Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Aurora: The Secret Within

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 8355
Zobrazení tento měsíc: 1153
Aurora: The Secret Within

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

ANO  

ANO  

Vložit  

Oficiální stránka hry:
www.lexiconentertainment.com/produc ...

Výrobce: 
BluMiAL Studios

Distributor: 
Lexicon Entertainment
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Hlavní hrdina – detektiv Pileggi – se zaplete to vyšetřování podivného zmizení farmáře zrovna v době, kdy americká vláda oznámí a hned zase dovolá ztroskotání neidentifikovatelného létajícího objektu poblíž Roswellu. Veřejnost se tedy domnívá, že jsou pozůstatky UFO uloženy na vojenské základně Area 51 právě poblíž Roswellu. Jenže, jak detektiv Pileggi během svého vyšetřování zjistí, tak celá fraška okolo UFO a Area 51 je pouze krycí manévr projektu Aurora, který se týká cestování časem.


Autor: VampireDream
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Aurora - The Secret Within

Hra: Aurora The Secret Within je sci-fi příběh kombinovaný s detektivkou, zasazený střídavě do čtyřicátých let minulého století a současnosti, v němž hrajete v roli soukromého detektiva Pileggiho. Hra pojednává i o známém fenoménu, tajemstvími opředeném Roswellu a Oblasti 51. Žeby bylo všechno jinak?

Inventář zobrazíte najetím kurzorem k levému hornímu rohu obrazovky (ikona truhlice). Vlevo v inventáři je ikona lupy - věci v inventáři si zobrazíte přetažením předmětů (dokumentů) na ikonu lupy. Předměty použijete tak, že je přetáhnete na potřebné místo. Kliknutím na lištu dole se dostanete do menu hry (ukládat je možno neomezeně).

Den 1

Boulevard hotel: V ložnici si všimněte zamknuté truhlice. Přejděte do pracovny. Seberte u dveří a přečtěte si dopis od Allison McAllisterové. Píše v něm o zmizelém příteli Billym a žádá vás o pomoc. Dopisy a dokumenty si prohlížejte průběžně v inventáři pomocí lupy - je možné, že pokud nějaký neprohlédnete - nedostanete se ve hře dále. Další stránky dokumentů si zobrazíte pomocí ikon se šipkami. Prohlížejte si rovněž další věci ve hře (např. obrázky na zdech a podobně) - nebudu se o nich dále zmiňovat, pokud to nebude vysloveně důležité.

Prohlédněte si kancelář. Vpravo je pracovní stůl - věnujte mu pozornost. Prohlédněte si noviny, z krabice na doutníky seberte kartičku s číslem 100683. Použijte telefon a zavolejte šerifovi. Šipka kurzoru ukazuje vpravo dolů - prohlédněte si horní dva šuplíky a seberte klíče a prázdnou peněženku, přečtěte si dopis od vaší manželky Helene. Nalevo od stolu si prohlédněte stolek se sklenicemi a nápoji.

Přejděte zpět do ložnice a otevřete dveře vedle postele (přetažením klíčů z inventáře na zámek dveří) - ve skutečnosti je to šatník - a seberte páčidlo. Přejděte k zamknuté truhlici a páčidlem ji otevřete. Otevřete kufřík a seberte z něj lupu a pouta. Jděte ven na chodbu - otočte se doleva a pokračujte dolů do recepce hotelu. Dveře v chodbě jsou zamknuté (můžete vzít za kliku nebo zazvonit). Dole promluvte s reportérem a recepčním Jamesem. Pak opusťte hotel. Pomocí mapy se přesuňte k novinovému stánku.

Novinový stánek: Promluvte si s Jackem, dole pod pultem seberte 2 mince a kupte si noviny (přetáhněte minci na prodavače). Pak použijte na prodavače i druhou minci (pokud ji nemáte - je schovaná pod nohou stolku). Dostanete další informace. V inventáři si přečtěte noviny a pak na ně použijte lupu (získáte adresu vydavatele) - na mapě máte novou lokaci - redakce Roswell Daily.

Roswell Daily: Skrz otvory v okénku si promluvte s editorkou - dostanete adresu vojenské základny - Base RAAF.

Base Raaf: Promluvte si s vojákem za okénkem. Požádáte o rozhovor s plukovníkem. Když se vás voják zeptá, zda jste novinář, zalžete - stejně vás nepustí dále.

Šerif: Klikněte na rádio nalevo od policajta a vyslechněte si zprávu. Pak se otočte doleva a zaklepejte na dveře. Ale pozor! Pokud vezmete za kliku 3x - dočkáte se Game over! A pokračovat budete od svého posledního save! Takže 2x musí stačit...

Dům guvernéra Robertsona: Promluvte si s pobočníkem - ale nepustí vás dále. Otočte se doleva a projděte dveřmi vpravo (druhé vedou do sklepa). Jste v salónku s hořícím krbem. Prohlédněte si místnost. Na stolku seberte gramodesku. Vpravo pod oknem si prohlédněte torzo starého televizoru, vyhlédněte oknem a uvidíte střepy. Pak si ještě všimněte podlahy dole pod oknem - kupodivu žádné střepy. Otočte se zpět ke dveřím a nalevo vložte gramodesku do gramofonu a přehrajte si ji. Všimněte si klavíru napravo - prozatím s ním nic nesvedete.

Promluvte si znovu s pobočníkem - odejde a vy můžete nahoru po schodech. Vyjděte tedy nahoru a dejte se dveřmi vpravo - do pracovny. Vlevo prohledejte šuplíky a seberte listinu (nějaké účty). Pak vyjděte zpět na chodbu a dejte se do dveří naproti - ložnice. Otočte se doleva a ze skříně seberte drátěný držák na klobouky. Všimněte si dvou malých zrcadel na protější stěně a klikněte opakovaně na to vlevo. Objevíte tajnou schránku - ale je prázdná. Přejděte do dalších dveří v místnosti - koupelna. Prohlédněte si ji, seberte kbelík a do kbelíku naberte vodu z vany. Otočte se doleva - můžete si vyzkoušet splachovadlo. Pak vyjděte ven na chodbu a prozkoumejte další dvoje dveře. Dveře nalevo jsou zavřené - napravo je ložnice - nic zde nenaleznete. Sejděte dolů do místnosti s krbem a oheň uhaste. Z popela seberte ohořelý zbytek papíru a nahoře z krbové římsy seberte svíčku.

Vyjděte z místnosti do vstupní haly a přejděte k dalším dveřím - do sklepa. Ze stolku seberte zápalky. Krabičku zápalek si prohlédněte v inventáři - dostanete 3 zápalky. Na drátěný stojan položte ohořelý papír z inventáře a pak ještě další drátěnou formu na klobouky. Pod to umístěte svíčku a zapalte ji. Zobrazí se nápisy na ohořelém zbytku papíru a dole písmena 'GABE'

Přejděte do salónku s krbem a klavírem - zaostřete na partituru nahoře - uvidíte že: A=la; B=si; C=do; D=re; E=mi; F=fa; G=sol. Přibližte si klaviaturu a stiskněte postupně aktivní klávesy 5,6,7,3 = noty G,A,B,E. Otevře se tajná schránka za obrazem nad piánem - samozřejmě prozkoumejte obsah. Pak se přemístěte do šerifovy kanceláře (tentokrát se nemusíte bát zaklepat) a promluvte si se šerifem.

Boulevard café: Promluvte si s reportérem Derekem (vpravo u baru). Pak klikněte na jeho kapsu a následně na stůl nalevo (objednali jste pití). Pak několikrát opakovaně klikejte na láhev (prostě Dereka ožerete a on nakonec odejde na WC). Jděte za ním (dveře vpravo od baru) a sejměte jej páčidlem. Z kapsy mu pak seberte jeho průkaz. Pak se i vy odeberte do svého pokoje v hotelu a ulehněte do postele.

Den 2

Base Raaf: Zajděte na základnu a prokažte se ukradeným průkazem. Voják vás pustí dále, promluvíte si s plukovníkem. Zvolte pravdivou odpověď - jste detektiv.

Billyho dům: vejděte dovnitř a otočte se doprava - odhrňte závěs a jděte k pracovnímu stolu. Vpravo vedle stolu prohledejte koš a seberte rozstříhaný dopis, který musíte správně poskládat dohromady (viz obrázek). Průšvih je v tom, že hra si generuje pokaždé jiné počáteční rozložení útržků - takže je to na vás. Existují různé jazykové verze hry - anglická, italská, německá, španělská a další. Princip je však stejný - seskládat obsah podle textu.  Při opuštění obrazovky se skládanka zresetuje, takže je to dost o nervy, musíte to zvládnout 'jedním vrzem'.

Jakmile poskládáte dopis, v animaci uvidíte za oknem přicházet dva muže. Po jejím skončení se musíte bleskově schovat - do skříně (pokud to nestihnete včas - opakujete od scény s přicházejícími muži). Co nejrychleji se otočte dozadu, pak doprava za závěs a šup do skříně. Pootevřenými dveřmi skříně uvidíte šoupající se koberec. Pak můžete vylézt ven ze skříně. Prozkoumejte podlahu s kobercem a slezte do sklepa, kde si prohlédněte láhve s vínem. Pak opusťte dům.

Roswell Daily: Je noc - dveře jsou zamknuté. Pomozte si páčidlem a vstupte dovnitř. K dispozici máte pouze baterku. Uvnitř se otočte zpět ke dveřím a na stolek vpravo položte průkaz z inventáře.

Boulevard café: Promluvre si s barmanem Maxem a pak jděte dveřmi na toaletu. Projděte prostředními dveřmi na dvorek a promluvte si s neznámým mužem - dostanete vojenskou identifikační kartu - prohlédněte si ji z obou stran. Potom odejděte směrem dopředu (pokud byste se otočili a šli zpět do kavárny - čekalo by vás opět Game over!). Vraťte se do hotelu a šupky do postele...

Den 3

Billyho dům:

Zajděte se za závěs podívat na pracovní stůl - všimněte si papírku s čárami. Pak sestupte do sklepa a pohněte lahvemi: v horní řadě 1 a 4, ve spodní řadě 2 a 4. Otevře se tajný vchod - jděte dále...

Ocitáte se v podzemním tunelu - pokračujte 5x vpřed až dojdete na rozcestí. Dejte se doleva a jděte dopředu - dojdete k místu, kde leží na zemi skříňka, kde seberete 2 části pojistky, které v inventáři spojíte. Kousek před sebou vidíte dveře se zámkem na kód - ale tudy cesta nevede... Vraťte zpět na rozcestí a dejte se doprava, až dojdete k vozíku na kolejích před vámi. Podívejte se vlevo nahoru - je tam pojistková skříňka - do horní pozice vložte pojistku. Na vedlejším panelu se rozsvítí zelená kontrolka - klikněte na vypínač pod ní - tím nasednete do vozíku a můžete pokračovat vpřed. Jenže daleko se nedostanete - je tam tma. Musíte se vrátit k pojistkám - prostřední spínač je nefunkční - stisknutím spínače vpravo vystoupíte z vozíku. Pak znovu klikněte na spínač pod zelenou kontrolkou a okamžitě pak klikněte na vozík - pokud to stihnete včas, v animaci se automaticky projedete na vozíku o kus dále.

Jděte dopředu a nahoře si všimněte ventilační mřížky. Otočte se a najděte kladivo. Mřížku rozbijte a vlezte dovnitř - dostáváte se do chodby - dveře naproti vám jsou označeny Area 51 - Restricted Area. Za nimi je Sektor A. Vedle těchto dveří si všimněte na pravé straně očního skeneru. Po stranách vidíte další čtvery dveře, vedoucí do sektorů B, C, D a E. Označení není moc viditelné - ale všechny dveře jsou očíslovány nebo pojmenovány.

Sektor C
Místnost 621 - zamknuta.
Místnost 622 - skladiště
Místnost 623 - vyslechněte si vědce
Místnost 624 - zamknuta - musíte najít způsob jak ji otevřít

Sektor E
Místnost 519 - šatna. Ze skříňky seberte bílý plášť
Místnost 518 - zamknuta
Místnost 516 - projekční místnost. Klikněte na zelené tlačítko a spusťte plátno. Pak z hromádky napravo seberte kotouč filmu a z inventáře jej přetáhněte na projektor. Ukončete prohlížení a prozkoumejte více vpravo polici - najdete dokumenty a disketu. Prohlédněte si také z obou stran dokument na stole před projektorem.

Místnost WC - na podlaze vpravo pod dveřmi kabinky seberte ID kartu Todda Becketta.

Sektor D
Místnost 508 - místnost s počítačem. Na skener použijte kartu Rodofa - odstraníte laserové paprsky. Klikněte disketou na počítač a zadejte přesmyčku písmen jména Vince Rodof - CONDOR FIVE.

Pak postupně v menu zvolte:

  • Database
  • Technical
  • Todd Beckett
  • Change the photo - volby pod rámečkem fotografie
  • Change a new photo
  • Print the photo

Získali jste změněný identifikační průkaz Todda Becketta s vaším fotem a jménem - Beckett-Pileggi.

Místnost 509 - zde narazíte na vojáka u dveří. Promluvte s ním a ukažte mu ID kartu Beckett-Pileggi (pokud byste kartu ještě neměli - čeká vás Game over!). Dostanete se do místnosti s kontrolními panely - promluvte s obsluhou.

Sektor C: místnost 624 je nyní přístupná. Vlevo na panelu označeném Division A přepněte páku - tím jste aktivovali oční skener.

Sektor A: použijte skener vedle dveří - sice funguje, ale bohužel nemáte ty správné oči :-)

Sektor B:

0000010580_n06.jpg (23837 bytes)Místnost 609 - laboratoř. Otočte se doprava a seberte lahvičku s čočkami. Pak se otočte doleva a přibližte si přístroje. Přečtěte si dokument nahoře na tabuli. Do otvoru v pravém přístroji vložte lahvičku s čočkami a pak klikněte na počítač nalevo. Postupně zvolte A: Database - Vince Rodov - Imprinting - Exit.

Seberte upravené kontaktní čočky ze spodní části přístroje napravo. Přejděte ke dveřím do Sektoru A. Použijte oční skener vedle dveří, klikněte na volbu Scanning Eye a pak otevřete dveře do Sektoru 51. Pokračujte dopředu, prohlédněte si zařízení před vámi a otočte se doprava. Klikněte na dveře výtahu a zvolte cestu dolů. Prohlédněte si monitor nad bránou do tunelu a pak 2x klikněte na bránu... poté jděte vpřed do temnoty.

Rok 1997 - Někde v poušti

Prohlédněte si reaktor před vámi a radioaktivní materiál za plotem. Pak se otočte zpět a jděte stále vpřed až ke dveřím vzdálené farmy. U dveří se otočte doprava a ze schránky seberte leták. Pak vstupte do dveří - ocitáte se na chodbě.

První dveře vpravo - garáž: otočte se doleva a z krabice seberte části destilačního přístroje. Proberte rovněž police před autem - seberte co se dá, kousky dřeva - třísky, z police kanystr a nezapomeňte úplně vlevo dole na páčidlo.

První dveře vlevo - kuchyně: prohlédněte si kuchyni a otevřete šuplík v rohu kuchyňské linky - seberte z krabice cukrovou hmotu (prý je to sirup) - pak jděte zpátky na chodbu.

Na chodbě si na protější straně prohlédněte stolek s papírem a telefonem. Ze šuplíku seberte klíče.

Druhé dveře vlevo - ložnice: Prohlédněte si lístky, připíchnuté na tabuli a kalendář na stěně nad stolem. Ze šuplíku stolu si vezměte zapalovač.

Zapalovač si prohlédněte v inventáři a seberte z něj špendlík. Prohlédněte si podlahu uprostřed místnosti a na škvíru použijte páčidlo. Je zde kufřík, na jehož zámek použijete špendlík. Špendlíkem pohybujte následovně:

Dolů, nahoru, doleva, nahoru. Kufřík se otevře a vy získáte láhev Rumu. Vyjděte zpátky na chodbu. Druhé dveře napravo - nelze otevřít.

Přejděte do garáže, otočte se doleva a projděte dveřmi ven do zahrady. Je tma - otočte se zpět ke dveřím a na stolku vpravo sestavte destilační aparaturu. Postupujte v tomto pořadí:

  • umístěte na stolek větší stojan
  • na menší stojánek postavte nádobku
  • do většího stojanu vložte další nádobu a do ní cukerný sirup
  • na větší nádobu nasaďte vršek destilačního přístroje
  • do prostoru pod přístroj dejte dřevěné třísky z inventáře
  • zapalte třísky a po chvilce seberte nádobku s přepáleným cukrem (asi to měl být líh)

Garáž: v inventáři si prohlédněte kanystr, nalejte do něj rum a přidejte přepálený cukr (líh). Směs pak nalijte do nádrže auta. Přejděte si na druhou stranu auta a klíči otevřete dveře. Nastupte... V animaci vyjedete z garáže a dojedete k nedaleké benzínové pumpě. Klikněte na stojan čerpadla a pak jděte za obsluhou čerpací stanice. Prohlédněte si police se zbožím a vývěsky. Při placení upozorněte na nesprávnou cenu! Seberte na pultu mapu Roswellu. Jděte ven - klikněte na mapě na knihovnu.

Roswell - knihovna: V knihovně se porozhlédněte a pak se dejte doprava - a na konci chodby nastupte do výtahu. Jděte kupředu a vstupte do dveří nalevo a obraťte se. Prohlédněte si seznam vedle dveří a dole si všimněte knihy Filosofie cestování časem od Vince Rodofa. Vyjděte z čítárny. Vedlejší dveře - archív - jsou zamknuty. Jděte zpátky dolů, otočte se a promluvte se ženou v recepci. Musíte si trošku poklikat, protože recepce není zrovna na viditelném místě (je za vašimi zády). Prohlédněte si kartičku se jménem Zabinsky. Pak se otočte a jděte směrem k toaletám - na stěně je telefonní přístroj. Ťukněte na přístroji na jakékoliv tlačítko... Recepční odběhne a vy seberte ze šuplíku označeného písmeny N-S klíč. Vyjeďte znovu výtahem do prvního patra a jděte ke dveřím archívu - použijte klíč. Prohlédněte čtvrtý šuplík zleva a v něm všechny noviny. Na těch nejvzdálenějších klikněte na fotografii ženy - Helene. Sjeďte dolů a opusťte knihovnu. Na mapě zvolte Univerzitu.

Univerzita: promluvte si s profesorem Zabinskym, nejdříve však musíte správně odpovědět na tři otázky.

  • Otázka 1 - zvolte odpověď 2) - It is not completely eaten.
  • Otázka 2 - zvolte odpověď 4) - Energy
  • Otázka 3 - zadejte číslo 313 a pak klikněte na křídu (tužku)

Dostanete jméno a adresu profesora Liebnize. (Pokud byste neodpověděli správně, museli byste získat adresu jinak. Museli byste zajít do Old Roswellu a najít peněženku se dvěma mincemi. Pak zajít do knihovny a zatelefonovat. Adresu byste měli dostat od recepční - ale tuhle možnost jsem nezkoušel).

Liebniz: Promluvte s Liebnizem - dostanete dokument od Rodova a 2 dopisy od Helene.

Countries point: ocitáte se u reaktoru - otočte se doprava a prohlédněte bedny s radioaktivním odpadem. Zevnitř seberte nákres systému kanálů - nejsem si jistý, jestli šlo opravdu o nákres kanalizace :-) ale sebral jsem to...

Old Roswell: Bluemoon bar - prohlédněte si fotky na stěně a vejděte na toalety. Otočte se a promluvte si s Yurim.

Liebniz: zajděte za ním, ale je u něj policie - takže nemůžete dovnitř...

Kostel St. John: nejprve si vlevo prohlédněte náhrobek reportéra Dereka. Pak vstupte do dveří kostela a jděte k oltáři. Prohlédněte si dveře nalevo a projděte dozadu na hřbitov, kde si pro změnu můžete prohlédnout náhrobek Helene - vaší manželky.

Old Roswell: Boulevard hotel - recepční chrápe na pohovce, prohlédněte si stůl a ceduli na stěně. Otočte se a nastupte do výtahu (mezi blikáním světel musíte trefit tlačítko) - pak jděte na konec chodby vpravo, do svého starého pokoje. Vyjděte na balkón a rozhlédněte se. Pak se uložte do postele. Troška divokých snů...

Central park: vedle muže, sedícího na lavičce, seberte kufřík, otevřete jej a získáte 2 tyče plutónia.

Liebniz: V pracovně na stole si přečtěte zprávu, týkající se stroje času. Pak přejděte k přístroji vpravo vepředu, ale nemá proud. Všimněte si vlevo žebříku a vylezte nahoru a zapněte na pravé straně spínač. Slezte zase dolů a doprostřed přístroje vložte plutónium. Do pravého horního rohu vložte mechanizmus s modrými paprsky (kanálový systém). Poté stiskněte obě páky vedle plutónia. Otočte se doprava a zmáčkněte červené tlačítko. Projděte otevřenými dveřmi a jste opět v roce 1947...

Rok 1947 - Zpět v minulosti

Rodov: ocitáte se v nějakém kumbálu - otočte se a projděte dveřmi. Oslovte Vince Rodova - otce profesora Liebnize. Musíte sehnat auto. Pak odejděte (na mapě zvolte hotel).

Boulevard hotel: promluvte s mužem v recepci - ale chce za auto peníze. Otočte se a jděte nahoru - do pokoje 15 - naproti vašemu pokoji. Zazvoňte a pak vstupte. Jděte na balkón, otočte se doprava a prohlédněte si dole auto. Vraťte se do pokoje, prohlédněte si dva obrázky na protější stěně, můžete prohlédnout i šuplíky stolu, ale nic podstatného v nich není. Pak klikněte vlevo na kabát na věšáku a z kapsy seberte klíče k autu. Poté uslyšíte přicházet Colucciho a můžete si vybrat ze dvou možností pokračování:

  1. rychle se otočte a zmizte přes balkón (doleva na žebřík a pak dolů), použijte na zelené auto klíče a máte na výběr mapu... zvolte Rodov.
  2. nebo počkáte na Colucciho, ten vás vyhodí z pokoje. Pak jděte do Boulevard café, projděte toaletami na dvorek a pomocí klíčů odjedete zeleným autíčkem... opět za Rodovem. V obou případech dostanete od Rodova magnetickou kartu k projektu Aurora.

Billyho dům: Přejděte do místnosti za závěsem, odsuňte koberec, slezte dolů do sklepa, přesuňte láhev vpravo dole a projděte do podzemního tunelu. Jděte 5x vpřed a na rozcestí se dejte doleva - ke dveřím s kódovým zámkem. Klikněte na panel a do štěrbiny vlevo vložte kartu. Pokračujte dále dveřmi do District 51.

District 51: jděte dopředu k bráně a pak se otočte doleva. Vlevo přepněte páku spínače a napravo seberte kleště. Zaměřte se potom na spodek prostřední části přístroje a kleštěmi přestřihněte červené dráty vlevo pod panelem s tlačítky. Klikněte na kryt panelu vpravo - otevře se prostor s deskou elektroniky. Hru si uložte! Kliknutím na střední část desky se odkryjí 4 barevné kabely (černý úplně dole není moc vidět) a spustí se časomíra.

0000010580_n11.jpg (51399 bytes)Rychle přestřihněte černý kabel a pak chvilku počkejte (až skončí odpočet) a rychle přestřihněte červený kabel (oba kabely musíte stříhat uprostřed). Pak jděte vlevo do tunelu a ke dveřím... V závislosti na tom, jak rychle (nebo spíše v pravý čas) jste přestřihli kabely, vás čekají tři možná zakončení této hry:

  1. Nepřestřihli jste kabely (žádný - nebo jen jeden) - očekává vás výbuch a Game over! Titulky zítřejších novin jsou dost výmluvné...
  2. Přestřihli jste sice oba kabely, ale nebylo to ve správném limitu. Projdete tunelem a dveřmi na konci, ocitnete se před svou kanceláří v hotelu. Vstoupíte dovnitř a čeká vás... Game over!
  3. Pokud se správně prostříháte kabely, projdete dveřmi na konci tunelu a ocitáte se v Boulevard café, u baru - společně se svou manželkou Helene. Příjemné překvapení a happy end...
[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: