Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Azrael´s Tear - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Azrael´s Tear
Na začátku tohoto pochmurného příběhu se ocitnete v temné jeskyni,ve které
můžete sebrat první svitek. Obsah svitků však pouze dokresluje atmosféru báječného
příběhu,takže je není třeba sbírat, a proto se o nich tento návod nebude
zmiňovat. Jděte rovné a projděte dveřmi - dostanete se do místnosti s
potrubím a velkým kohoutem.Třikrát jím otočte o pokračujte doprava otevřenými
dveřmi. Dostanete se do obrovské místnosti s jeřábem. Jděte po hlasu volajícím
o pomoc, až v proláklině uvidíte uvězněného španělského templáře.
Pohovořte s ním a pohrozte mu, že ho nevysvobodíte , dokud vám neodpoví na
vaše otázky. Na vaše další vyptávání bude potom reagovat daleko přátelštěji.
Po té můžete směle uvolnit konec kolejnic a tak tomuto nebohému nešťastníkovi
pomoci. Pozorně prozkoumejte svým scannerem všechny kamenné bloky v místnosti-
v jednom z nich se totiž ukrývá klíč. Vyšplhejte po lávce k ovládacímu
pultíku jeřábu a seberte kleště. TONGS).Nyní musíte dopravit kamenný
blok s klíčem k ústí průmyslové pily z pohledu od ovládacího pultíku se
pila nachází vpravo ). Správná poloha kamenného bloku se vám automaticky
ohlásí. Slezte z jeřába a vrat´te se ke dveřím, kterými jste do této místnosti
vešli -vedle nich se nachází dvě páky. Pravou pákou uveďte v chod
mechanismus pily, který uvolní klíč z kamenného kvádru. Klíč samozřejmě
seberete- najdete ho přímo pod pilou. Jděte do místnosti se zrcadlem a u dveří
s nápisem X se propadněte do dolů. V jednoduchém bludišti se obloukem vyhněte
strážci a najděte bedničku, kterou můžete otevřít klíčem ze studny.
Uvnitř se nachází amulet AMULET) a poblíž se také povaluje puška ELEPHANT
GUN) a část tapiserie TAPISERI PIECE I). Nyní se můžete přepnout do bojového
módu a odstřelit strážce a sebrat jeho zásobu nábojů. Nyní projděte na
druhou stranu dolů, zatáhnutím za provaz stáhněte lávku a dojděte do místnosti
s uvězněným ještěrem. Zatáhněte za páku na sloupu a mechanismus rozmačká
ještěra. Projděte touto místností do planetária a sestavte hádanku tak,
aby se symbol slunce nacházel uprostřed kruhů. Vrat´je se do místnosti s ještěrem
a stiskněte dvě tlačítka uvnitř klece, která dříve hlídal ještěr.
Jedno z nich uvedlo chod mechanismus v planetáriu a druhé otevřelo průchod
mezi touto místností a místností se zrcadlem. Projděte do místnosti se
zrcadlem a pohněte jím. Dříve než se udusíte neznámým plynem, tak prchněte
do místnosti s rozmačkaným ještěrem. Chvilku počkejte a pak se vrat´te do
místnosti se zrcadlem. Vedle dveří s nápisem X se objevila malá skříňka,
kterou můžete otevřít klíčem z kamenného bloku. Uvnitř se nachází první
templářský štít SHIELD I).Jděte do planetária a štít vložte do
podlahy. Otevře se vám další východ z této místnosti a objeví se další
otvor pro druhý templářský štít.Vejděte do nově se objevivšího vchodu
a projděte do kostela. Ve zpovědnici si dírkou vyslechněte tajný rozhovor a
pak pokračujte pravým východem do skriptoria. Zde si promluvte s mladým rytířem
Philipem. Pokračujte jediným otevřeným východem do místnosti se studnou.
Tou sestupte do podzemí a nechte se bacit rytířem. Pokud jste hru hráli přesně
podle návodu , tak budete zachráněni a ocitnete se v knihovně. Zde si
promluvte se svým zachráncem. Jen se mu nezmiňujte o své pušce- při
experimentu by vás nechtěně zastřelil. Tato situace má ještě jedno řešení-
jakmile vás v podzemí spatří nerudně naladění rytíř,tak vylezte po žebříku
zpět do místnosti se studnou. Chvilku počkejte a vlezte zpět do podzemí,
rytíř zde už nebude. Neprodleně se vydejte chodbami do knihovny. V knihovně
si pomocí naslouchacího zařízení poslechněte rozhovor. Roztáhněte oponu
u jakési promítačky a nastavením volného zrcadla můžete rozhlédnou tři
různé videosekvence. Poté seberte klíč LIBRARY KEJ) a knihu VISION BOOK).
Opust´te knihovnu a jděte chodbou do malé cely. Zde se na zemi válí psací
brk BROKEN QUILL). Poslední místností v tomto systému chodeb je kruhová místnost
ve které vás čeká Edgar. Ihned se mu představte jako Philipův přítel a
on vás požádá o pomoc - potřebujete přinést bednu, jež se nachází na
lodi. Až Edgar odejde, otevře všechny bedničky a sebere kalamář INKWELL).
sošku PAGAN OBJECT), klíč PHILIP S KEY) a shnilou kukuřičnou pochoutku
MOULDY CORNMEAL). Vrat´te se do skriptoria a odemkněte mříž pomocí PHILIP
S KEY. Sejděte po točitých schodech a dveře odemkněte pomocí LIBRARY KEY.
V doku pod mostem stiskněte páku, která otevře dveře mezi dokem a místností
s jeřábem. Vejděte krátkou jeskyňkou do místnosti s templářem a
promluvte s ním (1,1). Odsuňte závoru a po schodišti se vraťte do místnosti
s jeřábem. Nasedněte do vozíku a stiskněte pravou páku a pak prostřední.
Až dorazíte k lodi tak stiskněte pravou páku a přejděte na loď, kde si na
přídi promluvte s oběšencem. Sejděte do podpalubí a seberte lahvičku AQUA
FORTIS. V sudu je klika SHIP LEVER. Vraťte se na loď a pomocí dvou ovládacích
pák přesuňte bednu z podpalubí k vozítku. Nastupte do něj a stiskněte
pravou páku a pak levou páku. Na prostřední páku použijte AQUA FORTIS a
také ji stiskněte. Až dojedete do místnosti s jeřábem, tak opět stiskněte
pravou páku a promluvte si s Edgarem. Známým postupem přesuňte bednu pomocí
jeřábu k ústí pily a tu uveďte v chod. Až Edgar zjistí, že je bedna prázdná,
utečte. Jděte opět dolů a slezte do propustí. Otevřete dveře a až dovnitř
vpluje monstrum, tak otočte kohoutkem. Vylezte ven posledním neprozkoumaným východem
v doku k malé loďce. V loďce seberte trubku HOSE a hned ji použijte na
kovovou objímku na zádi a zatáhněte za páku. Po přistání jděte jediným
východem do alchymistické laboratoře. Zde si opravdu důkladně promluvte s
Philipem. Až odejde, ze stolu seberte knihu SCORCHED BOOK a několik lahviček
DECOCTION OF MOOM, EARTHS BLOOD a AQUA FORTIS. Seberte FLASK a použijte ji na
shnilou mrtvolu v rohu a seberte klíče RING OF KEYS. Za destilačním přístrojem
použijte AQUA FORTIS na druhý templářský štít SHIELD II a seberte jej.
Pomocí RING OF KEYS si odemkněte dveře a projděte do dalšího systému
chodeb. Zde se nechte opět bacit strážcem. Procitnete v kleci, ze které se
dostanete tak, že přemluvíte německého vojáka Jacka, aby vás pustil(1,1).
Jděte do jeho komůrky a důkladně si s ním pohovořte. Jděte do cely, zde
seberte vosk WAX, desku PLAGUE a válec do mechanických varhan PIANOLA ROLL.
Pak sejděte do kostela. Zde si promluvte s rozjímajícím rytířem
(3,3,2,2,2,1). Do sloupu vpravo od oltáře vložte PIANOLA ROLL. Jděte do
planetária a vložte SHIELD II do připraveného otvoru. Vraťte se do kostela
a v místě oltáře se propadněte do dalšího podzemního komplexu. Jděte směrem
k místnosti s dinosaurem a seberte kovovou tyčku PIN. Jděte přibližně na místo
odkud jste se propadli z kostela a vylezte po žebříku nahoru do malé komůrky.
Zde použijte PIN na malou krychličku na stěně u žebříku. Seberte pytel
mouky FLOUR. Slezte dolů a mlýnské kolo strčte směrem k místnosti s
dinosaurem. Vylezte opět po žebříku a jděte do kuchyně. Můžete odprásknout
Mammaliana. Otevřete pec, stiskněte tlačítko na jejím boku a otevřete
formu. Do formiček označených jako Spear Motif, Lion Motif a Feathered Motif
nasypte mouku FLOUR. Zavřete formu, stiskněte tlačítko na boku pece a zapřete
dvířka. Pak opět dvířka otevřete, stiskněte tlačítko na boku pece, otevřete
formu a vyjměte upečené sušenky (TALLUM WAFER, MAIK WAFER, TOBIAS WAFER).
Odejděte z kuchyně do místnosti s hodinami. Zde se budete muset spolehnout na
sebe. Za pomocí pák a uhýbání do bočních uliček projděte hodinami až
na druhou stranu. Pákou zresetujte stav hodin a vydejte se naprosto stejnou
cestou zpět. Hned v první uličce napravo nezapomeňte sebrat nárameník z
brnění SHOULDER. Nyní se vydejte do Cobwebovy (Philipovy) komůrky. Zde se v
jedné z květin skrývá jílec meče HILT. Jděte do místnosti s dinosaurem a
nastupte do výtahu, vyjeďte dvě patra a vlezte do Gefryeovy pracovny.
Duchovi, který se objeví, odpovídejte (1,2,1,1). Do obrovských dveří s
motivem úst pak vpravte všechny sušenky co jste upekli. Zatlačte na sochu a
seberte klíč ORNATE KEY. Vydejte se do kuchyně a maličkým výtahem sjeďte
do spižírny, v jednom z visících kusů masa je ukryt třetí štít SHIELD
III. Jděte do katedrály a chvilku se hoňte s dinosaurem. Až toho budete mít
dost, tak jděte do hrobky. Zde se umístěte za mříž a čekejte až
dinosaurus propadne stropem. Pozor, dinosaurus propadne teprve tehdy, když
budete stát za mříží těsně před vytesaným portrétem rytíře. Vraťte
se do katedrály a vlezte do centrální místnůstky s varhanním manuálem.
Zde uvolněte, jenž přidržuje řetěz na spouštění píšťal. Vylezte ven
do katedrály a seberte tyč BRASS LEVER. Vyšplhejte na vrchol zvonice a SHIELD
III vložte do jeho kamenného obrazu. Seberte SHIELD III a jděte do planetária
a vložte SHIELD III do otvoru v zemi. Jděte do místnosti s modely. Naproti
dveřím visí kamenný štít. V něm se nachází maličká klíčová dírka
KEYHOLE. Na tu použijte ORNATE KEY. Místnost se celá otočí a objeví se
modely některých Aeterniských místností. V modelech si především otevřete
všechny dveře a zaplavte nižší patra zvonice. Přes zvonici se vydejte do
katedrály a vejděte do varhaníkovy komůrky. Ze stolu seberte klíč
MEDALLION KEY a z krabičky vyndejte brož BROOCH. Sejděte do místnosti s mlýnským
kolem a stiskem páčky jej zastavte. Vyjděte zpět do varhaníkovy komůrky a
na páku čouhající ze země použijte BRASS LEVER a stiskněte ji. Jděte opět
dolů a spusťte kolo. Vraťte se do chrámové lodě a zjistíte, že se
odsunula čelní deska s erby. Jděte na toto odkryté místo, odsuňte kamennou
desku a slezte do podzemí. Obejděte spícího dinosaura, nadzvedněte mříž
a zajistěte ji páčkou. Seberte čtvrtý štít SHIELD IV a trochu poškádlete
vašeho rozpůleného předchůdce. Pokračujte do další místnosti.
Gefryeova cesta
Sjeďte ledovou skluzavkou do místnosti
plné jedovatého plynu. Pomocí kompasu se dejte na severozápadní konec místnosti.
Odstraňte ledový nános ze dveří, proběhněte přes ně a zahněte doprava
po schodech do Malikovy pracovny. Zde postupně zatáhněte za pravou, pak prostřední
a nakonec za levou páku. Vyhněte se oživlé fosílii a vejděte do tajného
otvoru objevivšího se v knihovně. Než se fosílie utopí u zvonice, seberte
kamenné pouzdro FOLIO FOLDER a Malikovy záznamy MALIK NOTES. Odeberte se ke
zvonici. Vylezte na její vrchol a prolezte kamenným obrazem štítu. Ocitnete
se v místnosti s modely. Zde použijte SHIELD IV na kamenný štít. Jděte do
planetária. Zde si stoupněte na kamenný výstupek a vložte SHIELD IV do
otvoru v zemi. Až se objeví otvor v zemi, seberte dýku KNIFE a sejděte dolů.
Zde se černým otvorem propadněte do místnosti s grálem. Prohlédněte si
strop a zjistěte nad kterou dlažkou se ve stropě nachází krychlový otvor.
Seberte grál GRAIL a urychleně se běžte postavit na dříve vyhlédnutou dlažku
( je o něco vyšší než ostatní dlaždice ). Až sjede strop, projděte dveřmi
a nechte se vyvézt ke zvonici. Jděte do místnosti s mlýnským kolem. To
zastavte a přejděte do místnosti s mumií. Jedovatý plyn rychle vyvětrá,
stačí jenom opustit místnost a zase se vrátit. Mumii seberte prsten. Vraťte
se do hrobky a za mříží použijte na oraz rytíře RING, HILT, KNIFE a
SHOULDER. Vlevo od této podobizny se otevře malá skříňka, kde jsou
dokumenty vyjasňující tento případ. Nyní bude v katedrále otevřen
poslední východ. Ocitnete se v malém bludišti. Shlédněte souboj a pak
pokračujte chodbou. Na první odbočce zahněte doleva. Shlédněte další
souboj. Na dveře použijte GRAIL......E N D E
Tobiasova cesta
Přijdete do maličkého bludiště,
které projdete raz dva do zatopené jeskyně, kterou již znáte. Počkejte až
k vám připlave zesnulý dinosaurus, přejděte po něm na trám před vámi a
pak místnost opusťte skluzavkou vedoucí do kuchyně, ne průchodem do
Gefreyovy dílny. Z kuchyně se už známým způsobem odeberte přes zásobárnu
masa a Gefreyovu pracovnu ke zvonici.
Jiné získání prvního štítu
Ve studni u místnosti s jeřábem
nastavte pravou železnou rouru pod levou tak, že levá roura bude zasunuta do
prostředního a pravá do předposledního otvoru shora. Pokud vše probíhalo
tak jak má, uslyšíte zvuk tekoucí vody. V lázních můžete projít pravým
z rozbitých zrcadel. V zrcadlově téměř stejné místnosti jste předchozí
manipulací s rourami vypustili bazének u levé stěny. Na jeho dně najdete
optickou čočku PRISM, kterou vložíte do kamenné knihy čouhající z malé
fontánky uprostřed místnosti. Fontánka vyjede o něco výš a vytlačí ze
sebe maličké kukátko. Vystupte na balisádu rozprostírající se v této místnosti
nad zrcadly, seberte ze země dvě části malby a spolu s částí malby
TAPESTRY PIECE, kterou jste našli na začátku hry v dolech, složte na stěně
kompletní malbu. Až bude malba kompletní, vaše helma vám to ohlásí. Sejděte
dolů, postavte se před pozměněnou fontánku uprostřed místnosti tak, aby
jste stáli čelem k balisádě a podívejte se do kukátka, které z fontánky
vyjelo. Uvidíte zprávu od archanděla Azraela a zároveň se po vaší levici
otevře část stěny, ve které je ukryt druhý SHIELD I.
Jiné získání druhého štítu.
Před kruhovou místností ve
které potkáte Edgara, je malé zamřížované okénko, které můžete otevřít
pomocí SHIP LEVER, kterou jste sebrali z lodi. Nic vám nebrání sebrat SHIELD
II.
Jiný útěk z Aeternisu
Z kruhové místnosti s mumií
se odeberte vzhůru do malého pokojíčku. V jeho horní části vložte svatý
grál do výklenku ve zdi a vzniklým otvorem prolezte do jednoduchého shluku
chodeb. Chodbami dojděte k východu, který opět otevřete použitím grálu.
V další místnosti už jen opět přitisknete grál k symbolu na dveřích,
dveře otevřete a jste venku.
|