Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Becherself

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 12108
Zobrazení tento měsíc: 1962
Becherself

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.bin.wz.cz

Výrobce: 
Bin software
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Hlavní hrdina Kornel Brákomík se těžce alkoholově prohýřené noci probouzí v uzavřené místnosti, aniž by věděl, jak se v ní ocitnul a v první chvíli nemá ani potuchy o tom, jak se dostat ven na svobodu. No nedivte se, jde přece o adventuru, mimochodem velice vydařenou, takže to teď vše bude jen a jen na vás samotných. *Arduška*


Autor: Arduška , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Becherself

Hru si můžete stáhnout z Herního světa.

Jakmile se ocitnete v místnosti, seberte ze země ventilátor, otevřete žlutou krabici a z ní vyjměte audiokazetu. Seberte ze země baterku a v inventáři z ní vyjměte baterie, které vložte do motorku ventilátoru. Poté seberte ze země klubko drátu a ze stěny vlevo sundejte obraz. Vytáhněte ze stěny šroub, na kterém obraz visel, prohlédněte si ve zdi díru po šroubu. V inventáři spojte šroub s motorkem ventilátoru, získali jste tak vrtačku, kterou použijte na dveře, vyvrtáte tak do nich dírku. Na tuto dírku použijte drát, tak otočíte u dveří klíčem, který byl zastrčen do dveří z druhé strany. Nyní tedy můžete dveřmi vyjít ven, po půlhodiny cesty dojdete k SERIN´S BARu, vstupte dovnitř a promluvte si s barmanem. Vyčerpejte všechny nabídnuté možnosti k rozhovoru, ze stolku seberte malou skleničku, prohlédnete si likérník a hrací stůl. Vyjděte před bar a jděte za zelený dům doleva, kde si promluvte s malým klukem. I zde proberte všechny nabídky k rozhovoru, hlavně se ho zeptejte, zda byste si nemohli na jeho rádio přehrávači poslechnout vaši audiokazetu. Kluk bude souhlasit, ale s podmínkou, že uhodnete jeho hádanku, správná odpověď je pod číslem 3 (klikněte na NUMPAD 3). Použijte z inventáře audiokazetu na jeho rádio přehrávač, nyní si vyslechněte a přečtěte nahrávku, z níž se dozvíte, co dělat dál. Přes mapu se vydejte k vězení, kde si promluvte s mužem, kouřícím cigaretu, proberte s ním všechny možnosti rozhovoru, hlavně se ho zeptejte na další cestu, bude souhlasit vám pomoci, ale musíte mu sehnat jej kompromitující dopisy. Přes mapu se tudíž vydejte zpět na náměstí a projděte vpřed mezi barem a zeleným domem, dvakrát po sobě prohledejte kontejner, tak seberete lano. Jednu z latěk použijte na dveře, ale ta se zlomí. Zlomenou laťku z inventáře znovu použijte na dveře, tak už do místnosti vstoupit můžete. V místnosti ze zeleného kabátu na věšáku seberte nožík, který použijte na níže položenou žlutou krabici naproti v regálu, z ní pak seberte staré dopisy, z kýblu seberte žlutou gumovou rukavici. Vraťte se nahoru a přes mapu se vydejte k vězení, promluvte si s mužem, propadlým nikotinu, proberte s ním všechny nabídky k rozhovoru, hlavně mu předejte staré dopisy, poradí vám, jak se dostat k Andymu. Vydejte se od chlápka doprava, prohlédněte si kovové háky na zdi a lano použijte na levý hák a potom za něj zatáhněte, tak odsunete poklop, vzniklým otvorem vlezte dolů. Pokuste se otevřít dveře, ale to půjde až potom co vyluštíte tři hádanky. Máte zde tři sloupce s pěti písmeny, ty musíte nastavit tak, aby odpověď na první hádanku zněla ŽIVOT, na druhou Nemoc a na třetí MĚSÍC, tak se dostanete dovnitř. Vyběhněte nahoru po schodišti a zjistíte, že se Andy oběsil. Přečtěte si lísteček, který drží v levé ruce, dozvíte se, že máte prohledat bedny pod schody. Sejděte tedy dolů a dvakrát po sobě prohledejte velikou bednu. Přečtěte si dopis, který byl vrácen odesílateli (musíte na něj kliknout vlevo nahoře), seberte minci se znakem Becherovky a prohlédněte si ústřižek letáku, na kterém je MOTEL NEŽBUT. Vyjděte dveřmi ven a přes mapu se vydejte na železniční stanici. Zkuste si promluvit s pokladní a dostat se na perón, ale ani jedno nepůjde. Projděte dveřmi na záchod, všimněte si, že z kohoutku vodovodu kape v přesných intervalech voda. Prohledejte dvakrát po sobě odpadkový koš, najdete starou zmačkanou jízdenku, která však není do stanice Nižné Kroudy. Strčte ji pod kapající kohoutek, tak znečitelníte jméno původní stanice, jděte za pokladní a promluvte si s ní. Vyčerpejte všechny nabídky k rozhovoru a poté ji poproste o vydání náhradní jízdenky. Zeptá se vás, kam to má být, odpovězte že do stanice Nižné Kroudy (zvolte NUMPAD 3). Vydejte se na peron, zde se hra ukládá a obdržíte heslo pro nahrání této pozice (je to postup jak klikat na kurzorové klávesy levým tlačítkem myši, když budete chtít hru znovu odtud nahrát). Ocitnete se před budovou MOTEL, zjistíte, že se vám rozbila v kapse malá sklenička, poté vstupte dovnitř a promluvte si s recepčním. Proberte s ním všechny nabídky rozhovoru, hlavně se zeptejte, zda nezná pana Zneloma, bude nesvůj, ale zapře vám ho. Seberte tedy z pultu kancelářskou sponku, vyjděte po schodišti nahoru, kancelářskou sponku použijte na poškozenou úchytku levé lampy, tak povytáhnete elektrický kablík. Gumovou rukavici použijte v inventáři na skleněný střep, tak jej zachytíte a použijte na lampu, teď jste vyrazili pojistky a nastane tma. Sejděte dolů na recepci, recepční odešel hledat závadu a prohlédněte si místo, kde stál. Tak se podíváte zezadu na recepční pult, povytáhněte třetí zásuvku vlevo shora a přečtěte si vzkaz od Andyho, poté nakoukněte do návštěvní knihy a klikněte na jméno Znelom, dozvíte se, že byl ubytován v pokoji číslo 3. Seberte tudíž z pultu klíč od pokoje číslo 3, jděte nahoru po schodišti a tento klíč použijte na pokoj číslo 3, tak se ocitnete v místnosti. Otevřete šuplík, v něm naleznete mapu, prohlédněte si ji a klikněte na název KARSHILL, tím doběhnete k tomuto kopci. Jděte dopředu až k balvanu a vpravo dole u něj odhrňte trávu, odhalíte malou kulatou rýhu, do které vhoďte z inventáře minci se znakem Becherovky. Teď z balvanu vystoupí zlatý pohár, nyní klikněte vpravo dole na láhev, která byla doposud šedá a k ničemu vám nebyla, přeměnila se totiž na láhev becherovky. Tím hru dokončíte a dozvíte se i konec celého příběhu a můžete si přečíst i závěrečné titulky.

Návod je napsán pro stránky Abeceda her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: