Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Hitman 4: Blood Money
Úvod do hry.
V novém pokračování akční simulace nájemného vraha
se situace značně přiostřuje. Jednotliví spolupracovníci agentury ICA, se
kterou si Agent 47 sjednává práci, jsou systematicky odrovnáváni, takže to
vypadá, že se na vaší obrazovce objevil nějaký nový, silný a nebezpečný
protivník. Váš hrdina jede podle dosud zajetých kolejí, ale jen do doby,
kdy náhle a zcela nečekaně s ICA ztrácí kontakt. V ten moment vám bude
jasné, že jste to právě vy, kteří jste dalším cílem tajemné
konkurence. Odcestujete proto do Ameriky, kde se začnete připravovat na velký
masakr. Peníze v hotovosti, ke kterým se coby Agent 47 dostanete, mohou výrazně
ovlivnit celý váš postup hrou. Záležet bude pouze na tom, jak je využijete
a jaké zbraně za ně pořídíte, což zaručí unikátní zážitek pro každého
hráče. Zajímavou novinkou je možnost strkat do lidí či věcí a shazovat
je tak třeba z balkónů, nebo přehazovat je přes zábradlí. Za peníze,
ke kterým se ve hře dostanete, si nebudete moci dokupovat jen zbraně a
vybavení jako v jiných hrách, ale půjde jimi třeba také uplatit policie
nebo zaručit, aby klíčový svědek případu tiše mlčel. Holohlavého muže
s vytetovaným čárovým kódem na zátylku, nosícího zásadně oblek od
Armaniho, zajisté netřeba představovat. Nejnovější díl s podtitulem Blood
Money se nese v podstatě v identickém duchu, jako díly předchozí. Hitman:
Blood Money je totiž „past-gen“ hra každým coulem. Co musíme novému
Hitmanovi přičíst k dobru, je perfektní design levelů. Po spuštění hry
se objeví známé menu, tolik typické pro celou sérii Hitman, doprovázené nádhernou
orchestrální hudbou. Po spuštění nové hry vás nejdříve čeká volba obtížnosti.
Záleží jen a pouze na vás, zda si vyberete tu nejlehčí, s neomezenou možností
ukládání hry a se spoustou automatických funkcí, či zda raději dáte přednost
obtížnosti maximální, pro kterou je nutný značně obtížnější postup
hrou. Nemusíte se však bát, že by se i z nejlehčího obtížnostního režimu
stala jednoduchá zábava. Možnost hru uložit kdykoliv sice dělá Blood Money
přístupnější nováčkům, ale díky vymazání veškerých pozic z průběhu
mise po vypnutí konzole se hra nemění v primitivní frašku.
První mise plní roli nenuceného tutoriálu, ve kterém
se dozvíte vše důležité o ovládacích prvcích, možnostech hry a osvojíte
si vše potřebné. Samotná hra je na první pohled totožná s předchozím
Contracts a v podstatě se všemi ostatními díly. (obr.Úvod)
Opět je možnost zvolit si úhel kamery, pohled z první osoby sice umožní
pohled na zbraň a chodidla, ale vždy při jakékoliv složitější aktivitě
typu škrcení nepřátel či vylézání na vyvýšené předměty se kamera přepne
na okamžik do pohledu třetí osoby a zase zpět. Blood Money však nabízí vždy
více možností k vyřešení daného úkolu, je jen a pouze na fantazii a
rozhodnutí hráče, jak se vypořádá s právě nastalým problémem. First
person pohled je vhodný pro akčněji zaměřené hráče, lépe se v něm míří
a pocit zúčastnění se přestřelky je intenzivnější. Pokud však budete
hrát hru jako stealth akci, stane se third person výhled vaším nejdůležitějším
parťákem. Nejenom, že máte lepší přehled, u jaké postavy budíte
největší pozornost, ale můžete snadno odhadnout viditelnost vaší postavy
i na vzdálenější horizont. Lépe se tak schováte za libovolnou překážku
a útoky zpoza úkrytu se stávají více smrtícími. Co musíme novému
Hitmanovi přičíst k dobru, je perfektní design levelů. Ty jsou nejenom svojí
rozsáhlostí opravdu velké, ale též členité a vždy nabízejí spoustu
alternativních cest ke zvolené destinaci. Při pohybu v nich máte opravdu
pocit, že se procházíte v reálném světě. Například při misi v Pařížské
Opeře máte opravdu pocit, že se jedná o věrohodnou kopii reálné stavby,
podobně se budete cítit na karnevalu v Mardi Gras v New Orleans, kde budete svědky
několika desítek pohybujících se postav. Toho se dočkáte pouze při efektu
obrazu v obraze, který hra používá například při znázornění odhalení
vámi zabitého nepřítele. Při kradmém postupu vám přijde velmi vhod i
ukazatel podezření, umístěný vedle klasického ukazatele zdraví. Agent 47
by nikdy nedovedl svoje dílo k dokonalosti bez přítomnosti obsáhlého zbrojního
arzenálu. I v Blood Money se tak dočkáte velkého počtu oblíbených pomůcek
plešatého zabijáka, včetně oblíbené pistole, brokovnice, automatických i
poloautomatických kulometů, či odstřelující pušky. Samozřejmě nesmějí
chybět ani oblíbené zbraně na blízko včetně oblíbené škrtící struny,
nožů, či improvizačního kladívka. Nově v Blood Money získáváte za splněné
úkoly finanční hotovost, za kterou si po splnění mise můžete pořídit
nové kousky do svého arzenálu. Snad jen malý dodatek, vzhledem k tomu,
že podle návodů hrají jen začátečníci, nebo méně zkušení hráči, je
tento návod napsán na hraní v nejlehčí obtížnosti, i tak jde o
velice obtížnou hru. Navíc vám popisuji vždy jen tu ideální cestu vpřed,
alternativních možností je daleko více, no jistě po čase přijdete i na
mnohé další postupy.
Tutoriál: Death Of A Showman - Smrt majitele zábavního podniku.
Hned
na začátku vás musím upozornit na to, že tato mise je ve skutečnosti
tutoriálem, kde se musíte naučit ovládat vlastní postavu a využívat všechny
možné triky a fígle, které se vám později budou velice hodit, Doporučuji
vám proto, abyste tuto výuku odehráli přesně podle mého popisu, jen tak získáte
všechny možnosti a dovednosti a navíc, také se nemusíte obávat jejího
ohodnocení, s čímž se setkáte až v ostatních misích, kdy
budete hrát už „naostro“. Po skončení úvodní animace se tudíž
vydejte doleva, zabočte vlevo a hned nato dvakrát doprava a vydejte se dopředu
k bráně. Jakmile se před ní zastavíte, spustí se animace, v níž
si pokecáte s vrátným a pošlete ho na onen svět, v reále bránou
projděte, odbočte vlevo a vstupte do dveří s nápisem GIFT SHOP. Odbočte
doprava a projděte k dalšími dveřím, kde vidíte za oknem dva bandity.
Vyberte z inventáře minci a prohoďte ji oknem, čím déle ji podržíte,
tím dále ji hodíte, potom bez obav projděte dveřmi, označenými jako GIFT
CERTIFICATES AVAILLABLE, pokračujte vpřed a vstupte do dveří s nápisem
THEATER. Opatrně se plazte vpřed, abyste nevzbudili pozornost gangstera,
zezadu ho uškrťte strunou (lankem z inventáře), seberte mu zbraň (to dělejte
u každé mrtvoly, dále už na to nebudu upozorňovat), jděte doprava a po mřížovaném
rastru se vyšplhejte nahoru. Na konci se přehoupněte přes zábradlí,
seberte brokovnici a projděte dveřmi vlevo. Zbavte se dvou darebáků, jejich
těla ukryjte do beden, ukryjte se do skříně a vyčkejte, až si za stůl
sedne chemik, i když je neozbrojený, uškrťte ho, převlečte se do jeho šatů,
potřebujete jeho elektronickou kartu, kterou mu po jeho skonu seberte. Vstupte
do chodbičky v převlečení chemika, kartu použijte vlevo na dveřní zámek,
po projití dveřmi se pokuste projít dál po rampě, v převleku chemika
by vám to mělo vyjít. Popojděte vpřed a za dveřmi vlevo si vyzbrojte, do
bedýnky s prášky do pečiva si vložte pistoli a bedýnku si vezměte,
vyjděte ven a pokračujte dopředu k druhému strážci, ten vás prohlídne,
zda nemáte zbraň a pustí vás dál, vstupte tedy vlevo do kontrolní místnosti,
kde bedýnku zahoďte, zbraň si však z ní seberte. Po skončení animace
seskočte do výtahové šachty, pod vámi strunou uškrťte banditu a jeho
mrtvolu vytáhněte na kabinku výtahu a seskočte zpět až dolů. Jděte dopředu,
poškoďte elektrickou skříňku, v následující tmě se pližte do
haly, pokračujte opatrně vpřed levou stranou při zdi, abyste na sebe
neupozornili. Podle cedulky s panáčkem se dostanete na toalety, vstupte
dovnitř, tam vykonává malou potřebu bandita, otočený k vám zády. Připravte
si pistoli, opatrně k němu přistupte a uchopte ho rukou, získali jste
lidský štít a pravou rukou můžete střílet s pistole. Teď jste připraveni
vstoupit do místnosti za záchodky, kde velmi lehce zastřelte chráněni živým
štítem tři gangstery, poté skolte i toho vašeho. Můžete se vrátit zpět
na toalety, kde pod umývadlem zůstal banditův samopal, seberte ho. Vylezte
nahoru po žebříku, kde seberte kufřík s odstřelující puškou, kufřík
otevřete a vyjměte sniperku, z okna zlikvidujte tři gaunery dole na
zemi, na střeše a na věžičce. Jakmile natáhnou brka, vraťte se kousek zpět
a mezerou v zábradlí jděte do protisměru ke dveřím, přes které
projděte. Pokračujte vpřed a sklouzněte se dolů po okapové rouře, držte
se stále vlevo a na konci projděte do kanceláře dveřmi s nápisem
OFFICE. Pod schody naleznete injekce s jedem, které seberte a pokračujte
dál po schodech nahoru. Počkejte si skryti při zdi, až si bandita se slečnou
pokecá, ta odejde a bandita půjde k balkónu, tiše se k němu
zezadu přikraďte a srazte ho dolů pěstí. Poté, co sekretářka bude hovořit
se šéfem, vstupte do jeho kanceláře a jed stříkněte do nápoje, který má
na stole. Můžete se schovat do skříně a poťouchle sledovat, jak se slečna
napije a natáhne paprče. Po jejím skonu vylezte ze skříně, vstupte do šéfovy
kanceláře, ukážete mu fotku, což bylo posledním přáním klienta a Swing
Kinga zabijte libovolným způsobem, vaší fantazii se meze nekladou, poté
vylezte z kanceláře oknem ven. Venku na balkóně seberte minu a detonátor,
přejděte po balkóně až na druhý konec a otevřeným oknem se vsoukejte do
haly. Zde se nachází zařízení, které přidržuje divadelní konstrukci, je
to jakási kladka. Přistupte k ní, uložte na ně minu (obr.1),
poodstupte si a detonátorem ji odpalte, tak se zmíněná konstrukce zřítí a
pozabíjí dole pod vámi gangstery, jejich šéfa už potom dorazte podle vaší
chuti sami jakýmkoliv způsobem. Sejděte po schodech dolů a vydejte se ke dveřím
s nápisem EXIT, tak se spustí animace, po jejím skončení se nakrátko
ocitnete v HIDEOUT, což je
sklepní kryt, kde si můžete vyzkoušet po vybrání zbraní střelbu na terče,
poté vystoupejte na vámi po schodišti až ke dveřím, tak tuto misi ukončíte.
Naskytne se vám výběr z tabulky si vybrat zbraně podle množství peněz,
které vlastníte a po další animaci přejdete do další mise. Ještě než
se pustím do další, tedy vlastně do první skutečné mise, chtěla bych vám
sdělit, že nyní jste se naučili využívat všechny schopnosti vaší
postavy. Každá mise končí hodnocením a ziskem peněz, za které si lze
dokoupit různé užitečné předměty. Misemi můžete procházet přímočaře,
tedy si cestu prostřílet, což vám nedoporučuji, neboť byste nejenže přišli
o požitek ze hry, ale vaše hodnocení by bylo prachmizerné, o zisku peněz
ani nemluvě, doporučuji vám proto i nadále se držet mého návodu, i když
ani na chvíli se nedomnívám, že by to byla cesta nejvíce hodnocená a posléze
i nejlépe peněžně honorovaná, je však vždy cestou ideální a nejkratší.
1. mise: A Vintage Year – Rok výběrového vína.
Ocitli
jste se v Chile, vaším cílem je najít a zlikvidovat bývalého plukovníka
Pinochetovy zpravodajské služby, jehož jméno je Don Fernando Delgado. V současné
době řídí rozsáhlou fabriku na výrobu kokainu, což maskuje pěstováním
hroznů na rozlehlých vinicích. Snímky ze satelitních družic jasně dokazují,
že tajná továrna se nachází pod zemí. Delgadův syn Manuel Delgado
obchoduje s kokainem také, takže musíte zabít i jeho, aby obě
likvidace vypadaly jako tvrdý konkurenční boj. Do Santiaga se dostanete s klubem
důchodců na oslavu Delgadovy nové značky, pojmenované podle „béčkové“
akční hvězdy osmdesátých let, Rex Stanton. Bude tam však přítomen i
televizní štáb, takže dávejte pozor, ať vás nezachytí jeho kamery.
Jakmile splníte zadané úkoly, můžete opustit vinice Delgadovým hydroplánem.
Vydejte se doleva kolem zdi, na jejím konci odbočte doprava a kolem stráže
jděte dopředu, tak dojdete ke skalním římsám, po kterých křížem krážem
sejděte až dolů na molo. Tam sedí civilista, kterého raději pěstí shoďte
do vody, dojděte ke strážnému VIP a zezadu jej tiše uškrťte strunou. Druhého
civilistu, který se vozí výtahem, též srazte pěstí a buďto jej ukliďte
až úplně doprava za bedny, nebo ho hoďte rovněž do vody. Převlečte se do
obleku strážného VIP, nyní máte volný přístup do haciendy, vezměte si
jeho samopal a přivolejte si výtah, kterým vyjeďte nahoru, zadejte uvnitř
jako cíl laboratoř. Nahoře si vystupte, počkejte až přejde kolem vás strážný,
odbočte vpravo a za rohem vpravo projděte dveřmi. Jděte stále dál, po
schodech a přes několik dveří se dostanete do pokoje Fernando Delgada, který
tam hraje na basu. Tiše se k němu zezadu přikraďte a usmrťte ho
strunou, nebo injekcí, jeho mrtvolu potom shoďte z balkónu. Nyní se
vracejte zpět na dvůr, kde dvoudílnými dveřmi vstupte do vinného sklípku.
Po schodech seběhněte až dolů, Projděte všechny místnosti, tak najdete stůl,
na kterém je hrstka kokainu, sem chodí občas Manuel fetovat. Počkejte si zde
na něj, jakmile sem přijde, počkejte, až se strážný vzdálí a rychle
Manuela usmrťte strunou, nebo jedem, jeho mrtvolu ukryjte dozadu za sudy do
bedny. Musíte být ale velice rychlí, neboť strážný se za chvíli vrací a
nesmí vás přistihnout. Poté se vydejte nazpět na dvůr a stejnou cestou
jako na začátku seběhněte dolů k molu, na místě kde jste se převlékli
se oblečte zpět do svého oděvu a tichým krokem se vydejte doprava k hydroplánu.
Zde spí strážný (obr.2), kterého
si nevšímejte a stále tichým krokem nastupte do letadla, tak v animaci
odletíte a tuto misi tak zakončíte. Zde jen malý dovětek, způsob, který
jsem vám navrhla k likvidaci obou zlotřilců, je pouze jeden z mnoha
možných, ale je nejjednodušší, neboť v uniformě stráže VIP máte přístup
na všechny místa a pokud se neprozradíte sami, hladce projdete celou
haciendou i vinným sklepem. Při volbě jiných alternativ se musíte častěji
převlékat a hrozí vám daleko větší hrozba odhalení vašeho převleku,
takže se rozhodněte sami.
2. mise: Curtains Down - Stažená opona.
Nyní jste obdrželi nový úkol v Pařížské Opeře,
zde máte dva cíle. Prvním z nich je známý tenor Almaro D´Alvade, druhým
pak americký velvyslanec pro Vatikán Richard Delahunt. Podle věrohodných
zdrojů stojí toto individuum za nezákonnými obchody s děvčaty z východní
Evropy, za účelem prostituce. Opera Tosca se stále zatím jen nacvičuje a
proto se v budově pohybuje spousta různých lidí, tudíž nebudete mezi
nimi nijak nápadní. Richard Delahunt sleduje většinu všech zkoušek ze své
lóže, je provázen ozbrojenou eskortou, ale jinou speciálně školenou
ochranku nemá. Krýt se můžete mezi skupinou dělníků, kteří renovují
Operu pro novou divadelní sezónu. Něco je pro vás připraveno v šatně,
ve třetím dějství Toscy čelí známý tenor popravčí četě, což je vaše
vyložená příležitost pro splnění úkolu, přesto buďte maximálně obezřetní.
Projděte tedy dveřmi do divadla, odbočte doleva, počkejte, až stráž i
civilista odejdou, vlevo od recepce seberte z obleku skutečnou pistoli z první
světové války, vstupte přes dveře do chodby, seběhněte dolů po schodech
a protějšími dveřmi projděte na záchod. Zde vyčkejte, až za vámi vstoupí
jeden z dělníků, uškrťte ho strunou, nebo injekcí a převlečte se do
jeho pracovního overalu, tělo vhoďte do bedny na chodbě. Nyní v převleku
dělníka se nemusíte ničeho obávat, vaše kamufláž je naprosto dokonalá.
Pokračujte dál podle mapy, potkáte se s dalším dělníkem, který má
v ruce červenou bedýnku, kterou před vstupem na toaletu odloží. Vejděte
za ním a strunou ho skolte, do jeho červené bedny vložte skutečnou starou
pistoli a s bedýnkou v ruce přes další schody tak dojdete až do
chodby, odkud se můžete přes dveře dostat do další chodby, vedoucí na pódium.
Zde se schovejte do skříně a ihned poté, co herci odzkouší již zmíněnou
scénku popravy a odeberou se do jejich šaten, vyměňte obě pistole, tedy
hercovu atrapu za vaši pravou. Nyní není kam spěchat, neboť herci si dají
načas a chvíli o potrvá, než budou scénu odehrávat znovu. Vy se tedy po
jejich odchodu a výměně pistolí vydejte vpřed, projděte dvoukřídlými
dveřmi, vyběhněte po schodišti nahoru až na lešeňové trámky, kde u
kladky uložte minu, druhou stranou slezte dolů po žebříku a prolezte dál
otvorem v podlaze, nyní můžete s přehledem sledovat veškeré dění
v hledišti i na jevišti. Připravte si denonátor a raději se přikrčte,
ať vás zezdola někdo nezahlédne a vyčkejte, až se herci znovu pustí do přehrávání
popravčí scény, v níž tentokrát, díky vaší výměně pistolí,
bude Almaro D´Alvade skutečně zastřelen, teď nastává vaše chvíle. V nastalé
panice se rozběhne i vaše druhá oběť, tedy Richard Delahunt směrem k pódiu,
uprostřed cesty však zakopne a na chvíli se zastaví, neváhejte a použijte
detonátor, zborcený lustr vykoná sám dílo zkázy. Oba kumpány jste tedy
zlikvidovali, aniž by někdo tušil, že se jedná o promyšlené vraždy, takže
se spokojeně můžete vydat zpět k místu, kde jste odložili vlastní oděv,
znovu se převléci a hlavním vchodem se pokojně odebrat do další mise.
3. mise: Flatline – Plochá linka.
Vaši nadřízení vyslovují uspokojení nad tím, že
jste všechny úkoly splnili a hlavně též přežili všechny nástrahy a velká
nebezpečí. Další úkoly na vás čekají v Severní Kalifornii. Tři
mafiáni se ubytovali na rehabilitační klinice pro léčbu alkoholiků, jeden
z nich se rozhodl svědčit ve prospěch státu, jakmile bude propuštěn.
Mafie se tomu ovšem snaží zabránit, ale neví, který z těch tří to
je. Váš agent jménem Smith, nasazený na kliniku, aby vypátral totéž, se
již několik dní neozval. Z kliniky však propustí jen ty pacienty, kteří
budou střízliví, nebo zemřou. Smith je proto udržován ve stavu totální
opilosti, takže ven ho můžete dostat jen jako mrtvolu. Proto jste obdrželi
experimentální speciální sérum, takže pokud sérum do něj vpravíte, bude
vypadat jako mrtvý. Máte též protijed, kterým ho lze později oživit, ale
dávejte si pozor, na klinice je něco podivného a podezřelého. Jakmile skončí
úvodní animace a ocitnete se v reálu, pokračujte po cestě nahoru a
odbočte doprava ke kontejnerům, kde se injekcí zbavte lékaře, ale musíte být
rychlí, dřív než se objeví strážný, musíte ho uložit do kontejneru. Počkejte
si teď na strážného, pošlete ho tiše na onen svět injekcí, nebo strunou,
poté si oblečte jeho uniformu a mrtvolu vhoďte do druhého kontejneru. Poté
pokračujte dál nahoru po cestě, vlevo seberte z lavičky kartu a vydejte
se ke vstupu do hlavní budovy, vlevo projděte dveřmi. Projděte jídelnou, za
ní je uzoučká chodba, z ní se vydejte do druhých dveří po pravé
straně. Tak se ocitnete v malé bezpečnostní místnosti, kde u počítače
sleduje monitor policista. Seberte mu z přístroje kartu, kterou si ihned
otevřete zámek od protějších dveří (obr.3).
Projděte chodbou a na konci si stejnou kartou otevřete další dveře a pokračujte
dál. V místnosti nakoukněte do okna, pokud za stolem sedí pouze jeden ošetřovatel,
vlezte okénkem dovnitř, usmrťte ho strunou a mrtvole seberte klíč, poté se
převlečte do jeho obleku a tělo vhoďte vpravo od stolu do kontejneru. Projděte
dveřmi do další haly, je to objekt s vězeňskými celami. Seběhněte
po schodech až dolů a otevřete si získaným klíčem celu, ve které je zavřený
vámi hledaný agent. Promluvte si s ním, dozvíte se, kde máte hledat vaši
další oběť, v animaci obdržíte fotografii a zprávu o dalších
potencionálních cílech a poté mu vpíchněte experimentální sérum, takže
bude vyhlížet jako mrtvola. Aniž byste se převlékali, vraťte se známou
cestou nazpět do centra a z recepce vstupte naproti do první vstupní místnosti.
Jsou zde regály s knihami a uprostřed veliký glóbus, ve kterém má
jeden z pacientů, kterým je hledaný kšeftař se zbraněmi schovanou láhev
s chlastem a chodí se sem pravidelně „občerstvovat“. Pokud se zde právě
nezdržuje, otevřete glóbus a do láhve mu z injekce stříkněte jed, o
víc se nestarejte, můžete se ukrýt a pozorovat, jak si přihne a natáhne
paprče, ale klidně můžete pokračovat dál. Nyní se vydejte za grázlem jménem
Lozerno, který je vaším hlavním cílem, je iniciátorem únosů, obchodníkem
s „bílým masem“, má na svědomí bezpočet znásilnění a jiných trestných
činů. Vyjděte tedy z knihovny po schodišti naproti do poschodí a zde
se vydejte do západní části, tam najděte dveře označené jako „D“ a
projděte jimi. Poškoďte plynový sporák a až si sem přijde zmíněný
padouch připravit něco k jídlu, sporák vybuchne a máte ho z krku.
Nyní musíte vyhledat vaši poslední oběť, kterou je pašerák zbraní a
drog. Ten si velice rád udržuje tělesnou konvičku, hodně cvičí a s oblibou
se prochází. Jděte tedy zpět do vstupní haly, je to mezi knihovnou a recepcí
a zabočte doprava. Tak se ocitnete v tělocvičně a nyní máte několik
možností, jak ho poslat k čertu, aby to vyhlíželo jako nehoda. I tento
všivák si potrpí na alkohol, takže u sošky, která s odpuštěním
čůrá, má láhev, kterou můžete rovněž otrávit a máte i jeho z krku.
Nyní vás už čeká jen velice jednoduchý konec mise, vraťte se na místo,
kde jste nechali váš oděv, převlečte se a vraťte se na začátek, kde
vstupte do márnice. Vpíchněte mu z inventáře protijed, počkejte, až
se probere a potom společně projděte dveřmi s nápisem EXIT.
4. mise: A New Life – Nový život.
Nyní jste tedy vysláni na opačný konec států s posláním
najít gangstera jménem Vinni „Digger“ Sinestra, který je zařazen do
programu ochrany svědků. Je nutné zajistit, aby se tento gauner nedostal na
lavici svědků. Sinestra má u sebe také nějaké důkazy, které nesmějí
spatřit světlo světa. Váš klient se oprávněně domnívá, že by to mohl
být mikrofilm, který byste měli získat. Zmíněný gauner je značně nervově
labilní a navíc těžko snáší život na předměstí. V neděli uspořádá
oslavu narozenin jeho nejmladšího dítěte, což je pro vás šance, jak se
dostat do domu. Jeho dům však je monitorovaný a střežený federálními strážci,
postupujte tedy diskrétně a obezřetně. Vydejte se tedy dopředu k Sinestrově
vile, vlevo vidíte zaparkované dodávkové auto, které má na střeše
reklamu na hamburgery. Vyčkejte trpělivě, až všichni odejdou a hamburgery
napusťte jedem z injekce. Nyní opět počkejte, až obsluha donese vámi
„vylepšené“ hamburgery agentům do bílé dodávky naproti. Teď máte chvíli
čas, takže se vydejte kousek dopředu, vpravo žena upravuje živý plot, ta
by vám mohla překážet v další vaší činnosti. Uškrťte ji tedy
strunou, nesmí vás ale nikdo vidět a pak ji odtáhněte doleva za domek. Nyní
se již můžete vrátit k bílé dodávce a vstoupit dovnitř. Agenti jsou
už na onom světě díky vámi upravené pochoutce, takže seberte jejich
pistole, vyberte pásku z nahrávacího zařízení a převlečte se do
obleku jednoho z agentů. Poté se vydejte do protější veterinární
budovy, označené tabulkou „MY PET´S CLINIC“. Vypáčte dveře a v malé
místnosti seberte lahvičku s éterem a šipky do vzduchovky. Vyjděte ven
a nyní, neboť jste v převleku agenta, klidně vstupte hlavním vchodem
do vily Sinestry. Přes dvoje dveře projděte až do zahrady s bazénkem,
jděte doprava a pokud vás nikdo nevidí, zezadu vypáčte dveře od kůlny a
uvnitř si vezměte lahvičku s hořlavinou a vraťte se k bazénu.
Vpravo od něj se nachází gril, v momentě kdy vás nikdo nesleduje,
vylijte obsah hořlaviny do grilovacího zařízení, poodejděte stranou a trpělivě
čekejte, dokud se neobjeví Sinestrova manželka a gril zapne. Tento vybuchne a
oheň přeskočí i na ni, pokusí se sice hledat záchranu v bazénu s vodou,
ale stejně uhoří. Teď tedy můžete vstoupit do bazénu a sebrat ji z krku
náhrdelník, ve kterém je ukrytý vámi hledaný mikrofilm (obr.4).
Nato se musíte dostat na kobylku samotnému Sinestrovi, vyjděte tedy před
vilu a vpravo u garáží je elektrická pojistková skříňka, kterou poškoďte,
vypnete tak ve vile proud. Vraťte se dovnitř a jděte do pokoje, kde tento výtečník
si chce pustit televizi, zapne její dálkové ovládání, ale televizor mlčí.
Pošle tedy agenta ven, aby zkontroloval pojistky, jakmile zůstanete v pokoji
sami, přistupte zezadu k Sinestrovi sedícímu v křesle a uškrťte
ho strunou. Jeho tělo potom odtáhněte do malé komory vpravo od sedačky,
seberte mu pistoli BILL 480 a nezapomeňte za sebou zavřít dveře. Teď se
tedy vypravte do kuchyně, která se nachází vedle haly s dveřmi vedoucími
na dvorek a schodištěm, jakmile tam budete sami, seberte jednu z kovových
bedniček, vraťte se ven, projděte dveřmi pod schodištěm, zahněte doleva a
pokračujte dopředu, tak se dostanete do garáže, kde položte bedničku na
zem a uložte do ní minu. Vyjděte opět před vilu a jděte k místu, kam
jste schovali mrtvou zahradnici, zde vylezte po žebříku do budky na stromě,
seberte vzduchovku a slezte zpět na zem. Vraťte se zpět na ulici a v momentě,
kdy nikdo v okolí nebude, zametačů se obávat nemusíte, utíkejte kolem
živého plotu až na jeho samotný konec, přejděte ke klaunovu autu a
vzduchovku zahoďte. Vraťte se kousek zpět k vile, ale jen tak, abyste
mohli použít detonátor a odpálit uloženou minu. Tak se na chvíli zbavíte
všech čmuchalů, kteří se do jednoho rozběhnou zjistit, co se to vlastně přihodilo.
Vraťte se pro vzduchovku, běžte do dodávky, kde se převlečte do vašeho
obleku a vydejte se nazpět k východu z této mise.
5. mise: The Murder of Crows – Zabiják vran.
Průvodu, pořádanému u příležitosti masopustního
úterý, se zúčastní i americký ministr vnitra, na kterého tam čekají
atentátnicí. Bohužel se neví, kdo má být jeho najatým vrahem, takže
budete muset zlikvidovat všechny podezřelé osoby, které by mohly mít s atentátem
něco společného. Jedná se o vůdce skupiny je Mark Purayah a společníky
Raymonda Kulinského a Angelinu Masonovou. Kulinský je při tom bývalý
biatlonista, takže by to mohl být muž činu, Masonová má s největší
pravděpodobností na starosti průzkum a podporu celé akce. Oba spolu udržují
pohlavní poměr a jsou velice nervově labilní, takže lze očekávat prudkou
násilnou reakci, poté co se jeden z nich dozví o smrti druhého. Místo
jejich pobytu je neznámé, ale objevilo se místo za platbu za provedenou akci,
což by mohlo být vodítkem k jejich vypátrání. Na místě se nachází
množství civilistů a jelikož se jedná o vraždu významného státníka,
bude zde přítomno s velikou pravděpodobností i několik podpůrných
jednotek, takže buďte ještě diskrétnější a obezřetnější, než
obvykle. Ideální cesta po ocitnutí v reále je připravit si smrtící
injekci a jakmile si maska v červeném ptačím obleku a s kufříkem ruce pokecá v recepci, vydat se za ní. Zde se generuje hra pokaždé
jinak a jakmile se z hotelu vydá doprava, potom raději hru restartujte a
počkejte, až se po novém restartu vydá doleva. Sledujte masku v patách
a vyčkejte, až z rušné ulice vstoupí do tmavé boční uličky vlevo a
tam ji v temném koutě injekcí usmrťte. Převlečte se do jejího oděvu
a mrtvé tělo odtáhněte doleva přes dveře, za nimi vpravo do dveří a zde
ho uložte v místnosti pro popelnice. Poté se vraťte, seberte kufřík a
vyjděte protější uličkou ven, odbočte vlevo, nato vpravo a hnedle doleva,
jděte vpřed. Tak dojdete až k masce ve žlutém ptačím převleku,
promluvte si s ní a projděte dveřmi. Vystoupejte nahoru po točitých
schodech, vejděte do dveří a kufřík s diamanty položte muži za
stolek, má černý ptačí oděv bez masky na obličeji, je to organizátor a vůdce
celé akce Mark Purayah. Počkejte si, až si pokecá přes vysílačku s jeho
kumpány a jakmile místnost opustí maska ve žlutém převleku, vyčkejte až
si stoupne před balkón a několika ranami pěstí ho přehoďte přes balkónové
zábradlí, seberte z podlahy vysílačku, kterou upustil. Seberte kufřík
s diamanty a rovněž ho přehoďte přes zábradlí dolů do ulice, neboť
s kufříkem v ruce byste se ven nedostali. Sejděte dolů zpět na
ulici a popadněte kufřík dřív, než vám ho někdo z opeřených
masek, nebo nějaký policajt seberou, nyní máte kontakt se zbývajícími dvěma
atentátníky, takže lehce podle mapy zjistíte jejich lokalizaci. Pokračujte
do uličky přímo naproti, kde po bednách, klecích a chatrném schodišti se
přešplhejte až ke kladce, na jejímž laně je přivázán klavír. Pod
kladku umístěte minu a připravte si detonátor. Jakmile se dole ve dvoře
objeví maska ve žlutém ptačím obleku, což je Masonová, použijte detonátor
(obr.5), tak piano spadne Masonové
na hlavu a je z ní placek, teď jste ji zabránili podřezat politikovi
hrdlo. Tím jste ovšem neskončili, musíte zlikvidovat ještě třetího atentátníka,
který se chystá na ministra s odstřelující puškou. Nyní musíte najít
jeden z barů, i zde se hra generuje pokaždé jinak, takže si ten pravý
musíte najít sami, já jsem svůj poslední úkol plnila v Blues Baru. V ptačí
masce vás ale do baru Blues Bar (můžete lumpa hledat i v Salsa Bar, nebo
Rock Bar) hlavním vchodem nevpustí, takže se tam musíte dostat zadními dveřmi.
Přes kuchyň se dostanete ke schodům, pokud se podíváte nahoru, zjistíte,
že tu číšník pohlavně oblažuje jednu dámu z hostů. Hoďte tedy po
nich mincí z inventáře a rychle se schovejte do skříně, poté vyčkejte,
až oba vámi vyrušení, kterým jste přetrhli jejich úporné snažení,
sejdou ze schodů dolů. Jakmile bude vzduch čistý, vypáčte dveře a vyčkejte,
až se odstřelovač vzdálí od své pušky, kterou nechal opřenou o zeď,
seberte ji a schovejte se. Jakmile se přiblíží jím vyhlížený cíl na
dostřel, zpanikaří a počne pobíhat sem a tam, hledajíc svoji pušku. Ve
zmatku zamíří ke schodišti, přikraďte se za ním a shoďte ho ze schodů,
měl by se při pádu zabít. Jeho tělo ukryjte pod schodiště a bar opusťte
únikovým požárním schodištěm. Teď jste tedy zlikvidovali i třetího
potencionálního atentátníka Raymonda Kulinského, takže si to s kufříkem
v ruce, který jste ze strachu o ztrátu diamantů nikde neodložili, útěkem
přes požární únikové schodiště misi zakončíte. Pokud by se tak
nestalo, i tady si hra totiž tak trochu ráda zalaškuje, potom se vraťte na místo,
kde jste odložili vaše šaty a převlečte se do nich, poté misi již mnou
popsanou cestou opustíte.
6. mise: You Better Watch Out... – Raději si dávejte pozor….
Pro splnění dalšího vašeho úkolu jste se ocitli ve
Skalnatém Pobřeží. Senátora Binghama vydírá pornografický magnát Lorne
De Havilland, který vlastní kompromitující kazetu se senátorovým synem
Chadem. Na kazetě je nahráno, jak se Chad poněkud drsně baví s tanečnicí
nočního klubu v průběhu sexuálních radovánek v jednom s De
Havillandových nočních klubů pro dospělé, ale tanečnice tento druh sexu
nepřežila. Senátor Bingham se velice angažuje v napjaté volební
kampani o znovuzvolení. Zmíněná kazeta, pokud by se ocitla na veřejnosti,
by mu rozhodně „pomohla“ prohrát volby, tak jako soustavné nemravné počínání
jeho syna. Budete se tudíž muset postarat o De Havillanda a Binghamova syna, též
je nutno získat zpět kompromitující kazetu. Chad byl pozván na každoročně
konané párty v horském sídle porno magnáta, máte k dispozici
Chadovu fotografii, no fotografie De Havilanda je již deset roků stará, takže
poznat ho nebude vůbec snadné. Samotné sídlo není příliš chráněné,
ale uvnitř bude dozajista přítomna velmi silná ochranka. Jakmile tedy
vystoupíte z lodi a ocitnete se na molu, jděte vpřed, odbočte vlevo a
vpravo si přivolejte výtah. Poté co přijede, nastupte si a nahoře vystupte.
Projděte dveřmi do baru, přistupte k barmanovi a promluvte si s ním,
v animaci od něj obdržíte afrodiziakum. To nasypte do skleněné číše
vpravo od vás na bar pultu, je jedno, jestli vás někdo uvidí. Vraťte se ven
a odbočte doleva k bazénku, tam se koupe s několika slečnami Chad.
Po chvíli mu číšník donese vámi upravenou číši s nápojem, no na to čekat
nemusíte a pokračujte dál k dalšímu bazénu, počkejte až se vzdálí
stráže a projděte vlevo dveřmi. Odbočte doprava a vlevo projděte vodopádem,
za druhým sedí fotograf. Jakmile nebude nikdo v dohledu, projděte vodopádem
a fotografa uspěte sedativy a pak ho vtáhněte zpět mezi oba vodopády. Převlečte
se do jeho obleku, vraťte se do chodby a projděte dvoudílnými dveřmi. Chlapík
muchlující se s děvčicí je civil, tedy zákazník, ženština však
projde dveřmi a vyzve vás k následování. Po krátké animaci se vás
pokusí zabít, buďte na to připraveni a nehlučně ji skolte, například
injekcí. Můžete se podívat za divan, tam leží skutečná prostitutka, za
kterou se proradná, vámi právě skolená potvora vydávala. Nyní je na řadě
Chad, vyjděte ze dveří na chodbu a počkejte si, až vaším afrodiziakem
rozdrážděný Chad se spoře oblečenou kněžkou lásky kolem vás projde a
zapadne s ní na pokoj. Chvíli vyčkejte, pak bez ostychu do pokoje vpadněte,
vyrušili jste je z milostné předehry, slečna odejde a Chad se vydá na
balkón zchladit vlastní libido. Následujte ho a jakmile se ocitnete spolu na
balkóně, srazte ho pěstí dolů, aby to vypadalo jako nehoda. Vraťte se zpět
na chodbu a opět počkejte, až se objeví strážce, rychle ho odrovnejte
injekcí a jeho mrtvolu ukryjte v místnosti, kde si chtěli Chad s prostitutkou
užívat pohlavní radovánky. Zde se převlečte do jeho oděvu, vyjděte zpět
na chodbu, nyní vaše cesta povede nahoru do horního poschodí, kde je nahrávací
studio. Vpravo od pokoje, do kterého jste vešli se nacházejí dveře, projděte
jimi a vystoupejte nahoru po schodech. Přes ně se dostanete do poschodí, udržujte
podle kompasu západní směr, tak dojdete k dalšímu schodišti. Na konci
vejděte do strážní místnosti a pokud vás nikdo nesleduje, vypáčte protější
dveře a projděte jimi. Pakliže se strážce nezbavíte, potom zhasněte světlo,
stráž půjde rožnout a jakmile se k vám otočí zády, dveře vypáčte
a pokračujte dál po dalším schodišti. Nahoře vstupte do ateliéru a v místech,
kde se nachází žebřík, projděte dalšími dveřmi do druhé strážní místnosti,
počkejte až se strážní nebudou dívat, tak seberte ze stolku inkriminovanou
kazetu. De Haviland je rovněž v ateliéru, pokud tam není, potom se
vydejte chodbami podle kompasu a udržujte jihozápadní směr, tak dojdete na
balkón, kde ho naleznete. Je tam s ním však i jeho malé psisko, které
začne štěkat a tak upozorní na vaši přítomnost. Zde si nedělejte
starosti, protože pes útočí na vás, zastřelte ho, bude to hodnoceno jako
obrana. Než se darebák otočí, rychle ho pěstí přehoďte přes zábradlí,
což bude opět bráno jako nehoda. Všechny úkoly máte tedy splněny, vraťte
se tudíž libovolnou cestou k vodopádům, mezi nimž jste pomohli na onen
svět fotografovi a převlečte se zpět do vlastního oděvu. Vyjděte zadními
dveřmi k malému bazénku a pokračujte známou cestou dopředu k výtahu
(obr.6) a přivolejte si ho. Může
se stát, že výtah vám ale nepřijede, což znamená, že vaše činy a převleky
zaznamenala některá z bezpečnostních kamer a ta u výtahu vás tudíž
pozná podle tváře. V tom případě se vraťte do druhé strážní místnosti,
musíte se ovšem znovu převlékat, zde seberte videozáznam z kamery a opět
prostřednictvím převlékání se vraťte zpět až k výtahu, přivolejte
si ho, nyní již výtah přijede, nastupte si, sjeďte dolů a vydejte se po
molu k lodi, tím tuto misi úspěšně zakončíte.
7. mise: Death On The Mississippi – Smrt na Mississippi.
Takže jste se ocitli v Mississippi a máte před
sebou další těžké a nebezpečné úkoly. Místní gang, vystupující pod
pseudonymem Aligátoři, řídí a organizují distribuci drog po celé
Mississippi. Na přepravu tohoto nelegálního zboží využívají drze místní
říční dopravu. Bude tedy nutné zlikvidovat tento velice nebezpečný,
agresivní a těch nejodpornějších zločinů se neštítící šesti členný
gang, včetně jejich Bosse. Budete muset najít a sebrat veškerou bossovu
dokumentaci, která dokazuje a mapuje celou jeho nekalou činnost. Ta je ukryta
někde na horní palubě v trezoru, ale přesné místo není známo.
Ostatní členové gangu se nacházejí na různých místech obou horních
palub, no přístup na tyto paluby je silně omezený. Další a podrobnější
informace bohužel nejsou známy, budete tedy opět úspěch akce závislý na
vaší statečnosti, obratnosti a důvtipu. Jakmile se ocitnete na palubě lodi,
popojděte doleva vpřed a na pravé straně poškoďte elektrickou rozvodnou skříňku.
Poté jděte kousek dál, vpravo vyběhněte nahoru po schodech, zabočte vpravo
a vstupte do dveří. Na stole u rádia je postavena láhev s alkoholem,
sem chodí občas námořník se „osvěžit“, naplňte ji tedy sedativy z injekce
a rychle se schovejte do skříně. Počkejte, až se ochlasta přijde napít,
trpělivě vyčkejte ve skříni, jakmile začne chropět, pak skříň opusťte,
převlečte se do jeho uniformy a seberte i jeho zbraň. Ze stolku seberte klíč,
mrtvolu nemusíte nikam ukrývat, stačí jen, když před odchodem z místnosti
zhasnete světlo. Vyjděte z místnosti a klíčem si otevřete protější
dveře, jděte na konec, kde slezte dolů po žebříku, zde se nemusíte ničeho
obávat, neboť dělníci pracují se sluchátky na uších, jděte dopředu a
muže zaujatě pozorujícího chod stroje pod ním přehoďte přes zábradlí,
zbavili jste se tak prvního gaunera. Přes dveře a po schodišti vyjděte na
druhou palubu, tuto pouze projděte k dalšímu schodišti, vystoupejte po
něm nahoru. Pokračujte vpřed, po chvíli narazíte na objímající se
dvojici, kterým vaše přítomnost nevyhovuje a tak oba odejdou do pokoje. Po
chvíli žena odejde, vy počkejte až vyjde ven z pokoje i muž, kterého
následujte tak dlouho, dokud nedojde k zábradlí a zde si zapálí
cigaretu, v tu chvíli ho přehoďte přes zábradlí, teď jste
zlikvidovali druhého gangstera. Pokud by se zde nalézala korpulentní dáma,
vyčkejte až odejde a poté teprve zmíněný čin proveďte. Vlevo od místa,
kde jste přehodili přes palubu darebáka přelezte zábradlí a jděte dopředu,
přes další zábradlí se dostanete před dřevěné brlení, po kterém
vylezte nahoru o patro výš. Jděte až na samotnou záď lodi a jakmile spatříte
chlapíka opřeného o zábradlí, tak i jemu pomozte do vodních hlubin, třetí
gauner je na onom světě. Vraťte se zpět, po brlení slezte dolů, vstupte do
prvních dveří vlevo, po vstupu do místnosti ihned zhasněte světlo. Projděte
kuchyní, poté protějšími dveřmi do chodby a vstupte do prvních dveří
vlevo. V místnosti na zemi u skříně leží uniforma elitního číšníka,
takže neváhejte a převlečte se do ní. Teď se již nemusíte ničeho obávat
a tak se suverénně vraťte do kuchyně, jděte k dortu a vložte do něj
pistoli sub-gun, dort seberte a vyjděte s ním ven. Jděte na záď, kde
po schodech vystoupejte až na nejvyšší patro lodě, jděte ke strážci, můžete,
ale nemusíte dortu odložit, budete však každopádně vyzvání, abyste
odevzdali zbraně, učiňte tak, ta ukrytá v dortu vám bohatě stačí (obr.7).
Projděte dveřmi a jděte ke kapitánovi, který se nachází v pokoji se
zapnutou televizí. Nyní musíte být rychlí, obezřetní a velice obratní,
poté co jeden z členů gangu projde pokojen a vyjde druhými dveřmi ven,
kapitán se přesune ke svému oblíbenému bublinkovému sektu. V tu chvíli
položte dort na stůl a vyndejte z něj pistoli a rychle si vezměte kapitána
jako živý štít. Projděte s ním levými dveřmi do jeho pokoje, kde ho
omračte. Seberte mu klíče, z trezoru seberte obálku s fotografiemi,
klíčem si odemkněte další dveře a projděte jimi, číšníka klidně hoďte
přes zábradlí rybám. Vraťte se pro omráčené tělo kapitána a bez váhání
ho rovněž přehoďte přes zábradlí do vody. Nyní vám zbývá ještě
zlikvidovat poslední tři členy bandy, jeden z nich se po nějaké
chvilce objeví, ukryjte se tedy za roh a jakmile si u zábradlí zapálí
cigaretu, přehoďte ho rovněž přes zábradlí do vody. Teď se vydejte kolem
palubního zábradlí až k přením dveřím a u nich počkejte, až předposlední
bandita jimi projde dovnitř, vstupte za ním a jakmile se opře o zeď zády k vám,
připravte si pistoli a vezměte si ho jako živý štít. Doveďte ho takto k zábradlí,
kde ho bez váhání srazte dolů. Nyní se vraťte k hlavnímu vchodu a
jakmile poslední gangster půjde na druhou stranu k zábradlí, opět s pistolí
v ruce ho zajměte a doveďte ho k protějšímu zábradlí, kde ho
rovněž srazte do vody. Jistě víte,
kde jste zanechali váš oblek, vydejte se tudíž pro něj, převlečte se do
svých šatů a vraťte se zpět na třetí palubu do chodby, kde jste se
potkali s prvním členem bandy s jeho milenkou. Zhruba uprostřed této
chodby je vstup do prostoru, označený jako pouze pro zaměstnance. Vstupte
tam, ze stolu seberte razantní pušku FN-2000, schovejte ji do kufříku, kufr
seberte a vyjděte zpět na chodbu, známou cestou se vraťte až dolů, kde
jste začínali a přistupte k jednomu ze záchranných člunů, nastupte
si a tím misi zakončíte.
8. mise: Till Death Do Us Part – Dokud nás smrt nerozdělí.
V Mississippi vás čeká ještě další úkol.
Margaux Le Blanc právě vdává svoji dceru za Bosse gangu „Modrých Pařátů“,
civilní obřad už mají za sebou, ale právě se chystají na soukromý obřad
spojený s hostinou pro jejich známé a členy rodiny. Zlikvidovat tedy
budete muset ženicha a otce nevěsty, přičemž nevěstě nesmí být ublíženo.
Tento úkol je velice delikátní, proto se snažte se s ním vyrovnat s co
největší opatrností a diskrétností. V reále se tedy vydejte dopředu
po molu a vstupte doprava na cestičku, vedoucí k tanečnímu parketu.
Vlevo před vámi zvrací jeden hostů, který se s alkoholem „seznámil“
až přespříliš, takže s prominutím zvrací. Následujte ho za jeho
potácivou chůzí, tak se doklopýtá do chatrče, kde usne. Převlečte se do
jeho šatů, seberte mu pozvánku pro hosty a pistoli. Nyní se můžete vrátit
a vstoupit do hlavní budovy hlavním vchodem. Projděte levou stranou od schodiště
kolem dveří s nápisem PRIVATE, odbočte znovu doleva a vstupte na
toaletu s nápisem WASHROOMS. Zde vypáčte dveře po levé straně, za
nimi v chodbě se nachází strážný. Sledujte ho a jakmile se k vám
natočí zády, uspěte ho sedativem v injekci. Převlečte se do jeho
obleku, seberte pušku a tělo odvlečte na malý záchodek, nalézá se pod
schody naproti dveřím, kterými jste sem vešli. Nyní projděte na dvorek za
vilou a vydejte se ke dřevěným chatrčím vlevo, označených tabulí
RESTRICTID AREA. Mezi domečky se dostanete až na hřbitov, kde stojí vaše
první plánovaná oběť, tedy Le Blanc, otec nevěsty Margaux, pokud se nikdo
nedívá, shoďte ho do hrobu, tak ho zabijete. Jestliže vás však někdo
sleduje, vydejte se za ním a ve vhodném okamžiku ho srazte pěstmi do močálu.
Nyní se vydejte zpět do vily, vpravo od svatební síně jsou malé dveře do
kuchyně, projděte jimi dovnitř, na stole spatříte vysoký několikaposchoďový
dort. Sem chodí mlsný ženich Boody Muldoon občas mlsat, dort tedy napusťte
jedem ze stříkačky, tak jste pro gaunera přichystali „sladkou“ smrt. Známou
cestou se vydejte zpět do chatrče k chrápajícímu otrapovi, převlečte
se do svých šatů a vydejte se zpět k molu, kde jste začínali, tak
misi opustíte ve vznášedlu.
9. mise: A House of Cards – Dům z karet.
Ocitli
jste se v Las Vegas, kde se nachází bílý rasista z Jižní Afriky
jménem Hendrik Schumtz, který se pokouší prodat nějaké DNA a laboratorní
výsledky bohatému saudskému šejkovi Mohammadovi Bin Faisal Al-Khalifovi. Šejk
ale pracuje pro někoho jiného, ovšem nepodařilo se zjistit, pro koho. Tomuto
nekalému obchodu budete muset zabránit, je tedy nutné zlikvidovat tři cíle,
afrického rasistu, šejka a jeho vědce Tariq Andul Lateefa, kterého si přivolal
za účelem kontroly laboratorních výsledkových zpráv. Musíte být obzvláště
opatrní, neboť podle získaných informací při plnění tohoto úkolu již před
vámi zahynulo několik agentů ze skupiny 47. Vstupte tedy vlevo po schodech do
budovy, vejděte do kasina, vlevo jsou bezpečnostní kamery, vpravo za přepážkou
si pohovořte s recepční, poté si vezměte elektronickou kartu od vašeho
pokoje, je v 7.patře a má číslo 701. Vydejte se po schodech nahoru a
nastupte do výtahu, vyjeďte do 7.poschodí. Vstupte do vašeho pokoje, tyto
bohužel nejsou číslovány, ale jiný než svůj se vám vaší kartou otevřít
nepodaří. Z kufříku na podlaze seberte samopal a minu a nyní přejděte
po chodbě za výtahy, držte severní směr podle kompasu, zde vylezte oknem
vpravo na balkón. Je na něm sice číšník, kouřící cigaretu, no ten vám
nevadí, přelézejte stále doprava přes zábradlí a římsy, projděte kolem
oken, za kterými karbanící mastí karty, ale jsou tak zabráni do hry, že si
vás nevšimnou. Přelézejte tedy dál až na konec, kde římsa končí a
vlezte do pokoje číslo 707, kde se schovejte za rožek před vstupními dveřmi.
Zde se obrňte trpělivostí, můžete i na mapě sledovat, kde se právě nachází
váš příští cíl, no budete hodně dlouho trvat, než očekávaný Hendrik
Schumtz do svého pokoje i s kufříkem vejde. Přikraďte se k němu
zezadu a nakrmte ho sedativy ze stříkačky, převlečte se do jeho obleku,
seberte mu elektronickou kartu od jeho pokoje, vyběhněte na chodbu a spusťte
nejbližší poplachový požární hlásič. Rychle se vraťte zpět do jeho
pokoje, dveře si otevřete jeho kartou a dokud poplach stále vyzvání,
seberte jeho tělo a přehoďte ho na balkóně přes zábradlí, díky spuštěnému
poplachu vás nikdo nezahlédne. Vraťte se pro kufřík, zbraně odložte v pokoji
(v případě potřeby se můžete kdykoliv pro ně vrátit) seberte kufřík,
jděte k výtahu a sjeďte až dolů do vstupní haly. Pokračujte zprava
kolem automatů dopředu (pozor na bezpečnostní kamery vpravo), projděte dveřmi
a odbočte doleva, dalšími dveřmi vejdete do baru. Ten obejděte zprava a na
konci narazíte na dvojici šejkovy ochranky. Položte kufřík na zem, ten
vpravo vás prohledá a pakliže nenajde žádnou zbraň, nechá vás projít k šejkovi
(obr.8). Přistupte k němu, v animaci mu předáte kufřík a
čekejte společně s ním na příchod spojky, která přinese rovněž v kufříku
diamanty a zároveň odnese váš kufřík k ověření správnosti jeho
obsahu. Zatím se kochejte pohledem na spoře oděné tanečnice a pokud chcete,
můžete poslouchat vytahování se šejka nad kvalitou a velikostí kasina. Poté
co šejk obdrží zprávu, že obsah vašeho kufříku je v pořádku,
vyjde ven na schodiště, které vede až na střechu. Nechejte kufřík na svém
místě a sledujte šejka, jakmile bude dostatečně vysoko, shoďte ho ze
schodiště dolů, můžete ho pro jistotu ještě oddělat injekcí s jedem.
Vraťte se ke kufříku s diamanty, jděte k východu z baru přes
boční dveře u výherních automatů. Zde si kufřík bez obav odložte,
nebojte se nikdo vám ho nesebere, jděte k výtahu ve vstupní hale, kterým
znovu vyjeďte až do 7.poschodí. Vstupte na balkón na cigaretě si
pochutnávajícím číšníkem, poželené konstrukci si vylezte o patro výš,
přejděte k levému oknu, kterým vlezte do chodby. Vydejte se k pokoji
číslo 801 a na chodbě tomuto pokoji nejblíže spusťte nejbližší poplachový požární
hlásič. Ihned poté vyběhne z pokoje obstarožní chlápek a vezme do
zaječí, čehož využijte a dříve než se dveře od jeho pokoje znovu uzavřou,
vběhněte dovnitř. Oknem vylezte na balkón a vám už známým způsobem se přesuňte
k oknu pokoje číslo 803, zde se ukryjte do ložnice, kde vyčkejte (opět
můžete sledovat mapu, abyste věděli přesně, kdy vaše oběť vejde) příchodu
vědce v zeleném sáčku. Jakmile se půjde nakouknout z okna,
nakrmte ho injekcí se sedativy. Jděte do pokoje a odtud přes koupelnu k dalšímu
strážci, toho rovněž nacpěte sedativy, vraťte se k vědci a vyhoďte
ho ven na balkóně přes zábradlí. Nyní uděláte nejlépe převléci se za
člena ochranky skoleného sedativy, projít hlavním vchodem až k výtahu,
sjet si pro kufřík s diamanty (doufám že víte, kde jste si ho odložili),
projít východem, kde můžete v boční uličce nasednout do automobilu.
Jestliže se vám nepodaří odjet, pak vás někde zachytila bezpečnostní
kamera, vraťte se tedy zpět do hlavní haly a přímo naproti recepci vejděte
zprava do místnosti, kde se nalézá osamocený policista. Uspěte ho sedativy,
jděte k videu a seberte pásku. Vraťte se k autu a nyní již s ním
odjedete z této mise do další.
10.mise: Dance With The Devil - Tanec s ďáblem.
V této
misi vás čekají dva úkoly, tedy najít a zlikvidovat dva cíle. Prvním z nich
je Vaana Ketlyn, bývalá rumunská cirkusová umělkyně, která má hlavní
podíl na celosvětovém černém trhu, druhým je Antony Martinez, příslušník
CIA, který to tak říkajíc táhne s oběma znepřátelenými stranami,
zkrátka řečeno je to chameleón. Ketlyn pořádá maškarní ples v klubu
Shark ve Pegas, kde bude přítomný i Martinez, aby spolu uzavřeli výhodnou
dohodu. O vaší přítomnosti ale oba vědí, jelikož jste posledním živým
příslušníkem skupiny 47, zjistěte kdo odrovnal všechny příslušníky
skupiny 47, zlikvidujte oba cíle a navíc každého, kdo si vás vezme na mušku,
byli jste doposud skvělými agenty, tak si to na poslední chvíli nepokazte,
splňte i tento úkol jako vždy bezezbytku. Vydejte se dopředu a prosklenými
dveřmi vstupte na recepci, promluvte si s policajtem, nakukáte mu, že
tady měl pro vás někdo nechat balíček. Jakmile se půjde dozadu podívat do
poslední místnosti, složte ho sedativy a převlečte se do jeho uniformy,
vyjděte zpět na ulici, odbočte doleva. O kousek dál vlevo je vchod do garáží,
vpravo je strážnice. Vstupte dovnitř, jakmile se na vás policajti nebudou dívat,
seberte z videa bezpečnostní kazetu a vyjděte ven, odbočte vpravo a seběhněte
dolů do garáží. Na konci vpravo v rohu je dodávkový automobil, u zadních
dveří leží bílý kostým pro účastníky párty v nebi, převlečte
se do něj. O kousek dál jsou dva výtahy, vstup do nich hlídá ochranka. Levým
výtahem se sjíždí dolů na párty v Pekle, pravým potom nahoru na párty
v Nebi. Jděte tedy k pravému výtahu, ochranka vás požádá,
abyste odevzdali zbraně, jakmile tak učiníte, vstupte do výtahu a vyjeďte
nahoru. Protějšími dveřmi vstupte do sálu s bavícími se hosty, na
konci vlevo je záchod, do kterého vstupte. Občas sem chodí Martinez čůrat,
takže si počkejte, až vejde do jedné z kabinek a v ní ho nakrmte
z injekční stříkačky sedativy, ale zavírejte za sebou dveře, neboť
sem často chodí kuchař a číšníci. Převlečte se do Martinezovy masky,
seberte mu zbraň a kufřík a nepozorovaně toalety opusťte. V masce
Martineze máte přístup kamkoliv, takže se vraťte do sálu, vyčkejte, až
zpěvačka Eva dozpívá a pozve vás do sálu, následujte ji. Uvnitř se na vás
pokusí zaútočit nožem, předejděte ji a pošlete ji na onen svět, nůž můžete
samozřejmě sebrat. Přistupte k notebooku, aktivujte ho a tak se vám na
monitoru ukáží tváře dalších vrahů, majících na vás spadeno. Nakonec
seberte ještě speciální pušku, nyní se můžete vrátit zpět k výtahu
a sjet do garáží. Během jízdy si vylezte na kabinku výtahu a počkejte, až
dole zastaví. Přelezte si do druhé výtahové šachty, otvorem seskočte dolů
a vyjděte dveřmi ven, projděte dveřmi vlevo. Tento manévr jste museli udělat
proto, že kdybyste v garážích vystoupili a chtěli jet levým výtahem
do Pekla, museli bysta ochrance opět odevzdat zbraně, takto vám ale všechny
zůstaly a že se vám za chvíli budou náramně hodit, na to klidně vezměte
jed, navíc se ani nemusíte nikde převlékat. Pokračujte dopředu, tak potkáte
Vaanu, to je váš další potencionální vrah. Pozve vás do svého pokoje, následuje
ji (obr.9), v pokoji vás požádá, abyste si sundali masku a
jakmile odmítnete, pokusí se vás zabít, takže ji předejděte a sejměte ji
dříve, než skolí ona vás. Vraťte se zpět a za pultem si promluvte s Maynardem
Johnem, to je profesionální vrah, který vás pozná i ve vaší masce a
jelikož se domnívá, že je nejlepším střelcem na světě, vyzve vás na střelecký
souboj muže proti muži. Následujte ho do zvukotěsné místnosti, máte u
sebe zbraně a nějaké jsou ještě v místnosti na různých místech.
Dobře se kryjte a při první příležitosti ho zastřelte, pokud použijete
samopal, je jeho likvidace dílem okamžiku. Jděte k jeho mrtvole a
seberte mu elektronickou kartu, pomocí ní si otevřete dveře vedoucí z místnosti
na chodbu a výtahem vyjeďte zpět do garáží.Vydejte se zpět na místo, kde
jste zanechali váš původní oblek a kufříkem s vněm ukrytou speciální
puškou se rychle vraťte zpět do garáží, kde nasedněte do dodávkového
auta, v něm misi zakončíte.
11. mise: Amendment XXV – Dodatek XXV.
Obdrželi
jste informaci, že se chystá atentát na prezidenta USA, dá se sice téměř
s jistotou očekávat, že prezidenta ochrání CIA, FBI, či tajná služba,
no spoléhat na to s jistotou nelze, neboť hlavním strůjcem chystaného
atentátu je sám viceprezident. Stejná stínová skupina, která ho dosadila
do jeho úřadu, ho nyní chce dostat do Oválné pracovny a má veliký vliv v každé
domácí agentuře. Vrahové jsou již se vší pravděpodobností na místě v Bílém
Domě. Pokud se vám tomu nepodaří zabránit, bude v Bílém domě
prezident po návratu z Los Angeles zavražděný. Vašimi cíly tudíž je
profesionální vrah Mark Parchezzi III a viceprezidente Daniel Morris. Následujte
turisty a vstupte s nimi do budovy. Pokračujte dopředu k policajtovi,
stojícímu u protějších dveří, u něj vstupte doleva dveřmi na toaletu.
Zde počkejte, až sem přijde průvodce turistů, počkejte až začne čůrat
a vpíchněte mu sedativa, převlečte se do jeho uniformy. Nyní vyjděte ven
ze záchodku, projděte dveřmi doleva, za nimi do dalších dveří vlevo, kde
sedí dva vojáci. Ti si vás však nevšímají, takže bez obav seberte bezpečnostní
kazetu z videa též ze stolu elektronickou kartu tohoto traktu. Pokračujte
chodbou dál, udržujte západní směr, projděte přes jídelnu do další
chodby, před vámi střeží vchod opět stráž. Ode dceří sice máte kartu,
ale v tomto převlečení byste neprošli, odbočte tedy do dveří vpravo,
vyběhněte po schodech až nahoru, tak se ocitnete na střeše. Jděte k žebříku,
lezte po něm nahoru, ale nahoře zůstaňte na žebři stát tak, aby vás
nezahlédli dva dělníci, nacházející se v místnosti. Počkejte, až
jeden z nich odejde a druhý k vám bude otočený zády (obr.10),
potom si rychle vylezte až nahoru na podlážku, vskočte do místnosti a projděte
dál dveřmi vlevo. Pokračujte dál, dávejte si pozor, ať se nepotkáte s některou
se stráží a přes několik dveří se dostanete do místnosti, ve které je
na druhé straně otevřené okno. Vpravo je bílý oblek dělníka, do kterého
se převlečte, poté jděte k oknu, prolezte jím a po žebříku slezte
na střechu. Všimněte si, že je zde plno haraburdí a také vývody dvou obdélníkových
větracích šachet, pokud si chcete úkol ulehčit, položte mezi vývody minu,
neboť tudy bude procházet váš cíl. Projděte po střeše ke dveřím na
druhé straně, vyčkejte až z nich vyjde agent, ale pozor, nejdříve
vyjde domovník a postaví se doleva, teprve po něm očekávaný agent. Agenta
v tichosti zlikvidujte sedativy, převlečte se do jeho obleku, seberte i jeho přístupovou
kartu, pro klid duše udělejte totéž s domovníkem, mohl by vás totiž
prozradit. Obě těla zatáhněte úplně doleva a nechejte je ležet u zdi, seběhněte
dolů na dvůr a projděte do centrální části, jděte do prvního poschodí,
zde se potkáte s viceprezidentem. Jděte za ním, držte se ho jako klíště,
následujte ho do jeho pracovny, pokud se objeví stráže, tak se zastavte a
ukryjte, jen ho dále následujte, nesmíte totiž vylamovat zámky do dveří,
ale vždy projít za ním, pokud jsou ještě další dveře otevřeny. Uvnitř
si počkejte, až se malý pejsek přidá k manželce viceprezidenta a poté
tohoto lotra zlikvidujte sedativy, jedem, nebo uškrťte strunou, jeho mrtvolu
ukryjte do bedny. Stejnou cestou se vraťte zpět na dvůr za západním
traktem, podle mapky si zjistěte, kde se v pracovně nachází Mark
Parchezzi III, zde si s ním v krátké animaci pohovoříte a tento
vrah se dá na útěk. Utíkejte za ním až na střechu, on bude utíkat směrem
k harampádí na střeše, bude se chtít dostat k žebříku a
uniknout. Jakmile se ocitne blízko místa, kde jste umístili minu, detonátorem
ji odpalte, tak se tohoto vrahouna zbavíte a nemusíte se starat o jeho
mrtvolu. Jděte nazpět k místu, kde jste nechali svůj původní oblek, převlečte
se, vydejte se zpět na ulici, jděte k autobusu a misi ukončete projitím
malé branky.
12. mise: Requiem – Poslední sbohem.
Pozorně
sledujte „závěrečnou“ animaci, v níž si pohovoříte s Dianou,
která je průvodkyní ochrnutého muže na invalidním vozíku, což je iniciátor
všech nekalých akcí. Ta vás v průběhu zmíněné animace uspí injekční
stříkačkou a vaše „úmrtí“ oznámí zmíněnému arcilotrovi. Takže
pokud se domníváte, že vás nakonec zloduši dostali, pak jste na velkém
omylu. V další animaci sice budete ležet k veliké radosti a
spokojenosti krutého invalidy jako mrtvola na podstavci pro spuštění do pece
krematoria a pokud byste nechali proběhnout celé závěrečné titulky, budete
spuštěni do spalovací pece. To by však byl podivný konec slavného agenta
ze skupiny 47. Všimněte si proto, že Diana vám dá nejen zpět vaše kolty,
ale potře si rty rtěnkou a políbí vás, čímž eliminuje následky sedativ.
Takže, jakmile počnou běžet závěrečné titulky, začněte rychle po sobě
klikat na klávesu „chůze dopředu“, default nastavení na „W“,
sledujte vlevo dole ukazatel vašeho zdraví, které se naplňuje. Jakmile se zmíněný
ukazatel naplní, vstanete a můžete se pustit do souboje s houfem
gangsterů, které musíte postřílet (obr.11).
Jakmile se vám to podaří, posbírejte jejich zbraně a seběhněte dolů po
točitých schodech, po druhých vyběhněte nahoru a vpravo utíkejte stále
rovně dopředu po cestě, tak doběhnete k lotrovi na invalidním vozíku,
sedícím před dvěma automobily. Bez milosti ho zastřelte, odbočte doleva a
na konci zastřelte dva poslední gangstery, marně se snažící utéci uzamčenou
bránou. Tak se spustí znovu animace, spatříte spokojenou Dianu, poté de
setkáte s Číňanem, který vás odvede k Dianě. Dříve než
vstoupíte do jejího pokoje, vše co bylo dál vám uzavře nemilosrdně se
uzavírající červená opona, takže si konec už musíte domyslet sami.
Návod je napsán pro stránky Abeceda her.
|