Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Fahrenheit
ÚVODEM
Fahrenheit je velice netradiční akční adventura se silným a
poutavým příběh, čím se zdaleka ne kadá hra můe pochlubit. Navíc v průběhu
hry se můete rozhodovat k různým činům nebo způsobům jakými budete vést hovory
s postavami, co zaručuje Fahrenheitu vysokou míru znovuhratelnosti. I kdy
grafika je i na dobu, kdy hra vyla poněkud omelá, těitě hry natěstí neleí
v grafice, ale v atmosféře, příběhu, monostech příběh proívat ze zorného úhlu
více postav a samostaně se rozhodovat o maličkostech, které se sice na hlavní
dějovou linii nemají vliv, ale rozhodně potěí. Dalím plusem hry je i více
různých konců.
DUEVNÍ STAV
Duevní stav postav, za které hrajete, je velmi důleitou
součástí hry. Během hry můete provádět různé činnosti, které vá duevní stav
buď zlepují či zhorují. Pokud vye psychika klesne na nulu, tak vae postava
pravděpodobně spáchá sebevradu. Je tudí třeba si neustále psychický stav
hlídat, protoe nízká úroveň psychiky můe být za určitých situací problém. Je
to tehdy, kdy pokles vaí psychiky nemůete ovlivnit.
Tutorial
V této samostané misi se naučíte ovládat postavy, za které
budete hrát. Věnujte tutoriálu náleitou pozornost, protoe hra má ne úplně
standartní ovládání. Po krátkém úvodu dojděte s postavou na červenou značku.
Pouijte směrové klávesy pro pohyb. Nahlédněte do nastavení ovládání, abyste
věděli co a jak funguje. A budete na značce, podrte obě tlačítka myi pro
chůzi vpřed a otáčejte kamerou okolo postavy. Poté tiskněte směrovou klávesu
Vpřed a zároveň tiskněte klávesu Běh. Podrte pravé tlačítko myi a otáčejte
kamerou kolem postavy. Poté podrte levé tlačítko myi a budete hýbat aktivní
kamerou. Následně stiskněte prostřední tlačítko myi pro pohled z první osoby.
Nyní běte směrem ke dveřím. Abyste dveře otevřeli musíte podret levé tlačítko
myi a pohnout s ní směrem, kterým vám naznačuje ukazatel v horní části
obrazovky. Projděte tedy dveřmi a pokračujte vpravo k ebřinám. Zychyte se
ebřin a zobrazí se vám ukazatel, který vdy značí, e vás čeká nějaká fyzická
námaha. Tiskněte střídavě směrové klávesy Vlevo a Vpravo a to tak rychle, aby se
rafička na ukazateli dostala co nejdále. Nyní vás čeká jakási minihra, která
otestuje vae reflexy. Na obrazovce vidíte dva ukazatele. Po stranách těchto
ukazatelů se budou barevně zvýrazňovat okraje a vy musíte tisknout směrové
klávesy tak, jak se barevné okraje zvýrazňují. Musíte se vak podívat do
nastavení kláves a nastavit si druhý pár směrových kláves, které budete pouívat
pro druhý ukazatel. Ideální kombinace je např. na levou ruku a pro běné
ovládání nastavit ipky a pro pravou ruku klávesy na numerické klávesnici. S
podobnými minihrami jako je tato se budete ve hře setkávat častěji. Pokud se
během hry dopustíte drobného přehmatu, hra vám to odpustí a pokračujete dál.
Pokud se dopustíte více přehmatů, tak to bude mít pro vai postavu negativní
dopad. Obtínosti, na které můete hru hrát, souvisí s tím, kolik vám hra
přehmatů odpustí. Pokud hrajete na těkou obtínost, tak s něčím takovým
nepočítejte. Jakmile se tedy auto proti vám rozjede, musíte pohotově zareagovat
a uskočit. Při následném rozhovoru zvolte vám vyhovující odpověď a podle toho
pohněte myí.
Lucas: Vrada
Po velice výmuvném úvodu jste se octli na toaletách bistra s
mrtvolou. Jděte k mrtvole, uchopte ji a odtáhněte ji do kabinky. Uchopte kotě
opřené o zeď a umyjte krvavou mouhu (pohyby myí nahoru a dolů). Poté jděte k
umyvadlu a opláchněte si ruce, protoe toho by si osazenstvo bistra zaručeně
vimlo. Vyjděte dveřmi do bistra a sedněte si ke svému stolu. Najezte se,
napijte a podívejte se na účet. Zaplate, vstaňte od stolu a vyjděte ven na
ulici. Běte směrem za roh a vpravo. Vpravo na druhé straně ulice je vchod do
metra, tak tudy vejděte. Dalí moností odchodu je pouití vozu taxi. Opustit
restauraci musíte stihnout do doby, ne policista sedící na baru vstane, půjde
na toalety a objeví mrtvolu. Jakmile budete venku, hleďte se co nejrychleji
ztratit, abyste se nestřetli s přijídějící policií.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- ukrytí mrtvoly do kabinky +5 bodů
- odstranění krvavé skvrny pomocí kotěte +5 bodů
- odstranění noe +5 bodů
- získání mince z automatu (musíte ho pouít opakovaně) +5 bodů
- najezení se u vaeho stolu v bistru +5 bodů
- napití se +5 bodů
- zapnutí Jukeboxu +5 bodů
- odchod z restaurace po zaplacení účtu +5 bodů
- únik z lokace pomocí metra nebo taxíku +10 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- zavradění mue na toaletách (nelze se vyhnout) -60 bodů
- pokus o únik oknem na toaletách -5 bodů
- vyjít z toalet bez umytí od krve -20 bodů (v tomto případě je nezbytné vyjít hned zadním východem, jinak vás uvidí policista sedící na baru a to by byl vá konec)
- pokus o vstup za bar -5 bodů
- pouití telefonního automatu u zadního východu -10 bodů
- odchod bez zaplacení -10 bodů
- rozhovory s kýmkoliv v bistru -5 bodů za kadého
Vedlejí činnosti bez jakéhokoliv dopadu:
- vymočit se na toaletách
- podívat se na sebe do zrcadla
- pouít suič na ruce
- sednout si na bar a dívat se na zprávy
Carla a Tyler: Pátrání
Vstupte do bistra za Carlu a promluvte si s Tylerem. Nyní se
přepněte na Tylera a promluvte si se vemi lidmi, se kterými promluvit lze,
hlavně se servírkou (toté můete poté udělat i za Carlu). Následně prohledejte
za obě postavy stůl, u kterého seděl podezřelý. Za Carlu pak seberte knihu
leící pod stolem. Za obě postavy můete jít za bar a napít se kafe, co vám
zvedne náladu. Vstupte na toalety a za Tylera prohledejte vechny kabinky a
hlavně se podívejte na vraednou zbraň. Přepněte se na Carlu a znovu prohledejte
mrtvolu v prostřední kabince. Poté jděte ke smetáku a rovně ho prohledejte.
Můete jetě za Carlu vyjít ven a jít se podívat na stanovitě taxi. Nakonec se
vrate do bistra a řekněte Tylerovi, e odcházíte. Při odchodu z restaurace
jetě prozkoumejte krvavou skvrnu před hlavním vchodem a poté nastupte do auta.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- rozhovory s osobami v bistru (za obě postavy) +5 bodů za kadého zvlá a za kadou postavu, s ní budete mluvit
- vypití kávy za barem (za obě postavy) +5 bodů za kadého zvlá
- zavolání telefonem, který je v zadní části lokálu (za obě postavy; za Carlu a po rozhovoru se servírkou) +5 bodů za kadého zvlá
- nalezení knihy pod stolem podezřelého (za Carlu) +10 bodů
- nalezení vraedné zbraně (za obě postavy záleí na tom, kde se nů nachází) +10 bodů jednorázově
- prozkoumání krvavých stop na toaletě (za Carlu) +5 bodů
- prozkoumání stanovitě taxi venku na ulici (za Carlu) +5 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- putění jukeboxu (za Tylera) -5 bodů
- vymočení se na toaletách (za Tylera) -10 bodů
- pokus o vejití do restaurace zadním vchodem z uličky (za obě postavy) -10 bodů za kadého zvlá
- rozhovor s houmelesákem (za obě postavy) -5 bodů za Carlu a -10 bodů za Tylera
Vedlejí činnosti bez jakéhokoliv dopadu:
- pouití suiče na ruce
- pohled do zrcadla
- prozkoumání zkrvaveného smetáku (za Carlu)
- ohřání rukou nad ohněm
Lucas: Den poté
Vstaňte z postele a zastelte krvavé stopy na prostěradle. Ze
stolku si vezměte práky proti bolení hlavy. Můete si jít zapnout rádio, čím
si trochu zvednete náladu. Jděte směrem vlevo a projděte dveřmi. Zhruba v tuto
chvíli by měl zazvonit telefon. Zvedněte ho a promluvíte si se svým bratrem
Marcusem. Po rozhovoru běte vlevo, otevřte lednici a napijte se mléka. Poté se
opláchněte vodou z kohoutku vlevo a otevřte polici nahoře, kde najdete
bonusovou kartu. Jděte do koupelny, kde se můete osprchovat a poté otevřte
skříňku se zrcadlem. Oetřete si zraněná zápěstí. Po zavření skříňky vak
uvidíte v zrcadle přízrak, co bude mít za následek pokles vaeho duevního
zdraví o celých 20 bodů. Jetě se vrate do kuchyně a u sloupu seberte krvavý
hadr. Vrate se do koupelny a strčte ho do pračky. Po chvíli zazvoní policista a
máte omezený čas na to mu otevřít. Pokud tak neučiníte, budete zatčeni a hra pro
vás končí. Před otevřením dveří musíte vak mít kompletně uklizeno jak bylo
popsáno výe. Běte ke stolu v kuchyni, seberte klíč a jděte otevřít dveře. Při
rozhovoru jděte ve vem policistovi na ruku a klidně ho vpuste dovnitř. A
odejde jděte do lonice, přistupte ke skříni, otevřte ji a oblečte se. Jetě
můete vyjít na balkón, kde uvidíte vránu, která odlétá. Vlevo pak můete sebrat
dalí bonusovou kartu. Poté jděte ke vstupním dveřím a vyjděte jimi ven.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- zastlání krvavých skvrn na posteli +5 bodů
- uití práků na bolení hlavy +10 bodů
- zapnutí rádia +5 bodů
- zvednutí zvonícího telefonu +5 bodů
- napití se mléka z lednice +5 bodů
- napití se vody z kohoutku v kuchyni +5 bodů
- napití se alkoholu (jen jednou), který je v polici proti kuchyňskému stolu +5 bodů (alkohol se nesmí zkombinovat s léky)
- vymočení se v koupelně +5 bodů
- oetření poraněných zápěstí v koupelně +10 bodů
- úspěné zvládnutí situace s policistou (úroveň podezření nesmí být příli vysoko) +10 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- podívání se na fotografii na stole s počítačem -5 bodů
- sebrání novin u vchodových dveří -5 bodů
- sledování televize -10 bodů
- delí pobyt na balkóně bez oblečení -10 bodů
- opakovaná bolest hlavy způsobená neuitím práků na bolení hlavy -10 bodů
- opakované pití alkoholu (pokles je závislý na mnoství vypitého alkoholu; pokud to přeenete, spácháte sebevradu)
- zděení po spatření přízraku v zrcadle při oetřování zápěstí v koupelně -20 bodů (pokud si ruce obváete během časového limitu před příchodem policisty, tak budete tohoto zjevení uetřeni a nepřijdete o ádné body)
- kombinace práků a alkoholu =smrt
Dalí činnosti bez jakéhokoliv dopadu:
- pouití budíku u postele
- otevření oken v bytě
- sednout si k počítači a podívat se na maily
- umýt se v umývadle v koupelně
- včasný odchod z bytu jetě před příchodem policisty
Lucas: Přiznání
Běte rovně a a dorazíte k místu, kde je více lidí, zahněte
vpravo a na konci seberte bonusovou kartu. Vrate se zpět a nedaleko
sochy si promluvte s Marcusem. Na konci rozhovoru si od něj vezměte kří a
získáte 1 ivot navíc. Nyní následujte scéna, kdy malý chlapec propadne
skrz led do ledové vody. Běte k místu netěstí a skočte za ním. Pro pohyb
tiskněte rychle směrové klávesy Vlevo a Vpravo. Vytáhněte chlapce na břeh a
pokuste se ho oivit. Vdy, kdy vae postava napočítá do tří, podrte levou my
a pohněte jí dolů, čím provedete masá srdce.
Čunnosti s pozitivním dopadem:
- setkání se s bratrem +10 bodů
- přijmutí kříe od bratra (plus jeden ivot)
- úspěná záchrana a oivení malého chlapce +20
bodů
Činnost s negativním dopadem:
- během rozhovoru řekněte za Marcuse Lucasovi, e jste nemocní -5 bodů
- předčasné ukončení rozhovoru -10 bodů
- neposkytnutí pomoci topícímu se chlapci -30 bodů
Carla a Tyler: Policejní práce
Jděte k přepáce a automaticky si promluvíte se stráníkem.
Projděte detektorem a jděte vpravo, kde seberte bonusovou kartu. Vyjděte
po schodech nahoru a vejděte vpravo do dveří. Můete jít k automatu a dát si
kávu, co vám trochu zvedne náladu. Běte na druhou stranu místnosti ke dveřím
svojí kanceláře a tady se dozvíte od jednoho z patáků, e mu Tyler dluí nějaké
peníze. To vám trochu náladu zase sníí. Vejděte do kanceláře a pouijte
telefon, abyste Tylera vyburcovali ze spaní. Zasedněte za stůl, otevřte zásuvku
a objevíte bonusovou kartu. Nyní se přepněte na Tylera. Vstaňte z postele
a obejděte ji z druhé strany. Podívejte se na svoji přítelkyni a zvednete si
trochu náladu. Můete si lehnout k přítelkyni a bude následovat erotická scéna,
díky které se vám nálada zvýí o celých 20 bodů. Poté jediným způsobem, jak
Tylera vyburcovat, je přepnout se na Carlu a znovu Tylerovi zavolat, co bude
mít za následek opět pokles nálady o 10 bodů. Dále můete jít do koupelny a
podívat se na sebe do zrcadla. Poté se můete vymočit a opět si trochu zvednete
náladu. Dále v koupelně seberte dalí bonusovou kartu. Poté si dejte
sprchu a Tylerova přítelkyně zatím vstane. Jděte ke skříni v lonici a oblečte
se. Poté jděte za přítelkyní do kuchyně, se kterou si můete promluvit. Záleí
jak s ní budete mluvit a podle toho vám buď stoupne nebo klesne nálada. Nejlépe
zvolte poprvé poslední odpověď a poté třetí odpověď. Jděte ke dveřím a oblečte
se do bundy. Vrate se k přítelkyni a dejte jí polibek na rozloučenou. Vyjděte
dveřmi ven a octnete se na policejní stanici. Vyjděte nahoru, dejte si kávu z
automatu a pokračujte do kanceláře za Carlou. Cestou vás opět zastaví kolega,
kterému dluíte peníze, co vám náladu trochu sníí. Vymluvte se na problémy a
poté mu nabídněte zápas v basketbalu. Vejděte za Carlou do kanceláře. A Carla
odejde dejte bundu na věák a vyjděte z kanceláře ven. Jděte za Carlou, která je
v centru místnosti, a promluvte si s ní. Po rozhovoru se přepnete na Carlu.
Běte zpět do kanceláře, sedněte si ke stolu a podívejte se na maily. Vyberte
stiskem Enter, zruíte pomocí Backspace a pohybujete se po ikonách pomocí
směrových kláves.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- napití se z nápojového automatu na policejní stanici (za obě postavy) +5 bodů za kadého zvlá
- napití se z fontánky v kanceláři (za obě postavy)+5 bodů za kadého zvlá
- hra s jojem na stole v kanceláři (za Carlu) +5 bodů
- pohled na Tylerovu přítelkyni jak leí v posteli (za Tylera) +5 bodů
- pohled do zrcadla v koupelně (za Tylera) +5 bodů
- vymočení se v koupelně (za Tylera) +5 bodů
- osprchování se (za Tylera) +5 bodů
- sexuální scéna (za Tylera) +20 bodů
- putění gramofonu (za Tylera) +5 bodů
- ohleduplné vedení rozhovoru s přítelkyní (za Tylera) +10 bodů
- polibek přítelkyni před odchodem z bytu (za Tylera) +10 bodů (musíte tak učinit dřív ne vám to sama připomene)
- hra s míčem v kanceláři (za Tylera) +5 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- rozhovor s kolegou, kterému dluí Tyler peníze (za obě postavy; automaticky nelze ovlivnit) -5 bodů za kadou postavu zvlá
- zjitění nepřítomnosti Tylera na policejní stanici (za Carlu; automaticky nelze ovlivnit) -5 bodů
- opětovné volání Tylerovi pokud jste přistoupili na sexuální scénu (za Tylera) -10 bodů
- neetrné vedení rozhovoru s přítelkyní (za Tylera) -10 bodů
- odchod z bytu bez políbení přítelkyně (za Tylera) -30 bodů
- přečtení posledního mailu v počítači (za Carlu) -5 bodů
Dalí činnosti bez jakéhokoliv dopadu:
- zapnutí lampy na stole Carly
- podívání se z okna v Tylerově lonici
Lucas: Jiná realita
Na toaletách si umyjte ruce a vzadu mezi kabinkami seberte
bonusovou kartu. Vyjděte do velké kancelářské místnosti, kde se
orientujte podle minimapky, která se vám zobrazila. V pravé části místnosti
můete pouít automat na kávu a v kancelářských buňkách můete sebrat dalí
dvě bonusové karty. První je (podle minimapky) v horní řadě v prostředním
oddělení (z levé strany) a druhá je v pravém oddělení v dolní řadě (z levé
strany). Nyní podle této mapky dojděte na své pracovní místo (červený bod).
Otevřte dveře a vejděte do malé kanceláře, kde si sedněte ke stolu. Otevřte
zásuvku stolu a seberte kří, díky čemu získáte 1 ivot, který se vám
brzy bude velice hodit. Po chvíli vám zazvoní telefon a zjistíte, e volá
Lucasova bývalá přítelkyně. Pokud ji na konci rozhovoru odmítnete, klesne vím
nálada. Pokud budete souhlasit s tím, aby se večer zastavila, nálada se vám
naopak zvedne. I v případě, e ji odmítnete, tak za vámi stejně přijde.
Podívejte se na počítač a v následné animaci přijdete hned o 20 bodů zdraví.
Vaemu kolegovi kdosi zavolá a nahlásí poruchu počítače. Nabídnete se jít místo
něj, tak se zvedněte od stolu a jděte do velké kancelářské místnosti. Jděte na
místo s rozbitým počítačem (červený bod) a puste se do jeho opravy. Budete
napadeni brouky. Vyjděte z kancelářské buňky a běte směrem k velkému broukovi.
Nyní u záleí ve jen na vaí rychlosti s jakou budete tisknout klávesy. Chyba
pro vás bude znamenat ztrátu ivota. Nakonec v animaci odejdete z kanceláře
pryč.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- umytí rukou na toaletách +5 bodů
- pouití nápojového automatu ve velké kancelářské místnosti +5 bodů
- souhlas s návtěvou bývalé přítelkyně při telefonickém hovoru +5 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- pohled na fotografii, která je v levé zásuvce Lucasova stolu -5 bodů
- odmítnutí návtěvy bývalé přítelkyně při telefonickém hovoru -10 bodů
- úspěné absolvování miniher za kancelářským stolem -5 bodů
- následky vech vidin a psychických problémů (nelze ovlivnit) -20 bodů
Dalí činnosti bez jakéholokiv dopadu:
- vymočení se na toaletách
- pouití suáku na ruce
- podívání se z okna v Lucasově kanceláři
Carla: Márnice
V této krátké misi budete za Carlu v márnici a budete se
účastnit pitvy oběti z bistra. Budete muset absolvovat několik miniher. Při
správném stisknutí přísluných kláves se vám v kadém případě zvedne duevní
zdraví o 10 bodů. Při kadé chybě vám naopak o 10 bodů poklesne.
Tyler: Tyler a Kate
Za Tylerem přila na policejní stanici servírka z bistra.
Vaím úkolem je sestavit portrét podezřelého. Nejlépe je mačkat tlačítko pro
náhodný portrét a ten, který se vám bude zdát nejvěrohodnějí, ten potvrďte
klávesou Enter. Zde vůbec nezáleí, jaký portrét zvolíte, můete třeba úplně
patný, protoe to pro vás nebude mít ádný dopad do budoucnosti. Po zvoleném
portrétu získáte jen procentuální ohodnocení úspěnosti.
Lucas: Ztracená láska
Jeliko po hrůzných záitcích v kancelářích velmi kleslo
vae duevní zdraví, je třeba s tím něco udělat. Nemá smysl to zde ve podrobně
vypisovat. Můete si to přečíst níe ve výčtu kladných činností. V kadém
případě nekombinujte práky s alkoholem a v kuchyňské lince si seberte
bonusovou kartu. Nakonec si lehněte na postel a zavřete oči. Po chvíli
zazvoní na dveře vae bývalá přítelkyně, tak ji pozvěte dál a můete jí nabídnou
drink. Láhev najdete v polici stolu naproti kuchyňské lince. Vae bývalá vás
poádá o krabice se svými věcmi. První krabici najdete v koutě vpravo od
kuchyňské linky a druhou v lonici vlevo od stolu s počítačem. Po odevzdání obou
krabic bude rozhovor pokračovat a tady velice záleí, jak ho povedete, protoe
pokud Tiffany odejde předčasně bude to mít za následek pokles vaí psychiky. Při
rozhovoru zvolte nejprve první odpověď, poté odpověď Citově a nakonec Sám.
Tiffany vás poprosí o zahrání písničky na kytaru. Nejprve zapněte reproduktor a
poté uchopte do ruky kytaru. Bude následovat dalí minihra, kterou nesmíte
zkazit, jinak Tiffany odejde. Pokud se vám podaří písničku úspěně zahrát,
zvolte při následujícím dialogu Pusa a bude následovat sexuální scéna, co vám
spraví psychiku o celých 30 bodů. Pokud vám Tiffany odela předčasně, tak si
jděte lehnout do postele pro dokončení kapitoly. V noci se Lucas probudí.
Normálně si lehněte a spěte dál.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- hraní na kytaru před příchodem Tiffany (je třeba nejprve zapnout reproduktor) +10 bodů
- boxování do pytle +10 bodů
- vzít si práky z nočního stolku vedle postele (nekombinovat s alkoholem) +10 bodů
- napití se mléka z lednice +5 bodů
- jedno napití se alkoholu (nekombinovat s práky)+5 bodů
- pouití toalety v koupelně +5 bodů
- spánek před příchodem Tiffany +10 bod
- úspěné vedení rozhovoru s Tiffany, čím jí nedovolíte předčasně odejít (témata Sentimentální a Upřímný) dohromady +10 bodů
- bezchybně zahrát na kytaru pro Tiffany +10 bodů
- zavrení setkání s Tiffany sexuální scénou (musíte po zahrání na kytaru zvolit v rozhovoru téma Polibek) +30 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- sledování televize a do konce zpráv -10 bodů
- pohled na fotografii na stole u počítače -5 bodů
- opakované pití alkoholu (pokles závisí na vypitém mnoství)
- patné vedení rozhovoru s Tiffany a její následný předčasný odchod (pokud se ji pokusíte políbit dříve ne jste ji úspěně zahráli na kytaru; pokud jste zahráli patně, bude výsledek stejný a odejde vám) -30 bodů
- probuzení se ze spánku uprostřed noci (nelze ovlivnit) -20 bodů
Lucas: Hra na schovávanou
Jděte vpřed a na prvním rozcestí zahněte vpravo. Najdete
bonusovou kartu. Pokračujte po cestě stále vpřed a na konci vpravo najdete
vpravo 1 ivot. Vrate se o kousek zpět a zahněte vlevo, kde se setkáte s
bratrem. Polote květiny na hrob rodičů a poté se ve vzpomínkách přenesete do
časů Lucasova dětství.
Jako malý Lucas musíte zachránit své kamarády, kteří se
vydali do vojenské oblasti, do hangáru, který má podle Lucasovy vize brzy začít
hořet. Můete si promluvit s vojákem u vjezdu, avak nebude vám to k ničemu,
protoe vás nebude chtít brát váně. Běte podél plotu vpravo a úplně na konci v
rohu přelezte přes plot. Přeběhněte k plotu na druhé straně a dávejte si pozor
na stráe, jinak vás vrátí zpět na začátek. Běte podél druhého plotu příkopem
vlevo, obejděte strání domek a dávejte pozor na vojáka u vjezdu. Běte dál
podél plotu a k velkému balvanu, kde je díra v plotě. Prolezte touto dírou a
kryjte se za hromadami beden. Nyní se musíte dostat mezi hangáry, které vidíte
přímo před sebou. Vlevo je jedna hlídka a před hangárem vpravo dalí. Počkejte
si a pojede náklaďák a poté běte kousek vpravo podél náklaďáku. Jakmile
náklaďák bude kousek před strácem vpravo, běte podél zadní části náklaďáku
přímo mezi hangáry. V levém hangáru vzadu je díra, kterou prolezte dovnitř. Nyní
máte jen omezený čas na záchranu tří chlapců, které musíte nejprve najít. Běte
od místa, kterým jste přili rovně a k hradbě z dřevěných beden. Oběhněte tyto
bedny a v jedné ze zadních beden vpravo najdete prvního chlapce. Nyní běte do
nitra hangáru a brzy dorazíte ke schoditi. Naproti schoditi je část trupu
letadla, uvnitř kterého je druhý chlapec. Při rozhovoru s ním vak musíte zvolit
téma Le, jiank vám neuvěří a neodejde. Poté vyběhněte po schodech nahoru a
jděte a úplně na konec, kde vpravo za dřevěnou deskou najdete posledního
chlapce. Jestlie se vám záchrana vech chlapců povedla v časovém limitu, vae
duevní zdraví se zvýí (+10 bodů). Pokud ne, tak se naopak sníí (-30
bodů)
Carla a Tyler: Přátelský souboj
Nejprve běte do rohu vedle ringu a seberte bonusovou
kartu. Nyní musíte obě postavy rozcvičit, co můete udělat pomocí
posilovacího stroje, boxovací hruky, plhu na laně, kliků na íněnce. Získáte
tak něco ke svému duevnímu zdraví. Poté jděte k ringu a začněte zápas. Zvolte
si nejlépe boj za postavu, o které víte, e má nií duevní zdraví (musíte
ovem zápas na 10 bodů vyhrát). Pokud prohrajete, tak vám duevní zdraví naopak
poklesne. Zápas bude opět probíhat formou miniher, co zde nemusím asi dále
rozebírat.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- rozcvičení se před zápasem (musíte udělat dvě sady cviků za obě postavy) +10 bodů za kadou postavu
- napití se z plastové láhve (za obě postavy) +5 bodů za kadou postavu
- vyhrání zápasu v ringu za postavu, za kterou momentálně hrajete +20 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- prohrání zápasu v ringu za postavu, za kterou momentálně hrajete -10 bodů
Činnost bez jakéhokoliv dopadu:
- zapnutí rádia, které leí na lavici
Carla: Vyetřování
Při rozhovoru se éfem volte odpovědi, které se vám hodí,
protoe to nebude mít ádný dopad. Poté se za Carlu octnete v podzemním archívu.
Hned vlevo si seberte bonusovou kartu a poté pokračujte k mříi. Vpravo
na zdi je vypínač, který stiskněte a projděte mříí. Nyní musíte dret pod
kontrolou Carly strach, který znázorňuje ukazatel dole. Jakmile rafička půjde
směrem vpravo pomalým tisknutím směrových kláves Vlevo a Vpravo se uklidníte.
Pokud selete, Carla vyběhne z archívu, aby se uklidnila, a vám klesne duevní
zdraví o 10 bodů. Přistupte k regálu vpravo a otočte kolem. Projděte do
uličky a u dalích regálů jděte vlevo, kde otočte dalím kolem. Přemístěte se
směrem vpravo, kde otočte jetě jedním kolem. Uličkou projděte do místnosti s
počítačem. V tom okamiku se vak vypne elektřina, co vai orientaci můe
zhorit. Otočte kolem vpravo vedle počítače. Projděte uličkou a u dalích regálů
otočte dalím kolem. Vrate se zpět k počítači a otočte opět kolem vpravo vedle
počítače. Nyní se přemístěte k regálu vpravo a otočte dalím kolem. Projděte
uličkou a otočte jetě jedním kolem. Vejděte do uličky, otočte se vlevo a
vytáhněte z regálu kazetu začínající písmenem K. Vrate se k počítači a vlote
kazetu do mechaniky. Zjistíte, e počítač není pod proudem. Jděte tudí mezi
regály vlevo a vzadu otočte nejprve pravým kolem a poté kolem levým. Vstupte do
uličky a na jejím konci aktivujte na zdi spínač. Tím jste zapnuli elektřinu pro
počítač, take se k němu vrate a pouijte ho. Poté se vám duevní zdraví zvýí
o 20 bodů.
Tyler: Vyetřování
Vejděte do knihkupectví, sejděte po schodech dolů a jděte ke
stolku, který je pod schody. Vezměte do ruky lupu a prohlédněte si zblízka
knihu, kterou jste nali v bistru. Prolistujte několik stran, knihu zavřete a v
tom okamiku vám z knihy vypadne ústřiek. Ten rovně seberte a jděte na druhou
stranu místnosti, kde si promluvte se starým Číňanem. Nebude vám chtít nijak
pomoci. Otočte se tudí směrem vzad a jděte jakoby k východu. V následné animaci
vám Číňan nabídne pomoc, avak na oplátku musíte pro něho najít jakousi
vzácnou knihu do páru s knihou, kterou od něj obdríte. Jděte s touto knihou ke
stolku s lupou a podívejte se na ni. Kniha se jmenuje De Gruttola. Knihu nechte
poloenou na stole, protoe pokud ji budete dret v ruce, nebudete moci uchopit
do ruky jinou knihu. Vyjděte po schodech ke vchodu a jděte kousek vpravo, kde je
na stole katalog knih. Prohlédněte si ho a uvidíte, e u nápisu De Gruttola je
letopočet 1796. Nyní se běte podívat ke stolu vedle staříka. Nahlédněte do
knihy a zjistíte, e knihy kategorie A-E jsou ve druhém patře pod bílým títkem.
Nutno podotknout, e čísla pater napsaná v knize se neshodují s čísly v reálu.
Ve skutečnosti musíte do patra označeného číslem 3, tedy do nejvyího. Jděte ke
skupině regálů označených bílým títkem a z pravého regálu vytáhněte knihu.
Odneste ji staříkovi a dozvíte se nějaké informace. Obrate se k odchodu a
nedaleko schoditě seberte bonusovou kartu. Vyjděte po schodech ke vchodu
a jděte stále vpravo a na konci seberte jetě jednu bonusovou kartu. Nyní
se vrate ke vchodu a vyjděte jím normálně ven.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- objevení ústřiku z knihy podezřelého +20 bodů
- přinesení správné knihy staříkovi +10 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- přinesení nesprávné knihy staříkovi -5 bodů
Lucas: Agatha
Jděte ulicí vpřed a vpravo si můete prohlédnout bezďáka pod
přístřekem. Zjistíte, e jste ho u někde viděli. Vlevo vyjděte po schodech ke
dveřím a zazvoňte. Otevřte dveře a vejděte dál, protoe vám stejně nikdo
nepřijde otevřít. Za dveřmi vpravo je kuchyně, kde můete sebrat bonusovou
kartu. Sem se kadopádně jeětě později vrátíte. Projděte dveřmi na konci
chodby do místnosti, kde si můete prohlédnout různé věci. Poté vstupte do dveří
vlevo, kde se setkáte s Agathou. Poádá vás, abyste ji zavezli do pokoje s
ptáky. Z poličky vedle postele můete sebrat 1 ivot. Vstupte do dveří
vlevo a dostanete se do koupelny, kde seberte dalí bonusovou kartu.
Jděte tudí za kolečkové křeslo a uchopte ho. Jeďte s Agathou do vstupní chodby
a vejděte do dveří naproti kuchyňským. Tady bude rozhovor pokračovat a nyní vás
Agarha poádá, abyste nakrmili její ptáky. Jděte ke skříňce vzadu a otevřte
spodní zásuvku. Vyndejte krmivo pro ptáky a dejte je do tří různých klecí. Poté
opět promluvte s Agathou a ta vás na konci rozhovoru poádá, abyste ji zavezli
do obývacího pokoje. Dá vám dalí úkol najít tři svíce a zápalky. Svíce jsou v
malé komodě vlevo od vstupních dveří. Umístěte kadou svící zvlá do stojanů na
stole. Zápalky najdete na stole v kuchyni (tam kde byl první bonus). Nyní musíte
kadou svíci zvlá zapálit. Sedněte si k Aghatě a ponoříte se do hypnotického
spánku. Během miniher nesmíte selhat, jinak kadé selhání zaplatíte 5 body
svého duevního zdraví. To ale zas tolik nevadí, protoe po dokončení celého
procesu budete odměněni 20 body duevního zdraví.
Činnosti bez jakéhokoliv dopadu:
- prohlédnutí si bezdomovce v ulici před Aghatiným domem
- prohlíení si předmětů v místnosti, kde Agatha provádí seance
Carla: Otázky a kulky
Jděte směrem vpravo a v jedné ze zadních kabinek si
promluvte s detektivem Mitchellem. Vyzve vás abyste si zastříleli. Levou myí
střílíte, pravou dobíjíte zbraň. Nahoře vám ubíhá časový limit. Kadý zásah
teroristy (červená figurína) vám přidá trochu času navíc. Za zásah nevinného vám
bude naopak čas ubrán. Za dobré střílení budete odměněni 10 body k
duevnímu zdraví, za patné střílení vám naopak duevní zdraví trochu poklesne (-10
bodů). Po skončení střelby bude vá rozhovor s Mitchellem pokračovat. Poté
si dejte jetě jednu sadu střílení, přičem i v tomto druhém případě dojde k
nárustu nebo poklesu psychiky, a nakonec si opět promluvte s Mitchellem.
Tyler: Dvojnásobek nebo nic
Nyní si za Tylera zahrajete o jeho dluh 100 dolarů. Opět
budete muset absolvovat minihry, na jejich úspěném zvládnutí závisí úspěch ve
hře. Hraje se na 10 bodů. Pokud budete ztrácet, budete přicházet i o body
duevního zdraví. Před začátkem hry trochu zavtipkujte opět získáte nějaké body
k psychice (+5 bodů). Během zápasu pokud se vám bude dobře vést získáte
dalí body k dobru (+5 bodů). Na konci zápasu pokud vyhrajete budete buď
odměněni 20 plusovými body k psychice, nebo v případě prohry ztrátíte
20 bodů z psychiky.
Lucas a Marcus: Bouře
Běte zvednout telefon a uslyíte tajemný hlas. Nyní se
strhne bouře a předměty začnou létat po pokoji. V následujících minihrách musíte
opět mít rychlé reflexy, jinak budete přicházet o body ivota. Pokud zabliká
dole ukazatel výdre, tak rychle začněte tisknout klávesy Vlevo a Vpravo,
protoe bude třeba udělat nějakou fyzicky namáhavou činnost. Po pádu dolů se
automaticky přepnete na Marcuse. Jděte chodbou a prozkoumejte hned první dveře
vpravo (ze směru chůze). Zazvoňte, avak nikdo neotevře. Vyrate dveře a běte
na balkón, kde Lucas visí za okraj. Vytáhněte ho nahoru a o trochu se zlepí
Lucasova psychika (+10 bodů).
Carla a Tyler: Předzvěst temna
V koupelně v rohu seberte bonusovou kartu. Vyjděte z
koupelny a projděte vlevo dveřmi. Hned vedle dveří ke malý stolek a na něm zvoní
telefon. Zvedněte ho a promluvte si s Tylerem. Pro zlepení nálady můete pouít
WC, natáhnout se na postel, podívat se na noviny na stole, přečíst si maily v
počítači či chvíli koukat na televizi. Kadopádně po určité době zazvoní soused,
take se jděte obléct (aty jsou ve skříni), jděte otevřít vchodové dveře
pozvěte souseda dál. Běte pro skleničky do kuchyně. Jsou v rohové skříni
nahoře. Se skleničkami se vrate k sousedovi a polote je na stůl. Sedněte si a
soused vám nabídne vykládání karet. Uchopte do rukou karty a zamíchejte je.
Podle pokynů vdy otočte dvě karty a dozvíte se nějakou předpověď. To ve bude
mít za následek pokles vaeho duevního stavu a v tomto případě to nelze
ovlivnit.
Nyní se přepněte na Tylera. Prohlédněte si počítač a poté
vstaňte od stolu. Jděte k vedlejímu stolu, prohlédněte si noviny a poté se
vrate ke svému stolu. Zavolejte telefonem Carle a promluvte s ní.Nyní vyjděte
ven z kanceláře do velké místnosti, kde můete jednak pouít nápojový automat a
kromě toho najdete na jednom ze stolů bonusovou kartu. Poté jděte zpět ke
svému stolu, seberte ústříek a jděte s ním na druhou stranu místnosti, kde je
fax. Odfaxujte ústřiek Carle a přepněte se na ni. Vezměte ústřiek z faxu
(vedle počítače) a vyjděte s ním na chodbu. Zazvoňte na protějí dveře a
promluvte si s Tommym. Vrate se zpět do bytu a zavolejte Tylerovi. V roli
Tylera pak u svého stolu rozsvite lampičku a prozkoumejte pod světlem ústřiek.
Posunujte světlo po ústřiku dokud se neobjeví skrytý nápis. Po závěrečném
rozhovoru mezi Carlou a Tylerem záleí jakou odpověď zvolíte a podle toho v
přítí kapitole půjde do banky buď Carla, nebo Tyler.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- pouití WC (za Carlu) +5 bodů
- koukání na televizi (za Carlu) +5 bodů
- najíst se z kuchyňského stolu (za Carlu) +5 bodů
- natáhnout se na postel (za Carlu) +10 bodů
- pozvat Tommyho dál (za Carlu) +5 bodů
- zeptat se Tommyho na potencionálního partnera (za Carlu) +5 bodů
- jít za Tommym a zeptat se ho ohledně odfaxované záloky (za Carlu) +20 bodů
- napít se z fontánky v kanceláři (za Tylera) +5 bodů
- zahrát si s míčem v kanceláři (za Tylera) +5 bodů
- pouít nápojový automat ve velké kancelářské místnosti (za Tylera) +5 bodů
- prohlédnout si noviny na stole Carly +10 bodů
- odfaxování záloky (za Tylera) +5 bodů
- prozkoumání záloky pod lampou a objevení vodotisku (za Tylera) +10 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- rozhovor s Tommym o Carly práci (za Carlu) -5 bodů
- rozhovor s Tommym o Carle potencionálním partnerovi (za Carlu) -5 bodů
- vykládání karet s Tommym (za Carlu; nelze ovlivnit) -30 bodů
- Tylerova únava (můe se opakovat) -20 bodů
Lucas: Zúčtování
Lucas sedí v kanceláři a míří k němu jeden z detektivů
(záleí na tom, kterého jste v minulé kapitole vybrali pro tento úkol). Nejprve
otevřte zásuvku stolu a seberte bonusovou kartu. Vstaňte od stolu a
vezměte do ruky utrený papír na pravém okraji stolu. Ten je třeba ukrýt, tak
tak učiňte. Jděte k levé části stolu a pro jistotu jetě ukryjte Shakespearovu
knihu. Po příchodu detektiva pro jistotu odpovídejte pravdivě, jinak začne
nebzpečně narůstat detektivova nedůvěra. Rozhodně nezvolte téma Restaurace,
jinak se podřeknete a to je vá konec. Narůstání nedůvěry tyké závisí na
úspěném absolvování miniher. Jakmile Lucas odejde opláchnout se vodou, tak v
roli detektiva seberte z Lucasova stolu pero a poté jetě prohledejte zásuvky
stolu a seberte Shakespearovu knihu. A se Lucas vrátí, tak bude ji následovat
jen rozloučení a detektiv odejde pryč.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- sebrání pera z Lucasova stolu (za detektiva) +5 bodů
- nalezení knihy (za detektiva) +5 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- Lucasovy halucinace (pokles bývá různý)
Lucas: Návrat k Agathě
Po startu mise se automaticky vae duevní zdraví navýí o
20 bodů. Vejděte do Aghatina domu a projděte do pokoje, kde Aghata uvedla Lucase
do hypnotického spánku. Najdete její mrtvé tělo. Nyní máte jen omezený čas do
příjezdu policie. Rychle projděte vlevo do lonice a seberte bonusovou kartu.
Projděte do vstupní chodby a vstupte do místnosti s ptáky. Prohledejte skříňku v
rohu a seberte z dolní zásuvky pytlík s krmením. V pytlíku najdete klíč.
Prozkoumejte klece a jednu bude moné klíčem odemknout. Vezměte z klece noviny a
vrate se do místnosti, kde leí Aghatiny tělo. Prolezte oknem, abyste unikli
blíící se policii.
Činnost s pozitivním dopadem:
- přemýlení o situaci v úvodu +20 bodů
- nalezení novin v kleci +10 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- prozkoumání Aghatina mrtvého těla -30 bodů
Činnost bez jakéhokoliv dopadu:
- sebrat v kuchyni nů a otevřít jím ptačí klec
místo klíčem
Carla a Tyler: astné výročí
Zy Tylera jděte zapnout troubu a poté vyndejte z lednice
ampaňské a rozlejte ho do dvou sklenic na baru. Poté bude následovat tanec s
přítelkyní, co pro vás bude znamenat absolvování dalí poměrně dlouhé minihry.
Poté se automaticky přepnete na Carlu, která je na policejní stanici. Vyjděte do
velké místnosti a můete si opět dát kávu z automatu. O kousek dál seberte
bonusovou kartu. Vrate se zpět do kanceláře, kde zvoní telefon. Zvedněte ho
a promluvte si s Garretem. Nyní je třeba dát dohromady dva důkazy. Musíte vdy
spojit dvě indicie. Při sebrání první zvolte téma Zapamatovat a při druhé
Spojit. Máte následující monosti:
- 1.Pokud v první kapitole odjel Lucas z místa činu taxíkem, přijde vám za nějaký čas pobytu v kanceláři fax.
- 2.Pokud jste sestavili věrohodný portrét se servírkou z bistra, můete tento portrét spojit se slokou na stole Carly.
- 3.Pokud jste za Lucase zachránili topícího se chlapce v parku, tak po chvíli vám to přijde oznámit policista, který byl události přítomen a který byl rovně v bistru, kde se stala vrada. Vezměte tudí ze stolu Carly Lucasovu fotografii a odneste ji ukázat zmíněnému policistovi, který je ve vedlejí místnosti.
- 4.Jestlie jste v bistru nali Shakespearovu knihu pod Lucasovým stolem, můete ji zkombinovat se spisem na Carly stole.
- 5.Pokud jste v bistru nali pod Lucasovým stolem Shakespearovu knihu a dalí Shakespearovu knihu jste nali při návtěvě Lucasovy kanceláře v bance, můete tyto dva předměty zkombinovat.
- 6.Jestlie jste v bance v Lucasově kanceláři během jeho nepřítomnosti sebrali papír, ze kterého je utrený roh. Můete ho zkombinovat s utrenou zálokou, kterou jste nali v první Shakespearově knize.
- 7.Pokud jste v Lucasově kanceláři v bance sebrali během jeho nepřítomnosti pero, můete otisky z něj porovnat s otisky prstů na noi nalezeném v bistru (je na Tylerově stole)
Jakmile objevíte dvě spojitosti, jděte opět zavolat
Tylerovi, za kterého jděte zvednout telefon. Bude následovat jeho odchod z bytu
k velké nelibosti jeho přítelkyně.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- tančení s přítelkyní (za Tylera) +30 bodů
- napití se vody z fontánky v kanceláři (za Carlu) +5 bodů
- hra s jojem (za Carlu) +5 bodů
- pouití nápojového automatu (za Carlu) +5 bodů
- ukázat policistovi ve vedlejí místnosti fotografii podezřelého (viz výe bod 3) +5 bodů
- identifikace otisků podezřelého mezi předměty (viz výe bod 7) +10 bodů
- nalezení dvou důkazů proti Lucasovi (za Carlu) +20 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- pokus o odchod z policejní stanice (za Carlu) -5 bodů
- Carly únava (k poklesu můe docházet opakovaně) -20 bodů
- Tylerův odchod z domova (nelze ovlivnit) -20 bodů
Lucas: Krvavé prádlo
Toto je jen krátká kapitola, ve které se v roli Lucase
vracíte z Aghatina domu. Budete svědky dalí tajemné vrady v prádelně.
Lucas a Carla: Konflikt
V roli Carly (+30 bodů k psychice) jděte k Lucasovu
bytu a vejděte dveřmi dovnitř. Jděte vpravo do koupelny a poté nahlédněte jetě
do dalího pokoje vlevo. Po zjitění, e podezřelý uprchl, se Carle sníí
duevní zdraví o 20 bodů. Poté se v roli Lucase octnete na ulici, kde se
ho pokusí zatknout policie. Bude následovat série miniher, po jejich úspěném
absolvování Lucas policii uprchne.
Carla a Tyler: Natvaný kapitán Jones
V této kapitole je úplně jedno, za kterého z dvojice
detektivů hrajete. Obsahem této kapitoly je nepříjemný rozhovor s kapitánem
Jonesem. Můete ovlivnit jen to, kdo ve třech případech kapitánovi Jonesovi
odpoví. V prvních dvou případech to bude znamenat pro postavu, která odpovídá,
pokles duevního zdraví o 5 bodů za kadou odpověď zvlá, take si
zvolte tu postavu, která má aktuální duevní zdraví nií, popřípadě obě postavy
při odpovědích vystřídejte.
Lucas: Hříní andělé
A se Lucas vzbudí zvedněte ho z lavice. Poté si promluvíte
s duchem Aghaty a následně na vás zaútočí duchové ze soch andělů. Opět budete
muset absolvovat minihru, tak se snate a zbytečně nepřijdete o body. Poté si
promluvíte s Marcusem a nakonec odejdete z kostela pryč.
Carla: Mýdlo, krev a stopy
Za Carlu přistupte k prádelně a polete Tylera dovnitř. Bude
následovat krátký rozhovor s Garretem a poté vstupte za Tylerem dovnitř. Za
Carlu nejprve seberte z koíku bonusovou kartu, poté prohledejte podrobně
obě mrtvoly a nakonec krvavou skvrnu v koutě vedle nářadí. Přepněte se na
Tylera, prohledejte rovně obě mrtvoly a také telefonní automat vzadu. A budete
mít ve prohlédnuto, přistupte ke Carle a v následném rozhovoru zvolte Odejít.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- prohledání rukou první mrtvoly a nalezení vyřezaných symbolů (za Carlu) +5 bodů
- prohledání krvavé skvrny v koutě vedle bedny na nářadí (za Carlu; je třeba místo prohledat a po prohlédnutí obou mrtvol) +5 bodů
- prohledání první mrtvoly (za Tylera) +5 bodů
- prohledání druhé mrtvoly (za Tylera) +5 bodů
- prohlédnutí si telefonního automatu vedle druhé mrtvoly (za Tylera) +5 bodů
Činnosti bez jakéhokoliv dopadu:
- prohledání otisků bot na zemi (za Carlu)
- prohledání mrtvoly v zadní části místnosti (za Carlu)
- prohledáním pračky zjistíte, e obsahuje prádlo jedné z obětí (za Tylera)
Lucas: Uprchlík
Zahněte za roh vpravo a jděte vpřed. Po pravé straně je
Tiffanin dům. Ve vizi vak uvidíte, e dům je hlídaný policií. Znamená to, e
pokud se pokusíte do Tiffanina bytu dostat hlavním vchodem, budete okamitě
zatčeni policií. Vlevo na druhé straně ulice můete sebrat bonusovou kartu.
Vrate se zpět k Tiffaninu domu a jděte vpravo, kde je plot. Přelezte přes plot,
poté jetě přes jeden a vejděte na dvorek. Vlevo jsou policisté, tak se v
pokrčení opatrně dostaňte do rohu k okapové rouře. Vyplhejte po okapové rouře
nahoru a dávejte pozor a nespadnete, jinak vám budou ubývat body duevního
zdraví. Poté opatrně přecházejte po římse. Musíte stihnout přejít v časovém
limitu k dalí okapové rouře, přičem budete muset absolvovat tři minihry. Pokud
uděláte chybu, spadnete policistům na hlavu a tím hra končí. Na druhé straně
tedy slezte po okapu dolů a jděte vpravo k dalímu plotu, který opět přelezte.
Druhé okno vlevo vede do bytu Tiffany. Můete ho otevřít buď ručně, nebo ve
vzdáleném rohu dvorku sebrat cihlu a tu pouít na okno. Můete prohledat byt,
najíst se, natáhnout se. Rozhodně si nezapomeňte z levé skříňky v kuchyni vzít
bonusovou kartu a v koupelně 1 ivot. Po chvíli přijde Tiffany. A
se s ní přivítáte, tak zazvoní na dveře policie. Musíte se rychle někam schovat.
Je pět moností: za závěs v obývacím pokoji, co se mi jeví jako nejideálnějí,
dále pod stůl v obýváku, do skříně v obývacím pokoji, do skříně v lonici a
poslední monost je vylézt oknem lonice ven. Je moné se jetě schovat do
koupelny nebo do lonice pod postel, avak zde budete Tylerem objeveni. Objeveni
budete i v případě, e nezvládnete minihry v průběhu prohledávání bytu Tylerem.
Pokud se neschováte do uplynutí časového limitu, tak se Lucas schová automaticky
na jedno ze dvou výe zmíněných patných míst a to je vá konec.
Činnosti s pozizivním dopadem:
- otevřít okno do Tiffanina bytu ručně +10 bodů
- vzít si sendvič z ledničky +5 bodů
- vzít si mléko z ledničky +5 bodů
- vzít si jídlo z pravé kuchyňské skříňky +5 bodů
- dívat se na televizi a do konce +10 bodů
- odpočinout si na posteli v lonici +10 bodů
- příchod Tiffany +10 bodů
- obejmutí se s Tiffany (pouze v případě, e s ní Lucas měl sex u sebe doma) +10 bodů
- odchod Tylera bez objevení Lucase +10 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- prozkoumání houmelesáka před domem na ulici -5 bodů
- přiblíení se k vráně po přelezení druhého plotu -5 bodů
- spadnutí z okapu při plhání vzhůru -10 bodů za kadý pád
- neúspěné otevření okna Tiffanina bytu ručně -5 bodů
- poslech telefonního záznamníku -20 bodů
- chybně provedená minihra při schování před Tylerovým příchodem -10 bodů
Carla: Janos
Po animaci jděte chodbou vpřed a neodbočujte. Na konci
chodby seberte bonusovou kartu. Vrate se o kousek zpět a zajděte do
jedné z postranních chodeb vlevo. Na konec vás bude čekat zřízenec, který vám
otevře dveře do Janosovy cely. Ne vstoupíte dovnitř tak si dobře zapamatujte
cestu k východu, protoe se vám tato znalost bude za chvíli hodit. Vstupte
dovnitř a promluvte si s Janosem. To jaká témata rozhovoru budete vybírat je
celkem jedno, protoe do budoucna to pro vás ádný dopad mít nebude. Po skončení
rozhovoru vyjděte z cely a v tom okamiku dojde k nepříjemnému výpadku proudu,
který bude mít také za následek otevření cel. Znamená to, e nyní se duevně
nemocní pohybují volně po chodbách. Pohled se přepne do první osoby a podobně
jako v podzemním archivu budete muset směrovými klávesami regulovat Carly
dýchání. Jděte a na rozcestí a zastavte. Nechte přejít pacienta před vámi.
Zahněte vlevo a drte se v levé části chodby. Vpravo vás bude míjet dalí
pacient, tak zastavte, jinak na vás zaútočí a je s vámi konec. Po chvíli se
rozsvítí a duevně nemocní vás spatří. Běte rychle směrem k východu, kde vám
zřízenec nakonec otevře.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- vstup do blázince +10 bodů
- rozhovor s Janosem +10 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- výpadek proudu (nelze ovlivnit) -20 bodů
Lucas: Setkání s Kuriakinem
Dejte se hned vlevo a najdete bonusovou kartu. Můete
si projít muzeum a prohlédnout si exponáty. Jeden z nich je had a Lucas si
uvědomí, e je to tentý had, kterého si vyřezal do zápěstí. Jděte k profesorovi
a promluvte si s ním. A se vás zeptá, ze kterých e jste to novin, odpovězte,
e z New York Times. Při dalím rozhovoru zvolte téma Vtípek a poté se ji
profesor rozpovídá. Nyní je jedno jaká témata rozhovoru budete volit. A se vás
nakonec zeptá, zda jste doopravdy novinář, máte dvě monosti: zvolit téma Le
nebo zvolit téma Popravčí. Pokud jste zvolili druhou monosti,tak při
následujícím rozhovoru zvolte téma Vize a následně vám naroste vae psychické
zdraví. Poté vás profesor odvede zadním východem do garáí, kde budete muset v
následující akční scéně opět zvládnout minihry. Pokud jste profesorovi zalhali o
svém povolání, tak nezemře; pokud jste mu řekli pravdu, tak ho nezachráníte,
avak před svou smrtí vám stačí sdělit dalí podstatné informace.
Činnost s pozitivním dopadem:
- povědět profesorovi pravdu a v následném rozhovoru zvolit téma Vize +20 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- vzbudit během rozhovoru s profesorem jeho podezření a v závěru rozhovoru mu zalhat, co bude mít za následek, e vám neuvěří -20 bodů
- říct profesorovi o sobě pravdu, co v závěru kapitoly vyústí v jeho smrt -20 bodů
Činnost bez jakéhokoliv dopadu:
- prohlídka muzejních exponátů
Lucas: Tajemství Mayů
Octnete se v roli Lucase na neznámém místě, kde si
promluvíte s jakýmsi Indiánem. Poté vás bude pronásledovat divoké zvíře a vy
budete muset absolvovat dalí minihru, abyste mu unikli.
Prorok: Klan
V této nehratelné kapitole bude svědky rozhovoru Proroka s
členy tajemného Klanu. Zároveň budete absolvovat dalí minihru.
Lucas, Marcus a Carla: Nebezpečí
V roli Lucase se probíráte v jakémsi hotelu. Zároveň zezdola
přichází Carla a Tyler s úmyslem Lucase zatknout. Vstaňte z postele a telefonem
zavolejte Marcusovi. Ten se zrovna modlí v kostele a kdosi k němu přichází.
Pokud se dá do řeči s přicházející postavou, tak zemře a to bude mít drtivý
dopad na Lucasovu psychiku. Raději tedy zvolte monost Telefon a v roli Marcuse
běte do dveří vpředu. Zvedněte telefon a bude následovat rozhovor mezi Lucasem
a Marcusem. V rozhovoru zvolte téma Není čas a přinute Marcuse, aby el
zamknout dveře. V roli Marcuse tedy běte rychle zamknout dveře a poté se vrate
k telefonu, kde bude rozhovor pokračovat. Zatím se blíí Tyler a Carla k
Lucasově pokoji. Běte za Carlu ke dveřím, u kterých stojí Tyler a vykopněte je.
Bohuel, zjistíte, e se jedná o nesprávný pokoj. Jděte tedy na začátek chodby a
vejděte do prvních dveří vpravo. Tentokrát se jedná o správný pokoj, avak Lucas
v něm není. Jakmile policie odejde, tak za Lucase běte zvednout zvonící telefon
a zjistíte, e Prorok unesl Tiffany.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- vstup do hotelu (za Carlu) +30 bodů
- úspěná záchrana Marcuse před příchozím do kostela (za Lucase) +30 bodů
- odchod policie z Lucasova pokoje (za Lucase) +20 bodů
Činnosti s negativním dopadem:
- probrání se v hotelu (za Lucase; nelze ovlivnit) -10 bodů
- Marcusova smrt (za Lucase) pokud se za Marcuse začnete bavit s příchozím v kostele, pokud hned nezvednete telefon nebo pokud po rozhovoru s Lucasem nestihnete v časovém limitu zamknout dveře -60 bodů
- telefonát o Tiffanině únosu (za Lucase; nelze ovlivnit) -20 bodů
- prázdný Lucasův pokoj při příchodu obou policistů (za Carlu) -30 bodů
Činnost bez jakéhokoliv dopadu:
- zapnutí televize v Lucasově hotelovém pokoji
Lucas: Osud na ruském kole
Od vchodu běte směrem vpravo a vzadu v koutě naleznete 1
ivot. Vyběhněte zpět na prostranství u brány a pokračujte okolo bezďáka
směrem vlevo. Po levé straně seberte bonusovou kartu. Pokračujte a k
ovládací kabince dráhy, vstupte dovnitř a stiskněte páku. Přijede po kolejích
kabinka. Nastupte do této kabinky. A s vámi vozík zastaví musíte přejít po
trámu k Tiffany. Je třeba udrovat rovnováhu tisknutím směrových kláves Vlevo a
Vpravo. A přejdete na druhou stranu přistupte k Tiffany zezadu a rozvate ji (+20
bodů). Následný Prorokův útok bude mít za následek pokles Lucasova
duevního zdraví na 5%.
Lucas a Marcus: Dětská hra
V roli malého Lucase slezte z postele a vzbuďte Marcuse.
Vylezte oknem ven a dejte se vpravo. Nesmí vás vidět nikdo z vojáků a nesmí vás
zasáhnout ani reflektory, jinak vás vojáci vrátí k poslední uloené pozici.
Drte se neustále luté čáry, kterou vidíte na mapě. Běte vpravo za roh a poté
přeběhněte opatrně k balvanu vlevo. Dostaňte se za eleznou konstrukci, obejděte
ji a nyní se dostaňte opět na opačnou stranu cesty k rohu budovy. V tom okamiku
se k vám začne blíit hlídka, tak se jí vyhněte tím, e rychle přeběhnete zpět
na druhou stranu silnice k balvanu. Poté se vrate na roh budovy a nyní Lucas
prohlásí, e by bylo dobré se rozdělit a vojáka vpředu nějak odlákat. Nyní si
můete přepnout i na Marcuse. Běte směrem vpravo k dalímu rohu domu. Hoďte
kamínek, čím odlákáte vojáka, který vám brání v cestě. Vrate se k Marcusovi a
běte směrem vpřed a poté vpravo mezi domy. Nyní je před vámi sloup, na který
potřebuje Lucas vylézt. V roli Marcuse tudí jděte kousek zpět a dejte se vlevo
a kolem domu. Tady kopněte do sudu, čím odlákáte vojáka od stoáru. Za Lucase
vylezte nahoru na stoár a nyní musíte přeplhat po drátě směrem vlevo. Nesmí
vás ovem zasáhnout světelné kuely. Orientujte se podle toho jak světlo zalévá
dráty. Na konci sjeďte po sloupu dolů a nyní je to ji jednoduché drte se
luté čáry, vyhýbejte se světelným kuelům a dostaňte se ke vstupu do hangáru.
Stiskněte páku vedle dveří a vstupte. Projděte temnou chodbou a otevřte dalí
dveře.
Prorok: ach mat!
V této krátké nehratelné kapitole budete opět v roli Proroka
stát před shromáděním klanu. Opět mačkejte klávesy, jak se vám barevné strany
kruhů rozsvěcují.
Carla: Dohoda
Jděte za Carlu vpřed a zahněte vpravo k hrobu s čerstvě
poloenými květinami. Podívejte se na ně zblízka a objeví se vedle vás Lucas.
Pokud při prvním rozhovoru zvolíte téma Opatrně, tak Carla na Lucase namíří
zbraň. Raději zvolte téma Důvěřivě a poté je ji jedno jaká témata budete
vybírat. Díky úspěnému absolvováním miniher se dozvíte co si Carla o Lucasovi
myslí. Nakonec dojde k dohodě a Carla si s Lucasem podají ruce.
Činnost s pozitivním dopadem:
- zakončení rozhovoru podáním rukou +20 bodů Carla, +10 bodů Lucas
Činnost s negativním dopadem:
- zvolení témata Opatrně na začátku rozhovoru (za Carlu) -10 bodů
Lucas: Jade
Dalí krátká nehratelná kapitola, ve které má Lucas vizi.
Carla a Tyler: Zmrzlý na kost
Při rozhovoru Carly s Tylerem řekněte raději za Carlu
pravdu. Poté dorazí na policejní stanici Tylerova přítelkyně Sam. Nyní záleí na
vás, jak se rozhodnete Tyler buď odjedete s ní na Floridu, nebo zůstane u
svojí práce. S Tylerem se v budoucnu u nesetkáme, take je to v podstatě jedno,
jak se rozhodnete. Po rozhovoru se Sam si běte znovu promluvit s Carlou.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- říct Tylerovi pravdu (za Carlu) +10 bodů
- pouít nápojový automat (za Tylera) +5 bodů
- odejít se Sam (za Tylera) +20 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- neodejít se Sam a zústat u policie (za Tylera) pokles na 5%
Lucas: Kde je Jade?
Vystupte z auta a jděte k domu. Vejděte do dveří a projděte
do chodby sirotčince. Vejděte do druhých dvreří vlevo a seberte bonusovou
kartu. Vyjděte zpět do chodby a nyní vstupte do posledních dveří vlevo, kde
najdete hledanou dívku. Uchopte ji a vyjděte s ní na chodbu, kde vak potkáte
Proroka. Vejděte do únikových dveří po levé straně a dostanete se na střechu.
Tady bude následovat velký souboj s Prorokem. Nakonec mu uniknete do jedné z
místností v domu, kde se setkáte opět s Aghatou. Nyní záleí na vaem
rozhodnutí, jestli jí dívku dáte nebo ne.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- nalezení dívky v sirotčinci +10 bodů
- odmítnutí předání dívky Aghatě +10 bodů
Činnost s negativním dopadem:
- předání dívky Aghatě -10 bodů
Lucas a Carla: Bogart
Jděte stále vpřed, vejděte do tunelu metra a na konci
zahněte vlevo. Sjedete spolu s bezdomovcem dolů. Pokračujte po kolejích a na
konci u vagónu seberte bonusovou kartu. Vyjděte na nástupitě a
pokračujte k bezdomovcům. Mezi nimi najdete i bratra Marcuse, ovem pouze za
předpokladu, e vám nezemřel. Poté jděte jetě kousek vpřed a zajděte do prvních
dveří posledního vagónu najdete 1 ivot. Nyní jděte k ohni a posaďte se a
promluvíte si s Bogartem. Lucas si odejde lehnout a vy v roli Carly můete jít
do zadní části tunelu a prozkoumat rádio. Zjistíte, e mu chybí baterie a
anténa. Zajděte do vagónu hned vedle a prohlédněte si svítilnu. Vyndáte z ní
baterie a s nimi jděte zpět k rádiu a dejte je do něj. Nyní jděte na začátek k
prvnímu vagónu, kde jsou jakési plechové zátarasy. 2x zacloumejte zátarasem a
získáte kovovou tyčku. Jděte ji dát do rádia a poté rádio puste. Sice vám
trochu poklesne duevní zdraví, avak dozvíte se spoustu zajímavých informací.
Nyní jděte do prvního vagónu, kde leí Lucas a lehněte si k němu. Bude
následovat sexuální scéna, která oběma postavám zlepí náladu.
Činnosti s pozitivním dopadem:
- setkání s Marcusem (za Lucase) +10 bodů
- ohřátí se u ohně (za Carlu) +10 bodů
- sexuální scéna +10 bodů Lucas, +20 bodů
Carla
Činnost s negativním dopadem:
- poslouchání rádia (za Carlu) -5 bodů
Lucas: Odhalení
Opět v roli malého Lucase seskočte z postele. Tentokrát
jděte ke dveřím, otevřte je a vejděte do chodby. Projděte ke dveřím na konci a
přitiskněte ucho na dveře, abyste slyeli o čem si povídají rodiče.
Lucas a Carla: Závěrečný souboj
Za Lucase běte skrz sněhovou vichřici a ke vstupu do
hangáru. Stiskněte páku u dveří, projděte dovnitř a u dalích dveří stiskněte
tlačítko. Nyní je několik moností, jak hru zakončit:
Pokud jste dítě nedali Aghatě:
- 1.(dobrý konec) Bojujte s Prorokem a porate ho. Poté porate i lutý přízrak. Nakonec děvče odneste k artefaktu a polote ji na oltář.
- 2.(dobrý konec) Pokud boj s Prorokem nezvládnete, přepněte se na Carlu a v její roli jděte směrem k hangáru. Sjeďte dolů výtahem a seberte ze země eleznou tyč. Tyčí omračte vojáka, vezměte mu zbraň a touto zbraní zabijete Proroka. Bude následovat boj s přízrakem, kterého porate a odneste dítě k oltáři.
- 3.(střední konec) Pokud prohrajete boj s Prorokem, nechoďte s Carlou na pomoc a nechte věcem volný průběh. Prorok odnese díte na oltář.
- 4.(patný konec) Prohrajte boj s Prorokem, jděte s Carlou na pomoc, omračte vojáka, zastřelte Proroka, avak následující souboj Lucase s přízrakem prohrajte. Dítě v tomto případě odnese na oltář přízrak.
Pokud jste dítě odevzdali Aghatě
- 1.(dobrý konec) Při vstupu do základny budete svědky toho, jak lutý přízrak dává dítě k oltáři. Porate přízrak v boji, zvedněte dítě a poté se objeví Prorok, který má jako rukojmí Carlu. Dá vám na výběr buď dítě, nebo Carla. Odmítněte a úspěně zvládněte minihru Carla se mu vytrhe zastřelí ho. Následně odneste dítě na oltář. Pokud minihru nezvládnete, musíte v boji porazit Proroka.
- 2.(dobrý konec) Prohrajte boj s přízrakem a poté bude následovat boj přízraku a Proroka. Přepněte se na Carlu, doběhněte do hangáru a proberte Lucase. V boji vyhraje přízrak a nyní se puste znovu do boje s přízrakem a porate ho. Poté odneste dítě na oltář.
- 3.(střední konec) Pokud bude ve probíhat jako v bodě 1, nezvládnete minihru a prohrajete v boji s Prorokem, tak Prorok odnese dítě na oltář
- 4.(střední konec) Porate přízrak, a a se objeví Prorok a bude mít jako rukojmí Carlu, dejte mu dítě, které sám odnese k artefaktu.
- 5.(patný konec) Prohrajte boj s přízrakem, nechte volný průběh boji mezi přízrakem a Prorokem a nechoďte s Carlou na pomoc. V boji vyhraje přízrak a ten donutí Lucase, který je pod jeho hypnotickým vlivem, aby místo něj dal dítě na oltář.
Lucas a Carla: Epilog
V této kapitole uvidíte u jen závěrečnou animaci. Pokud
necháte titulky doběhnout do konce získáte bonusovou kartu, která vám
přidá rovných 200 bonusových bodů.
|