Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Ghost Pirates of Vooju Island
Nová animované adventure Ghost Pirates of Vooju Island
nabízí strhující příběh plný pirátů, duchů a záhadné Vooju magie. Hra se
odehrává v karibském prostředí a nechybí ji dávka pirátského humoru. Vooju kněz
Para Doc, bzučící lodní kuchař Blue Belly a vánivá pirátka Jane Starling, se
stali oběmi spiknutí deviantní Královny Zimbi. Ta pouila záhadnou Vooju magii,
aby proklela a přeměnila tři nebojácné osoby. A vy musíte pomoci naemu triu
hrdinů získat zpět jejich lidskou podobu a zkříit temné plány Vooju kněky a
jejich spojenců pirátů. Osud celého světa leí v rukou tří nedobrovolných
hrdinů. Jako duchové to ale nebudou mít tak jednoduché, protoe nae tři postavy
podléhají zákonům Vooju, co je omezuje, avak má to i své výhody jako je
například komunikace mezi nimi na velkou vzdálenost.
Pravidla point-and-click adventury asi není třeba moc
zmiňovat, avak zde je systém lehce neobvyklejí. Levé tlačítko slouí k chůzi a
také k akci. Avak jedním kliknutím předmět pouze prozkoumá. Proto musíte levé
tlačítko myi dret, aby se vám zobrazila lebka, a pak můete volit. Ruka slouí
k sebrání a dotýkání se předmětů, oči jsou ke zkoumání, a ústa k mluvení,
olizování a dalím akcím. Pravým tlačítkem otevřete inventář, do kterého se
předměty sbírají jakoby nápady, protoe jako duchové nemůe s věcmi manipulovat.
Pouívání nápadů probíhá stejně jako klasické pouívání předmětů v jiných hrách.
Nápady lze i kombinovat nebo můete od jiné postavy získat radu. V inventáři se
můete kliknutím na obličeje postav, mezi nimi přepínat. Pokud u daná postavy
splnila vechny úkoly, přepnutí na ni není moné. Vechna aktivní místa a
východy lze zobrazit stisknutím (a drením) klávesy Tabulátor. Dialogy bohuel
není moné přeskakovat.
Ostrov Vooju
Po kratím seznámí s autory, je stojí za touto hrou,
konečně spatříte první z tří hlavních hrdinů. Papa Doc se probudí z noční můry a
obává se o aktivnost blízké sopky. V sopce jsou toti uvěznění Baron Ogu a Mama
Maladei. Papa Doc má domnění, e se jej sny snaí varovat, ale to vyvrátí jeho
společnice Královna Zimbi, aby jej uklidnila. Pak přejde záběr na dalí postavu
a to lodního kuchaře Blue Bellyho, který pádluje v loďce k ostrovu. Na lodi se
pak nachází poslední postava a to Jane Starling, piónka Kapitána Flinta. Jane
uslyí, jako Greenbeard mluví s Batty Bosunem a svrení Kapitána Flinta a tudí
se stát králem pirátů. Nae pirátka poté unikne na loďce s Bellym, aby varovali
Kapitána Flinta, kde narazí na Papa Doca. Královna Zimbi je chvíli na to vechny
čtyři zajme. Pak u se vichni nachází v herním prostředí a Papa Doc, Blue Belly
a Jane Starling jsou nyní odtělesněné due neboli duchové, take jetě nejsou
zcela mrtví. Papa Doc chce pro Jane najít loď, aby mohli odplout z Vooju
ostrova. Blue Belly je pověřen nalezením těl a jejich přinesením do chrámu.
Magie Papa Doca zajistí, e vichni tři spolu mohou komunikovat, vidět skrze
sebe a také sami sebe ovládat. Papa Doc se pokusí dostat do chrámu a ostatní si
jdou po svých úkolech.
Ostrov Vooju I (Papa Doc)
Jako první ovládnete Papa Doca, který se nemůe dostat do
chrámu, protoe mu v cestě stojí sůl na zemi a není moné, aby ji překročil nebo
se jí dotkl. Vimněte si BBQ díry (uslyíte komentáře od ostatních hrdinů),
solné bariéry a chrámu. Na pozadí pohleďte na Horu Vooju a na výběh pro slepice.
Jděte vlevo ke kurníku a vezměte pytel se zrním, který se vám přesune do
inventáře jako nápad. Prohlédněte si slepice a prozkoumejte plot. Zvedněte
volnou část plotu, avak slepice přesto neutečou. Nahoře zhruba v místě plotu,
pouijte na cestu k chrámu pytel se zrním z inventáře, ale Papa Doc podotkne, e
má zrní pouze na 12 kroků a k chrámu je to vzdálenost okolo 50 kroků. Vpravo si
vimněte splavu deové vody a příkop s lávou. Postava se zmíní, e voda, která
dopadá dolů na lávu, vytvoří jakýsi můstek přes lávu. Jděte vlevo nahoru na
plantá, kde jsou čtyři zombie. Ve vozíku se dotkněte kokosu, abyste jej
sebrali, avak zombie vám v tom zabrání a tak získáte do inventáře nápad kokosu.
Nahoře si vimněte rozbité nádre na vodu, ve které tedy není voda. Dále se
podívejte na prázdnou sýpku na kokosy a také kousek výe na zavřená dvířka.
Zatřepejte se ebříkem, na kterém stojí zombie a Papa Doc ji shodí. Otevřete
horní dvířka, aby se vysypaly kokosy na předáka, a tím u máte dvě zombie
z krku. Mléko z kokosů steče korytem dolů. Jděte tedy zpět ke slepicím a vpravo
dole si vimněte částečného mostu z kokového mléka na hladině lávy. Avak je
potřeba více mléka, aby byl most kompletní. Jděte tedy zpět na plantá a
pouijte nápad kokosu na levou zombii, a jakmile Papa Doc hodí kokos na tuto
zombie, tak nápad opět pouijte na zombii druhou. Zombie po sobě začnou házet
kokosy a po jejich rozbití vytéká kokosové mléko. Take běte opět dolů a
vimněte si, e most přes lávu je ji kompletní. Pouijte tedy nápad se zrním na
můstek a Papa Doc zrním postupně naláká slepice a k chrámu, kde slepice sezobe
sůl. Papa Doc tak můe projít do chrámu.
Uvnitř chrámu se Papa Doc snaí získat radu od IXela skrze
křiálovou lebku, ale nemůe ji kontaktovat, protoe Královna Zimbi nejspíe
lebku začarovala. Prozkoumejte vechny předměty v této místnosti a jděte doprava
do haly. Tady si vimněte poličky s knihami a masky na stěně. Prohlédněte si
také dva bůky, které vám brání ve vstupu do místnosti. Vimněte si tabule,
vooju panenky a juju hole. Jděte směrem nahoru do jídelny, kde se podívejte juju
sluku a prohlédněte si vechny masky na stěnách. Na jídelním stole si
prohlédněte dbán a ze stolu vezměte ovoce a zeleninu. Vstupte nahoře do
lonice, avak Papa Doc nemůe vstoupit do pokoje, protoe na podlahu nakreslil
křídou vooju symbol, jakoto ochranu před duchy. Shoďte tedy květinu vedle vás,
přijde sluka a ta hlínu zamete a to i spolu s křídou. V lonice pak prohledejte
skříň a získáte nápad vooju masky a róby. Za postelí vezměte provaz, který drí
závěs, a obdríte dalí nápad do inventáře. Vpravo nad stolem si vimněte nového
svícnu. Zkuste za něj zatáhnout, avak nic se nestane. V inventáři pouijte
nápad svícnu na Blue Bellyho a pak na Jane, která vám řekne, e se svícen
pouívá jako páka k otevření tajné skrýe. Zatáhněte tedy znovu za páku dle
instrukcí Jane a vlevo se odhalí skrý s panelem, na kterém jsou různé symboly.
Do inventáře vám přibude nápad se symboly a ten pouijte na Jane, abyste
zjistili, e se jedná o paeráckou ifru, avak její pořadí je zpřeházené.
Vpravo na stole prozkoumejte zvlátní hudební skříňku, pak ji otevřete a získáte
nápad do inventáře. Pouijte hudební skříňku na Blue Bellyho, jestli nezná tuto
melodii a poté co mu ji Papa Doc několikrát zabrouká, tak Belly řekne, e se
jedná o píseň Sally Seaworthy. Pouijte tedy tuto píseň na tajný panel se
symboly a s pomocí Jane identifikujete slova a symboly, a zadáte správnou
kombinaci.
Za vámi se vysune tajný stolek, v něm si otevřete dopis,
avak není na něm nic napsáno a vezměte inkoust, na jeho straně jsou nějaké
ingredience. Pouijte láhev inkoustu na Jane a ta vám řekne, e se jedná o
neviditelný inkoust. Abyste jej inkoust zviditelnili, musíte pouít ředěnou
kyselinu ze zeleniny. Jděte tedy zpět do jídelny a pouijte nápad ovoce a
zeleniny na dbán na stole. Papa Doc ale neví, která zelenina je kyselá.
Pouijte proto zeleninu a ovoce na Blue Bellyho a ten vám řekne, e červené zelí
je modré, protoe je kyselé. Pouijte tedy ovoce a zeleninu na dbán, abyste
získali vodu ze zelí. Zpátky v lonici pouijte vodu na prázdný dopis a
zjistíte, e nejedná o nic důleitého, bohuel. Běte zpět do místnosti s lebkou
a pouijte vodu ze zelí na lebku. Kdy se Papa Doc pokusí sebrat dbán, tak mu
v tom zabrání juju sluka. Z inventáře pouijte na sluku vooju masku a róbu,
abyste ji vystraili. Na podlaze se dotkněte mopu s kbelíkem, abyste získali
dalí nápad. Vydejte se opět do místnosti s lebkou a uvidíte, e se sluka vrací
do jídelny. Ve větebně znovu pouijte vodu ze zelí na lebku a Papa Doc na lebce
odhalí zaklínadlo, které je třeba očistit. Pouijte tedy nápad mopu na lebku,
Papa Doc znovu vystraí juju sluku a očistí lebku. Konečně tak můete
kontaktovat IXel, která vám poradí, e je potřeba ovát těla kouzlem a získat
poehnání od duchů Vooju (Loa). Jděte vpravo do haly a zkuste vzít vai juju
hůl, ale brání vám v tom dva bůkové po stranách. Pouijte provaz z inventáře na
jeden z bůků, avak Papa Doc se jich nemůe dotknout a neví, jak udělat laso.
Pouijte tedy nápad s provazem na Jane a ta vám ukáe, jak svázat oba bůky
lanem. Poté posuňte poličku s knihami před vchod do místnosti s lebkou. Běte do
jídelny a naposledy vystrate juju sluku s vooju maskou a róbou. Opět uteče,
ale tentokrát vběhne přímo do provazu a stáhne s sebou i dva bůky. Nyní můete
bez problému vzít juju hůl. Papa Doc tak tedy ví, jak spojit těla s duemi a
řekne Jane a Bellymu, aby získali jejich těla a sehnali loď.
Ostrov Vooju II (Jane Starling)
S Jane jste u skladitě. Podívejte se na banánovník a na
vodopád. Jděte doprava a to tak, e dáte prozkoumat vrata skladitě. Na stěnách
si vimněte dvou kreseb a prohlédněte si juju zombii, je hlídá před skladitěm.
Zombie drí jakousi vooju hůl. V inventáři se na hůl zeptejte Papa Doca a ten
vám řekne, e se jedná o kratiknot Ruky Slávy (Hand of Glory). Je to jediný věc,
která dokáe uhasit svícen Ruky Slávy. Vlevo se podívejte na sud se solenými
makrelami, kdy soli se bojí duchové a zlé věci. Otevřete dveře skladitě a
podívejte se na paralyzovanou posádku. Jedná se o kolegy Jane z pirátské lodi.
Prohlédněte si oklivou hořící ruku a svícen. V inventáři pouijte zvlátní
useknutou ruku na Papa Doca a ten vám potvrdí, e je to Ruka Slávy. Zkuste vlevo
vylézt nahoru do podkroví, ale není jak. Vimněte si proto vedle zvlátní sochy,
kterou posuňte a můete tak nyní vylézt nahoru. V podkroví otevřete okno a
prohlédněte si vedle vooju bubny. Dotkněte se bubnů a pak je pouijte na okno.
Dívejte se, jak Jane bubny vynese ven a dá je podél vodopádu. Jděte zpět nahoru
k banánovníku, tak e jej prozkoumáte a pak do něj kopněte. Sledujte, co se
stane dalímu pirátovi, který nese bednu. Opět uklouzne, avak je třeba bubny
trochu upravit a tak nechte přemístit druhý (prostřední) buben. Teď u jen
zbývá, aby zombie v podobě stráce stála na levém konci doku. Počkejte tedy, a
zombie bude vlevo a pak převrhněte sud se solí. Po chvíli opět uklouzne pirát po
vodopádu a spadne na druhou zombii. Krotiknot se vám octne přímo u nohou, take
jej seberte a vejděte do skladitě. Pouijte krotiknot Ruky Slávy na podivnou
ruku (svíčky), abyste ji uhasili, avak posádka je stále dosti mimo.
Odejděte tedy zatím ze skladitě a jděte vpravo k lodi.
Tady uslyíte Greenbearda, jak mluví s Batty Bosunem o svém plánu přesvědčit
vech 12 muů původní posádky, aby se vrátili na loď. A také se zmíní o pomstě
na kuchaře Blue Bellyho a to vypálením jeho rodného přístavu Merry Cay. Vpravo
si vimněte dvou juju zombie pirátů. Vyjděte na horní palubu a prozkoumejte
kladkostroj, který drí stěeň. Úplně vlevo si vimněte velké lucerny, kterou
zkuste otevřít, ale nedosáhnete na ni. Vedle vás tedy posuňte bednu a znovu se
pokuste otevřít lucernu, nyní u to vyjde. Sejděte dolů a vimněte si havých
uhlíků a vedle nich nekvalitního dřeva, které vezměte. V inventáři pouijte
dřevo na Blue Bellyho, který vám řekne, e se pouívají k výrobě lepivé
substance. Nad uhlíky se podívejte na kovový tít a pak jej sundejte, aby spadl
na pánev s uhlíky. Odvate kladkostroj a zapálíte tak stěeň. Zombie začnou
rychle hasit vodou z barelu na horní palubě. Seběhněte dolů do doku a zatáhněte
za páku, abyste sníili sí na náklad. Pouijte polena dřeva z inventáře na
uhlíky (na tít) a pak převrate barel s vodou nahoře, z kterého zombie berou
vodu. Zombie tak přeběhnou dolů, aby nabrali vodu ze spodního sudu, a mezitím
zatáhnete za páku, zombie chytíte a zajistíte tak loď a i posádku.
Ostrov Vooju III (Blue Belly)
Zbývající část plánu úniku u závisí na Blue Bellym, který
má na starost najít své tělo a těla přátel. Prohlédněte si východ z dolu
v podobě dveří a zkuste je otevřít. Vpravo se pak podívejte na skříň a na její
zámek. Směrem doprava pokračujte do tunelů, kde si prohlédněte oba zombie
kopáče. Zkuste levé zombii sebrat krumpáč, ale marně. Vedle zombie seberte nápad
lana a ze země vezměte jetě sí. Prozkoumejte a pak zkuste posunout s dřevěnou
bednou. Kousek pod bednou se podívejte na perkovnici a takté ji vezměte.
minky z truhly ukate Jane a ta vám doporučí pilníky, které mohou slouit
k vypáčení zámků. V inventáři zkombinujte sí s dřevěnou bednou a výsledek pak
zavěte na hák u stropu. Nyní strčte do visící bedny a sledujte, jak bedna
zabaví zombii krumpáč. Jděte doleva k východu z dolu a vezměte krumpáč
z visící bedny. Na zámek u skříně pouijte pilník, ale Belly to zrovna nezvládá.
Proto v inventáři pouijte pilník na obrázek Jane a ta navede Bellyho, aby zámek
otevřel. Ze skříně vezměte lopatu a jděte zpět vpravo do tunelu. Okolo truhly
projděte doprava, kde narazíte na Královnu Zimbi, ale natěstí vás nespatří.
Zimbi připravuje jakýsi nápoj. Jděte dvakrát doprava (postupně se kryjete za
předměty) a pak znovu doprava k díře s bahnem. Tady konečně najdete vae těla.
Papa Doc řekne, e skleněné věci, které visí nad těly, jsou skla drící démony a
tito démoni pak mají vstoupit do těl naich hrdinů. Abyste zničili skleněné
věci, je potřeba krve slepice, vyřknout třikrát správné jméno démona uvnitř skla
a pak je zničit. Blue Belly zatím ale nemůe přečíst jména na skleněných věcech,
protoe jsou moc daleko. Podívejte se na těla v bezvědomí a jděte dolů zpět do
lékárny, kde je Zimbi.
Vpravo na poličce si vimněte lahvičky s krví slepice.
Přejděte dvakrát doleva a strčte prostřední řadu knih v poličce vlevo. To na
chvíli zaměstná Zimbi, take přejděte doprava a tady vezměte slepičí krev.
Automaticky dá Blue Belly krev na pracovní místo u jámy. Znovu běte do lékárny
a vezměte dvojici lahví přímo před vámi. Blue Belly je takté přenese k díře a
poznamená, e mu sklenice připomínají brýle jeho babičky. V inventáři pouijte
pilník na tyto dvě skleněné láhve a získáte dvojici lup. Jděte doleva do
místnosti s párou. Vedle velkého kotle prozkoumejte bambusy a získáte do
inventáře bambusovou lodyhu a bambusy. Jděte zpět doprava k jámě s bahnem a
v inventáři zkombinujte bambusovou lodyhu s dvěma skleněnými lupami. Získáte
bambusový dalekohled. V inventáři dále spojte bambusový dalekohled a skleněné
věci a Belly se podíváte na jména démona. Papa Doc můe přečíst první dvě jména,
ale jméno démona nad Jane se zakryto velkým pírkem. Směrem dolů jděte do lékárny
a tentokrát strčte řadu knih na poličce vpravo, po chvíli přeběhněte doleva a
tady vezměte z horní poličky láhev s neznámou látkou. Jakmile Blue Belly přenese
láhev do vedlejí místnosti, tak ji v inventáři ukate Papa Docovi a zjistíte,
e se jedná o slabou kyselinu. Dále pouijte lopatu z inventáře na kameny u díry
a vytvoříte tak jakýsi katapult. Pouijte na katapult lahvičku se slabou
kyselinou a podaří se vám úspěně zlikvidovat pírko. V inventáři pak znovu
pouijte dalekohled na skleněné démony a úspěně přečtěte jména vech tří
démonů. Nyní je na čase skleněné věci zničit. Pouijte proto slepičí krev na
katapult a dívejte se, jak jsou postupně vichni tři démoni odvoláni. Blue Belly
pak vysloví jejich jména a od démonů je pokoj.
Tím ale povinnosti Bellyho nekončí a je jetě třeba dostat
těla do chrámu. Jako první je třeba dostat těla přes jámu s bahnem. Prozkoumejte
proto bambusovou ploinu uprostřed místnosti. Pomocí krumpáče na ni zkuste
vylézt, ale to zrovna nevyjde. Proto zatlačte na velký kmen před vámi a úspěně
přesunete těla na druhou stranu jámy. Podívejte se na vae těla, abyste je
získali do inventáře. Zkuste se dotknout těl, ale to Blue Belly odmítá.
V inventáři tak pouijte těla na Papa Doca a ten vám dá kouzlo, kterým můete
těla přemístit, ale a budete připraveni. Jděte tedy vlevo do místnosti s párou
a vimněte si praskliny, z které uniká pára. Dále prozkoumejte vooju symboly
nahoře na stěně. Tyto symboly skrze inventář ukate Papa Docovi a zjistíte, e
jste přímo pod chrámem. Zkuste vpravo posunout kotlík, ale je zaseklý. Pouijte
tedy na kotel bambusové tyče a znovu posuňte velký kotlík. Nyní ji úspěně.
Kotlík je tedy na prasklině, avak pára uniká po stranách. Kopněte proto do
balvanu nahoře a ucpete jednu stranu. Zkuste dále pohnout s balvanem vlevo, ale
nedaří se. Z inventáře pouijte lano na malý kámen vlevo a přivázaný kámen
pouijte na hák kousek nad vámi. Výslednou kombinace lana, kamene a háku
pouijte na balvan a zajistíte soustředění páry pouze na kotlík, avak chce to
větí sílu. Pouijte bambus na kohoutek vodní nádre, abyste mohli dopravit
větí mnoství vody pro větí páru, ale je první nutné bambusy nějak zpevnit.
Jděte vpravo zpět a pak dolů do lékárny. Tady si vimněte malého kotlíku na
stole, ve kterém je vařící guma. Vpravo na horní poličce si vimněte nové
nádobky, na ní je napsáno láhev 5 démonů, nerozbít. Zkuste tuto láhev ukrást,
ale Zimbi by si vás vimla, a proto ji shodíte, aby se rozbila a to Zimbi
dostatečně vyděsí, a e uteče pryč. Vezměte nyní malý kotlík a automaticky jej
přenese do vedlejí místnosti. V inventáři pouijte bambusy na kotlík s gumou a
jděte vlevo do místnosti s párou. Tady pouijte bambus s tekutou gumou na
kohoutek nádre a nastavíte směr bambusů do praskliny. Pouijte mylenku těl
z inventáře na kotlík a otočte kohoutkem, Blue Belly naskočí do kotle a velký
proud páry vás vynese nahoru. Pada Doc čeká v chrámu na těla. Blue a těla se
dostanou do chrámu. Jane na ně mezitím čeká u lodi. Papa Doc spojí due s těly a
společně odpluj najít pomoc.
Nai tři hrdinové vyplují z Vooju ostrova do Scarry Way
v Azurbbeanském moři. Jane zjistí, e nikdo jim tady nepomůe. Mluvila se
starostou a zjistila, e Greenbeard u tady byl a vzal si s sebou vechny piráty
Krále Flinta. Také jim řekl, e tři z nich zabila Krále Flinta. Kapitání se mají
nyní vydat na Ostrov Vooju, aby byl zvolen nový král pirátů. Jane také varuje
Blue Bellyho a sdělí mu plán Greenbeard vypálit do základů jeho rodný přístav
Merry Cay. Jetě ne Belly odejde, tak mu Papa Doc vysvětlí, e kouzlo ke
spojení due s tělem není kompletní. Stále mohou být oddělení od těla jako
duchové, ale pouze na základě vlastní vůle. Prokletí kompletně obrátí, a budou
vichni hotovi. Poté Blue Belly odejde. Jane se natve na Papa Doca a ten jí
vysvětlí svůj plán promluvit s Vládcem Azticlanu. Také odhalí Jane její roli
v odlákání Krále Flinta. Flint je toti zamilován do Kate Cesaire (známá také
jako Hrdlořezka Kate), která je jednou z pirátských kapitánek.
Marry Cay (Blue Belly)
Ná bývalý lodní kuchař Blue Belly dorazí do Merry Cay a
zjistí, e zrovna dnes probíhají přípravy na svatbu. Guvernér Derrick si dnes
bere Muriel. Kompletně si promluvte s Guvernérem a zjistíte, e se tento pár
potkal, kdy Grimjaw zaútok na guvernérovu loď. Guvernér se topil a Muriel jej
zachránila. Jeliko guvernér nedává na vae rady, tak jsou po chvíli zavolány
stráe, aby Blue Bellyho vyvedli. Ne se tak ale stane, tak Belly sebere ze
stolu sáček mentolek. Blue Belly se pak vydá za Rosie Rackham, která jej jako
hlídala jako dítě. Zjistíte, e Muriel je dcerou Královny Aguaphiny a e byla
mořská panna. Muriel ale vypila magický lektvar od vyhnaného starého mořského
válečníka a tak získala namísto ploutve nohy. V přístavu si můete promluvit
s Královnou Aguaphinou, kterou kompletně vyzpovídejte. Zjistíte, e vám pomůe,
ale nedokáe potopit tak velkou loď, jakou Greenbeard má. Pokud ale dostanete
posádku lodi do člunů či do vody, tak je můe odlákat. Zmíní se také o mořské
obludě Levi, která by mohla pomoci. Levi najdete na mořském pohřebiti. Na
oplátku Královna chce, abyste ji přivedli zpět její dceru, tedy Muriel. Jakmile
se tak stane, bude Muriel zapsána do Mermatropolisu, koly pro problémové děti a
uprchlíky. Promluvte si vpravo se snědím pirátem Darrem a zjistíte, e jim
guvernér sebral vechen rum, protoe mu někdo ukradl vechno ampaňské. Dozvíte
se také drby o zahradníku Nedu Shakeshaftovi a Muriel. Pokud pirátům obstaráte
rum, tak vám pomohou. Vlevo si promluvte s barmanem a otcem Blue Bellyho,
Daveym. Zjistíte, e Bilgey Ratbag a Swillbottom Bob mají rum, který měl být
dovezen. Tito dva mui jsou v tajném vězení pod městem. Kompletně jetě
vyzpovídejte vai sestru Rosie a jděte nahoru do města. Tady si vimněte kanálu
a stánku s ovocem. Vpravo se podívejte na loď a vezměte z ní lano. Směrem doleva
jděte na plá, kde spatříte mořskou obludu Levi. Podívejte se na ní a zdá se, e
má něco zaseknutého v krku. Zvolte skočit do otvoru obludy a Blue Belly tak
učiní. Podívejte se na velké sudy vlevo a zjistíte, e se jedná o ampaňské
guvernéra. Prohlédněte si vpravo dvířka, za nimi můete vidět nějaké tělo,
které by mohlo patřit zahradníkovi, kdy včera odplul. Vedle kořeněnek se
podívejte na světlejí sud, ve kterém je dalí ampaňské. V inventáři
prozkoumejte sáček mentolek a Blue Belly si přečte varovnou cedulku. Zjistíte,
e při střetu mentolek s něčím umivým či bublinkovým, se jedná o jistou smrt.
Pouijte tedy sáček s mentolkami na sud se ampaňským před vámi a uvidíte mení
reakci. Je ale potřeba větího mnoství mentolek. Rozhaste koření z lahviček
v bedně, aby Levi kýchla a tak jste se dostali ven.
Jděte zpět nahoru do města a uprostřed běte k bráně do
vily. Stráe vás dovnitř nepustí, take to ani nemusíte zkouet. Nad vámi si
vimněte včelího úlu a stromu, na kterém úl visí. Pak vpravo u země zpozorujte
kořen jiného stromu. Pouijte lano z inventáře na včelí úl a nápad s lanem a
úlem pouijte na kořen stromu vpravo. Blue Belly tak způsobí mení útok včel a
vy můete bez starosti vstoupit na dvůr vily. Dotkněte se sáčku s mentolkami na
stole a vechny je automaticky sesbíráte. Blue nashromádí mentolky do sudu a
nechá je u otce a Rosie. Běte zpět k Levimu a otvorem vstupte dovnitř. Dotkněte
se velkých barelů vlevo, abyste začali vypoutět ampaňské. Rozházením koření se
opět dostaňte ven. Pouijte sud s mentolkami na Leviho a úspěně dostane ven loď
i tělo. Oslovte pak Levi a prozkoumejte mrtvé tělo. Najdete černou knihu, na ní
jsou iniciály NS, take se jedná o zahradníka. Vimněte si i lodi HMS Pollo del
Mar a jděte zpět do města. Nyní je potřeba obstarat rum. Opět si vimněte mříí
vedoucích do kanálů, kde by mohlo být tajné vězení. Vydejte se tedy do kanálů a
Blue Belly se přemění v ducha, aby mohl proplout mříemi. V kanále si vimněte
uvězněného paeráka a neastného paeráka Bilgey Ratbaga. Dále si prohlédněte
neastného psa s páskou a dřevěnýma nohama. Vezměte vzkaz z psova obojku, na
kterém je napsáno, e pes u sebe má pilník, aby se paeráci mohli dostat
z vězení. Dotkněte se pak mrtvoly neastného paeráka a po chvíli se jej Blue
Belly dotkne a získáte nápad do inventáře. Pouijte tělo Ratbaga na neastného
psa a sledujte, jak Belly ovládne tělo, zavolá psa a ten upustí pilníky, které
automaticky vezmete. Podívejte se pak znovu na íleného paeráka a zjistíte, e
je to Swillbottom Bob, partner Ratbaga. Nejspíe v ílenosti Bilgeye zabil.
Zkuste si s ním promluvit, protoe je jediný kdo ví, kde je schovaný rum.
Pouijte tedy mrtvolu Ratbaga na uvězněného paeráka. Pak za pomocí pilníků
upilujte mříe a Blue ovládne tělo Ratbaga a započne tak konverzaci s Bobem.
Nahoře volte obrázky, abyste tak gesty naznačili Bobovi, o co vám jde. První
otázkou je, kde je rum. Vyberte tedy nahoře obrázky zleva doprava třetí, druhý a
první. Swillbottom řekne, e rum je ve skrýi. Avak kde je skrý? Zvolte zleva
doprava čtvrtý, opět čtvrtý, třetí a čtvrtý. Swillbottom Bob odpoví, e vám
neřekne, kde skrý je. Musíte mu tedy trochu pohrozit. Zvolte poslední a první
obrázek a zjistíte, e skrý je v mlýně u vodopádu.
Automaticky se tedy vydáte k mlýnu, kde spatříte dva
paeráky, jak po sobě střílí a horí je to, e je zde několik ohňů, které by
mohli způsobit zničení rumu. Jako první pohněte s velkým pytlem mouky nad vámi,
čím změníte směr vody a uhasíte jeden oheň. Úplně vpravo si vimněte truhly,
kterou následně posuňte. Vlevo se podívejte na zlodějského paeráka a dotkněte
se jej. Blue Belly se dotkne jeho zbraně a nasměrujete dalí proud vody na
truhlu, z které se voda dostane na oheň a dalí poár je zaehnán. Prozkoumejte
stará prkna nad paerákem a pak je shoďte a odhalíte rezavou zbroj. Zatřepejte
se zbrojí a paerák vpravo po ní vystřelí, kulka se odkloní a je změněn tok vody
z vodního kola a i třetí a poslední oheň je uhaen. Blue Belly pak zavolá
íznivé piráty z přístavu a ti u se postarají o zlodějské paeráky. Jakmile
jsou piráti spokojení, poádá je Blue Belly o pomoc s vrácením Muriel její
matce. Pirát vám řekne, e máte Muriel vylákat ze sídla a oni ji chytí.
V inventáři prozkoumejte (přečtěte) si černou knihu a dozvíte se o Nedově
oblehání en, kdy poslední byla Muriel. Pouijte knihu v inventáři na Jane, aby
do knihy něco dopsala. Ale Jane potřebuje inkoust a pero. Oslovte proto Rosie a
poádejte ji o tuku. V inventáři pak dejte tuku Jane a získáte lístek, na
kterém ádost o setkání s Muriel vzadu na zahradě. Běte nahoru do města,
popojděte doleva a vedle fontány jděte nahoru dozadu. Stojíte u zadní části
Guvernérovy vily. Vpravo prozkoumejte vechna čtyři okna, abyste zjistili, e
Muriel patří to vpravo nahoře. Pouijte proto lístek na toto okno, ale Blue
Belly chce prvně nacvičit hod do okna. Zobrazí se vám dole panel značící západ a
východ a mezi nimi stranami se pohybuje kulička. Stiskněte levé tlačítko myi,
kdy bude kulička úplně vpravo, tedy na východě. Pak se objeví vlevo panel
zobrazující sever a jih. Tentokrát zastavte kuličku úplně nahoře (u severu).
Blue Belly pak zkuebně hodí kámen do okna a jeliko se trefí, tak hodí i
samotný vzkaz. Belly následně zavolá piráty, avak ze dveří vyjde guvernér
Derrick a ten chycen. Guvernéra hodíte do vody a tam si jej podá Královna
Aguaphina a vysvětlí mu, jak jí ubliuje. Blue Belly poté jde na svatbu, kde
probíhají přípravy a oznámí, e svatba je odloena a vichni obyvatelé se mají
připravit na příjezd (útok) Greenbearda a jeho pirátů. V přístavu se pak
guvernér rozejde s Muriel a ta odejde se svou matkou. Nakonec dorazí piráti a
s pomocí Leviho, Královny a jejích mořských pan, jsou vichni piráti zajati a
svázáni na pobřeí. Batty Bosun jen dopraven přímo k vám, kde Belly zjistí, e
Greenbeard u je na Vooju ostrově. Blue Belly se vydá zpět na ostrov, aby pomohl
svým přátelům.
Azticlan (Papa Doc)
Automaticky jste přepnuti na Papa Doca, který dorazí do
Azticlanu. Je okamitě uvězněn Itzakokem, Nejvyím Knězem. Kněz zablokuje
monost kontaktu s IXel, jejich bostvem. Papa Doca kněz vůbec neposlouchá a
kdy chce mluvit s vládcem, tak zjistíte, e je mrtvem. Na jeho místě je nyní
jeho synovec Malý Pacal. Nejvyí kněz ale mladého vládce ovládá, protoe
spoléhá na jeho rady a poslouchá jej. Jakmile je Papa Doc osamotě, tak duevně
opustí své tělo. Vlevo nahoře si vimněte okna bez mříí, ale nedosáhnete tak
vysoko. Projděte vpravo dveřmi věznice a vlevo na stěně prozkoumejte pochodně.
Podívejte se na dveře od cely a jděte doprava ke stráím. Tady si vimněte sudů
s rumem, stráí a trámu. Opět běte doprava na střechu budovy. Vimněte si
komínu, ze kterého vychází kouř, a vedle vezměte mokré listy a jimi komín
ucpěte. Slezte zpět dolů, a jakmile začne kouř vycházet z pece, tak stráe
vyběhnou nahoru. Vezměte kyj, který je opřený o stůl a pouijte jej vlevo na
sudy. Sudy se rozpadnou a rozbijí zábradlí. Dotkněte se nyní trámu, abyste jej
shodili a tak vytvořili částečnou bariéru. Znovu pouijte kyj na barely a
tentokrát se zatočí o trám dolů k věznici. Sejděte vlevo dolů a vimněte si
rozlitého rumu na podlaze. Vezměte pochodeň a zapalte s ní rozlitý rum.
Způsobíte mení explozi, její otřes shodí pár kamenů ve vaí cele. Papa Doc se
tak vrátí do svého těla a můete vlevo vylézt do okna. Ze stěny budovy vezměte
víno a následně jej pouijte na rohu budovy na hadí hlavu. Papa Doc se třikrát
pokusí nahodit liánu na kamennou hlavu, ale neúspěně. Nakonec jeho tělo
převezme Jane, nahodí liánu a přeskočí k mostu. Směrem nahoru běte do místnosti
s trůnem, ale jeliko je most zdvien a jediná cesta vede přes vodu, tak Papa
Doc opět opustí své tělo. Jeho duch skočí do vody a doplave do místnosti
s trůnem, kde je současný vládce. Vezměte nápad hračku mezi tlapami jaguáry a
pak pouijte hračku na jaguára samotného. Jděte doleva k mostu a vimněte si
spícího stráného. Dále si prohlédněte kapybaru, závaí a lapací mlýn. Zkuste
otevřít dvířka pro kypabaru, ale spadla by a tak se zase zavřela. Dotkněte se
proto idle a Papa Doc shodí stráce z útesu. Nyní vezměte idli a pouijte ji
na dveře od klece. Pouijte z inventáře hračku s jaguárem na línou kapybaru.
Papa Doc dovede jaguáry ke kapybaře, ta se uteče schovat, začne běhat v mlýnu a
tak spustí most. Následně se Papa Doc vrátí do svého těla a předstoupí před
vládce, který se jej jetě pamatuje. Varujete Vládce o knězi Itzakokovi a jeho
plánu svrhnou krále a převzít trůn.
Mladý Pacal vám zcela nevěří, ale dá vám povolení získat
důkaz zrádcovství kněze. Aby se Papa Doc mohl lépe pohybovat mezi stráemi, tak
opět duevně opustí své tělo. Jděte vlevo zpět do místnosti s trůnem a směrem
nahoru běte na vrchol pyramidy. Na visutém mostě si vimněte stráného a vpravo
stromu. Vstupte do místnosti s oltářem a tady uslyíte Itzakoka a jeho
spiklence. Prozkoumejte spiklence, Izakoka. Papa Doc si přeje, aby tyhle věci
řekl Itzakoka i před Vládcem. Prozkoumejte oltář IXela a jděte ven a vlevo zpět
do místnosti s trůnem. Tady si prohlédněte mísu, víno a solničku na trůně vládce
a vpravo také tít. Chvíli jej poslouchejte a zjistíte, e Vládce je velmi
citlivý na zápach, který pochopitelně nemá rád. Dotkněte se proto mísy
s brokolicí a pouijte ji na stráce vpravo. Dále vezměte ze stolu napravo vázu
s vodou a tu pouijte na mísu za strácem. Vylijete k zelenině trochu vody. Nyní
u jen pohněte se títem, abyste nasměrovali paprsek slunce do mísy, a tak
z mísy vycházel zápach. Vládce pole stráného pryč, protoe si myslí, e
zapáchá. Podívejte se na papoukovo bidlo, ve kterém má papouek jídlo i vodu.
Vzadu v místnosti se dotkněte koe s prádlem a přeneste jej pod bidlo. Dále se
dotkněte láhev s vínem na trůnu vládce a víno pouijte na bidlo papouka. Avak
papouek momentálně nemá ízeň a tak se vína nenapije. Proto se dotkněte jetě
solničky a tu pak pouijte takté na bidélko. Papouek si zobne trochu soli,
dostane ízeň, napije se vína, opije se a spadne do koe s prádlem. Prozkoumejte
a vezměte panenku Itzakoka ze stolu vpravo. V inventáři pouijte ko s papoukem
na vozík vzadu. Strčte vozík a sledujte, co se stane stráci. Po mení nehodě
máte v inventáři papouka. Dejte papouka na strom a pak na něj pouijte panenku
Itzakoka. Papouek začne na Itzakoka nadávat a ten vyjde z místnosti ven.
Pouijte papouka na Itzakoka a Papa Doc jej umístí do čelenky na hlavě kněze.
Papouek pak uslyí ve o plánované zradě a poví o tom Vládci. O Itzakoka je
tedy postaráno. Papa Doc pak konečně můe promluvit s IXel, která se jej
několik měsíců snaí varovat, e Královna Zimbi je dcerou Mama Maladei. IXel je
ale odepřeno bohy, aby vám nějak pomohla.
Grande Facile (Jane Starling)
Jane dopluje do Grande Facile, aby pomohla Kate, lásce
Krále Flinta. Spatříte Admirála Cesaire a jeho celou flotilu, která blokuje
ostrov a tak zabraňuje komukoliv dostat se ke Kate. Admirál je mimochodem otec
Kate (Cesaire). Podívejte se na vai plachtu a vzadu vpravo nahoře si vimněte
dvou míst a to zátoky Boogeyman a Issippippi Delta. Blue Belly vám řekne, e
zátoka Boogeyman byla dříve Přístav Fetide. Dotkněte se zmíněné zátoky a
zjistíte, e je tam stále Komodor Grimjaw. Jane se tedy vydá do zátoky Boogeyman
a promění se v ducha. Papa Doc ji ale varuje, e i přesto ji mohou prokletí
piráti vidět. Z troskotané rybářské lodi vezměte rezavou harpunu a dotkněte se
sítě vedle lodi, abyste do inventáře získali kus provazu. Z chajdy vpravo
seberte velký hák. Do vily na pozadí lze vstoupit třemi způsoby. Můete na
balkón, do sklepa nebo do sálu. Zvolte tedy prostřední monost a tou je sál.
Tady se setkáte s (prokletým) Komodorem Grimjawem a jeho pravou rukou
Scratchrawem. Po dlouhém rozhovoru znovu komodora oslovte a kompletně jej
vyzpovídejte. V heslech zjistíte, e se snaí rozlutit mapu a najít zakopaný
poklad Red Rumpa, je plachtí (létá) na lodi Létající Němec. Po skončení
rozhovoru si prohlédněte hnijící podlahu a Jane dodá, e by mohla piráty
pehovat ze sklepa. Vimněte si pak jetě knih a starého lustru nad stolem.
Vlevo odejděte do zátoky a nyní běte na balkón (doleva) vily. Uvidíte, jak za
komodorem přijde pirát. Znovu se podívejte na lustr a vimněte si, e je tady
nahoře přivázán. Znovu odejděte a tentokrát jděte vpravo dolů do sklepa.
Krokodýlů si nevímejte. Podívejte se na trám podpírající podlahu a vedle na
hnijící trámy. Kopněte do podpůrného trámu, vyjděte ven a běte na balkón. Pirát
propadne podlahou dolů a komodor se svým pomocníkem se na něj budou dívat.
Pouijte sí z inventáře na starý lustr a v inventáři pak spojte provaz
s rezavou harpunou. Kombinaci provazu a rezavé harpuny pouijte na starý lustr.
Nyní máte past připravenou, take se lustru dotkněte a jak se piráti vrátí ke
stolu a poloí na něj mapu, tak rozvate lano. Jane spustí lustr na stůl,
podlahu ten tlak nevydrí a propadne se i s naimi dvěma piráty do sklepa. Poté
Jane seskočí dolů, sebere mapu vedoucí do Skullet Rock a prokleté piráty dorazí.
Jste zpět na lodi a to opět ve fyzické podobě. V inventáři
pouijte mapu na Papa Doca a zjistíte, e mapa patří Red Rumpovi. Od Papa Doca
zjistíte, e ostrov Skuller Rock je jihovýchodně od Vooju Ostrova. Je to brána
do podsvětí, kde jsou obětovány poklady Pánu Temna. Starý Roger je vládcem
tohoto místa zvaném Heck. Dívejte se, jak Jane objeví Skullet Rock a vplave
dovnitř. Podívejte se na vodopád a běte doprava. Octnete se na lodi Létající
Němec. Vezměte děsivě vypadající kbelík a vedle si vimněte straidelného sudu.
Na horní palubě oslovte dalího prokletého piráta, tedy Red Rumpa a proberte
s ním vechna témata. Dozvíte se od něj, jak byl podveden Starým Rogerem. Běte
vlevo zpět k vodopádům a znovu doleva do jeskyně. Tady si vimněte malby nad
postelí. Jakmile se dost pokocháte piráty, tak se vrate. Ze stolu vezměte
svíčku, zlatou mísu a láhev rumu. Na stole jetě seberte láhev vína, aby z ní
Jane vytáhla korek. Z levého rohu kapitánské postele vezměte kus prostěradla. U
stolu prozkoumejte pirátskou idli a podívejte se na poklad vlevo. Popojděte
kousek doleva a prohlédněte si stříbrné zrcadlo z Azticlanu. Kousek vedle
vezměte Azticlanský svitek, který v inventáři pouijte na Papa Doca a ten vám
přeloí, e Xilbaba je démon posedlý Starým Rogerem a je do něj zkrátka doslova
zamilovaná, i kdy se na ni vykalal. Abyste se spojili s Xilbabou, musíte mít
čisté zrcadlo, křídu a svíčky. Úplně vpravo si vimněte Azticlanské sochy,
kterou shoďte a za ní objevíte nános křídy. Zkuste křídu sebrat, ale je třeba ji
něčím sekrábnout.
Jděte proto zpět na loď Létající Němec a oslovte Red Rumpa.
Řekněte mu o Xilbabě a také si pučte jeho dýku. Běte zpátky do jeskyně a
pouijte dýku na nános křídy. Dýka se ale během krabání zlomí. Zpod stolu
vezměte kus křídy a také křemen. Vlevo znovu prozkoumejte zrcadla a uvidíte, e
je pinavé. Pouijte tedy na zrcadlo kus prostěradla, abyste jej získali.
V inventáři ukate zrcadlo Blue Bellymu, aby vám poradil, jak zrcadlo očistit.
Belly vám řekne, e abyste udělali mýdlo, je třeba smíchat zvířecí tuk a louh.
Abyste vytvořili louh, tak musíte sehnat popel tvrdého dřeva a vodu v sudu, aby
se louh mohl usadit. V inventáře jetě ukate Blue Bellymu idli a sdělí vám, e
idle je z dubu, tedy tvrdého dřeva. U stolu pouijte láhev rumu na pirátskou
idli a Jane rozbije rum o idli. Pak v inventáři spojte dýku a křemen, a
výsledek pouijte na idli. Jane zapálí idli nasáklou rumem a zbude z ní jen
popel, který vezměte. Jděte k vodopádům a pouijte kbelík z inventáře na vodopád
co je nejvíce vpravo. Je to jediný vodou, který nemá slanou vodu, take ostatní
nelze pouít. Pokračujte nahoru na loď a pouijte korek na děsivý barel. Pak do
barelu vylijte plný kbelík z inventáře a Blue vám řekne, e musíte čekat 72
hodin, aby se vytvořil louh. Pro urychlení procesu, je třeba vodu ohřát.
Pouijte tedy nápad ohřátí na Papa Doca a ten vám prozradí potřebné kouzlo. Po
chvíli je voda dostatečně ohřátá a tak přijde svíčku jakoto zvířecí tuk a
vytvoříte v sudu louh. Na sud pouijte zlatou mísu a tak získáte mýdlo. Jděte
zpět k zrcadlu v jeskyni a pouijte na něj mýdlo a pak i křídu. Setkáte se
s Xilbabou a po chvíli vyvoláte i Starého Rogera. Přichystáte na něj mení past
a tak jej úspěně spojíte s Xilbabou. Potkáte i Komodora Grimjawa, který dostal,
co chtěl, tedy létající loď. Nakonec se setkáte s Kate a po chvíli ji
přesvědčíte, e Flint je v nebezpečí.
Ostrov Vooju podruhé
Papa Doc, Jane Starling, Blue Belly a osvobozená posádka
jsou zpět na ostrově Vooju. Vichni kapitáni Krále Flinta jsou zde uvězněni.
Papa Doc vem vysvětlí, jak se Mama Maladei pokusila osvobodit Barona Ogu, ducha
smrti. Chtěla spojit jeho moc vytvořením moju pouta mezi ním a jí. Mama Maladei
by převzala jeho nesmrtelnou část. Barona Ogu se podařilo osvobodit, ale za
pomoci IXel a pirátských kapitánů, úspěně uvěznili Mama Maldei do sarkofágu a
Ogu zahnali zpět do jeho uvěznění. Kadý z kapitánů upustil na sarkofág kapku
krve, která jim vzala jeden rok jejich ivota na 13 svíčkách. Dalí kapka krve
Mama Maladei osvobodí. Královna Zimbi se oenila s Papa Docem, aby zjistila, jak
osvobodit svou matku. Papa Doc dále rozdá úkol. On sám se vydá zachránit Flinta
a zbytek kapitánů. Po Jane a ostatních pirátech chce, aby osvobodila posádku a
zombie Zimbi v chrámu. Blue Belly mezitím musí najít a zničit vechny lahve, je
vězní due zombie, aby se tak mohli vrátit do svých lidských těl.
Ostrov Vooju podruhé I (Jane Starling)
Jane a zbytek posádky pirátů bojuje se zombiemi v jídelně.
Zkuste se vpravo vstupem do chrámu dostat ke Greenbeardovi, ale nepůjde to, ani
byste někoho zranili. Proto vylezte nahoru na lano nad Jane a přeskočte na masku
ducha moře na stěně. Z masky přeskočte na starý lustr, jen visí nad stolem a
chyte se lana, které lustr drí. Pak u je slezte směrem dolů doprava ke
Greenbeardovi a konečně se s ním utkáte. Greenbeard se naučil bojovat z jisté
knihy. Boj probíhá pomocí obrázky, jako předtím rozhovor ve věznici. Prvně tedy
zvolte zleva doprava třetí, první a druhy obrázek. Pak vyberte zleva doprava
druhý, třetí a znovu druhý obrázek. Sice se vás Greenbeard pokusí porazit nefér
cestou, ale Jane vyuije své podoby ducha a úspěně souboj vyhraje.
Ostrov Vooju podruhé II (Blue Belly)
Blue Belly stojí před dveřmi do dolu, které je plné mrtvých
těl. Zkuste dveře otevřít, ale brání vám v tom čára ze soli na zemi. Prohlédněte
si dveře a sůl. Vedle prozkoumejte koupel pro ptáky a pak ji nakloňte, abyste
vodou smyly sůl. Dotkněte se pak dveří do dolu, ale nejde je otevřít. Belly se
proto promění v ducha a projde dveřmi. Jděte doprava do tunelu a pak opět
doprava do lékárny. Tady narazíte na velkou zombii, která drí truhlu s duemi.
Papa Doc vám řekne, e musíte zombii nějak porazit. Prohlédněte si zombii a
zkuste ji vzít truhlu, ale ta ji bedlivě střeí. Na oltáři se podívejte na
velkou Vooju knihu a v inventáři ji pak ukate Papa Docovi. Ten vám řekne, e
kniha obsahuje iniciály zombii, které jsou i na lahvičkách. Je třeba proto
zjistit jméno velké zombie, abyste nad ní převzali kontrolu. Zkuste proto zombii
oslovit, ale jako duch je to zbytečné. Běte vlevo do tunelu a znovu vlevo ke
dveřím. Dotkněte se olejnatého hadru na zemi a pouijte jej na pochodeň.
Uvidíte, jak kouř vychází někde vlevo ve stropě. Vyjděte dveřmi ven a Blue Belly
se promění zpět. Napravo na pohřebiti si vimněte praskliny, ze které kouř
vychází. Zkuste prasklinu otevřít, abyste ji zvětili, ale to se moc nedaří.
Strčte proto sochu bůka, aby spadla na prasklinu. Nyní si můete uloit hru,
protoe dále u to nebude moné. Vlezte do praskliny a Belly se dostane do dolu.
Automaticky jdete do lékárny, kde začněte zpovídat zombii a prvně se označte
jako Král Flint a dialog ukončete větou Udejte své jméno a hodnost,
námořníku (State your name and rank, sailor). Zjistíte tak jméno zombie a Blue
Belly u se postará o zbytek. Truhla je zničena, due jsou osvobozeny a zombie
se změní zpět v lidi.
Ostrov Vooju podruhé III (Papa Doc)
Papa Doc běí do chrámu, ale jde pozdě. Kapitáni a Královna
Zimbi u upustili své kapky krve na sarkofág. Papa Doc vem řekne, a rychle
utečou a tak se stane. Mama Maladei vstane ze sarkofágu a je probuzen i Baron
Ogu, který vyleze ze svého vězení. Závěrečný souboj probíhá tak, e Mama Maladei
hází na Papa Doca kouzla a ten je odráí. Musíte na ploině najít vhodnou
pozici, abyste kouzla odráeli do sloupů okolo Maladei. Prvně si stoupněte úplně
vlevo dolů, po odraení kouzla přistoupí Mama Maladei kousek blíe. Dále se
postavte na aktivní místo nahoře více vpravo. Odrazíte kouzlo do sloupu a sokyně
přistoupí jetě blíe. Nakonec si stoupněte úplně vlevo dozadu a Mama Maladei je
poraena. Sledujte, co se stane Baronu Ogu a Papa Docovi. Dobrodruství těchto
tří hrdinů je u konce.
|