Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Egypt 2: The Heliopolis Prophecy

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 33142
Zobrazení tento měsíc: 22397
Egypt 2: The Heliopolis Prophecy

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

ANO  
NE  

NE  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
egypte2.tacgames.com

Výrobce: 
DreamCatcher Interactive

Distributor: 
Cryo Interactive Entertainment
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Jedná se o adventuru, která vás rozhodně zaujme. Posel vám doručí vzkaz od vašeho nemocného otce a vy se tedy vydáte na cestu. Budete hledat důkazy, že někdo otrávil skladované obilí. Během hry se budete muset několikrát vrátit k otci pro cenné a užitečné rady, včetně pokynů pro další cestu. Budete muset vyrobit lék a sehnat všechny potřebné ingredience pro jeho výrobu.


Autor: Page 07 , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Egypt 2 : The Heliopolis Prophecy - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Egypt 2 : The Heliopolis Prophecy

Tifetium dům

Celá hra začíná ve vašem domě. Po probuzení se jděte podívat ke dveřím kde Vám kurýr předá vzkaz od nevlastního nemocného otce. Ze zdi seberte lékařkou knihu a kapky do očí a vyjděte ven

Heliopolis

Z přístavu se dejte ulicí do města. Cestou narazíte na Idiho a ten Vám dá mapu města. Na konci ulice zahněte doprava a za chvíli máte na levé straně rodný dům. V horním patře najdete Djehoutyho (otce) a po rozmluvě ho vyšetřete. Pak si sním znova promluvte a on Vás pošle do knihovny v chrám Re. Vyjděte ven a pokračujte ulicí co jste přišli. Dojdete až na začátek mapy města a jděte k chrámu. Cestou si promluvte z neznámým mužem a od něj jděte k zadní bráně na pravé straně nádvoří. Zde si promluvte s hlídačem a ten Vám dá za úkol složit jednoduché puzzle. Položíte-li obrázek na správné místo trochu zesvětlí. Po správném složení můžete jít dál k dalšímu hlídači (Irou). Ten požaduje za vstup péro na psaní. Jděte proto vlevo kde je písařská škola a zde si promluvte s klukem sedícím u vchodů. Pak vejděte do školy a na poličce vpravo seberte pero. To doneste strážnému, ale ten po vás požaduje ještě inkoust. Naštěstí je na stejném místě jako bylo pero. Vraťte se pro něj a pak už Vás hlídač pustí. V knihovně otevřete poslední přihrádku nalevo a vezměte si recepty, papyrus a tablet. Pak už se vraťte k otci. Cestou však narazíte na  ženu u které po vyšetření zjistíte stejnou nemoc jako u otce. U východu z chrámu stojí muž s chlapcem a po rozmluvě s dítětem mu dejte kapky do očí. Až dojdete k otci ukažte mu tablet a tím zjistíte že je obilí v chrámu otrávené. Vydejte se tedy do chrámu ale hlídač napravo u dveří po Vás chce doporučení. Vraťte se k otci a po rozmluvě mu přineste z přízemí péro a papyrus. Nezapomeňte na inkoust který máte u sebe. Otec Vám napíše doporučení které ukažte hlídači a on Vás pustí dál. Jděte rovně do dalšího průchodu a zde si promluvte s Věštcem (Great Seer). Od něj dostanete zlatý náramek a úkol dodat důkazy že je obilí opravdu otrávené.

Shánění důkazů

Vydejte se do knihovny a promluvte s mužem uvnitř. Zjistíte že existuje zpráva o kvalitě obilí a že by měla být v přihrádce na pravé straně. Po Hetepové zprávě zde však zbyla jen spona a to je první důkaz.
Pak se jděte podívat na obilí. K sýpkám se dostanete přes nádvoří prvním vchodem nalevo. U palem napravo od sýpek leží provaz a u první sýpky z leva je kláda. Seberte to a vylezte po schodech třetí sýpky nahoru. Provaz přivažte na kládu a tu pak položte nasýpku. Po laně se dostanete dovnitř a zde naleznete jeden celá klas a to je druhý důkaz.
Při odchodu od sýpek si promluvte s nádvorním a ten Vám poradí cestu k Hetepovému domu. Dům stojí v boční uličce napravo od domu otce směrem k přístavu. Vejděte do domu a zde seberte zrcátko a pečetidlo. To je poslední třetí důkaz.
Vydejte se k písařské škole a hlídači ukažte náramek. Pak už se dostanete k Věštci a ukažte mu obilný klas.

Výroba léku

Po rozhovoru přiběhne malý chlapec se sdělením že se otci vede hůř. Pospěšte tedy k němu a ten Vám předá Tablet. Musíte ho rozluštit a proto jděte nazpátek ke škole kde si promluvte s mladíkem. Pak mu ukažte Tablet a on poradí polít ho inkoustem a otisknout na papyrus. Obtisk ukažte otci a on pozná skrýš v chrámu  bohyně Sakhmet. Dojděte k chrámu a za ním v jedné chodbě ve skladech.najdete Iroua. Promluvte sním trochu přísně (první odpověď) a dostanete palici. Jděte k svatyni Sakhmet. Hned jak projdete průchodem stojíte před vchodem do svatyně. Vejděte do výklenku se sochou a do otvoru na podlaze položte zrcátko a palicí bouchněte do uvolněné cihly nalevo od sochy. Paprsek světla odsune sochu a odkryje se tajná skrýš se svytkem na kterém je recept. K výrobě léku potřebujete :

  • willow leaves - vrbové listí
  • mandrake root - mangragorový kořen
  • garlic - česnek
  • olive oil - olivový olej
  • bear - pivo
  • fan tree leaves - lístky ze stromu

Jděte do skladiště a z ošatek ležících v jednom z domků seberte Juniper berries (jalovcové bobule), caraway (kmín) a z jedné skřínky - výklenku nalevo vezměte bean flour (mouka). Jděte do ulice s domem vašeho otce a pokračujte směrem k přístavu. V této ulici jsou dvě stánkařky - jedna u křižovatky a druhá o kus dál v ulici. Jeden stánkař je ještě u přístavu napravo. Promluvte se stánkařkou u křižovatky dvou ulic a zeptejte se na willow leaves (dá za datle) a olive oil (dá za měď). Jděte ke stánkařce na konci ulice a zeptejte se jí na datle. Pak jí dejte zlatý náramek od věštce, dostanete krom datles (datle), copper (meď), lentils (čočku) a linseed oil (lněný olej). Stánkařce u křižovatky dejte copper a datles, dostanete willow leaves a olive oil. Prodejci v přístavu dejte linseed oil a lentils načež dostanete mandrake root a garlic. Zeptejte se ho na fan tree leaves. Za to po vás bude chtít lék na průjem. Potřebujete na něj mimo toho co již máte ještě med. Ten je ve skladišti. Cestou se stavte v přízemí vašeho domu a z malé lavičky seberte prsten. Jděte tedy za Irouem a dejte mu prsten. Z jednoho výklenku nalevo si pak vezměte med (honey). Jděte zpět do vašeho domu a do velkého hrnce v jednom z rohů v přízemí vhoďte caraway, bean flour, juniper berries a honey. Získáte Remedy for Djaou, tedy lék pro stánkaře v přístavu. Jděte ke stánkařce na konci ulice a před ní zabočte vlevo do malé uličky. Tam se za rohem skrývá stánkař. Dejte mu lék a za něj očekáváte slíbené lístečky. Pošle vás do hospody za Nubianem. Hospoda je po pravé straně v uličce vedoucí k přístavu. Vejděte a promluvte si s černochem v levém zadním rohu. Promluvte s ním několikrát. Bude po vás chtít povolení k prodeji lístečků od guvernéra.

U guvernéra

Přes mapu se vydejte do guvernérova paláce a promluvte s první stráži. Se strážcem u vchodu do budovy si musíte zvolit jedno téma a toho se držet až do konce. Nesmíte se od něj odklonit, jinak bude rozhovor s hlídačem neúspěšný. Uvnitř vily narazíte na staršího muže, který nehodlá vpustit do sálu nikoho jiného, než hudebníka. Vydejte se tedy do zahrady (brankou ze dvorku před vilou), na jejímž konci, v altánku, naleznete bubínek a ten si vezměte. Vraťte se do vily, kde vás bude čekat zpočátku poměrně obtížná bubenická mezihra. Vaším úkolem jest hrát na buben ve správném rytmu v souladu s hrající hudbou, aby se tanečnice nalevo připojila se své kolegyni napravo. Po druhém neúspěšném pokusu vám hra sama pomůže tím, že bude bubínky osvětlovat ve chvíli, kdy do nich máte bouchnout. Po překonání bubenické mezihry si promluvte s guvernérem za sloupem v sále a ten vás pošle  do svého pokoje. Vyjděte ze sálu na terasu, kde si promluvte s hlídačem před vchodem do guvernérova pokoje. V pokoji pak seberte svitek ležící na kamenné zídce u zdi – je to ztracená Hetepova zpráva a když vás guvernér uvidí, jak ji čtete, uvězní vás v neznámé jeskyni…V jeskyni prozkoumejte tělo a seberte ze země krumpáč. Jděte do chodby napravo. Tady na konci chodby musíte stisknout výklenek nalevo od výklenku se svíčkou. Vraťte se chodbou a dejte se cestou nalevo. Jděte až do místnosti v jejímž stopu je otvor. Vezměte žebřík a ten použijte na podstavec. Po neúspěšném pokusu vezměte krumpáč a v místě kde si hraje kočka použijte na kamennou podlahu krumpáč.

Vaření léku

Jděte se podívat za otcem. Po cestě se však od Nubiana dovíte že otec zemřel. Utíkejte domu a tam si znova promluvte s Nubianem a s klukem u dveří. Sejděte do přízemí a promluvte si s holčičkou. Po vyšetření zjistíte že má stejnou nemoc jako otec. Na kamené zítce seberte fan tree leaves. Jděte k velkému kamennému hrnci na vaření léků a vhoďte do něj v tomto pořadí: willow leaves, mandrake root, garlic, olive oil, fan tree leaves a zalijte to pivem. To musíte rozlévat ve třech nádobách tak, abyste získali 4 deci piva. Nalijte 2 deci do levé nádoby a prostřední naplňte celou. Z prostřední pak nalijte deci do levé a zbudou vám v ní pak požadované 4 deci. Lék dejte dívce a tím jí vyléčíte. To je důkaz že je lék účinný a můžete ho odnés Velkému věštci do školy. Pak si sním promluvte o guvernérovi a jak je již jeho zvykem chce po Vás důkazy.

Důkazy proti guvernérovi

Musíte získat Hetepovu zprávu kterou jste viděli v jeho ložnici. Promluvte si s Nubianem a on vás dostane v noci ke guvernérovi. Jděte kolem bazénu k východu vlevo. Spojte uspávací nápoj a zrní a to pak hoďte husám. Okolo uspaných hus projděte na dvůr a do budovy. Jděte ke pravému vchodu na terasu. Jakmile uvidíte do průchodu ke guvernérově ložnici, počkejte, až projde stráž do leva. Pak projděte do ložnice. V pokoji otevřete skříňku na zdi vlevo a odsuňte sošku. Teď jděte ke skřínce na druhé straně místnosti a vyndejte z ní zprávu. Při odchodu dejte pozor na stráž, nechte jí odejít. Jděte ven a do zahrady. Seberte kamínky. Ty pak hoďte na husy, čímž je probudíte. Tím odlákáte hlídače. Obejděte zahradu a vyjděte druhým vchodem. Tam, kde jste viděli spát hlídače, seberte ze země malý klíček (je kousek za rohem toho výklenku). Teď jděte zpět na zahradu a klíč použijte na dveře vpravo. Odejděte pryč. Ráno jděte za věstcem k sýpkám v chrámu boha Re. Dejte věštci Hetepovu zprávu a Váš úkol je u konce.

Návod je napsán pro Abecedu her

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: