Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Clive Barker´s Jericho
Úvodem
Hororová hra Jericho vychází z tradice starých doomovek. Nejvíce však
připomíná před několika lety vyšlého Painkillera. Zajímavostí hry je, že můžete
hrát za všechny členy sedmičlenného týmu, přičemž každý používá jiné zbraně a
jiné magické schopnosti. Ze začátku si asi všechny postavy a hlavně jejich
magické schopnosti nebudete pamatovat; proto níže uvádím jejich stručný popis.
Postavy a jejich schopnosti
Kapitán Devin Ross
Ve hře bude moci hrát za zpočátku sedm postav. Brzy po začátku však
kapitán Ross zemře a vy, jako jeho duch, se budete převtělovat do ostatních
bojovníků.
ZBRANĚ:
- útočná puška Patrioteer
- sekundární mód je brokovnice
MAGICKÁ SCHOPNOST:
Uzdravování - Tuto schopnost si s sebou Ross ponese i
po své smrti. To znamená, že každý bojovník, za kterého budete právě hrát (do
kterého bude Ross převtělen), bude mít schopnost uzdravovat ostatní. Musíte se k
padlému, označenému lebkou, přiblížit a stisknout klávesu Použít.
Kapitán Xavier Jones
ZBRANĚ:
- útočná puška Patrioteer
- sekundární mód je brokovnice
MAGICKÁ SCHOPNOST:
Astrální magie - Použitím této schopnosti budete moci
aktivovat vzdálené předměty či páky, ke kterým se nemůžete fyzicky dostat.
Podržením příslušné klávesy způsobíte, že Jones vystoupí ze svého těla.
Klávesami pro pohyb si přiblížíte a zaměříte cíl (nepřítele) a stisknutím další
klávesy se Jones převtělí do cíle. Myší otáčejte a hledejte předmět či páku v
okolí, které by se daly aktivovat. Na toto použijete další klávesu – pro
Telekinezi. V několika málo případech ve hře budete muset dokonce přeskakovat po
více postavách. Během celého procesu nesmíte pouštět první tlačítko pro aktivaci
astrální projekce, jinak kouzlo zrušíte.
Seržant Frank Delgado
ZBRANĚ:
- rotační kulomet na 1000 nábojů – je nejlepší střelnou zbraní
ve hře. Pokud chcete situaci vyřešit vyloženě silou, tak Delgado je ten pravý.
Navíc se s rotačákem skvěle ustřelují hlavy,
- pistole, kterou asi moc
nevyužijete (jedině když vám dojdou náboje do kulometu)
HLAVNÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Ohnivý hadí démon Ababinili - podržením
příslušné klávesy vypustíte tohoto démona, který ohnivou silou spaluje
nepřátele.
VEDLEJŠÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Ohnivá hradba - vytvoříte hradbu kolem Delgada, která ho činí imunním vůči ohni a spáleninám a zároveň mu snižuje
poškození způsobená nepřáteli.
Desátník Simone Coleová
ZBRANĚ:
- útočná puška
- granáty – podržením tlačítka pro nabití aktivujete menu, ve kterém si můžete nastavit účinek granátů -
- výbuch při nárazu
- výbuch za 1 až 3 vteřiny
- výbuch při pohybu v blízkosti (něco jako nášlapné)
- dálkově odpalované
HLAVNÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Zpomalený čas - svět okolo se zpomalí; pouze Coleová se může pohybovat normální rychlostí.
VEDLEJŠÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Velké poškození - všichni členové jednotky
budou dočasně poškozovat nepřátele mnohem více.
Poručík Abigail Blacková
ZBRANĚ:
- odstřelovačka – velmi přesná odstřelovací puška. Nablízko se s
ní skvěle ustřelují hlavy slabších nepřátel, ale chce to trochu cvik
- přídavný granátomet – fatální i pro středně silné nepřátele. Skvěle ho
využijete, pokud se na vás valí víc nepřátel a vy začínáte mít pocit, že vám
teče do bot. Nezapomínejte však, že sama Blacková není vůči jeho účinku imunní,
takže ho nelze používat nablízko.
HLAVNÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Duchovní střela - skvělá věc proti vzdáleným
nepřátelům. Při vystřelení kulky letíte (tedy kamera) s ní a myší můžete řídit
směr kulky. Můžete zasáhnout tři nepřátele za sebou. Pro slabší nepřátele je
Duchovní střela smrtící. U silnějších nepřátel, např. létajících netvorů, musíte
zasáhnout přesně hlavu, abyste je zabili.
VEDLEJŠÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Telekineze - pomocí této schopnosti může Blacková odstraňovat jinak nepřekonatelné překážky z cesty. Seržant Wilhelmina Churchová
ZBRANĚ:
- rychlopalná poloautomatická pistole
- meč – na slabší
nepřátele skvělá zbraň při boji zblízka
HLAVNÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Krvavá runa - díky tomuto kouzlu dokáže Churchová znehybnit nepřátele v blízkém okolí a tito se tak stávají snadno
zlikvidovatelnými.
VEDLEJŠÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Ohnivá runa - spalující ohnivé kouzlo na
blízké nepřátele.
Otec Paul Rawlins
ZBRANĚ:
- 2 pistole – můžete u nich nastavit 3 typy munice – normální,
tříštivou a výbušnou. Při použití normální munice máte v zásobníku každé zbraně
15 nábojů; při použití tříštivé munice máte v zásobníku 5 nábojů a při použití
výbušné munice máte v zásobníku 3 náboje.
HLAVNÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Uzdravování - otec Rawlins dokáže podobně jako
Ross navracet mrtvé k životu. Na rozdíl od Rosse má tuto schopnost zdokonalenou.
- Dokáže totiž uzdravovat i na dálku.
VEDLEJŠÍ MAGICKÁ SCHOPNOST:
Kletba – pomocí této schopnosti může otec Rawlins proklít nepřítele. Má to za následek, že střelba příslušníků Jericha do
prokletého nepřítele částečně obnovuje jejich zadraví.
Historické poznámky
Vysvětlivky některých pojmů, s nimiž se
setkáte ve hře nebo v textech bonusů.
ADAM A EVA
podle biblické legendy první lidé, které bůh stvořil.
Existují 2 varianty tohoto mýtu: Podle první stvořil bůh oba současně, podle
druhé nejprve Adama z prachu a hlíny (hebrejsky adama) a později vyjmutím
jednoho z jeho žeber Evu. Podle druhého výkladu vyjmutí žebra z těla Adama dává
navždy právo mužům, aby jim byly ženy podřízeny. Přestože bůh zakázal oběma
ochutnávat jablka ze stromu poznání, Eva tento zákaz porušila tím, že jeden z
plodů utrhla. Za to, že oba jablko ochutnali, byli bohem vyhnáni z ráje.
ARAMEJŠTINA
jeden z ústředních jazyků perské říše. Mluvili jím i
Židé poté co se navrátili ze zajetí z Babylónu. V aramejštině jsou napsané i
některé pasáže z bible. Nářečí tohoto jazyka se zachovaly dodnes (především v
Libanonu, v menší míře v Iráku), avšak v trochu jiné podobě obohacené o spousty
jazykových prvků z jiných jazyků
ARCHA ÚMLUVY
skříňka, která podle mýtu obsahoval zákony židovského
náboženství a jež dostal Jahve od Mojžíše.
BAKCHANÁLIE
slavnosti k poctě boha úrody a vína. Roku 186 př. n.
l. byly římským senátem zakázány. Přeneseně orgie, divoká zábava, při níž se jí
a pije alkohol.
CALIGULA
(*12 - +41), římský císař od 37, syn Germanicův (*15 př. n. l. - +19 n.
l.) Přezdívku Caligula (Botička) získal podle bot, jež sám v dětství nosil.
Dětství trávil se svým otcem po vojenských táborech. Za svého dětství viděl
mnoho hrůz, které jeho vrstevníci znali jen z vyprávění, a údajně byl i
zneužíván. Toto nesmazatelně poznamenalo jeho duševní vývoj. Císař Tiberius si
ho ke sklonku svého života velmi oblíbil a vychovával ho jako svého nástupce.
Brzy po nástupu na trůn, po smrti Tiberiově, se u Caliguly začalo projevovat
jeho šílenství. Vsugeroval si, že je nejvyšším bohem Jupiterem a požadoval po
svém okolí, aby ho jako boha uctívali. Údajně prý mnohé noci probděl a
rozmlouval s ostatními bohy. Byl velice rozmarný a nevyzpytatelný a jeho vláda
se postupně měnila v tyranii. Koho jeden den nazýval svým přítelem, toho druhý
den nechal bez mrknutí oka a bez rozumného důvodu popravit. Trpěl stihomamem a
svého mladšího bratra Gemella, kterého na začátku své vlády nechal prohlásit
„císařem mládí“, nechal popravit, protože se neustále obával, že usiluje o jeho
trůn. Ve skutečnosti mu toto ze strany naivního a flegmatického chlapce v
nejmenším nehrozilo. Zabil svojí vlastní sestru, s níž zpočátku udržoval
milenecký poměr. Když s ním otěhotněla, vyrval z jejího těla nenarozené dítě,
protože se obával, že toto dítě by ho mohlo jednou svrhnout z trůnu (tak jako to
podle mytologie udělal Jupiter svému otci). Sám o sobě byl zženštilý a údajně
měl i sklony k homosexualitě. Účastnil se orgií, organizoval a sám vystupoval ve
zvrhlých divadelních představeních, v nichž měl na sobě oblečeny ženské šaty.
Díky špatnému hospodaření se dostal do situace, že neměl peníze, což se rozhodl
vyřešit tím, že zorganizoval orgii (nevěstinec), ve které prodávaly veřejně svá
těla manželky senátorů. Jeho despotismus a šílenství, jež neměly hranic, zavdaly
příčinu ke spiknutí proti němu. Když odcházel z amfiteátru, byl v chodbě vedoucí
k východu ubodán vojáky, kteří ho doprovázeli. Vzbouřenci poté zabili i jeho
manželku a dítě.
ELYSIUM
v řecké mytologii podle jednoho z výkladů nádherné místo daleko na
západě, kde žili lidé, jež se těšili oblibě bohů. Podle druhého výkladu, místo v
podsvětí, kde duše zemřelých docházely klidu
(opak Tartaru).
GLADIÁTOŘI
bojovníci, ve vetšině případů otroci, vystupujících
ve veřejných vystoupeních či slavnostech (hrách) a bojující proti sobě. Tyto
tradice mají kořeny v kultuře Etrusků a původně byly pořádány při tzv.
pohřebních slavnostech. Od 1. stol. př. n. l. se pořádaly samostatně jako krvavá
podívaná pro potěšení v amfiteátrech a postupem času se toto rozšířilo po celé
římské říši. Kvůli krutosti v zacházení s gladiátory docházelo k lokálním
povstáním otroků a vyústilo v největší povstání otroků ve starověku v letech 73
až 71 př. n. l., které vedl gladiátor Spartacus (+71 př. n. l.). Po počátečních úspěších u Pádu, kde otroci porazili římskou armádu (r. 73
př. n. l.), se chtěl Spartacus přeplavit na Sicílii, avšak byl zrazen piráty,
kteří ho původně i s jeho armádou slíbili přeplavit. Po krvavé bitvě, v níž
padl, dal vojevůdce Crassus (*115 - +53 př. n. l.) ukřižovat 6000 otroků při
cestě z Capuy do Říma. Společenské postavení gladiátorů se postupem času
zlepšovalo. Po nastolení císařství dokonce zaujímali významná místa u dvora.
Císař Konstantin Veliký zakázal gladiátorské zápasy ve východní části říše v
roce 325; v západní části říše zakázány začátkem 5. století císařem Honoriem.
GNOSTICISMUS
nábožensko-filozofický směr, rozšířený nejvíce v
1.-3. století v Egyptě a v krajinách
Blízkého východu. INNOCENC III.
(*1160 - +12. 7. 1216), od 1198 papež. Zasahoval do
politického života evropských států. Zasloužil se o založení dominikánského řádu
a inkvizice. Inicioval 4. křížovou výpravu a vedení války proti kacířům.
JERICHO
město v západním Jordánsku. Místo bylo osidlováno již od 10 tisíciletí
př. n. l. Zachovány zbytky opevnění, 9 m vysoká věž a mnoho dalších památek.
JUPITER
nejvyšší bůh římských božstev; analogie řeckého Dia. Bůh přírodních
sil, ochránce římského práva, ochránce vojáků a dárce vítězství. Byly mu
zasvěceny chrámy, jež byly budovány na vrcholcích hor. V září byly konány
slavnosti na jeho počest, jež byly doprovázeny slavnostními průvody, hrami v
cirku atd.
KŘIŽÁCI
účastníci křížových výprav nosící znamení kříže pod zvláštní ochranou
církve.
KŘÍŽOVÉ VÝPRAVY
vojenská tažení vyhlašovaná ve středověku katolickou
církví proti pohanům a kacířům. Menší křížové výpravy byly organizovány v
Evropě, například proti českým husitům či proti pobaltským Prusům. Velké křížové
výpravy vedly do Svaté země. První křížová výprava byla vyhlášena papežem v roce
1095. Francouzští a normanští rytíři dobyli 1099 Palestinu a na jejím území
vyhlásili 4 království – jeruzalémské, antiochejské, tripolské a edesské. Druhá
výprava byla vyhlášena 1146 Bernardem z Clairvaux (*1091 - +1153) a účastnil se
jí mj. francouzský král Ludvík VII. (*1120 - +1180, král od 1137) a římský
německý král Konrád III. (*1093 nebo 1094 - +14. 2. 1152, král od 1138). Třetí
křížová výprava se uskutečnila v letech 1189-1192 a účastnil se jí anglický král
Richard Lví srdce (*září 1157 - +6. 4. 1199, král od 1189), francouzský král
Filip II. August (*21. 8 1165 - +14. 7. 1223, král od 1180) a císař Fridrich I.
Barbarossa (*1122 - +10. 6. 1190, král od 1152, císař od 1155). Čtvrtá křížová
výprava v letech 1202-1204 rozbila byzantskou říši.
PARTHSKÁ ŘÍŠE
starověký stát, jehož centrum leželo v dnešním Íránu
250 př. n. l. až 224 n. l. Parthskou říši založili skytský náčelník Arsakés
(+248 př. n. l.) spolu se svým bratrem Tiridatésem I. (+211 př. n. l.) a
založili vládnoucí dynastii Arsakovců. 209 př. n. l. uznána nezávislost parthské
říše ze strany Antiocha III. (*asi 242 př. n. l. - +187 př. n. l., syrský král).
Říše vedla časté války se Seleukovci (vládnoucí dynastie v Sýrii) a později s
římskou říší. Ke konci politicky nestabilní parthskou říši nakonec dobyli
Sásánovci (vládnoucí dynastie v Persii).
PRETORIÁNI
císařská garda ve starověkém Římě. Hráli často
významnou roli v dějinách Říma (někdy měli i vliv na volbu císařů).
ŘÍMSKÁ ŘÍŠE
antický státní útvar ve Středomoří. V 6. stol. př. n.
l. ovládli značnou část Itálie Etruskové, jejichž kultura spolu později s
kulturou řeckou se staly základem kultury Říma. Legenda mluví o tom, že město
Řím založili bratři Romulus a Rémus. Někdy na počátku 6. stol. př. n. l. se
sloučilo několik osad na římských pahorcích a utvořily tak jedno město. V době
královské bylo v Římě kmenové zřízení. Po vyhnání Etrusků z Itálie byla
nastolena republiky (později zrušena). Vojensky stále sílící Řím postupně ovládl
celou Itálii, ve válce porazil Kartágo (Hannibal, *247 nebo 246 př. n. l. - +183
př. n. l.) a další státy. Významnou roli sehrál v dějinách Říma Gaius Iulius
Caesar (*100 př. n. l. - +44 př. n. l., zavražděn), který dobyl další velká
území. Prvním vládcem Říma s titulem císař se stal Augustus, (*23. 9. 63 př. n. l. - +19. 4. 14 n. l., císař od 27 př. n. l.),
adoptivní syn Caesarův, který pokračoval v Caesarově politické činnosti a
potrestal mj. jeho vrahy. Období jeho vlády bylo zlatým věkem literatury
(Vergilius, Horatius, Ovidius). Za císaře Vespasiana (*9 - +79, císař od 69)
byla v Římě vybudována nebo obnovena řada monumentálních staveb (fórum,
Jupiterův chrám, Colosseum). Za císaře Traiana (*53 - +117, císař od 98) dosáhla
římská říše největšího územního rozsahu. Na východě ovládal Řím dnešní
Španělsko, na severu část dnešní Velké Británie, na severovýchodě zasahovala
říše až do střední Evropy, na východě sahala až ke Kaspickému moři, na jihu
ovládala Egypt a celé jižní pobřeží Středozemního moře. 3. století bylo ve
znamení hospodářského a politického úpadku, což bylo provázeno řadou reforem
včetně reforem správních a militarizace. Konstantin Veliký (*asi 280 - +337,
císař od 306) jako první císař zlegalizoval křesťanství (r. 313) a sám se nechal
na sklonku života pokřtít (r. 330). Po staletích pronásledování a vraždění
křesťanů se stalo křesťanství římským státním naboženstvím. Stejného roku, kdy
přijal křest, založil Konstantin Veliký druhé hlavní město říše –
Konstantinopolis (dnešní Istambul). Císař Theodosius Veliký (*347 - +395, císař
od 379) byl posledním panovníkem nad celou říší. Říše byla ještě před jeho smrtí
rozdělena mezi jeho dva syny Honoria (*384 - +423, západořímský císař od 395) a
Arcadia (*377 - +408, východřímský císař od 395) a tak vznikly říše západořímská
a východořímská. Západořímská říše byla po neustávajících nájezdech germánských
kmenů nakonec r. 476 dobyta a tímto zanikla. Posledním jejím císařem byl Romulus
Augustullus, jenž byl na trůn dosazen v dětském věku svým otcem vojevůdcem
Orestem. Východřímská říše existovala dál a později byla známa pod jménem
byzantská říše s hlavním městem Konstantinopolem. Byzantská říše trvala až do
roku 1453, kdy poslední císař Konstantin XI. Palaiologos (*7. 2. 1404 – +29. 5.
1453, císař od 1448) padl při obraně Konstantinopole v boji proti Turkům, kteří
ji nakonec dobyli a připojili byzantskou říši k říši osmanské.
SUMER
území v Iráku přibližně mezi dnešním Bagdádem a Perským zálivem. Ve 4.
tisíciletí př. n. l. ovládl národ Sumerů toto území a založil zde první města a
později tzv. městské zemědělské státy. První vládci Sumeru byli zároveň i velkněžími. Období existence Sumeru se dělí na několik epoch – raná doba
historická (3000 až 2800 př. n. l.), kdy docházelo k rozvoji zemědělství –
obilnářství, pastevectví, zavlažovací kanály. Další byla tzv. dynastická doba
(2800 až 2100 př. n. l.), která byla ve znamení mocenských bojů a mj. docházelo
k velkému rozvoji stavebnictví. Za III. urské dynastie (2027 až 2003 př. n. l.)
byl Sumer sjednocen s Mezopotámií. - Sumerové měli svůj vlastní jazyk –
sumerštinu. Jeho zajímavostí bylo to, že u sloves neexistovala kategorie času.
Písmo používali klínové. Měli vyspělou architekturu, významné bylo výtvarné
umění.
TEMPLÁŘI
rytířský řád založený 1119 Huguesem de Payns k ochraně poutníků do
Svaté země a k boji proti nevěřícím. Templáři nabyli již během 12. století
značného majetku, který v průběhu 12. století ještě zvětšili. Často si od nich
půčovaly peníze různé osobnosti politického života. Koncem 13. století začal řád
upadat a ztrácel své statky na území Svaté země. Francouzský král Filip IV.
Sličný (*1268 - +29. 11 1314, král od 1285), který se obrovským majetkem řádu
chtěl obohatit, dosáhl jeho zrušení papežem 1312 a templáři byli na základně
vykonstruovaných obvinění uvězněni. Poslední velmist řádu de Molay byl 1312
upálen, protože odvolal vynucená přiznání. Řád se udržel pouze v Portugalsku,
kde se 1319 přeměnil na tzv. řád Kristův. Majetek řádu byl oficiálně převeden na
johanity. Ve skutečnosti však většina majetku zůstala v rukou vysoce postavených
feudálních osobností, nejvíce francouzského krále.
TIBERIUS
Claudius Nero Caesar Augustus (*42 př. n. l. - +37 n. l.), římský císař
od 14 n. l. Syn Livie (*58 př. n. l. - +29 n. l.), manželky Augustovy, jenž ho
adoptoval. Za vlády svého adoptivního otce vedl jako vojevůdce dobyvačné války
zejména v Germanii a ve střední Evropě. Roku 5 n. l. dorazil se svou armádou k
Labi. V letech 6 – 9 potlačil povstání v Panonii. Později jako císař byl znám
svými divokými sexuálními orgiemi, jimž se vášnivě oddával. Od roku 26 trvale
sídlil na Capri. O jeho smrti se spekuluje, že byl možná zabit Caligulou, který
lačnil po trůnu.
UR
sumerské město ležící na dolním toku řeky Eufrat (v dnešním Iráku).
Podle biblického mýtu se zde narodil Abrahám. Za tzv. urské dynastie (2111 –
2003 př. n. l.) dosáhlo město největšího rozmachu a zároveň bylo hlavním městem
sumerské říše.
Návod
- Při boji si hlídejte otce Rawlinse, aby vám nezemřel. O
ostatní se nemusíte tolik starat, protože když bude otec Rawlins naživu,
automaticky bude uzdravovat i ostatní.
- V některých případech se budete moci boji vyhnout a
jednoduše utéct; často se však stává, že když určitou lokalitu nevyčistíte od
nepřátel, neotevře se vám cesta dál.
AL-KHÁLÍ, současnost
Bouře
Na konci úvodního videa budete vysazeni v poušti. Jděte rovně a poté
zahněte vpravo. Projděte jakousi bránou a po chvíli ještě jednou. Brzy přijdete
ke vchodu do podzemí. Počkejte až Blacková pomocí telekineze uvolní cestu a poté
pokračujte dál.
Hrobka
Hned na začátku Ross spadne do jámy a vás čeká první minihra s šipkami.
Musíte rychle za sebou mačkat směrové klávesy, které se vám ukazují na
obrazovce. Mačkejte v tomto pořadí: Vpravo, Vlevo, Vpravo, Vpřed a Vpravo. Až
toto úspěšně zvládnete, pokračujte dlouhou chodbou až ke schodům. Po schodech
vyjděte nahoru. Nahoře se dejte vlevo a u palety vpravo. Pokračujte nahoru do
kopce. Tady dojde k vašemu prvnímu kontaktu s nepřáteli. Až je porazíte, dejte
příslušnou klávesou týmu pokyn, ať vás následuje. Na konci je další překážka,
kterou Blacková odstraní svojí Telekinezí. KONTROLNÍ BOD – Jděte o kousek dál a
váš tým se rozdělí. Se svou částí týmu pokračujte směrem dolů a poté vlevo.
Jděte dál kolem temné propasti a po chvíli zahněte vlevo. Počkejte opět, než
Blacková pomocí své Telekineze uvolní cestu dál. KONTROLNÍ BOD – Pokračujte opět
kolem propasti a po chvíli se bude vaše cesta stáčet opět vlevo. Pokračujte
směrem nahoru a zahněte vlevo do jakéhosi dvora. Tentokrát bude muset zakouzlit
Churchová a odstranit tak kouzlo brány.
Operace Noční bdění
Jděte až na konec a sestupte po schodech dolů. Počkejte, až se před vámi
otevřou velká vrata. Vyjděte nahoru a u sudů zahněte vpravo. Pokračujte až na
konec ke kulaté bráně.
Al-Khálí
Jděte až nahoru a projděte průrvou ve zdi vpravo. Pokračujte dolů skrz
další průrvu. Poté jděte mezi zdmi až ke schodům, které vyjděte nahoru. Tady se
setkáte s novým typem nepřátel – monstry se žlutými puchýři. Jediným způsobem
jak je zabít je buď rozstřílet všechny jejich puchýře, nebo na ně použít výbušné
zbraně (což zatím nemůžete, jelikož můžete zatím hrát pouze za Rosse). Na zbytku
těla jsou normálními střelnými zbraněmi nezranitelní. KONTROLNÍ BOD – Jděte
doprava dozadu a poté pokračujte úzkým průchodem stále vpřed. Tady budete
napadeni z obou stran. Sejděte z prudkého kopce a dole projděte dvojitou bránu.
Po chvíli dojdete na velké prostranství, které přejděte na druhou stranu.
Greenová
Jděte vpřed ke schodišti. Až kompletně zlikvidujte nepřátelský útok,
sejděte po schodech dolů. KONTROLNÍ BOD – Pokračujte rovně tunelem a vyjděte po
několikerých schodech. Nahoře najdete mrtvolu Greenové. Až odrazíte nepřátelský
útok, jděte vlevo. Vyjděte po dlouhém schodišti a projděte až k bráně na konec.
Dostali ho!
Jděte rovně a zahněte vlevo. Pokračujte dlouhou rovnou cestou. Nahoře
zahněte vpravo a následně jděte vlevo a sejděte dolů. KONTROLNÍ BOD – Jděte dál
a nahoře zahněte ostře vpravo; poté opět vlevo. Pokračujte jedinou možnou cestou
vpřed až na velké prostranství. KONTROLNÍ BOD – Až zneškodníte létající obludy,
přistupte k dítěti, které stojí na jakémsi podstavci. V animaci zemřete a
převtělíte se do Delgada.
2. SVĚTOVÁ VÁLKA, 1942
Pořád s vámi
V minulém levelu vaše postava, Ross, zemřela a vám se nyní budou postupně
zpřístupňovat ostatní členové Jericha, do jejichž hlav budete moci vstupovat.
Podržte klávesu Použít a směrovými šipkami vyberte postavu, do níž chcete
vstoupit. Pokud chcete do někoho, který v tomto minimenu není, znamená to, že
tato postava je v druhém týmu. V takovémto případě stiskněte šipku dolů a
zobrazí se vám jména členů druhé trojice (druhého týmu). Nyní tedy vstupte do
Blackové a jděte k sutinám na konci chodby a stisknutím příslušného tlačítka
použijte kouzlo Telekineze. Tím sutiny odstraníte a můžete pokračovat dál v
cestě. Poté vstupte zpět do Delgada a pokračujte po schodech nahoru. Projděte
skrz průrvu a v poslední místnosti na konci vstupte do Churchové. Příslušným
tlačítkem vyvolejte krvavou runu. Otevřou se dveře a vy pokračujte po schodech
nahoru.
Cesta duší
Jděte pod schody a převtělte se do Coleové. Vyjděte po schodech nahoru a
vyjděte ven. Projděte kolem propasti a zahněte vlevo. Poté postupně scházejte
dolů až k ostnatému drátu. KONTROLNÍ BOD – Pokračujte k místu, kde na vás střílí
z nepřátelských bunkrů. Přeskočte do Coleové, přistupte postupně ke všem bunkrům
zezadu a stisknutím klávesy Použít hoďte dovnitř bunkrů granáty. Až zneškodníte
poslední bunkr, budete napadeni zombie (Lichthammerovou). Nyní vás čeká další
minihra se šipkami. Mačkejte šipky v tomto pořadí: Vpravo, Vlevo, Vpravo, Dolů,
Nahoru, Vlevo, Nahoru. V následné animaci Delgado postřelí Rawlinse. Přistupte k
Rawlinsovi a vyléčte ho stisknutím tlačítka Použít. Poté vás čeká přestřelka s
Lichthammerovou. Po chvíli uteče a vám se otevře brána. Přeskočte do Rawlinse a
pokračujte v cestě dál.
Blackwatch
Jděte jedinou možnou cestou až k místu, kde budete napadeni. KONTROLNÍ
BOD – Jděte dál až k tunelu. Projděte tunelem na druhou stranu a sestupujte
dolů. Tady budete opět čelit mohutnému útoku. Nejlepší je vstoupit do Blackové a
silnější nepřátele odpalovat granátometem a slabší nechat vašim spolubojovníkům,
aby se o ně postarali. Můete taky vstoupit do Delgada a zkusit vytvořit ohnivou
stěnu. KONTROLNÍ BOD – Pokračujte dalším tunelem až k místu, kde je za mříží
dítě. Přeskočte do Jonese a použijte kouzlo pro převtělění (podrobně je to
popsáno v úvodu návodu u Jonese) a převtělěni stiskněte páku na zdi za bránou.
Otevřou se vám dveře a vy můžete pokračovat dovnitř.
Přepadení
Jděte trhlinou ve zdi a postupujte dál chodbami. Likvidujte odpor
nepřátel. KONTROLNÍ BOD – Pokračujte až k místu, kde budete znovu přepadeni.
Postupujte dál a po chvíli budete opět přepadeni; tentokrát ze dvou stran. Nyní
musíte odstřelit detonátor, jinak se nepřátelé nepřestanou valit. Detonátor je
na vzdálené budově a červeně bliká. Přeskočte do Blackové a vypusťte Duchovní
střelu do detonátoru. Následný výbuch přeruší nekonečný příval nepřátel a vám se
otevře cesta dál. Jděte na prostranství s budovou, na které jste předtím
odpálili nálož. Pokračujte dál mezi domy.
Plameny vzteku
Vylezte nahoru a pokračujte podél černé díry až k místu, kde je vstup do
budovy. Jděte chodbou až vyjdete na velkém prostranství. KONTROLNÍ BOD – Jděte
za zábradlí a vpravo. Poté zahněte hned ostře vlevo do budovy. Vyjděte ven a
pokračujte vlevo. Brzy dorazíte na velké prostranství. Cestu dál blokuje zeď a
nahoře na ní jsou granátometníci. Pomocí Jonese se přeneste do jednoho z nich a
stisknutím příslušnho tlačítka použijte pyrokinezi na nádrž s hořlavinou.
Jakmile nádrž vyletí do vzduchu, otevře se vám cesta dál. Exorcismus
Sestupujte po schodech a jděte až úpně dozadu. Tady pokračujte po dalším
schodišti dolů do podzemí. Jděte vlevo a hned zahněte opět vlevo a sestupte
ještě po jednom schodišti. Jděte až k vratům, která se otevřou. KONTROLNÍ BOD –
Tady se setkáte s Lichthammerovou. Napřed budete chvíli čelit útokům nepřátel a
teprve pak se Lichthammerová objeví. Přeskočte do Churchové a vyvolejte kouzlo
Krvavá runa, což je jediná možnost jak ji dostat. Až se tak stane, čeká vás
další minihra se šipkami, při které bude otec Rawlins praktikovat své magické
schopnosti. V tomto případě bude Lichthammerová útočit na 3 různé způsoby a
pokaždé náhodně. Tudíž se tady nedá popsat postup mačkání šipek. Zde bude vše
záležet jen na vaší rychlosti.
Braniborská brána
Jděte až k místu, kde vás přepadnou v úzké uličce. Tady nezůstávejte
vzadu, jinak se nepřátelé povalí donekonečna. Musíte neustále postupovat vpřed.
KONTROLNÍ BOD – Projděte dlouhým tunelem a brzy vyjdete před další velkou zdí.
Přeskočte do Jonese a opět nahoře pomocí magie stiskněte páku (stejně jako v
předešlém případě). Projděte bránou dál a nyní se octnete u Braniborské brány.
Přeskočte do Churchové a jděte zprava z boku k bráně. V animaci Churchová vyleze
nahoru a skoncuje s Lichthammerovou.
KŘÍŽOVÉ VÝPRAVY, 1213
Potoky krve
Postupujte korytem krvavého potoka. Po chvíli budete napadeni
bradavičníky. KONTROLMÍ BOD – Podejděte pod lávkou a následně pod velkým mostem.
Brzy přijdete nad velkou rokli, avšak cestu dál blokuje hromada kamení.
Přeskočte do Blackové a použijte na kameny kouzlo Telekineze. KONTROLNÍ BOD –
Sejděte až dolů. Tady leží bodlinaté monstrum. Střelte do něj granátometem,
abyste ho probudili. Jeho slabinou jsou žluté pečetě okolo tlamy. Musíte je
všechny zničit. Jeden z možných způsobů (který vždy používám já) je postupně
všechny zasáhnout Duchovními střelami Blackové. Až takto netvora zlikvidujte,
pokračujte roklí dál. KONTROLNÍ BOD – Zahněte do úzkého skalního průchodu
vpravo. Tady vás čekají další 2 podobní netvoři. Až je zabijete, tak vzadu se
vynoří ještě jeden, kterého však tak snadno zabít nejde. Jeho horní pečeť nejde
totiž rozstřelit. Rozstřílejte ty ostatní a poté se přepněte do Churchové,
přibližte se k netvorovi a stiskněte Použít. Minihra se šipkami: Nahoru, Dolů,
Nahoru, Nahoru, Dolů, Vlevo a Vpravo. Po pádu na zem: Vlevo, Vpravo a Dolů.
Pokud se vám skok nepovede a vy spadnete ještě před jeho dokončením na zem,
stiskněte rychle Dolů, abyste se dostali z netvorova dosahu. Až se všemi netvory
skoncujete, pokračujte jedinou možnou cestou, až přijdete k bráně s padacím
mostem. Musíte se přepnout do Jonese a převtělit se do dítěte na druhé straně a
poté pohnout pákou, čímž padací most spustíte. Poté se přepněte do Delgada,
přistupte k bráně a nadzvedněte ji.
Rozmanitý tým
Jděte jedinou možnou cestou až dorazíte ke schodišti. Dolů však po
schodech nechoďte, protože tato cesta nikam nevede. Místo toho zahněte vlevo do
otevřené brány. Jděte jedinou možnou cestou podzemními chodbami až k vytaženému
dřevěnému mostu. Pomocí Telekineze Blackové most spusťte. KONTROLNÍ BOD – V
podzemí pozabíjejte všechny zrůdy. KONTROLNÍ BOD – Brzy dorazíte k dalšímu
dřevěnému mostu, se kterým tentokrát pomocí Telekineze nepohnete. Jděte doprava
dolů a použijte Telekinezi na zazděný průchod. Poté střelte do dřevěných podpěr
a most spadne. Jděte tedy vlevo přes nyní již spuštěný most. Pokračujte dál a
dávejte pozor na místo, kde vedou schody nahoru. Je zde úzký prostor a pohrne se
na vás spousta nepřátel. Nejlepší je přepnout se do Delgada, dát týmu příkaz,
aby zůstal stát co nejdál a poté tuto situaci s přehledem zvládnete (Delgadův
kulomet je nejsilnější střelná zbraň a navíc zbytek týmu vás z bezpečné
vzdálenosti bude podporovat a nepřátelé se k nim tak snadno nedostanou).
Pokračujte chodbou dál a na křižovatce se dejte vlevo. Na další zazděný průchod
opět použijte Telekinezi.
Stoky
V tomto levelu se setkáte s novými nepřáteli – vojáky s kušemi. Tito
vojáci vystřelují zapálené šípy a jsou schopni vás jedinou ranou zlikvidovat.
Naproti tomu jsou snadno zranitelní. – Jděte jedinou možnou cestou až k místu,
kde jsou balvany v chodbě. Použijte Telekinezi Blackové pro jejich odklizení z
cesty. Vyjděte po točitém schodišti nahoru. KONTROLNÍ BOD – Pokračujte jedinou
možnou cestou až pod schodiště. Vyjděte po schodišti nahoru a brzy přijdete k
velkým dveřím. Vlevo nahoře ve stěně je díra. Přepněte se do Churchové a vylezte
do této díry. Projděte dlouhým tmavým tunelem a na druhé straně seskočte dolů.
Jděte vlevo a dorazíte k šachtě vedoucí dolů. Minihra: Nahoru, Vpravo, Vlevo,
Vlevo, Nahoru, Nahoru, Nahoru, Nahoru, Vpravo, Nahoru, Dolů, Dolů, Dolů, Dolů,
Dolů a Nahoru. Minihra s vojákem: Nahoru, Nahoru, Vlevo, Vpravo, Vlevo, Vlevo a
Nahoru. Při těchto minihrách nemačkejte tlačítka zběsile a rychle za sebou,
jinak minihru zkazíte. ZÁCHYTNÝ BOD – I když vám tady hra radí vyvolat Ohnivou
runu, tak raději vyvolejte Krvavou runu. Pokračujte vpřed až dorazíte k bráně.
Vlevo je páku, za kterou zatáhněte. Tady se setkáte s ostatními. Jděte nově
otevřenou brankou za vámi a stoupejte po schodech nahoru.
Z bláta do louže
Jděte jedinou možnou cestou stále vpřed až dorazíte na místo, kde je na
druhé straně dřevěné lešení. ZÁCHYTNÝ BOD – Pokračujte dál přes rozcestí. Po
chvíli dorazíte k místu, kde na vás nepřátelé útočí zdola. Tady se připravte na
pěkně tuhý odpor. Používejte Duchovní střely Blackové pro likvidaci vojáků s
kušemi. Poté sejděte dolů, přejděte dřevěný most a pokračujte dál. Brzy se
dostanete k průchodu zatlučenému prkny. KONTROLNÍ BOD – Na prkna použijte
Blackové Telekinezi. Vyjděte po schodech nahoru a poté přejděte přes dřevěnou
lávku. Jděte do chodby a vyjděte až nahoru. Přejděte přes další lávku a na
schodech očekávejte další útok. Dejte se vpravo a na rozcestí vlevo. Brzy
vyjdete na velkém prostranství, kde budou zdálky útočit opět nebezpeční vojáci s
kušemi. Po chvíli vás navíc ještě napadnou létající obludy. Poté pokračujte
vpravo, projděte brankou a brzy se octnete na místě, ze kterého na vás pálili
vojáci s kušemi. Zlikvidujte tady další odpor vojáků a poté skočte do temné díry
uprostřed.
Zmučené duše
Jděte po schodech dolů a pokračujte podél krvavé stoky. V místě, kde
cesta zatáčí vlevo, budete ze dvou stran napadeni bradavičníky. KONTROLNÍ BOD –
Na rozcestí jděte vlevo a sejděte po schodech zase o trochu níž. Dejte se
dvakrát vlevo a projděte dlouhou stokou. V další dlouhé stoce počítejte s velice
tvrdým útokem. Jděte rovně a poté vpravo. KONTROLNÍ BOD – Projděte brankou na
konci. Vyjděte po velice dlouhých schodech a nahoře počkejte, až se odsune
poklop. Jděte přes několik velkých prostranství až na konec, kde budete napadeni
armádou dětských zrůd. Až je všechny pobijete, otevře se vchod do podzemí.
Černá růže
Po skončení videa pobijte všechny dětské zrůdy kolem a poté sestupte po
schodech dolů. Pokračujte chodbou a stoupejte po schodištích nahoru. Na konci je
velká hala a v ní Maltheus. Tohoto bosse porazíte docela snadno. Jakmile kolem
sebe utvoří jakýsi obal (Černou růži), schovejte se, protože toto kouzlo je pro
každé v blízkém okolí smrtící. Jakmile kouzlo skončí, nebude mít Maltheus kolem
sebe ochranný štít a v tento okamžik do něj střílejte co to jde. Jednou nebo
dvakrát toto zopakujete a poté se na něj vrhnou dětské zrůdy a to je jeho konec.
ŘÍMSKÉ PROVINCIE, 38 n. l.
Impérium
Vyjděte nahoru, jděte na konec prostranství a zahněte vlevo. Pokračujte
po úzké cestě až dorazíte ke schodům. Vyjděte nahoru a jděte do vchodu vlevo.
Přepněte se do Delgada a nadzvedněte mříž na konci. Sejděte dolů a tady
očekávejte tvrdý útok bradavičníků a římských vojáků. Nejlepší je poručit týmu,
aby zůstal nad schody, přepnout se do Blackové a nechat tým, ať kosí nepřátele.
Jakmile se nějaký bradavičník přiblíží ke schodům, střelte do něj granátometem.
Po boji se dejte po schodech nahoru, zahněte vlevo a vyjděte ještě po jedněch
schodech. KONTROLNÍ BOD – Jděte jedinou možnou cestou, dokud nedorazíte k obřímu
bodlinatému netvorovi. Rozstřílejte (nejlépe Duchovní střelou Blackové) pečetě
kolem tlamy. Jediná horní nejde, takže se na to musí vrhnout Churchová. Přepněte
se do ní, přibližte se k netvorovi a stiskněte Použít. Minihra: Nahoru, Dolů,
Nahoru, Nahoru, Dolů, Vlevo a Vpravo. Po pádu dolů: Vlevo, Vpravo a Dolů. Až
netvora zabijete, pokračujte úzkým skalním průchodem vpravo. Vyjděte až nahoru a
tady následuje dlouhý rozhovor s mužem na kříži, od kterého se dozvíte zajímavé
informace. Po jeho skončení pokračujte dál. Sejděte po úzké stezce na dolní
prostranství a tady se dejte vlevo. Na konci prostranství dole se dejte opět
vpravo a přijdete ke vchodu do podzemí.
Cesta spodem
Jděte dolů a poté vlevo a pak vpravo. Tady je hromada balvanů a za ní je
díra v podlaze. Dole jsou plameny. Přepněte se tedy do Delgada a skočte do této
díry. Aktivujte kouzlo Ohnivá stěna, díky které bude Delgado imunní vůči
plamenům. Příslušné tlačítko musíte neustále držet do té doby, dokud neprojdete
plameny. Zprava obejděte balvany dole a dostanete se do chodby. Nyní můžete již
tlačítko Ohnivá stěna pustit. Vyjděte nahoru po schodech. Přejděte do vedlejší
místnosti a přeskočte zábradlí. Na konci místnosti vytáhněte mříž. Tady budete
opět muset použít své ohnivé kouzlo. KONTROLNÍ BOD – Přejděte k dalším dveřím a
opět je vytáhněte. Přejděte do další místnosti a přeskočte zábradlí. KONTROLNÍ
BOD – Tady nastává obtížná situace – z jedné strany se na vás pohrnou
bradavičníci a z druhé strany vojáci. Nemusíte s nimi však nutně bojovat a
klidně přejděte do další místnosti a vpravo přeskočte dolů. Pokračujte do
protějšího vchodu a poté se octnete nad schodištěm. Dolů nechoďte a dejte se
kolem zábradlí vpravo. Přeskočte na konci zábradlí a dole stiskněte páku.
KONTROLNÍ BOD – Tady se setkáte s ostatními. Tady se na vás začnou hrnout ze
dvou stran nepřátelé. Běžte rychel vlevo (od páky), poté dolů po schodech a
střelte do vojáků stojících za mříží v dálce na schodech. Ti přiběhnout a mříž
otevřou. Jděte po schodech stále více nahoru. Dekadence
Jděte nahoru a poté ve velkém sálu jděte vlevo až na konec. KONTROLNÍ BOD
– Za mříží dole je opět dítě. Přeskočte do Jonese a převtělte se do dítěte.
Otočte se vpravo a přeskočte do vojáka v chodbě. Počkejte až dojde na konec a
vpravo se převtělte do dalšího vojáka. Poté se otočte vlevo a přeskočte do
dalšího a následně ještě do jednoho vpravo. Tady by měla být vlevo na stěně
páka, se kterou pomocí Telekineze pohněte. Vraťte se zpět a jděte vpravo do
průchodu, který se vám otevřel. Dojděte až k mříži, přeskočte do Delgada a mříž
vytáhněte KONTROLNÍ BOD – Pokračujte na opačnou stranu sálu k soše. KONTROLNÍ
BOD – Vyjděte po schodech, poté doprava a opět po schodech. Na rozcestí jděte
vlevo a následně pokračujte jedinou možnou cestou dál. Chrám bolesti
Sejděte po velkém schodišti, dejte se vpravo a scházejte po dalších
schodištích. Dojdete do velkého sálu. Tady všechno pobijte a otevře se vám mříž
na konci. KONTROLNÍ BOD – Z chodby na vás vyběhne obr. Jeho slabinou je otevřená
rána na zádech. Obr jde vždy po tom, kdo na něj útočí. Přeskočte do Delgada a
oběhněte ho z druhé strany a střelte mu do zad. Jakmile se k vám otočí,
přeskočte do Jonese a vysypte mu celý zásobník do zad. Jakmile se otočí,
přeskočte zpět do Delgada. Toto opakujte tak dlouho, dokuď ho neudoláte. Po jeho
zabití se vám otevře mříž vpravo. Projděte chodbou do další velké haly a odtud
další chodbou do ještě jedné haly. Tady vám v cestě stojí propast. Přeskočte do
Jonese a pomocí jeho astrální magie vstupte do vojáka úpně vpravo (na druhé
straně). Poté se otočte směrem ke zdi a aktivujte páku, čímž zamezíte dalšímu
přílivu nepřátel. Zbylé nepřátele na druhé straně pobijte a přeskočte do
Churchové, která má nyní za úkol přelézt na druhou stranu. Jděte na levý konec
propasti a stiskněte Použít. Minihra: Nahoru, Nahoru, Nahoru, Nahoru, Nahoru,
Dolů, Nahoru, Vpravo, Vlevo, Nahoru a Nahoru. Nyní musíte aktivovat most, aby
ostatní mohli přejít k vám. Stoupněte si na bílé tlačítko na podlaze. Na druhé
straně propasti jsou dvě skupiny sloupů a mezi každou skupinou je stejné
tlačítko jako to, na kterém stojíte. Namiřte kurzor na levou skupinu sloupů a
zadejte týmu příkaz Alfa na pozici. Jeden člen tohoto týmu stoupne na tlačítko.
Poté zaměřte kurzor na pravou skupinu sloupů a zadejte příkaz Omega na pozici.
Zatížením všech tří tlačítek se aktivuje most a vy můžete pokračovat do průchodu
vpravo v rohu.
Zahrady pekelné
Vejděte do velkého sálu a jděte na konec a doleva. Jako Delgado vytáhněte
mříž a pokračujte do další místnosti. Tady se dejte vlevo a chodbou projděte do
dalšího sálu. Jděte až na konec a po soustavě schodišť vyjděte až úplně nahoru.
Tady se dejte vlevo a pokračujte průchodem až k mříži, kterou musíte jako
Delgado zvednout. V animaci se propadnete podlahou dolů.
Morituri te salutant
Jděte jedinou možnou cestou a dostanete se do gigantické arény, kde
budete čelit ze začátku útoku létajících zrůd. Jakmile je pobijete, postřílejte
ještě římské vojáky v okolí. V areálu jsou na zemi tři spínače, které musíte
zatížit. Stejně jako v předchozím případě na dvě tlačítka pošlete týmy (Alfa na
pozici, Omega na pozici) a na třetí tlačítko si stoupněte sami. Otevře se vám
cesta dál. Nyní budete opět chvíli čeli létajícím netvorům a poté na vás ze
vchodů na druhém straně arény postupně vyběhnou 2 obři, které musíte ustřílet
(vydrží toho docela dost). Poté jděte k zavřeným dveřím, ze kterých na vás
vyběhne ještě jeden obr; tentokrát však ten samý, se kterým jste měli co do
činění už dříve. Opět mu střílejte do otevřené rány na zádech dokud nepadne.
Poté vejděte do dveří, ze kterých vyběhl.
Kuráž
Jděte jedinou možnou cestou až do sálu, kde se setkáte s Vicem, který je
zavěšený nahoře. Přeskočte do Delgada a střílejte co to jde do Vicova břicha.
Vždy, když ho otevře, je zranitelný. Koncentrovanou palbou mu navíc budete
bránit v chrlení krve. Občas koukněte i po obrovi ve středu místnosti. Pokud by
vás nějak zranil, raději přeskočte na chvíli do jiného člena týmu. Až Vica
zabijete, povšiměte si, že Vicus se pohyboval zavěšený na kruhové kolejnici.
Zároveň však další kolejnice vedou do středu kruhu. Přeskočte do Blackové a
pomocí Telekineze dostrkejte Vica až do středu kruhu. Tím se otevře trhlina a vy
se přenesete zase jinam.
SUMER, 300 př. n. l.
Boží pečeť
Vyjděte do velkého sálu a přejděte na jeho druhý konec. Po skončení videa
přejděte průchodem do dalšího sálu.
Duchovní průvodce
Nyní budete hrát pouze za Blackovou. Projděte až ven a dejte se vlevo.
Jedinou možnou cestou dojděte až k zavřeným dveřím, na které použijte
Telekinezi. Sejděte dolů, na rozcestí se dejte vlevo, poté se chodba stáčí
vpravo a na dalším rozcestí se dejte opět vlevo. Pokračujte až k mříži, která se
před vámi otevře. Dojděte až ke mříži, za kterou je uvězněný Jones. Přeskočte do
něj a za použití jeho magie vstupte do postavy nahoře na sloupu. Z této postavy
přeskočte na další, která je na druhé straně nahoře. Nyní, když se podíváte
vpravo, uvidíte na zdi spínač, který za pomoci Telekineze aktivujte. Nyní je
Jones volný. Vyjděte ven a dejte se vlevo a dozadu, kde vejděte do otevřeného
vchodu.
Kůže
Jděte do sálu, uprostřed kterého je démon. Palte do něj co to jde. Po
chvíli se schová do železné panny. Pomocí Jonesovy magie se převtělte do jedné z
postav nahoře a poté použijte Telekinezi na jezdící železnou pannu. Tím se panna
na chvíli otevře a démon je v takovou chvíli zranitelný. Palte do něj co to jde.
Po chvíli se opět schová do panny. Stejný postup ještě zopakujte jednou nebo
dvakrát a démona tak zabijete. Po boji projděte průchodem, kde se setkáte s
Rawlingsem a Delgadem. Přeskočte do Delgada a otevřte velkou mříž na konci
chodby. Vyjděte po točitých schodech.
Maso
Jděte až na konec k velké soše. Přeskočte nejlépe do Delgada a střílejte
do čtyř značek na stěně, ke kterým vedou krvavé kanálky. Démon čerpá sílu právě
z krve, a když rozstřílíte znaky, tak mu dočasně přerušíte přísun krve. V loutce
nahoře u stropu je skrytá démonova síla. Jakmile démon nebude mít krev, loutka u
stropu vyjede dopředu. Toto je váš čas a střílejte do loutky. Po chvíli se
loutka vrátí zpátky a přísun krve kanálky se obnoví. Opakujte celý postup tak
dlouho, dokud loutku nahoře úpně nezničíte. Poté ještě jednou rozstřílejte čtyři
znaky a přerušte přísun krve a následně palte do samotného démona. Po chvíli
intenzivní palby démon zemře.
Krev
Tady budete bojovat hned proti dvěma démonům, kteří svoji sílu čerpají z
much. V oblasti, kde se nacházíte, najdete celkem šest fláků masa zavěšených u
stropu. Tyto musíte zničit a následně oba démony snadno udoláte střelbou do
jejich obnaženého srdce.
Oběť
Tady jen sledujte animaci a po jejím skončení se přenesete do posledního
levelu.
Pyxis Prima
Tady stojíte proti samotnému Prvorozenému. Hned na začátku zemřou Coleová
a Jones, takže poražení Prvorozeného spočívá na bedrech zbylých čtyř členů
Jericha. Prvorozený proti vám používá tu samou magii, kterou ovládají členové
Jericha. Nejprve za Blackovou útočte Telekinezí. Prvorozený se bude teleportovat
z místa na místo, ale to nevadí; používejte dál Telekinezi. Za nějaký čas začne
používat magii, se kterou vám bude vysávat zdraví (budou kolem vás poletovat
žlutá světla). Přepněte se do otce Rawlinse a použijte stejnou magii. Tím
dostane Prvorozený další ránu, přičemž začne zase chvíli útočit Telekinezí.
Nemusíte znova skákat do Blackové. V tomto případě by vám to už nepomohlo; jen
se snažte ve zdraví toto vydržet. Zakrátko Prvorozený vypustí Ohnivého hada.
Rychle přeskočte do Delgada a zaútočte stejnou magií. Držte tlačítko tak dlouho,
dokud Prvorozeného Ohnivý had nezraní. Následně na vás zkusí ještě kouzlo Krvavá
runa, přičemž znehybní všechny kromě Churchové. Automaticky do ní přeskočíte,
načež použijte stejné kouzlo. Poté již jen sledujte závěrečnou animaci.
|