Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Knightsquire
Velice vydařená adventura s názvem Knightsquire je
typickou adventurou „click and point“, je svým způsobem tak trochu obtížná,
dá se v ní zakysnout. Nezvyklé je zřejmě to, že se budete muset stále
přepínat mezi rytířem a jeho panošem. Pro ty, kteří tuto adventuru bez
pomoci nezvládnou, jsem proto napsala tento návod.
Ocitnete se jako rytíř v místnosti, ve které jsou
zamčeny dveře v podlaze, budete tedy muset sehnat klíč. Seberte tedy
kopí, které je velice špatně viditelné po levé straně skříně a píchněte
jím do panoše, chrnícím nahoře na skříni, tak se panoš probudí a seskočí
dolů za vámi. Přepněte se teď na panoše a předejte rytíři meč, který
máte v inventáři. Nyní si navolte rytíře a předaným mečem otevřete
truhlici, tak získáte dýku. Meč použijte na vrchní část lana, tak váš
panoš obdrží kotevní lano s hákem, poté použijte dýku na mřížoví
vlevo v okně. Jako panoš předejte lano s hákem rytíři a jako rytíř
použijte toto lano s kotvou na okno, jako rytíř seberte ze země deku a
tu dejte spolu s vaším mečem panošovi, přepněte se na panoše a
vylezte na střechu. Mečem podetněte vlajkový stožár, tak tento spadne a
vytvoří tak přechodný můstek na cestu doprava. Popojděte k vlajce na
pravé straně stožáru, na vlajku použijte deku, slezte dolů po žebříku
do věže, kde se nachází strážný. Nyní se vydejte po schodišti do
chodby, kde spí strážný, popojděte vpřed a prozkoumejte rytířské brnění.
Tak naleznete klíč, seberte ho a použijte ho na dveře v podlaze, staňte
se rytířem a vydejte se do místnosti, kde trůní král, se kterým si
pokecejte, slíbí vám svoji dceru princeznu za manželku, pokud se vám ji
podaří osvobodíte ze spárů Zlobra, který ji unesl. Po skončení rozmluvy
vyrazte do knihovny, nyní musíte kliknout na různobarevné knihy v regálech
v následujícím pořadí: zelená, žlutá a nakonec modrá, tak jste si
otevřeli bránu a spolu s rytířem se můžete vydat na cestu. Přepněte
se na panoše a ze země seberte oblázek, který předejte rytíři. Přepněte
se na rytíře a kaménkem trefte ptačí hnízdo na větvi, z hnízda
vypadne ptačí pírko, které předejte panošovi. Jako rytíř utněte zelený
list u stromu a položte ho na díru v zemi, teď jste vytvořili dokonalou
past na Zlobra. Nyní přejděte lávku a oba vstupte do věže, kde si oba
spolu promluvte. Uvnitř věže se nacházejí dva svícny, pokud se pokusíte s nimi
něco udělat, nic se nestane. Znovu si tudíž pokecejte s panošem, tak
se spolu dohodnete a zatáhnete každý za jeden svícen, tím si otevřete
poklop, vstupte do otvoru, seberte luk opřený zleva o knihovnu. Jako panoš
seberte strunu z poklopu a lano stočené na židli v pravé části místnosti,
tyto předejte rytíři. Přepněte se na rytíře a v inventáři spolu
spojte luk, strunu a lano do jednoho celku, vydejte se před věž a takto
upravený nástroj použijte na okno s princeznou, přepněte se na panoše
a vydejte se do jeskyně. Vejděte do místnosti se spícím Zlobrem, ze země před
ním seberte flákotu masa. Vraťte se dolů a maso položte na zelený list, překrývající
past. Vraťte se k Zlobrovi a pírkem ho polechtejte, nyní uvidíte v jakési
animaci, jak to s touto bestií dopadne. Jako panoš vylezte po laně
nahoru do okna k princezně, ze země seberte polštáře a dírou v podlaze
je hoďte dolů. Nyní seskočte spolu i s princeznou do otvoru a tak se
setkáte s rytířem. Ten vám přikáže odnést princeznu na zádech zpět
ke králi, inu neříká se nadarmo, že „panská láska po zajících běhá“
:-).
|