Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Bermen
Hned na začátku se vydejte vpravo k městu. Ve městě
narazíte na zmutovaného psa. Ten na vás zaútočí. Bruno vás pošle do domu
a psa oddělá. Jděte tedy do vrátek. Nacházíte se v kotelně. Z pračky
seberte prací prášek a prozkoumejte kolo. Zjistíte, že je na něm dynamo.
Pokračujte doleva a pokecejte s mužem u počítače na všechna témata. Pak
mu ještě můžete zkusit vzít klíče a zeptat se ho na ně, ale stejně vám
je nedá. Z poličky s nářadím seberte kladivo, šroubovák a klíč. Vraťte
se zpět do kotelny a kladivem rozmlaťte kolo. Z jeho zbytků seberte trubku a
dynamo. Trubku použijte na ovládací panel vedle olověných dveří. Projděte
do další části místnosti a šroubovákem odmontujte kryt z počítačové
skříně. Když ji prozkoumáte, najdete uvnitř nezapojený kabel, který
seberete. V inventáři ho zkombinujte s dynamem a na výsledek použijte klíč.
Získáte tak dynamo s kabelem a klikou.
Pak pomocí šroubováku otevřete pojistkovou skříň na
zadní stěně a připojte k ní dynamo, které následně použijte. Olověné
dveře se otevřou. Jděte zpět do kotelny a otevřenými dveřmi projděte ke
schodišti. Jděte doleva do koupelny. Odhrňte závěs u vany a prozkoumejte
ji. Najdete v ní gumové rukavice. Otevřete lékárničku a vezměte z ní
obinadlo a injekční stříkačku. Obinaldlo použijte na sebe, čímž se částečně
uzdravíte. Opusťte koupelnu a vydejte se nahoru po schodech do obýváku. Otevřete
skříňku na zdi a z dózy s léky seberte prášky. Pokračujte do druhé části
obýváku, kde prohlédněte sedačku. Najdete v ní zapadlou láhev becherovky.
Pokračujte do kuchyně, vezměte z linky hrnec a postavte ho na sporák.
Nasypte do něj prací prášek, prášky a výsledek zalijte becherovkou.
Hotovou protilátku naberte do injekční stříkačky a aplikujte si ji.
Nyní máte plné zdraví. Jděte do obýváku a dveřmi
vpravo na zahradu. Vejděte do kůlny. Uvnitř prozkoumejte sud, ze stolu
seberte olejničku a ze stěny sekeru, kterou prosekněte sud. Vylezte ven na
zahradu a pak se vraťte zpět do kůlny. Najdete v sudu mrtvolu. Napadne vás,
že se na ni půjdete zeptat chlápka u počítače. Opusťte tedy kůlnu, vejděte
do domu, pokračujte vlevo skrz obývák až ke schodišti, odkud jděte do
kotelny a dál do další části místnosti. Maník už tu není, ale na zemi
tu po něm zbyly klíče, které vezměte. Vraťte se zpět a přes obývák se
vydejte na zahradu. Pokračujte ven před dům. Najdete tam mrtvého čokla. Jděte
doleva k zastávce, kde prohledejte bagr. V kabině najdete stavební plány
kanalizace. Vejděte do zastávky a pomocí gumových rukavic prohledejte
odpadkový koš. Najdete v něm baterku. Opusťte zastávku a vlezte dolů do
kanalizace.
Pokračujte doleva k přípojce. Namažte kohout na trubkách
olejničkou a použijte ho. Zastavíte tak zelené sračky. Vydejte se dál do
stoky. Dojdete až do metra, kde najdete zraněného Bruna. V rozhovoru s ním
proberte všechna témata. Vyjděte ven z metra po eskalátorech a sekerou
rozbijte výlohu u trafiky. Seberte láhev becherovky, vraťte se zpět do metra
a dejte ji Brunovi. Dostanete od něj brokovnici. Vylezte ven z metra, jděte
doprava k obchodu a dozadu k fontáně. Je tam bezhlavá socha. Její hlavu
najdete ve fontáně. Vejděte do kostela, kde v rozhovoru s farářem proberte
všechna témata. Bude po vás chtít, abyste opravili hodiny. Vylezte tedy po
schodech do zvonice a na misku použijte hlavu sochy. Hodiny se rozběhnou.
Slezte dolů do kostela a pokecejte s farářem. Řekne vám, ať odsunete sochu
vpravo. Učiňte tak a vejděte do odkryté podzemní chodby.
Pak pokračujte dál tunelem. Na stole prozkoumejte notes. Najdete v něm tužku.
Pak dvakrát prozkoumejte mrtvolu vědce. Najdete u něj přístupovou kartu.
Když ji zkusíte pužít na dveře vpravo, neotevřou se. Vyčistěte tedy
kartu gumou na tužce a zkuste to znovu. Otevřou se dveře, kterými se vydejte
do výrobní haly. Najdete tam blázna od počítače. Vleze do komory, zmutuje
se a pak půjde po vás. Použijte brokovnici na červené sudy. Tím ho odděláte.
Pak se s Brunem ocitáte v nemocnici.
|