Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Becherself
Jakmile se ocitnete v místnosti, seberte ze země
ventilátor, otevřete žlutou krabici a z ní vyjměte audiokazetu.
Seberte ze země baterku a v inventáři z ní vyjměte baterie, které
vložte do motorku ventilátoru. Poté seberte ze země klubko drátu a ze stěny
vlevo sundejte obraz. Vytáhněte ze stěny šroub, na kterém obraz visel,
prohlédněte si ve zdi díru po šroubu. V inventáři spojte šroub s motorkem
ventilátoru, získali jste tak vrtačku, kterou použijte na dveře, vyvrtáte
tak do nich dírku. Na tuto dírku použijte drát, tak otočíte u dveří klíčem,
který byl zastrčen do dveří z druhé strany. Nyní tedy můžete dveřmi
vyjít ven, po půlhodiny cesty dojdete k SERIN´S BARu, vstupte dovnitř a
promluvte si s barmanem. Vyčerpejte všechny nabídnuté možnosti k rozhovoru,
ze stolku seberte malou skleničku, prohlédnete si likérník a hrací stůl.
Vyjděte před bar a jděte za zelený dům doleva, kde si promluvte s malým
klukem. I zde proberte všechny nabídky k rozhovoru, hlavně se ho
zeptejte, zda byste si nemohli na jeho rádio přehrávači poslechnout vaši
audiokazetu. Kluk bude souhlasit, ale s podmínkou, že uhodnete jeho hádanku,
správná odpověď je pod číslem 3 (klikněte na NUMPAD 3). Použijte z inventáře
audiokazetu na jeho rádio přehrávač, nyní si vyslechněte a přečtěte
nahrávku, z níž se dozvíte, co dělat dál. Přes mapu se vydejte k vězení,
kde si promluvte s mužem, kouřícím cigaretu, proberte s ním všechny
možnosti rozhovoru, hlavně se ho zeptejte na další cestu, bude souhlasit vám
pomoci, ale musíte mu sehnat jej kompromitující dopisy. Přes mapu se tudíž
vydejte zpět na náměstí a projděte vpřed mezi barem a zeleným domem,
dvakrát po sobě prohledejte kontejner, tak seberete lano. Jednu z latěk
použijte na dveře, ale ta se zlomí. Zlomenou laťku z inventáře znovu
použijte na dveře, tak už do místnosti vstoupit můžete. V místnosti
ze zeleného kabátu na věšáku seberte nožík, který použijte na níže
položenou žlutou krabici naproti v regálu, z ní pak seberte staré
dopisy, z kýblu seberte žlutou gumovou rukavici. Vraťte se nahoru a přes
mapu se vydejte k vězení, promluvte si s mužem, propadlým
nikotinu, proberte s ním všechny nabídky k rozhovoru, hlavně mu předejte
staré dopisy, poradí vám, jak se dostat k Andymu. Vydejte se od chlápka
doprava, prohlédněte si kovové háky na zdi a lano použijte na levý hák a
potom za něj zatáhněte, tak odsunete poklop, vzniklým otvorem vlezte dolů.
Pokuste se otevřít dveře, ale to půjde až potom co vyluštíte tři hádanky.
Máte zde tři sloupce s pěti písmeny, ty musíte nastavit tak, aby odpověď
na první hádanku zněla ŽIVOT, na druhou Nemoc a na třetí MĚSÍC, tak se
dostanete dovnitř. Vyběhněte nahoru po schodišti a zjistíte, že se Andy oběsil.
Přečtěte si lísteček, který drží v levé ruce, dozvíte se, že máte
prohledat bedny pod schody. Sejděte tedy dolů a dvakrát po sobě prohledejte
velikou bednu. Přečtěte si dopis, který byl vrácen odesílateli (musíte na
něj kliknout vlevo nahoře), seberte minci se znakem Becherovky a prohlédněte
si ústřižek letáku, na kterém je MOTEL NEŽBUT. Vyjděte dveřmi ven a přes
mapu se vydejte na železniční stanici. Zkuste si promluvit s pokladní a
dostat se na perón, ale ani jedno nepůjde. Projděte dveřmi na záchod, všimněte
si, že z kohoutku vodovodu kape v přesných intervalech voda.
Prohledejte dvakrát po sobě odpadkový koš, najdete starou zmačkanou jízdenku,
která však není do stanice Nižné Kroudy. Strčte ji pod kapající
kohoutek, tak znečitelníte jméno původní stanice, jděte za pokladní a
promluvte si s ní. Vyčerpejte všechny nabídky k rozhovoru a poté
ji poproste o vydání náhradní jízdenky. Zeptá se vás, kam to má být,
odpovězte že do stanice Nižné Kroudy (zvolte NUMPAD 3). Vydejte se na peron,
zde se hra ukládá a obdržíte heslo pro nahrání této pozice (je to postup
jak klikat na kurzorové klávesy levým tlačítkem myši, když budete chtít
hru znovu odtud nahrát). Ocitnete se před budovou MOTEL, zjistíte, že se vám
rozbila v kapse malá sklenička, poté vstupte dovnitř a promluvte si s recepčním.
Proberte s ním všechny nabídky rozhovoru, hlavně se zeptejte, zda nezná
pana Zneloma, bude nesvůj, ale zapře vám ho. Seberte tedy z pultu kancelářskou
sponku, vyjděte po schodišti nahoru, kancelářskou sponku použijte na poškozenou
úchytku levé lampy, tak povytáhnete elektrický kablík. Gumovou rukavici použijte
v inventáři na skleněný střep, tak jej zachytíte a použijte na
lampu, teď jste vyrazili pojistky a nastane tma. Sejděte dolů na recepci,
recepční odešel hledat závadu a prohlédněte si místo, kde stál. Tak se
podíváte zezadu na recepční pult, povytáhněte třetí zásuvku vlevo shora
a přečtěte si vzkaz od Andyho, poté nakoukněte do návštěvní knihy a
klikněte na jméno Znelom, dozvíte se, že byl ubytován v pokoji číslo
3. Seberte tudíž z pultu klíč od pokoje číslo 3, jděte nahoru po
schodišti a tento klíč použijte na pokoj číslo 3, tak se ocitnete v místnosti.
Otevřete šuplík, v něm naleznete mapu, prohlédněte si ji a klikněte
na název KARSHILL, tím doběhnete k tomuto kopci. Jděte dopředu až k balvanu
a vpravo dole u něj odhrňte trávu, odhalíte malou kulatou rýhu, do které
vhoďte z inventáře minci se znakem Becherovky. Teď z balvanu
vystoupí zlatý pohár, nyní klikněte vpravo dole na láhev, která byla
doposud šedá a k ničemu vám nebyla, přeměnila se totiž na láhev
becherovky. Tím hru dokončíte a dozvíte se i konec celého příběhu a můžete
si přečíst i závěrečné titulky.
Návod je napsán pro stránky Abeceda her.
|