Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
The Plan
ÚVODEM
Hra The Plan je akční adventurou se stealth prvky. Je to
vlastně zlodějská hra, ve které budete mít vdy za úkol něco ukrást či vyměnit.
Budete ovládat tři postavy, přičem kadá umí něco jiného. Hra má sice trochu
atypické ovládání, ale na to se dá časem zvyknout. Kdo máte rádi hry typu
Splinter Cell a nevadí vám trochu horí grafika, tak mohu jedině doporučit:
Zahrajte si The Plan. Po první nudné misi ve vězení se budete opravdu dobře
bavit.
- Při podrení pravého tlačítka myi můete otáčet kamerou.
- Stisknutím pravého tlačítka myi aktivujete kurzor a můete jím pohybovat po obrazovce a klikat na ikony vpravo nahoře.
- Stisknutím kláves pro následování (standartně X a Y) můete postavám v dolním okně přikázat, aby vás následovaly.
- Postavy si mezi sebou mohou předávat lékárničky a občas i jiné předměty.
- Prohledávejte těla nepřátel; mohou u sebe mít uitečné předměty.
- Pamatujte, e klíčem k úspěchu je kooperace mezi postavami.
Věznice v Santa Monice
Přistupte ke dveří a stsikněte klávesu pro akci Q dveře se
otevřou. Projděte jetě jedněmi dveřmi a u zábradlí se zastavte.Poté pokračujte
kolem zábradlí vlevo. Musíte se dostat do prosklené místnosti vpravo. V animaci
jeden ze stráců odejde. Vlezte do úzké chodby a vejděte pravými dveřmi do
místnosti. Vae postava se trochu přikrčí a takto opatrně dojděte za záda
stráce a opakovaným tisknutím klávesy Q ho odrovnejte. Přiblite se k panelu
vlevo a zjistíte, e potřebujete znát číslo cely, abyste ji mohli na dálku
otevřít. Nyní budete chvíli hrát za Pokera, který sedí v cele a kterého máte
osvobodit. Dojděte ke dveřím a podívejte se na číslo vpravo od dveří. Opět se
přenesete do stránice a za Tylora aktivujte klávesnici. Vyukejte číslo 2046 a
potvrďte tlačítkem vpravo dole (ipkami hýbete s rukou, levým tlačítkem myi
uknete do klávesy). Jako Poker vyjděte z cely a musíte se dostat ke dveřím na
konci chodby vpravo. Poslední cela vlevo je vak otevřená a jsou tam bachaři.
Přikrčte se (klávesa Q) a jděte těsně kolem pravé stěny a dojděte takto ke
dveřím, kde stiskněte tlačítko. V animaci vyjedete výtahem. Vystupte a pozorně
sledujte pohyb bachaře v místnosti. Opatrně se mu plite za zády a ve vhodnou
chvíli ho zezadu zlikvidujte. Zůstaňte stále přikrčeni, protoe ve vedlejí
místnosti jsou dalí 2 stráci, a pokud budete běhat, tak je jistojistě
vyplaíte. Otevřte mří, projděte do chodby (stále přikrčeni) a vyjděte po
schodech nahoru. Nyní se vám obrazovka rozdělila na 3 mení obrazovky.
Příslunou klávesou si můete přepnout na jinou postavu. Postava na velké
obrazovce je ta, kterou aktuálně ovládáte. Přepněte se na Taylora a běte ke
stráci u zábradlí. Postavte se za něj z druhé strany a promluvte si s ním.
Rychle si přepněte na Pokera a skrčeni se proplite za strácovými zády vpravo.
Jděte do úzké chodby, kde jsou dveře vedoucí do stránice a vejděte do dveří
přesně naproti (tedy vlevo). Dojděte a pod okno a stisknutím klávesy E vyskočte
a zachyte se. Klávesou Vpřed se vytáhněte a otevřte okno. Jděte k okraji a
spuste se dolů. Nyní je třeba přeručkovat směrem vpravo a poárnímu ebříku.
Bude následovat animace a po jejím skončení si zahrajete za Valerii. Vyjděte z
místnosti ven a projděte do dveří naproti. V animaci uvidíte stráce, který
zamyká místnost, do které se vak vy potřebujete dostat. Jděte vpravo do dveří a
projděte mříí do místnosti. Stráce s klíčem stojí vpravo od vás otočený zády.
Přistupte k němu a stiskněte klávesu pro vybírání kapes (hlava s páskou přes
oči). Stoupněte si na luté místo. Nyní musíte směrovými klávesami udret
skutečnou ruku co neblíe ruce imaginární. Pokud se vám to nepodaří, tak stráci
kapsy nevyberete. A títmo způsobem získáte klíč, vrate se stejnou cestou, jak
jste přili, a přistupte k protějím dveřm. Najeďte pomocí myi kurzorem na
ikonu klíče a klikněte na ni. Tím odemknete dveře. Vejděte do místnosti a
nabourejte se do počítače. Brány se otevřou a nyní můou Mind a Poker odejít. Je
třeba zadat příkaz Následovat postavě v dolním okně, aby za vámi běela (klávesy
X a Y). Poté za Valerii opuste místnost, běte opět do místnosti, kde jste
předtím okradli stráce, a projděte k hlavnímu vchodu.
Benátský expres, 1. část
Nejprve za Pokera běte vlakem a k místu, kde vás zadrí
servírka. Přepněte se na Valerii, běte k servírce a zabavte ji hovorem. Poté za
Pokera proklouzněte dveřmi dál. Jděte a do chodby, kde vstupte do druhých dveří
vpravo. Pouijte terminál a otevřte stření poklop. Nyní se přepněte na Taylora
a běte stejným směrem jako zbylé dvě postavy. Přepněte se na Valerii a opět
zabavte servírku. Za Taylora proběhněte a do malé místnosti, kde se kamera
přepne do boku. Tady zhruba uprostřed místnosti vyskočte, zachyte se a
vytáhněte (klávesa E). Místo, kde máte přesně vyskočit, se docela patně hledá.
Běte po vrcholu vlaku stále vpravo. V místě, kde je střecha vlaku vyí se
spuste přes okraj vlaku dolů a dále ručkujte směrem vpravo. Jakmile zaslechnete
houkání, znamená to, e v protisměru jede vlak, který by vás mohl srazit.
Stiskněte tudí klávesu T, čím se přitisknete k boku vlaku. Stisknutím stejné
klávesy se opět spustíte. A se střecha vlaku opět sníí vytáhněte se nahoru a
pokračujte v cestě k místu, kde se střecha opět zvyuje. Stejně jako předtím se
spuste a ručkujte. Tady je vak problém, protoe za oknem stojí voják, který
kouká ven a mohl by vás zahlédnout. Přitiskněte se opět k boku vlaku, čím vám
nebude klesat výdr, a přepněte se na Valerii. Běte vlakem směrem zpět a k
místu, kde uvidíte stát u okna onoho vojáka. Stoupněte si za jeho záda a
pohovořte s ním. Přepněte se opět na Taylora, přeručkujte k dalímu místu, kde
se sniuje střecha, a vytáhněte se nahoru. Toto celé se bude jetě párkrát
opakovat. O kus dál opět kouká u okna voják, tak si opět přepněte na Valerii a
odlákejte ho. Nakonec seskočte otevřeným poklopem dolů. Nyní se přepněte na
Pokera a běte do chodby směrem, kde svítí lutá ipka. Zajděte do třetích dveří
vpravo a přistupte ke stolu vpravo a přečtete si vzkaz. Dozvíte se tak kód 1978.
Nyní se přepněte na Taylora a běte opačným směrem do chodby na začátek vlaku.
Vejděte do druhých dveří vlevo a vzadu aktivujte terminál. Tím vypnete ve vlaku
na 1 minutu elektřinu. Rychle se přepněte na Pokera a klávesou V si v inventáři
navolte brýle pro noční vidění. Klikněte na ně, vběhněte do vlaku, kde probíhá
jednání, a ze stolu seberte magnetickou kartu. Vrate se zpět a počkejte a se
světla rozsvítí. Vejděte do prvních dveří v chodbě, kde jsou dveře, na které
pouijte získanou magnetickou karu (navolte si ji u dveří klávesou V a klikněte
na ní). Vstupte dovnitř a přiblite kódový zámek. Zadejte kód 1978 a potvrďte
tlačítkem vpravo dole. Vlevo seberte diamant a disk s plány. Vyjděte ven na
chodbu, jděte vlevo a zajděte hned do vedlejí kabiny vlevo. Přistupte k
počítači, a a se vám objeví přísluná ikona, aktivujte ji, čím zasunete disk
do počítače. Následně do počítače
nahrajte obsah disku a poté odeberte zpět disk z počítače. Nyní je třeba udělat
fotku schůzky. Za Taylora jděte do vagónu, kde se schůzka koná. Prolezte za
barový pult a klikněte na ikonu foáku. Tlačítky Vpřed a Vzad oddalujete nebo
přibliujete, ipkami Vlevo a Vpravo zaostřujete. Zaměřte se na mue, kolem
jeho hlavy vidíte červenou auru. Musíte přiblíit pohled na určitou vzdálenost
a přesně zaostřit (aura musá zmodrat), jinak se vám fotografie nevydaří. Poté
stiskněte levé tlačítko myi a pořídíte tak fotografii. Vylezte zpoza baru a
vlezte si vlevo od něj. Nyní musíte vyfotografovat druhého účastníka schůzky.
Poté je třeba udělat jetě jednu fotografii a to obou účastníků. Jetě je třeba
vrátit se zpět do místnosti za kódovanými dveřmi a do přihrádek dát nazpět disk
a diamant, tentokrát ovem falený. Poté obě dvě postavy doveďte na místo, kde
jste slézali ze střechy vlaku a tím tato mise končí.
Benátský expres, 2. část
Schovejte Taylora vzadu ve skříni a přepněte se na Pokera.
Orevřte dveře kabiny a přilákáte tím stráce. Skrčte se vedle skříně a počkejte
a stráce odejde. Poté vyjděte na chodbu a vpravo uvidíte zmíněného stráce.
Připlite se k němu zezadu a omračte ho. Klávesou Q prohledejte jeho tělo a
získáte plynové granáty. Prohledávejte těla vech eliminovaných nepřátel. Můete
získat různé uitečné předměty. Projděte dveřmi na konci chodby a opatrně
stejným způsobem znekodněte dalího nepřítele. Vejděte do dalí chodby, otevřte
první dveře vpravo a za nimi znekodněte třetího nepřítele. Čtvrtého jste viděli
při vstupu do tohoto vagónu, jak zachází do třetí kabiny. Opatrně se do této
kabiny připlite, stráce znekodněte a ze stolu seberte paralyzér. Vyjděte ven
a pokračujte do dalího vagónu, kde jsou tři stráci. Na první dva je ideální
pouít plynový granát. Vyberte je klávesou V a klikněte na ně myí. Dejte kurzor
pryč z ikony a klikněte směrem, kam chcete granát vrhnout. Ukáe se vám modelový
pohyb granátu. Pokud chcete granát vypustit, klikněte jetě jednou myí; akci
zruíte kliknutím myi na ikonu. Stráce vzadu znekodníte normálně zezadu.
Stejně je pootočený tak, e vás nemůe zahlédnout. Přistupte ke dveřím na konci
a zjistíte, e je není moné otevřít. Přepněte se tedy na Valerii. Vyjděte
opatrně z kabiny ven, dejte se vlevo a vstupte do dalího vagónu. Tady by se
měla spustit animace, ve které nepřítel, který telefonuje, by měl jít na
obhlídku kabin. Pokud se tato animace nespustí, tak se prostě nechte zastřelit a
zkuste to znovu. Jinak musíte v okamiku, kdy je nepřítel v kabině a zády do
uličky, rychle proběhnout chodbou kolem něho a ke dveřím, které musíte vypáčit.
Klikněte na ikonu páčení. Zámek vypáčíte tak, e směrovými klávesami vlevo a
vpravo dostanete oba perháky do takové polohy, aby svítily na obou perhácích
zelená světýlka. V této poloze je musíte chvíli udret a poté se vám dveře
otevřou. Přepněte se Taylora nebo Pokera a běte na konec vagónu, kde jste
znekodnili tři stráce, a vichni se tu sejdete. Nyní se přepněte na Pokera a
vytaste pistoli. Musíte projít vagóny směrem, kde svítí lutá ipka a postřílet
vechny nepřátele. A se vám toto povede viměte si dvou pák po stranách. K
jedné postavte Pokera, k druhé Minda a s Valeríí jděte do kabiny vpravo, kde je
počítačový terminál. Musíte stsiknou rychle obě páky kliknutím na příslunou
ikonu a to tak, e stisknete za jednu postavu a bleskurychle přehodíte na druhou
a rovně stisknete. Musí to být opravdu rychlé, obě páky se musí prakticky
stisknout současně. Pokud se vám toto povede, tak na několik vteřin se
zpřístupní počítač (objeví se u Valerie jeho ikona). Vyuijte toho a nabourejte
se do počítače a tím máte tuto misi zavrenou.
Vloupačka do muzea, 1. den
Začínáte hrát za Taylora. Běte do chodby vlevo a dojete do
jakési prodejny knih. Vpravo jsou dveře, do kterých se potřebujete dostat; zatím
jsou vak zavřené. Přivolejte oba své kolegy a jděte za prodavačkou a bude za
pultem. Pokera a Valerii postavte k zamčeným dveřím. Nyní musí Taylor zabavit na
chvíli prodavačku a za Pokera je třeba vypáčit dveře. U v pvním případě jsem
přesně popisoval jak se páčí zámek. Pro jistotu to zopakuji: Je třeba otáčet
paklíči ipkami vpravo a vlevo do polohy, aby na obou paklíčích svítila zelená
světýlka. V této poloze je třeba paklíče chvíli udret. Jakmile budou dveře
vypáčeny, zabavte za Taylora opět prodavačku a zatím s Valrií a Pokerem
proklouzněte za dveře. Nyní musíte za Valerii otevřít trezor. Je to velice
jednoduché. Nejpve tiskněte směrovou klávesu Vpravo tak dlouho dokud nahoře
nazasvítí OK. Poté na levou stranu, pak jetě jednou na pravou a na konec opět
na levou. Pokud jste to správně provedli, trezor je otevřený. Přepněte se na
Valerii, seberte práznou ID kartu a jděte k terminálu. Hackněte terminál a nyní
máte 3 minuty času na napíchnutí 4 kamer. Přepněte se na Pokera, vyjděte ven do
knihkupectví a zadejte příkaz oběma kolegům, aby vás následovali. Jděte vdy
směrem, kterým vám ukazuje lutá ipka. V okolí kamer se větinou potlouká
nějaký stráce. S jednou svojí postavou ho zabavte a za Pokera napíchněte kameru
(musíte si navolit ikonu klávesou V). Poté běte k dalí kameře a druhou postavu
nechte, aby vás dál následovala (první dokončuje rozhovor). Opět s druhou
postavou zabavte dalího stráce a napíchněte dalí kameru. Takto to dělejte
dokud nebudou vechny čtyři kamery napíchnuté. Jestlie vás přesto při jakékoli
nelegální činnosti někdo ze stráců spatří, můe se toto stát maximálně 3x.
Napočtvrté vás z muzea vyrazí a pro vás to znamená konec mise. Po napíchnutí
čtyř kamer zbývá jetě napíchnout hlavní kameru, na co u časový limit
nepotřebujete. Poté se přepněte na Taylora a běte vyfotografovat vchod do
suterénu. S jinou svojí postavou zabavte enu za pultem tak, aby byla při
rozhovoru otočená jiným ne Taylorovým směrem. Při fotografování pouívejte zoom
(klávesy Nahoru a Dolů) a zaostřování (klávesy Vlevo a Vpravo). Okraje
fotografovaného objektu musí zmodrat. Poté jděte vyfotit dalí dveře. Tady si
musíte za jinou postavu odchytit stráce, který chodí sem tam, natočit ho tak
aby vás nevidděl a poté ho zabavit. U dalích dveří si musíte stoupnout zprava a
odlákat strácovu pozornost směrem vlevo. Následuje focení ventilační achty na
toaletě. Ta je hned za dveřmi vlevo úplně nahoře. Musíte se postavit přímo pod
ní a co nejvíc si ji přiblíit. Podobným způsobem vyfote jetě dalí 2 objekty.
Jistě u víte, jak to máte provést, tak to zde nebudu dál podrobně rozepisovat.
Dalí úkol je ukrást klíč řediteli muzea, kterého najdete v kině. Těko popiovat
jak se tam dostanete. Je to zkrátka ta místnost, která má na mapě pruhy. A kino
najdete, tak sejděte dolů, kde sedí jakýsi pleatý mu. Právě on je ředitelem
muzea. Připravte si Valerii dole u ředitele a z jednou z ostatních postav jděte
nahoru do projektorové místnosti. Aktivujte promítačku a rychle z místnosti
odejděte. Stráce, který dole stál u ředitele, se půjde podívat co se děje. V
projektorové místnosti vás nesmí nachytat, jinak to pro vás znamená konec mise.
Ředitel, abyste mu mohli vybrat kapsy, se musí postavit. Mně se toto podařilo a
na druhý pokus (druhé zapnutí promítačky). Poté za Valerii vyberte řediteli
kapsy. Pokud u si nepamatujete jak se to dělá, tak musíte a budete u ředitele
aktivovat klávesu pro vybírání kapes (hlava s páskou přes oči) a poté se
postavte do lutého kruhu. Musíte obě ruce udret zhruba ve stejné rovině, jinak
se vám vybrat kapsy nepodaří. Po ukradení klíče je ho třeba jít oskenovat.
Zavolejte si k sobě Pokera a klávesou V si u Valerie nastavte do inventáře klíč.
Aktivací symbolu dvou ipek získaný klíč předáte Pokerovi. Za Pokera běte k
nejbliímu skenovacímu zařízení (jsou to ty terminály se zeleným světlem),
tlačítkem V si přehoďte na ikonu pro skenování (symbol krychle) a poté na tento
symbol klikněte. Po dobu celé operace vás nesmí níkdo vidět. Následně vrate
klíč Valerii (musíte na něj opět přehodit tlačítkem V) a poté za Valerii běte
za ředitelem a stejným způsobem jak jste klíč získali ho opět vrate. Dalím
úkolem je ukrást klíč éfovi bezpečnosti, který se prochází v jedné z místností.
Běte za ním aktivujte ikonu pro vybírání kapes, počkejte si a se zastaví a pak
mu klíč vyberte z kapsy. Klíč předejte Pokerovi, oskenujte, předejte zpět
Valerii a vrate zpět éfovi ochranky. Nakonec běte se vemi postavami k
hlavnímu vchodu (modrá značka) a tím tuto misi úspěně zavríte.
Vloupačka do muzea, 2. den
Nyní přichází na scénu nová postava, za kterou si zahrajete,
a to Stanton (Geek). Nejprve si v inventáři navolte magnetickou kartu. Jděte
vlevo ke čtečce a pouijte kartu. Projděte dveřmi a po krátkém rozhovoru musíte
proniknout do Západního křídla. Problém je, e ve dveřích stojí stráce, který
vás, pokud vás zahlédne, pole okamitě zpět. Musíte vyuít chvilky, kdy se
otočí zády, krýt se za sloupy a takto přeběhnout na druhou stranu. Přistupte k
terminálu a v invetáři si navolte hackovací zařízení. Pouijte ho na terminál.
Nyní musíte nstavit kód. Kadou číslici zachytíte pohotovým stisknutí levého
tlačítka myi v pravý moment. Pokud uděláte chybu, vrátíte se o krok zpět. Po
deaktivaci mříe si navolte v inventáři termobrýle a aktivujte je. Vydejte se
chodbou vpřed a dávejte pozor, a nelápnete na bíle svítící dladice. U dalí
mříe opět navolte pomocí hackovacího zařízení kód. Musíte vystihnout správný
moment k proběhnutí deaktivovanou mříí, abyste nelápli na bíle blikající
dladici. Dalí terminál opět hackněte a jděte vpravo ke dveřím, kde hackněte
dalí terminál, čím zpřístupníte dveře. Nyní se přepněte na Pokera. Můete si
splnit bonusový úkol, a to vyphat vpravo po ebříku a otevřít trezor, kde
najdete nějaké peníze. Poté si Pokera a Taylora postavte k elektronickým zámkům
u dveří. V inventáři oběma navolte klíče. Musíte kliknout na klíč u jednoho,
rychle přepnout na druhého a rovně kliknout na klíč. Pokud budete dostatečně
rychlí, dveře se otevřou. Proběhněte chodbou a za dalími dveřmi se setkáte se
Stantonem. Odblokujte známým způsobem laserovou zábranu, pokud jste tak ji
předtím neučinili, a přepněte se na Stantona. Dobře si to načasujte, abyste
nelápli na svítící dladici a přeběhněte pod nástěnku. Nyní si vimněte nízké
vitríny vpravo. Je třeba, aby se na ni Poker vyplhal. Nechte aktivované
termobrýle u Stantona a sledujte na dolním obrázku blikající dladice. Ve
vhodnou chvíli za Pokera přeběhněte k nízké vitríně a stiskem klávesy E se na ni
vyhoupněte. Vyskočte vlevo a zachyte se úzké římsy. Přeručkujte po ní na druhou
stranu, kde seskočte na dalí vitrínu. Z ní seskočte na druhé straně na zem.
Nyní se přepněte opět na Stantona a jděte co nejvíc vlevo. Podívejte se, kde
blikají dladice, abyste tímto směrem mohli postupovat s Pokerem. Přeběhněte
tedy za Pokera k vitríně na druhé straně, vyplhejte na ni a vpravo se zachyte
úzké římsy. Přeručkujte na dalí vitrínu vpravo. Z ní seskočte na zem a
přeběhněte do sousední chodby, kde se paklíčem nabourejte do panelu vpravo. Tím
zruíte zabezpečení a dladice přestanou blikat. Přivolejte zbylé dvě postavy a
vytaste zbraň, protoe v okolí se potlouká několik stráců. Běte tedy chodbou
vpravo a ve velké místnosti znekodněte 3 stráce. Projděte dvěma dveřmi na
fotobuňku, znekodněte pistolí dalího stráce a u dalích dveří zjistíte, e
tlačítko ovládání je na druhé straně. Přepněte se na Taylora a běte na toalety,
kde jste v minulé misi fotografovali ventilační achtu. Tylor má ve své výbavě
drona, něco podobného jako v Deus Ex. Aktivujte drona (pohybujete se směrovými
klávesami, stoupáte či klesáte posouváním myi vpřed a vzad, akci vykonáte
podrením levého tlačítka myi) a vystoupejte s ním nahoru. U ventilční achty
přepalte rouby, vnikněte s dronem do ventilace a orientujte se podle mapy, na
které jsou ventilační achty velice dobře vyznačeny. Vyjděte z ventilace zhruba
za místem, kde je na mapě lutý bod. Jeďte s dronem k ovládacímu panelu a
aktivujte ho stiskem Q. Podívejte se nahoru a vlevo vnikněte s dronem do dalí
ventilační achty a celé toto zopakujte jetě 2x. A budete mít vechny troje
dveře odemčené, deaktivujte drona a přepněte se na Pokera. Za dalími dveřmi je
toti zase větí mnoství stráí, tak si připravte pistoli. A je vyřídíte
seberte nejprve stráci v chodbě magnetickou kartu od kontrolní místnosti.
Následně se přepněte na Stantona a běte ke dveřím na konci vlevo, kde hackněte
panel. Vejděte do místnosti a nabourejte se do počítače. Nyní se vrate se zpět
do místnosti, kde je po pravé straně výtah. Vstupte do kabiny a vlevo pouijte
paklíč na panel, čím otevřete poklop nahoře. Přepněte se na Pokera, běte do
kabiny a vytáhněte se nahoru. Vylezte po ebříku nahoru, vyskočte a zachyte se
římsy. Přeručkujte vpravo a vytáhněte se do kanceláře. Vpravo můete otevřít
trezor a získat tak nějaké love. Poté jděte ke stolu a zkuste pouít
laptop. Nechte Pokera stát u počítače. S Taylorem běte skrz několikery
dveře, které jste odblokovávali pomocí drona a vlevo jsou 2 vchody do kanceláří.
V levé kanceláři najdete dalí počítač, tak u něj jednu z postav nechte stát. Se
zbývající postavou běte stejným směrem, jen vejděte do druhých dveří a najděte
třetí počítač. Nyní musíte současně aktivovat vechny tři počítače, co
předpokládá velice rychlou akci z vaí strany. Rychle přepínejte mezi postavami
a klikejte na ikony klávesnice. Nyní vám běí časový limit, do jeho uplynutí
musíte osvobodit Taylora a Stantona z uzamčených místností. Ze stolu seberte
magnetickou kartu a rychle běte k výtahové achtě. Nezdrujte se slézáním po
ebříku a rovnou se puste dolů. Slezte do kabiny výtahu, vyjděte ven a běte
směrem, kde jsou zavřeni vai kolegové. Běte ovem a úplně na konec chodby,
kde pouijte kartu ke vstupu do kontrolní místnosti (je to ta samá místnost, kde
se předtím Stanton naboural do počítače). Pouijte počítač a tím zruíte
uzamčení dveří. Nyní zbývá poslední věc odchod. Za Pokera běte do skladitě,
kde jste s ním a s Taylorem začínali a nejprve postřílejte nepřátele tři jsou
v chodbě a čtvrtý je ve skladiti. Poté se postavte ke dveřím, přepněte se na
Taylora a dostaňte se na stejné místo. Následně se přepněte na Stantona a
odejděte hlavním vchodem kolem recepčního, se kterým jste se na začátku
vybavovali.
Vloupačka do muzea, 3. den, 1. část
Nejprve začneme hrát za Taylora. Běte za recepční pult a
pouijte počítač. Tím si otevřete mří vlevo. Projděte mříí a v místnosti za
sklem uvidíte dva stráce. Připravte si pistoli a oba stráce znekodněte.
Vpravo hackněte zámek u dveří a poté vejděte vlevo do místnosti, kde jsou těla
obou stráců. Aktivujte panel na stěně, čím odemknete výtah, projděte zpět
dveřmi a vlevo do výtahu nastupte. Nahoře nejprve znekodněte tři stráce vpravo
za rohem, na které můete pouít i plynový granát. Prohledejte jejich těla
získáte kartu sektoru A. Pouijte kartu u dveřního panelu, projděte dveřmi a
nyní se musíte vyhnout bezpečnostním kamerám. Jak vás kamera zachytí, znamená to
pro vás konec mise. Rychle proběhněte tedy vlevo, vyhněte se jetě jedné kameře
a u dveří, ke kterým vás směřuje lutá značka, pouijte opět kartu sektoru A.
Uvnitř se nabourejte do počítače, čím zruíte kamerovou ochranu sektoru A.
Vyjděte na chodbu a rovně před vámi jsou dva stráci, které je třeba znekodnit.
Poté zajděte do prvních dveří vlevo, kde jsou celkem čtyři nepřátelé.
Znekodněte je a u jednoho z nich seberte kartu zóny B. Vyjděte zpět na chodbu a
pokračujte směrem k řídící místnosti zóny B. Nejprve ji obejděte zleva a
preventivně znekodněte dva stráce, poté běte ke dveřím, na které pouijte
kartu zóny B. Znekodněte oba stráce uvnitř a pouijte počítačový terminál,
čím vypnete kamerový systém v zóně B. Vyjděte na chodbu a pokračujte a ke
vchodu do zóny C. Na druhém konci chodby je kamera, tak počkejte a bude
zaměřená dál od vás a poté vejděte vlevo do strojovny. Vpravo podlezte do druhé
části místnosti a vyjděte dveřmi na chodbu. V ohybu chodby před vámi se vybavují
dva stráci. Střelte nejprve po tom vpravo, jinak vám zaběhne za roh, a teprve
poté znekodněte levého. Dejte se vpravo a podběhněte pod kamerou ke dveřím
naproti. Vejděte do místnosti a u dveří vlevo si připravte pistoli. Za dalími
dveřmi znekodněte oba stráce a dveřmi vlevo vejděte do kontrolní místnosti
sektoru C. Znekodněte stráce, od jednoho z nich si vezměte kartu sektoru C a
nabourejte se do terminálu. U dveří vpravo pouijte získanou kartu, vyjděte na
chodbu a pokračujte k magnetickému títu, kde znekodněte oba stráce. Poté si
zavolejte své paráky. Nyní je třeba zruit energetické pole. Jděte do zadní
místnosti a stoupněte si ke skříňce na stěně. S dalí postavou se vrate přes
kontrolní místnost sektoru C a vejděte do místnosti, kde jste znekodnili dva
stáce. Tady je druhá skříňka. Musíte je obě dvě aktivovat zároveň a energetické
pole se vám zruí. Vrate se s oběmi postavami zpět k místu, kde bylo
energetické pole a projděte kruhem. Přepněte se na Boomera, přistupte k trezoru
a vyberte v inventáři výbuninu, kterou umístěte na poklop trezoru. Spustí se
vak opět energetické pole a vy se nebudete mít kam schovat před výbuchem.
Vimněte si malých trezorů po stranách. Přepněte se na Taylora a otevřte jeden z
těchto trezorů. Poté s kadou postavou zvlá zajděte do otevřeného trezoru,
abyste se uchránili před výbuchem.
Vloupačka do muzea, 3. den, 2. část
Za Taylora vstupte do trezoru. Musíte se vyhnout paprskům na
podlaze. Jděte tudí ke stěně, kde vyskočte, zachyte se a přeručkujte přes
nebezpečnou oblast. Aktivujte panel vlevo, čím zruíte zabezpečení. Následně
otevřte trezor (navolte si příslunou ikonu v inventáři), vejděte a seberte
obraz. Následně je třeba otrevřít bránu od zóny D. Jděte do místnosti před
trezorem a stiskněte panel na zdi. Proběhněte se zbylými dvěmi postavami do
chodby a nyní se musíte s Taylorem dostat skrz bránu ne se zavře. Tuto akci je
třeba provést opravdu rychle a pouívat při pohybu klávesu pro sprint. Mně tady
také hodně pomohlo, e jsem si přehodil klávesu pro akci na levé tlačítko myi.
A se vám toto povede, jděte do prvních dveří vlevo a znekodněte stráce.
Vpravo stiskněte dalí panel a otevřte bránu zóny C. S oběmi zbylými postavami
se opět dostaňte za zadní bránu. Znovu musíte s Taylorem sprintovat, abyste to
stihli. Musíte to vzít přes strojovnu a vlevo se skrčit a podlézt. Dále je třeba
otevřít dveře zóny B. Tady musíte s Taylotem běet ke dveřím naproti od panelu v
místnosti a poté vlevo. Poté takto otevřte jetě jedny dveře a sejděte se v
odpočinkové místnosti. Následně vejděte do výtahu, nahoře z něj vystupte a
prostřílejte se k hlavnímu vchodu.
Fosterova vila, skladitě
Přepněte se na Pokera a nejprve sejměte stráce vpravo a
poté toho nahoře za zábradlím. Jděte k bráně a vlevo pouijte na panel paklíč.
Projděte bránou a vpravo za rohem znekodněte dalího stráce. Pokračujte do
dvora a i zde eliminujte vekeré nepřátele. Běte vpravo ke stěně budovy k
výtahové ploině a přivolejte si zbytek týmu. Nyní si Wall stoupne na ploinu a
úkolem zvylých dvou postav je vyvézt ho nahoru. Postavte se ke dvěma ventilům po
stranách. Musíte rychle přepínat z jedné postavy na druhou a klikat na ikonu
nahoře. Je to zdlouhavá a nepříjemná práce. Pokud se spletete, tak vám ploina s
Wallem začne hned sjídět zpátky dolů. A bude Wall nahoře tak se na něj
automaticky přepnete. Zastřelte nejprve stráce dole ve skladiti a poté
vyskočte na trám a přeručkujte vlevo. Slezte po ebříku dolů a jděte do dveří
vlevo. V tomto patře je víc místností, kde je několik dalích stráců a také se
tu dají nalézt nějaké peníze. Vstupte do výtahu a sjeďte s ním dolů. Jděte ke
dveřím na konci chodby a zjistíte, e k nim potřebujete najít magnetickou kartu.
Vrate se do výtahu a vyjeďte s ním opět nahoru. Jděte do dveří vpravo a
přestřelte zámek u skříňky. Seberte magnetickou kartu, vrate se výtahem dolů a
u dveří kartu pouijte. V místnosti vpravo je poplané zařízení, které stiskněte
a zlikvidujte přibíhající stráe. Vejděte do chodby, ze které přibíhali strání,
a vlevo vidíte kontrolní místnost, kterou jste si odblokovali stisknutím alarmu.
Přepněte se na Pokera a spolu s Ninou sjeďte výtahem dolů. Běte do kontrolní
místnosti a nabourejte se do počítače. Poté jděte do prvního výtahu, kterým jste
předtím jeli za Walla, nahoře se dejte vpravo a vstupte do místnosti, kde jste
předtím nalezli magnetickou kartu. Paklíčem otevřete dveře, vyjděte ven do dvora
a postřílejte stráce. Pokračujte do dveří vpravo. Prostřílejte se skladitěm a
otevřte tlačítkem vrata na druhé straně. V chodbě zastřelte dalí dva stráce a
otevřte tlačítkem dalí vrata vpravo. Vyčistěte dvůr od nepřátel a jděte vlevo
za roh, kde odemkněte dveře. Pokračujte směrem vpravo, kde je výtahová ploina.
Tentokrát si na ni stoupne Nina a za zbylé dvě postavy ji musíte vyvézt nahoru.
A se vám toto povede, postřílejte dole nepřátele, kteří se na vás valí
(rozstřelte výbuný sud) a poté budete muset za Ninu postřílet nepřátele ve
vile. Nepřátelé jsou za oknem; problém vak je, e nejsou vidět a sami střílet
nezačnou. Jedná se asi o nejnepříjemnějí záleitost v celé hře. Zkouejte
střílet do různých částí okna a po chvíli na vás začnou pálit. Palte přesně do
míst, ze kterých vychází výstřely. Nakonec se vám zobrazí hláka, e jeden z
nepřátel se pokouí uprchnout. Tady je bohuel kadá rady drahá. Musíte prostě
zkouet střílet do různých částí oken a doufat, e ho zasáhnete, jinak pro vás
hra končí. Někde jsem četl, e se má údajě střílet více vlevo, ale já bych
naopak řekl, e doprostřed. A se vám tuto nepříjemnou situaci podaří zvládnout
octnete se s Ninou opět dole. Nyní běte s některou z postav a k výtahu, sjeďte
dolů a v místnosti, kde jste spoutěli alarm si z přepravního systému vyzvedněte
obraz.
Fosterova vila, dům
Nejprve se přepněte na Stantona a vypáčte dveře. Dalími
dveřmi vyjděte do dvora, kde je spousta nepřátel. Nejprve zabijte stráného,
který stojí u vás, poté toho, který je vlevo u domu. Rychle běte vpravo tak,
aby mezi vámi a přibíhajícími nepřáteli bylo auto a abyste tak byli kryti před
jejich střelbou. Zabijte nepřítele vpravo a poté se opatrně přibliujete k autu
a postupně zbylé stráné oddělejte. Nyní se přepněte na Ninu. Musíte nejprve
ukrást klíč stránému. Jak to udělat je vám jistě jasné. Poté běte zpět do
chodby s dvěma dveřmi po stranách. Vstupte do levých dveří s tím, e se chcete
umýt. Máte 2 minuty času. Rychle proběhněte do vedlejího pokoje a opatrně
vyjděte druhými dveřmi na chodbu. Hned jak vyjdete tak se přitiskněte ke zdi a
dojděte takto a k ohybu chodby. Pokud se nepřitisknete ke stěně, Liu Ling vás
odhalí a pro vás to znamená konec hry. A se tedy dotstanete ven jděte do
vstupní haly a dveře vpravo odemkněte získaným klíčem. Projděte kuchyní a
dozadu a otevřte mří. Stejným způsobem se vrate zpět do pokoje, ze kterého
jste vyli a vyjděte prvními dveřmi s tím, e jste u umytí. Nyní se přepněte na
Stantona a na nádvoří, kde jste postříleli hordu nepřátel, vlezte do kanálu.
Projděte podzemím a k místu, kde na mapě vidíte modrou značku. Vylezte po
ebříku nahoru a jste v domě. Ne se začnete po domě pohybovat odveďte Ninu a
Liu Ling někam pryč, aby vám nepřekáeli (nejlépe do obrazové galerie). Vejděte
za Stantona do kuchyně a připlite se zezadu ke kuchaři. Znekodněte ho a
pokračujte do vstupní haly (v chodbě si vimněte pancéřových dveří vlevo). Tady
dávejte pozor na hlídače vpravo. Počkejte a se otočí a proplite se do
protějích dveří. Zajděte do prvních dveří vlevo, co je Fosterova kancelář.
Opatrně dojděte ke stolu a seberte z něj kód. Vrate se stejnou cestou zpět do
chodby a jděte k pancéřovým dveřím. Zadejte kód 2308 a potvrďte. Zavolejte si
Boomera a za něj projděte pancéřovými dveřmi. Po skončení animace vyčistěte
místnost od nepřátel a nastupte s oběmi postavami do výtahu. Dole za Stantona
projděte chodbu vpřed a za dveřmi zastřelte 2 stráce. Prohledejte jejich těla a
u jednoho z nich naleznete magnetickou kartu B. Poté se nabourejte do počítače a
získáte kód 1406 od kulometu č. 1. Vrate se do chodby a dejte se vlevo.
Pouijte kartu u pravých dveří a v místnost vlevo ze stolu seberte vzkaz s kódem
1954 od kulometu č. 2. Na protějí stěně je klávesnice, do které zadejte první
kód, tedy 1406 a deaktivujete kulomet č. 1. Vyjděte ven na chodbu a pouijte
kartu u dveří hned vpravo. Uvidíte automatické kulomety, z nich první je ji
vypnutý. Nyní se musíte sprintem dostat vpravo, abyste na klávesnici zadali
druhý kód 1954. Stanton vak sprintovat neumí, take si raději přehoďte na
Boomera a vykonejte tuto akci s ním. Poté jděte do dveří vlevo a na konec.
Zjistíte, e budete potřebovat otisky prstů. Přehoďte se na Valerii. Nyní musíte
vniknout Do Fosterovy kanceláře, ale Liu Ling vás nesmí vidět. Začněte obíhat
přístupné prostory dokola ve směru hodinových ručiček. Liu Ling vás tak rychle
nedoene, take jakmile nebude v dohledu, proklouzněte do Fosterovy kanceláře a
seberte ze stolu lahev. Vrate se zpět na chodbu a jděte do obrazové galerie.
Stoupněte si tak, aby vás Liu Ling neviděla. Přepněte se na Stantona a aktivujte
skener. Přepněte se zpět na Valerii, rovně aktivujte skener a máte hotovo.
Přepněte se zpět na Stantona a nastavte si v inventáři otisky prstů. Pouijte je
na čidlo a vstupte. Nyní se musí Stanton dostat k počítači, ale je třeba zruit
modré paprsky. Skrčte se a přejděte před počítač, kde zůstaňte připraveni.
Přepněte se na Boomera a stiskněte tlačítko vpravo před vstupem do trezoru. Tím
na 15 vteřin zruíte modré paprsky. Přepněte se tudí na Stantona a do počítače
v trezoru se nabourejte. 15 vteřin je vak příli krátká doba, take před
uplynutím lhůty kliknutím na červenou ikonu klávesnice akci zrute, ustupte od
počítače a skrčte se. Přepněte se opět na Boomera a znovu stiskněte tlačítko.
Nyní za Stantona operaci dokončete. Prohledejte vechny trezory a seberte obrazy
a za Boomera seberte magnetickou kartu. Nyní jděte do místnosti s transportním
zařízením a dejte do něj obrazy. Obě postavy postavte k pákám po stranách a tyto
páky musíte stisknout současně (velice rychle po sobě). Zbývá poslední úkol a to
umístit za Boomera 5 bomb. První umístěte hned na sloup vedle (navolte si bomby
v inventáři), přičem vám začne ubíhat tříminutový časový limit. Nyní přebíhejte
z jedné lokace do druhé a umisujte bomby. Problém je, e je tu spousta nových
nepřátel, take musíte neustále v inventáři přehazovat mezi bombami a pistolí.
Na zavřené dveře s červeným světlem pouijte kartu získanou z trezoru.
Fosterova vila, chodby
Postřílejte několik nepřátel a prohledejte jejich těla. U
jednoho z nich najdete kartu sektoru D. Poté jděte do zadní části místnosti a
seberte obrazy. Vyjděte dveřmi a dalí dveře si otevřte nově nalezenou kartou. V
chodbě vlevo jsou dveře, které nejdou otevřít ani kartou a rovně před vámi jsou
dalí zamčené dveře, které pomocí karty normálně otevřete. Pokračujte do
skladitě, kde zabijte hlídky. Vlevo je mří, která nejde otevřít. Vyjděte tudí
po schoditi v místnosti a nahoře jděte do malé zadní místnosti, kde je
elektrická skříňka. Zatímco na ní bude Poker pracovat musíte odstřelovat
nepřátele, kteří nabíhají dolů. A bude po vem sejděte dolů a můete si skočit
do místnosti, do které se předtím nelo dostat a sebrat nějaké peníze. Následně
projděte zpřístupněnými dveřmi ve skladiti a pokračujte a k místu, kde spolu
rozmlouvají dva stráci. Zastřelte je a od jednoho z nich si seberte kartu
sektoru E. Pomocí karty si otevřte dveře a zastřelte dalího stráce. Pokračujte
chodbami dál a otevřte kartou dalí zamčené dveře. Přepněte se na Pokera a
vylezte na bedny. Odtud vyskočte a zachyte se ventilace nahoře, přeručkujte za
plot a puste se. Na druhé straně místnosti vylezte po ebříku nahoru a jděte ke
skříňce úplně vpravo a aktivujte ji. Seskočte dolů a vylezte po dalím ebříku
vpravo. Skrčte se a pistolí ustřelte zámek. Vlezte do ventilační achty a jděte
a k místu, kde uniká toxický plyn. Vystihněte si moment, kdy plyn vpravo
přestane umikat, a rychle proběhněte. Vylezte po ebříku, prolezte dalí
ventilační achtou a na konci po dalím ebříku slezte. Zastřelte stráce na
konci a dalího vlevo v místnosti. Nyní musíte otevřít vrata a to tak, e
rozmístíte dvě postavy ke kolům na kadé straně. Klinutím na příslunou ikonu se
postavy chytí kol. Nyní stačí jen klikat na ikonu u jedné postavy (nemusíte je
přepínat) a vrata snadno otevřete. U dalí mříe toto zopakujte. Občas přepněte
na Ninu a pomocí odstřelovačky likvidujte přibíhající nepřátele. Třetí mří
nejde otevřít, take musíte najít jinou cestu. Ustřelte zámek u kanalizační
mříe a seplhejte po ebříku dolů. Dole ustřelte dalí zámek u mříe a vejděte
do místnosti se strenou lávkou. U stěny vyskočte nahoru a přeručkujte po trubce
na druhou stranu. Vylezte po ebříku a jděte a k poklopu, kde ustřelte dalí
zámek (je to proto, aby se na druhou stranu strené lávky dostala i Nina).
Vrate se na k ebříku na druhé straně, slezte a vejděte do chodby. Dojděte k
zamčené mříi. Rozstřelte sud vlevo a prolezte skrčeni dírou v mříi. Nyní
musíte skrz okno trefit zámek na mříi. Unikající pára vám vak značně zhoruje
viditelnost. A se vám podaří zámek trefit, projděte mříí a otočte kolem na
potrubí, čím zastavíte unikající páru. Projděte do dalí místnosti, kde vám
dalí postup blokuje vysoká hladina vody. Vylezte po ebříku vlevo. Vyskočte u
stěny, zachyte se trubky a přeručkujte přes pokozenou část lávky. Ustřelte
zámek u mříe, podlezte pod trubkami a vytáhněte se na ploinu. Uvidíte dva
stráce jak spolu rozmlouvají. Slezte dolů, vejděte do místnosti a oba stráce
zastřelte. Nyní vyjděte do velkého podzemního sálu, avak dávejte si pozor na
nepřátele na horní lávce. Nejlépe se mezi dveřmi skrčte a pak je teprve
zastřelte. Dejte se vlevo, slezte po ebříku a otočte ventilem, čím snííte
hladinu vody. Vylezte po ebříku zpět a pokračujte po lávce k dalímu ebříku,
po kterém rovně vylezte. Nahoře ustřelte zámek a pokračujte k východu. Tady
budete muset chvíli Pokera krýt ne mří otevře. Rozstřelujte výbuné sudy dole
a snadno se nepřátel zbavíte.
Fosterova vila, mafiáni
Běte se schovat do skříně, počkejte a stráce odejde a
poté vylezte. Nyní se přepněte na Boomera. Musíte rychle zabránit znekodnění
bomb. Zastřelte dva nepřátele u bomby a pokračujte a k místu, kde budete
napadeni ze dvou stran. Couvněte zpět, zastřelte nepřítele vpravo a za rohem si
počkejte na nepřátele přibíhající zleva z výtahu. Běte dál do dveří rovně a
poté do prvních dveří vlevo, kde odstřelte poslední dva nepřátele. Vyjděte z
místnosti ven a dejte se vlevo k výtahu, do kterého s oběmi postavami nastupte.
Nahoře zabijte stráce vlevo za rohem. Pokračujte do vstupní haly, kde zabijte
dalího vpravo. Poté zlikvidujte zbylé dva v zadní chodbě a vstupte do pokoje,
kde se ukrývá Valerie. Následně běte do vstupní haly a přistupte ke vchodu,
kterým v animaci vyjdete ven. Nyní musíte krýt Valerii a Stantona. Nejlépe si
stoupněte za auto a vdy, kdy se budete chtít lépe krýt, tak se přikrčte
klávesou Q. Jakmile budou zbylé dvě postavy u dveří garáe, běte rychle za nimi
a vstupte dovnitř.
Fosterova vila, vyjednávání
Odstřelte stráce za rohem a dalí dva vlevo za oknem.
Prohledejte mrtvolu stráce a získáte magnetickou kartu. V animaci se vám spustí
automatické kulomety, které musíte vechny zlikvidovat. Zničte kulomet střelením
do zeleného světla vzadu. Pouijte kartu na čidlo vpravo, dejte Valerii příkaz,
aby vás následovala a rychle oba projděte dveřmi, protoe mají časový zámek.
Vejděte do dveří naproti a zabijte dalí dva stráné. Pokračujte do levé části
místnosti a vylezte po ebříku nahoru- Ustřelte zámek u mříe a prolezte do
mrazáku. Seskočte dolů a stiskněte tlačítko vlevo na stěně, čím si otevřete
dveře. Zabijte dalí dva stráce a střelbou zničte kulomet v chodbě. Projděte do
dalí chodby. Vpravo je kulomet, který vás pokud mono nesmí zasáhnout. Sprintem
se dostaňte ke dveřím vpravo. Zavolejte si Valerii a doufejte, e ji kulomet
nezabije. Vypáčte zámek a v místnosti přistupte k pravému počítači. S Valerií
jděte před zavřené dveře. Hacknutím počítače se zavřou první dveře a druhé se
otevřou, take Valerie bude mít volnou cestu dál. Přepněte se tedy na ni a
stiskněte tlačítko na stěně, čím otevřete okenice. Zastřelte oba stráce a
zničte střelbou kulomet. Vrate se zpět ke dveřím, přepněte se na Pokera a opět
hackněte počítač, čím uvolníte Valerii cestu ven. Za Pokera nyní vyjděte do
chodby a pokračujte tam, kde vás předtím ohrooval kulomet. Projděte dveřmi,
postřílejte stráce a vypáčte dveře vpravo. Sejděte po schodech dolů a zastřelte
dalí dva stráce. Otáčením kola vyvezte nahoru výtahovou ploinu. Poté vylezte
po ebříku a přejděte k mříi, u které ustřelte zámek. Vlezte do ventilační
achty a o kousek dál vyskočte vpravo a vytáhněte se vý. Na rozcestí vlezte do
dalí ventilační achty vlevo. Ustřelte zámek na poklopové mříi, seskočte dolů
a zničte kulomet. Druhý je za sloupem a není vidět. Jděte podél levé stěny,
abyste se dostali za něj. Poté otevřete kartou pravé dveře, aby Valerie měla
volnou cestu a pak levé dveře, kde zničte dalí kulomet a postřílejte hordu
nepřátel. Jděte k nedalekým dveřím a vypáčte je. Oba nepřátele, kteří se tu
zdrují, můete bez sebemeního nebezpečí zardousit. Vyjděte zpět do chodby, na
konci projděte dveřmi, za rohem vpravo odstřelte poklimbávajícího stráce a poté
vejděte do dveří vlevo. Kryjte se mezi dveřmi zastřelte Liu Ling a oba stráce.
Poté jděte spolu s Ninou ke dvěma pákám a současně je stiskněte.
Fosterova vila, pomsta
Nyní vás čeká finální boj s Fosterem. Sklo, za kterým
Fostera vidíte, je neprůstřelné. Vdy kdy aktivuje kulomet, sprintujte po
místnosti, abyste se vyhnuli kulkám z kulometu. Jakmile se kulomet otočí,
vytáhněte zbraň a střelte do červeného světélka na kulometu. Tím kulomet
pokodíte. Pokozený kulomet jetě stačí prostřílet sklo ve své blízkosti.
Musíte vak být velice rychlí, jinak se kulomet zasune. A takto zničíte vechny
kulomety spustí se animace, po jejím skončení začne Foster pobíhat sem a tam a
střílet po vás. Střílejte do výbuných sudů a takto ho snadno dostanete.
|