Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
ˇ Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

ˇ Novinky emailem
ˇ Online hry
ˇ Free Hry
ˇ Bazar
ˇ Autoři návodů
ˇ Autoři češtin
ˇ Výrobci her
ˇ Distributoři her

ˇ Soutěž
ˇ Anketa
ˇ Programy ke stažení
ˇ Užitečné informace
ˇ Co pořebujete sehnat?










Návod - Fahrenheit

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 35210
Zobrazení tento měsíc: 3658
Fahrenheit

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.fahrenheitgame.com

Výrobce: 
Quantic Dream

Distributor: 
Vivendi Universal Games
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Snad nejlepším a zároveň nejďábelštějším aspektem této adventury je právě iluze rozvíjení příběhu podle toho, jak hru kdo hraje. Spoustu maličkostí ve hře ovlivňuje dění dané části hry a následky některých rozhodnutí lze zpozorovat v příběhu i mnohem dále. Ale ať se vám to líbí nebo ne, hra má svůj předepsaný scénář a toho se pevně drží. To, co vám vtírá pocit jedinečnosti, ve stylu vašeho hraní, jsou ony jedinečné detaily, které mají za následek např. přidané téma do rozhovoru. Jak už jste možná leckde slyšeli, hra má skutečně hned několik konců. *Arduška*


Autor: Michal Paclt , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

Fahrenheit

ÚVODEM

Fahrenheit je velice netradiční akční adventura se silným a poutavým příběh, čímž se zdaleka ne každá hra může pochlubit. Navíc v průběhu hry se můžete rozhodovat k různým činům nebo způsobům jakými budete vést hovory s postavami, což zaručuje Fahrenheitu vysokou míru znovuhratelnosti. I když grafika je i na dobu, kdy hra vyšla poněkud omšelá, těžiště hry naštěstí neleží v grafice, ale v atmosféře, příběhu, možnostech příběh prožívat ze zorného úhlu více postav a samostaně se rozhodovat o maličkostech, které se sice na hlavní dějovou linii nemají vliv, ale rozhodně potěší. Dalším plusem hry je i více různých konců.

DUŠEVNÍ STAV

Duševní stav postav, za které hrajete, je velmi důležitou součástí hry. Během hry můžete provádět různé činnosti, které vᚠduševní stav buď zlepšují či zhoršují. Pokud vyše psychika klesne na nulu, tak vaše postava pravděpodobně spáchá sebevraždu. Je tudíž třeba si neustále psychický stav hlídat, protože nízká úroveň psychiky může být za určitých situací problém. Je to tehdy, kdy pokles vaší psychiky nemůžete ovlivnit.

Tutorial

V této samostané misi se naučíte ovládat postavy, za které budete hrát. Věnujte tutoriálu náležitou pozornost, protože hra má ne úplně standartní ovládání. Po krátkém úvodu dojděte s postavou na červenou značku. Použijte směrové klávesy pro pohyb. Nahlédněte do nastavení ovládání, abyste věděli co a jak funguje. Až budete na značce, podržte obě tlačítka myši pro chůzi vpřed a otáčejte kamerou okolo postavy. Poté tiskněte směrovou klávesu Vpřed a zároveň tiskněte klávesu Běh. Podržte pravé tlačítko myši a otáčejte kamerou kolem postavy. Poté podržte levé tlačítko myši a budete hýbat aktivní kamerou. Následně stiskněte prostřední tlačítko myši pro pohled z první osoby. Nyní běžte směrem ke dveřím. Abyste dveře otevřeli musíte podržet levé tlačítko myši a pohnout s ní směrem, kterým vám naznačuje ukazatel v horní části obrazovky. Projděte tedy dveřmi a pokračujte vpravo k žebřinám. Zychyte se žebřin a zobrazí se vám ukazatel, který vždy značí, že vás čeká nějaká fyzická námaha. Tiskněte střídavě směrové klávesy Vlevo a Vpravo a to tak rychle, aby se rafička na ukazateli dostala co nejdále. Nyní vás čeká jakási minihra, která otestuje vaše reflexy. Na obrazovce vidíte dva ukazatele. Po stranách těchto ukazatelů se budou barevně zvýrazňovat okraje a vy musíte tisknout směrové klávesy tak, jak se barevné okraje zvýrazňují. Musíte se však podívat do nastavení kláves a nastavit si druhý pár směrových kláves, které budete používat pro druhý ukazatel. Ideální kombinace je např. na levou ruku a pro běžné ovládání nastavit šipky a pro pravou ruku klávesy na numerické klávesnici. S podobnými minihrami jako je tato se budete ve hře setkávat častěji. Pokud se během hry dopustíte drobného přehmatu, hra vám to odpustí a pokračujete dál. Pokud se dopustíte více přehmatů, tak to bude mít pro vaši postavu negativní dopad. Obtížnosti, na které můžete hru hrát, souvisí s tím, kolik vám hra přehmatů odpustí. Pokud hrajete na těžkou obtížnost, tak s něčím takovým nepočítejte. Jakmile se tedy auto proti vám rozjede, musíte pohotově zareagovat a uskočit. Při následném rozhovoru zvolte vám vyhovující odpověď a podle toho pohněte myší.

Lucas: Vražda

Po velice výmuvném úvodu jste se octli na toaletách bistra s mrtvolou. Jděte k mrtvole, uchopte ji a odtáhněte ji do kabinky. Uchopte koště opřené o zeď a umyjte krvavou šmouhu (pohyby myší nahoru a dolů). Poté jděte k umyvadlu a opláchněte si ruce, protože toho by si osazenstvo bistra zaručeně všimlo. Vyjděte dveřmi do bistra a sedněte si ke svému stolu. Najezte se, napijte a podívejte se na účet. Zaplate, vstaňte od stolu a vyjděte ven na ulici. Běžte směrem za roh a vpravo. Vpravo na druhé straně ulice je vchod do metra, tak tudy vejděte. Další možností odchodu je použití vozu taxi. Opustit restauraci musíte stihnout do doby, než policista sedící na baru vstane, půjde na toalety a objeví mrtvolu. Jakmile budete venku, hleďte se co nejrychleji ztratit, abyste se nestřetli s přijíždějící policií.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • ukrytí mrtvoly do kabinky +5 bodů
  • odstranění krvavé skvrny pomocí koštěte +5 bodů
  • odstranění nože +5 bodů
  • získání mince z automatu (musíte ho použít opakovaně) +5 bodů
  • najezení se u vašeho stolu v bistru +5 bodů
  • napití se +5 bodů
  • zapnutí Jukeboxu +5 bodů
  • odchod z restaurace po zaplacení účtu +5 bodů
  • únik z lokace pomocí metra nebo taxíku +10 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • zavraždění muže na toaletách (nelze se vyhnout) -60 bodů
  • pokus o únik oknem na toaletách -5 bodů
  • vyjít z toalet bez umytí od krve -20 bodů (v tomto případě je nezbytné vyjít hned zadním východem, jinak vás uvidí policista sedící na baru a to by byl vᚠkonec)
  • pokus o vstup za bar -5 bodů
  • použití telefonního automatu u zadního východu -10 bodů
  • odchod bez zaplacení -10 bodů
  • rozhovory s kýmkoliv v bistru -5 bodů za každého

Vedlejší činnosti bez jakéhokoliv dopadu:

  • vymočit se na toaletách
  • podívat se na sebe do zrcadla
  • použít sušič na ruce
  • sednout si na bar a dívat se na zprávy

Carla a Tyler: Pátrání

Vstupte do bistra za Carlu a promluvte si s Tylerem. Nyní se přepněte na Tylera a promluvte si se všemi lidmi, se kterými promluvit lze, hlavně se servírkou (totéž můžete poté udělat i za Carlu). Následně prohledejte za obě postavy stůl, u kterého seděl podezřelý. Za Carlu pak seberte knihu ležící pod stolem. Za obě postavy můžete jít za bar a napít se kafe, což vám zvedne náladu. Vstupte na toalety a za Tylera prohledejte všechny kabinky a hlavně se podívejte na vražednou zbraň. Přepněte se na Carlu a znovu prohledejte mrtvolu v prostřední kabince. Poté jděte ke smetáku a rovněž ho prohledejte. Můžete ještě za Carlu vyjít ven a jít se podívat na stanoviště taxi. Nakonec se vrate do bistra a řekněte Tylerovi, že odcházíte. Při odchodu z restaurace ještě prozkoumejte krvavou skvrnu před hlavním vchodem a poté nastupte do auta.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • rozhovory s osobami v bistru (za obě postavy) +5 bodů za každého zvl᚝ a za každou postavu, s níž budete mluvit
  • vypití kávy za barem (za obě postavy) +5 bodů za každého zvl᚝
  • zavolání telefonem, který je v zadní části lokálu (za obě postavy; za Carlu až po rozhovoru se servírkou) +5 bodů za každého zvl᚝
  • nalezení knihy pod stolem podezřelého (za Carlu) +10 bodů
  • nalezení vražedné zbraně (za obě postavy – záleží na tom, kde se nůž nachází) +10 bodů jednorázově
  • prozkoumání krvavých stop na toaletě (za Carlu) +5 bodů
  • prozkoumání stanoviště taxi venku na ulici (za Carlu) +5 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • puštění jukeboxu (za Tylera) -5 bodů
  • vymočení se na toaletách (za Tylera) -10 bodů
  • pokus o vejití do restaurace zadním vchodem z uličky (za obě postavy) -10 bodů za každého zvl᚝
  • rozhovor s houmelesákem (za obě postavy) -5 bodů za Carlu a -10 bodů za Tylera

Vedlejší činnosti bez jakéhokoliv dopadu:

  • použití sušiče na ruce
  • pohled do zrcadla
  • prozkoumání zkrvaveného smetáku (za Carlu)
  • ohřání rukou nad ohněm

Lucas: Den poté

Vstaňte z postele a zastelte krvavé stopy na prostěradle. Ze stolku si vezměte prášky proti bolení hlavy. Můžete si jít zapnout rádio, čímž si trochu zvednete náladu. Jděte směrem vlevo a projděte dveřmi. Zhruba v tuto chvíli by měl zazvonit telefon. Zvedněte ho a promluvíte si se svým bratrem Marcusem. Po rozhovoru běžte vlevo, otevřte lednici a napijte se mléka. Poté se opláchněte vodou z kohoutku vlevo a otevřte polici nahoře, kde najdete bonusovou kartu. Jděte do koupelny, kde se můžete osprchovat a poté otevřte skříňku se zrcadlem. Ošetřete si zraněná zápěstí. Po zavření skříňky však uvidíte v zrcadle přízrak, což bude mít za následek pokles vašeho duševního zdraví o celých 20 bodů. Ještě se vrate do kuchyně a u sloupu seberte krvavý hadr. Vrate se do koupelny a strčte ho do pračky. Po chvíli zazvoní policista a máte omezený čas na to mu otevřít. Pokud tak neučiníte, budete zatčeni a hra pro vás končí. Před otevřením dveří musíte však mít kompletně uklizeno jak bylo popsáno výše. Běžte ke stolu v kuchyni, seberte klíč a jděte otevřít dveře. Při rozhovoru jděte ve všem policistovi na ruku a klidně ho vpuste dovnitř. Až odejde jděte do ložnice, přistupte ke skříni, otevřte ji a oblečte se. Ještě můžete vyjít na balkón, kde uvidíte vránu, která odlétá. Vlevo pak můžete sebrat další bonusovou kartu. Poté jděte ke vstupním dveřím a vyjděte jimi ven.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • zastlání krvavých skvrn na posteli +5 bodů
  • užití prášků na bolení hlavy +10 bodů
  • zapnutí rádia +5 bodů
  • zvednutí zvonícího telefonu +5 bodů
  • napití se mléka z lednice +5 bodů
  • napití se vody z kohoutku v kuchyni +5 bodů
  • napití se alkoholu (jen jednou), který je v polici proti kuchyňskému stolu +5 bodů (alkohol se nesmí zkombinovat s léky)
  • vymočení se v koupelně +5 bodů
  • ošetření poraněných zápěstí v koupelně +10 bodů
  • úspěšné zvládnutí situace s policistou (úroveň podezření nesmí být příliš vysoko) +10 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • podívání se na fotografii na stole s počítačem -5 bodů
  • sebrání novin u vchodových dveří -5 bodů
  • sledování televize -10 bodů
  • delší pobyt na balkóně bez oblečení -10 bodů
  • opakovaná bolest hlavy způsobená neužitím prášků na bolení hlavy -10 bodů
  • opakované pití alkoholu (pokles je závislý na množství vypitého alkoholu; pokud to přeženete, spácháte sebevraždu)
  • zděšení po spatření přízraku v zrcadle při ošetřování zápěstí v koupelně -20 bodů (pokud si ruce obvážete během časového limitu před příchodem policisty, tak budete tohoto zjevení ušetřeni a nepřijdete o žádné body)
  • kombinace prášků a alkoholu =smrt

Další činnosti bez jakéhokoliv dopadu:

  • použití budíku u postele
  • otevření oken v bytě
  • sednout si k počítači a podívat se na maily
  • umýt se v umývadle v koupelně
  • včasný odchod z bytu ještě před příchodem policisty

Lucas: Přiznání

Běžte rovně a až dorazíte k místu, kde je více lidí, zahněte vpravo a na konci seberte bonusovou kartu. Vrate se zpět a nedaleko sochy si promluvte s Marcusem. Na konci rozhovoru si od něj vezměte kříž a získáte 1 život navíc. Nyní následujte scéna, kdy malý chlapec propadne skrz led do ledové vody. Běžte k místu neštěstí a skočte za ním. Pro pohyb tiskněte rychle směrové klávesy Vlevo a Vpravo. Vytáhněte chlapce na břeh a pokuste se ho oživit. Vždy, když vaše postava napočítá do tří, podržte levou myš a pohněte jí dolů, čímž provedete masហsrdce.

Čunnosti s pozitivním dopadem:

  • setkání se s bratrem +10 bodů
  • přijmutí kříže od bratra (plus jeden život)
  • úspěšná záchrana a oživení malého chlapce +20 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • během rozhovoru řekněte za Marcuse Lucasovi, že jste nemocní -5 bodů
  • předčasné ukončení rozhovoru -10 bodů
  • neposkytnutí pomoci topícímu se chlapci -30 bodů

Carla a Tyler: Policejní práce

Jděte k přepážce a automaticky si promluvíte se strážníkem. Projděte detektorem a jděte vpravo, kde seberte bonusovou kartu. Vyjděte po schodech nahoru a vejděte vpravo do dveří. Můžete jít k automatu a dát si kávu, což vám trochu zvedne náladu. Běžte na druhou stranu místnosti ke dveřím svojí kanceláře a tady se dozvíte od jednoho z patáků, že mu Tyler dluží nějaké peníze. To vám trochu náladu zase sníží. Vejděte do kanceláře a použijte telefon, abyste Tylera vyburcovali ze spaní. Zasedněte za stůl, otevřte zásuvku a objevíte bonusovou kartu. Nyní se přepněte na Tylera. Vstaňte z postele a obejděte ji z druhé strany. Podívejte se na svoji přítelkyni a zvednete si trochu náladu. Můžete si lehnout k přítelkyni a bude následovat erotická scéna, díky které se vám nálada zvýší o celých 20 bodů. Poté jediným způsobem, jak Tylera vyburcovat, je přepnout se na Carlu a znovu Tylerovi zavolat, což bude mít za následek opět pokles nálady o 10 bodů. Dále můžete jít do koupelny a podívat se na sebe do zrcadla. Poté se můžete vymočit a opět si trochu zvednete náladu. Dále v koupelně seberte další bonusovou kartu. Poté si dejte sprchu a Tylerova přítelkyně zatím vstane. Jděte ke skříni v ložnici a oblečte se. Poté jděte za přítelkyní do kuchyně, se kterou si můžete promluvit. Záleží jak s ní budete mluvit a podle toho vám buď stoupne nebo klesne nálada. Nejlépe zvolte poprvé poslední odpověď a poté třetí odpověď. Jděte ke dveřím a oblečte se do bundy. Vrate se k přítelkyni a dejte jí polibek na rozloučenou. Vyjděte dveřmi ven a octnete se na policejní stanici. Vyjděte nahoru, dejte si kávu z automatu a pokračujte do kanceláře za Carlou. Cestou vás opět zastaví kolega, kterému dlužíte peníze, což vám náladu trochu sníží. Vymluvte se na problémy a poté mu nabídněte zápas v basketbalu. Vejděte za Carlou do kanceláře. Až Carla odejde dejte bundu na věšák a vyjděte z kanceláře ven. Jděte za Carlou, která je v centru místnosti, a promluvte si s ní. Po rozhovoru se přepnete na Carlu. Běžte zpět do kanceláře, sedněte si ke stolu a podívejte se na maily. Vyberte stiskem Enter, zrušíte pomocí Backspace a pohybujete se po ikonách pomocí směrových kláves.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • napití se z nápojového automatu na policejní stanici (za obě postavy) +5 bodů za každého zvl᚝
  • napití se z fontánky v kanceláři (za obě postavy)+5 bodů za každého zvl᚝
  • hra s jojem na stole v kanceláři (za Carlu) +5 bodů
  • pohled na Tylerovu přítelkyni jak leží v posteli (za Tylera) +5 bodů
  • pohled do zrcadla v koupelně (za Tylera) +5 bodů
  • vymočení se v koupelně (za Tylera) +5 bodů
  • osprchování se (za Tylera) +5 bodů
  • sexuální scéna (za Tylera) +20 bodů
  • puštění gramofonu (za Tylera) +5 bodů
  • ohleduplné vedení rozhovoru s přítelkyní (za Tylera) +10 bodů
  • polibek přítelkyni před odchodem z bytu (za Tylera) +10 bodů (musíte tak učinit dřív než vám to sama připomene)
  • hra s míčem v kanceláři (za Tylera) +5 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • rozhovor s kolegou, kterému dluží Tyler peníze (za obě postavy; automaticky – nelze ovlivnit) -5 bodů za každou postavu zvl᚝
  • zjištění nepřítomnosti Tylera na policejní stanici (za Carlu; automaticky – nelze ovlivnit) -5 bodů
  • opětovné volání Tylerovi pokud jste přistoupili na sexuální scénu (za Tylera) -10 bodů
  • nešetrné vedení rozhovoru s přítelkyní (za Tylera) -10 bodů
  • odchod z bytu bez políbení přítelkyně (za Tylera) -30 bodů
  • přečtení posledního mailu v počítači (za Carlu) -5 bodů

Další činnosti bez jakéhokoliv dopadu:

  • zapnutí lampy na stole Carly
  • podívání se z okna v Tylerově ložnici

Lucas: Jiná realita

Na toaletách si umyjte ruce a vzadu mezi kabinkami seberte bonusovou kartu. Vyjděte do velké kancelářské místnosti, kde se orientujte podle minimapky, která se vám zobrazila. V pravé části místnosti můžete použít automat na kávu a v kancelářských buňkách můžete sebrat další dvě bonusové karty. První je (podle minimapky) v horní řadě v prostředním oddělení (z levé strany) a druhá je v pravém oddělení v dolní řadě (z levé strany). Nyní podle této mapky dojděte na své pracovní místo (červený bod). Otevřte dveře a vejděte do malé kanceláře, kde si sedněte ke stolu. Otevřte zásuvku stolu a seberte kříž, díky čemuž získáte 1 život, který se vám brzy bude velice hodit. Po chvíli vám zazvoní telefon a zjistíte, že volá Lucasova bývalá přítelkyně. Pokud ji na konci rozhovoru odmítnete, klesne vím nálada. Pokud budete souhlasit s tím, aby se večer zastavila, nálada se vám naopak zvedne. I v případě, že ji odmítnete, tak za vámi stejně přijde. Podívejte se na počítač a v následné animaci přijdete hned o 20 bodů zdraví. Vašemu kolegovi kdosi zavolá a nahlásí poruchu počítače. Nabídnete se jít místo něj, tak se zvedněte od stolu a jděte do velké kancelářské místnosti. Jděte na místo s rozbitým počítačem (červený bod) a puste se do jeho opravy. Budete napadeni brouky. Vyjděte z kancelářské buňky a běžte směrem k velkému broukovi. Nyní už záleží vše jen na vaší rychlosti s jakou budete tisknout klávesy. Chyba pro vás bude znamenat ztrátu života. Nakonec v animaci odejdete z kanceláře pryč.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • umytí rukou na toaletách +5 bodů
  • použití nápojového automatu ve velké kancelářské místnosti +5 bodů
  • souhlas s návštěvou bývalé přítelkyně při telefonickém hovoru +5 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • pohled na fotografii, která je v levé zásuvce Lucasova stolu -5 bodů
  • odmítnutí návštěvy bývalé přítelkyně při telefonickém hovoru -10 bodů
  • úspěšné absolvování miniher za kancelářským stolem -5 bodů
  • následky všech vidin a psychických problémů (nelze ovlivnit) -20 bodů

Další činnosti bez jakéholokiv dopadu:

  • vymočení se na toaletách
  • použití sušáku na ruce
  • podívání se z okna v Lucasově kanceláři

Carla: Márnice

V této krátké misi budete za Carlu v márnici a budete se účastnit pitvy oběti z bistra. Budete muset absolvovat několik miniher. Při správném stisknutí příslušných kláves se vám v každém případě zvedne duševní zdraví o 10 bodů. Při každé chybě vám naopak o 10 bodů poklesne.

Tyler: Tyler a Kate

Za Tylerem přišla na policejní stanici servírka z bistra. Vaším úkolem je sestavit portrét podezřelého. Nejlépe je mačkat tlačítko pro náhodný portrét a ten, který se vám bude zdát nejvěrohodnější, ten potvrďte klávesou Enter. Zde vůbec nezáleží, jaký portrét zvolíte, můžete třeba úplně špatný, protože to pro vás nebude mít žádný dopad do budoucnosti. Po zvoleném portrétu získáte jen procentuální ohodnocení úspěšnosti.

Lucas: Ztracená láska

Jelikož po hrůzných zážitcích v kancelářích velmi kleslo vaše duševní zdraví, je třeba s tím něco udělat. Nemá smysl to zde vše podrobně vypisovat. Můžete si to přečíst níže ve výčtu kladných činností. V každém případě nekombinujte prášky s alkoholem a v kuchyňské lince si seberte bonusovou kartu. Nakonec si lehněte na postel a zavřete oči. Po chvíli zazvoní na dveře vaše bývalá přítelkyně, tak ji pozvěte dál a můžete jí nabídnou drink. Láhev najdete v polici stolu naproti kuchyňské lince. Vaše bývalá vás požádá o krabice se svými věcmi. První krabici najdete v koutě vpravo od kuchyňské linky a druhou v ložnici vlevo od stolu s počítačem. Po odevzdání obou krabic bude rozhovor pokračovat a tady velice záleží, jak ho povedete, protože pokud Tiffany odejde předčasně bude to mít za následek pokles vaší psychiky. Při rozhovoru zvolte nejprve první odpověď, poté odpověď Citově a nakonec Sám. Tiffany vás poprosí o zahrání písničky na kytaru. Nejprve zapněte reproduktor a poté uchopte do ruky kytaru. Bude následovat další minihra, kterou nesmíte zkazit, jinak Tiffany odejde. Pokud se vám podaří písničku úspěšně zahrát, zvolte při následujícím dialogu Pusa a bude následovat sexuální scéna, což vám spraví psychiku o celých 30 bodů. Pokud vám Tiffany odešla předčasně, tak si jděte lehnout do postele pro dokončení kapitoly. V noci se Lucas probudí. Normálně si lehněte a spěte dál.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • hraní na kytaru před příchodem Tiffany (je třeba nejprve zapnout reproduktor) +10 bodů
  • boxování do pytle +10 bodů
  • vzít si prášky z nočního stolku vedle postele (nekombinovat s alkoholem) +10 bodů
  • napití se mléka z lednice +5 bodů
  • jedno napití se alkoholu (nekombinovat s prášky)+5 bodů
  • použití toalety v koupelně +5 bodů
  • spánek před příchodem Tiffany +10 bod
  • úspěšné vedení rozhovoru s Tiffany, čímž jí nedovolíte předčasně odejít (témata Sentimentální a Upřímný) dohromady +10 bodů
  • bezchybně zahrát na kytaru pro Tiffany +10 bodů
  • završení setkání s Tiffany sexuální scénou (musíte po zahrání na kytaru zvolit v rozhovoru téma Polibek) +30 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • sledování televize až do konce zpráv -10 bodů
  • pohled na fotografii na stole u počítače -5 bodů
  • opakované pití alkoholu (pokles závisí na vypitém množství)
  • špatné vedení rozhovoru s Tiffany a její následný předčasný odchod (pokud se ji pokusíte políbit dříve než jste ji úspěšně zahráli na kytaru; pokud jste zahráli špatně, bude výsledek stejný a odejde vám) -30 bodů
  • probuzení se ze spánku uprostřed noci (nelze ovlivnit) -20 bodů

Lucas: Hra na schovávanou

Jděte vpřed a na prvním rozcestí zahněte vpravo. Najdete bonusovou kartu. Pokračujte po cestě stále vpřed a na konci vpravo najdete vpravo 1 život. Vrate se o kousek zpět a zahněte vlevo, kde se setkáte s bratrem. Položte květiny na hrob rodičů a poté se ve vzpomínkách přenesete do časů Lucasova dětství.

Jako malý Lucas musíte zachránit své kamarády, kteří se vydali do vojenské oblasti, do hangáru, který má podle Lucasovy vize brzy začít hořet. Můžete si promluvit s vojákem u vjezdu, avšak nebude vám to k ničemu, protože vás nebude chtít brát vážně. Běžte podél plotu vpravo a úplně na konci v rohu přelezte přes plot. Přeběhněte k plotu na druhé straně a dávejte si pozor na stráže, jinak vás vrátí zpět na začátek. Běžte podél druhého plotu příkopem vlevo, obejděte strážní domek a dávejte pozor na vojáka u vjezdu. Běžte dál podél plotu až k velkému balvanu, kde je díra v plotě. Prolezte touto dírou a kryjte se za hromadami beden. Nyní se musíte dostat mezi hangáry, které vidíte přímo před sebou. Vlevo je jedna hlídka a před hangárem vpravo další. Počkejte si až pojede náklaďák a poté běžte kousek vpravo podél náklaďáku. Jakmile náklaďák bude kousek před strážcem vpravo, běžte podél zadní části náklaďáku přímo mezi hangáry. V levém hangáru vzadu je díra, kterou prolezte dovnitř. Nyní máte jen omezený čas na záchranu tří chlapců, které musíte nejprve najít. Běžte od místa, kterým jste přišli rovně až k hradbě z dřevěných beden. Oběhněte tyto bedny a v jedné ze zadních beden vpravo najdete prvního chlapce. Nyní běžte do nitra hangáru a brzy dorazíte ke schodišti. Naproti schodišti je část trupu letadla, uvnitř kterého je druhý chlapec. Při rozhovoru s ním však musíte zvolit téma Lež, jiank vám neuvěří a neodejde. Poté vyběhněte po schodech nahoru a jděte až úplně na konec, kde vpravo za dřevěnou deskou najdete posledního chlapce. Jestliže se vám záchrana všech chlapců povedla v časovém limitu, vaše duševní zdraví se zvýší (+10 bodů). Pokud ne, tak se naopak sníží (-30 bodů)

Carla a Tyler: Přátelský souboj

Nejprve běžte do rohu vedle ringu a seberte bonusovou kartu. Nyní musíte obě postavy rozcvičit, což můžete udělat pomocí posilovacího stroje, boxovací hrušky, šplhu na laně, kliků na žíněnce. Získáte tak něco ke svému duševnímu zdraví. Poté jděte k ringu a začněte zápas. Zvolte si nejlépe boj za postavu, o které víte, že má nižší duševní zdraví (musíte ovšem zápas na 10 bodů vyhrát). Pokud prohrajete, tak vám duševní zdraví naopak poklesne. Zápas bude opět probíhat formou miniher, což zde nemusím asi dále rozebírat.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • rozcvičení se před zápasem (musíte udělat dvě sady cviků – za obě postavy) +10 bodů za každou postavu
  • napití se z plastové láhve (za obě postavy) +5 bodů za každou postavu
  • vyhrání zápasu v ringu za postavu, za kterou momentálně hrajete +20 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • prohrání zápasu v ringu za postavu, za kterou momentálně hrajete -10 bodů

Činnost bez jakéhokoliv dopadu:

  • zapnutí rádia, které leží na lavici

Carla: Vyšetřování

Při rozhovoru se šéfem volte odpovědi, které se vám hodí, protože to nebude mít žádný dopad. Poté se za Carlu octnete v podzemním archívu. Hned vlevo si seberte bonusovou kartu a poté pokračujte k mříži. Vpravo na zdi je vypínač, který stiskněte a projděte mříží. Nyní musíte držet pod kontrolou Carly strach, který znázorňuje ukazatel dole. Jakmile rafička půjde směrem vpravo pomalým tisknutím směrových kláves Vlevo a Vpravo se uklidníte. Pokud selžete, Carla vyběhne z archívu, aby se uklidnila, a vám klesne duševní zdraví o 10 bodů. Přistupte k regálu vpravo a otočte kolem. Projděte do uličky a u dalších regálů jděte vlevo, kde otočte dalším kolem. Přemístěte se směrem vpravo, kde otočte ještě jedním kolem. Uličkou projděte do místnosti s počítačem. V tom okamžiku se však vypne elektřina, což vaši orientaci může zhoršit. Otočte kolem vpravo vedle počítače. Projděte uličkou a u dalších regálů otočte dalším kolem. Vrate se zpět k počítači a otočte opět kolem vpravo vedle počítače. Nyní se přemístěte k regálu vpravo a otočte dalším kolem. Projděte uličkou a otočte ještě jedním kolem. Vejděte do uličky, otočte se vlevo a vytáhněte z regálu kazetu začínající písmenem K. Vrate se k počítači a vložte kazetu do mechaniky. Zjistíte, že počítač není pod proudem. Jděte tudíž mezi regály vlevo a vzadu otočte nejprve pravým kolem a poté kolem levým. Vstupte do uličky a na jejím konci aktivujte na zdi spínač. Tím jste zapnuli elektřinu pro počítač, takže se k němu vrate a použijte ho. Poté se vám duševní zdraví zvýší o 20 bodů.

Tyler: Vyšetřování

Vejděte do knihkupectví, sejděte po schodech dolů a jděte ke stolku, který je pod schody. Vezměte do ruky lupu a prohlédněte si zblízka knihu, kterou jste našli v bistru. Prolistujte několik stran, knihu zavřete a v tom okamžiku vám z knihy vypadne ústřižek. Ten rovněž seberte a jděte na druhou stranu místnosti, kde si promluvte se starým Číňanem. Nebude vám chtít nijak pomoci. Otočte se tudíž směrem vzad a jděte jakoby k východu. V následné animaci vám Číňan nabídne pomoc, avšak na oplátku – musíte pro něho najít jakousi vzácnou knihu do páru s knihou, kterou od něj obdržíte. Jděte s touto knihou ke stolku s lupou a podívejte se na ni. Kniha se jmenuje De Gruttola. Knihu nechte položenou na stole, protože pokud ji budete držet v ruce, nebudete moci uchopit do ruky jinou knihu. Vyjděte po schodech ke vchodu a jděte kousek vpravo, kde je na stole katalog knih. Prohlédněte si ho a uvidíte, že u nápisu De Gruttola je letopočet 1796. Nyní se běžte podívat ke stolu vedle staříka. Nahlédněte do knihy a zjistíte, že knihy kategorie A-E jsou ve druhém patře pod bílým štítkem. Nutno podotknout, že čísla pater napsaná v knize se neshodují s čísly v reálu. Ve skutečnosti musíte do patra označeného číslem 3, tedy do nejvyššího. Jděte ke skupině regálů označených bílým štítkem a z pravého regálu vytáhněte knihu. Odneste ji staříkovi a dozvíte se nějaké informace. Obrate se k odchodu a nedaleko schodiště seberte bonusovou kartu. Vyjděte po schodech ke vchodu a jděte stále vpravo a na konci seberte ještě jednu bonusovou kartu. Nyní se vrate ke vchodu a vyjděte jím normálně ven.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • objevení ústřižku z knihy podezřelého +20 bodů
  • přinesení správné knihy staříkovi +10 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • přinesení nesprávné knihy staříkovi -5 bodů

Lucas: Agatha

Jděte ulicí vpřed a vpravo si můžete prohlédnout bezďáka pod přístřeškem. Zjistíte, že jste ho už někde viděli. Vlevo vyjděte po schodech ke dveřím a zazvoňte. Otevřte dveře a vejděte dál, protože vám stejně nikdo nepřijde otevřít. Za dveřmi vpravo je kuchyně, kde můžete sebrat bonusovou kartu. Sem se každopádně jeětě později vrátíte. Projděte dveřmi na konci chodby do místnosti, kde si můžete prohlédnout různé věci. Poté vstupte do dveří vlevo, kde se setkáte s Agathou. Požádá vás, abyste ji zavezli do pokoje s ptáky. Z poličky vedle postele můžete sebrat 1 život. Vstupte do dveří vlevo a dostanete se do koupelny, kde seberte další bonusovou kartu. Jděte tudíž za kolečkové křeslo a uchopte ho. Jeďte s Agathou do vstupní chodby a vejděte do dveří naproti kuchyňským. Tady bude rozhovor pokračovat a nyní vás Agarha požádá, abyste nakrmili její ptáky. Jděte ke skříňce vzadu a otevřte spodní zásuvku. Vyndejte krmivo pro ptáky a dejte je do tří různých klecí. Poté opět promluvte s Agathou a ta vás na konci rozhovoru požádá, abyste ji zavezli do obývacího pokoje. Dá vám další úkol – najít tři svíce a zápalky. Svíce jsou v malé komodě vlevo od vstupních dveří. Umístěte každou svící zvl᚝ do stojanů na stole. Zápalky najdete na stole v kuchyni (tam kde byl první bonus). Nyní musíte každou svíci zvl᚝ zapálit. Sedněte si k Aghatě a ponoříte se do hypnotického spánku. Během miniher nesmíte selhat, jinak každé selhání zaplatíte 5 body svého duševního zdraví. To ale zas tolik nevadí, protože po dokončení celého procesu budete odměněni 20 body duševního zdraví.

Činnosti bez jakéhokoliv dopadu:

  • prohlédnutí si bezdomovce v ulici před Aghatiným domem
  • prohlížení si předmětů v místnosti, kde Agatha provádí seance

Carla: Otázky a kulky

Jděte směrem vpravo a v jedné ze zadních kabinek si promluvte s detektivem Mitchellem. Vyzve vás abyste si zastříleli. Levou myší střílíte, pravou dobíjíte zbraň. Nahoře vám ubíhá časový limit. Každý zásah teroristy (červená figurína) vám přidá trochu času navíc. Za zásah nevinného vám bude naopak čas ubrán. Za dobré střílení budete odměněni 10 body k duševnímu zdraví, za špatné střílení vám naopak duševní zdraví trochu poklesne (-10 bodů). Po skončení střelby bude vᚠrozhovor s Mitchellem pokračovat. Poté si dejte ještě jednu sadu střílení, přičemž i v tomto druhém případě dojde k nárustu nebo poklesu psychiky, a nakonec si opět promluvte s Mitchellem.

Tyler: Dvojnásobek nebo nic

Nyní si za Tylera zahrajete o jeho dluh 100 dolarů. Opět budete muset absolvovat minihry, na jejichž úspěšném zvládnutí závisí úspěch ve hře. Hraje se na 10 bodů. Pokud budete ztrácet, budete přicházet i o body duševního zdraví. Před začátkem hry trochu zavtipkujte opět získáte nějaké body k psychice (+5 bodů). Během zápasu pokud se vám bude dobře vést získáte další body k dobru (+5 bodů). Na konci zápasu pokud vyhrajete budete buď odměněni 20 plusovými body k psychice, nebo v případě prohry ztrátíte 20 bodů z psychiky.

Lucas a Marcus: Bouře

Běžte zvednout telefon a uslyšíte tajemný hlas. Nyní se strhne bouře a předměty začnou létat po pokoji. V následujících minihrách musíte opět mít rychlé reflexy, jinak budete přicházet o body života. Pokud zabliká dole ukazatel výdrže, tak rychle začněte tisknout klávesy Vlevo a Vpravo, protože bude třeba udělat nějakou fyzicky namáhavou činnost. Po pádu dolů se automaticky přepnete na Marcuse. Jděte chodbou a prozkoumejte hned první dveře vpravo (ze směru chůze). Zazvoňte, avšak nikdo neotevře. Vyražte dveře a běžte na balkón, kde Lucas visí za okraj. Vytáhněte ho nahoru a o trochu se zlepší Lucasova psychika (+10 bodů).

Carla a Tyler: Předzvěst temna

V koupelně v rohu seberte bonusovou kartu. Vyjděte z koupelny a projděte vlevo dveřmi. Hned vedle dveří ke malý stolek a na něm zvoní telefon. Zvedněte ho a promluvte si s Tylerem. Pro zlepšení nálady můžete použít WC, natáhnout se na postel, podívat se na noviny na stole, přečíst si maily v počítači či chvíli koukat na televizi. Každopádně po určité době zazvoní soused, takže se jděte obléct (šaty jsou ve skříni), jděte otevřít vchodové dveře pozvěte souseda dál. Běžte pro skleničky do kuchyně. Jsou v rohové skříni nahoře. Se skleničkami se vrate k sousedovi a položte je na stůl. Sedněte si a soused vám nabídne vykládání karet. Uchopte do rukou karty a zamíchejte je. Podle pokynů vždy otočte dvě karty a dozvíte se nějakou předpověď. To vše bude mít za následek pokles vašeho duševního stavu a v tomto případě to nelze ovlivnit.

Nyní se přepněte na Tylera. Prohlédněte si počítač a poté vstaňte od stolu. Jděte k vedlejšímu stolu, prohlédněte si noviny a poté se vrate ke svému stolu. Zavolejte telefonem Carle a promluvte s ní.Nyní vyjděte ven z kanceláře do velké místnosti, kde můžete jednak použít nápojový automat a kromě toho najdete na jednom ze stolů bonusovou kartu. Poté jděte zpět ke svému stolu, seberte ústřížek a jděte s ním na druhou stranu místnosti, kde je fax. Odfaxujte ústřižek Carle a přepněte se na ni. Vezměte ústřižek z faxu (vedle počítače) a vyjděte s ním na chodbu. Zazvoňte na protější dveře a promluvte si s Tommym. Vrate se zpět do bytu a zavolejte Tylerovi. V roli Tylera pak u svého stolu rozsvite lampičku a prozkoumejte pod světlem ústřižek. Posunujte světlo po ústřižku dokud se neobjeví skrytý nápis. Po závěrečném rozhovoru mezi Carlou a Tylerem záleží jakou odpověď zvolíte a podle toho v příští kapitole půjde do banky buď Carla, nebo Tyler.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • použití WC (za Carlu) +5 bodů
  • koukání na televizi (za Carlu) +5 bodů
  • najíst se z kuchyňského stolu (za Carlu) +5 bodů
  • natáhnout se na postel (za Carlu) +10 bodů
  • pozvat Tommyho dál (za Carlu) +5 bodů
  • zeptat se Tommyho na potencionálního partnera (za Carlu) +5 bodů
  • jít za Tommym a zeptat se ho ohledně odfaxované záložky (za Carlu) +20 bodů
  • napít se z fontánky v kanceláři (za Tylera) +5 bodů
  • zahrát si s míčem v kanceláři (za Tylera) +5 bodů
  • použít nápojový automat ve velké kancelářské místnosti (za Tylera) +5 bodů
  • prohlédnout si noviny na stole Carly +10 bodů
  • odfaxování záložky (za Tylera) +5 bodů
  • prozkoumání záložky pod lampou a objevení vodotisku (za Tylera) +10 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • rozhovor s Tommym o Carly práci (za Carlu) -5 bodů
  • rozhovor s Tommym o Carle potencionálním partnerovi (za Carlu) -5 bodů
  • vykládání karet s Tommym (za Carlu; nelze ovlivnit) -30 bodů
  • Tylerova únava (může se opakovat) -20 bodů

Lucas: Zúčtování

Lucas sedí v kanceláři a míří k němu jeden z detektivů (záleží na tom, kterého jste v minulé kapitole vybrali pro tento úkol). Nejprve otevřte zásuvku stolu a seberte bonusovou kartu. Vstaňte od stolu a vezměte do ruky utržený papír na pravém okraji stolu. Ten je třeba ukrýt, tak tak učiňte. Jděte k levé části stolu a pro jistotu ještě ukryjte Shakespearovu knihu. Po příchodu detektiva pro jistotu odpovídejte pravdivě, jinak začne nebzpečně narůstat detektivova nedůvěra. Rozhodně nezvolte téma Restaurace, jinak se podřeknete a to je vᚠkonec. Narůstání nedůvěry tyké závisí na úspěšném absolvování miniher. Jakmile Lucas odejde opláchnout se vodou, tak v roli detektiva seberte z Lucasova stolu pero a poté ještě prohledejte zásuvky stolu a seberte Shakespearovu knihu. Až se Lucas vrátí, tak bude již následovat jen rozloučení a detektiv odejde pryč.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • sebrání pera z Lucasova stolu (za detektiva) +5 bodů
  • nalezení knihy (za detektiva) +5 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • Lucasovy halucinace (pokles bývá různý)

Lucas: Návrat k Agathě

Po startu mise se automaticky vaše duševní zdraví navýší o 20 bodů. Vejděte do Aghatina domu a projděte do pokoje, kde Aghata uvedla Lucase do hypnotického spánku. Najdete její mrtvé tělo. Nyní máte jen omezený čas do příjezdu policie. Rychle projděte vlevo do ložnice a seberte bonusovou kartu. Projděte do vstupní chodby a vstupte do místnosti s ptáky. Prohledejte skříňku v rohu a seberte z dolní zásuvky pytlík s krmením. V pytlíku najdete klíč. Prozkoumejte klece a jednu bude možné klíčem odemknout. Vezměte z klece noviny a vrate se do místnosti, kde leží Aghatiny tělo. Prolezte oknem, abyste unikli blížící se policii.

Činnost s pozitivním dopadem:

  • přemýšlení o situaci v úvodu +20 bodů
  • nalezení novin v kleci +10 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • prozkoumání Aghatina mrtvého těla -30 bodů

Činnost bez jakéhokoliv dopadu:

  • sebrat v kuchyni nůž a otevřít jím ptačí klec místo klíčem

Carla a Tyler: Šastné výročí

Zy Tylera jděte zapnout troubu a poté vyndejte z lednice šampaňské a rozlejte ho do dvou sklenic na baru. Poté bude následovat tanec s přítelkyní, což pro vás bude znamenat absolvování další poměrně dlouhé minihry. Poté se automaticky přepnete na Carlu, která je na policejní stanici. Vyjděte do velké místnosti a můžete si opět dát kávu z automatu. O kousek dál seberte bonusovou kartu. Vrate se zpět do kanceláře, kde zvoní telefon. Zvedněte ho a promluvte si s Garretem. Nyní je třeba dát dohromady dva důkazy. Musíte vždy spojit dvě indicie. Při sebrání první zvolte téma Zapamatovat a při druhé Spojit. Máte následující možnosti:

  • 1.Pokud v první kapitole odjel Lucas z místa činu taxíkem, přijde vám za nějaký čas pobytu v kanceláři fax.
  • 2.Pokud jste sestavili věrohodný portrét se servírkou z bistra, můžete tento portrét spojit se složkou na stole Carly.
  • 3.Pokud jste za Lucase zachránili topícího se chlapce v parku, tak po chvíli vám to přijde oznámit policista, který byl události přítomen a který byl rovněž v bistru, kde se stala vražda. Vezměte tudíž ze stolu Carly Lucasovu fotografii a odneste ji ukázat zmíněnému policistovi, který je ve vedlejší místnosti.
  • 4.Jestliže jste v bistru našli Shakespearovu knihu pod Lucasovým stolem, můžete ji zkombinovat se spisem na Carly stole.
  • 5.Pokud jste v bistru našli pod Lucasovým stolem Shakespearovu knihu a další Shakespearovu knihu jste našli při návštěvě Lucasovy kanceláře v bance, můžete tyto dva předměty zkombinovat.
  • 6.Jestliže jste v bance v Lucasově kanceláři během jeho nepřítomnosti sebrali papír, ze kterého je utržený roh. Můžete ho zkombinovat s utrženou záložkou, kterou jste našli v první Shakespearově knize.
  • 7.Pokud jste v Lucasově kanceláři v bance sebrali během jeho nepřítomnosti pero, můžete otisky z něj porovnat s otisky prstů na noži nalezeném v bistru (je na Tylerově stole)

Jakmile objevíte dvě spojitosti, jděte opět zavolat Tylerovi, za kterého jděte zvednout telefon. Bude následovat jeho odchod z bytu k velké nelibosti jeho přítelkyně.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • tančení s přítelkyní (za Tylera) +30 bodů
  • napití se vody z fontánky v kanceláři (za Carlu) +5 bodů
  • hra s jojem (za Carlu) +5 bodů
  • použití nápojového automatu (za Carlu) +5 bodů
  • ukázat policistovi ve vedlejší místnosti fotografii podezřelého (viz výše bod 3) +5 bodů
  • identifikace otisků podezřelého mezi předměty (viz výše bod 7) +10 bodů
  • nalezení dvou důkazů proti Lucasovi (za Carlu) +20 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • pokus o odchod z policejní stanice (za Carlu) -5 bodů
  • Carly únava (k poklesu může docházet opakovaně) -20 bodů
  • Tylerův odchod z domova (nelze ovlivnit) -20 bodů

Lucas: Krvavé prádlo

Toto je jen krátká kapitola, ve které se v roli Lucase vracíte z Aghatina domu. Budete svědky další tajemné vraždy v prádelně.

Lucas a Carla: Konflikt

V roli Carly (+30 bodů k psychice) jděte k Lucasovu bytu a vejděte dveřmi dovnitř. Jděte vpravo do koupelny a poté nahlédněte ještě do dalšího pokoje vlevo. Po zjištění, že podezřelý uprchl, se Carle sníží duševní zdraví o 20 bodů. Poté se v roli Lucase octnete na ulici, kde se ho pokusí zatknout policie. Bude následovat série miniher, po jejichž úspěšném absolvování Lucas policii uprchne.

Carla a Tyler: Naštvaný kapitán Jones

V této kapitole je úplně jedno, za kterého z dvojice detektivů hrajete. Obsahem této kapitoly je nepříjemný rozhovor s kapitánem Jonesem. Můžete ovlivnit jen to, kdo ve třech případech kapitánovi Jonesovi odpoví. V prvních dvou případech to bude znamenat pro postavu, která odpovídá, pokles duševního zdraví o 5 bodů za každou odpověď zvl᚝, takže si zvolte tu postavu, která má aktuální duševní zdraví nižší, popřípadě obě postavy při odpovědích vystřídejte.

Lucas: Hříšní andělé

Až se Lucas vzbudí zvedněte ho z lavice. Poté si promluvíte s duchem Aghaty a následně na vás zaútočí duchové ze soch andělů. Opět budete muset absolvovat minihru, tak se snažte a zbytečně nepřijdete o body. Poté si promluvíte s Marcusem a nakonec odejdete z kostela pryč.

Carla: Mýdlo, krev a stopy

Za Carlu přistupte k prádelně a pošlete Tylera dovnitř. Bude následovat krátký rozhovor s Garretem a poté vstupte za Tylerem dovnitř. Za Carlu nejprve seberte z košíku bonusovou kartu, poté prohledejte podrobně obě mrtvoly a nakonec krvavou skvrnu v koutě vedle nářadí. Přepněte se na Tylera, prohledejte rovněž obě mrtvoly a také telefonní automat vzadu. Až budete mít vše prohlédnuto, přistupte ke Carle a v následném rozhovoru zvolte Odejít.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • prohledání rukou první mrtvoly a nalezení vyřezaných symbolů (za Carlu) +5 bodů
  • prohledání krvavé skvrny v koutě vedle bedny na nářadí (za Carlu; je třeba místo prohledat až po prohlédnutí obou mrtvol) +5 bodů
  • prohledání první mrtvoly (za Tylera) +5 bodů
  • prohledání druhé mrtvoly (za Tylera) +5 bodů
  • prohlédnutí si telefonního automatu vedle druhé mrtvoly (za Tylera) +5 bodů

Činnosti bez jakéhokoliv dopadu:

  • prohledání otisků bot na zemi (za Carlu)
  • prohledání mrtvoly v zadní části místnosti (za Carlu)
  • prohledáním pračky zjistíte, že obsahuje prádlo jedné z obětí (za Tylera)

Lucas: Uprchlík

Zahněte za roh vpravo a jděte vpřed. Po pravé straně je Tiffanin dům. Ve vizi však uvidíte, že dům je hlídaný policií. Znamená to, že pokud se pokusíte do Tiffanina bytu dostat hlavním vchodem, budete okamžitě zatčeni policií. Vlevo na druhé straně ulice můžete sebrat bonusovou kartu. Vrate se zpět k Tiffaninu domu a jděte vpravo, kde je plot. Přelezte přes plot, poté ještě přes jeden a vejděte na dvorek. Vlevo jsou policisté, tak se v pokrčení opatrně dostaňte do rohu k okapové rouře. Vyšplhejte po okapové rouře nahoru a dávejte pozor a nespadnete, jinak vám budou ubývat body duševního zdraví. Poté opatrně přecházejte po římse. Musíte stihnout přejít v časovém limitu k další okapové rouře, přičemž budete muset absolvovat tři minihry. Pokud uděláte chybu, spadnete policistům na hlavu a tím hra končí. Na druhé straně tedy slezte po okapu dolů a jděte vpravo k dalšímu plotu, který opět přelezte. Druhé okno vlevo vede do bytu Tiffany. Můžete ho otevřít buď ručně, nebo ve vzdáleném rohu dvorku sebrat cihlu a tu použít na okno. Můžete prohledat byt, najíst se, natáhnout se. Rozhodně si nezapomeňte z levé skříňky v kuchyni vzít bonusovou kartu a v koupelně 1 život. Po chvíli přijde Tiffany. Až se s ní přivítáte, tak zazvoní na dveře policie. Musíte se rychle někam schovat. Je pět možností: za závěs v obývacím pokoji, což se mi jeví jako nejideálnější, dále pod stůl v obýváku, do skříně v obývacím pokoji, do skříně v ložnici a poslední možnost je vylézt oknem ložnice ven. Je možné se ještě schovat do koupelny nebo do ložnice pod postel, avšak zde budete Tylerem objeveni. Objeveni budete i v případě, že nezvládnete minihry v průběhu prohledávání bytu Tylerem. Pokud se neschováte do uplynutí časového limitu, tak se Lucas schová automaticky na jedno ze dvou výše zmíněných špatných míst a to je vᚠkonec.

Činnosti s pozizivním dopadem:

  • otevřít okno do Tiffanina bytu ručně +10 bodů
  • vzít si sendvič z ledničky +5 bodů
  • vzít si mléko z ledničky +5 bodů
  • vzít si jídlo z pravé kuchyňské skříňky +5 bodů
  • dívat se na televizi až do konce +10 bodů
  • odpočinout si na posteli v ložnici +10 bodů
  • příchod Tiffany +10 bodů
  • obejmutí se s Tiffany (pouze v případě, že s ní Lucas měl sex u sebe doma) +10 bodů
  • odchod Tylera bez objevení Lucase +10 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • prozkoumání houmelesáka před domem na ulici -5 bodů
  • přiblížení se k vráně po přelezení druhého plotu -5 bodů
  • spadnutí z okapu při šplhání vzhůru -10 bodů za každý pád
  • neúspěšné otevření okna Tiffanina bytu ručně -5 bodů
  • poslech telefonního záznamníku -20 bodů
  • chybně provedená minihra při schování před Tylerovým příchodem -10 bodů

Carla: Janos

Po animaci jděte chodbou vpřed a neodbočujte. Na konci chodby seberte bonusovou kartu. Vrate se o kousek zpět a zajděte do jedné z postranních chodeb vlevo. Na konec vás bude čekat zřízenec, který vám otevře dveře do Janosovy cely. Než vstoupíte dovnitř tak si dobře zapamatujte cestu k východu, protože se vám tato znalost bude za chvíli hodit. Vstupte dovnitř a promluvte si s Janosem. To jaká témata rozhovoru budete vybírat je celkem jedno, protože do budoucna to pro vás žádný dopad mít nebude. Po skončení rozhovoru vyjděte z cely a v tom okamžiku dojde k nepříjemnému výpadku proudu, který bude mít také za následek otevření cel. Znamená to, že nyní se duševně nemocní pohybují volně po chodbách. Pohled se přepne do první osoby a podobně jako v podzemním archivu budete muset směrovými klávesami regulovat Carly dýchání. Jděte až na rozcestí a zastavte. Nechte přejít pacienta před vámi. Zahněte vlevo a držte se v levé části chodby. Vpravo vás bude míjet další pacient, tak zastavte, jinak na vás zaútočí a je s vámi konec. Po chvíli se rozsvítí a duševně nemocní vás spatří. Běžte rychle směrem k východu, kde vám zřízenec nakonec otevře.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • vstup do blázince +10 bodů
  • rozhovor s Janosem +10 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • výpadek proudu (nelze ovlivnit) -20 bodů

Lucas: Setkání s Kuriakinem

Dejte se hned vlevo a najdete bonusovou kartu. Můžete si projít muzeum a prohlédnout si exponáty. Jeden z nich je had a Lucas si uvědomí, že je to tentýž had, kterého si vyřezal do zápěstí. Jděte k profesorovi a promluvte si s ním. Až se vás zeptá, ze kterých že jste to novin, odpovězte, že z New York Times. Při dalším rozhovoru zvolte téma Vtípek a poté se již profesor rozpovídá. Nyní je jedno jaká témata rozhovoru budete volit. Až se vás nakonec zeptá, zda jste doopravdy novinář, máte dvě možnosti: zvolit téma Lež nebo zvolit téma Popravčí. Pokud jste zvolili druhou možnosti,tak při následujícím rozhovoru zvolte téma Vize a následně vám naroste vaše psychické zdraví. Poté vás profesor odvede zadním východem do garáží, kde budete muset v následující akční scéně opět zvládnout minihry. Pokud jste profesorovi zalhali o svém povolání, tak nezemře; pokud jste mu řekli pravdu, tak ho nezachráníte, avšak před svou smrtí vám stačí sdělit další podstatné informace.

Činnost s pozitivním dopadem:

  • povědět profesorovi pravdu a v následném rozhovoru zvolit téma Vize +20 bodů

 Činnosti s negativním dopadem:

  • vzbudit během rozhovoru s profesorem jeho podezření a v závěru rozhovoru mu zalhat, což bude mít za následek, že vám neuvěří -20 bodů
  • říct profesorovi o sobě pravdu, což v závěru kapitoly vyústí v jeho smrt -20 bodů

Činnost bez jakéhokoliv dopadu:

  • prohlídka muzejních exponátů

Lucas: Tajemství Mayů

Octnete se v roli Lucase na neznámém místě, kde si promluvíte s jakýmsi Indiánem. Poté vás bude pronásledovat divoké zvíře a vy budete muset absolvovat další minihru, abyste mu unikli.

Prorok: Klan

V této nehratelné kapitole bude svědky rozhovoru Proroka s členy tajemného Klanu. Zároveň budete absolvovat další minihru.

Lucas, Marcus a Carla: Nebezpečí

V roli Lucase se probíráte v jakémsi hotelu. Zároveň zezdola přichází Carla a Tyler s úmyslem Lucase zatknout. Vstaňte z postele a telefonem zavolejte Marcusovi. Ten se zrovna modlí v kostele a kdosi k němu přichází. Pokud se dá do řeči s přicházející postavou, tak zemře a to bude mít drtivý dopad na Lucasovu psychiku. Raději tedy zvolte možnost Telefon a v roli Marcuse běžte do dveří vpředu. Zvedněte telefon a bude následovat rozhovor mezi Lucasem a Marcusem. V rozhovoru zvolte téma Není čas a přinute Marcuse, aby šel zamknout dveře. V roli Marcuse tedy běžte rychle zamknout dveře a poté se vrate k telefonu, kde bude rozhovor pokračovat. Zatím se blíží Tyler a Carla k Lucasově pokoji. Běžte za Carlu ke dveřím, u kterých stojí Tyler a vykopněte je. Bohužel, zjistíte, že se jedná o nesprávný pokoj. Jděte tedy na začátek chodby a vejděte do prvních dveří vpravo. Tentokrát se jedná o správný pokoj, avšak Lucas v něm není. Jakmile policie odejde, tak za Lucase běžte zvednout zvonící telefon a zjistíte, že Prorok unesl Tiffany.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • vstup do hotelu (za Carlu) +30 bodů
  • úspěšná záchrana Marcuse před příchozím do kostela (za Lucase) +30 bodů
  • odchod policie z Lucasova pokoje (za Lucase) +20 bodů

Činnosti s negativním dopadem:

  • probrání se v hotelu (za Lucase; nelze ovlivnit) -10 bodů
  • Marcusova smrt (za Lucase) – pokud se za Marcuse začnete bavit s příchozím v kostele, pokud hned nezvednete telefon nebo pokud po rozhovoru s Lucasem nestihnete v časovém limitu zamknout dveře -60 bodů
  • telefonát o Tiffanině únosu (za Lucase; nelze ovlivnit) -20 bodů
  • prázdný Lucasův pokoj při příchodu obou policistů (za Carlu) -30 bodů

Činnost bez jakéhokoliv dopadu:

  • zapnutí televize v Lucasově hotelovém pokoji

Lucas: Osud na ruském kole

Od vchodu běžte směrem vpravo a vzadu v koutě naleznete 1 život. Vyběhněte zpět na prostranství u brány a pokračujte okolo bezďáka směrem vlevo. Po levé straně seberte bonusovou kartu. Pokračujte až k ovládací kabince dráhy, vstupte dovnitř a stiskněte páku. Přijede po kolejích kabinka. Nastupte do této kabinky. Až s vámi vozík zastaví musíte přejít po trámu k Tiffany. Je třeba udržovat rovnováhu tisknutím směrových kláves Vlevo a Vpravo. Až přejdete na druhou stranu přistupte k Tiffany zezadu a rozvažte ji (+20 bodů). Následný Prorokův útok bude mít za následek pokles Lucasova duševního zdraví na 5%.

Lucas a Marcus: Dětská hra

V roli malého Lucase slezte z postele a vzbuďte Marcuse. Vylezte oknem ven a dejte se vpravo. Nesmí vás vidět nikdo z vojáků a nesmí vás zasáhnout ani reflektory, jinak vás vojáci vrátí k poslední uložené pozici. Držte se neustále žluté čáry, kterou vidíte na mapě. Běžte vpravo za roh a poté přeběhněte opatrně k balvanu vlevo. Dostaňte se za železnou konstrukci, obejděte ji a nyní se dostaňte opět na opačnou stranu cesty k rohu budovy. V tom okamžiku se k vám začne blížit hlídka, tak se jí vyhněte tím, že rychle přeběhnete zpět na druhou stranu silnice k balvanu. Poté se vrate na roh budovy a nyní Lucas prohlásí, že by bylo dobré se rozdělit a vojáka vpředu nějak odlákat. Nyní si můžete přepnout i na Marcuse. Běžte směrem vpravo k dalšímu rohu domu. Hoďte kamínek, čímž odlákáte vojáka, který vám brání v cestě. Vrate se k Marcusovi a běžte směrem vpřed a poté vpravo mezi domy. Nyní je před vámi sloup, na který potřebuje Lucas vylézt. V roli Marcuse tudíž jděte kousek zpět a dejte se vlevo a kolem domu. Tady kopněte do sudu, čímž odlákáte vojáka od stožáru. Za Lucase vylezte nahoru na stožár a nyní musíte přešplhat po drátě směrem vlevo. Nesmí vás ovšem zasáhnout světelné kužely. Orientujte se podle toho jak světlo zalévá dráty. Na konci sjeďte po sloupu dolů a nyní je to již jednoduché – držte se žluté čáry, vyhýbejte se světelným kuželům a dostaňte se ke vstupu do hangáru. Stiskněte páku vedle dveří a vstupte. Projděte temnou chodbou a otevřte další dveře.

Prorok: Šach mat!

V této krátké nehratelné kapitole budete opět v roli Proroka stát před shromážděním klanu. Opět mačkejte klávesy, jak se vám barevné strany kruhů rozsvěcují.

Carla: Dohoda

Jděte za Carlu vpřed a zahněte vpravo k hrobu s čerstvě položenými květinami. Podívejte se na ně zblízka a objeví se vedle vás Lucas. Pokud při prvním rozhovoru zvolíte téma Opatrně, tak Carla na Lucase namíří zbraň. Raději zvolte téma Důvěřivě a poté je již jedno jaká témata budete vybírat. Díky úspěšnému absolvováním miniher se dozvíte co si Carla o Lucasovi myslí. Nakonec dojde k dohodě a Carla si s Lucasem podají ruce.

Činnost s pozitivním dopadem:

  • zakončení rozhovoru podáním rukou +20 bodů Carla, +10 bodů Lucas

Činnost s negativním dopadem:

  • zvolení témata Opatrně na začátku rozhovoru (za Carlu) -10 bodů

Lucas: Jade

Další krátká nehratelná kapitola, ve které má Lucas vizi.

Carla a Tyler: Zmrzlý na kost

Při rozhovoru Carly s Tylerem řekněte raději za Carlu pravdu. Poté dorazí na policejní stanici Tylerova přítelkyně Sam. Nyní záleží na vás, jak se rozhodnete – Tyler buď odjedete s ní na Floridu, nebo zůstane u svojí práce. S Tylerem se v budoucnu už nesetkáme, takže je to v podstatě jedno, jak se rozhodnete. Po rozhovoru se Sam si běžte znovu promluvit s Carlou.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • říct Tylerovi pravdu (za Carlu) +10 bodů
  • použít nápojový automat (za Tylera) +5 bodů
  • odejít se Sam (za Tylera) +20 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • neodejít se Sam a zústat u policie (za Tylera) pokles na 5%

Lucas: Kde je Jade?

Vystupte z auta a jděte k domu. Vejděte do dveří a projděte do chodby sirotčince. Vejděte do druhých dvreří vlevo a seberte bonusovou kartu. Vyjděte zpět do chodby a nyní vstupte do posledních dveří vlevo, kde najdete hledanou dívku. Uchopte ji a vyjděte s ní na chodbu, kde však potkáte Proroka. Vejděte do únikových dveří po levé straně a dostanete se na střechu. Tady bude následovat velký souboj s Prorokem. Nakonec mu uniknete do jedné z místností v domu, kde se setkáte opět s Aghatou. Nyní záleží na vašem rozhodnutí, jestli jí dívku dáte nebo ne.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • nalezení dívky v sirotčinci +10 bodů
  • odmítnutí předání dívky Aghatě +10 bodů

Činnost s negativním dopadem:

  • předání dívky Aghatě -10 bodů

Lucas a Carla: Bogart

Jděte stále vpřed, vejděte do tunelu metra a na konci zahněte vlevo. Sjedete spolu s bezdomovcem dolů. Pokračujte po kolejích a na konci u vagónu seberte bonusovou kartu. Vyjděte na nástupiště a pokračujte k bezdomovcům. Mezi nimi najdete i bratra Marcuse, ovšem pouze za předpokladu, že vám nezemřel. Poté jděte ještě kousek vpřed a zajděte do prvních dveří posledního vagónu najdete 1 život. Nyní jděte k ohni a posaďte se a promluvíte si s Bogartem. Lucas si odejde lehnout a vy v roli Carly můžete jít do zadní části tunelu a prozkoumat rádio. Zjistíte, že mu chybí baterie a anténa. Zajděte do vagónu hned vedle a prohlédněte si svítilnu. Vyndáte z ní baterie a s nimi jděte zpět k rádiu a dejte je do něj. Nyní jděte na začátek k prvnímu vagónu, kde jsou jakési plechové zátarasy. 2x zacloumejte zátarasem a získáte kovovou tyčku. Jděte ji dát do rádia a poté rádio puste. Sice vám trochu poklesne duševní zdraví, avšak dozvíte se spoustu zajímavých informací. Nyní jděte do prvního vagónu, kde leží Lucas a lehněte si k němu. Bude následovat sexuální scéna, která oběma postavám zlepší náladu.

Činnosti s pozitivním dopadem:

  • setkání s Marcusem (za Lucase) +10 bodů
  • ohřátí se u ohně (za Carlu) +10 bodů
  • sexuální scéna +10 bodů Lucas, +20 bodů Carla

Činnost s negativním dopadem:

  • poslouchání rádia (za Carlu) -5 bodů

Lucas: Odhalení

Opět v roli malého Lucase seskočte z postele. Tentokrát jděte ke dveřím, otevřte je a vejděte do chodby. Projděte ke dveřím na konci a přitiskněte ucho na dveře, abyste slyšeli o čem si povídají rodiče.

Lucas a Carla: Závěrečný souboj

Za Lucase běžte skrz sněhovou vichřici až ke vstupu do hangáru. Stiskněte páku u dveří, projděte dovnitř a u dalších dveří stiskněte tlačítko. Nyní je několik možností, jak hru zakončit:

Pokud jste dítě nedali Aghatě:

  • 1.(dobrý konec) Bojujte s Prorokem a poražte ho. Poté poražte i žlutý přízrak. Nakonec děvče odneste k artefaktu a položte ji na oltář.
  • 2.(dobrý konec) Pokud boj s Prorokem nezvládnete, přepněte se na Carlu a v její roli jděte směrem k hangáru. Sjeďte dolů výtahem a seberte ze země železnou tyč. Tyčí omračte vojáka, vezměte mu zbraň a touto zbraní zabijete Proroka. Bude následovat boj s přízrakem, kterého poražte a odneste dítě k oltáři.
  • 3.(střední konec) Pokud prohrajete boj s Prorokem, nechoďte s Carlou na pomoc a nechte věcem volný průběh. Prorok odnese díte na oltář.
  • 4.(špatný konec) Prohrajte boj s Prorokem, jděte s Carlou na pomoc, omračte vojáka, zastřelte Proroka, avšak následující souboj Lucase s přízrakem prohrajte. Dítě v tomto případě odnese na oltář přízrak.

Pokud jste dítě odevzdali Aghatě

  • 1.(dobrý konec) Při vstupu do základny budete svědky toho, jak žlutý přízrak dává dítě k oltáři. Poražte přízrak v boji, zvedněte dítě a poté se objeví Prorok, který má jako rukojmí Carlu. Dá vám na výběr – buď dítě, nebo Carla. Odmítněte a úspěšně zvládněte minihru – Carla se mu vytrhe zastřelí ho. Následně odneste dítě na oltář. Pokud minihru nezvládnete, musíte v boji porazit Proroka.
  • 2.(dobrý konec) Prohrajte boj s přízrakem a poté bude následovat boj přízraku a Proroka. Přepněte se na Carlu, doběhněte do hangáru a proberte Lucase. V boji vyhraje přízrak a nyní se puste znovu do boje s přízrakem a poražte ho. Poté odneste dítě na oltář.
  • 3.(střední konec) Pokud bude vše probíhat jako v bodě 1, nezvládnete minihru a prohrajete v boji s Prorokem, tak Prorok odnese dítě na oltář
  • 4.(střední konec) Poražte přízrak, a až se objeví Prorok a bude mít jako rukojmí Carlu, dejte mu dítě, které sám odnese k artefaktu.
  • 5.(špatný konec) Prohrajte boj s přízrakem, nechte volný průběh boji mezi přízrakem a Prorokem a nechoďte s Carlou na pomoc. V boji vyhraje přízrak a ten donutí Lucase, který je pod jeho hypnotickým vlivem, aby místo něj dal dítě na oltář.

Lucas a Carla: Epilog

V této kapitole uvidíte už jen závěrečnou animaci. Pokud necháte titulky doběhnout do konce získáte bonusovou kartu, která vám přidá rovných 200 bonusových bodů.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: