XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Rome: Total War - Barbarian Invasion
Stisknutím klávesy [~] zapnete konzoly a můžete zadávat následující kódy:
<command> ? -
zobrazí help ke kódu ?
gamestop
- v campaign mode budou jednotky o 10% levnější
bestbuy -
v campaign mode budou jednotky o 10% levnější
oliphaunt -
v campaign mode budou sloni o 40% větší
jericho -
v Battle map mode se při obklíčení zbortí zdi
add_money 20000 -
přidá 20,000 peněz
add_population <city> <num> - přidá populaci ve <městě>
<kolik>
auto_win attacker -
útočník vyhraje následující automatický boj
auto_win defender -
obránce vyhraje následující automatický boj
process_cq <city name> - dokončí všechny
budovy v městě
process_rq <city name> - dokončení všechny
vojenské jednotky ve městě
list_traits -
seznam všech traits
move_character <name> <x,y> - přesune postavu <name> na souřadnice <x,y>
force_diplomacy <accept|decline|off> - protivník akceptuje/odmítne
diplom. návrh
invulnerable_general <character> - generál <character> bude nezranitelný v
boji
date <year> -
změna datumu
kill_character <character> - zabije
postavu <character>
season <summer|winter> -
změna obdobé na léto / zimu
capture_settlement <city name> - ovládnutí
města
toggle_tow
toggle_restrictcam
give_ancillary <character> <ancillary>
character_reset
show_cursorstat
toggle_terrain
give_trait_points
list_ancillaries
mp <value>
list_characters
show_landings
filter_coastlines
toggle_coastlines
set_building_health <value>
ai_turn_speed <value>
amdb_min <value>
amdb_max <value>
amdb_offset <value>
zoom <value>
set_ranking_interval <value>
regenerate_radar
adjust_sea_bed <value>
reload_shaders
reload_textures
toggle_game_update <mt|toggle|reload|int>
toggle_perfect_spy
building_debug
reset_display
toggle_underlay
toggle_overlay
diplomatic_stance <value>
test_ancillary_localisation
perf_times
burn_piggies_burn
test_message
show_terrain_lines
message_collation_set
show_all_messages
clear_messages
reapply_rigid_model_influence
toggle_flowing_water
nw_stats
toggle_pr
list_units
victory
trigger_advice
damage_wall <none|gate|breach>
test_victory_scroll
upgrade_effect
force_battle_victory
force_battle_defeat
output_unit_positions <filename>
show_battle_paths
show_battle_paths_for_unit <value>
show_battle_street_plan
show_battle_marker <value>
show_battle_circle <value>
kill_faction <value>
diplomacy_mission
event <value>
control <value>
create_building <value>
disable_ai
halt_ai <value>
run_ai
toggle_fow
give_trait <character> <trait> <number>
give_trait_points <character> <trait> <number>