Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Atlantis 3: The New World

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 17547
Zobrazení tento měsíc: 706
Atlantis 3: The New World

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  


Výrobce: 
Cryo Interactive Entertainment

Distributor: 
DreamCatcher Interactive
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Je posledním (zatím?) pokračováním sérií her Atlantis, opravdu nejzdařilejším. Zvláštností této adventury je skutečnost, že se děj hry na rozdíl od předcházejících Atlantid vůbec neodehrává na Atlantidě. Je v ní podstatně méně puzzlů a hádanek. Oproti předcházejícím Atlantidám je poměrně krátká, ale hodně nápaditá. * Arduška *


Autor: Zbyněk Chomát , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Atlantis 3 - The New World - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Atlantis 3 - The New World

Hra je pro českou verzi a nemusí přesně odpovídat anglickému originálu.

1. Hoggar

Jděte pouští až k vojákovi a u něj se dejte soutěskou doprava a na křižovatce doleva. V animaci Vás zachrání Targui. Pokračujte podél skály až se dostanete do jeskyně, kde je před svítící bránou na zemi obrazec (první hádanka). Spojte disk a tyčku čímž získáte káču a tu vypouštějte vždy z jednoho symbolu ve správném pořadí. První pustíte ze 4 symbolu a pak postupně 1,3,5 a nakonec z 2 symbolu. Tím se vám podaří rozsvítit všech pět hvězdiček a brána se aktivuje a dostanete se do Iluze.

2. Iluze

Na zdi vlevo je pěticípá hvězda která má dva cípy aktivní a s jejich pomocí se dá s hvězdou otáčet. Podle nápovědy která je na protější stěně otočte hvězdou 1x doleva, 2x doprava, 1x doleva a 1x doprava. Tím se otevře sartofág a vyleze mumie která bude vašim průvodcem ve světě Iluze. Promluvte si sní o všem možném a dostanete skřínku s velkým Skarabem. Na podlaze ze jedním ze sloupů leží dřevěná soška ptáka a tu seberte a běžte k východu z hrobky. Použijte nalezenou sošku na východ a pomocí animace se dostanete k piramidě a zde nastoupíte na létající plavidlo a tím odletíte k chrámu Vrchního kněze. Vstupte dovnitř a promluvte si sním. Dostanete od něj úkol sehnat pero rozsudku a symbol života. Vyjděte tedy ven a promluvte si s mumii a na lodi si podle mapy vyberte cestu do jeskyně. Je hned za levou přední nohou Svingy. Vejděte do jeskyně k oltáři a otevřete skřínku. V ní se nachází kříž "Ankhu" symbol života. Vraťte se do lodi a opět podle mapy se dostaňte do chrámu bohyně Isis. Chrám je vlevo nad hlavou Svingy. Uvnitř si promluvte s kněžkou a dostanete za úkol složit z hlíněných destiček pradávný příběh. Pod každou destičkou je štítek s textem a tím začněte.

  1. Usir, syn Země a Oblohy, je faraón a Isis, jeho sestra, je faraónova manželka. Přináší Egyptu znalosti.
  2. Seth, Usirovo dvojče, na svého bratra žárlí a plánuje jeho vraždu.
  3. Během slavnosti Seth nabízí krásnou truhlici tomu, kdo se do ní přesně vejde.
  4. Všichni hosté truhlici zkusili, ale jen Usir si do ní mohl lehnout.
  5. Než mohl Usir z truhly vylézt, Sethovi služebníci ji rychle zavřeli a hodili do Nilu.
  6. Isis hledá svého ztraceného manžela. V Byblosu vidí truhlu, zachycenou větvemi stromu.
  7. Ukryje Usira v bažině, ale Seth ji sleduje a rozhodne se objevit, kde se jeho bratr skrývá.
  8. Najde ho a rozseká jej na 14 kusů, které schová po celém Egyptě.
  9. Věrné ženě se podaří 13 kusů najít.
  10. Znovu složí jeho tělo a natře jej oleji a parfémy. Potom jej omotá obvazy. Vypadá téměř znovuzrozen!.
  11. Poté si k němu lehne a spolu počnou jeho syna Hora, sokola…
  12. který jednoho dne pomstí svého otce, od nynějška Krále smrti.

Ke každému štítku pak přiložte patřičný příběh z destiček podle obrázku. Po správném vyřešení získáte od kněžky talisman štěstí. Vraťte se do lodi a podle mapy se přesuňte na pláž která se nachází v pravém dolním rohu mapy. Na pláži si promluvte s rybářem a dejte mu talisman štěstí. Rybářova smůla je tím protržena a on po nahození sítí konečně něco uloví. Mezi úlovkem jsou i váhy a ty si vezměte. Od rybáře ještě dostanete kamennou ikonu a vraťte se opět do lodě. Dalším cílem je Zřícený chrám který je nalevo od pláže přesně pod chrámem vrchního kněze. Vyjděte po schodech nahoru a na kamennou truhlu použijte kamennou ikonu kterou jste dostali od rybáře. V truhle najdete deset barevných pírek. Každé má jinou  váhu a vy smíte odvést pouze to nejtěžší. Stojíte-li proti truhle nalevo od vás je na sloupu malý kolíček a na něj zavěšte váhy. Stálím vážením pak poznáte které pírko je nejtěžší a to si nechte a ostatní vraťte do truhly. Pomocí lodě se vraťte k Nejvyššímu knězi a na levý oltář položte pírko. Po animaci pak položte na pravý kříž Ankhu. Tím duše Faraona ožije a vy se vydejte ven. Venku si promluvte s mumii a přesuňte se do jeskyně a v jeskyni otevřete krabičku se Skarabem. Tím se přenesete nazpátek do Hoggaru.

3. Hoggar

Projděte portálem ven z jeskyně a začněte rozhovor s chlapíkem kterého potkáte. Následuje animace a vy se vrátíte do místnosti za portálem kam muž položí křišťálovou lebku. Vy jí potom uchopte a dostanete se do křišťálového světa. Zde se snažte najít stříbrného delfína. Promluvte si sním a dovíte se první dva směry. Jsou to první dveře nalevo a třetí dveře napravo. Teď najděte bublinu s chodbou a plno dveří. Vstupte do ní a ocitnete se v labyrintu. Podle rady delfína vlezte do prvních dveří nalevo a pak do třetích napravo. Otočte se a vyjděte dveřmi ven. Tím se dostanete z bubliny a najděte opět delfína. Vstupte do bubliny naproti delfína a jste z lebky venku. Čekající chlápek vám poví že ho zajímá tajemství křišťálové lebky. Po jeho odchodu prohlídněte sloupy a najdete fresku postavy. Klikněte na ní a postava ožije. Jestli jste v lebce postupovaly správně poví vám příběh jeho lidu. Pak postava opět znehybní a vy prohledejte druhou stranu místnosti. Najdete zvonkohru a zahrajte si na ní. Před vámi se objeví několika stěn pomocí kterého se dostaneš do dvou světů. Musíš je navštívit oba a proto se vydejte do prvního

4. Doba ledová

Musíte rychle uniknout před mamutem do jeskyně a v zadní části uklouznete a spadnete. Vypadá to že vaším pádem po kterém zemřete hra končí, ale zrodí se Váš duch a sním pokračujete dál. Z jeskyně vedou tři chodby a vy se dejte do té která končí v jeskyni s ohništěm (nemusíte přes říčku). Na ohništi rozdělejte pomocí hůlky oheň a na bočních stěnách se objeví pět stínů vlků. Kliknete-li na některého přesune se na prázdnou stěnu. Jakmile tam budou dva vlci začnou se prát a jen jeden to přežije. Cílem je aby přežil bílý vlk a proto ho pošlete do boje jako posledního. Jakmile vlk zvítězí proskočí zdí a vy se rychle vydejte na toto místo a jděte za ním. Přenesete se na malý ostrůvek uprostřed jezera. Jděte na druhý konec ostrůvku a cestou seberte pařez který položte před suchý strom na konci. Přes strom se pak dostanete na druhý ostrůvek. Seberte malý kámen a pokračujte k tygrovi a zde seberte uschlou větev. Aby jste mohli jít dál musíte se zbavit tygra a to tak že hodíte kámen na levou stranu stromu ve chvíli kdy kolem půjde tygr. Ten by se pak měl utopit v tekutém písku. Není to lehké načasovat, ale snažte se. Je jasné že dál budete pokračovat po levé straně až na konec ostrůvku kde na kámen použijte větev. Kámen spadne a vy se budete moci vydat na další ostrůvek. Hned na začátku je rozcestí. Napravo je bílý vlk (pořádně si místo prohlédněte, aby jste ho lehce našli) a nalevo se cestičkou dostanete dolu kde je medvěd. Ještě dřív však narazíte na černého vlka a tak neváhejte a rychle nazpátek k bílému. Černý půjde po vás a jedinou záchranou je bílý vlk který černého zabije. Pak se vydejte znova k medvědovi až naleznete dřevěnou tyč a vydejte se na travnatý kopec. Zde použijte na okraji propasti dřevěnou tyč a jste na dalším ostrůvku. Sejděte až k břehu a zde najdete neotesanou kládu a s její pomocí se dostanete na poslední skalnatý ostrov. Vyjděte po cestě až nahoru a podívejte se vzhůru. Přenesete se do nitra vznášejícího se objektu. Zde seberte vrhač oštěpů a křišťálovou lebku. Dostanete se opět do křišťálového světa a zde navštivte delfína. Promluvte si sním a dovíte se že vrhač oštěpů zabije mamuta a druhé dva směry. Čtvrté dveře nalevo a třetí dveře nalevo. Bublinou naproti se dostanete z lebky a pak dále až navrchol skály. Vydejte se cestou dolu a až skoro na konci na pravé straně najdete na skále fresku vlka. Klikněte na něj a dostanete se do jeskyně s vaší mrtvolou. Vlezte do další chodby kterou se dostanete do jeskyně kde jsou čtyři stíny zvířat. Seberte kopí a střelte na stíny. Tím získáte čtyři drahokamy. Jsou to symboly vody, ohně, vzduchu a země nutné pro vaše oživení. Dojděte k vašim ostatkům a položte postupně drahokamy na správná místa.

  • levá noha - oheň
  • pravá noha - země
  • pravá ruka - voda
  • levá ruka - vzduch

Následně oživnete a vydejte se do poslední chodby kde v jeskyni čeká váš druh. Předejte mu vrhač oštěpů a tím jak zabije mamuta je tato část splněná.

5. Orient

Jste převtělen v mladého zloděje, ukryt ve velkém hrnci na dvoře bohatého kupce. Vylezte ven a odklopte víko na vedlejším hrnci. Otravná kočka popadne rybu a uteče. Vydejte se na nádvoří a jakmile budete moc schovejte se za keř. Za keřem seberte kámen a hoďte ho nalevo a tím odlákáte stráž. Nalevo je opřený řebřík a tak si rychle pro něj doběhněte a opět se schovejte za keř. Nad vámi je balkon a na ten použijte žebřík a vylezte nahoru. Proběhněte do protějších dveří a kupcově dceři slibte přinést čarovnou růži. Jděte doprava průčelím ve skále a na konci chodby seberte o stěnu opřenou dřevěnou tyč. Jděte nazpátek a vydejte se pro změnu doprava až narazíte na osvětlený bazén. U něj roste palma s banány a do trsu dloubněte tyčí. Jeden banán spadne a vy ho seberte. Banán dejte žonglující opici a ta upustí tři barevná dřívka. Jsou červené, modré a zelené. U bílých skal v rohu zahrady narazíte na podivné stvoření které hlídá dutinu ve skále. Tohoto netvora se musíte zbavit. Nejdříve ale seberte ze země velkou bílou kouli a kousek se vraťte a pak doleva. Je zde malý altánek s malou nefunkční fontánkou. Do otvoru vložte kouli a dostanete se nad zahradu kde musíte vyřešit logický problém. V bludišti, představujícím zmenšenou čarodějovu zahradu, musíte rozmístit čtyři barevné sklíčka tak, aby jednorožec doběhl až do stáje v levém horním rohu bludiště. Pořadí sklíček je modré, žluté, červené a zelené. Rozmístěte je podle obrázku a získáte roh jednorožce. Vraťte se nazpět směrem ke zdi a u pěšinky stojí na podstavci malá skříňka, do níž vsuňte jednorožcův roh. Aktivujete mechanismus který spustí na netvora u bílých skal klec. Teď již můžete až k dutině ve skále a zní vytáhněte skříňku se třemi barevnými drahokamy - safírem, rubínem a smaragdem. V zahradě jsou tři chýše a v každé tanečnice a před chýší stráž. V chýších svítí vždy jiné světlo a podle něho se řiďte. Stráží se zbavíte tak, že na ně použijete patřičné barevné dřívko. Uvnitř každé chýše si pak promluvte s tanečnicí a předejte jí odpovídající drahokam - dostanete od nich dva klíče a mapu kouzelníkovy věže. Jděte k věží a bránu k točitému schodišti odemkněte jedním z klíčů. Cesta po schodišti není zase tak jednoduchá jak vypadá. V podstatě budete soutěžit s malým skřítkem a vaším úkolem je dostat se na vrchol věže dříve než on. Po kliknutí na schod před vámi se na obrazovce objeví zvláštní hrací kostka. Malá opička vylézá na palmu, zde uchopí kokos a slézá s ním zpět dolů. Kdykoliv během její cesty z palmy můžete kliknout na červené tlačítko, načež opička upustí kokos a ten bude dopadat na hlavy šestí hrochů. Podle toho, z jaké výšky kokos vypustíte, na tolik hroších hlav dopadne a o tolik schodů se ve věži přemístíte. Je nutné přesunovat se na schody se symbolem hvězdy, které vás přenesou o patro výš. Naopak se musíte vyhnou symbolu hada protože by jste se dostali o patro níž. Svůj současný stav na schodišti zjistíte pohledem na mapu věže v inventáři. Až se dostanete na vrchol odemkněte dveře klíčem a na létajícím koberci se přesunete do sídla čaroděje. Vejděte dveřmi do domu a pokuste se projít přes kouzelné hady na schodech a dostanete se do hvězdárny. V místnosti se nachází obrovský kulatý stůl s hvězdnou mapou. Na této mapě musíte vytvořit celkem pět souhvězdí, které jsou vyobrazeny ve čtyřech oknech v místnosti a poslední je na plakátu za vašimi zády. Správné umístění jednotlivých souhvězdí na mapě je vidět na přiloženém obrázku. Po správném zadání všech pěti souhvězdí zůstane na mapě svítit jediná hvězda. Nyní vytvořte poslední souhvězdí podle dalšího obrázku, načež hadi ze schodů zmizí a vy tak můžete projít do čarodějovy pracovny. Po vstupu do pracovny si všimněte šuplíků nalevo. Je jich šestnáct a čtyři z nich jsou trochu otevřené. A právě tyto šuplíky musíte otevřít. Postupujte podle obrázku a to 2 šuplík zleva ve 4 řadě, 4 ve 4 řadě, 4 v 1 řadě a 4 v 3 řadě. Po vysunutí správných šuplíků se ozve cvaknutí, které značí odemknutí čtyř šuplíků ve spodní části skříně. Tyto otevřete a seberte z nich 4 nákresy. Skříň se otočí a objeví se stejný problém. Opět 16 šuplíků a nápovědu máte v inventáři. Postup je 3 šuplík zleva ve 4 řadě, 3 v 1 řadě, 4 v 2 řadě a 1 v 1 řadě. Po splnění se otevře horní přihrádka ve skříni, z níž seberte hadřík použijte ho na zelenou lampu.Objeví se džin a daruje vám černou růži. Ze skříně seberte křišťálovou lebka a přenesete se opět do jejího světa. Jak jinak než že opět navštívíte delfína a promluvte si s ním. Dozvíte se třetí dva směry. První dveře napravo a šesté dveře nalevo. Pak opět bublinou napravo se vrátíte do místnosti a dveřmi ven.

6. Hoggar

Jakmile se vrátíte plešatý človíček Vás vyzve aby jste pro něj sehnaly tajemství křišťálové lebky. Přes lebku v inventáři se dostanete dovnitř a najděte bublinu s chodbou a dveřmi. Spojte všechny tři rady delfína a jděte 1 vlevo, 3 vpravo, 4 vlevo, 3 vlevo, 1 vpravo a 6 vlevo. Objevíte se v Shambhale kde je dědek s babkou. S nimi je třeba mluvit v určitém pořadí a na určitá témata. Nejdříve si se stařenou promluvte 2. téma (stařec+stařena), pak se starcem na 5. téma (lebka), na 6. téma (vy) a na 3. téma (zeměkoule). Opět se stařenou na 4. téma (koule s šipkami) a nakonec na 1. téma (Artefakt). Tím se dovíte že tajemství je ukryto v jezírku. Obejděte tedy jezírko z druhé strany a vstupte do něj. Získáte artefakt - Omegu a přenesete se zpět do Hoggaru. V inventáři klikněte na Omegu a dostanete se opět do křišťálového světa. Zde hledejte bublinu ústící do Hoggarské pouště a tam se také přenesete. Ze stanu nalevo seberte baterku a sní omračte strážného před vámi. Vedle něj leží nůž a ten použijte na rozvázání Targuiho rukou. U opasku omráčeného strážného jsou klíče a další klíče jsou ve váčku který visí na sloupku napravo od stanu s Targuim. Teď si již jen promluvte si s Targuim o všem možném a jděte k jeepu na který použijte klíčky a je vašeho strádání konec.

Tento návod je napsán pro stránky Abeceda her

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: