, takže pošlete do pekel i jeho. Poblíž vás na pravé straně jsou další hlídači, jeden na skále a dva pod ní, zbavte se jich nejlépe ze sniperky. Jakmile okolí vyčistíte, vydejte se nahoru nad základní tábor, po cestě naleznete spousty užitečných předmětů, mezi nimi lékárničky a uspávající plyn. Poté co se dostanete nahoru nad tábor, sestřelte ze střechy vpravo čtyři darebáky, naproti ze střechy vlevo „pomozte“ dolů dalším dvěma. Nečekejte, až k vám přiběhnou další bandité, pokračujte vpřed stále vzhůru po kamenných schodech a likvidujte bandity, jde to poměrně zcela lehce. Jakmile i zde prostor vyčistíte, vracejte se stejnou cestou nazpět k hlavní bráně, vyčistěte od banditů skrytí za skaliskem prostor vpravo, sundejte i hlídku z věžičky. Vrate se zpět až na místo, kde jste tuto misi začínali, vydejte se ke dvěma obrovským skalám, na každé z nich jsou dvě hlídky, které picněte, na další nepřátele o kousek dál lze použít sniperku. Pokračujte dál úzkou soutěskou mezi skalami, prostřílejte si cestu dopředu a vydejte se k díře ve zdi, přes kterou vede vstup do tábora. Dobře se ukryjte a vystřelte několik ran do vzduchu, z díry ve zdi se vyrojí houfec banditů, které samozřejmě zlikvidujte. Teď nastal čas vstoupit do tábora, v budově naproti je vězněn v kobce za mřížemi chlapík, můžete ho pustit ven, postará se o sebe sám, ale není to ani jeden z vašich přátel, které hledáte. Pokud jste teď přišli o všechno, co jste posbírali, což je velice pravděpodobné, nevstupujte do otevřených dveří, byla by to sebevražda, vylomte dveře na dvorek, kde je žena se slepicemi. Těchto žen teď budete potkávat více, nesmíte je ale zastřelit, jsou ale nebezpečné tím, že na vás upozorňují bandity, takže je rychle uspávejte plynem. Vyčistěte okolí a vydejte se po kamenném schodišti nahoru, pokud jste se drželi mého návodu, moc nepřátel již nepotkáte. Zbylé likvidujte nakukováním zpoza rohu („Q“-„E“), nebo je krmte plynem. Takto dojdete až k Pablo Sanchezovi, kterého bandité pověsili za nohy0000006284_n02.jpg (94533 bytes) (obr.2). Pokud jste se dole pořádně rozhlíželi, museli jste jej vidět už zespodu, ale jestliže jste neměli náboje do sniperky, mohli byste ho z pušky minout, také zabít, nebo by střela k němu nedoletěla. Takže teď ho budete muset osvobodit, nad ním na laně je červený kurzor, zaměřte na něj vᚠstříbrný a jakmile se tento stáhne a zúží, vystřelte. Tak přestřelíte lano a Pablo Sanches spadne dolů, bude sice nadávat jako špaček, ale přežije. Nyní se vydejte po lávkách ještě výše, přejděte přes zavěšenou lávku a jděte k malému domku, v něm je uvězněn Sam Williams, jakmile projdete kolem zamřížovaného okénka, bude se dožadovat, abyste ho osvobodili. Vylomte tudíž vstupní dveře a tak ho osvobodíte, tím jste tuto část úspěšně ukončili.

2. Sanchez sees in red.

Teď se tedy budete moci známým způsobem přepínat mezi doktorem Doc Mac Coem, Pablo Sanchesem, či Sam Williamsem, boj nebude vůbec lehký, nebo do pevnosti se vrátila celá Rodriguezova banda. Jste všichni tři ukryti za bednami, tady je nejlepší taktikou se vyklánět do boků a zůstat skryti, při každém vyklonění střílet po banditech, či používat uspávací plyn a potom uspané bandity postřílet za toho z vás, kde na ně má nejlepší výhled. Tímto způsobem vyčistěte celý dvůr před vámi, jen si dávejte pozor, a vám nějaký darebák neproběhne mezi bednami za záda, to by byla katastrofa. Nyní se budete muset opět střídat v postavách, za které chcete hrát a postupovat známou cestou, kterou jste již jednou absolvovali po schodištích stále nahoru. Vyplatila se mi taktika vystřelit za jednu osobu do vzduchu, tím na sebe nalákat bandity, rychle se přepnout na jinou a přebíhající bandity postřílet. Pokud pobijete ty nejbližší a tak ostatní ztratí přehled o tom, co se děje na dvoře, můžete vyslat jednoho z vás, aby dvůr dokonale prohledal, je na něm po obou stranách spousta nábojů. Poté se vrate a popsaným způsobem postupujte stále výš. Jakmile se dostanete k místu, kde byl za nohy pověšený Pablo Sanches, přepněte se na doktora Doc Mac Coye, vykopněte dveře vpravo a rychle do místnosti vhoďte uspávací plyn, tak bandity včetně Rodrigueze zneškodníte a poté velice snadno postřílíte, tak tato část a celá tato mise končí.

Mise III. – Eye of the Needle.

1. Passage through Canon.

Jak jste už jistě poznali z mapy, celá vaše skupina se spojila dohromady. John a Kate vyšli ze Santa Fe a Pablo Sanches, Doc Mac Coy i Sam Williams z Eaggle´s Nest, abyste se všichni setkali na novém místě v Eye of the Needle. Poté co skončí úvodní animace, zjistíte, že se nalézáte u skupiny osadníků, kteří byli napadeni Indiány, kteří jim navíc přehradili možnost postupovat kaňonem vpřed kládami, přičemž doktor Doc Mac Coye a Kate jsou vpravo nahoře na skaliscích nad kaňonem a Sam Williams, Pablo Sanches a John Cooper se nalézají kolem Indiány napadených koňských povozů osadníků, přičemž v této fázi hry obě rozdělené skupiny spojit nelze. Nejdříve se tudíž přepněte na doktora Doc Mac Coye, Kate ponechejte na místě a vydejte se dopředu po skalní římse. Počkejte si, až Indiáni přestanou pobíhat z místa na místo, pak je „uklidněte“ uspávajícím plynem a postřílejte včetně těch, kteří jsou poblíž, nezapomeňte ani na tři spáče. Prostřílejte si cestu až ke skalám, kde je vpravo pod stromy uspávající plyn, který seberte. Pokračujte dále až ke křoviskům, za nimiž je spousta dalších Indiánů, ty ale musíte postřílet z úkrytu, nebo dále se už nedostanete. Jakmile tedy vyčistíte tato místa, odstranili jste nebezpečí, hrozící osadníkům shora zprava, tudíž se přepněte na Johna a zastřelte dva Indiány, nalézající se nad vozy a i několik dalších v blízkém okolí. Kousek dál je větší skupina Indiánů, lze se tedy přepnout na doktora Doc Mac Coye, vrátit se ke Kate a na zmíněnou skupinu Indiánů seshora shodit uspávající plyn, musíte ale velice dobře a přesně mířit, tak je uspíte a jako John lehce postřílíte. Nyní tedy jako John picněte zbylé Indiány, stojící při hromadě klád, nezapomeňte zlikvidovat i ty, co jsou díky Doc Mac Coyovi v limbu. Teď jste tedy vyčistili dokonale tu část kaňonu před kládami, přepněte se tudíž na Sama Williamse a jděte ke kládám, přehrazujícím další cestu. Před kládami odbočte doleva, tak dojdete k naskládaným balvanům, kde leží na zemi ikona, představující dynamitové patrony0000006284_n03.jpg (81527 bytes) (obr.3). Z levého horního inventáře tedy vyberte svazek dynamitových patron a položte je na ikonkou označené místo. Poodstupte kousek zpět a svazek dynamitu rozstřelte z pušky, nebo u něj položte plechovku nitroglycerinu a rozstřelte ji, tak dojde k obrovskému výbuchu, který odstřelí překážející balvany a uvolní vám cestu vpřed. Máte ale smůlu, nebo nad obě strany kaňonu dorazila indiánská posila, takž budete muset všechny tyto Rudochy opět do jednoho zlikvidovat, abyste postoupili do další mise. Přepněte se tedy na Doc Mac Coye a využívejte Katy při postupu vpřed (přepínejte se na ni a ukazujte ji Indiánům, oni jí neublíží a budou z ní paf), jakmile budou na ni civět, lehce je zlikvidujete. Tak postupujte stále vpřed, na větší hloučky použijte jako vnadidlo opět Kate, tak přiběhnou další, používejte na ně uspávací plyn a poté je oddělejte pistolí. Pomozte i Johnově partě likvidovat Indiány na druhé straně kaňonu, používejte na ně sniperku, tak ulehčíte přátelům postup vpřed po levé straně, ale počítejte s tím, že vás Indiáni zmerčí a přiběhnou z druhé strany k vám, takže buďte ve střehu stále připraveni je oddělat. Jakmile tedy vyčistíte celou pravou stranu až na samý konec, přepněte se na Johna, nyní musíte ve spolupráci s e Samem a Pablem postupovat opatrně vpřed a postřílet zbytky Indiánů, které se nepodařilo zlikvidovat Doc Mac Coyemu. Není to těžké, je třeba se jen krýt a včas se přepínat mezi všemi přáteli, například pokud se jako John ukryjete za balvan, vystřelte do vzduchu, tak se Indiáni rozběhnou k vám, přepněte se na dalšího kamaráda, ukrytého na jiném místě a zblbnuté Indiány lehce pobijete. Jakmile se zbavíte posledního Indiána, tak tuto část zakončíte.

2. Masquerade.

Teprve až jste osvobodili kolonu osadníků, kteří byli přepadeni Indiány, přicválala vojenská kavalérie přesně tak, jako ve skutečném životě, „s křížkem po funuse“. Něco ale zřejmě není tak docela v pořádku, velice vehementně se o něčem dohadují s Indiány, takže musíte zjistit, o co vlastně jde. V této části hry nesmíte nikoho zabít, jinak se na vás vrhne celá armáda, což znamená jistou smrt. Je třeba postupovat vpřed tiše, což znamená přepnout se na Johny a používat jeho hodinky, vybírat si jednoho vojáka po druhém, počkat až se zaposlouchá do hudby, poté ho srazit pěstí, svázat a dotáhnout zpět do křoví k oběma kamarádům, tedy ke Kate a Doc Mac Coyemu. Druhá možnost a tu jsem zvolila já, je přepnout se na Kate a poslat ji dopředu svádět vojáky. Ti jsou ale mnohem podezřívavější, než Indiáni, takže je třeba je svádět po jednom a odlákávat je na požadované místo. Je to sice velice zdlouhavá práce, ale je to jistější. Jakmile se takto zbavíte všech vojáků, přepněte se na Johna a tiše se vydejte k dřevěné boudě, jednotlivé zbylé vojáky srazte pěstí a ihned je svažte, těla odtahujte do křovisek, nebo za stromy, a je nikdo nespatří. Jakmile dojdete k boudě, schovejte se do křovisek za hromadou kulatiny, zde si vyslechněte rozhovor. Poté se s Kate a Johnem vypořádejte s vojáky před boudou, jejich svázaná těla opět odtahujte za hromadu kulatin, kde jste se schovávali před chvílí i vy. Jakmile celý prostor před boudou vyčistíte, postupujte dál plazením („B“) ke křovisku u skály přímo dole pod boudou. Tam se nalézají dva prevíti, opět vyslechněte jejich rozhovor, jakmile se vykecají a odejdou, musíte se opět tiše a nenápadně dostat k poslední skupině, která sedí kolem plápolajícího ohniště. Po cestě se mnou již popsaným způsobem zbavujte vojáků, nezapomeňte je svázané odtahovat do houští, ohniště obejděte a plazte se za stromy, zde si vyslechněte celý rozhovor. Zjistíte, že těmto banditům se podařilo zajmout vašeho dobrého přítele Indiána Hawkeye a odvádějí ho do pevnosti. Tak se spustí animace, v níž Kate odjede na koni ho hledat, tím tato část končí.

3. The Meeting.

Kate vám tedy odjela, takže se jako John ocitáte ve křoví pouze s Doc Mac Coyem, nejste moc dobře vybaveni municí, takže si přijde na své Johnův nůž, jeho lákající hodinky a Doc Mac Coyeova uspávací praktika. Nyní ale budete narážet po cestě téměř pouze na bandity, takže zabíjet už můžete kohokoliv, kdo se vám dostane do blízkosti, jen buďte tiší, likvidujte bandity bez zbytečného hluku, a na sebe zbytečně neupoutáváte pozornost dalších, nebo by přiběhli v takovém počtu, že byste se jim nedokázali ubránit. Nejvíce nebezpečná cesta vede přes brod, i když je nejkratší, ale je zde všude plno banditů, takto byste se daleko nedostali. Vydejte se tedy směrem, kterým jste již jednou prošli, o kousek dál je mezi stromy několik banditů, nalákejte je Johnovými hodinkami, pokud máte u sebe Doc Mac Coye, přepněte se na něj a uspěte je plynem, poté jako John je můžete v klidu oddělat nožem, nezapomeňte mrtvoly uklízet pod stromy a do křoví0000006284_n04.jpg (111632 bytes) (obr.4). Jakmile se zbavíte těchto vám nejbližších darebáků, vydejte se k ohništi, kryjte se za stromem, vykukujte do boku a postřílejte tři vojáky, tady vás nikdo neuslyší. Pokračujte tiše dál až ke skalám pod boudou, pod skalkou spí jeden bandita. Počkejte až druhý odejde, zabijte spáče nožem a tělo ukryjte, počkejte až se vrátí i druhý a sejměte ho hozením nože. Nyní je zapotřebí se zaměřit na pobití banditů kolem boudy, k ní se dostanete zadem kolem skály. Před boudou se ukryjte a sledujte bandity, kudy procházejí. Vybírejte si je po jednom, zabíjejte je po jednom tiše nožem, těla ukrývejte za boudu, jen si dávejte pozor, a vás nikdo s ostatních banditů u toho nespatří. Nejdříve odkrouhněte ty vedle boudy u stromu, poté skolte banditu, stojícího ve dveřích boudy, i jeho mrtvolu zatáhněte za boudu. Poté se zbavte po jednom dalších dvou, chodících od boudy na obě strany, ukrývejte stále mrtvoly. Poté zabijte spáče u sudu, toho druhého můžete skolit pěstí a dodělejte ho nožem, snad nemusím připomínat, že obě mrtvoly je zapotřebí ukrýt. Dole pod skalou jsou další čtyři výtečníci, mezi stromy pod nimi jsou další dva, po dvou banditech je po stranách mostu, je zde ještě jeden samotář v místech, kde jste začínali minule. Přilákejte k sobě hodinkami toho stojícího nad spícím k sobě na dvorek, zabijte ho nožem. Obejděte hromadu dřeva, nalákejte hodinkami k sobě druhého a rovněž jej podřízněte, dalšího zabijte zdálky nožem. Spáče zapíchněte a mrtvolu ukryjte, znovu obejděte hranici dřeva a zabijte samotáře. Sejděte dolů a schovejte se za keř tak, aby vás nikdo nespatřil. Položte na zem vaše hodinky a tak všechny tři k sobě přilákáte, klidně je postřílejte z pistole. Nyní se musíte zbavit další dvojice po boku mostu, počkejte až druhá dvojice bude od sebe co nejdále, bližšího se zbavte hozením nože, nůž seberte a mrtvolu ukryjte, poté stejným způsobem zabijte druhého, i jeho mrtvolu skryjte. Teď je neřadě trojice spáčů pod skalou, můžete se přepnout na Doc Mac Coye, uspat je a potom je klidně postřílet, nablízku není nikdo, kdo by vaší střelbu zaslechl. Nyní je dobré, pokud máte dost nábojů, další parchanty pobít z Doc Mac Coyeovi sniperky, pokud ne, musíte se přepínat na Johna a lákat bastardy na jeho hodinky. Mně se ale podařilo všechny bandity ze sniperky zlikvidovat, než se vzpamatovali, byli všichni vzhůru bradou. Používala jsem i uspávající plyn na ostatní bandity, vracející se k mostu a dobila je z pistole, pak se přepnula na sniperku a pokračoval v likvidaci banditů. Jakmile tedy celé okolí vyčistíte, pomalu a tiše se vydejte po cestě vpřed, tak tuto část zakončíte.

4. Protecting Settlers.

0000006284_n05.jpg (118227 bytes)Po skončení úvodní animace se ocitnete uprostřed vozové hradby osadníků, kteří s obavami očekávají nájezdy krutých a nemilosrdných indiánských nájezdníků. Uprostřed kruhu jsou nejen osadníci, ale zde na vás již netrpělivě očekávají i vaši dva přátelé, tedy Sam Williams a Pablo Sanchez. Rozestavte se tedy všichni po obvodu vnitřní vozové hradby a přepínejte se na všechny čtyři postavy, tak nejlépe využijete všech možností všemožných triků a fíglů, tedy všech vlastností u všech postav. Nájezdníci objíždějí vozovou hradbu zvenčí na koních a vy je musíte likvidovat. Problém je v tom, že žádný z civilistů, tedy osadníků vám nesmí zemřít, pokud by se tak stalo, skončili byste. Osadníci se sice sami kryjí před palbou útočníků, bohužel mnohdy tak nešastně, že se schovávají za vozy a předměty poblíž vozové hradby a stávají se tak snadným terčem útočníků. Musíte tedy bedlivě střežit i je a pokud se ukryjí na zcela nevhodné místo, potom je bez milosti skolte jako John pěstí (obr.5) a odneste je na zádech do bezpečí, kde je položte, však oni se proberou a na chvíli máte od těchto vyděšených hazardéru vystaráno. Jakmile zlikvidujte první skupinu nájezdných indiánu, zaútočí druhá, již mnohem početnější, stejným způsobem musíte zdolat i tuto, stále však po očku sledujte osadníky, budou stále nervóznější a tím i nevyzpytatelnější. Není však všem dnům konec, poté co se zbavíte i těchto neřádů, zaútočí třetí vlna nájezdníků, je nejpočetnější a tudíž i nejnebezpečnější. Tady a byste měli oči na stopkách a co chvíli se přepínali, samozřejmě že musíte občas se nejen starat o bezpečí osadníků, ale sbírat i náboje a jiné užitečné předměty. Likvidace poslední skupiny útočníků je nejobtížnější, nicméně jakmile se vám to podaří, tak tuto část úspěšně zakončíte.

Mise IV. – Fort Wingate.

1. The Prisoner.

Podle mapy sami zjistíte, že Kate dojela konečně z Eye of the Needle do pevnosti Wingate. Zde na vás čeká velice trpělivá práce, chce to hodně vytrvalosti, hru často ukládat a neztrácet nervy. Kate zde nesmí nikoho zabít, může pouze svádět, používat pudřenku a omračovat pěstí. Nikdo ji ale při používání pěsti nesmí spatřit, takže je vždy nutné odlákat vojáka na místo, kam není vidět a potom vojáka pěstí sejmout a ihned svázat. Kate jako žena nemá totiž sílu omráčené odtahovat do úkrytu, takže o to více musíte být obezřetní. V pevnosti se nacházejí jak řadoví vojáci, tak i důstojníci, ti obyčejní kmáni mají na sobě světlé uniformy a důstojníky poznáte podle tmavých uniforem a navíc mají místo čepic na hlavě klobouky. Na vojáka vám stačí k uspání jedna rána, důstojník je mnohem odolnější, skolí ho teprve dva až tři kopance, ale pokud můžete, důstojníkům se raději zdaleka obloukem vyhýbejte, často se vám je složit totiž nemusí vůbec podařit. Vaším prvním úkolem je zbavit se vojína Millera, je to vᚠstrážce a průvodce, který vám byl přidělen. Nezbývá vám nic jiného, než ho počít svádět, tím ho zblbnete a půjde za vámi, jako cvičený pejsek. Jděte do tmavého rohu zprava od kůlny při ohradě a jakmile tam za vámi dorazí, skopněte ho a ihned svažte. Nyní musíte přímo do kůlny vylákat vojáka, který špacíruje po ohradě nad vámi a nad kůlnou, kde ho rovněž sejměte pěstí a svažte. Opodál vidíte bedny, zde naleznete pudřenky, které nezbytně potřebujete, dříve než je ale seberete, odrovnejte vojáka, chodícího od řeky ke stromu, svádějte ho, sejměte ho a svažte. Doporučuji vám, abyste vojáky neomračovali při vchodu do pevnosti, před malou budovou je další adept na skolení, zbavte se ho stejným způsobem, jsou sice opodál další tři vojáci, ale ti si vás vůbec nevšimnou. Vydejte se zešikma kolem beden dolů, pozor na důstojníka před budovou, také buďte opatrní, a na sebe neupozorníte dva vojáky u řeky, pohybujte se tiše skrčeni, tak si vás ani oni nevšimnou. U pudřenek stojí další dva vojáci, jednoho z nich odlákejte za bedny a tam ho skopněte a svažte. Teď ale pozor, jakmile se důstojník nebude dívat směrem k vám a druhý voják usne, bácněte i tohoto vojáka, rychle ho svažte a pudřenku již můžete bezpečně sebrat. Projděte vchodem do ohrady, spatříte procházejícího se vojáka. Postavte se do vchodu, upoutejte na sebe jeho pozornost a vylákejte ho ven za ohradu, zde ho srazte a svažte, lze použít i pudřenku. Vrate se do vchodu a stejným způsobem se zbavte dalšího vojáka, který stojí kousek od vchodu. Nejdřív ho vylákejte ke vchodu, ale zabočte na druhou stranu a tam ho pošlete do limbu a samozřejmě hned svažte. Nyní opět vstupte do pevnosti, vydejte se doprava, u beden seberte pudřenku, upoutejte na sebe dva vojáky, nalézající se mezi bednami a budovou, všimněte si třetího, ten ale chrní. První dva odlákejte od beden, počkejte si na to, až se oba mezi sebou o vás poperou a toho, kdo vyhraje, srazte a svažte, můžete raději svázat i toho poraženého. Stejným způsobem nalákejte na sebe i hlídku na strážní věžičce, doveďte ho k bednám z druhé strany, aby nemohl spatřit již vámi svázané vojáky, skopněte ho též a svažte ho. Teď jste si tudíž připravili cestu pro to, abyste se mohli dostat do věznice. Dávejte si moc dobrý pozor, a vás nezahlédne velitel, stojící před nastoupenou četou, ani jiný voják z tohoto útvaru. Okolo věznice se procházejí dva vojáci, poté co se přiblíží k hlavnímu vchodu, jděte k zamčeným dveřím od vězení. Jakmile se k vám přiblíží, ukažte se vojákům u dveří a tak vás po chvilce zmerčí všichni. Berte jed na to, že se o vás poperou jak malí kluci, zvítězit ale může jen jeden, toho potom odrovnejte a svažte, taktéž svažte i poražené. Nyní musíte projít dál kolem dvou vojínů, stojících čelem proti sobě. Opět použijte osvědčenou lest, počněte je svádět oba a jakmile se poperou, vítěze sejměte pěstí a oba rváče opět svažte. Tiše skrčeni nyní můžete obejít celou budovu věznice, aby si vás nikdo nevšiml a vstupte dovnitř dveřmi, které jsou zde odemknuté. Narazíte na posledního vojáka, raději ho srazte a svažte, nyní vejděte do vězeňské kobky k Indiánovi Hawkeyovi a máte tuto část hry, plnou „svádění“ konečně za sebou.

2. Hawkeye´s Liberation.

Kate sice našla uvězněného Indiána Hawkeye, ale je nad její síly mu nějak pomoci, takže se vrátila sama ke vstupní části do pevnosti, kde se setkala s Johnem a ostatními kamarády. John po úvaze rozhodl, že Indiána musejí zachránit stůj, co stůj, no je zde ale problém, Indián je zraněný a Doc McCoy nemá lékárničku, takže i tuto si budete muset opatřit. Už předem vás musím upozornit na skutečnost, že se nalézáte sice opět všichni pohromadě, ale na velice rozsáhlém území, které je navíc plné vojáků a civilistů. Bohužel ani v této části nesmíte střílet, ani nikoho zabít, zjistíte však, že Kate získala novou vlastnost, umí velice věrohodně předstírat mdloby, kterými dokáže upoutávat pozornost zejména civilních osob. Vydejte se tedy s Johnem a poté i s McCoyem přes dveře do místnosti vpravo, v níž se nacházejí muž a žena. Jako John, pokud se na vás nedívají, musíte vypáčit dveře vlevo a vstoupit do místnosti. Počkejte tam, až za vámi přijde žena v červených šatech, pokud za sebou nezavře dveře, ihned je zavřete vy, pěstí ji srazte k zemi. Přepněte se na Kate a jděte za Johnem, kde jím omráčenou ženu svažte. Poté oba vyjděte ven, dveře stále za sebou zavírejte, jako Kate odlákejte muže od ženy (dá to práci, nebo ženská je zvědavá, zřejmě žárlí), ale nakonec se to povede. Odveďte ho mezi regály, tam ho srazte a svažte ho. Pokud ještě nevstoupil za vámi další civilista (ale dávejte si pozor i na okna, pokud tam někdo stojí, uvidí vás a spustí poplach), jako Kate skopněte i ženu, svažte ji a Johna nechejte oba omráčené odtáhnout do místnosti, kde už leží omráčená a svázaná žena v červených šatech, v místnosti je tequila a pudřenka. Pokud máte všechny civilisty „uklizené“ ve zmíněné místnůstce, přepněte se na Kate a jděte do baru, vyberte si jednoho z vojáků a počněte ho svádět. Vracejte se do místnosti k Johnovi, tam vojáka srazte k zemi, svažte ho a nechejte Johna ho umístit do známé místnosti. Takto se vracejte pro všechny vojáky v šenku, nakonec stejným způsobem odlákejte k Johnovi i šenkýře a nechejte je svázané odtáhnout Johnem do místnosti. Teď máte šenk volný, jako Kate se tam vrate, počkejte až vejde do šenku voják, opět vás nesmí nikdo vidět přes okno, srazte ho k zemi a svažte ho, pozor na zvídavého úředníka za zamřížovaným okénkem. V místnosti jsou s vámi Pablo Sanchez a Sam Williams, přepněte se tedy na Pabla, vojáka si naložte na záda a odneste ho za bar pult, kde ho položte na zem0000006284_n06.jpg (109430 bytes) (obr.6). Znovu se přepněte na Kate a po jednom vlákejte dovnitř všechny vojáky ze dvorku, stejným způsobem je srazte, svažte a odkládejte za bar pult. Stejně tak vylákejte dovnitř i civilisty a vojáky z hradeb, též je srazte a svažte, ukliďte je za bar pult, místa je tam dost :-). Tento způsob se vám může zdát být hodně zdlouhavý, ale věřte, že je bezpečný a velice účinný. Zbyl vám tedy u brány důstojník, ten se ale svádět nenechá, ale jakmile se k vám otočí zády, pak jako Kate k němu rychle doběhněte a srazte ho k zemi, ihned ho svažte, můžete ho nechat potom třeba Johnem uklidit na známé místo. Teď už vám nic nebrání v tom, abyste vstoupili přímo do tábora. Širokým obloukem se vyhněte prostoru před vlajkou a nastoupenou četou, chovejte se tiše, obcházejte tyto prostory kolem stanů na severu, pokračujte na východ kolem políčka, přejděte přes řeku až k větrnému mlýnu. Dbejte na to, a vás nezahlédnou zbylé stráže, stále se přepínejte a pokračujte obezřetně vpřed všichni společně. Je to cesta vskutku obtížná, ba přímo trnitá, pokud vás vojáci spatří, neútočí hned vzápětí, ale rozbíhají se spustit poplach, zde jsem poprvé vděčně využila mód nastavit postavám několik úkolů předem. Jakmile získáte v domě lékárničku, čeká na vás závěrečný úkol této části, musíte se dostat do vězení k Indiánovi. Zvolte cestu přes opevnění, vyšlete Kate k vojákům u koní, stejným způsobem je likvidujte pěstmi a jejich svázaná těla ukrývejte v domě, ve kterém byla lékárnička. Nyní jsou na řadě vojáci na hradbách, tam se dostanete přes věžičku kousek od hlavní brány, tak dojdete do vnitřní části opevnění, kde se nalézá věznice. Zbavte se známým způsobem vojáků na opevnění a čtyřech dalších, špacírujících kolem věznice. Poté už jenom zlikvidujte několik stráží, střežících věznice a jděte jako McCoy do vězení, zde vypáčte dveře u prostřední kobky a uzdravte Hawkeye, tím tuto zdlouhavou část ukončíte.

3. Headquarters.

Opět další část mise, kde budete být muset být velice trpěliví. Nesmíte totiž zase nikoho zabít, jen svádět nepřátele a zvídavé civilisty pomocí Kate, omračovat je a svazovat, poté se přepínat na Johna a spoutané oběti uklízet na místa, kde je nikdo nenajde. Postup je téměř stejný, jako jsem ho popsala v předcházející části hry, takže se opět vám již dobře známým způsobem zbavte všech, kteří se nacházejí v salónu. Udělejte si pořádek i mezi civilisty, kteří vidí dovnitř místností, ve kterých procházíte. Začněte na dvoře a nalákejte na Kate všechny, u kterých to jde. Postupně je zaveďte do tmavých míst pod kůlnu, kde je omračte a svažte, přepínejte se na Johna a zatahujte bezvládná a spoutaná těla co nejvíce do tmy, a je nikdo nespatří. Nyní se přepněte na McCoye, vyrazte dveře v první místnosti, muž a žena na vás nevidí, v místnosti uspěte a svažte dvě ženy. Pokud jste řádně vyčistili dvůr, vyjděte ven a zavřete za sebou dveře, na muže a ženu použijte uspávací plyn, svažte je a ukliďte je do místnosti ke dvěma ženám. Nyní se přepněte na Kate a svádějte jednoho vojáka po druhým v šenku, odveďte je do místnosti, kde za dveřmi čeká McCoy, zde je skopněte a svažte a jako John je uklízejte do místnosti, ve které jste nechali stát McCoye. Poté přijde na řadu barman, tady vás nikdo neuvidí, takže ho klidně srazte za Johna, přepněte se na McCoye, jděte k Johnovi, vyrazte dveře vpravo od bar pultu, svažte barmana a za Johna ho odneste do místnosti, kterou vám McCoy otevřel. Tuto místnost jsem stále používala při dalším postupu jako „odkládací“, kdy budete jako Kate lákat dovnitř vojáky. Nyní jako McCoy vyrazte dveře vlevo za bar pultem, otevřete pro Kate i troje další, přejděte s Johnem i s Kate k McCoyovi a jako Kate projděte dveřmi (nezapomeňte je za sebou zavírat), které vám McCoy zpřístupnil až na nádvoří. Po jednom, nebo troufáte-li si po celých skupinách lákejte vojáky dovnitř do místnosti, kde za protějšími dveřmi jste nechali stát Johna a McCoye. Zde je skopněte a svažte, přepněte se na Johna, vejděte ke Kate, spoutaná těla si naložte na záda a kolem bar pultu je odneste do místnosti, kterou jsem vám označila jako odkládací. Takto nalákejte všechny vojáky a důstojníky, tak jste se zbavili všech potřebných vojáků. Vpravo z nádvoří vede nahoru schodiště, vyjděte po něm nahoru a i z hradeb nalákejte vojáky dovnitř, tak jako všechny předcházející, těla nechávejte stále odnášet Johnem. Takto si vyčistěte celé hradby, jakož i druhé hradby přímo naproti budově. Přes stříšku při prvních hradbách jako Kate přeběhněte k četě vojáků, cvičících na jižní straně nádvoří. Zde použijte stejný způsob odlákání, lze to učinit hromadně i s velícím důstojníkem, půjdou za vámi jako beránci až do známé místnosti, kde za dveřmi čekají John a McCoy. Všechny ale nezlikvidujete, takže se přepněte na McCoye, vstupte do místnosti s Kate a s vojáky, kde vojáky hromadně uspěte. Poté je svažte a nechejte je Johnem odklidit do „odkládací“ místnosti. Teď jste si tedy připravili možnost vstoupit do budovy zadními dveřmi z jižní strany. Přepněte se na McCoye a vydejte se k těmto dveřím, vypáčte je, projděte jimi a zahněte do dveří vlevo. Projděte všemi dalšími místnostmi, likvidujte hlídky, tak jakmile v poslední místnosti eliminujete posledního vojáka, spustí se animace, v níž naleznete dokumenty, usvědčující poručíka Clarka ze zrady. Se získanými dokumenty, usvědčujícími poručíka Clarka ze zrady a podlosti, jste se vydali za generálem a ten se postavil za vás.

4. The Revolts.

Hned na začátku vás mohu potěšit, že konečně zase nejen můžete, ale musíte střílet. Část vojáků se postavila za poručíka Clarka, to jsou ti v tmavých uniformách, druhá část pod velením generála má světlomodré uniformy. Samozřejmě, že bojujete na straně generálových přívrženců, takže střílet musíte ty tmavomodré, ale nesmíte zastřelit žádného ve světlomodrém stejnokroji. Zde máte naprosto volné pole, přepínat se můžete na kohokoliv, je jen nutné plnit postupně úkoly tak, jak jsou vám přidělovány, jinak by vám mohli vzbouřenci zastřelit nějakou klíčovou osobu, nebo zajatce a tím byste samozřejmě skončili. Popíši vám tedy, jak jsem postupovala já, osoba není důležitá, jen držte postup. Přepněte se na McCoye a vydejte se doleva do místností, kam v minulé části Kate odváděla jí svedené vojáky. Prostřílejte si cestu až k bar pultu, pokračujte kolem něj vpřed a skolte další vojáky. Osvoboďte ženu v červených šatech, postřílejte nepřátele za dveřmi na dvoře, pak postupujte chodbou dopředu do šenku. Picněte další vojáky a za dveřmi před vámi skolte stráž, hlídající rukojmí0000006284_n07.jpg (121523 bytes) (obr.7), jsou to vojáci a do bezpečí se dostanou již sami. Vyjděte na dvůr a vstupte do kanceláře vpravo, zde sejměte hlídače, tak osvobodíte poslední rukojmí, tedy první úkol máte splněný. Nyní tedy můžete všichni společně postupovat dál, je třeba brát v úvahu, že nepřátelští vojáci se velice často zdržují v hloučcích, proto je likvidujte zdálky, tak na vaši střelbu nereagují. Jestliže zastřelíte vojáka zblízka a poblíž se nacházejí další, poté se na vás ostatní vrhnou jako roj divokých vos a vaše šance na přežití se rovná nule. Dobré je také stále se přepínat na jednotlivé postavy, odplížit se třeba zezadu k hloučku nepřátel a položit na zem nálož, přepnout se na jinou a zepředu ji rozstřelit, takto se zbavíte třeba celého družstva jediným výstřelem. Nejdříve se tedy vydejte ke stanům, kde se nachází veliká skupina nepřátel. Tady se vyplatí zvolit si plánovanou akci, navolit si dva až tři kamarády a naprogramovat je tak, aby každý z nich zastřelil dva vojáky a hned poté vzal nohy na ramena. Pokud možno mrtvá těla zatahujte do úkrytů, nebo nepřátelé se nezdržují na jednom místě, jsou velice mobilní a při přebíhání z místa na místo by na zabité soukmenovce mohli narazit. Jakmile tady skončíte, přesuňte se všichni k budově, která je plná nepřátelských vojáků. Prostřílejte si cestu dovnitř a všechny pobijte, nejlépe za Johna házením nože, tak ostatní nic nezaregistrují. Pokud se budete chovat tiše, ani si vás nikdo nevšimne. Poté se puste do zbytku nepřátel před budovou, vojáky na hradbách můžete likvidovat velice tiše za Indiána Hawkeye lukem s šípy, možno také použít McCoye a jeho sniperku. Teď musíte fikaně zabít vojáky pod budovou, kde se uvnitř nalézají zajatí generálovi vojáci. Nepřátele musíte zlikvidovat tiše a zdálky, jinak by další skupinka nepřátel zlikvidovala zajatce a skončili byste neslavně. Zde se vyplácí plánovaná akce v souladu Indiána Hawkeye a Sama Williamse, Indiána nechejte střílet z luku a Sam nech použije již tolikrát osvědčený dynamit. Postupujte dále k vojákům ukrytým za bednami, zde stačí dostat se k nim z boční strany velice snadno je zlikvidovat, pokud sem dovedete i McCoye, snadno sundá všechny vojáky z věžičky. Jakmile i tento prostor vyčistíte, vydejte se k ohradě s vězením, z kterého jste nedávno vysvobozovali Indiána Hawkeye. Nejdříve zdálky, třeba sniperkuou McCoye postřílejte všechny vojáky na hradbách, poté projděte bočním vchodem dovnitř a zbavte se tiše dvou vojáků vlevo, tam se potom kryjte za zdmi budovy. Pokračujte doprava a likvidujte nepřátelské vojáky po obvodu pevnosti, pak postřílejte několik skupin nepřátel a přejděte za druhou budovu. Velkou skupinu vojáků „nakrmte dynamitem“, zbytek postřílejte plánovanou akcí, osvoboďte zajaté vojáky, kteří se vydají za vámi, takže se o ně dál nemusíte vůbec starat. Poslední úkol je osvobodit zajatce Jamese, zde není možno zaútočit čelně, nebo pokud tak učiníte, zajatce vám zastřelí a končíte. Vydejte se tudíž ke zničenému mostu, odkud vylezte na hradby, pokračujte po hradbách přes věžičku nad bránou, přejděte k další a dostaňte se potichu co nejblíže až k hlavní bráně. Hoďte do hloučku vojáků jako McCoy uspávací plyn, přepněte se na Indiána Hawkeye a spáče dobijte sekerkou, pozor a nesejmete i kapitána, kterého jste právě teď osvobodili a ukončili tak tuto část a zároveň i celou misi.

Mise V. – Santa Fe.

1. Goodman´s Account Books.

Jistě jste zjistili již sami, že jste se znovu všichni, kromě Indiána vrátili zpět do výchozího městečka Santa Fe. Ocitnete se tudíž ve velice vám dobře známém baru, v této misi nesmíte zabíjet civilisty, ty můžete pouze, aby nespouštěli poplach, srážet pěstí, tedy omráčit a svazovat. Nejdříve se zbavte všech civilistů i žen v lokále, musíte však dávat pozor, aby vás nikdo nespatřil. Jakmile se ženy nebudou dívat, nebo z lokálu odejdou, srazte za Johna barmana, naložte si ho na záda a po schodišti jej vyneste nahoru, odbočte vlevo a uložte ho do druhé místnosti za dveřmi vpravo. Přepněte se na McCoye a jděte za Johnem do místnosti, kde omráčeného barmana svažte. Stejným způsobem se zbavte dalších civilistů i všech žen, odnášejte je nahoru do zmíněné místnosti a svazujte je. Jakmile celý lokál vyčistíte, vyjděte ven za Johna a postřílejte všechny pistolníky u koní. Dávejte si však pozor, aby vás při tom neviděli civilisté (též ne s tasenou zbraní) ani tehdy, kdy mrtvoly naložíte na záda a budete je odnášet do úkrytu, třeba za bedny, spustili by totiž poplach a vyřítila by se na vás celá smečka banditů. Vydejte se vpřed kolem obchodu „DRY GOODS“, tak dojdete až ke skladu, do kterého občas zavítá Goodmanova účetní. Počkejte si u obchodu, zlikvidujte ochranku paní účetní, ji srazte pěstí a svažte, tělo ukliďte. Nyní se vydejte na severozápad (sledujte kompas), tak dojdete ke stáji s koňmi, plné banditů. K ní ale vidí několik civilistů, které skopněte k zemi a svažte, a nezpůsobí poplach. Vylákejte pomocí Kate bandity ven až k obchodu, kde je můžete po jednom eliminovat. Potom se vrate do stáje, nožem zabijte dva bandity přede dveřmi stáje, také dalšího, který kouká přes okno, zbývá poslední při dveřích, i toho sejměte nožem. Vyjděte ven a počkejte si, až bude přicházet účetní, zlikvidujte jeho ochranku a jeho srazte pěstí a svažte0000006284_n08.jpg (144447 bytes) (obr.8). Nyní musíte najít poslední sklad, který je zcela na opačné straně městečka. Pokud jste to ještě nezkusili, jděte ke koním a jakmile se vám ukáže nahoře ikonka podkovy, nasedněte na koně (mezerník) a vydejte se k poslední stáji. Cesty tam vedou dvě, já se vydala kolem salónu a dále po břehu řeky u vlakového nádraží. Zde se nalézá několik banditů, též pár zavazejících civilistů, dále zde projíždějí i bandité na koních. To je něco pro McCoye a jeho sniperku, ze které je zdálky picněte, ale tak, aby vás neviděli při tom civilisté. Stejným způsobem, jako u předcházejícího účetního vylákejte ven bandity, pobijte je a počkejte si na posledního účetního, srazte ho pěstí a spoutejte, tak tuto část zakončíte.

2. The Bookkeeper.

Ocitli jste se sami, jako Indián Hawkey ve stáji, nebo John, Sam Williams a Kate odešli se získanými Goodmanovými důkazními listinami za šerifem. To je ale bohužel pěkný padouch a odrazník, takže nechal celou trojici zatknout a posadit do vězení. Nyní je tudíž vaším úkolem dostat se nepozorovaně do známého baru a zde se sejít s dvěma kamarády a to s McCoyem a Pablo Sanchezem. Po cestě vás ale jako Indiána nesmí nikdo spatřit, takže si lehněte na zem („B“) a vyplazte se ven. Pokračujte plazením vpřed kolem kostela a známými uličkami se tak dostanete ke stájím, odkud je to do baru už jen kousek. Pokud nemusíte, raději nikoho nezabíjejte, nemuselo by se vám to vyplatit, když už ale někoho budete muset zabít, potom tiše z úkrytu zdálky lukem, anebo zezadu sekyrkou. Luk nezpůsobuje hluk, takže pokud se budete dobře krýt, nikdo nezjistí, odkud jste stříleli. Tak se dostanete až dovnitř baru, zde se skrývat nemusíte, vyběhněte nahoru po schodech, zabočte doleva a vstupte do prvních dveří vpravo, v místnosti se konečně setkáte s McCoyem a Pablo Sanchezem. Nyní vyjděte jako McCoy z místnosti ven, použijte uspávací plyn a postřílejte všechny pistolníky na chodbě i dole pod vámi. Nejlepší cesta a také nejkratší je ta, po které se do baru vracel Indián Hawkey, můžete se nechat doprovázet i Pablo Sanchezem, Indiána Hawkeye však nechejte v místnosti a zavřete za ním dveře. Kolem nedalekého skladu se dostanete ke stájím, kde oba společně postřílejte bandity před stájí, poté i vevnitř, za McCoye pak srazte po jednom všechny civilisty, svažte je a ukliďte do stáje. O kousek dál je dům, zde stejným způsobem skopněte civilisty, se svázanými těly se můžete vracet do stáje, kde je odložte. Pokud se týká banditů, klidně je postřílejte jako škodnou zvěř, popojděte dál a postřílejte bandity kolem šerifovy kanceláře i na dvorku za ní. Jakmile celé okolí kolem šerifovy kanceláře vyčistíte, vstupte za McCoye do vězení, kde postupně vylomte dveře od všech třech kobek, v nichž jsou uvězněni John, Sam Williams a Kate, dveře poté otevřete a tak všechny tři osvobodíte. U šerifova stolku jsou zbraně, vše posbírejte, je tam i pudřenka pro Kate, John není ozbrojen, nebo mu vše kromě hodinek sebrali. Nyní se tedy budete muset vydat do pronásledování Morgensterna, kterého proradný šerif pustil na svobodu. Vyjděte tedy ven, nejlépe za McCoye, při cestě sem jste se zbavili většiny nepřátel, velká skupina však se ještě nalézá u železničního nádraží, kam se teď musíte dostat. Kolem stájí se vydejte ke kostelíku, zde postřílejte několik banditů, a je nenapadne vám vpadnout do zad, pak opatrně pokračujte k železniční stanici, kde postřílejte další houfec banditů, z nádraží pak vyběhne vámi hledaný Morgenstern, srazte ho k zemi a svažte, tak jste splnili poslední úkol v této části hry.

3. The Bank Robbery.

Ocitli jste se v místnosti železniční stanice. Kolem budovy je spousta nepřátel a civilistů, berte na vědomí, že civilisty nesmíte zabíjet, pouze je omráčit, svázat a uklidit ostatním z očí. Postřílejte všechny bandity, stojící kolem nádraží, poté pokračujte dál k mostu, postupujte společně a dle potřeby se přepínejte na jednotlivé postavy. Za McCoye můžete používat uspávací plyn, dobré je také přepínat se na Kate a využívat její možnost svádění, svedeného odvést na odlehlé místo, tam jej skopnout a svázat. Vzdálenější nepřátele můžete v tichosti za Johna likvidovat vrhem nože, i tyto nepřátele je nutné ukrývat. Kousek od tohoto nádraží je sklad a nad ním malá stavba, je to stáj pro koně i tady udělejte důkladnou očistu a mrtvé nepřátele ukryjte. Třetím domem odleva za vlakovou stanicí je holičství, ve kterém sedí ředitel banky, toho budete muset též donutit k přiznání, že v trezoru banky skrývá písemné důkazy proti Goodmanovi. Pokračujte tudíž vpřed a lákejte prostřednictvím Kate civilisty na sebe, svažte je a za Johna je odnášejte do místnosti železniční stanice. Berte na vědomí, že čím více nepřátel i civilistů eliminujete, tím budete mít za chvíli ulehčenou práci. Pokud budete mít prostranství před holičstvím vyčištěno, přepněte se na McCoye, nyní musíte vypáčit zámek od dveří holičství. Vstupte dveřmi dovnitř, tak se spustí animace, ve které omráčíte ředitele a svážete ho, po skončení animace budete muset svázaného ředitele za Johna odnést do jeho banky0000006284_n09.jpg (83798 bytes) (obr.9), opět je ale podmínkou, že vás nikdo nesmí vidět. Banka se nachází v ulici za rohem vpravo, pokud chcete mít jistotu, že je všude čistý vzduch, pošlete McCoye na výzvědy, případné civilisty omračte a svažte, nezapomeňte je ukrýt, bandity postřílejte, u vchodu do banky zůstaňte stát. Poté se přepněte na Johna, ve vedlejší místnosti holičství seberte tělo svázaného ředitele banky a na zádech ho přeneste před vchod do banky, kde ho položte. Přepněte se na McCoye a vypáčte dveře banky, vstupte dovnitř. Uvnitř uspěte hlídače, zabít ho nesmíte, poté ho svažte a vypáčte dveře, kterými projděte. Vpravo vylomte další dveře, hlídače opět uspěte a svažte, civilní osobu srazte pěstí a rovněž svažte. Přepněte se na Johna, naložte si svázaného ředitele banky na záda, vstupte do banky, projděte prvními dveřmi a tělo položte k bankovnímu trezoru, tím jste tuto část ukončili.

4. The Abduction.

Ale ouha, pročpak jste nebyli pozorní? Přepadl vás v bance Goodman s jeho partou a zatím co vás bandité drží zbraněmi v šachu, unesli vám Kate a vlakem ji odváží z městečka ven. Nyní je tedy třeba se zbavit nějakým trikem banditů v místnosti. To lze udělat několika způsoby, například použít plánovanou akci a to třeba tak, aby Pablo Sanchez picnul dva bandity stojící naproti němu a Sama Williamse pověřte zlikvidováním dvou pistolníků, nacházejících se naproti němu a Johnovi. Johnovi nařiďte, aby postřílel ty, co stojí přede dveřmi, jen buďte připraveni na to, že vběhnou dovnitř a střílejí již v běhu. Mně se povedlo navolit i McCoye, použila jsem jeho uspávací plyn a rychlým přepínáním mezi ostatními postavami jsem se zbavila všech banditů v nejbližším okolí. Dávejte si pozor na zadní vchod, přes který k vám můžou vniknout další bandité, dobře se kryjte a buďte připraveni je včas postřílet. Zde je nejlepší k tomuto místu postavit McCoye, jeho uspávací plyn započne likvidační dílo a jeho pistole zkázu dokončí. Nyní bude nutno si prostřílet cestu až na železniční stanici, je nutné totiž zachránit Kate. Máte to o to jednodušší, že v městečku se již nenacházejí žádní civilisté, tudíž se vám nikdo neplete do cesty a každá postava, která se vám objeví, je bandita, kterého bez milosti skolte. Využijte možnosti přepínání se mezi jednotlivými postavami, chovat tiše se nemusíte, dobře se kryjte a tak si prostřílejte cestu až k železniční stanici. Projděte do kopce kolem ní dále za neustálého likvidování banditů, tak dojdete ke druhé koleji, kde už je přistavena vlaková souprava k odjezdu. I zde je houfec nebezpečných nepřátel, rozhodně se vám vyplatí používat uspávací plyn a dynamitové patrony. Jakmile vyčistíte i toto prostranství, vydejte se k lokomotivě, tak se spustí animace, ve které naskočí John do vlaku, svede několik soubojů s bandity, ale strojvůdce zpanikaří, vyskočí z lokomotivy a celá vlaková souprava havaruje.

Mise VI. – Sacred Mountain.

1. Captured Indians.

Po útěku z městečka Santa Fe jste se rozdělili na dvě skupiny. Goodman má nyní kromě Johna v zajetí i Johna, McCoy a Inián Hawkey v animaci dopluli na kajaku do indiánské osady, kde jim starý Indián sdělil, že jejich osadu přepadli Goodmanovi bandité a drží je jako rukojmí, aby se nemohli vydat na pomoc ostatním soukmenovcům, které se jim podařilo odvléci. Jedná se o velice krátkou část této poslední mise, nemáte za úkol nic jiného, než doslova „prošourat“ celý indiánský tábor a postřílet do jednoho všechny bandity. Tento úkol na rozdíl od mnoha předešlých je velice lehký a jednoduchý, vzdálené bandity zastřelte z Hawkeyova luku, tak bandité nezjistí, kdo a odkud střílí. Postupujte vpřed velice tiše, stále se přepínejte mezi oběma postavami, větší shluky banditů eliminujte za McCoye uspávacím plynem a tiše je dobíjejte Hawkeyovou sekyrkou. Tak velice lehce vyčistíte celou indiánskou osadu od banditů, tím je osvobodíte a po skolení posledního darebáka v animaci přejdete do další části.

2. The Way Over the Pass.

Z animace snadno pochopíte, že McCoy s Indiánem Hawkeyem dorazili po osvobození zajatých Indiánů nahoru na tábor Goodmanových banditů, ale cesta vpřed je zavalena horou balvanů. Z druhé strany, tedy zespodu, dorazili ke stejnému táboru i Pablo Sanchez a Sam Williams, takže nyní budete muset s posledními dvěma jmenovanými hrdiny postřílet bandity, najít dynamit a uvolnit tak cestu dvěma prvně jmenovaným kamarádům. Přepínejte se tedy mezi Pablem a Samem, nejdříve se zbavte dvou banditů, poté se vydejte tiše k řece a srazte pěstí postupně pistolníky, hlídající indiánské ženy, pokud nechcete aby v táboře nastal poplach, potom těla svažte a ukrývejte. Nyní se vydejte plížením k vlaku a postřílejte na střídačku bandity po obou stranách vlakové soupravy, musíte ale dávat pozor, nesmíte zastřelit žádného Indiána, nebo civilistu, jinak končíte. Těla banditů pokud možno opět odtahujte do úkrytů, taková místa jsou i v některých vagónech vlaku. Kolem vlaku se pohybují i dva do půl těla obnažení holohlavci, jsou velice agresivní, ale ty zastřelit nesmíte, jsou to civilisté. Pokud vás napadnou, srazte je pěstí a na nohy jim přiložte pastičku0000006284_n10.jpg (106415 bytes) (obr.10). Přes vlak z pravé strany dostřelíte na bandity na druhé straně, teď už se chovat tiše je zbytečné, postřílejte i bandity pod vagóny a ve vagónech. Z levé strany od vlaku zlikvidujte z úkrytu veliký houfec banditů, ty likvidovat je velice těžké, je jich jako much, pomáhejte si rychlým ukládáním a zpětným nahráváním. Jakmile se zbavíte i banditů kolem vlaku, můžete skopnout všechny civilisty a svázat je, aby vás svým bláznivým pobíháním z místa na místo nevyrušovali a také aby na vás neupozorňovali další bandity, popřípadě se vám zbytečně nepletli do rány. Nyní se vydejte nahoru k vysokým skalám, dole pod nimi je další malý tábor, i zde postřílejte bandity a pokračujte ke zříceninám pod skalami. Teď máte už nejhorší část za sebou, pokračujte jedinou možnou cestou vpřed a prostřílejte se až k horním ruinám. Téměř nahoře, kam se dostanete po žebřících, se nachází i parta banditů, postřílejte je velice opatrně z úkrytů a přepínejte se na toho, kdo má lepší výhled. Motá se zde totiž spousta dalších civilistů, které zabít nesmíte. Seberte dynamit a slezte dolů až ke skalisku, které blokuje cestu na konci skalní pěšiny. Zde postřílejte opět opatrně zbylé bandity, pozor na civilisty, ty zabít nesmíte ani výbuchem. Posrážejte je pěstí a odneste zpět do bezpečí, teprve potom jděte ke skalisku a na vyznačené místo položte dynamit, odstupte do bezpečné vzdálenosti a střelte do něj. V animaci zjistíte, že výbuch nejen uvolnil cestu kamarádům, ale přilákal i další nepřátele.

3. The Execution.

Nalézáte se tedy na kamenné stezce jako McCoy společně s Pablo Sanchezem a Samem Williamsem, na které vám výbuchem dynamitu uvolnili cestu vpřed oba posledně jmenovaní. Pokud se podíváte dolů pod vás, zjistíte, že výbuch přilákal další hordu banditů a navíc tam stavějí šibenici pro Johna. Toho tedy teď musíte všichni tři společně ve vzájemné spolupráci zachránit před potupnou smrtí, nebo Indián Hawkey čeká se svými bojovníky, až Johna osvobodíte, aby teprve pak zaútočil. Vydejte se tedy dopředu a prostřílejte si cestu dolů, zde nemá cenu vzhledem k počtu banditů volit nějaký tichý, či taktický sestup vpřed. Je nutné se dobře krýt, využívat všech vlastností postav, často přijde vhod i McCoyova sniperka, zvláště pak tehdy, pokud se potřebujete zbavit banditů s puškami. Ti jsou totiž mnohem nebezpečnější, nežli pistolníci, nebo vás mohou zasáhnout z mnohem větší dálky. Postupujte tedy stále dál společně, přepínejte se, dole se přepněte na Sama Williamse a prostřílejte si cestu k prvním domům, abyste zajistili možnost postupu zbylým dvěma kamarádům, poté se dobře ukryjte. Pak se přepněte na McCoye a ze sniperky postřílejte všechny bandity na horní plošině, spojte se všichni dohromady. Za McCoye si prostřílejte cestu k převrácené lokomotivě a postřílejte menší houfec banditů pod zříceninami. Skryjte se za lokomotivu a na čtyřku banditů použijte uspávací plyn, poté všechny bandity postřílejte. Projděte mezi vagóny na druhou stranu, postřílejte několik nepřátel, postupujte kolem vlaku dopředu a zlikvidujte další bandity přímo před vámi. Je zde možnost omráčit bandity McCoyeovým uspávacím plynem, nebo je bacit za Pablo Sancheze kamenem do hlavy a pak je bez milosti postřílet. Těla byste měli odklidit, nebo se musíte dostat k mostu, po kterém se promenáduje několik civilistů, pokud by mrtvoly banditů spatřili, zpanikaří a pěkně vám to zavaří. Nyní se musíte dostat za malou boudu, ve které několik banditů střeží Johna, kterého se chystají oběsit. Všichni na ostrůvku se shlukli kolem šibenice, která je tak pečlivě střežena, zřejmě si nechtějí nechat ujít smrtící podívanou, pouze jeden bandita obchází kolem shluklého davu. Položte na most kořalku a jakmile si pro ni chtivě přijde, složte ho tiše kamenem. Hoďte do hloučku uspávací plyn, vstupte do boudičky a rychle postřílejte bandity, kteří drží Johna v zajetí. Poté se přepněte na Johna a vydejte se zpět přes most k lokomotivě, tak tuto část zakončíte.

4. Cooper´s Revenge.

Nyní jste tedy všichni, kromě Kate, kterou musíte ještě vyrvat ze spárů banditů, opět pohromadě. Horní část vlevo pod skalou jste už od banditů vyčistili, obsadili ji Indiáni pod vedením Hawkeye, nyní je vaším prvořadým úkolem dostat se dovnitř budovy na konci kolejiště mezi dvěma vlakovými soupravami. Postup vpřed můžete zajistit několika způsoby, zkuste přikázat Indiánovi Hawkeyovi, a spustí válečný pokřik, tak se Indiáni vydají do útoku a značně vám cestu vpřed vyčistí a usnadní. Potom můžete postupovat vpřed společně s ostatními postavami, přepínat se, dobře se krýt a likvidovat bandity před vámi a po stranách. Ojedinělým banditům lze nabízet různé nástrahy, položte opodál kudy chodí butylku kořalky a jakmile si pro ni dojde, tiše ho skolte šípem, nebo kamenem. Lze také lákat bandity Johnovými hodinkami a rovněž je tiše pobíjet, je zbytečné tropit veliký hluk a tak budit pozornost okolních banditů. Jakmile se tedy takto dostanete mezi dvě vlakové soupravy, postřílejte z luku dalších několik banditů, opět je možno je lákat na hrací hodinky, nebo na kořalku a zabíjet tiše Johnovým nožem.0000006284_n11.jpg (91484 bytes) Jakmile jste se tudíž v tichosti zbavili všech nepřátel, postupujte k domu, zde již můžete použít otevřený boj. Postřílejte všechny bandity na dvorku a zdálky sniperkou, nebo z luku pobijte i ty, co stojí na podlouhlém balkónu v prvním poschodí. Vyběhněte zleva po dřevěném schodišti nahoru, zde je opět nejlepší použít Indiána Hawkey, nebo zabíjí tiše sekerkou, či z luku. Vstupte do domu, krčte se a plazte se, nesmíte vyvolat poplach, nebo vám Goodman Kate odrovná. Vyčistěte tiše první místnost, přejděte po lávce ke dveřím a vstupte dovnitř, nechejte ho stát pod oknem. Poté se s Johnem, McCoyem a Pablo Sanchezem připlazte k bednám a navolte si předem plánovanou akci. Hawkeyovi nařiďte, a z luku zastřelí tři banditi naproti oknu, kde jste ho nechali stát. McCoyeovi přikažte, a Goodmana „potěší“ uspávacím plynem včetně Kate a dva bandity vedle nich, další bombu s uspávacím plynem a hodí na dva darebáky pod schody. Johnovi zadejte úkol, a zastřelí dva bandity, stojící v rozích místnosti naproti schodům, zajistěte si ještě příkazem Pablo Sanchezovi, a bací kamenem bandity poblíž schodů a protějšího koutu, může se totiž stát, že je Hawkey nestačí včas zlikvidovat. Teď tedy nastal čas celou akci spustit, spícího Goodmana pak zastřelte z luku (obr.11) a ostatní omráčené, či ty které McCoy uspal, postřílejte za Johna. Poté se vydejte za Johna ke Kate, můžete ji nechat probudit McCoyem, pokud ještě spí. Spustí se závěrečná animace, ve které si John a Kate konečně padnou do náručí a věřte mi, že o polibky a vášnivá objetí nebude nouze. Vše seshora pozoruje McCoy, který po chvíli odejde a usedne, zřejmě má o čem přemýšlet. Tak si nevšimne, že se k němu blíží temný padouch, který do něj naláduje injekci. Zda nechali autoři hry nakonec jednoho z hlavních hrdinů umřít neznámým vrahem, to už se nedovíte. Nebo snad McCoye tento tajemný darebák jen uspal? Potom by to mohl být příslib autorů, že se všichni společně dočkáme dalšího pokračování, no nepředbíhejme událostem.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: