Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
[On-line hry]   [Free hry]
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Zákysník - Planescape: Torment

Další informace o hře:  
Planescape: Torment

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.interplay.com/games/product.asp?GameID=9

Výrobce: 
BioWare Corporation

Distributor: 
Avalon Interactive
Koupit hru     Vyhledat na internetu

Výpis příspěvků
Zobrazovat:            Vyhledat v textu a nadpisech:   [Najít]    [Zobrazit vše]
20.05.2006, 22:37:30  Hemi   (aktualizace 18.04.2018, 00:25:07) [Odpovědět] 
Poznámka o mrtvole #1201
Zdravím, měl bych dotázek ohledně té poznámky. Je to list papíru, který jsem vytáhnul z jedné zombie na začátku hry v Márnici. Dá se s ní manipulovat a sice skládáním jednotlivých rohů do středu. A mě by zajímala pointa té poznámky. jestli se z toho dá něco vytěžit nebo je to jen "předmět na zpestření". Děkuji za případnou odpověď.
23.05.2006, 14:44:59  Arthur
Re: Poznámka o mrtvole #1201
Sice si to moc nepamatuju, ale snad pomůžu. Když použiješ ten papírek-bude tam popis každého rohu. Na každém rohu papírku je určitý počet značek. Doporučuji si to nakreslit podle popisu na papír(přesně!). No a skládaš ho postupně podle počtu značek-teď nevím jestli se má skládat doprostřed i ten roh bez značky, ale vyzkoušej logické možnosti. Po správném poskládání by z toho měla vypadnout náušnice.
02.06.2006, 22:14:41  Hemi
Re: Poznámka o mrtvole #1201
no tak snažil jsem se to různě po ohybat (jak vzestupně, sestupně, bez nebo i s rohem bez značky) a fakt mi to vůbec nic nedalo :(( no asi nechám jednu část nedořešenou....ale díky za info
04.06.2006, 19:34:39  JW
Re: Poznámka o mrtvole #1201
Slož papírek podle čísla mrtvoly, tj. roh s jednou značkou, pak se dvěma, bez a nakonec zpátky roh s jednou.
04.06.2006, 19:50:53  Hemi
Re: Poznámka o mrtvole #1201
díky moc za pomoc. To podle čísla mrtvoly by mě snad ani nenapadlo :) ta naušnice je celkem pěkná :D
03.07.2006, 11:12:56  KIWI
Re: Poznámka o mrtvole #1201
Co dělá ta naušnice?
02.01.2017, 08:31:32  Barnypok
Re: Poznámka o mrtvole #1201
4t4AZ0 http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
29.01.2017, 16:11:13  chaba
Re: Poznámka o mrtvole #1201
1IuDd5 http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
29.01.2017, 16:13:37  matt
Re: Poznámka o mrtvole #1201
6uRGmq http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
31.01.2017, 18:33:31  gordon
Re: Poznámka o mrtvole #1201
7KKG0c http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
20.02.2017, 05:34:42  gordon
Re: Poznámka o mrtvole #1201
1lznOj http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
20.02.2017, 07:30:22  chaba
Re: Poznámka o mrtvole #1201
6hg23G http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
20.02.2017, 09:27:32  gordon
Re: Poznámka o mrtvole #1201
GA81mt http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
20.02.2017, 11:23:49  matt
Re: Poznámka o mrtvole #1201
vHJwKk http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
20.02.2017, 13:20:01  matt
Re: Poznámka o mrtvole #1201
LSVpl1 http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
06.12.2017, 14:45:42  Maynard
Re: Poznámka o mrtvole #1201
Whereabouts in are you from? http://avanafil.blog.hu/ industrial avanafil afraid signify More than 1,000 people had gathered at 6 a.m. in a nearby parking lot to watch the planned implosion at the plant owned by Pacific Gas and Electric in Bakersfield. After structures on the property came crashing down, a police officer at the scene heard a man screaming for help and saw his leg had been severed, police said.
19.03.2018, 00:08:09  HolaBromz
Re: Poznámka o mrtvole #1201
http://google0123.com/
16.04.2018, 17:14:19  mike11
Re: Poznámka o mrtvole #1201
UCrhAK https://www.genericpharmacydrug.com
18.04.2018, 00:25:07  mike11
Re: Poznámka o mrtvole #1201
UDzXGL https://www.genericpharmacydrug.com
08.11.2011, 21:14:16  Argonaut   (aktualizace 29.12.2011, 15:41:45) [Odpovědět] 
Gameplay na youtube
Na youtube jsem našel video z průchodu celou hrou. Video číslo 1/309 je zde http://www.youtube.com/watch?v=J61WQeOQuSA
29.12.2011, 15:41:45  AldMon
Re: Gameplay na youtube
Jojo RXQ79 největší český fanoušek Planescape: Tormentu co kdy žil :-) myslel jsem že já jsem P:T fanatik, ale na RXQ79 nikdo nemá. Čímž mu skládám poctu a přeji jemu i všem ostatním P:T fandům do příštího roku hodně zdaru.
30.09.2011, 22:01:07  Nikdo   (aktualizace 06.11.2011, 18:08:34) [Odpovědět] 
2. patro
Podle mého předchozího příspěvku můžu budit dojem, že tomu nějak rozumím, ale zasekl jsem se hned na začátku v druhém patře. Nemůžu se dostat do 1., ve třetím jsem byl, ale nemůžu tam otevřít jedny dveře. Jestli si toho někdo v nejbližší době všimne, tak mi dejte vědět. Nikdo P.S. Ten návod je naprosto k ničemu!!!
06.11.2011, 18:08:34  Argonatu
Re: 2. patro
Trpělivost pane Nikdo. Hra je založena na hledání cesty, klíčů a řešení. Ovšem pozor na přesvědčení. Odlišným rozhodnutím se v průběhu hry mění přesvědčení postavy a tím také chování neherních postav k Vám. Planescape Torment je perfektní hra.
01.10.2011, 23:25:27  Nikdo   (aktualizace 06.11.2011, 17:58:43) [Odpovědět] 
Povolání
Zase já... Ten problém z předtím jsem už vyřešil, ale hned je tady jiný. Nemůžu mít u Bezejmenného multipovolnání nebo třeba jenom povolání? Takhle je budu muset pořád přepínat, a to je nepraktický...
06.11.2011, 17:58:43  Argonaut
Re: Povolání
Ano, je to velmi nepraktické. Ale bez přepínání to nejde. Navíc, pokud se v průběhu hry přeškolíš z válečníka na mága, začínáš prakticky na levelu 1. Velmi, velmi nepraktické. A dále, každé povolání má potřebné jiné atributy (na co je také válečníkovi inteligence), ale s rostoucí inteligencí se ve hře objevují nová témata v rozhovorech, takže herní gurmáni doporučují povolání, kde je nezbytné navyšování inteligence.
17.05.2011, 14:21:34  Ala   (aktualizace 30.09.2011, 21:58:02) [Odpovědět] 
Grafika
Dobrý den, chci se zeptat, jestli hra bude koukatelná na 30'' monitoru? Je přece jen už staršího data. Existují nějaké patche na vylepšení grafiky?
10.06.2011, 22:19:19  Argonaut
Re: Grafika
Hra má standardně rozlišení 800x600. Jak to vypadá na obrazovce s rozlišením 2560x1600? Určitě napiš svoje poznatky.
21.06.2011, 19:31:13  Ala
Re: Grafika
Dík za odpověď. Asi si teda půjčím mrňavý notebook od manžela. nebo si počkám na remake :-)
30.09.2011, 21:58:02  Nikdo
Re: Grafika
Stáhni si Widescreen Mod (http://www.gibberlings3.net/widescreen/), používám ho a je super. Ale chce to dávat dobrý pozor při instalaci...
17.03.2011, 15:45:17  redeptio   (aktualizace 08.04.2011, 22:42:17) [Odpovědět] 
Mág
Od jakého lvl mág může kouzlit pls pls nevím jestli tam není chyba
08.04.2011, 22:42:17  AldMon
Re: Mág
Může kouzlit už od prvního ale nestačí jen nakoupit svitky a naučit se kouzla. Musíš se nejdřív vyučit mágem u Marty v Úlu.
04.02.2011, 02:02:44  Rocco   (aktualizace 04.02.2011, 02:02:44) [Odpovědět] 
Stvrzenka od advokata
Tak, a su v prdeli. Nemam stvrzenku od advokata, takze si nic nevyzvednu. Kam se mohla podit? Je mozny, ze jsem ji omylem vyhodil. Smutnej konec, tak to zas za par let muzu zacit hrat od zacatku :(
27.09.2010, 09:36:37  Mark   (aktualizace 02.10.2010, 21:07:33) [Odpovědět] 
Dodecahedron
Čau, v Civic Festhall (neznám české pojmenování) v mojí staré komnatě by měl podle návodu z jedné police vypadnout Dodecahedron. Všechny jsem je vybral, ale v ani jedné z nich nebyl. Je to bug? Nebo je možné ho prodat? Je totiž taky možný, že jsem ho omylem někomu prodal...dík za odpověď.
02.10.2010, 17:43:49  AldMon
Re: Dodecahedron
Dodecahedron znamená dvánáctistěn a taky tak vypadá, je v šedé barvě. Byl jsi ve správné místnosti? ve skříňce s ní by mělo být několik svitků s kouzly.
02.10.2010, 21:07:33  Mark
Re: Dodecahedron
Dobrý, našel jsem. Nedošlo mi, že ty zamčený vrata vedle těch polic nejsou vrata, ale další skříň, ve který je dvanáctistěn ukrytý :).
09.09.2010, 14:22:06  Kiwi   (aktualizace 13.09.2010, 17:30:26) [Odpovědět] 
Kruhy Zerthimona
Kolik se vam nejvic povedlo vyresit kruhu Zerthimona? Mne 8, pak uz nenechazi zadne nove kombinace a to i s maximalni moudrosti a inteligenci...
13.09.2010, 17:30:26  AldMon
Re: Kruhy Zerthimona
Víc jich k vyřešení není
20.01.2010, 10:42:19  Zeint   (aktualizace 13.08.2010, 23:35:46) [Odpovědět] 
Spusteni
Ahoj lidi mam takovy problem se spustenim hry. Tedy ona se mi spusti a v hlavni nabidce jak dam Novy Zivot a vyberu si body pro Bezejmenyho tak mi to hlasi ze mam vlozit cd 2 ackoliv ho tam uz mam. Nevim cim to je. Kazdopadne moc diky za odpoved!
24.01.2010, 22:40:18  AldMon
Re: Spusteni
Není to CD poškrábané? Zkus taky zkontrolovat soubor Torment.ini jestli tam nejsou špatně zadané přístupové cesty. Pokud to nepůjde jinak můžeš si taky hru někde stáhout a Cdčka ti nahradí image soubory. Takhle to mám i já.
09.07.2010, 13:23:58  rehenuhe
Re: Spusteni
Mam taky problem se spustenim. stahl jsem PST a nainstaloval. opatchoval na verzi 1.1 a pridal k tomuto pripravenou cestinu. nicmene spustim a intro ok. nova postava bezejmeny, nelze prejmenovat. rozdelim atributy a spustim. chce to po me cd2 i kdyz mam image cd2 ve virtualce a cesta v torment.ini je spravne nastavena. v cem muze byt problem? vadi tomu snad winXP? prosim poradte... dik
13.08.2010, 23:35:46  AldMon
Re: Spusteni
Jestli máš 2 CD verzi Tormentu, neinstaluj 1.1 ten už je součástí a dalším instalováním téhož to může rozhasit hru, to je jedno vysvětlení, XP s tím nemají nic společného pohoda. A pokud máš 4CD Pak zkus odinstalovat a zbytek smazat, pak novou instalaci, nasypat všechny složky ze všech cd do složky se hrou přepsat cesty k souboru a pak opatchovat. ělo by to být takhle já mám 4CD verzi jedu na iage soubor druhého CD a stačí mi to takhle přepsané [Alias] HD0:=e:\hry\planescape torment CD1:=G:\CD1\ CD2:=E:\hry\planescape torment CD3:=E:\hry\planescape torment CD4:=E:\hry\planescape torment CD5:=G:\CD5\ cesta k k virtuální mechanice se nepíše ani já ji tam nemám
08.06.2010, 21:42:38  GiGi   (aktualizace 12.06.2010, 17:18:11) [Odpovědět] 
Devovo vězení
Ahoj, nevíte někdo, kde najdu portál, abych se dostala z vězení, kde byl deva?? Díky moc
11.06.2010, 12:42:54  AldMon
Re: Devovo vězení
Pokud jsi prošla celou mapu, vzpomeň si na kruhové mřižované dveře, které nešly otevřít a byly zdánlivě k ničemu. Dalo se na ně narazit celkem brzy a bylo tam dost curtských stráží.Přijdi k nim a portál se otevře. (a když projdeš do cely za portále čeká tam tajná postava - pokud jsi plnila úkoly aby ses do vězení dostala)
12.06.2010, 17:18:11  GiGi
Re: Devovo vězení
Jejda, já jsem úplně přehlédla jednu cestu, ona je trochu schovaná. Bezva, díky moc :-)
26.12.2009, 14:28:25  AldMon   (aktualizace 26.12.2009, 14:28:25) [Odpovědět] 
Mody
Jak se vám líbila vylepšení, které ty mody přinesly? Mně ohromně, KONEČNĚ, jak jsem si dlouho přál, postavy v partě mluvily v závislosti na reálném čase, dost mě štvalo když předtím za celou dobu hry spolu postavy promluvily jen pětkrát-šestkrát, konečně působí mnohem živěji. Nový úkol s erynyí a abishai v Úlu byl taky fajn, stejně jako ostatní obnovený obsah. A konečně nový úkol o odhalení osudu Deionarry byl opravdu perfektní! Já byl spokojený, a co vy? Chce někdo připojit svoje reake, ať tu není tak mrtvo?
27.02.2009, 21:45:40  AldMon   (aktualizace 27.02.2009, 21:45:40) [Odpovědět] 
Mody pro Planescape!
Vyzkoušejte si zlepšený Planescape:Torment. Vyšly tři vynikajíci mody které hru opravují a obohacují, naprostá nutnost pro každého z nás, oddaných fandů a obdivovatelů. Není to podvod. http://www.shsforums.net/index.php?showtopic=38180
17.10.2008, 19:08:29  Argonaut   (aktualizace 22.10.2008, 20:40:59) [Odpovědět] 
Dotaz Dungeons and Dragons
Pročítal jsem si web o DaD www.d20.cz a chtěl bych se zeptat: Hra Planescape je podle pravidel DaD. Vydavatelská společnost Wizards of the coast vydává pravidla (pro deskovou hru), bestiář, mapy a základní historii oblasti. A tak bych se rád zeptal, zda je Planescape (Sigil atd.) odvozen z některé edice DaD, nebo se jedná o příběh takzvaného "dějmistra", ve zkratce DM, který vlastně, v případě deskových her DaD, funguje jako vypravěč a dohlížitel nad příběhem. Tady ve zkratce: Je příběh Planescape již od Wizards nebo od základu vymyšlený Black Isle?
18.10.2008, 00:23:46  KoCi
Re: Dotaz Dungeons and Dragons
Ono je to mix vsetkych moznych svetov (znamych aj neznamych) a hra sa nedrzi pravidiel DnD, aj ked niektore mechanizmy ma prebrate. Vsetky tie potvory (neviem ci uplne vsetky), maju nejake podchytenie v niektorom zo svetov od Wizard's Coast, avsak pribeh samotny, ako aj vytvorenie portaloveho mesta sigil, bude mat zaklady skorej u Black Isle. Treba uznat ale, ze to spravili velmi sikovne, nakolko si tak do Baldur's Gate 2 mohli prizvat potvorky z ineho sveta ako Forgotten Realms, s odvolavkou prave na Sigil. Rozhodne im to nemozem mat za zle, jedine co ma mrzi, ze sa nikdy nedozijem pokracovania, alebo aspon podobne originalnej gamesky.
20.10.2008, 21:28:52  AldMon
Re: Dotaz Dungeons and Dragons
Svět Planescape je produkt Wizards of the Coast, všechny ty Sféry, Zákon Tří, Sigil, Válka Krve, portály, quasi-elementaální sféry, Astrál... to vše je součást Planescape. Byl vytvořen aby pospojoval všechny WotC světy, a aby dal hlavu a patu všemu tomu vyvolávání potvor a služebníků a kdoví čeho všeho. Black Isle pro BG využil svět Forgotten Realms a později jako jediní Planescape, ale maličko upravili herní pravidla aby to bylo příjemnější(kouzlo se naučilo a zapsalo do knihy hned napoprvé, možnost libovolně měnit povolání). Samotný příběh Tormentu je jejich vlastní a bohatě přitom využili potenciál světa Planescape, který se obecně považuje za dost obtížný ke hraní.
21.10.2008, 15:56:49  AldMon
Re: Dotaz Dungeons and Dragons
Jen pro doplnění, původními vlastníky Planescape byly TSR, ale Wizards of the Coast od nich skoupili práva.
22.10.2008, 20:40:59  Argonaut
Re: Dotaz Dungeons and Dragons
TSR, Inc. na wikipedii (v angličtině): http://en.wikipedia.org/wiki/TSR,_Inc.
09.02.2008, 12:02:35  Alenn   (aktualizace 07.10.2008, 13:50:09) [Odpovědět] 
Good
je to moje 1. dohraná hra a je fakt dobrá nevíte někdo něco o pokračování kdyžtak pokecáme přez maila taky rád poradim
10.02.2008, 21:26:39  AldMon
Re: Good
Hra měla ve své době komerční neúspěch a Black Isle se nedlouho poté rozpadlo. O jediné nepřímé pokračování se pokusila parta modařů která chtěla vytvořit sanostatný příběh s úplně jiným hrdinou, titul se měl jmenovat Planescape: Vengeance ale po nějaké závadě ztratili naprosté množsví dat a tento jediný pokus o vzkříšení padl.
14.02.2008, 07:50:07  Argonaut
Re: Good
Podobná atmosféra hry (tedy temná jak močál po soumraku) je ve hře od společnosti Interplay "Fallout Tactics: Brotherhood of Steel", postnukleární, postapokaliptická, RPG, taktická střílejda (nože, kopí, samopaly, miny, raketomety, tanky atd.). A pro dodatek, společnost Black Isle byla v harému společnosti Interplay, kvalita je tedy zaručena. Jinak existují tři pokračování hry Fallout. A pokud se pán drží zásadně fantasy RPGéček, tak pak je jednoznačnou volbou hra Baldur's Gate (taky od Black Isle).
05.10.2008, 17:44:27  Ithilgor
Re: Good
A pokud pán tíhne k RPG, tak je ze série Fallout pro něj nejlepší první a druhý díl. Tactics už tíhne spíš ke strategii :)
05.10.2008, 20:18:23  Alenn
Re: Good
Tohle to už sem dohrál postapokaliptyckej Fallou I a II je prostě bomba děj, rozhovory upe všechno ted se těšim na III a Tactics stál taky za dohrání Ale i tak podle mě Torment byla dobrá hra ? Na baldurts gate se chystám a asi už nedochystám dlouho ale mě se ten děj opravdu líbil =) nevim sčim bych to srovnával
07.10.2008, 13:50:09  ja
Re: Good
no co sa tyka RPG tak skus este arcanum. v jeho vyrobe bolo navezenych dost ludi z black isle (ak sa nemylim) a podla mna to je dost dobre. svet v ktorom zacina priemyslena revolucia reznuty magiou nemoze byt zly.
26.07.2007, 14:20:18  Argonaut   (aktualizace 05.10.2008, 17:40:10) [Odpovědět] 
Dotaz
Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi "Sorcerer" a "Wizzard". Hraju jednu hru v angličitně (není ani český návod) a ve slovníku je pro oboje: čaroděj, kouzelník, mág atd.. Ve skupině mám oba (obě :-) a nepřipadá mi to, že byl mezi němi rozdíl. Hra je trochu tužší (já myslím, že teda hodně) a tak nepostupuji, jak bych si představoval.
17.01.2008, 20:44:04  AldMon
Re: Dotaz
Není to náhodou Icewind Dale? Pakliže je to hra založena na pravidlech AD&D tak rozdíl mezi Wizard a Sorcerer, překládanými jako Čaroděj a Zaklínač, je ten, že mág se musí kouzla učit, zatímco Zaklínač má vrozenou kouzelnou moc a kouzla se předem učit nemusí, ale oproti mágovi nemá takový výběr kouzel.
18.01.2008, 12:51:40  Argonaut
Re: Dotaz
Ale ne, Icewind Dale byl ještě procházka Růžovým sadem. Je to Temple of elemental evil. Jsou tam tahové souboje. Hru nainstaluju, hraju, pak znechuceně odinstaluju. Pak si řeknu, že to přece musí jít. Nainstaluju, hraju, odinstaluju. Atd. Už asi 3x :-). A co je horší, v zákysníku jsem tam sám. Úplně. Nikomu se nedivím, kdybych si ji nekoupil, taky bych ji nehrál :-)
19.01.2008, 16:15:54  Aldmon
Re: Dotaz
Když mě nejde postup a nevím si s magií rady jednoduše sázím na sílu. Jakékoliv fantasy RPG nejdřív projedu jako válečník, takže jestli je tu ta možnost, doporučuju trdou údernou jednotku místo slabých mágů se zmatenou magií.
20.02.2008, 16:56:51  Aramon
Re: Dotaz
Návod na The Temple of Elemental Evil vyšiel kedysi v GameStar Speciál - Tipy a triky 2004, ale asi len v papierovej forme. A zohnať ho asi bude "trocha problém"
05.10.2008, 17:40:10  Ithilgor
Re: Dotaz
Ten návod z GameStaru občas pomohl, ale nějaký vyloženě detailní průvodce to rozhodně není. Greyhawk bezesporu patří k těžším hrám tohohle žánru.
16.09.2008, 20:01:19  Dawnrobber   (aktualizace 18.09.2008, 18:16:54) [Odpovědět] 
Nejoblíbenější postava
Zdravim. Jen tak by me zajímalo, kdo byl vaše nejoblíbenější postava z party? U mě to byl jednoznačně Morte díky jeho skvělým řečím a hláškám.
17.09.2008, 19:34:12  Argonaut
Re: Nejoblíbenější postava
Tak s tímhle bych nezačínal, protože takovýhle dotaz končí nekončícím sloupcem, který je možné vidět u RTS strategií, např. Warcraft (která rasa je nejlepší?). Ne. Spíše by mně zajímalo, proč je Planescape tak dobrý. Je to příběhem? Určitě. Grafikou? Věřili byste mi, že se mi Planescape libí víc než např. 3D Neverwinter nights? Dialogy postav? Bez nich by PT nebyl ono. Strašně dlouho jsem neviděl v RPG hrách něco podobného, tedy na PC. Nepřipadá Vám, že detailní 3D zpracování RPG hrám něco bere? Takové to rozostřené tajemno ruční grafiky? Neznám nic lepšího než Baldur´s Gate 1+2, Planescape a Icewind dale 1+2.
18.09.2008, 18:16:54  AldMon
Re: Nejoblíbenější postava
Naprostý souhlas Argonaute - ve všech bodech. (původní odpověď by zabrala půl stránky tak jsem ji takhle drasticky zkrátil)
10.09.2008, 09:38:14  hamul   (aktualizace 10.09.2008, 17:08:49) [Odpovědět] 
dotaz
chci se zeptat gdo na mě na konci zaůtočí z mých postav když nemám ani Inguse ani Vhailora. sestavu mam..bezejmený,morte,dak-kon,anah,modron..
10.09.2008, 17:08:49  AldMon
Re: dotaz
Stále platí to samé od neutrálního výš - dobré nebo zákonné přesvědčení=Ignus, od neutrálního níž - zlé nebo chaotické=Vhailor. Jestli sis je nevzal do party jen proto že už víš že jeden z nich se nechá svést proti tobě, tak děláš chybu klidně si hru s nimi vyzkoušej, já mám postavu šíleného Ignuse opravdu rád a vzájemný vztah mezi ním a Bezejmenným byl pro mě jeden z nejsilnějších zážitků ve hře. Celou dobu jsem ho měl v partě dával mu ty nejsilnější kouzla a na konci jsem mu musel se svým bojovníkem čelit a on se mě okamžitě pokusil vygumovat Slovem Moci:Zabij, pro mě to bylo jako boj s finálním bossem protože Transcendentní se se mnou spojil bez boje a když Bezejmenný nakonec oživil i Ignuse... to byly emoce.
12.11.2007, 15:00:27  Dakon   (aktualizace 11.08.2008, 21:01:14) [Odpovědět] 
Zmeneni presvedceni
hej ja mam problem s tim ze kdyz udelam skutek za k terej bych normalne mel dostat lepsi presvedceni ale nedostal napr u alley of dangerous angels sem delal ukol pro blackrouse a nezmenilo mi to presvedceni
16.11.2007, 07:11:26  Argonaut
Re: Zmeneni presvedceni
Mrkni se na radu na zákys: 06.10.2005, 19:54:41 od KoCi. Přesvědčení se zkrátka nemění jako ponožky, déle to trvá :-). Samozřejmě nic ve zlým :-).
29.11.2007, 14:28:44  Dakon
Re: Zmeneni presvedceni
jo diky moc Argonaute
11.12.2007, 18:43:53  AldMon
Re: Zmeneni presvedceni
A krom toho Black Rose je neutrálního přesvědčení, někdy se ti přesvědčení mění při některých významných událostech(např. provokovat Morteho s Modronskou kostkou nebo při dialogu se spálenou zombií ji praštit to mění o stupeň dolů jako zlé) někdy po splnění několika dobrých/špatných skutků.
11.08.2008, 21:01:14  sZ
Re: Zmeneni presvedceni
zmena presvedceni s tormentu nekdy dokaze poradne nastvat. jednou jsem takhle temer celou hru jsem hral s prevedcenim na zakonne dobro a tesil jsem se na mec toho andela (uz je to dele co jsem to hral tak si nepamatuji vsechny nazvy), konecne jsem se dostal do prestehovaneho curstu a dal jsem se na plneni dobrych skutku za ucelem oslabeni andelovi moci. takze proste prochazim mestem a dojdu k takovemu podiu, na kterem ty potvory utoci na civilisty, chcipnul 1 civilista, ktereho nebylo mozne zachranit (snad jen kouzlem "zastav cas"?) a mne se zmenilo presvedceni na chaotic...
14.07.2008, 19:24:39  Sprite   (aktualizace 16.07.2008, 13:07:44) [Odpovědět] 
Modronské bludiste
hru jsem projel 7x ale nikdy se mi nepovedlo najít Modrona, aby se přidal ke mně do party... kde je a jak se k němu dostat? Modronskou koustku mám, do bludiště jsem se dostal, nejvyšší level jsem projel a zabil mága na konci... ale modron furt nikde...?
16.07.2008, 13:07:44  AldMon
Re: Modronské bludiste
Chce to trpělivost každé bludiště se generuje náhodně tzn. Mág ani Nordom nejsou nikdy na stejném místě, nelze tedy napsat kde přesně se nachází. Ideální je kreslit si mapu abys věděl kde jsi už byl a kde ne. Hodně štěstí při hledání.
05.01.2008, 16:21:27  Clueless   (aktualizace 28.05.2008, 20:10:16) [Odpovědět] 
problém s grafikouuu
Zdar mám obrovskej problém, před lety jsem hrával Planescape na Windows 95 a všechno bylo v pohodě.Teď sem ho rozehrál znovu na Windows XP a veškerý kouzla se zobrazují úplně dementně.Když něco zakouzlím tak se zobrazí buď modrý, bílý, šedý nebo černý čtverec místo efektu toho kouzla.Hrozně mě to štve neví někdo co s tím? Zkoušel jsem hodit kompatibilitu s Wind.95, měnit rozlšení ale nic to nedělá, prosím poraďte.
08.01.2008, 08:04:58  Argonaut
Re: problém s grafikouuu
PATCH: http://www.score.cz/index.php?w=2&kod=2405
10.01.2008, 17:26:12  Clueless
Re: problém s grafikouuu
Díky ale nefunguje to, s tím patchem jsem to zkoušel už předtím, zkoušel jsem to i s neoficiálním 1.37 ale nic to nedělá.
14.01.2008, 17:09:46  Argonaut
Re: problém s grafikouuu
... co zkusit vypnout 3D akceleraci (v Baldur´s Gate II. taková možnost byla). Mně například nejde spustit Baldrur´s Gate I. na mých Windows XP (přesněji, spustit jdou, ale nehorázným způsobem zatíží procesor, že mám dojem, že můj PC propálý díru do stolu. Mám podezření, že se vše "dodělalo" po instalaci jakéhosi PATCHe od Microsoftu. Pomalu dodávají do XP komponenty VISTY a podle toho to pak vypadá. Zkoušel někdo hrát Planescape na Vistě. Jde to vůbec? Co budeme pak dělat, když ne? :-) Zkoušel to někdo pustit na LINUXu?
14.01.2008, 18:37:01  Clueless
Re: problém s grafikouuu
I to jsem zkoušel, vypnul jsem všecjny tři možnosti nebo jen jednu z nich a zkoušel je kombinovat, kombinoval jsem to s hraním v okně v rozlišení 640x480 a 16-bitovými barvami ale žádná kombinace nefungovala. Krom toho když jsem vypnul 3D akceleraci tak se hra strašlivě zpomalila. No a právě proto jsem tady zadal dotaz.
27.02.2008, 07:48:23  Argonaut
Re: problém s grafikouuu
Nainstaloval jsem si znovu Windows XP, service pack 2 z CD a ... budete se divit (možná) ... Baldurs Gate 1, která mi na WinXP se všemi service packy zamrzala, běží jak divá (BG1 používá stejný grafický engin jako Planescape). Všechny problémy jsou podle mně způsobeny aktualizacemi Windows. Jenže v takovémhle stavu XP nemůžete na internet, proto jsem začal používat jako druhý operační systém Linux (Fedora 8). Pokud se mi podaří zprovoznit Planescape na linuxovém programu "Wine", dám vědět.
10.05.2008, 16:59:37  AldMon
Re: problém s grafikouuu
Mám pro tebe a pro všechny ostatní nejjednodušší a nejuniverzálnější řešení tohoto problému. Jednoduše si zajeďte do Správce Systému a tam zakažte použití grafické karty, změna se projeví po restartu a Planescape už nebude dělat žádné potíže. A samozřejmě používání grafické karty se dá opět povolit.
11.05.2008, 12:05:45  Clueless
Re: problém s grafikouuu
Vynikající! Už jsem to zkusil funguje to! Dík!!
28.05.2008, 20:10:16  AldMon
Re: problém s grafikouuu
ještě dodám, že to jde udělat i jednodušším způsobem: na Ploše klikni pravým myšítkem a vyber Vlastnosti, v nich vyber Nastavení a tam jdi do Upřesnit. Tam vyber Poradce při potížích a nastav ukazatel Hardwarová akcelerace doprostřed a odsouhlas změnu. A mělo by to být u mého kamaráda to funguje u mě ne, zkus a uvidíš.
04.04.2008, 11:24:19  silenyZUBAR   (aktualizace 09.04.2008, 17:50:39) [Odpovědět] 
slevarna
zdar, jak mam donutit straze aby mi otevreli vrata do slevarny?
09.04.2008, 17:50:39  AldMon
Re: slevarna
Obchodník Glitspur u tržiště ti mimo jiné zadá úkol donést do Slévárny listinu, řekni o tom strážnému u brány a brány slévárny ti jsou otevřeny.
16.03.2008, 21:52:47  klo - kan - ka   (aktualizace 22.03.2008, 19:06:20) [Odpovědět] 
zvuky
Ahoj, píšu sem protože nevím kde jinde se zeptat, Torment je supr hra a moc se mi líbí hudba a dabing, soundtrack jsem si už sehnala, ale zajímalo by mě, jestli se dají nějak sehnat i dabované hlášky ze hry, pár jich mám z Easter Egg Morte ale já bych si ráda poslechla i osatní postavy (hlavně Vhailor to je tak BOŽÍ hlas)
20.03.2008, 07:51:41  Argonaut
Re: zvuky
Kopáním na internetu jsem vydoloval tyto údaje: Vhailora dabuje Keith David, pokud je jeho jméno zadáno do wikipedie, vyjede (anglicky) seznam her a filmů, kterým zapůjčil svůj hlas. Jinak Fall-from-Grace/Deionarra dabuje Jennifer Hale, Morte dabuje Rob Paulsen, Dak´kon dabuje Mitch Pileggi, Annah dabuje Sheena Easton, Ignus dabuje Charles Adler, Nordom dabuje Dan Castellaneta, Ravel dabuje Flo Di Re, Trias dabuje John de Lancie. Pro dabování používají výraz "voiced" od slova voice - hlas. Hodí se výraz "voice casting" - obsazení dabingu no a samozřejmě "Planescape" :-).
21.03.2008, 07:13:46  Argonaut
Re: zvuky
.. a samozřejmě: The Nameless One dabuje Michael T. Weiss
22.03.2008, 19:06:20  mumra
Re: zvuky
Já sem kdysi tohle taky hledal a jediný co sem našel byly zvukový soubory Torment postav upravený tak aby se přidaly do Baldur 2 takže mohla tvoje postava říkat Bezejmeného hlášky ale samostatně přehrávat nešly jestli si vzpomenu na adresu dám vědět vím že tohle bylo jediný co jsem našel.
16.03.2008, 16:07:12  Turret   (aktualizace 16.03.2008, 16:07:12) [Odpovědět] 
závěr hry
Haha prej pro zjištění svýho jména je zapotřebí vysoká inteligence a moudrost, prej okolo 20 a vono stačí bohatě mít inteligenci jen 16 pak pokecat s tou hodnou inkarnací a objeví se že ona je ten původní a to stačí! pak jde použít ta Bronzová kule. Moudrost na 20 je dobrá jen k zabití tý zlý inkarnace.
22.02.2008, 12:20:59  Lukáš   (aktualizace 22.02.2008, 12:20:59) [Odpovědět] 
změna rolišení
erozjížděl jste nekdo na widlích pomocí gembr 0.3.0 nebo nějaký jiný mod.soft.Planescape T. Rád bych si to zahrál s upravenym(vyšim) rozlišenim....potřeboval bych trošku poradit jak na to jelikož sem docela lama, tak nefim hestli mám ješte k tomu sosnout nějakej soft,nebo co??díky za příp. pomoc.
[0-24] [25-49] [50-74] [75-94]   Další >>

[Přidat nový příspěvek]