Návod:

[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Crysis Warhead
Jedná se o alternativní pohled
na konflikt z původní hry s jiným hrdinou a na opačné straně ostrova
zahrne nový zbraňový arzenál, vozidla i síťovou hru. Tentokrát jej však
shlédnete očima vojáka Psycha a to zhruba od půlky příběhu původní hry,
kdy se jeho hrdina Nomad zrovna chystá do útrob mimozemské lodi. Warhead bude
sledovat Psychův osud až do té chvíle, kdy se ten znovu potká s Nomadem již
na palubě letadlového křižníku. Proplétání známých příběhů dovede
dělat divy a proto se zcela určitě s hrdinou původní hry alespoň na okamžik
tu a tam potkáte i během misí, nebo zahlédnete dopad něčeho, co v tu chvíli
právě kutí. Pokud má Warhead nějaký koncept v pozadí vývoje, pak
bezpochyby je cílem autorů, aby opravili vše, co bylo vytýkáno původní hře.
Týká se to i veskrze lineárního postupu zvlášť ke konci jedničky. Tím
nechci říci, že byste tentokrát byli ochuzeni o naskriptované sekvence, jen
jich je poněkud méně na úkor volnosti pohybu v herním světě. Rovněž je
větší důraz kladen na vozidla, opět s tím, že nikdo vás po celou hru
nebude nutit do čehokoliv vsednout, byť by vám to v některých misích
znatelně urychlilo další postup. Vozidla samozřejmě jsou součástí této
kampaně, konkrétně půjde o těžce obrněné armádní auto Armored Scout
Recon zhruba o velikosti džípu s obrovským kulometem v zadní části a nový,
či znatelně obměněný, typ vznášedla. Všechny původní mapy, módy i
zbraně jsou něčím jemně upraveny, nebo pozměněny (obr.Úvod).
„Crysis Wars“ obsahuje tři multiplayerové varianty, TeamInstantAction, nový
typ zápasu, kombinujícího v sobě svižnou akci a prvky týmové spolupráce,
a dále šílený herní styl InstantAction a hardcore týmový PowerStruggle,
oba známé již z první Crysis. Na vás potom čeká celkem dvacet jedna map,
z toho šest nových pro TeamInstantAction a InstantAction a jedna pro
PowerStruggle. Crytek rovněž vyčlenil speciální tým pro podporu potřeb
komunity Crysis Wars. Crysis Warhead si jako hráči navléknete nanooblek seržanta
Sykese, jedné z předních postav z Crysis, známého též pod přezdívkou
„Psycho“. V paralelním příběhu Psycha, jenž je ve srovnání se svým
parťákem z Delta Force Nomádem mnohem impulzivnější a agresivnější,
odhalíte na pozadí událostí původní hry, že život na druhé straně
ostrova je ještě zběsilejší a výbušnější, než si vůbec lze představit,
naštěstí je ale Psychův nanooblek stejně účinný. Proti nepřátelům
budete bojovat nejen mocnějším arzenálem plně modifikovatelných zbraní,
ale také v nových vozidlech. Tak bude mít vše, co potřebuje k zvládnutí
jakékoli situace. Příběhová linie WARHEAD používá stejnou událost ve
stejný časový úsek, tedy havárii neznámé kosmické lodi a střet amerických
a korejských zájmů na malém exotickém ostrůvku, jako hlavní nosnou
konstrukci, ale sled událostí se hodně změnil. Způsob vyprávění stejného
příběhu z perspektivy jiné zúčastněné osoby v sobě skrývá
nedozírné lány možností osvěžit dění o spousty narážek a detailů,
posouvající celkový zážitek o obrovský kus dál.
Call me Ishmael
Po skončení animace, ve které
ztroskotá vaše letadlo, ale vy přežijete, si vyslechněte rozhovor a obdržíte
instrukce, pokusíte se zachránit vašeho kamaráda, ten ale zahynul, potom v reálu
dostanete pokyn k rozhlédnutí se (pomocí myši) a vyzkoušet si chůzi
do všech stran (W, A, S a D). Otevřete si mapu (TAB velká, M malá), šipka
na ní to jste vy a zelený bod je váš první cíl, kterého nyní musíte dosáhnout,
velkou mapu si lze i přibližovat a oddalovat (kolečkem myši). V naprosté
tmě, kdy se můžete skutečně řídit jen podle mapy, si hledejte cestu vpřed
k na mapě označenému cíli mezi skalisky, po chvíli obdržíte hlášení.
Jděte stále vpřed, někde se budete muset skrčit (levý Ctrl), chvílemi i
zalehnout (Y) a plazit se, přes jiná skaliska se dostanete pouze pomocí přeskoků
(mezerník), zkrátka vaším úkolem je co nejdříve se dostat pryč od místa
havárie k vytčenému cíli. Po jeho dosažení obdržíte další hlášení
a nový úkol, spojit se s týmem SIERRA.
Znovu se tedy podle mapy vydejte k nově zeleným bodem označenému
cíli, tak dorazíte k cestě, na které odbočte doleva a na křižovatce
pak pokračujte rovno vpřed. Brzy se setkáte s prvními nepřáteli, které
samozřejmě zlikvidujte, používejte při tom režim skrčení i zalehnutí,
tak budete méně zranitelní. Nyní si můžete pospíšit, tedy běžet (W+levý
SHIFT), po chvíli obdržíte další hlášení, poté si můžete vylepšit i
vaši zbraň (C), tedy pořídit si na zbraň světlo, taktické přenosné zařízení,
dokonce i nastavit reflexní mířidla. Po chvíli takto doběhnete až k potoku,
pokračujte v něm doleva, po skalkách před vámi si vyskákejte na jinou
cestu, odbočte doleva a prohlédněte si krajinu před vámi dalekohledem (B, i
zde je možno používat kolečko myši pro přiblížení a oddálení). V dalekohledu
spatříte letadlovou loď, která ale tato bude po chvíli leteckým útokem
potopena, popojděte vpřed, obdržíte příkaz spojit se s týmem SIERRA,
poté jděte dál a zlikvidujte další nepřátele. Napadne vás džíp s kulometčíkem,
sejměte kulometčíka a hlavně džíp střelbou příliš nepoškoďte (životnost
džípu máte k dispozici dole na obrazovce), nebo ť nyní si můžete do
džípu nasednout (F) a použít ho sami pro rychlejší pokračování v cestě.
Nastupte si tedy a jeďte až ke křižovatce, kde odbočte doleva, prostřílejte
si cestu až k ceduli s nápisem (pozor na to, že tento kulomet se při
delší střelbě zahřívá a tak přestává fungovat, střílejte proto v krátkých
dávkách) LAGOON. Poté, co vyčistíte celé okolí od korejských pěšáků,
vydejte se doprava a vstupte do levé maringotky, přistupte k počítači
a stáhněte z něj všechna data (F), což chvilku potrvá (obr.1). Tak získáte spousty informací, které předáte
Emersonové (to je vedoucí centály, tedy vašeho řídícího střediska, která
s vámi velice často bude navazovat kontakt).
Vyjděte ven, nasedněte do džípu a pokračujte dál po silnici
doprava. Vyčistěte celé okolí od Korejců z kulometu vašeho džípu,
pokračujte vpřed, tak dojedete až ke kamennému zátarasu. Vystupte si, přeskákejte
přes balvany, spatříte vrtulníky, obdržíte další hlášení, poté si
prostřílejte cestu vpřed až k plážovému letovisku, kde zlikvidujte všechny
nepřátele. Pokud jste šikovní a máte zájem, můžete prohledat na pláži
i všechny bungalovy, najdete tak spousty užitečných a potřebných předmětů
(je dobré hru ale stále po chvílích ukládat a znovu nahrávat F5 a F8, neboť
nevíte, kde a kdy vás zasáhne střela z tanku). Zde si tedy dávejte
pozor, po silnici popojíždí sem a tam korejský tank, na který ale zatím
zbraň nemáte. Prokličkujte se tedy až k baru (i toto místo je na mapě
označeno zeleným bodem), před barem na bedně je hodně špatně viditelná
bazuka, kterou seberte. Vracejte se obezřetně zpět k tanku, kryjte
se před střelami z tanku a schovejte se za zeď, ve vhodný okamžik pak
na něj zaměřte bazuku (pravé tlačítko myši) a dvěma výstřely po sobě
tank zlikvidujte. Tak se spustí animace, ve které spatříte letecký souboj,
a jedno z letadel bude sestřeleno, tím jste ukončili tuto část.
Shore Leava Crysis
Po skončení úvodní animace,
ve které vám Emersonová ukáže záznam z kamery z předcházejícího
leteckého souboje, se v reálu ocitnete na skále. Seskočte si tedy dolů,
jděte podle mapy stále vpřed k nově na mapě vytyčenému cíli, vyčistěte
celé okolí od korejských vojáků a prostřílejte se až k troskám
sestřeleného letounu. I zde se nejdříve zbavte všech zbylých nepřátel,
teprve potom seberte ze země o kousek dál ležící fotoaparát, Emersonová vás
pochválí, obdržíte nový úkol, který ale odmítnete, neboť jste rozhodnutí
jí zachránit pilota sestřeleného letounu O´Neillieho. Emersonová po krátkém
zaváhání souhlasí, ale nemůžete počítat s žádnou podporou ze
strany centrály. Pokračujte tedy podle mapy vpřed, tak dojdete ke skaliskům,
odkud již slyšíte na vás volat hledaného pilota. Přepněte se tedy na
mohutný silný skok (V+vybrat zaťatou pěst), tak dokážete vyskákat (mezerník)
po skaliscích až k pilotovi, v animaci se s ním setkáte, zabijete
korejského vojáka a seberete mu klíče od obrněného auta. O´Neilli si
sedne do džípu před vámi, vy si nastupte do obrněnce a společně vyjeďte
vpřed. Nyní je vaším úkolem zabezpečovat O´Neillieho, nesmí vám zemřít.
Po cestě tedy likvidujte spousty nepřátel, pěšáky, obrněné transportéry
a džípy s kulomety a jeďte stále vpřed, držte se O´Neillieho jako klíště
a chraňte ho. Pokud bude vaše vozidlo už silně poškozené, přesedněte do
jiného, tedy nepřátelského, ve kterém jste před tím zlikvidovali jeho posádku
a kulometčíka. Narazíte na několik nepřátelských stanovisek, na jednom z nich
naleznete i bazuku, pokračujte stále vpřed podle mapy. Tak dojedete až k troskám
letadla a spojíte se s kamarády, nesmíte připustit, aby se nepřátelé
dostali až k letadlu. Před vámi se nalézá hromada naskládaných klád,
jsou zajištěny držákem, který ustřelte a poté do hromady vrazte tělem,
tak se klády uvolní a zavalí nepřátele, tedy dokončí dílo zkázy za vás.
Po krátké animace obdržíte další příkaz, prostřílet se až do
severokorejského přístavu, na mapě se vám objevil tudíž nový cíl PŘÍSTAV.
Pokračujte tedy po cestě vpřed, úkoly pro vás zůstávají stejné,
likvidovat spousty nepřátel, jejich pěšáky, obrněné transportéry a džípy
s kulomety a jet stále vpřed, držet si O´Neillieho v dohledu a chránit
ho před útoky nepřátel. Kolem některých seskupení nepřátel lze v těsném
závěsu za O´Neillim fofrem
projet, aniž byste se zdržovali s likvidací všech nepřátel, vše záleží
jenom na vašem rozhodnutí. O´Neilli na vás vždycky počká, po souboji ho vždy
dojeďte, nebo pěšky doběhněte. Tak dojedete až k Terminálu
severokorejské armády, zlikvidujte všechny nepřátelské pěšáky, všude
kolem vás se nacházejí spousty munice. Jakmile tedy vyčistíte celý prostor
od nepřátel, bude vám ohlášeno splnění úkolu, tedy lokalizace skladu
zbraní. Prostřílejte se vpřed do přístavu, ten je ale chráněn velice početnou
skupinou nepřátel, ty musíte z úkrytů do jednoho zlikvidovat. Jakmile
se vám to podaří, vstupte vlevo po lávce na ponorku, odbočte doprava a
seskočte si do jejích útrob, v animaci však budete paralyzováni. Navíc
se objeví i severokorejský plukovník Lee a bude vás mučit, v závěru
animace vše náhle zmrzne, vás však udrží při životě váš nanooblek.
Adapt or Perish Crysis
Začínáte opět animací, ve
které se pomalu, ale jistě probíráte k životu. V reálu potom
seberte ze země vaši první zbraň, tedy pistoli, na bednách potom munici a
silným skokem přeskočte zeď. Od Emersonové dostanete příkaz použít vznášedlo
k pronásledování severokorejského plukovníka Lee, který nepotrestán
uniká. Jakmile se tedy ocitnete na zemi na druhé straně zdi, posbírejte
rychle další zbraně a munici a zbavte se několika útočníků, doplňte si
z jejich zbraní munici na maximum a nastupte si do vznášedla. Na mapě
se vám nyní objevil nový cíl, označený jako LEE, vydejte se tedy podle
mapy ve vznášedle vpřed. Jeďte co nejrychleji, ale taktéž i opatrně, ať
vám vznášedlo co nejdéle vydrží, po chvíli se totiž stane cílem útoků
bestiálních robochobotnic. Tak dojedete až ke skalám, zde odbočte dle příkazu
Emersonové na cestu doleva, pokračujte po cestě dopředu, ujíždějte dál
co nejrychleji před na vás útočícími bestiemi, popřípadě zastavte a
pokuste se je z úkrytu zlikvidovat z vaší nejrazantnější pěchotní
zbraně, nebo velice účinnými granáty. Tak dojedete až ke skalnaté zdi,
zde si vystupte, vznášedlo vám je už k ničemu, silným skokem tuto překážku
přeskočte, pokud narazíte do na kost zmrzlých vojáků, tito se rozpadnou a
tak můžete získat jejich zbraně, popřípadě si tak doplňovat munici. Otevřete
si mapu, tak zjistíte, že vám Lee nadále uniká, získal další veliký náskok,
nicméně pokračujte v jeho stopách podle mapy dál na sever. Narazíte
na další zmrzlé vojáky, co s nimi udělat to už víte, zde si dokonce
můžete vybrat mezi dvěma raketovými zbraněmi, ale jen jednu, obě zaráz
neunesete, já si vybrala bazuku. Pokračujte dopředu, zlikvidujte střílející
kulomet opuštěného tanku, vydejte se vpřed dále podle mapy rovnou na sever.
Zlikvidujte živého, na vás útočícího vojáka a několik střílejících
obrněnců bez posádky, no před těmito lze kličkováním rychle utéci, stále
pokračujte po silnici dopředu. Tak dojdete k podivné opuštěné stavbě,
zde zlikvidujte, pokud máte dostatek raket nejlépe z bazuky několik poletujících
robochobotnic (obr.2), posbírejte po okolí munici, obdržíte další zprávu od
Emersonové. Jděte vpřed, tak dojdete až k zamrzlé lodi, zde si otevřete
opět mapu a zjistíte, že Lee změnil taktiku a nyní vám uniká obráceným
směrem, tedy na jih, podle mapy se tedy vydejte za ním. Namiřte si to tudíž
k vysoké osamělé hoře, přeskočte skalky a zabijte další chobotnice,
nyní se od Emersonové dozvíte, že na jejich radaru ztratili pozici Leea, naštěstí
vy na mapě ne. Jděte tedy podle mapy stále vpřed, zbavte se raketometčíků,
doplňte si rakety do bazuky, nebo si vyměňte jejich raketomety za vaši
bazuku, pokračujte na jihovýchod. Přeskočte přes další skaliska, obdržíte
hlášení od skupiny „OREL“, že jste již blízko nich. Jděte vpřed, přeskočte,
nebo obejděte mezeru v mostě, zlikvidujte další robochobotnice. Vydejte
se vpřed, přeskákejte přes další skaliska, konečně e setkáte s příslušníky
skupiny „OREL“. Na mapě se vám objevil nový cíl „TUNEL“, společně
s kamarády se tam tedy podle mapy vydejte. Za troskami letadla zničte další
dva střílející opuštěné obrněnce, zde vám už bude lehčeji, neboť vám
vaši kamarádi s likvidací všech dalších nepřátel vydatně pomohou.
Pokračujte vpřed a společně s kamarády zlikvidujte několik dalších
poletujících bestií, utíkejte po silnici stále vpřed. Narazíte na
obrovskou robochobotnici, která pokud na vás dýchne, zmrazí vás. Doufám,
že jste si nechali alespoň pár raket v bazuce, ale lze ji zničit, i když
je velice odolná, i jinými zbraněmi. Dobře se tedy kryjte před jejím
dechem, střílejte z úkrytů a společně s vašimi kamarády ji
zlikvidujte. Poté, co se této potvory zbavíte, následujte kamarády k vratům,
ale nechoďte do jejich blízkosti. Jeden z vašich kamarádů totiž na
ocelová vrata přiloží nálož, která po chvíli vybuchne a vrata zničí.
Vejděte tedy do nyní zpřístupněného tunelu, tak se spustí závěrečná
animace této etapy.
Frozen Paradise Crysis
V počáteční animaci vám
Emersonová sdělí, že plukovník Lee se nachází nedaleko a obdržíte od ní
příkaz k jeho dalšímu pronásledování. Vydejte se tedy společně s kamarády
vpřed, ihned na konci tunelu budete napadeni ostřelovači, které zdálky přes
zaměřovač vaší zbraně zlikvidujte. Podle mapy pokračujte vpřed na
severovýchod, jako cíl je na vaší mapě zadán zelený bod LEE. Zlikvidujte
chobotnice, nepřátelského vojáka i střílející obrněný transportér,
dejte se doprava k zakotvené letadlové lodi a přeskákejte si na druhou
stranu, spojí se s vámi Emersonová. Vyskočte si tedy po nastavení silného
skoku po ledových krách až na palubu lodě, jděte vpřed, obdržíte další
hlášení od Emersonové o pozici plukovníka Lee. Vyčistěte tedy celý
prostor od nepřátel v nanooblecích, jděte až na konec a projděte dál
dveřmi vpravo. Pokračujte vpřed chodbou, vstupte do dveří vlevo, mezerou v podlaze
si seskočte níž. Prostřílejte si cestu až na druhou stranu k automatu
na nápoje, kde seberte nové zbraně a munici, dírou ve stropě si vyskočte výš.
Projděte dveřmi, pak vyjděte na volné prostranství, před vámi již vidíte
ve vozidle prchat plukovníka Lee. Vydejte se tedy směrem k němu,
zlikvidujte několik vojáků v nanooblecích, pozor na padoucha, střílejícího
z raketometu. Postřílejte několik dalších robochobotnic, přeskočte přes
skaliska, zlikvidujte další hlouček nepřátel v nanooblecích, pokračujte
vpřed ledovým skalním tunelem, kterým projděte až na konec, asi v polovině
tohoto tunelu obdržíte další hlášení a pokyny z centrály. Na konci
tunelu vyběhněte na volné prostranství, na mapě se vám objevil nový cíl,
DÚL. Od Emersonové se dozvíte, že se jedná o opuštěný Důl Pobřeží
Pacifiku. Pokračujte tedy k němu podle mapy na jih, odbočte na cestu
vlevo, prostřílejte si cestu vpřed přes několik dalších vojáků v nanooblecích
a létajících robochobotnic, tak dojdete až na místo, odkud již opuštěný
důl vidíte. Vydejte se k dolu, pozor na další robochobotnice, vyskočte
si k dolu a mezerou v plotě vstupte dovnitř. Jděte na druhou
stranu, zde se setkáte s vašimi kamarády, nyní budete muset odrážet
útok v celých houfech na vás zle dorážejících robochobotnica to až
do té doby, než se jednomu z vašich kamarádů podaří umístit výbušnou
nálož na skalisko a tak vám zpřístupnit starou důlní štolu. Jakmile tedy
uslyšíte hlášení o uložení nálože a nastane detonace, zanechte boje,
otočte se a utíkejte k nově zpřístupněnému vchodu a vstupte do staré
štoly, tak tuto etapu zakončíte.
Below The Thunder Crysis
Po vstupu do štoly zjistíte, že
jste ztratili spojení s centrálou, i když se vám na začátku ještě
Emersonová ozve a bohužel i vaše mapa je nyní slepá. V cestě dál
starou propadlou šachtou vám brání staré harampádí, uchopte tedy postupně
oba barely a hoďte je za sebe za záda, nyní tedy skrčeni, nebo pomocí
plazení se, můžete pokračovat vpřed. Tak dojdete k malému vodopádu,
nadále skrčeni pokračujte vpřed, po chvíli se ocitnete u velkého vodopádu.
Zde skočte do vody a proplavte k jedinému tunelu, vstupte do něj,
zborcenou jeskynní chodbou se plazte vpřed, tak po chvíli jeskyňku opustíte.
Zcela nečekaně se vám ozve Emersonová, která si našla náhradní spojení,
obdržíte nové instrukce, vaše mapa však zůstává i nadále slepá. Tak
dojdete až na místo, kde pod vámi bojují severokorejští vojáci s robochobotnicemi,
počkejte si na výsledek boje a poté vhoďte dolů granát, tak se vám opět
ozve centrála, navážete spojení s Emersonovou (obr.3).
Seskočte dolů, pokračujte chodbou dopředu, popřípadě zlikvidujte přeživší
chobotnice i nepřátelské vojáky, pokračujte dál kolem důlního vozíku,
pobijte další nepřátele. Na druhé straně před vámi na konci se nachází
kulometné hnízdo, odbouchněte kulometčíka, utíkejte k jeho kulometu,
zalehněte za kulomet a vystřílejte zbylé Korejce a chobotnice. Odbočte
doprava, postupujte stále vpřed za neustálé likvidace nepřátel, projděte
dál kolem důlního bagru, vlevo seskočte do jámy. Prostřílejte si cestu
chodbou dopředu, protáhněte se kolem dalších důlních vozíků vpřed,
obdržíte hlášení z centrály a informaci, že navigace se nachází před
vámi. Na konci odbočte doleva, postřílejte vojáky, nejdříve sejměte dalšího
kulometčíka, poté se vám znovu ozve Emersonová. Vstupte do šachty vlevo,
dostanete nové instrukce jak postupovat dál, vstupte do chodby sektoru A, ze
stropu však počne padat kamení. Počkejte, až se vzduch vyčistí od prachu
a drobného kamení, poté pokračujte dopředu, z bazuky zlikvidujte
korejský obrněný transportér a jděte chodbou sektoru A až na konec. Zde
odbočte doprava do sektoru B, prostřílejte si cestu do sektoru C, zlikvidujte
další vojáky, poté odbočte na železné schody na konci sektoru vlevo, vyběhněte
po nich nahoru. Odbočte doleva, na konci vyjděte nahoru po schodech, odbočte
doleva a vydejte se do místnosti s výtahem, do kterého si rychle naskočte.
Tak budete vyvezeni výš, nahoře si vystupte a přes dvě místnosti se
vydejte do řídícího centra, zde obdržíte další instrukce. Prostřílejte
se přes místnost vpravo až na rampu, z ní postřílejte všechny nepřátele
dole pod vámi. Potom seběhněte dolů, vyběhněte nahoru po protějším
schodišti a vstupte do vchodu. Vydejte se do levé kontrolní místnosti, tak
se spustí animace, v níž se ocitnete na nástupišti, kolem nějž projíždí
rychle jedoucí vlak, na který si na poslední chvíli podle příkazu
Emersonové naskočte, tím jste v této části skončili.
From Hell´s Heart Crysis
Po skončení úvodní animace se
v reále ocitnete na plošině posledního vagónu rychle jedoucího vlaku.
Od Emersonové obdržíte nový úkol, přeskákejte si tedy opatrně přes vagóny
až k pevně zabudovanému kulometu, za který zalehněte a ničte z něj
během jízdy nepřátelské vojáky, obrněné transportéry a jinou vojenskou
nepřátelskou techniku po obou stranách jedoucího vlaku. Po chvíli vlak začne
viditelně zpomalovat, obdržíte další pokyny z centrály, vyčkejte na
to, až vlak úplně zastaví. Poté seskočte z vlaku na zem, obdržíte
nový úkol z centrály, zastavit natrvalo vlak, který je řízen
automaticky, na mapě se vám tudíž objevil nový cíl, VĚŽ. Utíkejte tedy
dopředu doprava a vyskákejte si až ke kontrolní věži, zlikvidujte její
ostrahu a vylezte si až úplně nahoru, kde přistupte k řídícímu
pultu. Od Emersonové se ale dozvíte, že jste přišli pozdě, neboť vlak se
již opět rozjíždí. Slezte tedy rychle dolů, utíkejte směrem k vlaku
a opět si naskočte na jeden z vagónů, dojděte ke kulometu a znovu za něj
zalehněte. Opět je vaším úkolem likvidovat všechny nepřátelské objekty,
můžete zničit i oba osobní vlaky po stranách trati, jakož i proti vám přijíždějící
nákladní vlak. Pokuste se sestřelit i na váš vlak útočící vrtulník, po
chvíli pak projedete tunelem, vjedete do džungle, poté i do bažin, abyste
dojeli až na most a za ním pokračovali vpřed dalšími bažinami. Cestou
povedete dlouhou diskuzi a výměnu názorů s Emersonovou, po chvíli vlak
zcela nečekaně a neplánovaně zastaví. Z centrály se dozvíte, že na
radaru zachytili nějaké nebezpečně vyhlížející a k vašemu vlaku se
přibližující, přesně neidentifikované předměty, na nic nečekejte,
seskočte z vlaku a utíkejte dopředu až k lokomotivě. Nyní musíte
z vašich pěchotních zbraní zlikvidovat dvě vlny zle útočících
poletujících robochobotnic, jakmile se vám to podaří, vlak se počne znovu
rozjíždět. Rychle si tedy opět naskočte na některý z vagónů, opět
zalehněte za kulomet, zlikvidujte zbytky robochobotnic, tak dojedete až k dalšímu
mostu, kde vlak znovu zastaví. Seskočte tedy dolů, jděte až před
lokomotivu, tak se spustí animace, v níž položíte výbušné nálože
na kolejnice. Objeví se však vrtulník a plukovník Lee si seskočí k vám
dolů a bude chtít, abyste mu odevzdali váš detonátor, samozřejmě mu ho
nedáte, váš úmysl zničit most je nezvratný. Tak pohůnkové plukovníka
shodí dolů vašeho kamaráda, vy ho sice zachytíte, ale po chvíli spadnete
oba dolů do vody, naštěstí se vám podařilo ještě před tím dosáhnout
pro detonátor, takže během pádu most odpálíte, čímž zlikvidujete most i
vlak, tím jste tady skončili.
All The Fury Crysis
V animaci najdete kamaráda
a pokusíte se ho oživit, ten však dopadl na kamení, takže vaše pokusy jsou
marné, je mrtvý. Ve vodě však spatříte severokorejského vojáka, který zřejmě
po výbuchu spadl rovněž dolů do vody jako vy, takže přežil. Vydáte se
tedy k němu, bude po vás střílet z pistole, ale ta je na váš
nanooblek krátká. Dojdete až k němu a chytíte ho pod krkem, abyste ho
posléze utopili ve vodě, jako kotě. V reálu obdržíte další
instrukce od Emersonové, že je nyní nutné zlikvidovat pozemní obrněný přepravník,
nacházející se na letišti. Vedení centrály si ale přeje, aby letiště zůstalo
co nejvíce ušetřeno pro další případný provoz, takže letecký útok na
ně je vyloučený, je tady tudíž nový úkol pro vás. Na mapě se vám tedy
objevil nový cíl LETIŠTĚ, vydejte se k němu. Postupujte tedy po cestě
vpřed, zdálky z ostřelovací pušky zlikvidujte první nepřátelské
vojáky, pokračujte vpřed a z bazuky zlikvidujte obrněný transportér.
Pokračujte po cestě stále dopředu, likvidujte další nepřátelské vojáky,
tak dojdete až ke vchodu na letiště. Zdálky zlikvidujte dvě kulometná hnízda
po stranách a strážní věžičku vlevo nahoře za plotem, jděte vpřed a
vstupte na letiště, postřílejte další vojáky a zlikvidujte další
kulometné hnízdo vpravo nahoře. Spojí se s vámi centrála, dozvíte
se, že letiště bylo využíváno i jako muniční sklad, takže prohledejte všechny
okolní objekty a ozbrojte se „po zuby“, doplňte si i munici do všech
zbraní na maximum, budete to za chvíli hodně potřebovat. Na mapě se vám
nyní objevil nový cíl, PŘEPRAVNÍK, podle mapy se tudíž k němu
vydejte. Prostřílejte si cestu až
na protější stranu letiště, pokračujte na jih, zlikvidujte další nepřátelské
vojáky, sestřelte z bazuky vrtulník a zlikvidujte rovněž z bazuky vámi
hledaný cíl, obrněný přepravník. Splnili jste tedy úkol a na mapě se vám
ukázal nový cíl, VĚŽ. O kousek dál vlevo od vámi zničeného přepravníku
se nachází neobsazený obrněný transportér, jděte k němu a nastupte
si do něj a vyjeďte dále na jih. Odbočte doleva na rozjezdovou plochu letiště,
pokračujte po ní doprava a likvidujte další nepřátelské transportéry i pěchotu.
Zřejmě ale daleko nedojedete, různých nepřátel je před vámi skutečně
obrovské množství, takže sledujte životnost vašeho stroje, abyste si z něj
mohli zavčas vyskočit dříve, než tento vybuchne a vy se v něm upečete
na škvarek. Poté tedy pokračujte vpřed již pěšky po svých, prostřílejte
si cestu až k věži, jen pozor na to, že je velice dobře střežená
nepřátelskou pěchotou a kulometčíky v kulometných hnízdech. Odbočte
tedy doleva, mezerou v plotě se vydejte k věži, kolem níž nejdříve
zlikvidujte všechen nepřátelský odpor. Po železném žebříku z levé
straně věže si vylezte až nahoru, vstupte do řídícího střediska a
aktivujte vysílačku po pravé straně od řídícího pultu, spojíte se tak s pilotem
letounu VTDL (obr.4) a hned poté
spatříte velice výmluvnou animaci, ze které zjistíte, že na vás útočí
celé roje robochobotnic. V reálu se tedy vydejte po schodišti dolů, v mezipatře
seberte, nebo za některou vaši zbraň vyměňte gaussovu pušku, poté po dalších
schodištích seběhněte až dolů, kde z věže vyjděte na volné
prostranství. Dole zlikvidujte z vaší nově získané zbraně
robochobotnice v nejbližším okolí, na mapě máte další, tedy poslední
cíl, PŘEPRAVNÍK, ve kterém už na vás čeká váš kamarád O´Neill,
tentokráte se ale jedná o letoun, ve které má pro centrum nějaké biologické
vzorky na prozkoumání. Utíkejte tedy k tomuto cíli, ale před vámi se
objeví obrovský a velice nebezpečný, navíc i hodně odolný pavouk, kterého
musíte rovněž zlikvidovat. Kryjte se tedy před jeho útoky, střílí po vás
nebezpečnými střelami, máte to o to těžší, že na vás nalétávají zároveň
i útočící robochobotnice. Je velice těžké přežít a zbavit se tohoto
obrovského netvora, ale zvládnout se to dá. Jakmile se ho nadobro zbavíte,
utíkejte k letounu a stoupněte si pod něj, tak se spustí velice dlouhá
a zároveň vše vysvětlující závěrečná animace, ze které se dozvíte,
jak to všechno dopadlo. Jak to ale dopadlo, to vám už neprozradím, shlédněte
si tuto animaci a vychutnejte si ji jako odměnu za předchozí útrapy, nyní
už docela sami.
|