Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Konung 2: Blood of Titans
Toto není přesný návod, jenom postřehy ze hry. Takže kdo čeká styl 3 kroky vpravo a otočit bude asi
zklamán. Jenom malá, ale co to plácám, VELKÁ rada. Jestli vlastníte originál v české verzi, tak si nedávejte patch na hru.
Jinak dopadnete asi takhle: tady jsem vložil moje příspěvky ze zákysníku Abecedy her :
- Ti šikulové tam dali na
patch ochranu Starforce. Můžeš sice patch spustit a nainstalovat, JENŽE
současně se ti do PC nastěhuje ta slavná ochrana a můžu ti sdělit, že
jsem měl co dělat dostat ji pryč. Když ji odstraníš, tak nezbývá než
znovu nainstalovat hru v původním nestabilním stavu. Jediná rada proti
miznutí je save a save a save. Hlavně se vyhýbej vojákům, kteří chodí
po mapě. Jak se trefíš na stejný čtverec jak jsou oni, jde hra do kopru
a nezbývá než si nahrát poslední funkční save. Já jí sice dohrál
ale ty nervy nikomu nepřeju.
- Když najedu na tu stránku
novosti a chci stáhnout patch, tak mě to hodí na stránku fajly, kde se dá
stáhnout jenom patch verze 1.05, žádný jiný. Tak jsem ho stáhnul,
nainstaloval do hry, kde se přepisují nějaké soubory. Pak chci spustit
hru a tam se objeví Starforce, což je kontrola originálnosti CD. Odklepnu
ano a napíše mi to vlož originální CD. Což podle mě znamená, že
origoš nemám. Takže 2 možnosti. Cenega prodává falsifikáty nebo to
nepoznává českou lokaci. Pak jsem to zkoušel podle tvé rady
odinstalovat hru a znovu nainstalovat. Jenže tím se opět přepíšou
soubory a tím to není patchované. Takže jsem zase na začátku. Sehnal
jsem si i odinstalováni Starforce, jenže to taky nepomáhá. Odstraní se
sice ze systému ale taky odstraní ten patch. Zkoušel jsem přepisovat
jednotlivé soubory a zjistil jsem, že Starforce je ve spouštěcím exe. Už
si opravdu nevím rady. Jestli máš nějaký nápad, poradíš? Hrál jsem
Konung 1 a ten mě docela chytl. V dvojce mi to připadá ještě lepší,
kdyby nebyly ty chyby.
- Nejprve si zvolte postavu
podle svého. Vlastnosti postavy jsou předem dané a dále máte možnost přidat
si volné body k vlastnostem. Doporučuji si přidat k znalostem a
inteligenci. Pak máte možnost rozvíjet další vlastnosti mnohem více při
přestupu na vyšší level. S body přidanými při vyšším levelu
šetřete. Nic tak nenaštve, jako když najdete třeba dobrou zbroj a nemůžete
jí použít, protože vám chybí jeden potřebný bod. Proto nešetřit
penězi na nákup svitků a dalšího, co zvýší vlastnost. Když budete mít
vládu nad vesnicemi, bude dost peněz z daní.
- Možnost nákupu u
obchodníků. Než s obchodníkem promluvíte, tak dejte save. Když se
vám nabídka nebude hodit, load a obchodník má jinou nabídku. Stejně
tak po nákupu save. Pak load a další nákup, který se opět mění.
- Nejprve doporučuji
kupovat svitky Obchodní úmluva. Sice hodně drahé, jenže po jejich použití se
zvýší obchod o 10 a ostatní nákupy jsou o hodně levnější. Nejlepší
je mít vlastnost obchod na 100. Jinak tato vlastnost roste obchodováním,
kdy za obchod za 1000 zlatých se zvýší o 1. Další svitek je Hippokratovo
dílo, který roste vlastnost léčení o 10. Léčení rovněž roste léčením
sebe nebo spolubojovníků. Pak je svitek Plány
pyramid , ten je na zvyšování dovednosti zednictví o 10. Ta je potřeba
k opravení chaty kouzelníka Dolního tábora, jinak se s vámi
nebaví. Velikost zednictví musí být na 50. Pak je svitek Kovářství , ten zvyšuje možnost opravy zbraní a zbroje o 5.
Kovářství se rovněž zvyšuje opravování vlastních zbraní a zbroje o
1. Když je schopnost kovářství malá, věci se sice opraví ale zmenší
se jim pevnost. Proto je dobrý brusný
kotouč. Ten se dá použít na ruční zbraň k opravě. Na luky a
zbroj nefunguje. Další PRVOŘADÁ věc,
kterou si kupte je louč. Ta při
použití objeví skryté poklady na celé mapě, kde právě jste a NEZNIČÍ
se. Stejný efekt má magické
zrcadlo, jenže to je jen na jedno použití, takže docela drahá záležitost.
Obchodník prodává různé runy,
které zvyšují vlastnosti věcí. Jenže aby to stálo za to, musíte mít
vysokou vlastnost Magie. Čím menší, tím větší možnost zničení
runy a vlastnost ani nestojí za to. Při magii 100 přidává 6 k vlastnosti
předmětu podle druhu runy. Občas
obchodník má vojevodův pohár, který
zvyšuje charisma o 10. Na charisma je závislý počet členů vaší
party. Další dobrá a relativně
levná věc je sokolí pařát,
ten při použití zvedne sílu o 3 body. Bobule
třetího oka je sice drahá, ale zvedne rozpoznávání magických předmětů
o 10. Rozhodně levnější než rozpoznávání u kouzelníků. Pak
existuje jablko vědění, přidává expy ale docela málo za tu cenu.
Perfektní drobnost je měsíční
syn, když je v inventáři, permanentně ubírá váhu věcí o
10,00. Taky tomu odpovídá cena. Obchodník
prodává ještě další věci, ale ty jsem nepoužíval. Třeba píšťalka
je na odehnání duchů, jenže kdo je má potom po lese honit. Lepší je
hned zabít. Starodávná archa přidá
+ 10 charisma a + 10 inteligence.
- Zapomněl jsem napsat,
jak se věci vlastně používají. V inventáři klikněte na svitky
levým myšátkem, svitek zmizí a zvýší se vlastnost. Stejně funguje většina
věcí s tím rozdílem, že v inventáři zůstane pro další
použití. Další používání je možné v okénku vlevo nad řadou
okének s věcmi. Do tohoto okénka dáte jednu věc a přidáte k další.
Tím se věci spojí. Tak se používá brusný kotouč a meč nebo sekera
na opravu, prázdná lahvička a surovina, případně plné lahvičky na míchaní
lektvarů.
- Dostal jsem se k lektvarům. Maximální síla lektvaru je
15,00. Když spojíte dvě lahvičky se stejným lektvarem, síla lektvaru bude
součtem síly obou lahviček. Když spojíte dva různé lektvary podle následující
tabulky, v inventáři se objeví výsledný lektvar a prázdná lahvička.
Stejně se objeví prázdná lahvička po vypotřebování lektvaru. Nekupujte
zbytečně prázdné lahvičky, zabírají místo. Když si popovídáte s kouzelníkem,
řekne za peníze možnost míchání
a to se vám objeví v deníku. Abych vám ušetřil, tak tady je možnost
míchání:
- Lahvička + bílý kořen (červené bobule) = léčivý lektvar
- Lahvička + oříšek = olej
- Lahvička + jedová šipka = jed
- Léčivý lektvar + olej = kořalka (span)
- Léčivý lektvar + jed = protijed
- Jed + olej = čistá slza
- Jed + kořalka = modrý nápoj – zvyšuje expy, na čas sníží sílu
- Další užitečná vlastnost je rozpoznávání. Buď jí máte dost vysokou sami, když vám to napíše,
že jsem nalezli neznámou věc, musíte za vydřiduchem kouzelníkem, který na
poplatek identifikuje. Když už za ním musíte, dejte neidentifikované věci
jedné postavě , poplatek je menší.
Kouzelníci:
Z Dolního tábora chce opravit chatu, bez toho se s vámi nebaví.
Po opravě vám ZDARMA identifikuje věci, obchoduje za zajímavé ceny.
Z Pinesville – radí co s věcmi, obchoduje, dá vám požehnání
(za peníze)
Z Blackwoodu
– chce pero ptáka ohniváka, zadá úkol s tělesným strážcem
princezny. Na téhle mapě je i Bodlic a jeho úkol se sumcem.
Z Lesního
tábora – chata prázdná ale na téhle mapě je pozemek s runami.
Musíte nejdřív koupit dům v Pinesville, ten pak můžete vyměnit s majitelem
pozemku. Zkoušel jsem ho zabít, sice se to povedlo, jenže výměnou za dům
jsem získal mnohem víc expů. Na pozemku jsem použil louč, ale ta mi
fungovala jenom s Helgou, s Alexandrem ne a nevím proč. Takže jsem si
vzal rýč, který jsem našel v nějaké vesnici, dá se i koupit u
obchodníka a pak jsem rýč použil v inventáři a pečlivě jsem celý
pozemek prozkoumal. Hodilo mi to 11 run. Chce to systém a proklikat skutečně
celý pozemek. Pak je tu otrávený Sigma.
Popovídat, přinést protijed, na síle protijedu nezáleží a při vyšším
charisma další postava do party.
Z Fleesville
– kouzelník daruje fíky, ty jsem vyměnil s ptákem ohnivákem za pero.
Na téhle mapě je Olga, proměněná za vlkodlaka. Než
k ní přijdete, pořiďte si čirou slzu. Na síle asi moc nezáleží, já
měl 0,9 účinnost. Když k Olze přijdete, zaútočí na vás a pokud je to v noci,
docela silně. Zabila mě jenom třikrát. Takže předtím save. Když jí udoláte,
promluvte si s mrtvolou !!!!!!!! Pak jí dejte čirou slzu a tím jí vyléčíte.
Kdyby to nedávalo možnost vyléčení, promluvte si o lykantropii s kouzelníkem
z Blackwoodu Pak návrat k Olze.
Když máte dostatečně vysoké charisma, tak se k vám přidá. Nemá
cenu jí dávat zbraně, má vysoký boj beze zbraně a zabití jednou ranou.
Takže jenom nějaké brnění a štít. Jinak kam se hrabe Bruce Lee, v boji
Olga zabíjí v průměru každou pátou ranou pěsti. Za
fígl promluvit s mrtvolou Olgy bych chtěl poděkovat Kedrrovi,
který na to zřejmě jako jediný přišel a podělil
se o to s ostatními v zákysníku Abecedy her.
Z vypáleného
tábořiště – kouzelník je v jeskyni. Za suroviny na lektvary sdělí
životně důležitou informaci. Bacha, když se jde k němu, vylezou ze
země kostlivci, kteří se musí zabít několikrát. Tam se mi osvědčila
Olga, která je v podstatě zabila za chodu.
Úkoly z vesnic:
Když splníte
úkoly, můžete dostat vládnutí ve vesnici i když ne v každé a tím i
zdroj peněz z daní. Je dobré část peněz nechat na vyzbrojení vesničanů,
ti se potom lépe brání. Jenže ve vesnici musí být kovář. Když tam není,
je to na vás, jestli tam necháte přebytečného člena party. Než ho ustanovíte
kovářem, podívejte se, jestli má alespoň jeden bod v kovářství,
jinak neudělá ani klacek z lesa. Jestli má nulu, stačí mu dát kovářský
svitek, ať ho použije. Stejně tak i léčitel. Když je ve vesnici vojevoda,
to je chlapík co stojí u cvičiště, vesničanům se zvyšuje level. Ty které
do vesnice přivedete, můžete dát znovu do party. Věci které měli na sobě
jim zůstanou.
Dolní tábor
- dítě ztratilo hračku. Jděte na mapu s kouzelníkem a použijte
hledání předmětů (louč nebo zrcadlo). Na mapě se objeví pytlik s hračkou.
Vrátit dítěti, přidá expy.
- Akki chce vrátit peníze. Jděte do Lesního tábora, pohrozte
dlužníkovi, ten dá část dluhu, zbytek dejte ze svého. Při vysokém
charisma 50 a víc a trochu strašení mečem zaplatí
celý dluh a dá vám prašule za námahu.
Fleesville
- po vesnici se potuluje Luceslav, promluvte s ním. Spadlo mu
něco na hlavu, asi palcát nějakého loupežníka nebo šiška ze stromu a když
mu slíbíte, že najdete jeho domov, přidá se do party. Sice hloupej, ale
silnej. Domov má v Pinesville, když tam přijdete, opustí vás i s věcmi
co má u sebe, tak bacha na to. Opustí vás jenom v případě, že s ním
v Pinesville promluvíte.
- Když máte dostatečně vysoký skill léčení, tak 70 a víc,
promluvte si s léčitelkou. Ta má problém s druhým léčitelem ve
vesnici. Vyřešte to, toho druhého vyžeňte a máte léčení zdarma + expy.
- Na jihovýchodě vesnice je díra, v ní čeká na popravu
Beloon. Promluvte s ním, musíte stát až u díry. Slibte mu pomoc a pak
se řiďte deníkem. Při konečném pátrání v Pinesville vám ušetřím
čas. Ve vesnici nikdo nic neví, musíte za zdejším kouzelníkem.
Pinesville
- Koupě domu, který je potřeba na výměnu za pozemek, viz
kouzelník z lesního tábora. Musíte mít 3000 zlatých.
Lesní tábor
- V domě u kupce je hošan, kterého přepadli loupežníci.
Za odměnu 1000 zlatých a expy se můžete pokusit loupežníky zabít. Jsou na
mapě západně od tábora. Jenže: je jich hodně, jsou silní a střílí otrávenými
šípy. Vybít se dají, ale s větší partou, protijedem a na vyšším levelu.
Blackwood
- promluvte s Velmirou. Když budete dobře odpovídat, předá
vám vesnici. Za připojení sebe do party chce, aby jste zabili popravčího a
přinesli jí důkaz. O tom popravčím a lokaci, kde se nachází vám řeknou
až na ostrově v přístavu, kam se dostanete lodí. Protože Velmira je dobrá
do party, ušetřím vám čas s hledáním popravčího. Když si otevřete
mapu, je rozdělená na čtverečky. Hledaný čtverec je v třetí řadě
zespodu, pátý zleva. Tam je nějaký chrám a u něj popravčí. V ruce má
otrávenou halapartnu a umí se s ní pěkně ohánět. Co u něj najdete přineste
Velmiře. Stejně se ale nepřidá ke každé postavě, jen k někomu. Když
se nepřidá, dá alespoň obětní dýku.
- V přístavu je loďař, má na prodej loď. Samozřejmě pěkně
drahou. Než si promluvíte, chce to mít obchod na 100, vysoké charisma a pak
se dá smlouvat. Já to ukecal na polovinu ceny. Sice jsem četl, že se dá ošidit
tím, že loď zaplatí nějaký kupec, ale nikdy mi to tuhle možnost nedalo.
Možná to jde za jinou postavu. Peníze
získáte z daní, prodejem kořisti a hlavně doručováním zásilek pro kupce. Než s ním promluvíte,
save, pak promluvit. Zásilka se vyplatí jen 25 kg. Jinak load a znovu
promluvit. S váhou si nedělejte problémy. Když přesáhne vaší
nosnost, tak nemůžete utíkat. Jenom nic nemůžete vzít a tak nic nepokládat.
Vypálené tábořiště
- Asi uprostřed je jeskyně poustevníka. Vlevo nahoře mezi sloupy
je vchod na místo hrobu Michaela. Dole vlevo se dá přejít můstek do bažin.
Kousek od můstku jsou dvě party, které se hádají o kus země. Při vyšším
charisma se dají uklidnit a dohodnou se. Jeden z nich se přidá k vám,
jestli ovšem máte místo v partě a peníze. Nejdřív najmout a pak řešit
spor.
Bažiny u tábořiště
- kromě pár schovaných pokladů je vpravo na břehu lump, který
vás naláká do léčky loupežníků. Okamžitě po přesunu vás napadne pár
dost silných loupežníků, ale nějaká ta výzbroj z mrtvol se vždycky
hodí, že? A výzbroj mají dobrou.
Zbořeniště pohanského chrámu
- ocitnete se UPROSTŘED 6 panovníkových vojáků na 12 levelu a
popravčího s otrávenou halapartnou. Dobrou zábavu. Jak se říká,
hrdinů jsou plné hřbitovy. Takže kdo uteče, samozřejmě pokud to půjde,
tak ten vyhraje. Když se totiž na mapu vrátíte, jste na kraji mapy. Udolat
jednoho vojáka, utéct, vyléčit se a hurá na dalšího. Jako posledního si
nechte popravčího. Nejsilnější postavu vybavte protijedem a léčivými
lektvary a zaútočte s ní. Když se začnou řezat, dejte se do něj
ostatními členy party. Počítač je trouba a první protivník je prvořadý,
takže ostatních si nevšímá. Když dojdou lektvary, stačí obíhat paseku
dokola a ostatní se můžou cvičit v lukostřelbě. Mrtvá těla sice
zmizí po odchodu z mapy, ale zbroj je na zemi v pytlíkách. Než odejdete
úplně jinam, tak to co nepoberete dejte do domku do bedny. Tam to zůstane do
dalšího návratu. Věci které nepotřebujete prodat, je to hodně drahé.
Taky najdete kouzelnou kouli, které vás přenese na Létající ostrov. SCHOVAT
A NEPOUŽÍVAT.
Břeh jezera
Lokace je na
severu mapy u jezera. Kromě obvyklých příšer je tu vor s převozníkem.
Promluvte si a zjistíte, že převozník něco říká o kikimorách. Docela
nepříjemná záležitost. Hází kameny a můžete na ně jenom šípy. Těch
šípů je neskutečná spotřeba. Když dojdou šípy, je možnost ústupu tak,
že si promluvíte s převozníkem a vrátíte se na břeh. Tak jsem to udělal,
nakoupil šípy skoro za všechny peníze, vrátil se k převozníkovi a
ten se sice se mnou bavil, jenže možnost převezení v dialogu chybí.
Jak mi stoupal adrenalin, tak jsem ho bacil po hlavě a najednou to šlo.
Mrtvola převozníka přestala překážet a já mohl na vor. Vybavil jsem partu
na boj a vyrazil. Jenže kikimory co zbyly jsem nenašel a přistál jsem na
Ostrově s dolem
Docela silný
potvory, ale ne pro Olgu. Než jsem s partou zabil 3 ještěry na 14 levelu,
Olga oběhla ten zbytek a umlátila ho. Prostě neskutečný. Ještě jednou díky
Kedrrovi za radu. Asi tak uprostřed mapy je důl. Uvnitř hodně zakopaných pytlíku s runami, použít
louč. V dole zřejmě poprvé narazíte na Lidožravé kytky. Jedovatá
verbež, která má jednu výhodu. Nechodí !!! Takže z dálky ostřelovat
šípy. Nejlepší jsou ohnivé. Ty se vyrobí stejně jako lektvary a to použitím
balíku šípů a oleje. Olej musí mít určitou sílu, jinak to nejde. Když už
jsem u toho, dá se vyrobit dočasně otrávená zbraň použitím zbraně a
jedu. Čím silnější jed, tím déle otrávení vydrží. Když jdete na
kontakt, je potřeba protijed, ten ale použijte až po zabití kytky, protože
otráví každým kousnutím. Je třeba hlídat zdraví bojovníků. Když to
vymlátíte, jděte na jih dolu, je tam pokračování do podzemního
pohanského chrámu. Uvnitř obvyklá chátra a jako třešnička na dortu
je na zemi pytlík a v něm kouzelná
lahvička, sebrat a neztratit.
Přímořský tábor
Objeví se na
mapě po zadání úkolu vysloužilého bojovníka z Lesního tábora, který
chce pozdravovat syna. Do Přímořského tábora se dostanete jenom lodí. Až
tam pojedete, nezapomenout na fyziku. Loď nemůže jet přímo tam, kde překáží
v cestě břeh. Hezky objet.
- po přistání promluvit se starostou – stěžuje si na prokletí
vesnice. Tam mě dostala jeho hlavní stížnost, že mají kyselé pivo a neví,
jak přežijou zimu. Asi notorik. Když úkol vyřešíte, vesnice je vaše.
- Další úkol zadá Gunhilda, vnučka kormidelníka. Odměna je
mapa ostrova. Kormidelníka najdete v kobce. Cesta do ní je Vchodem
do sklepení.
- Promluvte si s kovářem na téma jeho děda. Další člen party,
který opravuje zbraně.
Byzantské tržiště
Další osada
na tomhle ostrově.
- Teofil zadá úkol s Hrolfem. Ten je v Přímořském táboře.
Po splnění vám Teofil prodá spoustu kouzelných předmětů.
- Nestor hledá knihu.
- V díře je hejsek Focus, má dluhy. Když mu dáte peníze,
dá vám tip na obchod. Pak se k vám
na čas připojí, než se obchod uskuteční celý. Po ukončení úkolu vás
opustí i s věcmi, takže všechno mu včas sebrat.
- Maxim – po promluvě se může připojit do party.
Panovníkův vojenský tábor
Je třeba vybít
vojáky. Finta na to je celkem jednoduchá. Do tábora se vchází po můstku a
otvorem v plotě. Nejsilnější postavu postavte do otvoru, nacpěte jí
inventář lektvary a jeden dobře mířený šíp na nejbližšího vojáka.
Pak vyměnit zbraň a stát pořád v otvoru. Ostatní vybavit množstvím
šípů a rozestavit u můstku. Nepřátelé na vás útočí po jednom, protože
nemůžou projít dírou v plotě. Taktika sice trochu zbabělá, ale
velice účinná. Do díry jsem postavil Olgu a tak ani spotřeba šípů nebyla
tak velká a boj netrval dlouho.
Když jsou
VOJÁCI vybití, zastavte boj. U kovárny je pár vikingů. Stojí a nic nedělají. Promluvte si s kovářem,
donuťte ho zničit plány na válečný stroj. Když ho naštvete, zaútočí
na vás vikingové. Takže save a load. Pak
nezapomeňte vlézt do stanů a sebrat věci. Z vojáků je toho taky dost.
Pár věcí si schovejte pro další bojovníky.
Mirkwood
- Blud v kovárně shání nějaké věci. Zkuste mu pomoct. Při
předání věcí se dá vhodným vydíráním získat 1000,- navíc.
- Kovář jako na potvoru nic nemá, protože došla ruda.
- Dozvíte se o únosu kouzelníka.
Jižně
od Mirkwoodu jsou příšery + bažinný ghůl co zabral důl na rudu. S ghůlem
si nejdřív promluvte po dobrém, dá vám prašule a za odměnu ho zabte. Kovář
za to dá 1500,-.
U chaty
kouzelníka pár zbojníků co unesli kouzelníka s velitelem na 20 levelu,
takže žádná sranda. Problém je jen v tom, že musíte propustit celou
partu a nenechat si u sebe zbraně. Tím nemyslím vyhodit je úplně ale jenom
jim říct, aby počkali. Jenom pozor, Olga se už neobjeví , asi se urazila.
Tenhle úkol si nechte jako poslední, protože přijdete o nejschopnějšího
bojovníka. Další fígl jsem zjistil po nepříjemné zkušenosti. Při plnění
tohohle úkolu si promluvíte s vůdcem zbojníků. Ten sice nechá kouzelníka,
jenže celá ta parta utíká za vámi do vesnice. Tam začnou bojovat všichni
a když necháte odpočívat své bojovníky v Mirkwoodu, ti joudové na vás
můžou zaútočit, což se mi stalo. Jste beze zbraní, takže výsledek je
jasný. Nakonec jsem nechal celou partu v jiné vesnici, zbraně jsem si
dal do bedny v Mirkwoodu a řídil se heslem kdo uteče, vyhraje. Vesnice
se zatím vylidnila a já si potom v klidu sesbíral věci z mrtvol .
Jihozápadně
od Mirkwoodu je pohanské pohřebiště
s nezbytnými příšerami a vlezlými kostlivci. Vybít ještě před
propuštěním Olgy. Pak když vysvobodíte kouzelníka, máte obětní dýku a
kouzelnou lahvičku, kouzelník s vámi dojde na obětiště uprostřed
a vyrobí nezbytnou věc na poražení panovníka.
Na dalším
ostrově je
Freesville
V jedné
chatě je falešný učeň kouzelníka, usvědčit a vyhnat z vesnice. V další
chatě Konstantine, ten a vámi nechce mluvit a když jste vlezlí, zaútočí a
s ním celá vesnice. Jak ho přinutit spolupracovat jsem nezjistil. Třeba
to jde s jinou postavou. Úkol starosty je zbavit vesnici loupeživého
hraběte, to je parta vpravo nahoře na mapě. Než k nim jdete, tak save,
protože jsou na 20 levelu a při přiblížení okamžitě zaútočí.
Likvidace a vesnice je vaše. Pak stojí za to zajít na východ mapy a pokračovat
do
Řeka Freesville
Na břehu
stojí rybář Istok a mele něco o rybách, že jich je málo. No bodejť ne,
když je žerou kikimory, co jsou v řece vpravo nahoře. POZOR, nepoužívat hromadný útok klávesou A, nebo parta zaútočí i
na rybáře !!!Vybít kikimory a jako odměnu vyzvednout od rybáře návnadu
na sumce. Že by sumec, co o něm povídal Bodlik z Blackwoodu. Asi jo a
tak hurá za Bodlikem. Než si promluvíte, nutné
save. Taky se může stát, že sumec potrhá sítě a máte co? Nic. Když
ho chytnete, dostanete na výběr odměnu. Pečlivě vybírejte, nabídka se
neopakuje. (třeba já si vybral + 50 obratnost, to se to potom ohání mečem a
dá se hodně přidat i smrtící úder).
Nebesov
Stojí tam
dva obchodníci, každý na jiném konci vesnice. Vtipným vyptáváním získáte
meč hrdinů za 1000,- a šikovným vydíráním peníze zpět.
Taky tam postává
chlápek, co prohrál svůj dům. Když mu ho pomůžete získat zpět, máte
dalšího do party.
V severovýchodním
rohu mapy je vchod do jeskyně s příslušně otravnými kostlivci. Když
to projdete až na konec, najdete prokletého ducha. Slibte mu pomoc, pak ve
vesnici s každým promluvte a můžete vesnici získat. Pak jděte k duchovi
si popovídat. Odměna jsou expy a mapa.
Na jižním
konci mapy Nebesova je pokračování, kde najdete skřeta z úkolu Prokletý
duch. Dále tam postávají nějací jehovisti nebo tak něco a chystají se upálit
dalšího člena vaší party. Než se k vám přidá, musíte ho ovšem
osvobodit.
Když máte
splněné všechny úkoly, hlavně ten s kouzelníkem z Mirkwoodu,
nakupte si SPOUSTU šípů a léčivých
lektvarů. Taky není od věci protijed. Zbytek prodejte, nebudete to potřebovat.
Pak teprve použijte kouzelnou kouli. Přemístí
vás na
Létající panovníkův ostrov
Proberte
truhlice ve zbrojnici, přihlížející
voják sice bude mít námitky, ale určitě ne dlouho -). Další cesta vede do
Bludiště smrti. Ono se tak
nejmenuje zbytečně. Kromě běžných potvor a spousty kostlivců jsou zde
lidožravé kytky. Na obyčejné potvory používejte ruční zbraně a na kytky
šípy. Tady teprve uvidíte spotřebu šípů. Kytky musíte zničit všechny,
jinak se nedostanete dál. Po jejich likvidaci a řádné přípravě (rozdělení
zbylých lektvarů, šípů, opravě zbraní a SAVE) projděte do panovníkovy
komnaty. On tu ten zloduch není sám a level mají všichni taky dost vysoký.
Chvíli si s vámi povídá a pak už je jen boj. Když ho zabijete, uvidíte
závěrečné video a můžete to zkusit s další postavou nebo si
zklidnit nervy po spoustě problémů s hratelností. Můj případ byl panák
becherovky, ale mám už na to věk.
Jirka.
P.S. Tenhle návod
jsem hrál s Helgou.
P.P.S. Na závěr
pár postřehů:
- v okamžiku,
kdy naskočí na obrazovku zpráva o útoku, odražení nebo obsazení jakékoliv
vesnice panovníkovými vojáky, UKONČIT HRU a nahrát poslední save. Tahle hláška totiž přestěhuje
obyvatele jedné vesnice do jiné, a nedá se s tím nic dělat. To
jsem ovšem zjistil až po dvou přeinstalování hry při psaní tohoto návodu
!!!
- z téhož
důvodu nemá cenu dávat část daní na vyzbrojení vesničanů, to má možná
význam v normálně fungující hře. Takhle si ušetříte dost peněz.
- jak
uvidím cokoliv jedovatého a nemám protijed, utíkám jak o život, o který
skutečně přijdu.
- když chci
mít velkou partu, zvyšuji charisma
- s každým
ve vesnici si promluvím, nic mě to nestojí a občas se to vyplatí. Před
každou promluvou SAVE, nikdy nevím jestli zvolím vhodnou formu odpovědi a
nabídka se neopakuje.
Návod je napsán pro stránky Abecedy her.
|