Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
King pin - Life of Crime - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
King pin - Life of Crime
Kingpin je hra, kde kromě svých hbitých
reflexů uplatníte i svoji mysl. Poněvadž různé úkoly vám mohou pěkně zamotat hlavu, rozhodli jsem se vám
trochu pomoci. Návod je napsán dvojím způsobem, pro dvě různé kasty hráčů:
1) Pro tzv. mistry brokovnice, jejichž kojeneckým mlékem se stal
Wolfenstein a místo vtipné kaše jim byl servírován Doom. Pro ty, kteří pubertu prodělali s motorovou pilou
v ruce a ničením tisícovek vědomostmi páchnoucích učitelů a profesorů, místo aby se
honili venku za holkami nebo fotbalovým míčem.
2) A pak pro ty, kterým po tváři akčních 3D akcí teče ještě mlíko
po bradě. Těm, kteří nejsou schopni udělat dvacet kroků, aniž by jim ukazatel zdraví
neukazoval kritickou hodnotu. Těm, kteří nejsou schopni bez cheatů nalézt hledanou věcičku. Zkrátka zoufalce, kteří si při slovech “tajné tlačítko” rvou vlasy na
hlavě a kdoví co ještě …
Ad 1)
Úvodní lokace Skidrow slouží jen k získání dvou základních zbraní –
pistole a brokovnice – a také coil. Lokace Sewers vás dovede do další s názvem The Super. Tady zjistíte,
že musíte sehnat baterii pro váš nový Harley. Ta se nachází v lokaci The
Jesus.
Nikkiho chlapci obsadily Louiovu kancelář a on z ní chce svoje papíry zpět. Za ně vám do péče svěří klíč od chemické továrny (Chem_Plant_Key). V
továrně musíte spustit čerpací pumpu a najít Bridge_Key. V závěrečné lokaci tohoto levelu (Nikki
Blanco) potkáte stejnojmenného “hrdinu” s trochu propečeným smyslem pro humor. Stejně
uteče svým nadupaným bourákem.
Doky mají naprosto jednoduchou koncepci – najít Big Willyho a pomoci mu. Za
odměnu vám dá Shipyard_Key a přidá se k vám na cestě za pomstou. Na lodi (Das Boot) musíte
najít Oil Can a zabít Heilmana – k velké spokojenosti Willyho.
Steeltown - město oceli vás uvítá novým problémem. Musíte najít
Davida, jenž je nucen pracovat ve Steel Processing a vrátit ho jeho sestře Bambi. Podle informací se jedná
o dítě, ale se samopalem to zatraceně umí. Oplátkou k vám za službu uschová
Office_Key.
Vlakem se dostanete až na místo zvané Derailed; zde stačí najít kohoutek (Valve)
a jeho pomocí otevřít si cestu dál. V Dark Passage musíte otevřít dobře
schovanou pákou zábrany na kolejích a jít stále dál.
Pokud jste úspěšně dohráli hry jako Heretic I, II, Hexen I, II nebo alespoň
Quake 2, tak vám další lokace – Trainyards, Depot, Radio City Station, … … až Crystal
Palace East a West – budou činit tolik problémů jako plechovka drtiči odpadků. Už je to jen
chození, skákání, střílení a sem tam zmáčknutí nějaké té páčky, kterou najít je dost
snadné.
Ad 2)
Nejdříve vám zoufalcům poradím několik zásad koupání v krvavé lázni:
Koukejte po větracích šachtách, neboť 90 % jich je nepostradatelných k úspěšnému
zabití Kingpina. Prohledávejte mrtvoly, budete u nich nalézat peníze a za ty si
budete moci dovolit cvičené zabijáky a jinou najmutelnou verbež. Střílejte nepříteli do
hlavy, jde tak rychleji pod drn. Kupte si co nejdříve tlumič, bude se vám hodit. Vždy si nechte peněžní
rezervu ve výši 10 bucksů – výše vstupného do klubů a podobnejch pajzlů. A většinu
postupů do dalších lokacích si zajistíte právě v klubech.
Původně jsem zde chtěl popsat hru krok po kroku, ale pak jsem si uvědomil,
že bych tak podrobným návodem nejspíš nepotěšil ani úplné začátečníky, takže vám popíši
jen situace, kdy musíte někomu něco přinést, sehnat nebo najít zakopaného psa …
The Super – před barem Jax musíte zabít ženskou, neboť její
mrtvola skrývá hodinky. Ty patří chlapíkovi, kterého najdete v baru a ten vám za ně dá Storeroom_Key. S ním
se dostanete přes lokaci Mean Streets až do lokace The Jesus. Tam na vrakovišti starých aut se
skrývá baterie, konkrétně na pravé zadní hromadě aut.
Poisonvile – jděte do klubu Swank a promluvte s Louiem. Chce po vás
svoje papíry, které zůstaly v trezoru v jeho kanceláři, kterou od něj “převzali” Nikkiho chlapci.
Musíte se tedy vypravit do Louie´s Errand, kde musíte nejprve vypnout elektrický proud a pak jít do
kanceláře a tam laskavě požádat párek hrdlořezů o klíč. Tím odemkněte branku v plotu, za kterými
se skrývá trezor. Vraťte se do baru, kde teď můžete najmout machra na kasy (za 50 šustivejch
zeleňoučkejch papírků). S ním se pak vraťte k trezoru a on už ho výbušninou otevře. Loui vás odmění
klíčem od chemické továrny.
Blanco Industries – tady musíte dvěma fůzemi spustit čerpací
pumpu. Ty najdete ve skladu, do kterého se dostanete jedině větrací šachtou. Na místě, kde byla před odčerpáním
voda, leží docela tuhej chlapík. V jeho kapsách najdete klíčem od ovládacího panelu
mostu přes nádrž.
Lizzie´s Problem – opět jděte do baru a na záchodě najdete Big
Willyho s upravenou fasádou. Jeden z jeho kumpánů vám řekne, že mu ukradli holku a dá vám klíč od
Warehouse_Key. S ním se vraťte na začátek lokace k velkým dřevěným vratům. Na lodi vás čeká
mrtvá Willyho holka. Překonejte zvracení a doneste její hlavu Willymu. Svěří vám do péče
Shipyard_Key a vlastní život. Nyní mu musíte dokázat svoje kvality a zabít Heilmana, bude vám nesmírně
vděčný. Ten se skrývá v lodi.
Das Boot – v kajutě Storage vezměte oil can, s nímž otevřete dveře
s nápisem Engine Room. Na konci vás čeká Heilman, přičemž jeho mrtvola skrývá 250 bugsů,
pardon bucksů.
Steeltown – v baru potkáte pohlednou Bambi. Ta po vás chce, abyste jí
přivedli jejího bratra Davida. Vydejte se tedy do lokace Steel Mill, přes kterou se dostanete do Steel
Processing, do lokace s Davidem. Najdete jej takřka na začátku lokace v šatnách. Jenže
cesta zpátky z lokace Steel Mill do Steltownu je zablokována.
Steel Processing – dojděte k ovládacímu panelu a tlačítkem vysuňte
jednu nádobu s rozžhavenou ocelí. Přes ni se dostanete na zadní plošinu. Z ní se pak vydejte k druhému
ovládacímu pultu, dalším tlačítkem se dostanete na balkón do zadu. Pak jen pákou otevřete
dveře Davidovi a s ním se vydejte vpřed. Zablokované dveře obejdete větrací šachtou. Nyní vám
již nebrání v cestě za Bambi nic, krom pár pochopů. Samou vděčností vám Bambi dá Office_Key. Následuje
vcelku
jednoduchá část Steeltownu. Dojděte nakonec, nahoře na přechodu jsou sudy.
Využijte tedy jejich výbušnosti, dostanete tak přechod dolů.
Derailed – poslední vagón uvolněte kotoučem, neb vám proklestí
cestu dál. Vzadu vezměte kohoutek (valve) a vraťte se na začátek. Tunelem se dostanete do stoky, vylezte
nahoru, použijte kohoutek, slezte dolů a pokračujte.
Dark Passage – jděte po kolejích úplně nakonec, až uvidíte zátarasy.
Skočte přes zábradlí do vody a doplavte až k tunelu. Tam se na vás usmívá páka, která zátarasy
otevře.
Trainyards – Vylezte po žebříku nahoru do ovládacího střediska,
kde přehoďte páku. Po uvolněné plošině přeskákejte dozadu. Na nádraží přeskákejte po vagónech až ke
dveřím. Dostanete se ke dvěma vagónům, přičemž jeden s bočním žebříkem odpojte. Za vratama
pohybujte pákami tak dlouho, dokud nebude jeden z háků pod dírou ve stropě. Pak si po něm vyšplhejte
pro fůzi.
Depot – pákou v kontrolním středisku posuňte poslední vlak, uvolní
se tunel, kterým jděte dál vstříc svému osudu nebo smrti.
Další lokace již popisovat nebudu, neboť tu již žádné chytáky nejsou.
Navíc bych tím popsal více místa než doposud. Následujících sedm lokací už jen chodíte a přehazujete
různé páky, které jsou vcelku lehce přístupné. Každá z těchto lokací by vám neměla zabrat více
než hodinu (v závislosti na obtížnosti) vašeho žití. Musíte být jen pozorní a všechno projít,
nevynechat byť jen jediné zákoutí, jediný balkón. Maximálně vám ještě řeknu, že přístupový lístek
k Central Towers získáte v místním baru za 50 bucksů od pochybnýho chlápka jménem Scalper. Nakonec
ještě jedno malý doporučení: Snažte se raději oddělat Kingpina než jeho sladkou Mary, je
desetkrát lehčí oběť a navíc je závěr stejnej. Takhle budete mít svoje konto o jednu mrtvolu bohatší.
|